Ibericus

Meer informatie over restaurant Ibericus

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wat een leuke lunchervaring was dit. Bij Ibericus kan je een broodje to go kopen, maar je kunt ook binnen aan een tafeltje gaan zitten, dan worden de lekkerste smalle stokbroodjes en pistoletten met superlekkere ham aan jouw tafel gebracht. En dat wordt dan ook nog eens gedaan in die met hammen beklede ruimte. Je waant je direct in Spanje. En omdat ook de bediening Spaans is, dan wel lijkt, komt dat gevoel extra binnen. Leuk en lekker! (En voor de vroege drinkers is er overigens ook een glas wijn bij de ham te drinken. Maar daar heb ik me toch maar niet aan gewaagd.
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Geweldige hammen,leuke bediening dat het soms wat langer duurt komt dat alles met de hand gesneden wordt. Wij zijn sinds de opening minstens 15 keer geweest en nu komt ervoor een in Den Haag. Dit moet je proeven
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Stukje Spanje op paar meter van mijn werk. Wat een top hammen,kazen en broodjes. Dit is echt verwennen met een hele grote V. Als je een keer een echt Spaans broodje wilt eten is Ibericus the place to be!
Ploert .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Geweldige assortiment overheerlijke ham! Goeie wijn, aardig personeel. Maar gadver die vieze plastic menukaarten, beduimeld en vet, kun je dat nou niet iets beter doen?
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Dat goede tapas alleen in Spanje te krijgen zijn, is sinds ik Ibericus ken, echt een fabeltje. Fantastische hammen, goede service en lekkere hapjes. Goed te combineren met een middagje Haarlemmerstraat.
Daisy754 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Tijdens ons dagje Amsterdam hadden we zin in Spaans en besloten we hier ons dag te eindigen in dit Spaanse restaurant. Het was absoluut een feestje om hier gedineerd te mogen hebben, het eten was zo lekker dat we een week later hier weer zijn wezen eten. De tapas bevat de juiste hoeveelheid en lekkere smaken waardoor je gauw vol zit. Een aanrader.
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Na eerder een portie Bellota te hebben gehaald voor thuis, op zondag naar deze prachtige plek gefietst om samen met mijn vrouw iets te nuttigen. Schaal met dezelfde ham besteld en twee glazen Rioja. De ham werd geserveerd met stukken ciabatta die waren ingesmeerd met tomaat en knoflook waar olijfolie overheen was gesprenkeld. De Rioja licht gekoeld vormde een mooie combinatie met deze lekkernijen. Een winkel als deze zou niet misstaan in Barcelona!. Niet goedkoop maar echt heerlijk. Hier komen we terug.
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Een echt stukje Spanje in Amsterdam. Zowel vers afgesneden als voorverpakt. Ik ken geen ander adres in Nederland waar ze zoveel Spaanse hammen hebben. Je wordt er goed voorgelicht door het Spaanstalige personeel. Het is niet goedkoop maar in Spanje is dit ook niet voordelig. Tip : de voorverpakte vleeswaren achter in de zaak zijn goedkoper.
Miel C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Woowwwwwww, dit is hemels!!!! Broodjes worden hier ingesmeerd met tomaat, olie en knoflook en dan iberico ham erop! Lekkerder kan niet! Maar de croissant met iberico is ook om op de zuigen. Het is een winkel die helemaal vol hangt met hammen. Die je daar op een broodje kan krijgen of op bord gesneden. Maar ook lekker mee naar huis kan nemen. De koffie die ze schenken is ook lekker! Er zijn weinig zitplaatsen maar dat logisch om de roulatie erin te houden. Buiten staat een bankje waar je lekker naar mensen kan kijken en kan genieten van je broodje. Wij komen zeker terug!
Freekjanssen .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Dit is nou zo'n zaak waar je een keer geweest moet zijn. Wij zijn een liefhebber van deze spaanse delicatesse. En hier kan je het zo gek maken als je zelf wil. Wij hebben gewoon aan een hoog tafeltje gezeten en lekker 2 bordjes van verschillend kwaliteit gegeten. Daarbij werd een schaaltje met vers afgebakken stukjes brood geserveerd besprekend met een mooie olie en tomaat. Heerlijk. Toegegeven, het is niet goedkoop maar het staat duidelijk aangegeven en je weet tenslotte wat je besteld. Prima bediening. Eigenlijk is er maar een probleem met deze zaak…. Hij zit niet in den haag.
Bisque .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Hier voor een onsje patta negra ham naar binnen gegaan en toen toch maar gebleven voor een broodje het doet namelijk echt spaans aan!
toch vind ik dat je voor een beetje lekker broodje ham behoorlijk moet betalen anders zit je toch met de wat mindere droge en zoute variant.
De service vind ik oke merendeel is spaans wat geen probleem is maar er staan er zoveel maar de snelheid zit er niet echt in dus je zit toch snel 1,5 voor 1 broodje en en jus.
Ik zal er niet meer zo snel terug gaan voor een broodje wel voor een onsje ham voor bij de borrel!
Bremselaar B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Voor het eerst in dit kleine zaakje gezeten voor de lunch.
Als echt tapas en Spanje liefhebber werden we als het ware naar binnen gezogen..
En wat een feest was het! We gingen voor de “goedkoopste”versie van de Ibirico ham en die was zacht als boter. Lekker met een warme ciabatta met mooie olie, tomaten erbij en een glas wijn. Iedereen praat Spaans ( personeel) en dat maakt het ook bijzonder. Wat ook bijzonder is, is de prijs, want de hammetjes zijn erg duur. Ook zit je tussen honderden gedroogde hammen en wordt er een film afgespeeld die laat zien het zwarte varken daar is beland.
Ibericus; Niet voor elke dag maar we komen zeker terug!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Een geweldige delicatessen winkel waar het pata Negra varken centraal staat. Verschillende hammetjes kun je bij binnenkomst proeven. De Spaanse werknemers vertellen je precies wat je eet en wat je proeft. je waant je even in Spanje. Je kan lekker zitten en diverse specialiteiten proeven. Of wanneer je liever snel een broodje wilt halen kan je hier ook terecht.Een echte aanwinst voor de buurt.
Famke G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Topham! Heerlijke wijn erbij samen met wat kaas en brood. Genieten. Bediening is alert en snel. Zaak is super proper. En natuurlijk een onsje ham en chorizo mee voor thuis.