I Trulli

31-206445823

Meer informatie over restaurant I Trulli

Vreugde .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten ....de beste groente pizza ooit , met verse groente erop zoals broccoli en snijbonen maar ook paprika, champions en voor de pit een heerlijk kaas. De sfeer is ook perfect... zo warm ingericht netzoals de gastvrije bediening. De goede huiswijn maakt het helemaal af .....een zaak om terug tekomen
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wat een gastvrijheid en wat een lekker eten. Wij kwamen met een grote groep ( 32) om de opening van ons bedrijf te vieren. Last minute gereserveerd en alles mocht en kon. Heerlijke pastagerechten en zalige pizza's gegeten . Annet en medewerkers die zo hard voor ons gelopen hebben : heel hartelijk bedankt! We kijken ernaaruit om nog veel andere gerechten te proberen die op de kaart staan. Tot gauw!
Fons59 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Al jaren kom ik hier met mijn familie en vrienden. Het voelt aan als een 2e huis. Altijd een warm welkom, fantastisch lekker italiaanse keuken. Beste pizza's in Amsterdam en omstreken. Service is top. Een echte aanrader.
Moppie50 D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Penne met gorgonzolasaus gegeten bij I Trulli. Niet briljant wel lekker in een fijn oubollig decor. Voelt als een verlengstuk van je huiskamer en is prima voor een doordeweekse avond. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Gek dat ik altijd voor mij nieuwe restaurants recenseer maar waar ik al sinds jaar en dag kom niet. Vandaag ben ik van de ene kant van de stad naar de andere kant van de stad gereden speciaal voor mijn favoriete en voor mij lekkerste pizza: giordana. Een rijkelijk met groente belegde pizza: voor mij al sinds 12 jaar de beste van de stad. Veel vaste gasten hier: want welk restaurant kan het zich verloven op zaterdag dicht te zijn: precies! Zegt veel vind ik.
Gert-Jan S.W. J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
De kok is een echte Italiaan die de sterren van de hemel kookt. Een goede keuken uit het landelijk Apulië.
De kwaliteit stabiel. De ingrediënten altijd vers en goed. Verwacht geen drie sterren. Verwacht geen hutseknuts op een bedje van tagliatelle. Verwacht royale porties met liefde klaar gemaakt.
De bediening is snel en vriendelijk. I Trulli is de huiskamer van de buurt. Prachtig glas en lood achter de bar uit de jaren 30! En wat het decor betreft waan je in het zuiden van Italië.
Kortom een TOPPER!
Jannekevanark .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Van de week een pizza gegeten. Men gebruikt kaas die goedkoop smaakt, dat proef je vanaf de eerste hap. Leuke pizzeria als je met kinderen bent die het allemaal niks uitmaakt maar voor een goede pizza moet je niet hier zijn.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Rampzalig, dit is denk ik mijn eerste 1 ooit, maar dit had niks met pizza te maken! Ik had 2 pizza's besteld om af te halen. Bij thuiskomst ontdekte ik, dat de ham die ik extra had besteld op mijn pizza napoli er niet op zat, maar dat kan gebeuren, maar het zag er al niet al te smakelijk uit. Namelijk een zak geraspte goedkope kaas uitgestort over een half zwarte pizza bodem. Dit was echt verschrikkelijk, mijn vriendin had de pizza salami, maar die was even slecht, maar dan met discount salami erop. Ik kom hier nooit meer in ieder geval!!!
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Prima gegeten hier, op een wel heel erg rustige avond. En al had de hoeveelheid groene sla onder de carpaccio van mij niet gehoeven, de Penne Dolce Vita was prima. Alleen de oubollige inrichting kan wel een opfrissen gebruiken. Goede service!
Weizmann .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Weer eens langs geweest en een ossenhaas met gorgonzolasaus besteld. Super, gemaakt door de Italiaanse kok die van wanten weet en geen "zakjes en pakjes" gebruikt, integendeel! Decor blijft eenvoudig, simpel, ietwat frivool, bediening zoals het hoort, de geserveerde gerechten blijven hun niveau houden, zo ook de lamskoteletten van mijn disgenote. Mooi, met verse knoflook en de tartufo, daarna, ook uitstekend. Voor een goede en eenvoudige maaltijd een aanrader. Gelijk zoals ik in Italië (waar ik maandelijks kom) gewend ben.
020louise .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Ik kom al jaren in I trulli en ben uitermate tevreden. Het eten is heerlijk en de bediening is vriendelijke en gastvrij. Ik verbaas me echt over het commentaar dat ik lees. Ik eet meestal penne gorgonzola of een andere pasta.
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Inderdaad de "Buurtitaliaan". Kitsch ingericht, inclusief aquarium, grote bar voor de wachtende afhalers, en papier over de tafelkleedjes.
De vitello "op een bedje van ijsbergsla" was aardig, hoewel de saus nogal waterig was. Mijn vriendin had de slakken en die waren goed. Als hoofdgerecht de filetto; mooi mals vlees, maar de gorgonzolasaus viel tegen. Ik kreeg er een pakjes-en-zakjes-gevoel bij. De pepersaus was ok, hoewel met dezelfde gladde structuur.
Jammer dat de vis- en vleegerechten standaard worden geserveerd met aardappel/friet en, in dit geval, Hollandsche snijbonen als groente (met kruidenboter?). Desgevraagd werd er wel pasta geserveerd, maar dit was een tegenvaller: smakeloze tagliatelle met room.
Het bedienend personeel was, in tegenstelling tot eerdere recensies, opgewekt en vriendelijk, maar jammer dat je inderdaad erg lang moet wachten, het lijkt alsof er door de chef per tafel een gang gekookt wordt.
Voorgerecht voor een tientje, hoofdgerecht voor twintig, en daar twee uur over doen.
Tja. Het is niet echt een Italiaan en niet echt lekker.
Noahm .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Naar mijn idee zwaar overrated, hier gaan eten naar aanleiding van de goede recensies op Iens. Pizza was erg te dik, vooral veel kaas. Hiervoor had ik liever Domino's pizza gebeld. Bij een Italiaan verwacht ik een dunne, knapperige pizza - geen Amerikaans tafereel waarbij je pizza een wedstrijd is - en je met 2 personen van 1 pizza kan eten. De wijn was toegankelijk, maar niet bijzonder lekker. De inrichting met plasic zuilen en een aquarium wat je bij een slechte chinees aantreft, ronduit lelijk.

Het personeel is best aardig, bedoeld het goed, maar echt gastvrij voel je je niet. Zowel voor en na het eten nodigt het niet uit om nog even te blijven tafelen/borrelen. Iets wat bijvoorbeeld bij Pekelhaaring verderop in de straat wel kan.
Weizmann .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2013
Eenvoud, maar topkwaliteit. Superzachte ossenhaas, bruschetta, groot, en naar keuze zo men wilt, zonder veel opsmuk gewoon goed. (Italiaanse kok (eigenaar) uit Puglia die alleen met eerste klas producten wenst te werken. Sommige producten lijken rechtstreeks uit Italië te komen. Schapenkarbonaadjes ook top, diverse stoofpotjes met aandacht gemaakt. De prijs is héél erg redelijk voor de goede kwaliteit. Beslist een aanrader, ik at er al diverse keren.
Tonke .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
We aten hier omdat mijn nichtje jarig was, hadden ons hoekje helemaal versierd met slingers! En ballonnen!
En bij het toetje kreeg de jarige jop een soort vuurwerk.

Hartstikke leuk!

En het eten was ook nog eens heeeeeel erg lekker! En erg aardige mensen.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Prima Italiaans restaurant in de Rivierenbuurt. Fijne, grote pizza's en de kip met pittige groenten was ook dik in orde. Bediening was sympathiek en ook de desserts waren erg lekker. Kortom: wij komen hier zeker nog eens!