I Love Sushi

Meer informatie over restaurant I Love Sushi

• Catering
HomerS .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Gisteravond hier een assortiment aan sushi gehaald. De maki's waren matig, vooral de rijst was droog en de zeewier taai. De California rolls waren wel aardig, maar de handroll met zalm was echt waardeloos, bij het openen van de verpakking rook je de zalm al en hij smaakte net zo, alsof hij al een dag uit de koeling lag... Voor mij de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier iets bestel.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Op oudjaarsdag gekozen voor bezorging, mooi op tijd en werkelijk goede Sushi. We hadden een mix van 36 stuks en nog wat losse Sushi's en Sashimi. De zalm Sashimi was erg lekker en super vers en ook de Sushi was prima van smaak, temperatuur en structuur. Keurig geleverd met Wasabi, sojasaus, stokjes etc. Ga hier zeker meer bestellen.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
I love sushi is een nieuw afhaal en bezorg bedrijf, gespecialiseerd in.. verrassend... sushi! Tot nu toe heb ik het twee keer afgehaald. Ze hadden een openingsaanbieding: 24 sushi's voor 5 euro! Heerlijk van genoten. Ik vind de smaak erg goed, dus ik denk wel dat ik er een vaste klant ga worden. Meisje aan de kassa was wat verlegen, maar wel vriendelijk. Ze werken er met plastic handschoenen aan en de zaak ziet er netjes uit.