I Fratelli

Zijlweg 86 2013 DL Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant I Fratelli

Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Ben paar dagen geleden met vriendin geweest. Heerlijk carpaccio gegeten vooraf en als hoofdgerecht een t bone steak. Zeer smakelijk en een echte aanrader. Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Aan alles werd gedacht. Het restaurant ademt een echt Italiaanse sfeer. Niet al te groot en dus erg gezellig met persoonlijke aandacht van het personeel. Erg genoten dus!
Miekeschu66 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gisteren een verjaardagsfeestje bijgewoond bij I Fratelli en een feestje was het! Heerlijke ossobuco die smolt op de tong, en de Red Velvet cake was tongstrelend. We komen beslist terug en dat wil wat zeggen want we komen van 220 km zuidelijker.
JanWit .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het eten is zeer smakelijk, er wordt ook nog een leuke versiering aan gegeven. Daar naast is het personeel erg vriendelijk, heb er al vaker gegeten en word altijd met een lag ontvangen. Echt een aanrader!
Daanproeft .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Wij zijn hier onlangs spontaan terecht gekomen met onze dochter.
Lekker gegeten, vriendelijke bediening!
Echt een aanrader om lekker en betaalbaar te eten. Wat ook gemeld moet worden is dat het ideaal is met kleine kinderen.
Lekkere pizza's en natuurlijk ijsjes. Je kunt hier ook terecht voor kinderpartijtjes met workshop pizza bakken!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heb diverse malen bij I Fratelli gegeten, zowel privé als zakelijk. De ontvangst door eigenaar Tony is altijd zeer hartelijk. Er is een ruime keuze aan voor, hoofd en nagerechten. Tony gaf mij als advies om de ossobucco te proberen. Hij verteld hoe dat gerecht gemaakt werd en het was heerlijk. De diverse andere gerechten vallen mij altijd goed in de smaak, zowel de pasta's, de pizza's, vlees en visgerechten. Een aanrader voor iedereen die heerlijk wil eten. Zeker een aanrader voor mensen met en kleine beurs.
Mevrvanderwiel .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
We hadden wat te vieren en al goede berichten gehoord over dit restaurant. Hartelijk ontvangen door eigenaar Tony. De specialeit werd aangeraden: zalm in limoncello saus: alsof er een engeltje, nou je weet wel!
Goede wijn erbij! Alsof je je in Italië waant en dat gewoon om de hoek!
Wij komen zeker terug!
Patriciavoogt .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Mijn verjaardagetentje kon helaas niet bij ons favoriete Italiaan plaatsvinden, dinsdags zijn ze gesloten. Via Iens terechtgekomen bij I Fratelli: goede recensies over het eten. Wij hebben met z'n 3-en gegeten en alle drie waren we teleurgesteld over de kwaliteit van het eten.
Zowel de kwaliteit van de gegrilde entrecote als van de lendebiefstuk was niet zo mals als we gewend zijn. De spaghetti met knoflook en olijfolie was uitgedroogd, leek niet vers gekookt uit de pan.Wat ontzettend jammer is dat bij de vraag; 'Heeft het gesmaakt' en er geen wenselijk antwoord werd gegeven de kok negatief op onze opmerkingen reageert. Zo jammer, dat iemand zich gelijk aangevallen voelt. Koffie kregen we als compensatie van het huis, maar het verzoek 'kunnen we zoetjes bij de koffie krijgen' werd genegeerd. Tsja, dat was mijn verjaardagsavond, erg jammer.
EindhovenseEter .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Vrijdag 1 mei bij I Fratelli gegeten, in één woord GEWELDIG. De penne met ossehaaspuntjes is een aanrader, veel puntjes die botermals zijn. Als voorgerechten de Gamberi Aglio (grote garnalen met knoflook) en de Bruschetta die moeiteloos werden aangepast aan de grootte van ons gezelschap (3 volwassenen 2 kinderen). De bediening was amicaal waar het kon en professioneel en vlot waar het moest, top ! Dit was, sinds tijden, de eerste rekening die ik met plezier betaalde mede vanwege de juiste balans tussen gebodene en prijs, prijs/kwaliteit dus in orde. Dit is een restaurant waar we voor terugkomen, bedankt voor de fijne avond.
Kirsten- .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Hoewel dit restaurant vlakbij ons huis is waren we hier niet eerder geweest. Ten onrechte blijkt nu! Heerlijke pizza en pasta gegeten, en wat de kleine jongen niet op kreeg, werd ingepakt om mee naar huis te nemen. Ook de rekening was dik in orde. Tot slot complimenten voor de vriendelijke bediening! We komen gauw terug.
David D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Op 21 februari bij I Fratelli mijn verjaardag gevierd, met 13 vrienden en vriendinnen.
Kok Tony bood een excellente en scherpgeprijsde deal aan: carpaccio als voorgerecht, T-bonesteak of ossobuco als hoofdgerecht en tiramisu of truffelijs als dessert.
Alles smaakte geweldig (heb naast mijn steak ook een hapje of wat van de ossobuco genomen), botermals en de ambiance was geweldig mede door het aanstekelijk enthousiasme van de kok en zijn collega's.
Dit restaurant is in niets te vergelijken met een huis-tuin-en-keuken-pizzeria, hier wordt echt Italiaans gedineerd!
Ben hier wel vaker geweest en ga hier zeker terugkomen!

Vijf sterren!
Mendel D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Lekker gegeten, met vlotte en vriendelijke bediening. T-bone was heerlijk, 750 gram om je heerlijk op uit te leven. Smakelijk bereid met bescheiden doch goede garnering.

De tiramisu is een van de beste die ik heb mogen proeven. Niet te zoet, niet te droog of te nat, en zonder te overheersen met de drank. Misschien wel een perfecte tiramisu, mits de slagroom de volgende keer vers geklopt en steviger zou zijn, daarom nu een cijfer 9.

Setting is knus, met sfeervolle canvassen aan de muur met uitzichten van Venetie. Toiletten zijn fris en ruim.

Een restaurant om zeker weer eens te bezoeken om een aangename avond met familie en vrienden door te brengen, tegen een schappelijke prijs.
Divorytaur .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Ik had gewoon veel plezier en lekker gegeten. Tony was een geweldige gastheer, die met veel trots zijn gerechten klaarmaakt. Het was alsof we bij familie kwamen eten. I Fratelli raad ik dan ook aan!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Nog nooit had ik ossobucco gegeten en misschien doe ik dat ook nooit meer. Dit gerecht is bij I Fratelli zó lekker dat het elders alleen maar kan tegenvallen. Ook het voor- en nagerecht waren heerlijk. De bediening vriendelijk en attent, de kok enthousiast en amicaal.

Behalve de prachtige lampen is het interieur weinig indrukwekkend. Daarentegen was de muziek prettig en niet overheersend. En een keurig en ruim toilet.

Al met al een aanrader.
Sheila27 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Mijn vriend en ik eten regelmatig bij I Fratelli. Ook is het de favo hang-out om vrienden te vermaken. Chef Tony en compagnon Samy (plus 2 mannen die achter de schermen drijvende krachten zijn!!) zijn horecamannen in hart en nieren. Ik word er altijd begroet met een hartelijke hug en een glas rode wijn aan de bar waar een warm stukje verse focaccia bij komt. Meestal eten we een pizza aan de bar met een fles wijn en tiramisu na, enorm gezellig én lekker. Chef Tony & co hebben kaas gegeten van hospitality. Vooral vrouwelijke gasten worden weleens van de sokken geblazen :)
Mijn neefjes en nichtjes zijn onlangs vermaakt met een pedagogisch verantwoorde pizzaworkshop. Jongens, keep up the good work! Warme groeten, Sheila en Maarten.
Sophietje111 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
voor mij is de sfeer en de ontvangst, het gevoel van aandacht en welkom, net zo belangrijk als het eten...eenvoudige pizza gegeten, samen met mijn 13 jarige dochter, en zelden zo'n lekkere! Maar daarnaast en bovenal is de ambiance, door Tony zelf, zo gezellig en welkom dat wij daardoor van de weersomstuit ook zelden zoveel gelachen hebben samen, pure ontspanning. Een toetje met twee lepels erin, geen probleem, anderen kregen de door de jongere kinderen aan die tafel overgelaten pizzapunten mee in een doos, want oerzonde vond Tony...ik hou daarvan! Aanradertje...locatie ook top voor als je naar de bioscoop gaat of naar de Jopenkerk trouwens.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Op dinsdag gegeten. De calzone is erg lekker en rijkelijk gevuld. Vergelijkbaar met Napels. Gezellige sfeer en snelle bediening.
S En M I.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Een aanrader is dit restaurant! Pizza van de chef is fantastisch. De grote salade goddelijk. Heerlijke wijn en een heel gezellige entourage. Chef Tony maakt je avond tot een feestje! Persoonlijke aandacht en super service. Als je Italiaans wil gaan eten doe dat dan hier!!
A K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Dit restaurant is slecht. Carpaccio vooraf en als hoofdgerecht lasagne. Beide gerechten hadden geen smaak. De huiswijn was mierzoet net limonade. Hier gaan wij nooit meer heen.
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Vol verwachting naar I Fratelli omdat de recensies uitstekend zijn. Maar wat een tegenvaller. Over smaak mag worden getwist maar het restaurant ziet er erg gedateerd uit. Wij kozen als voorgerecht voor de vitello tonnato. Helaas waren de plakjes kalfsvlees droog en stug en ontbrak de tonijn volledig. Op een bedje van verlepte sla gereserveerd.

Als hoofdgerecht een andere klassieker; Tagliata. De plakjes rundvlees waren los gebakken en daarom stuk voor stuk doorgeslagen. De smaak was ook buitengewoon vreemd. Dessert overgeslagen en daarna bij de rode wijn nog een schaal antipasti geprobeerd. Die was wel goed, maar daar kan ook weinig aan mislukken.

De bediening was vriendelijk en bedoelde het goed, maar te jong en onervaren waardoor er fout op fout werd gestapeld. De wijnen waren overigens prima, maar wel zeer aan de prijs. Het was goed om een keer te proberen, maar zeker niet voor herhaling vatbaar.
Romy020 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Ik heb hier samen met mijn familie gegeten.

Het restaurant is erg sfeervol, verlichting is warm en veel leuke details. Tafels zijn mooi gedekt en het is erg leuk dat je de keuken in kan kijken, zo kan je ook zien hoe de gerechten worden gemaakt.

Wij hadden allen als voorgerecht de carpaccio, deze was zeer smaakvol en mooi opgedient. De kaart is erg uitgebreid. Als hoofdgerecht had ik de pizza salami. De pizza had en knapperige bodum en was ook erg lekker. Mijn zus had de scallopinne al limone. Het vlees was goed gebakken, mooi opgedient en erg smaakvol. De wijnkaart is zeer uitgebreid en staan veel goede wijnen tussen. De huiswijn was heerlijk.

De bediening was erg vriendelijk en ervaren. Al met al hebben ik en mijn familie een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Echt een aanrader!