Over het restaurant I-Dock

Amsterdamse allure

Een warme thuishaven aan het water waar je geniet van elegante gerechten met een mediterrane touch. Je wordt ontvangen als vriend: hartelijk, persoonlijk en welgemeend. Dit voelt als thuiskomen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant I-Dock

De dichtstbijzijnde bushalte is 'Westerdoksdijk' waar stadsbus 48 stopt. Vanaf hier is het drie minuten lopen. Vanaf het centraal station is het tien minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de Westerdoksdijk kan het eiland betreden worden via een loopbrug of de straat IJdok. Vanaf het centraal station is het tien minuten lopen. Het stallen van de fiets: Stallen van fietsen kan in de ondergrondse fietsenstalling of op de brug in de
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt. Direct onder Restaurant I-Dock is parkeergarage IJDock, een uitstekende locatie om uw auto veilig, comfortabel en voordelig te parkeren. Via online reserveren kunt u al vanaf € 7,50 voor een aantal uur uw auto

Maandag t/m Vrijdag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 12:00
- Lunch 12.00- 17:00
- Diner 18.00- 22:30
Zaterdag en Zondag vanaf 07:30
- Ontbijt 07:30 - 12:00
- Lunch 12.00 - 17.00
- Diner 18.00 - 22.30

Jouw recensie over het restaurant I-Dock

Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
we hebben genoten van heerlijke eten en eten is prachtig opgemaakt en geserveerd. Enige minpunt is dat je brood met olijfolie of truffel mayonaise apart moet bestellen. Hoort erbij en gewoon op tafel. Bediening erg goed en attent . Mooie samenstelling van de gerechten. Wij vonden het een aanrader. Ook de uitleg van het eten prima en surprise menu erg verassend.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Wat een heerlijk restaurant in alle opzichten. De gerechten zijn uitgelezen en met een prachtige smaak. De bediening zien snel of je iets wenst. Het decor is prachtig in stijl. Een geweldige aanrader.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
De soep die wij bestelden was koud. Dat had best door de kok en de bediening opgemerkt mogen worden. Voor de rest vriendelijk personeel.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima locatie, goede bediening en lekker eten. De moeite waard om vaker te bezoeken. En er was nog plaats op de zaterdagavond! Nog niet door iedereen ontdekt.
Anita .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Naast vlees en vis van topkwaliteit waren ook wijn en cappuccino perfect geserveerd, dit allemaal door lieftallig personeel. Ik voelde me verwend en gezien in dit restaurant.
Tip: een tikkeltje minder zout gebruiken en de muziek wat meer op de achtergrond plaatsen.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was voortreffelijk. De bediening plezierig en gastvrij. Absoluut een aanrader!

(Waarom de recensie 120 tekens moet bevatten is me een raadsel.)
Gillian Y.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie tent!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie opmaak en heerlijke producten. Leuk en vriendelijk personeel. Ambiance is ook prettig. Zeker een aanrader!
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eten was heerlijk, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtig gelegen aan jachthaven midden in Amsterdam. Klein minpuntje: muziek stond wat hard maar daar werd op verzoek iets aan gedaan.
Rafia V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Geweldige bediening die het je naar de zin probeert te maken. Eten mooi gepresenteerd en opgebouwd uit verschillende texturen en smaken; echter slechts voorgerecht -proeverij van div voorgerechtenen- en dessert gegeten, met hoofdgerecht geen ervaring. Wel wat a/d prijs; iig de wijn. Bijzondere ligging; niet erg intiem, vrij massaal, want ligt in/onder een hotel
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Goed bereid eten, mooie ingrediënten, maar zelfs voor mijn doen bepaalde delen te zout.

De muziek mag ook wel iets meer naar de achtergrond.
Rosita B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het is jammer dat de keuken pas om 18:00 uur open gaat, als je om 16:00 uur een reservering maakt en pas om 18:00 uur kunt eten is het wel lang wachten. Kon het op jullie site niet terug vinden. Voor de rest prima.
ed Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
prima restaurant en ziet er top uit, het voorgerecht de surf en turf was een prima combinatie van steak tartaat en rivierkreeftjes, het hoofdgerecht was vis (Corvina) met linzen, het hoofdgerecht smaakte goed maar voor een hofdgerecht veel te klein qua portie.
Jennifer C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hadden een mooie beleving, bediening was vriendelijk en professioneel, het eten was heerlijk en mooi opgediend, interieur zag er ook stijlvol uit. We komen zeker terug voor nog een ervaring!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Zeer slechte ervaring en zeker geen aanrader om met klanten te lunchen. Tijdens onze lunch was de schoonmaakdienst aan het dweilen en stofzuigen in het restaurant.
Toppunt was dat in ons zicht - terwijl de kok met eten voorbereiden bezig was- de plafonds in de keuken met de stofzuiger onder handen genomen werden.
karinspierings .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We werden prima ontvangen, konden heerlijk buiten starten met een drankje. De kaart was goed divers, we hadden ook allemaal iets anders, van vlees, vis tot kip en tapas en iedereen was zeer tevreden. De borden waren ook heel mooi opgemaakt en ook de desserts waren heerlijk. Het personeel was ook heel vriendelijk en kundig. We komen hier zeker nog een keer terug.
Amsterdam41 V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Eerlijk is eerlijk, de ontvangst en de bediening is vriendelijk. Vrij lang wachten eer dat er besteld kon worden.
2 maal voorgerecht met Krab. Krab heeft geen smaak en groene saus is te overheersend. 1 maal salade met zalm besteld, zomersalade werd geserveerd. Na opmerking hierover werd de salade met zalm geserveerd (helaas stond de zomersalade ook op de rekening). 2 maal hoofdgerecht pasta met schelpen. Smaak was prima maar het aantal schelpjes met inhoud was wel heel beperkt. 1 maal de tante kip, deze was oké. Porties zijn erg klein. 15'minuten wachten op een kopje thee dat na nogmaals vragen ter compensatie werd aangeboden van het huis. Al met al niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
I Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
De dinerkaart is zeer verrassend, weer eens heel anders dan doorsnee. Dit gold ook voor mij als vegetariër. Gnocchi op het menu was ik nog niet tegengekomen. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Het eerste uur, rond half 7 was het vrij rumoerig omdat er een groep stond te borrelen en de muziek was aan de harde kant. Later werd het aangename loungemuziek. We hadden een prettige avond met heerlijk, exclusief eten. Minpunt: behoorlijk prijsniveau en alle bijgerechten moest je apart bijbestellen.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Creatieve gerechten maar had wel iets meer mogen zijn.
Dorothé L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zeer aardige en enthousiaste bediening, lekker eten, verrassend voorgerecht, lekkere wijn. Kortom zeer positief