Over het restaurant I-Dock

Amsterdamse allure

Een warme thuishaven aan het water waar je geniet van elegante gerechten met een mediterrane touch. Je wordt ontvangen als vriend: hartelijk, persoonlijk en welgemeend. Dit voelt als thuiskomen.

Meer informatie over restaurant I-Dock

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 07:30
- Ontbijt 07:30 - 12:00

Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Fantastisch gegeten, fijne plek om een avond te genieten van heerlijke gerechten en een gezellige sfeer. Aanrader, wij komem zeker weer terug!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
De locatie van dit restaurant (high end) is top. Daar is helaas alles wel mee gezegd. Zowel de service van het personeel dat aan het werk is, als de maaltijden waren (ver) beneden niveau. Gedoe (we waren met een grote groep) over het menu, het verkeerde geserveerd krijgen, daar iets van zeggen en dan afgesnauwd worden 'ja, ik heb gehoord dat u teleurgesteld bent', de salesmedewerker de schuld geven, wijn zonder te vragen bijschenken, muziek die veel te hard staat. Nee, zo high end als de locatie, deden ook de medewerkers. Het was op het arrogante af. Dat is nog te hebben als het eten dan ook geweldig is, maar dat was helaas ook niet zo. Het was hooguit gemiddeld, maar sommige gerechten ver daaronder. Het dessert (iets met worteltaart) was niet te eten, de erbij geserveerde 'crumble' leek op koffieprut. Het hoofdgerecht (vis) was helaas net niet gaar, het enige echt smakelijke waren de oesters. Helaas!
ronald M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een heerlijk avondje uit met een prachtig uitzicht zowel in het restaurant door de mooie inrichting en naar buiten toe naar een kleine haven. Bediening goed en vriendelijk, zeker toen wij vroegen een ruimere tafel omdat we naast elkaar wilde zitten, deden ze niet moeilijk en hebben onze wens vervult. Eten goed en voldoende, kaart was klein maar de smaken per gerecht waren uitstekend. Ook hier flexibel wanneer we voorgerechten wilde delen, kregen we keurig apparte borden geserveerd. Werd niet moeilijk gedaan. Zeker een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Jona Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Idock is een hele leuke zaak. Hip, maar niet té, heel goed eten, en goede, snelle bediening. Ga hier zeker nog eens heen.
velle_dck .
Een woord.....FANTASTISCH!
Bediening was vriendelijk; je wordt in de watten gelegd.. lekker eten, leuke inrichting... wat wil je nog meer! ????????????????????????
tmalesevic M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na een wat onhandige start ( het ging over bier/drank kaart), ging het verder wel goed. Er lagen namelijk meerdere karten op tafel (borrel, wijn, menu en dessert, waardoor wat rommelig en geen lijst met bijvoorbeeld welke bier en andere drank er was. Deze lijst werd op verzoek echter alsnog apart geleverd). Eten was verrukkelijk, erg lekker en van hoge kwaliteit en mooi geserveerd, grootte van de porties ideaal. Bediening was aardig en wilde moeite doen. Het is een mooie plek, met mooi uitzicht, echter is het een grote ruimte waardoor wellicht lastig te verwarmen. Het was er binnen wel koud, ik zat met mijn jas aan. We komen zeker terug voor het lekkere eten en een keer buiten zitten met mooi weer.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Dit restaurant stond al langer op mijn lijstje en ik ben erg blij verrast. Prima geluidsniveau voor conversaties. oplettende bediening en een kaart met verrassende gerechten en gelukkig wat klassiekers. De Steak Tartare was heerlijk en goed op smaak. Hetzelfde gold voor de kalfswang. Bij de voorgerechten staat “to share” vermeld maar de porties zijn hier echt wel iets te klein voor. Lekker voor jezelf houden dus.
Als hoofdgerechten hadden we ravioli met krab en hert. Beiden ook erg lekker. Al met al heerlijk gegeten die avond.
Christian T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Was een leuke crew. Eten is gemiddeld qua smaak. Prijs belachelijk hoog. Al met al een gemiddelde ervaring. De mensen doen wel hun best.
Romijntjes .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben fantastisch gegeten. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu. Geweldig en zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goede bediening met kennis van zaken en zeer gastvrij.
Mooie inrichting, modern en gezellig. Aanrader en wij komen zeker nog een
keer terug!
Cupie .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prachtig trendy restaurant met grote parkeergarage erbij op top locatie aan het water. Zakelijke lunch gedaan, voldoende ruimte tussen tafels. Ceasar salade was heerlijk, alleen de kip erin viel tegen: dunne plakjes boterhambeleg ipv lekkere stukjes gebraden kip. Glas chardonnay uitstekend! Vriendelijke bediening.
Eveline L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het restaurant had een besloten borrel in het cafe-gedeelte, zonder rekening te houden met de gasten in het restaurant. De muziek werd, ondanks het verzoek het volume op een acceptabel niveau te houden, zo hard dat een normaal gesprek met mijn tafelgenoot niet meer mogelijk. Zoiets past niet bij het type en al helemaal niet bij het prijsniveau van het restaurant.
Marija K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten bij I-dock. Het uiterlijk en locatie van het restaurant doen veel beloven, maar wij vonden het helaas erg tegenvallen. Zo duurde het erg lang voordat er iemand bij onze tafel kwam en de drankjes opnam. Vervolgens hebben we net zo lang moeten wachten op de menukaart.

We hadden breekbrood vooraf en dit voorgerecht met smeersels was heerlijk. Daarna weer lang wachten op het hoofdgerecht. Verbazingwekkend, aangezien we allen hetzelfde hadden besteld en het rustig was in het restaurant. Het lange wachten resulteerde echter in een teleurstelling : een bord gnocchi met de grootte van een voorgerecht, dit terwijl we bij het bestellen duidelijk hadden gevraagd hoe groot de porties zijn. Als we dit hadden geweten, hadden we andere keuzes gemaakt, zeker met de prijzen van de gerechten.
Eerlijk is eerlijk: het was een heerlijk gerecht, maar binnen 4 minuten hadden we het op. Toen we hier de bediening op aanspraken, werd ons medegedeeld dat ze het aan de keuken zouden doorgeven. Voor de rest was dat het. Wat mij betreft een misser in de klantgerichtheid en daarom geen tweede keer eten bij I-dock.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijke gerechten van super kwaliteit. 3 weken geleden hier ook gegeten en was toen al voor herhaling vatbaar. Mooie rustige tafel aan het raam met uitzicht op enkele mooie jachten!

Enige minpuntje was dat het surprise menu exact hetzelfde was als 3 weken geleden, als je dat al als een minpunt kunt beschouwen
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Leuk tafeltje met zicht op de haven, prettige atmosfeer, vriendelijk personeel en heerlijk verrassingsmenu van de chef
Merel H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Het begin was de service goed, maar toen we klaar waren met het hoofd gerecht hebben we 20 minuten met ons lege vieze bord aan tavel gezeten...
Voor gerecht was lekker, we hadden breekbrood met olie en truffelcreme. Als hoofd gerecht hadden we de black angus, was erg taai en niet goed te snijden.
Na gerecht hadden we witte chocolade mousse met aardbei, die was wel oke vond ik, me vriendin vond het erg lekker.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Restaurant is gelegen aan een kleine luxe haven, met een skyline van oude en nieuwe gebouwen, een divers leuk uitzicht dus. De borden zijn sierlijk opgemaakt, met mooie producten. Wijnkaart bied top wijnen met een goede prijs - kwaliteit verhouding, wat overigens ook geldt voor het eten. Het kaasplankje met rode dessertwijn maakte de geslaagde avond helemaal af.
LouLou T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Mooie locatie, inrichting, terras.
Eten werd lauw geserveerd, service matig.

Jammer, maar zal hier niet opnieuw komen.
casapolman .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Leuk en mooi restaurant heerlijk buiten terras. Goed eten en vriendelijk personeel. Schone toiletten. Alleen parkeren in de omgevingemeente is erg duur
JacquelineSp .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuk uitzicht op het haventje. Werkelijk uitstekend eten. Veel vegetarische opties. Service aardig en goed. Geen uitzicht op IJ (anders dan site doet vermoeden!, maar al met al een aanrader als je rustig en echt kwalitatief goed wil eten in centrum Amsterdam