Over restaurant I-Dock

Amsterdamse allure

Een warme thuishaven aan het water waar je geniet van elegante gerechten met een mediterrane touch. Je wordt ontvangen als vriend: hartelijk, persoonlijk en welgemeend. Dit voelt als thuiskomen.

Meer informatie over restaurant I-Dock

- Ontbijt 07:30 - 12:00

Duur
Eveline L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het restaurant had een besloten borrel in het cafe-gedeelte, zonder rekening te houden met de gasten in het restaurant. De muziek werd, ondanks het verzoek het volume op een acceptabel niveau te houden, zo hard dat een normaal gesprek met mijn tafelgenoot niet meer mogelijk. Zoiets past niet bij het type en al helemaal niet bij het prijsniveau van het restaurant.
Marija K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten bij I-dock. Het uiterlijk en locatie van het restaurant doen veel beloven, maar wij vonden het helaas erg tegenvallen. Zo duurde het erg lang voordat er iemand bij onze tafel kwam en de drankjes opnam. Vervolgens hebben we net zo lang moeten wachten op de menukaart.

We hadden breekbrood vooraf en dit voorgerecht met smeersels was heerlijk. Daarna weer lang wachten op het hoofdgerecht. Verbazingwekkend, aangezien we allen hetzelfde hadden besteld en het rustig was in het restaurant. Het lange wachten resulteerde echter in een teleurstelling : een bord gnocchi met de grootte van een voorgerecht, dit terwijl we bij het bestellen duidelijk hadden gevraagd hoe groot de porties zijn. Als we dit hadden geweten, hadden we andere keuzes gemaakt, zeker met de prijzen van de gerechten.
Eerlijk is eerlijk: het was een heerlijk gerecht, maar binnen 4 minuten hadden we het op. Toen we hier de bediening op aanspraken, werd ons medegedeeld dat ze het aan de keuken zouden doorgeven. Voor de rest was dat het. Wat mij betreft een misser in de klantgerichtheid en daarom geen tweede keer eten bij I-dock.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijke gerechten van super kwaliteit. 3 weken geleden hier ook gegeten en was toen al voor herhaling vatbaar. Mooie rustige tafel aan het raam met uitzicht op enkele mooie jachten!

Enige minpuntje was dat het surprise menu exact hetzelfde was als 3 weken geleden, als je dat al als een minpunt kunt beschouwen
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Leuk tafeltje met zicht op de haven, prettige atmosfeer, vriendelijk personeel en heerlijk verrassingsmenu van de chef
Merel H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Het begin was de service goed, maar toen we klaar waren met het hoofd gerecht hebben we 20 minuten met ons lege vieze bord aan tavel gezeten...
Voor gerecht was lekker, we hadden breekbrood met olie en truffelcreme. Als hoofd gerecht hadden we de black angus, was erg taai en niet goed te snijden.
Na gerecht hadden we witte chocolade mousse met aardbei, die was wel oke vond ik, me vriendin vond het erg lekker.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Restaurant is gelegen aan een kleine luxe haven, met een skyline van oude en nieuwe gebouwen, een divers leuk uitzicht dus. De borden zijn sierlijk opgemaakt, met mooie producten. Wijnkaart bied top wijnen met een goede prijs - kwaliteit verhouding, wat overigens ook geldt voor het eten. Het kaasplankje met rode dessertwijn maakte de geslaagde avond helemaal af.
LouLou T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Mooie locatie, inrichting, terras.
Eten werd lauw geserveerd, service matig.

Jammer, maar zal hier niet opnieuw komen.
Casapolman .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Leuk en mooi restaurant heerlijk buiten terras. Goed eten en vriendelijk personeel. Schone toiletten. Alleen parkeren in de omgevingemeente is erg duur
JacquelineSp .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuk uitzicht op het haventje. Werkelijk uitstekend eten. Veel vegetarische opties. Service aardig en goed. Geen uitzicht op IJ (anders dan site doet vermoeden!, maar al met al een aanrader als je rustig en echt kwalitatief goed wil eten in centrum Amsterdam
Jojostarman .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Mooie locatie prachtig aan de passanten haven. Bieding was meer dan correct en erg vriendelijk en heerlijk gegeten . perfecte wijn erbij Snel weer !!
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer in dit restaurant aan het IJ-dok. Leuke kaart, lekkere wijnen, goede bediening. Koos voor steak tartaar als voorgerecht en heerlijke lobster bisque als hoofd. Beide gerechten zijn netjes geprijst. Al met al niets op aan te merken!
A.feber .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Mooie moderne inrichting. Leuke kaart en prima wijnkaart. Ik had het 3 gangen menu. Proeverij aan voorgerechten, heerlijke steak tartare en prima pulpo gerecht. Hoofdgerecht tournedos. Prima bereid. Dessert was verrassend. Niet te zoete parfait van perzik. Heerlijk. Kortom, uitstekend gegeten. Bediening erg jong, weinig ervaring met etiquette. Wel lekker informeel. Ik kom zeker een keer terug.
John.wijns .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Mooie rustige plek met een leuk terras. Goed eten en modern ingericht. Bediening was vlot en lekkere, wat aparte gerechten op de kaart.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Alle drie personen namen een salade, tweemaal met kip en eenmaal met bbq zalm. Heel fijn samengesteld en perfect van smaak. Echte maaltijdsalade alhoewel de bbq zalm salade eigenlijk wat aan de kleine kant was. Brood was prima en werd ook aangevuld wat ook goed van pas kwam.Fles kraanwater werd ook tweemaal op tafel gezet door de attente bediening.
De chardonnay van premier carmen reserva was uitstekend van smaak en het glas was redelijk gevuld.De capu was goed. Uitzicht op het haventje is leuk maar niet spannend.
JL P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Lekker gegeten, het eten duurde te veel tijd tussen gerechten te komen, lekker 't ij bier(Zatte) , het decor is fantastisch, prima restaurant!
M.W.F. H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Een uitermate attente bediening. Grote ruimte, maar door aankleding sfeervol gemaakt.
De voorgerechten, gazpacho en een paté waren prima, evenals de tournedos, hoewel de porties iets groter hadden gekund.
Tenslotte koffie met mooie friandises-opmaak.
Zeer aanbevelenswaardig!
Joachim F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Prettig buiten gezeten op het terras aan het water achter het CS, waar we uitstekend warden bediend en voor mijn gast prompt gluten vrij brood werd afgebakken. De sandwiches waren lekker, al was de boterham onder de mijne met bijna 10 cm te dik om makkelijk te eten. De salade van mijn gast was erg goed. Deze nieuwe plek in de stad, vlakbij het IJ, is leuk en makkelijk te bereiken dus ik kom zeker terug.
R W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Restaurant ligt aan een 'jachthaventje' bij Westerdok. Aardige en goede bediening, prima wijnen, eten ok, alleen de topinamboer was niet gaar genoeg (gaf chef ook toe). Wens van 2 van ons geen gluten te eten was doorgekomen en voldeed men prima aan. Leuke selectie van voorgerechten bij 3 (of 4) gangen menu van de chef.
Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Bij binnenkomst werden we gezien maar mochten alsnog 4 minuten staan wachten met de jas onder de arm. Weinig pro-actieve houding van de bediening die de rest van de avond weinig verbeterde. Het 3-gangen aspergemenu á € 37,50 gegeten maar de prijs-kwaliteit verhouding liet te wensen over. Voorgerecht zalm en gemarineerde asperges bestond uit flink wat zalm waardoor de 3 schilletjes asperge zwaar ondeebelicht raakte. De kroepoek can saffraan en bergamot voegde weinig toe. Bij het hoofdgerecht lam met gebakken asperges zat een heerlijk kruidenkorstje op het vlees, het lam zelf was net niet genoeg gegaard. Ook hier konden asperges een grotere rol krijgen, nu waren ze een beetje verdronken in de puree. Geen asperges in het nagerecht maar een chocoladebombe van mousse met rabarbersorbet. Er was geen sommelier aanwezig en bediening vertelde niet veel over de wijn. Decor was prachtig maar voelt meer aan als een plek voor zakenlui en toeristen dan trekpleister voor lokale bewoners.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
zondagmiddag een heerlijke lunch....mooie zaak met gastvrije dames..voorgerecht, perfect op smaak en boterzachte zalm. Daarna de sucade!!!! bizar lekker en aangevuld met topsmaken van zwarte knoflook en beurre noisette..dessert opnieuw zeer hoge kwaliteit en verrassende smaakcombinatie van karnemelk en chocolade...Na de lunch nog even gebruikt gemaakt van het terras, erg fijn...Dit restaurant komt met stip binnen op mijn persoonlijke top5 van Amsterdam.....ergo, Tot snel....