Over het restaurant I-Dock

Amsterdamse allure

Een warme thuishaven aan het water waar je geniet van elegante gerechten met een mediterrane touch. Je wordt ontvangen als vriend: hartelijk, persoonlijk en welgemeend. Dit voelt als thuiskomen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant I-Dock

De dichtstbijzijnde bushalte is 'Westerdoksdijk' waar stadsbus 48 stopt. Vanaf hier is het drie minuten lopen. Vanaf het centraal station is het tien minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de Westerdoksdijk kan het eiland betreden worden via een loopbrug of de straat IJdok. Vanaf het centraal station is het tien minuten lopen. Het stallen van de fiets: Stallen van fietsen kan in de ondergrondse fietsenstalling of op de brug in de
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt. Direct onder Restaurant I-Dock is parkeergarage IJDock, een uitstekende locatie om uw auto veilig, comfortabel en voordelig te parkeren. Via online reserveren kunt u al vanaf € 7,50 voor een aantal uur uw auto

Maandag t/m Vrijdag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 12:00
- Lunch 12.00- 17:00
- Diner 18.00- 22:30
Zaterdag en Zondag vanaf 07:30
- Ontbijt 07:30 - 12:00
- Lunch 12.00 - 17.00
- Diner 18.00 - 22.30

Jouw recensie over het restaurant I-Dock

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Met grote groep hoofdgerecht gegeten: vlees of vis. Beide erg goed. Vlotte bediening. Kleine porties, waardoor friet apart bestellen voor bijna iedereen noodzakelijk was. Mooie locatie om met de boort aan te meren.
ilse K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Fantastische locatie, licht, niet de druk en goede sfeer. Bediening bestaat uit frisse jonge mensen die ook wat humor kunnen hebben. De setting was prima, en daarom juist zo teleurstellend dat de duckbreast aan de taaie kant was.
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Eten is top maar bediening is op amateur nivo, welwillend maar niet goed georganiseerd en onattent. Jammer want met goede professionele bediening en kennis van zaken zou deze tent helemaal vol zitten. Het ontstijgt nu niet het niveau van een hotel restaurant.
arkraft K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Kwaliteit van het eten was slecht. Het was niet vers. Het was ongezelig omdat wij de enige in de zaak waren. De draaide muziek die ze niet zachter wilde zetten. Twee mannen stonden buiten wiet te roken. Geen goede ervaring en wij gaan niet meer terug.
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Restaurant ligt mooi, hadden plek aan het raam gevraagd aan de havenkant, bediening super prettig. Eten is mooi opgemaakt maar wij vonden het een beetje kleine porties. Bij binnenkomst geen leuk bakje met olijfjes of brood. Wijnkaart is beperkt, wel veel prijzige wijnen. Bierkaart kan wat uitgebreider wat ons betreft. Sfeer is voor ons zeer prettig, mooi ingericht, goede akoestiek, lekker muziek, niet te hard. Wij vonden de prijskwaliteit wel ok, maar dan mag het wel iets meer zijn. Komen vast nog een keer terug!
Ien A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Dit is een plek waar waarschijnlijk veel touristen komen, vlakbij Centraal Station aan het water van het Ijdok. Binnen is het een heel grote, mooie zaal maar wij zaten buiten op het terras. Bediening was aanvankelijk traag, maar dat verbeterde naarmate het later werd. Wat we het meest aaprecieerden was de kwaliteit van de gerechten: echt imaginatief, mooi gepresenteerd en ontzettend lekker. De spaghetti nero was heerlijk en de vis van de dag had een subtiele, wat Japans geinspireerde smaak. Lange tijd niet zo lekker gegeten, wat een verrassing!
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Via heerlijk.nl hadden wij een 3-gangen diner met wijn arrangement gewonnen. We hebben gekozen voor I-Dock omdat we dit restaurant nog niet kenden. Het personeel is heel vriendelijk, het eten verrukelijk, hele mooie smaak combinaties, de verschillende wijnen pasten echt goed bij de gerechten. De locatie is mooi. Wij vinden dit zeker een aanrader!
10000000 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
toplocatie maar het eten viel tegen. Alleen de hoeveelheden zijn haute cuisine.
Bediening is vriendelijk. Het duurt allemaal wel best lang.
Terence D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Bediening zeer vriendelijk maar ook zeer chaotisch, casual en slordig, wat niet past bij de ambiance en de prijzen. Locatie zeer goed, productkennis zou iets beter kunnen, maar dit was de eerste avond dat men een nieuwe kaart had.
Hendrina W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten was lekker - met name de huisgemaakte gnocchi was heerlijk. Gestoofde peer met pure chocolade als toetje was niet als verwacht. De chocolade was uitgehard en niet in balans met de peer en de tarte. Service was niet helemaal naar wens: herhaaldelijk om nieuw bestek vragen, onaangekondigd een andere tonic (niet zoet) geven omdat de genoemde op de kaart voor de gin & tonic niet op voorraad was en onnodig lomp terugantwoorden wanneer we hierop aankaartten was niet gewenst. Voor de service was de prijs-kwaliteit niet naar behoren, de keuken deed echter hun best om de smaken goed te krijgen en dat is hun zeker gelukt.
Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
we hebben genoten van heerlijke eten en eten is prachtig opgemaakt en geserveerd. Enige minpunt is dat je brood met olijfolie of truffel mayonaise apart moet bestellen. Hoort erbij en gewoon op tafel. Bediening erg goed en attent . Mooie samenstelling van de gerechten. Wij vonden het een aanrader. Ook de uitleg van het eten prima en surprise menu erg verassend.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Wat een heerlijk restaurant in alle opzichten. De gerechten zijn uitgelezen en met een prachtige smaak. De bediening zien snel of je iets wenst. Het decor is prachtig in stijl. Een geweldige aanrader.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
De soep die wij bestelden was koud. Dat had best door de kok en de bediening opgemerkt mogen worden. Voor de rest vriendelijk personeel.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima locatie, goede bediening en lekker eten. De moeite waard om vaker te bezoeken. En er was nog plaats op de zaterdagavond! Nog niet door iedereen ontdekt.
Anita .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Naast vlees en vis van topkwaliteit waren ook wijn en cappuccino perfect geserveerd, dit allemaal door lieftallig personeel. Ik voelde me verwend en gezien in dit restaurant.
Tip: een tikkeltje minder zout gebruiken en de muziek wat meer op de achtergrond plaatsen.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was voortreffelijk. De bediening plezierig en gastvrij. Absoluut een aanrader!

(Waarom de recensie 120 tekens moet bevatten is me een raadsel.)
Gillian Y.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie tent!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie opmaak en heerlijke producten. Leuk en vriendelijk personeel. Ambiance is ook prettig. Zeker een aanrader!
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eten was heerlijk, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtig gelegen aan jachthaven midden in Amsterdam. Klein minpuntje: muziek stond wat hard maar daar werd op verzoek iets aan gedaan.
Rafia V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Geweldige bediening die het je naar de zin probeert te maken. Eten mooi gepresenteerd en opgebouwd uit verschillende texturen en smaken; echter slechts voorgerecht -proeverij van div voorgerechtenen- en dessert gegeten, met hoofdgerecht geen ervaring. Wel wat a/d prijs; iig de wijn. Bijzondere ligging; niet erg intiem, vrij massaal, want ligt in/onder een hotel