Over het restaurant I-Dock

Amsterdamse allure

Een warme thuishaven aan het water waar je geniet van elegante gerechten met een mediterrane touch. Je wordt ontvangen als vriend: hartelijk, persoonlijk en welgemeend. Dit voelt als thuiskomen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant I-Dock

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 07:30
- Ontbijt 07:30 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant I-Dock

Tom L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Goed bereid eten, mooie ingrediënten, maar zelfs voor mijn doen bepaalde delen te zout.

De muziek mag ook wel iets meer naar de achtergrond.
Rosita B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het is jammer dat de keuken pas om 18:00 uur open gaat, als je om 16:00 uur een reservering maakt en pas om 18:00 uur kunt eten is het wel lang wachten. Kon het op jullie site niet terug vinden. Voor de rest prima.
ed Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
prima restaurant en ziet er top uit, het voorgerecht de surf en turf was een prima combinatie van steak tartaat en rivierkreeftjes, het hoofdgerecht was vis (Corvina) met linzen, het hoofdgerecht smaakte goed maar voor een hofdgerecht veel te klein qua portie.
Jenn C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hadden een mooie beleving, bediening was vriendelijk en professioneel, het eten was heerlijk en mooi opgediend, interieur zag er ook stijlvol uit. We komen zeker terug voor nog een ervaring!
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Zeer slechte ervaring en zeker geen aanrader om met klanten te lunchen. Tijdens onze lunch was de schoonmaakdienst aan het dweilen en stofzuigen in het restaurant.
Toppunt was dat in ons zicht - terwijl de kok met eten voorbereiden bezig was- de plafonds in de keuken met de stofzuiger onder handen genomen werden.
karinspierings .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We werden prima ontvangen, konden heerlijk buiten starten met een drankje. De kaart was goed divers, we hadden ook allemaal iets anders, van vlees, vis tot kip en tapas en iedereen was zeer tevreden. De borden waren ook heel mooi opgemaakt en ook de desserts waren heerlijk. Het personeel was ook heel vriendelijk en kundig. We komen hier zeker nog een keer terug.
Amsterdam41 V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Eerlijk is eerlijk, de ontvangst en de bediening is vriendelijk. Vrij lang wachten eer dat er besteld kon worden.
2 maal voorgerecht met Krab. Krab heeft geen smaak en groene saus is te overheersend. 1 maal salade met zalm besteld, zomersalade werd geserveerd. Na opmerking hierover werd de salade met zalm geserveerd (helaas stond de zomersalade ook op de rekening). 2 maal hoofdgerecht pasta met schelpen. Smaak was prima maar het aantal schelpjes met inhoud was wel heel beperkt. 1 maal de tante kip, deze was oké. Porties zijn erg klein. 15'minuten wachten op een kopje thee dat na nogmaals vragen ter compensatie werd aangeboden van het huis. Al met al niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
I Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
De dinerkaart is zeer verrassend, weer eens heel anders dan doorsnee. Dit gold ook voor mij als vegetariër. Gnocchi op het menu was ik nog niet tegengekomen. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Het eerste uur, rond half 7 was het vrij rumoerig omdat er een groep stond te borrelen en de muziek was aan de harde kant. Later werd het aangename loungemuziek. We hadden een prettige avond met heerlijk, exclusief eten. Minpunt: behoorlijk prijsniveau en alle bijgerechten moest je apart bijbestellen.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Creatieve gerechten maar had wel iets meer mogen zijn.
Dorothé L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zeer aardige en enthousiaste bediening, lekker eten, verrassend voorgerecht, lekkere wijn. Kortom zeer positief
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Fantastisch gegeten, fijne plek om een avond te genieten van heerlijke gerechten en een gezellige sfeer. Aanrader, wij komem zeker weer terug!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
De locatie van dit restaurant (high end) is top. Daar is helaas alles wel mee gezegd. Zowel de service van het personeel dat aan het werk is, als de maaltijden waren (ver) beneden niveau. Gedoe (we waren met een grote groep) over het menu, het verkeerde geserveerd krijgen, daar iets van zeggen en dan afgesnauwd worden 'ja, ik heb gehoord dat u teleurgesteld bent', de salesmedewerker de schuld geven, wijn zonder te vragen bijschenken, muziek die veel te hard staat. Nee, zo high end als de locatie, deden ook de medewerkers. Het was op het arrogante af. Dat is nog te hebben als het eten dan ook geweldig is, maar dat was helaas ook niet zo. Het was hooguit gemiddeld, maar sommige gerechten ver daaronder. Het dessert (iets met worteltaart) was niet te eten, de erbij geserveerde 'crumble' leek op koffieprut. Het hoofdgerecht (vis) was helaas net niet gaar, het enige echt smakelijke waren de oesters. Helaas!
ronald M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een heerlijk avondje uit met een prachtig uitzicht zowel in het restaurant door de mooie inrichting en naar buiten toe naar een kleine haven. Bediening goed en vriendelijk, zeker toen wij vroegen een ruimere tafel omdat we naast elkaar wilde zitten, deden ze niet moeilijk en hebben onze wens vervult. Eten goed en voldoende, kaart was klein maar de smaken per gerecht waren uitstekend. Ook hier flexibel wanneer we voorgerechten wilde delen, kregen we keurig apparte borden geserveerd. Werd niet moeilijk gedaan. Zeker een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Jona Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Idock is een hele leuke zaak. Hip, maar niet té, heel goed eten, en goede, snelle bediening. Ga hier zeker nog eens heen.
velle_dck .
Een woord.....FANTASTISCH!
Bediening was vriendelijk; je wordt in de watten gelegd.. lekker eten, leuke inrichting... wat wil je nog meer! ????????????????????????
tmalesevic M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na een wat onhandige start ( het ging over bier/drank kaart), ging het verder wel goed. Er lagen namelijk meerdere karten op tafel (borrel, wijn, menu en dessert, waardoor wat rommelig en geen lijst met bijvoorbeeld welke bier en andere drank er was. Deze lijst werd op verzoek echter alsnog apart geleverd). Eten was verrukkelijk, erg lekker en van hoge kwaliteit en mooi geserveerd, grootte van de porties ideaal. Bediening was aardig en wilde moeite doen. Het is een mooie plek, met mooi uitzicht, echter is het een grote ruimte waardoor wellicht lastig te verwarmen. Het was er binnen wel koud, ik zat met mijn jas aan. We komen zeker terug voor het lekkere eten en een keer buiten zitten met mooi weer.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Dit restaurant stond al langer op mijn lijstje en ik ben erg blij verrast. Prima geluidsniveau voor conversaties. oplettende bediening en een kaart met verrassende gerechten en gelukkig wat klassiekers. De Steak Tartare was heerlijk en goed op smaak. Hetzelfde gold voor de kalfswang. Bij de voorgerechten staat “to share” vermeld maar de porties zijn hier echt wel iets te klein voor. Lekker voor jezelf houden dus.
Als hoofdgerechten hadden we ravioli met krab en hert. Beiden ook erg lekker. Al met al heerlijk gegeten die avond.
Christian T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Was een leuke crew. Eten is gemiddeld qua smaak. Prijs belachelijk hoog. Al met al een gemiddelde ervaring. De mensen doen wel hun best.
Romijntjes .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben fantastisch gegeten. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu. Geweldig en zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goede bediening met kennis van zaken en zeer gastvrij.
Mooie inrichting, modern en gezellig. Aanrader en wij komen zeker nog een
keer terug!