I Asian Fusion

Wolphaertsbocht 260 3083 Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant I Asian Fusion

Aziatisch nieuwe stijl

De Aziatische keuken op haar best. Een prachtige mix van culturen, smaken en geuren. Je smaakpapillen gaan op een wereldreis om nooit te vergeten. Oude tradities worden in ere gehouden waarbij de service altijd met een grote glimlach komt.

Meer informatie over restaurant I Asian Fusion

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

Ilse .. Bourgondiër (2 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Afgelopen zondagavond zijn wij met zijn tweeën bij I Asian Fusion wezen eten. We kozen voor het all-in concept waarbij we 2.5 uur sushi en dim sum gerechten konden eten. Er waren maar 2 tafels bezet toen wij aankwamen en we kregen redelijk snel de menukaart en ons eerste drankje. Er werd uitgelegd hoe het bestellen werkt en we kregen een verfomfaaid bonnenboekje waar we de nummers van onze bestelling op konden schrijven.

De eerste ronde ging vrij vlot. Beide begonnen met sushi. Dit was voornamelijk rijst, met een klein dun stukje vis erop. Kwaliteit van de vis was overigens wel prima. Vrij snel kwam een serveerster vragen of wij nog wat wilde drinken en werden de volgende bestellingen opgenomen. Wij hadden twee rondes genoteerd en na 10 minuten kregen we ronde 3 op tafel. Ze gebruiken hier op veel sushi mayonaise. Voor mij niet echt van toegevoegde waarde, maar smaken verschillen.

Ronde 2 hadden we inmiddels nog steeds niet gezien. Niet veel later waren ook de glazen leeg, maar er was niemand van de bediening te bekennen. Uiteindelijk hebben we 35 minuten op ronde 2 moeten wachten en 20 minuten met een leeg glas gezeten. We zaten inmiddels al dik een uur aan tafel en hadden pas 4 happen eten op dus we kregen flink trek. Ons gesprek over de slechte bediening werd opgemerkt door de andere gasten en zij bevestigden dat ook zij al een half uur zaten te wachten. Gezien het feit dat er inmiddels maar 5 tafels bezet waren, kon het onmogelijk door de drukte komen dat het zo lang duurde.
De vierde ronde bestond uit taaie, droge stukjes lamsvlees en uitgedroogde garnalen.

Aangezien we op ronde 5 inmiddels alweer 20 minuten aan het wachten waren, besloten we dat dat ook meteen onze laatste ronde zou zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je soms behoefte hebt aan een wat persoonlijkere sfeer dan de lopende band all-in sushirestaurants. Als echter de bediening dan zo te wensen overlaat en de kwaliteit van het eten ook al niet top is, is voor ons de keuze snel gemaakt.

De meeste all-in sushi restaurants verlaat je na 2 uur met de knoop van je broek open. Na een bezoekje aan I Asian Fusion kun je thuis de snackkast nog opentrekken. Eens maar absoluut nooit weer.
SHG . Bourgondiër (4 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Op 22 juni 2014 ben ik hier met een gezellige club dames gaan eten aan de hand van een Groupon-actie. Ons gezelschap arriveerde om 19:00 uur (gratis parkeren op zondagavond, fijn!). Jammergenoeg was het niet druk, waardoor er weinig sfeer was. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een enerverende avond vond.

Eerst maar eens even naar het toilet. Slechts één de drie damestoiletten was beschikbaar, de andere twee deuren waren op slot zonder dat de toiletten bezet waren. Ik kan me goed voorstellen dat het soppen van toiletten niet de leukste taak is, maar één toilet voor alle dames op een zondagavond om 19:00 uur is wel erg weinig.

We moesten ruim een half uur wachten op het eerste drankje. Vervolgens kwamen verschillende gerechten van de eerste ronde niet, waardoor één van onze dames op een houtje moest bijten. Sterker nog: ons gezelschap was om organisatorische redenen in twee groepen verdeeld (twee tafelnummers) maar zo gebeurde het dus dat bij tafel 1 twee salades werden geserveerd, waarna het ruim 20 minuten duurde voordat de ándere gerechten aan diezelfde tafel én de gerechten aan de rest van ons gezelschap aan de andere tafel werden gebracht.....

Daarna was het een aaneenschakeling van eigenaardigheden: een warm gerecht dat geserveerd zou moeten worden met nasi of bami, was al lang en breed opgegeten toen drie rondes later eindelijk de nasi en bami kwamen. Men wist niet wát men serveerde (is dit de Kip A of de Kip B?) en verschillende gerechten zijn überhaupt niet uitgeserveerd.

Een andere dame uit ons gezelschap moest drie keer dezelfde cola bestellen voordat deze eindelijk kwam: overigens duurde het sowieso erg lang voordat 1) men langskwam om te vragen wat we wilden drinken en daarna 2) de drankjes werden geserveerd. Het lijkt mij, dat men het in dit restaurant juist híerop moet verdienen!

Over de bediening en service: Eén dame van de bediening was klaarblijkelijk nog niet zo ervaren - geen probleem, iedereen moet het tenslotte leren. Maar waar was haar collega om haar te helpen? Men liet haar maar aanmodderen waardoor de beste vrouw steeds bedremmelder ging kijken..... Op een gegeven moment kwam ze met een hand vol briefjes aan met de bestellingen om te vragen wat er nu eigenlijk door ons was besteld, want niet alleen zij, ook de mensen in de keuken waren het spoor bijster.

De drankjes werden geserveerd door haar collega, een jonge dame die waarschijnlijk liever ergens anders wilde zijn dan op de werkvloer. Er kon geen lachje vanaf en heel eerlijk, uit eten gaan moet een uitje zijn en dan kan gezellig personeel nét die extra aandacht geven waardoor je etentje een leuke belevenis wordt. Jammer dat men hier zóveel kansen heeft laten liggen......

Tijdens de finale, de rekening, waren we er allemaal een beetje klaar mee. Op deze rekening hebben we namelijk bijna 40 minuten moeten wachten - het ging 3x mis met het opmaken van de rekening. Uiteindelijk hebben we zelf berekend wat we zouden moeten betalen, dit geld neergelegd op het schoteltje, het aan de bediening gegeven en zijn we weggegaan. De rekening was nog altijd NIET klaar!

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dat het eten voor deze prijs prima was. Niet gewéldig; zo is bijvoorbeeld voor de sushi rollen de verkeerde rijst gebruikt, waren de loempia's voorzien van een zwart geblakerd randje voor extra effect en was de kip in de salade met een vergrootglas te vinden en bovendien niet echt smaakvol. Ik kan me niet aan indruk onttrekken dat men hier mee wil liften op het succes van onbeperkt sushi-eten maar eigenlijk de know-how niet heeft om dit goed te exploiteren. Bovendien is de kaart zó divers, dan het het eigenlijk allemaal 'net-niet' is. Een beetje zoiets als goede vis willen eten in een vleesrestaurant, dat is 'm vaak ook niet.

Conclusie; voor een prijsje fatsoenlijk eten is hier absoluut mogelijk, maar stoor je niet aan het personeel en zorg voor goed gezelschap. Zo zit je niet continu op de klok te kijken als je uiteindelijk na slechts 5 rondjes van 2 gerechten om 22:45 uur in de auto stapt.
Linda V. Bourgondiër (2 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Gisteren met groep (sport)vriendinnen gegeten bij dit restaurant. En ik kan niet anders zeggen dat het een bijzondere avond is geweest. Gelukkig was het gezelschap prima, dus er viel genoeg te kletsen en lachen over de lege tafel heen, want die is zeker het eerste uur erg leeg gebleven. Heet dat mindfull? Of gewoon traag? Inmiddels zaten we toch behoorlijk te tandhakken toen we tegen 20.30 uur de eerste gerechtjes op tafel kregen. En toen moesten er nog borden gehaald worden...

Dit (gebrek aan) tempo bleek geen opstart probleempje en was ook niet te wijten aan drukte maar leek de standaard te zijn.
Verder een aaneenschakeling van kleine en grotere missers. Toiletten op slot, 3 x vragen om je drankje en het dan nog niet krijgen, gerechten vergeten, tot op gegeven moment een vertwijfelde serveerster met een stapel briefjes ons kwam vragen wie nou wat had besteld en gekregen?

Gelukkig werd er niet moeilijk gedaan over de eindtijd, en het eten was kwalitatief goed. Niet fantastisch, maar goed. Een kleine selectie sushi die prima smaakte alhoewel er helaas geen sushi-rijst voor gebruikt was. De yakitori spiesjes hadden wat warmer gemogen, terwijl we bij de rijst werden gewaarschuwd dat deze erg heet was. De babi-pangang was helemaal goed, I-Asia heeft denk ik vooral zijn roots in de Chinese keuken.

Het zal rond 22.00 zijn geweest dat we om de rekening vroegen. Dat bleek nog een hele klus. Toen we die na pakwek 20 min. kregen, nam de serveerster 'm meteen weer terug. Foutje! Weer wachten, nieuwe rekening.... weer foutje! Tegen die tijd hadden we het toch wel gehad en wilden we vooral naar huis. We hebben dus zelf een berekening gemaakt en de mensen veel succes gewenst voor de toekomst.

Ik kan me voorstellen dat er meer restaurants zijn die graag mee willen liften op het succes van het all-you-can-eat concept, vooral bij sushi restaurants. Maar dit lijkt toch nog een vak apart te zijn.

Goed geprobeerd maar misschien toch handiger als je beter probeert te worden waar je al goed in bent, i.p.v. trends te volgen.
Peter H. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Heerlijk gegeten. Het restaurant is geen grote hal ( zoals bij grote ketens) waar per avond 2 groepen moeten eten. De bediening is kleinschalig en met aandacht. Het eten is top. Heerlijk salade van eend en een pittige garnalensoep. De sushi is heerlijk. Een mooi menu, niet standaard, daardoor je zelf mooie combinaties kan maken. En een heerlijk chinees biertje.
Valentina K. Gastronoom (62 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Ik heb hier nu 3x gegeten, 1e 2 keer was alles goed.
We hadden een aantal rondes en konden elke keer een paar gerechten kiezen, dim sum/ sushi etc
Zeer vriendelijke eigenaresse die ons hielp, heerlijk eten/veel keuze en niet te lang wachten.
Helaas was dit de 3e keer dus niet het geval.

Er waren in het best grote restaurant maar 4 tafels bezet incl. die van ons.
En we hebben in totaal 3 rondes kunnen doen in 4 uur!
we hebben echt veel te lang moeten wachten en zijn maar gestopt omdat we moe waren, niet omdat we vol zaten.
Helaas was dit dus een grote afknapper om voor een 4e keer te komen.
Ook al scoor ik hem hoog...
Ronald1974 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
had nog een groupon liggen. Daarvan gebruik gemaakt. Eten was op zich prima. Moest over het algemeen wel iets langer dan gebruikelijk wachten op het eten. Voordeel vind ik juist dat niet je hele tafel vol zit met sushi's en dat je per x 2 gerechten p.p. kunt bestellen. We konden onbeperkt bestellen. Per saldo goed gegeten. Bijkomend voordeel ook dat je geen parkeerkosten hebt In de omgeving. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Eetgenoot zat op bank ..hij vond dat minder. Aanrader ... misschien voor het geld hoef je het niet te laten
Nina E. Fijnproever (9 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
We gingen er eten met een Groupon coupon. Bij binnenkomst kwam de bediening direct naar ons toe en werden onze jassen aangenomen. Een deel van de bediening was zeer vriendelijk, maar een ander deel helaas wat minder. Er zaten sporen van lipstick op mijn tweede glas wijn en toen ik dit aangaf aan de serveerster voelde ze zich duidelijk beschaamd en ging gelijk een geheel nieuw glas wijn halen. Top! En de wijn smaakte overigens prima en zat in een mooi glas. Een ander deel van de bediening was wat minder vriendelijk, wellicht een beetje gehumeurd. Het eten vonden we een beetje tegenvallen. Ik had over het eten goeie recensies gelezen, maar als ik het vergelijk met andere sushi restaurants, was dit toch duidelijk minder. Je kon onbeperkt eten bestellen (d.w.z. gedurende 2,5 uur (maar volgens mij was die tijd niet zo strikt) 2 stuks p.p. uit een bepaalde groep en dan zo vaak als je wilde). Er waren verschillende groepen: sushi, salades, soepen, dim sum, warme gerechten, zoals chinees, thais e.d. De sushi was in vergelijking met andere sushi restaurants echt minder lekker. Veel rijst en een klein dun stukje vis. Ook was de keuze niet heel erg groot. De dim sum was volgens ons ook niet zo smaakvol. De spareribs en yakitori spiesjes waren helaas ook niet heel erg lekker en bijzonder. De loempia's en gebakken banaan waren wel erg lekker. Tot slot hadden we nog een bakje gebakken rijst besteld die heel heet werd uitgeserveerd, dus deze was waarschijnlijk vers gemaakt en best lekker. Al met al denken we dat we hier niet snel terug zullen komen, maar als we iets meer in de buurt hadden gewoond is het best ok om er nog eens te gaan eten. Ze zijn iets goedkoper dan andere sushi restaurants en ze proberen er op zich wel wat van te maken. Wat betreft het interieur was behoorlijk gedateerd, (het interieur van de vroegere chinees die er zat waarschijnlijk). Maar wel schoon en smaken verschillen nou eenmaal.
Hanna0626 . Bourgondiër (3 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Op 8 feb 2014 gegeten met groupon voor onbeperkt eten voor twee personen. Wij moesten 2 uur wachten en kreeg alleen twee rondes van eten! Ging bijna flauw van honger! Wij waren om 17:45 daar en was pas om 21:00 uur klaar met alleen 4 rondes (beloofde 6 rondes op de groupon). Toen hadden wij geklaagd (kreeg daarna pas snel ons 3e en 4e rondes), andere mensen waren ook lang aan het wachten voor hun eten, een paar mensen waren nog weg gelopen voordat ze eten hadden besteld (omdat ze 20 minuten moesten wachten op hun menu kaart!). Het eten was niet erg traditioneel Chinees (niet erg lekker), sushi was oke maar klein en heeft een rare zoete smaak. Service was super slecht: ze hebben 4 keer naar ons gevraagd wat wij hebben besteld, kreeg nog dingen die wij niet hebben besteld of meer porties daarvan... verder alleen pas aan het einde een excuus gekregen van een bediende over de service maar toen hadden wij al een beetje genoeg gehad. Een kopje Chinees thee was ook 3,40 euro wat ik erg duur vind. Zal nooit meer terug komen in verband met het eten (wat niet erg speciaal was) en super slecht service.
Kirsten V. Fijnproever (5 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Ik heb het restaurant bezocht naar aanleiding van de Groupon actie. Het all-you-can-eat concept was niet geheel van toepassing, wij mochten 2 gerechten p.p. kiezen uit 6 rondes. De rondes hadden ieder een eigen voedselgroep; dimsum, sushi, small bites, soep, salade en hoofdgerechten. Hier mocht liever niet van afgeweken worden. Ondanks dat het eten heerlijk was, is het wel apart dat je klanten niet zelf hun rondes in mogen delen. Het eten was echt heel lekker, met als hoogtepunt the Tom Kay soep en de iasianfushion (gefrituurde garnaal, avocado, mayonaise en surimi) sushi. Wat helaas tegenviel was de service, terwijl maar 6 tafels bezet waren. De serveersters lieten zelden hun gezicht zien. Hierdoor waren wij genoodzaakt om meerdere rondes tegelijkertijd door te geven en drinken te bestellen als ons drinken eigenlijk niet op was. Tussen opname en krijgen van bestelling was je een goed half uur verder. Dit resulteerde in een etentje van 3,5 uur. Gelukkig maakte het eten het wachten waard. Al met al lekker gegeten, maar ik zou om bovenstaande redenen niet terug keren.
Alexander-I . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Via Groupon hebben mijn vrouw en ik hier gegeten. Het was erg lekker en echt 'All you can eat' ! In het begin duurde het wat langer voordat het eten werd geserveerd. Na het personeel hierop geattendeerd te hebben werd het eten sneller geserveerd, en bleven zij vriendelijk en legde uit hoe dat kwam, namelijk dat ze een proef draaien met Sushi en alles vers serveren. Super en een heel gezellige setting! Zeker het bekijken waard! Wij gaan er zeker weer naartoe en raad het anderen ook aan.

Ik raad iedereen aan om zelf een kijkje te nemen en zelf te beoordelen!
GertwRdam . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
We hebben nu 3 keer in korte tijd gegeten in het alla cart restaurant. De kwaliteit was goed. Bediening goed en prima smaak. Prijs is in balans . Aanrader dus !! Zeker als je van smaakvol eten houd.
P H. Gastronoom (10 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
We hebben hier met Groupon gegeten, leuke formule, biedt veel keuze uit zeer goede gerechten. Verfijnde smaak, prima Sushi. Aardige bediening. Gewoon doen!
Jleeuwenburgh . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Al verschillende keren wezen eten, met groupon en zonder.
Het enige verschil is dat er iets minder keuze is met de smallbites, maar genoeg keus en erg lekker.
Wanneer je haast hebt houden ze hier ook rekening mee.
Vriendelijke bediening en er is veel mogelijk.
Nu de maand november ook voor 15 euro eten voor 6 gangen, en wanneer je niet vol zit kan je meer krijgen.
Ik ga zeker terug.
Dbdaan . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Met Groupon hier recent onbeperkt sushi gegeten en ik zou zo weer gaan!

Wij zijn op een rustige maandag geweest dus de bestellingen stonden steeds snel op tafel.

De kaart mag iets uitgebreider maar er is wel genoeg keuze!
(in zowel de sushi, als de soep, salade, bites etc.)

De sushi zag er prachtig uit en smaakte heerlijk, zeker de combinatie van verschillende smaken in 1 stuk.

Kortom, ik zou zeker een keer gaan!
Smulpaap55 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
kwaliteit is prima,ook van de sushi, meestal wel het struikelblok. ruime keus en vriendelijke bediening.het decor is modern, maar smaakvol.
Onno11 . 1e beoordeling (1 recensie) 3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Schandalig slecht! De bediening is ontzettend traag en onvriendelijk, wij hebben ongeveer een uur moeten wachten op de eerste ronde! Veel gerechten op de kaart waren niet beschikbaar en de briefjes met de bestellingen kwamen ze niet of nauwelijks ophalen! Voor ons was dit de eerste en laatste keer, we hebben slechts 3 ronden gegeten omdat we er zo ontzettend klaar mee waren...
Sassie-vv . Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Gisteren voor de 2e keer bij I Asian Fusion gegeten, 2x via groupon. Ik dacht bij het lezen van eerdere recensies dat wordt wat. Maar het was ook deze 2e keer helemaal goed! Niks lang wachten, het ging zelfs best snel, had mijn salade nog niet eens op of de soep kwam al! Je kon uit veel dingen kiezen en het eten was goed! En we hebben gewoon 6 rondes gehad. Niks minder hoor. Zeker geen groupon bij je ?! Je werd ook niet weggestopt, gewoon in het voorste gedeelte. De bediening is wat verlegen, maar wel beleefd. Kortom, ik zou er zeker gaan eten!
Proever1681 . 1e beoordeling (1 recensie) 1,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
We hebben met Groupon gegeten in dit restaurant wat naar onze ervaring erg tegenvallend was. In plaats van onbeperkt eten in de 6 rondes mocht je per persoon slechts twee tot drie gerechten kiezen.
Het eten was helaas niet van goede kwaliteit. De sushi leek niet vers en de Ha Kau bevatte teveel bladerdeeg. Ook de mosselen hadden een rare bijsmaak. Daarnaast waren diverse gerechten erg zout en werd de vis gefrituurd aangeboden waardoor je voornamelijk deeg moest eten.
Jammer dat het meerendeel van de bediening gebrekkig Nederlands sprak, maar ze probeerden wel hun best hiervoor te doen. Verder was de bediening niet echt opgewassen tegen kritiek over de kwaliteit van het eten. Dat is wel een verbeterpuntje voor in de toekomst. De klant is namelijk altijd koning in dit soort situaties. Wat mij ook opviel was dat er geen tissues aanwezig waren op de eettafels en dat de zitplaatsen erg laag waren.
Over het algemeen moest je voor de eerste ronde erg lang wachten (meer dan 20 minuten) voor een soepje en dat terwijl het op dat moment zeer rustig was. De overige rondes verliepen wat soepeler.
In het restaurant was het benauwd; geen enkele raam werd open gezet. Het restaurant zag er klassiek uit van binnen. Het mooiere gedeelte was uitsluitend gereserveerd voor de gasten die de normale prijs moesten betalen voor het menu en de rest die met Groupon kwam werd naar een andere ruimte in het restaurant begeleid. Deze tweedeling in het restaurant vind ik niet prettig omdat de sfeer op deze manier minder wordt.
Concluderend vind ik dit restaurant geen aanrader als je met Groupon komt. Gezien de prijs-kwaliteitverhouding zou ik het restaurant afraden en de toprestaurants vlakbij het centrum van Rotterdam willen aanbevelen.
Nijo . 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Samen met mijn vriend ben ik hier gaan eten via groupon. Toen wij binnenkwamen, kwam er niemand naar ons toe. We wilden net zelf naar een tafeltje toelopen, toen een serveerster aangaf dat ze zo zou komen. We hebben daar minstens 5 minuten gestaan, terwijl er heel veel tafels vrij waren. De bediening leek echter erg druk en leek ons een beetje te vergeten (ze waren maar met z'n tweeen).

Uiteindelijk een tafeltje toegewezen en de eerste gang besteld, die even op zich liet wachten, maar binnen redelijke tijd kwam. Toen hoorde we in het restaurant al meerdere mensen klagen tegen de bediening dat het zo lang duurde. WIj dachten nog, wat vervelend voor het personeel die zeurders .. niet veel later begrepen wij echter precies waarom.

Het uitserveren van de gangen duurde echt ongelofelijk lang. Wij waren half 7 daar en zaten uiteindelijk rond half 11 in de auto! Toen ik aan de serveerster aangaf dat het echt te lang duurde, kreeg ik geen excuses maar een verweer dat de sushi van goede kwaliteit is en daardoor langer duurt. Toen ik aangaf dat het eigenlijk 2,5 uur zou moeten duren, maar we dat dus duidelijk niet zouden halen. Zei ze: " Dat is niet erg, we zullen niet op de tijd letten." Dit was nogal de omgekeerde wereld in mijn ogen.

Bij het tafeltje naast ons kreeg een meisje een glas cola over zich heen door de serveerster. Ik heb geen excuses gehoord en ze boden geen een goedmakertje aan.

Zo rond het einde van de avond toen we nog op onze laatste gang zaten te wachten, hebben we aan de bediening gevraagd of er 1 drankje van ons beide van de rekening af mocht. Omdat wij er zo lang zaten hebben we ook meer gedronken en we vonden het ook een meer dan redelijke compensatie. Daar was echt geen discussie over mogelijk. Ook nam ze de kritiek niet aan, maar verzon steeds smoesjes.

Het restaurant zat vol, maar toch konden ze het duidelijk niet aan! Wellicht dat als er heel weinig mensen, het wel geslaagd is. Het personeel moet nog wel iets doen aan hun "attitude". Het eten was verder prima, hoewel wij de sushi (taai zeewier, valt uit elkaar) en tempura niet geslaagd vonden.
Sek . 1e beoordeling (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Wij zijn hier gaan eten via groupon, wat maar goed ook was want ik vond het nu al grote zonde van mijn geld.
Na 2 uur zitten was het enige wat wij hadden gekregen een salade, en als we hier iets van zeiden was het enige antwoord "paar minuut', het personeel sprak slecht nederlands waardoor we elkaar vaak niet goed begrepen. Het eten dat we kregen was niet super, en toen wij een keer een soep lieten staan omdat het gewoon letterlijk naar water smaakte, ging de bediende uit haar plaat dat we de volgende ronde niks meer kregen. Na wat gezeur uiteindelijk toch gekregen. Aangezien er op de site stond dat we maximaal 2,5 uur konden zitten, gingen wij ervan uit dat we in deze tijd dan ook wel de beloofde 6 rondes zouden moeten halen. Een van de personen met wie we uiteten gingen moest na 2,5 uur weg en had toen pas 3 rondes gehad. Maar toen er gevraagd werd om een compensatie hiervoor bv. de kwijtschelding van ook maar één drankje was teveel gevraagd en er werd haar verteld 'jij dan maar buffet nemen jij eerder klaar'. We hebben 3 uur en 3 kwartier gezeten en 5 rondes gehad, de beloofde 6 is dus nooit te halen. Daarbij komt dat de rekening ook niet klopte, er stonden drankjes op die wij niet betaald hadden. Kortom, ik zou het afraden om hier ooit je geld aan te verspillen.