Hygge

Goeman Borgesiuslaan 77 3515 ET Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Hygge

Restaurant met liefde voor mooie ingrediënten en gezellig tijdverdrijf. Met trots nodigen we jullie uit in ons nieuwe restaurant hygge. De planten en frisse kleuren zorgen dat het een warm en gezellig geheel is en rust uitstraalt. Op ons ruime en sfeervolle terras op het zuiden vind je altijd wel een plekje in de zon. We houden van mooie producten en zoeken altijd met passie naar bijzondere wijnen. We heten je van harte welkom in ons restaurant en hopen dat je een ‘hygge’ tijd hebt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hygge

Halte Draaiweg via Bus 3
  • Kom je met de auto?
    Parkeerterrein te bereiken via de Oudlaan.
  • : Gratis parkeren op het ruime prive parkeerterrein van Hygge (buiten kantoortijden)

Maandag: Gesloten
Dinsdag – Woensdag 10:30 – 23:00 uur
Donderdag, Vrijdag en Zaterdag 10:30 – 24:00 uur
Zondag 10:30 – 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Hygge

Wim D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Lekker eten. Wel wat verschil in kwaliteit van de verschillende gerechtjes maar gemiddeld prima. Uitstekende wijn!
Fijne bediening. Kortom fijne avond en goed gegeten.
Bouwe K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wat een leuk restaurant! Je verwacht het niet op deze plek, maar het past goed. Sfeervol ingericht, vriendelijk personeel en een prima kaart. Aanrader!
G.E. B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijk en heel gezellig gegeten bij Hygge. Je merkt aan alles dat het met liefde en aandacht is gedaan! Een aanrader! We komen graag terug.
Sytske B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Met mijn vriend geluncht bij Hygge, ik de Thaise pompoensoep + gamba's en mijn vriend de Hygge Club Sandwich. De soep was qua smaak & presentatie top, al had deze iets steviger (meer gebonden mogen zijn). De Sandwich was qua smaak prima, maar wel erg basic en klein. Beide gerechten waren voor een lunch (buiten het centrum van Utrecht) behoorlijk aan de prijs. Qua portie vonden wij dit te klein, geen waar voor je geld. De bediening en presentatie van het restaurant zijn verder prima, al was het minder sfeervol dan ik van 'Hygge' verwachtte.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten!
Jona D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Lekker eten en aardige bediening. Een ontdekking!
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Voor de tweede keer in korte tijd hier gaan eten (Ligt voor ons lekker makkelijk in de buurt). Deze keer weer wat andere gerechtjes geprobeerd. En weer werden we niet teleurgesteld. De tonijn tataki is zeker een aanrader :). Bedankt voor weer een heerlijk avondje.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
het was best een beetje koud en we moesten ook wel een tijdje wachten. De gerechtjes waren lekker maar niet bijzonder.
Paul-Eric N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Fijn restaurant, met leuke gerechten. Eigenaar Ivar is vlot en persoonlijk.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het eten was lekker maar mocht wat smaakvoller zijn.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
interessant concept, rustig, snelle bediening, persoonlijk, goed te bereiken, eigen parkeerterrein, komen graag terug om de high tea te proberen
Pepijn T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Wij hadden geboekt via Iens met 30% korting. In totaal 4 gerechtjes 4 drankjes en 1 mandje zoete aardappel friet gehad. Hiervoor nog geen 45 euro kwijt door de actie. Ronduit belachelijk natuurlijk zo goedkoop! Het eten is zeer smaakvol, porties van normale grootte en de bediening is vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug en betalen dan gewoon het volle pond want dat verdienen ze zeker!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Zeer prettige bediening, eten voortreffelijk en zeer gunstige prijs/kwaliteitverhouding. Hier zal ik veel vaker komen, absoluut een aanrader.
Ik kan dit iedereen aanbevelen.
Jaap
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijke fijne en aparte smaken echt een aanrader. Ook de inrichting is smaakvol en de bediening erg aardig.
Leonie Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekkere en gevarieerde kleine gerechtten. Sfeervol restaurant.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het was er koud. Dat maakt uiteten gaan niet comfortabel. De speelhoek voor kinderen is erg praktisch.
Het eten was matig. Ook kon de temperatuur van het eten beter. De soep en en het vlees waren niet erg warm.
Jantien D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijke lunch met drie heerlijke gerechtjes. Echt super lekker.
Heerlijke wijn. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gisteren hier gegeten. En het was een hele gezellige en lekkere ervaring. Ik kan eigelijk niet echt iets aanmerken. Smaakvolle mooie gerechtjes, vriendelijke enthousiaste bediening. Stijlvolle inrichting. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Ons zien jullie zeker weer terug. ????
Tina D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Hygge is een redelijk nieuw restaurant. Het was erg rustig toen wij er waren. Er is een speelhoek voor kleinere kinderen, maar in de categorie 5+ zou wat meer te spelen mogen zijn. Verder waren de kinderen (5 en 6) erg verrast dat ze tosti's als avond eten konden kiezen, maar ook pannekoek. En dat er meerdere keren besteld kon worden.

Voor de volwassenen geldt het zelfde concept. Verwacht geen Deense cuisine, maar een internationale keuken.
Er is een mogelijkheid om gerechten te delen. Tip is dan om extra bestek te serveren. De qualiteit van het eten is erg goed, en het smaakte super. Echt complimenten aan de keuken en de eigenaar die in de bediening stonden. Wij komen zeker nog een keer terug.
Bedankt voor de tip. We zullen ook speelgoed aanschaffen voor de kinderen in de leeftijd 5-6 jaar.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten, aardige bediening, goede prijs kwaliteit verhouding!
Heel fijn als je voldaan maar niet met een ‘zware ‘ maag naar huis gaat. Nu de kaart nog wat uitbreiden of iedere maand aanpassen dan kunnen we vaker komen :)
Komende week wordt de kaart vernieuwd/uitgebreid. Dus je kan binnenkort gerust terugkomen.