Hutspot Café

31-202231331

Meer informatie over restaurant Hutspot Café

Molno .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hier naar binnen gegaan op een zaterdagmiddag, het lunchgerecht met Hummus genoten.
Door medewerker bediening over laten halen om dit gerecht te nemen, geheel terecht een heerlijke lunch met goede koffie (geen automatenkoffie).
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
De Hutspot is altijd een lekkere werkplek met veel ruimte en waar prima is om een paar uur/dagje te zitten zonder de halve kaart te moeten bestellen. Hele lekkere koffie en ook het broodje burrata met gegrilde groenten is bij mij favoriet!
Dolf G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Bij binnenkomst ongeveer 30 minuten gewacht, uiteindelijk besteld aan de bar. Alleen daar is het personeel druk bezig... De 30 tafeltjes zien ze niet. Eten was okay, weinig bijzonder. Jammer dat de bestellingen zo lang op zich lieten wachten en geen vergoeding voor het vooral lange wachten.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Met vrienden even lunchen op zaterdag, neem je tijd! Goede koffie en de broodjes zagen er goed uit alleen de smaak was echt heel saai dit vonden wij alle 4. Kip met avocado
Jammer want het had best meer potentie nu zullen wij niet meer terug komen.
Daan120 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Hier een maand geleden met 6 mensen gaan eten, het was erg druk (zaterdag) maar er werd toch alles aan gedaan zodat wij nog een mooi plekje hadden. vooraf een plank met brood en allerlei andere lekkere dingen. Daarna hadden we allen de hamburger, klinkt saai maar dat was het niet. erg lekker! leuke tent verder met gezellige bediening
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Met een stel vrienden een beetje beschonken op zoek naar een hamburger. We kwamen uit bij Cafe hutspot. Relaxte tent, en een prima burger. Lekker sappig, met smalle en knapperige frietjes. De bediening was met het eten snel, met de drankjes wat minder. Al met al een ontspannen plek om met een stel vrienden een drankje of in ons geval een burger te doen.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
We hadden gereserveerd op vrijdagavond en het was enorm vol. Aanvankelijk met name het cafe gedeelte, maar later ook het gedeelte waar je kan eten. Het decor is mooi, maar door de drukte en het lawaai (schreeuwende studentes en te harde muziek) is het vrij lastig om een normaal gesprek te voeren. Vanwege de drukte is het nauwelijks mogelijk om zelf naar de bar te lopen of de uitgang te bereiken. Vanwege diezelfde drukte is het ook lastig voor het personeel om adequaat te bedienen. Iedereen was vriendelijk maar we moesten vrij lang wachten totdat we werden geholpen en echt ons best doen om een biertje te bestellen. De bestelde hamburger was goed. Het toetje (cheesecake) heel erg goed. Hutspot is een café waar je ook kan eten maar dat is op een vrijdag niet aan te raden als rustig wil eten.
Ajr .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Hele fijne plek om lekker te chillen op de grote banken. Heerlijke chai latte gedronken met een groot stuk carrot cake erbij. Was top! Ook een aanrader om hier even te gaan zitten met je laptop om wat te werken. Bediening was vriendelijk, maar duurde lang voordat er iemand kwam, dus even zelf besteld aan de bar. Ook prima.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Heerlijk ruime plek met banken, daar hou ik van. Flat white koffie in combinatie met een taart met rode bieten (jawel!) was genieten. Bediening kon iets attenter (koffie was al lang leeg en men vroeg niet of we nog iets wilden, dus daarom richting bar gelopen voor een volgende bestelling), maar ga hier zeker vaker heen.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2013
Heerlijke Locatie om een zeer goede kop koffie te drinken. Een van de lekkerste cappuccino's ooit gedronken hier. En als je er toch bent neem dan een van de vers gemaakte broodjes. Top! Even op mijn laptop werken is hier ideaal, zeker als je een mooi plekje aan het raam hebt weten te bemachtigen.
Eloi B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Heerlijke koffie en top broodjes!! Genoeg ruimte om te werken en/of te relaxen. Goed en vriendelijk personeel, een fijne tent om erbij te hebben in de pijp. Ik ga er zeker weer zitten!!