Huson

Scheepstimmermanslaan 14 3011 BS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Huson

Bij Huson kun je kiezen uit twee verschillende interieurs. Er is een modern gedeelte met bar en open keuken, waar je op lange banken kunt genieten van de gewaardeerde dim sum. Of neem plaats in een van de leren fauteuils in het tweede gedeelte, waar je intiem kunt dineren. Eigenaar en chef Mark van Wijngen laat zich inspireren door de internationale keuken. De kaart is een bekroonde mix van pure, seizoensgebonden ingrediënten, passie, wereldgerechten en oosterse invloeden.

Meer informatie over restaurant Huson

Tram 7, 8, 20, 21, 23, 24, 25 - Halte Vasteland
  • : Betaald parkeren aan voorzijde/achterzijde restaurant, parkeergarage Erasmusbrug op loop afstand

Keuken geopend van Maandag tot en met Vrijdag van 12:00 - 21:30. Zaterdag vanaf 17:30 - 22:00. Zondag vanaf 14:30 - 19:30.

Elles1988 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met collega's bij Huson. Lekkere en mooi opgediende gerechten. Service was erg netjes en de inrichting is trendy. Omdat we met een grote groep waren hadden we een groepsmenu, hierin had je wat minder keuze qua gerechten maar alles smaakte prima!
Daisy D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Aan het begin van de avond wordt je redelijk geholpen, maar na 2130 is het personeel enkel bezig met naar huis gaan. Ze lopen meerdere malen voorbij, maar de borden staan ongeveer 20 min op tafel. Als ze eindelijk zien dat je er ook nog zit komen ze naar je tafel om te vragen of het lekker was en dat was het zeker en vroegen we om de rekening die je in 2 min krijgt, maar dan mag je nog wel je eigen jas uit de garderobe pakken en wordt er geen bedankt of gedag gezegd, omdat het personeel in de keuken staat.
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Vanwege afspraak later op de avond in de stad hier gereserveerd. Bleek een toevalstreffer te zijn. Heerlijk gegeten, en kon ook nog in de helaas erg beperkte tijd die we hadden. Hier moeten we nog een keer terugkomen!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Wat een goed restaurant is dit! We hebben gesmuld van een bijzondere carpaccio, steak tartaar, tempura van gamba's, kalfssukade en verrukkelijke desserts. Wat een topkwaliteit! De vriendelijke en professionele bediening maakte de perfecte avond compleet. We komen hier snel terug!
Clarissa C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wij hebben hier vanavond voor het eerst gegeten. Het was echt heel erg lekker. Mooi opgemaakt, goede porties. Lekkere huiswijnen. Goede prijs-kwaliteit. Wij zijn hier erg blij weggegaan.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Dit was ons eerste bezoek, maar het zal zeker niet het laatste zijn! Genoten van het Bib Gourmand keuzemenu, waar uitstekende wijnen bij geserveerd werden. De bediening was goed en de sfeer aangenaam rustig.
De tafel van irma H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk eten, verrassende smaakcombinaties, vriendelijke bediening.
Henriette H.
Heerlijke gerechten, evenwichtige combinaties van smaken, alles zelf gemaakt van goede ingredienten. Goede ontvangst.
lars V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Super kerstdiner! Vele malen dit jaar geweest en constant tevreden over prijs en kwaliteit. Voor 2017 weer boven aan de lijst. Een aanrader coor iedereen.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten, fijne bediening en mooie setting.
JW V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het hoofdgerecht van Iberigo was erg goed maar ook zwaar. We misten een fris smaakje hierbij. Dat was bij de andere gerechten juist heel goed gebalanceerd.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Alles prima in orde. Verrassingsmenu genomen en alle gerechtjes even heerlijk. Zeer gastvrije en attente bediening. Top restaurant .
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op een regenachtige middag hier voor een lunch neergestreken samen met mijn echtgenote. Bestelden een tweegangen lunchmenu bestaande uit een gerecht met zalm en een gerecht met Tarbot. Is zeer goed bevallen. Bijzonder smakelijk. Ook goede wijn erbij. Prima bediening en rustige sfeer. Trouwens makkelijk te bereiken via een korte wandeling vanaf het Centraal Station.
fijneter .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Inmiddels zijn wij twee keer bij Huson geweest en dat is beide keren goed bevallen. De bediening is prettig en ervaren. De gerechten zijn smaakvol en mooi opgemaakt. We kozen beide iets anders en alle gerechten waren goed. Fijn dat de kwaliteit op alle vlakken constant is.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Toprestaurant zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding kwaliteitsverbetering, uitzonderlijke wijnen.
Echte aanrader, kok die duidelijk zijn eigen stempel zet.
Fong C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Zojuist bij Huson wezen eten. Het eten was top en de service was magnifiek
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg goed restaurant. Bediening perfect evenals het eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
fantastische gerechten en ware smaaksensaties
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met enige regelmaat zijn we de afgelopen jaren langs dit restaurant gelopen vaak met de gedachten " hier moeten we ook eens gaan eten" . Gisteren is daar uiteindelijk invulling aan gegeven. Het menu bestond oa uit 2 bereidingen van zalm en een risotto. Beide goed van smaak. De bediening is vriendelijk en attent de inrichting netjes. Dit eerste bezoek verdient zeker een vervolg.
robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Uitstekend lunch adres in het zo mooie Scheepvaartkwartier in Rotterdam.

Inrichting is strak met lange banken welke je smaak moeten zijn maar ze zitten goed. De bediening is immer vriendelijk en correct en weet aan te tafel goed te adviseren.

We aten een wel heel lekkere truffel soep en ook de tonijn tartaar was zalig. Echt een aanrader en kies in de de avonduren, waarvoor tijdens de lunch helaas geen tijd is, voor een meergangen menu. Echt een aanrader.