Huson

Scheepstimmermanslaan 14 3011 BS Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Huson

Bij Huson kun je kiezen uit twee verschillende interieurs. Er is een modern gedeelte met bar en open keuken, waar je op lange banken kunt genieten van de gewaardeerde dim sum. Of neem plaats in een van de leren fauteuils in het tweede gedeelte, waar je intiem kunt dineren. Eigenaar en chef Mark van Wijngen laat zich inspireren door de internationale keuken. De kaart is een bekroonde mix van pure, seizoensgebonden ingrediënten, passie, wereldgerechten en oosterse invloeden.

Meer informatie over restaurant Huson

Tram 7, 8, 20, 21, 23, 24, 25 - Halte Vasteland
  • : Betaald parkeren aan voorzijde/achterzijde restaurant, parkeergarage Erasmusbrug op loop afstand

Keuken geopend van Maandag tot en met Vrijdag van 12:00 - 21:30. Zaterdag vanaf 17:30 - 22:00. Zondag vanaf 14:30 - 19:30.

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op een regenachtige middag hier voor een lunch neergestreken samen met mijn echtgenote. Bestelden een tweegangen lunchmenu bestaande uit een gerecht met zalm en een gerecht met Tarbot. Is zeer goed bevallen. Bijzonder smakelijk. Ook goede wijn erbij. Prima bediening en rustige sfeer. Trouwens makkelijk te bereiken via een korte wandeling vanaf het Centraal Station.
Fijneter .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Inmiddels zijn wij twee keer bij Huson geweest en dat is beide keren goed bevallen. De bediening is prettig en ervaren. De gerechten zijn smaakvol en mooi opgemaakt. We kozen beide iets anders en alle gerechten waren goed. Fijn dat de kwaliteit op alle vlakken constant is.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Toprestaurant zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding kwaliteitsverbetering, uitzonderlijke wijnen.
Echte aanrader, kok die duidelijk zijn eigen stempel zet.
Fong C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Zojuist bij Huson wezen eten. Het eten was top en de service was magnifiek
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg goed restaurant. Bediening perfect evenals het eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
fantastische gerechten en ware smaaksensaties
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met enige regelmaat zijn we de afgelopen jaren langs dit restaurant gelopen vaak met de gedachten " hier moeten we ook eens gaan eten" . Gisteren is daar uiteindelijk invulling aan gegeven. Het menu bestond oa uit 2 bereidingen van zalm en een risotto. Beide goed van smaak. De bediening is vriendelijk en attent de inrichting netjes. Dit eerste bezoek verdient zeker een vervolg.
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Uitstekend lunch adres in het zo mooie Scheepvaartkwartier in Rotterdam.

Inrichting is strak met lange banken welke je smaak moeten zijn maar ze zitten goed. De bediening is immer vriendelijk en correct en weet aan te tafel goed te adviseren.

We aten een wel heel lekkere truffel soep en ook de tonijn tartaar was zalig. Echt een aanrader en kies in de de avonduren, waarvoor tijdens de lunch helaas geen tijd is, voor een meergangen menu. Echt een aanrader.
Brezy_Z .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
in mijn eentje op een rustige woensdag naar Huson gegaan. Ik kon nog een aspergemenu kiezen, dus die kans greep ik aan. Geen bier deze keer, maar een rode en een witte wijn geprobeerd. Wat moet ik zeggen? Het eten was prima, de smaken afwisselend, de wijn uitstekend, het nagerecht ook, en de bediening vriendelijk. Echt een plek waar je heen kan als je lekker wilt eten.
Proever5 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Huson is een leuke plek in Rotterdam daarnaast beschikt het restaurant over notering in de michelin gids. De gerechten zijn erg simpel bereid en missen vernieuwen echter wil dit niet zeggen dat dit gelijk slecht hoeft te zijn. Wij hadden er echter meer van verwacht en het viel ons allemaal een beetje tegen. Steak tartaar met truffeltappanade uit een potje. Het enige gerecht wat goed was bereid was de rundersukade wellicht moeten wij het gewoon nog eens een tweede kans geven.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Prachtig restaurant, met een vrij kleine kaart. Verrassingsmenu genomen genoten van alle gerechten. Met een lekker wijn arrangement erbij! Personeel was heel attent en vriendelijk.
Bernadette K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gisteravond op uitnodiging gegeten in Huson. Het was voor ons de eerste keer. Wat een verrassing. We werden bij binnenkomst vriendelijk welkom gegeten en direct werd de natte paraplu van ons overgenomen. Nadat onze jassen waren opgehangen werden we naar onze tafel begeleid.
We kozen voor het 4 gangen BiB gourmand menu met bijpassend wijnarrangement. Elk gerecht smaakte voortreffelijk, hoog op smaak. De bijpassende wijnen waren zorgvuldig gekozen en de vinoloog wist er nog een leuk praatje over te houden. De bediening was vriendelijk en deskundig. We hebben een heerlijke avond gehad en zetten Huson op onze favorietenlijst.
Lis A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Nu al meerdere malen geweldig, lekker gegeten bij Huson.
De gerechten zijn tot in de puntjes verzorgd en de smaak combinaties blijven in positieve zin, elke keer weer verbazen.
Wij komen hier ontzettend graag!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Het was voor ons een hernieuwde kennismaking nadat vorig jaar Frank Huson de zaak heeft verkocht aan zijn voormalige sous chef.
Over de kwaliteit en de smaak van de gerechten kunnen we alleen maar positief zijn.
Heerlijk gegeten.
De bediening was ondanks de drukte attent, inlevend en informatief.
De sfeer wordt echter beïnvloed door de berekende manier van het inschenken van een glas huiswijn. Een bodempje meer kan je het niet noemen.
Na onze opmerkingen werd het aangepast. Bij ander tafels hetzelfde laken en pak.
Bovendien vergeleken met 2 restaurants in de buurt die zelfs hoger cijferen op Iens
zijn de prijzen voor de huiswijn bij Huson aan de hoge kant en bovendien schenken deze restaurants wel een royaal glas.
Dus met deze werkwijze ondergraaft men de voortreffelijke werkwijze van de keuken
en dat beïnvloed naar mijn mening het cijfer voor de sfeer.
Martijnhoog .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Een heerlijk avondje met z'n twee. Prima service en een gemoedelijke ambiance. We hebben genoten van Chef's verrassingsmenu. Verrassende smaken met een heerlijk wijnarrangement. Een echte aanrader!!
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Reservering handeling en ontvangst prima in orde. Fijn is dat je steeds doordezelfde ober bediend wordt. Mooie kaart en zeer handige wijnkaart. Mooi van opbouw. Alle gerechten waren verrassend en verfijnd. Michelin waardig. Voor de prijs/kwaliteit wil ik een 9 geven. De verlichting kan veel beter. Zeer fijne avond gehad met uitstekend opgemaakte en smakende gerechten en deskundige bediening.
Sunny88 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben hier samen met een ander stel op Valentijnsdag gegeten. De locatie en het decor van het restaurant is prachtig. Het ziet er romantisch en verzorgd uit met een goede sfeer. Zeker een mooie locatie als je romantisch wilt dineren.

Vooraf hadden we nog een heerlijk aperitiefje besteld. De wijnen waren heerlijk! Voor het diner hadden we een verrassingsmenu van 4-gangen gekozen. We kregen allereerst een amuse als voorafje. De gerechten zelf waren goed, alleen niet heel bijzonder. Het waren geen bijzonder smakencombinaties en de presentatie zag er ook niet heel bijzonder uit. Jammer genoeg vond ik het tussengerecht net iets te zoutig, maar verder waren de gerechten prima.

Het personeel was aardig, alleen jammer dat ze lastig aanspreekbaar waren nadat alle gangen gearriveerd waren. Toen we nog koffie/ thee wilden bestellen en de rekening daarna wilden vragen, konden we heel moeilijk iemand aanspreken. Verder zag het personeel er heel verzorgd uit en waren verder erg vriendelijk.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
verrukkelijk gegeten, heerlijke wijnen en ze kunnen deze ook goed aanraden bij de gerechten. Goed rekening gehouden met dieet van mijn dochter ( gluten en noot vrij)...bediening vriendelijk
Stephan_coevoets .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ik heb echt overheerlijk gegeten en heb nog net me bord niet schoongelikt.
Voorheen was eten een straf vanwege mijn eetstoornis maar Huson heeft me een heel andere kijk gegeven op eten / uit eten gaan.
De gerechten zijn echt tot in perfectie verzorgt en samengesteld en de producten zijn het aller beste wat er te vinden is.
De combinatie van smaak geur hoeveelheid en opmaak is ronduit sterrenwaardig.
Huson is het beste wat ik ooit heb meegemaakt als het gaat om eten / uit eten gaan.