Huson

Scheepstimmermanslaan 14 3011 BS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Huson

Bij Huson kun je kiezen uit twee verschillende interieurs. Er is een modern gedeelte met bar en open keuken, waar je op lange banken kunt genieten van de gewaardeerde dim sum. Of neem plaats in een van de leren fauteuils in het tweede gedeelte, waar je intiem kunt dineren. Eigenaar en chef Mark van Wijngen laat zich inspireren door de internationale keuken. De kaart is een bekroonde mix van pure, seizoensgebonden ingrediënten, passie, wereldgerechten en oosterse invloeden.

Meer informatie over restaurant Huson

Tram 7, 8, 20, 21, 23, 24, 25 - Halte Vasteland
  • : Betaald parkeren aan voorzijde/achterzijde restaurant, parkeergarage Erasmusbrug op loop afstand

Keuken geopend van Maandag tot en met Vrijdag van 12:00 - 21:30. Zaterdag vanaf 17:30 - 22:00. Zondag vanaf 14:30 - 19:30.

9,3

Jouw recensie over het restaurant Huson

Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Erg goed gegeten!
pieter C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was geen beste ervaring. Witte wijn werd te warm geserveerd. Wijn werd niet bijgeschonken. We hebben op enig moment zelf maar de fles geplakt. Tot overmaat van ramp zat er plastic in het toetje. DAar waar de chef kok het blijkbaar een grote groep wel interessant genoeg vond om langs te gaan, durfde hij dat bij ins blijkbaar niet en liet hij het personeel de hete kastanjes uit het vuur halen. Wij hebben geen chef gezien en wel plastic in een toetje stoppen...
Jelena W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk eten,hele vriendelijke bediening.Absoluut niet duur voor de kwaliteit van gerechten.
Echt een aanrader!!
Elbert D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
De afgelopen 2 maanden heb ik hier 3 keer gegeten. En het was elke keer uitstekend. Omdat:

1. De bediening is discreet en precies. Ontvangt vriendelijk, is beleefd, komt op het juiste moment, vangt signalen goed op. Geen popie-jopie, geen werkstudenten, maar verstand van zaken.

2. Het eten is lekker. De amuse is een lekker liflafje. De voorafjes zeebaars en geitenkaas zijn allebei aangenaam. De zeeduivel is overheerlijk, heel pittig en gedurfd gekruid. Met een enorme diepte,'s avonds thuis proef je dit gerecht nog steeds. Een signature dish. Het dessert met chocolade is creatief en apart. Het tempo is prettig, de gerechten komen mooi op tijd na elkaar.

3. De wijnen zijn goed. Op de kaart staan open wijnen per glas die ik erg lekker vind. Op de kaart gerubriceerd in droog, rijk en bloemig, en dan per land. Hoe vaak maak je niet mee dat zelfs in sterren tenten de wijnen net niet goed zijn. De gruner Veltliner per glas is helemaal goed, rijk, romig, groen en een zuurtje. Een vorige keer waren er ook Siciliaanse wijnen, en ook die waren erg goed gekozen (zeg ik na 3 jaar in Sicilie op vakantie te zijn geweest). Bij het dessert kregen we een fijne zoete dessert wijn. Helemaal goed.

4. Het is er aangenaam vertoeven. De gesprekken waren moeilijk, maar gingen door het lekkere eten en drinken en de aangename sfeer steeds beter naarmate de avond vorderde. De akoestiek is goed, dus je kunt elkaar verstaan. De tafels staan zo dat je privacy hebt. Erg prettig.

Daarmee is Huson veel beter dan veel restaurants in het centrum, met hun standaard gerechten. En het is er aangenaam vertoeven voor zakelijke of prive-gesprekken. De Bib Gourmand is meer dan verdiend. Men zit even een eindje weg, maar is de reis meer dan waard.
Sander J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Eten is zeer goed
Bediening ok
De Wijn geeft een vervelende nasmaak.
Wij dronken een fles van de Saint- Veran deze kost bij de wijnhandel € 10:00-12:00. Bij Huson vraagt men hiervoor €50.00. Ik gun iedereen een gezonde opslag, alleen dit is te veel.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was rustig in het restaurant op zondag, de vier mensen naast ons waren erg bezig met hun telefoon. Het eten was lekker en werd mooi opgediend, leuke gerechtjes om te delen, met als uitschieter de oesters. Een lekkere wijn erbij en het was een leuke avond.
Annika K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Uitstekend gegeten! Verrasend, goede sfeer en elk gerecht was een genot. Een absolute must do in Rotterdam en omstreken.
Becs S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vanavond met 4 personen bij Huson gegeten. Eten was goed en mooi opgemaakt. Personeel was echter onder de maat. Slecht verstaanbaar en ongeintereseerd ('in de port herkent u tonen van rozijnen'). Bij het afrekenen (300 euro) tijdens het sluiten werd er niet gereageerd op de fooi en op hetzelfde moment werd de deur open gehouden zodat we direct konden vertrekken. Toen ik aangaf dat ik het vertrek onvriendelijk vond werd er gereageerd met 'dat begrijp ik'. Al met al ben ik met een erg onwelkom gevoel vertrokken.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten maar niet echt verrassend.
Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Alles klopt! Sfeer, prijs, kwaliteit ! Complimenten !
matthy W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
excellent meal.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
prima eten maar niet druk tijdens lunch. Lunch op dinsdag, wellichtte vroeg in de week. Eten is smaakvol en mooi opgediend
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk zo'n late lunch waarbij alles klopt! Super gerechten, prachtige wijn en deskundige en vlotte bediening! Aanrader!
Max P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Wij hadden het menu en dat was een mooie samenkomst van smaken, bereiding en hoeveelheid. Absolute aanrader!
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Zoals altijd weer lekker gegeten, blijft een aanrader!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere bijpassende wijnen.
Caroliena .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Net zoals altijd heerlijk gegeten in een
Relaxte En ontspannen sfeer .
Mooie gerechten met mijn lactose allergie toch altijd aan te passen .
Altijd een middagje uit daar eten met goede verzorging van Leo die je niet haast rustig laat eten en naar je wensen luistert .
Vcstr .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Laatst met mijn partner hier gegeten op een dinsdag avond, het was gezellig maar niet heel druk.
We begonnen met een erg lekkere amuse nadat onze dieetwensen zijn opgenomen.
Ik ben een lastige eter dus had een aantal op en aanmerkingen, we kozen allebij voor het bib gourmand menu. En het was echt perfect, heerlijke smaken zonder te veel poespas. Gewoon goed.
Ook het eerste restaurant waar je als zwangere een kaasplankje kunt nemen en er dan gewoon 5 kazen op het bord liggen.
Mijn vriend had het bijpassende wijnarrangement genomen, maar daar had de dame in de bediening iets meer moeite mee.
De eerste was wit en kwam uit Frankrijk kregen we te horen..... dat is niet echt heel veel info.
De Rode wijn was volgens mij een montepulciano of iets wat duidelijk Italiaans was, maar die kwam ook uit Frankrijk.
En ook bij de dessertwijn zat een grappig verhaaltje..
al met al wel een heerlijke avond gehad voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
We komen zeker nog eens terug.
MariskaRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie en prettige smaken die met de bijpassende wijn nog beter werden.