Huson

Scheepstimmermanslaan 14 3011 BS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Huson

Bij Huson kun je kiezen uit twee verschillende interieurs. Er is een modern gedeelte met bar en open keuken, waar je op lange banken kunt genieten van de gewaardeerde dim sum. Of neem plaats in een van de leren fauteuils in het tweede gedeelte, waar je intiem kunt dineren. Eigenaar en chef Mark van Wijngen laat zich inspireren door de internationale keuken. De kaart is een bekroonde mix van pure, seizoensgebonden ingrediënten, passie, wereldgerechten en oosterse invloeden.

Meer informatie over restaurant Huson

Tram 7, 8, 20, 21, 23, 24, 25 - Halte Vasteland
  • : Betaald parkeren aan voorzijde/achterzijde restaurant, parkeergarage Erasmusbrug op loop afstand

Keuken geopend van Maandag tot en met Vrijdag van 12:00 - 21:30. Zaterdag vanaf 17:30 - 22:00. Zondag vanaf 14:30 - 19:30.

9,2
Djurmy M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goed verzorgd en klantvriendelijke personeel.
Ik heb een hele leuke avond met mijn dochter hier gehad en ik ga zeker weer terug.
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
keuze in gerechten was erg goed, gekozen voor a la card signaturen dishes. Kleine feestjes op tafel. Geschonken aperitief en wijn hoge kwaliteit. Service welkom en vriendelijk, mag iets alerter, flessen water op tafeltje apart, niet vaak bijgeschonken. Snelheid van gerechten prima.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Top! Uitstekende kwaliteit tegen redelijke prijzen. Een aanrader.
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
erg leuke en vriendelijke bediening, gerechten beter dan de ambiance zou doen vermoeden, wijnkaart uitstekend en goed betaalbaar, rekening viel erg mee, de keuken stijgt met kop en schouders boven de rest van de zaak uit. echt een super team in die keuken, absolute aanrader.
Sita Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijke verfijnde veelal Franse moderne keuken. Met intoleranties wordt goed rekening gehouden. Ik was met een vegetarische vriendin. Zowel de wisselende kaart als het verrassingsmenu zijn aanbevolen. Vooraf een makreel-tartaar met mango en saffraan en een vega tempura aubergine-asperge. Als hoofd malse rundersukade met erwtenpuree en asperge en als toetje een bijzondere crème brulee met oa ijs. Haar gerechten waren ook erg lekker. Toko is meerdere keren van eigenaar veranderd, kwaliteit blijft goed. Ook geschikt voor zowel zakelijk als romantisch.
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Goed eten, goede combinaties, de kwaliteit is zeker goed. De ambiance mag iets warmer. Ik heb een bib gourmande 4 gangen menu besteld en deze was erg lekker. De bediening was attent en ondanks de drukte werden de gerechten in goed tempo geserveerd.
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
De vraag is, is Huson nog Huson. Frank Huson heeft zijn heil elders gezocht en zijn sous-chef Mark van Wijngen heeft het restaurant 2 jaar geleden overgenomen. De gastvrouw brengt ons na de allerslechtste tafel van het restaurant. Naast de keuken en in de volle loop.
Hoe is zoiets mogelijk terwijl al snel zal blijken dat het restaurant die avond helemaal niet vol zit. Wij keuren de tafel af en mogen dan kiezen waar we willen zitten. Het andere uiterste. En nu we toch bezig zijn over de witte brigade: 2 van de 3 verstaan de kunst om vooral niet om zich heen te kijken. Je zult toch maar geroepen worden door een van de gasten. Genoeg geklaagd. Nu de keuken. Op de dim-sum na (teveel deeg) zijn wij lovend over de kookkunsten van Mark.
Met als hoogtepunten de tempura en de tonijn. Le Roi est mort, vive le Roi. We drinken er een gruner veltliner bij. Het leuke van het concept is dat je kunt delen. Steeds iets bestellen, samen proeven en op naar het volgende gerecht. Prima concept.
Wij komen zeker terug en hopen dat de service dan helemaal op orde is. Daar hebben wij vertrouwen in.
Loek Wijchers
Elles1988 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met collega's bij Huson. Lekkere en mooi opgediende gerechten. Service was erg netjes en de inrichting is trendy. Omdat we met een grote groep waren hadden we een groepsmenu, hierin had je wat minder keuze qua gerechten maar alles smaakte prima!
Daisy D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Aan het begin van de avond wordt je redelijk geholpen, maar na 2130 is het personeel enkel bezig met naar huis gaan. Ze lopen meerdere malen voorbij, maar de borden staan ongeveer 20 min op tafel. Als ze eindelijk zien dat je er ook nog zit komen ze naar je tafel om te vragen of het lekker was en dat was het zeker en vroegen we om de rekening die je in 2 min krijgt, maar dan mag je nog wel je eigen jas uit de garderobe pakken en wordt er geen bedankt of gedag gezegd, omdat het personeel in de keuken staat.
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Vanwege afspraak later op de avond in de stad hier gereserveerd. Bleek een toevalstreffer te zijn. Heerlijk gegeten, en kon ook nog in de helaas erg beperkte tijd die we hadden. Hier moeten we nog een keer terugkomen!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Wat een goed restaurant is dit! We hebben gesmuld van een bijzondere carpaccio, steak tartaar, tempura van gamba's, kalfssukade en verrukkelijke desserts. Wat een topkwaliteit! De vriendelijke en professionele bediening maakte de perfecte avond compleet. We komen hier snel terug!
Clarissa C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wij hebben hier vanavond voor het eerst gegeten. Het was echt heel erg lekker. Mooi opgemaakt, goede porties. Lekkere huiswijnen. Goede prijs-kwaliteit. Wij zijn hier erg blij weggegaan.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Dit was ons eerste bezoek, maar het zal zeker niet het laatste zijn! Genoten van het Bib Gourmand keuzemenu, waar uitstekende wijnen bij geserveerd werden. De bediening was goed en de sfeer aangenaam rustig.
De tafel van irma H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk eten, verrassende smaakcombinaties, vriendelijke bediening.
Henriette H.
Heerlijke gerechten, evenwichtige combinaties van smaken, alles zelf gemaakt van goede ingredienten. Goede ontvangst.
lars V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Super kerstdiner! Vele malen dit jaar geweest en constant tevreden over prijs en kwaliteit. Voor 2017 weer boven aan de lijst. Een aanrader coor iedereen.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten, fijne bediening en mooie setting.
JW V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het hoofdgerecht van Iberigo was erg goed maar ook zwaar. We misten een fris smaakje hierbij. Dat was bij de andere gerechten juist heel goed gebalanceerd.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Alles prima in orde. Verrassingsmenu genomen en alle gerechtjes even heerlijk. Zeer gastvrije en attente bediening. Top restaurant .
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op een regenachtige middag hier voor een lunch neergestreken samen met mijn echtgenote. Bestelden een tweegangen lunchmenu bestaande uit een gerecht met zalm en een gerecht met Tarbot. Is zeer goed bevallen. Bijzonder smakelijk. Ook goede wijn erbij. Prima bediening en rustige sfeer. Trouwens makkelijk te bereiken via een korte wandeling vanaf het Centraal Station.