Huson

Scheepstimmermanslaan 14 3011 BS Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Huson

Bij Huson kun je kiezen uit twee verschillende interieurs. Er is een modern gedeelte met bar en open keuken, waar je op lange banken kunt genieten van de gewaardeerde dim sum. Of neem plaats in een van de leren fauteuils in het tweede gedeelte, waar je intiem kunt dineren. Eigenaar en chef Mark van Wijngen laat zich inspireren door de internationale keuken. De kaart is een bekroonde mix van pure, seizoensgebonden ingrediënten, passie, wereldgerechten en oosterse invloeden.

Meer informatie over restaurant Huson

Tram 7, 8, 20, 21, 23, 24, 25 - Halte Vasteland
  • : Betaald parkeren aan voorzijde/achterzijde restaurant, parkeergarage Erasmusbrug op loop afstand

Keuken geopend van Maandag tot en met Vrijdag van 12:00 - 21:30. Zaterdag vanaf 17:30 - 22:00. Zondag vanaf 14:30 - 19:30.

9,4

Jouw recensie over het restaurant Huson

Becs S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vanavond met 4 personen bij Huson gegeten. Eten was goed en mooi opgemaakt. Personeel was echter onder de maat. Slecht verstaanbaar en ongeintereseerd ('in de port herkent u tonen van rozijnen'). Bij het afrekenen (300 euro) tijdens het sluiten werd er niet gereageerd op de fooi en op hetzelfde moment werd de deur open gehouden zodat we direct konden vertrekken. Toen ik aangaf dat ik het vertrek onvriendelijk vond werd er gereageerd met 'dat begrijp ik'. Al met al ben ik met een erg onwelkom gevoel vertrokken.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten maar niet echt verrassend.
Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Alles klopt! Sfeer, prijs, kwaliteit ! Complimenten !
matthy W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
excellent meal.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
prima eten maar niet druk tijdens lunch. Lunch op dinsdag, wellichtte vroeg in de week. Eten is smaakvol en mooi opgediend
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk zo'n late lunch waarbij alles klopt! Super gerechten, prachtige wijn en deskundige en vlotte bediening! Aanrader!
Max P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Wij hadden het menu en dat was een mooie samenkomst van smaken, bereiding en hoeveelheid. Absolute aanrader!
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Zoals altijd weer lekker gegeten, blijft een aanrader!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere bijpassende wijnen.
Caroliena .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Net zoals altijd heerlijk gegeten in een
Relaxte En ontspannen sfeer .
Mooie gerechten met mijn lactose allergie toch altijd aan te passen .
Altijd een middagje uit daar eten met goede verzorging van Leo die je niet haast rustig laat eten en naar je wensen luistert .
Vcstr .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Laatst met mijn partner hier gegeten op een dinsdag avond, het was gezellig maar niet heel druk.
We begonnen met een erg lekkere amuse nadat onze dieetwensen zijn opgenomen.
Ik ben een lastige eter dus had een aantal op en aanmerkingen, we kozen allebij voor het bib gourmand menu. En het was echt perfect, heerlijke smaken zonder te veel poespas. Gewoon goed.
Ook het eerste restaurant waar je als zwangere een kaasplankje kunt nemen en er dan gewoon 5 kazen op het bord liggen.
Mijn vriend had het bijpassende wijnarrangement genomen, maar daar had de dame in de bediening iets meer moeite mee.
De eerste was wit en kwam uit Frankrijk kregen we te horen..... dat is niet echt heel veel info.
De Rode wijn was volgens mij een montepulciano of iets wat duidelijk Italiaans was, maar die kwam ook uit Frankrijk.
En ook bij de dessertwijn zat een grappig verhaaltje..
al met al wel een heerlijke avond gehad voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
We komen zeker nog eens terug.
MariskaRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie en prettige smaken die met de bijpassende wijn nog beter werden.
Jantine B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke gerechten. Smaakvolle combinaties. Goede wijnen. Bediening mag wat meer los komen. Ofwel iets minder in de plooi en wat persoonlijker zou de avond fijner maken.
m M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heel lekker gegeten met goede service
Lennert V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wat een heerlijke avond was dat! Een smaakvol verrassingsmenu met lekkere bijpassende wijnen. Tijdens het serveren een leuke uitleg over wat je geserveerd krijgt. Zeker tot de volgende keer!
MT V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zeer fijne sfeer. Heerlijk gegeten en fijne bediening. Gedineerd met een groep van 5 op een zondag, er waren weinig andere gasten (nog een groep van 8 en een stelletje) maar dat merkten we nauwelijks, het voelde niet leeg - was mede door de prettige bediening heel persoonlijk. Top avond gehad
Djurmy M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goed verzorgd en klantvriendelijke personeel.
Ik heb een hele leuke avond met mijn dochter hier gehad en ik ga zeker weer terug.
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
keuze in gerechten was erg goed, gekozen voor a la card signaturen dishes. Kleine feestjes op tafel. Geschonken aperitief en wijn hoge kwaliteit. Service welkom en vriendelijk, mag iets alerter, flessen water op tafeltje apart, niet vaak bijgeschonken. Snelheid van gerechten prima.