Hünkar

Meer informatie over restaurant Hünkar

Voordelig
Cheffie1 I.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Heerlijk gegeten gisteren. De mixed grill was erg goed, erg lekkere gerechten. Erg grote zaak, was goed aangekleed en hing een fijne rustige sfeer. Voor de gelegenheid was het perfect. Ik kom terug!
Sergionl89 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Ik heb hier gisteren avond met mijn vriendin gegeten op aanraden van een Turkse vriend van mij. We werden érg vriendelijk ontvangen. De zaak zag er van binnen goed uit, en het nodigde uit om te gaan zitten. Personeel was erg attent en vlot, we hoefden niet lang op ons eten te wachten. Het was dan ook niet heel erg druk, maar dat is niet heel gek voor een maandagavond. Het eten zelf was ook erg goed. Een uitgebreide keuze op het menu, met veel lekkers en goed betaalbaar! Voor mij voor herhaling vatbaar, en voor anderen zeker een aanrader!
Sergionl89 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Josarah .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Met een stel vrienden hier wezen eten en we waren het er allemaal over eens, hier eten we nooit weer. (We waren al een keer eerder geweest en dit viel ook tegen, maar vanwege gemak gingen we toch maar Hünkar nog een keer proberen).
De linzensoep was geen echte linzensoep, het smaakte en zag er niet uit als linzen. Op de vraag wat voor 'linzen' in deze linzensoep zaten, daar hadden ze geen antwoord op. Daarnaast is het eten voor de kwaliteit echt overpriced. De salades en de pita's waren erg karig.
Ik schrijf eigenlijk nooit slechte recensies, maar ik hoop dat Hünkar hier iets mee kan doen, want er zijn niet super veel restaurants in Geuzenveld.