Hungarian Corner

Thomsonplein 26C 2565 KW Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Ketel goulashsoep
      Hortobagyi palacsinta
      Hongaarse antipasti
  • Hoofdgerechten
    • Kip in paprika-room met knoedels en salade
      Runder Goulash met salade en rijst
      Lepény naar keuze
  • Nagerecht
    • strudel met slagroom
      dame blanche
      lava cake

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Available on the booked timeslot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hungarian Corner

lijn 3 richting Loosduinen uitstappen bij halte Valkenboschplein van daar de thomsonlaan in lopen 3 minuten.
  • : genoeg ruimte betaald parkeren gemiddeld tarief

Dinsdag t/m Zaterdag: 17:00 tot 21:00 uur

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant Hungarian Corner

Irma B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Egbert D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zeer gezellig restaurant, we werden verwelkomt door de eigenaar, die ons uitgebreid vertelde over Hongarije, wij waren niet op de hoogte van de gerechten welke in Hongarije worden geserveerd, we kregen een goede uitleg over de diverse gerechten en hebben daardoor een goede keuze kunnen maken en ons goed voor kunnen bereiden op onze vakantie in Hongarije.
De sfeer in het restaurant was rustig, we zijn zeer tevreden huiswaarts gekeerd met een gedachte om nog een keer terug te komen in dit restaurant.
Cora M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben hier gisteravond heerlijk gegeten en we komen zeker nog een keer terug..
Echt een aanrader
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het was een verrassing om via Iens in contact te komen met dit Hongaars restaurant met een bevlogen gastheer, die veel details bij de gerechten en de wijn weet te vertellen
Gudrun B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten was authentiek Hongaars. Erg lekker. We hadden genoeg keuze in het AH restaurant menu. Wij namen verschillende gerechten, zodat we alles konden proeven. Nog nooit in Nederland een appelstrudel gegeten, die zo lekker was. De gastheer was erg vriendelijk en gaf uitleg over het eten en advies in wijnkeuze. De Hongaarse wijn was heerlijk. Op het einde liet hij ons ook nog achter in het restaurant een kamer zien, die zij als klein Hongaars museum willen inrichten. Wij hebben erg genoten van de avond en komen zeker weer terug. De volgende keer gaan we de Topfenstrudel proeven.
Mathilda M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Gisteren waren we bij Hungarian Corner. Wat een leuk restaurantje. Fris, kleurrijk, Hongaarse achtergrondmuziek. De gastheer verwelkomde ons en na de bekwame uitleg van de wijn smaakte deze twee maal zo goed. Van het keuzemenu opteerden we voor de goulashsoep, cevapcici met huisgemaakte frietjes en sla, apfelstrudel als dessert. Compliment voor de kokkin. Heerlijk eten voor een goede prijs. Het was even net of we weer in Hongarije waren. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank! het was fijn u als gast te hebben!
Catharina H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Aanrader!
Merci!!!
Thierry B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig klein restaurant met enthousiaste bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank! we zien u graag weer.
Izabela B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Lekker vriendelijk anders
Hannah B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
prima service en lekker eten
Anne-Miek S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH bon. Gastvrij ontvangen. Gastheer vertelt over Hongarije. Heerlijk wijntje gedronken op aanraden van de gastheer. Zijn vrouw (tevens de kok) kwam ook nog aan tafel vragen of alles gesmaakt had. Achterin de zaak mooie authentiek ingerichte Hongaarse kamer. Voor herhaling vatbaar
Hartelijk dank! tot de volgende keer
Andres Van Nieuwamerongen V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk eten met een deskundige en vriendelijke uitleg voorafgaande aan het opdienen van de gerechten en de wijn. Voor herhaling vatbaar.
Merci. Dank u.
Stephanie J.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
We zijn hier vanavond met mijn Hongaarse moeder, vader en ons gezin gaan eten en hebben een geweldige avond gehad! Het eten was heerlijk en echt Hongaars. Wij werden warm ontvangen en niets was teveel moeite! Wat een top avond en leuk restaurant. We komen zeker terug!
Het was geheel ons genoegen! Tot ziens.
Johar B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Tof personeel. Gezellig, toegankelijk en gastvrij. Ook zongen ze een liedje voor mijn jarige vriendin wat ik erg op prijs stelde. De goulashsoep was lekker, de worstjes wat minder, maar dat zal een kwestie van smaak zijn. Vrij basic maaltijd, maar prima prijs/kwaliteit verhouding.

Minpuntje: Bediende ging er vanuit dat ik fooi gaf toen ik de rekening van €46,- met een briefje van 50 betaalde. Ik heb het gelaten voor wat het was, maar het is niet zo netjes natuurlijk.
Beste heer J. Boonman, hartelijk dank voor uw recensie. Uiteraard blijven "nieuwe" gerechten een kwestie van smaak. We horen graag hoe u de smaak liever heeft gezien van uw hoofdgerecht om hiervan te leren. We betreuren de mis-communicatie omtrent de fooi. We willen dit graag rechtzetten en zullen u bij uw volgend bezoek een mooie fles wijn meegeven en de 4 euro retour natuurlijk!
John H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima restaurant, waar je lekker kan eten en enthousiaste bediening.
E.C. S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij hebben een super etentje gehad! Bijzonder vriendelijke gastheer en de chef (zijn vrouw) kwam ook nog even aan onze tafel, heel attent. Het eten was heerlijk, de porties precies genoeg en de huiswijn prettig geprijsd en lekker. Sfeervolle muziek, grote tafel...wij hebben genoten en raden iedereen aan om ook eens Hongaars te genieten!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
HEERLIJK gegeten! Voorgerecht; Flensjes uit Hortobagy, hoofdgerecht: Pörkölt, nagerecht: Gundel flensjes
GENOTEN! De Pórkölt eet ik in Hongarije altijd in een echt goed restaurant, maar deze versie overtrof degene in Hongarije zelf :D
De kok is dan ook een echte Hongaarse ...en dat is merkbaar.
De gastheer is vriendelijk en verteld graag over Hongarije, de cultuur en de gerechten.
De wijn is een feestje op zich. Die komt uit mooie wijnregio's in Hongarije..en als je de wijnen daar ook maar iéts kent weet je deze zorgvuldig uitgeselecteerde smaken goed te waarderen beloof ik je.
Al met al een gezellige Hongaarse avond gehad.
Hartelijk dank en hopelijk tot snel weer!
Marc V.
We zijn zeer tevreden
Merci
De tafel van Els S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Goede ontvangst, lekker eten.......fijn gezelschap......dat zijn DE ingrediënten voor een gezellige avond.
Hartelijk dank
de Gooijer L.
Enorm gastvrij en persoonlijke aandacht.
Dank u wel!
Kees H.