Hung-Ying

Frederiklaan 199 5616 NG Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hung-Ying

Maandag t/m Zondag

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Hung-Ying

peterger .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
we zijn met carnaval even binnen gelopen en werden zeer netjes ontvangen een mooi gedekte tafel stond op ons te wachten. we hadden honger en kregen snel ons eten wat er goed verzorgt uitzag en erg lekker smakte
echt een aanrader
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Niets is te veel.
Ook de echte chinese keuze is aan te raden (ipv de standaard foe yong hai)
Invictaz .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gegeten ter gelegenheid van 40 jarige bruiloft. Kregen veel, en alles was goed op temperatuur.
Prijs kwaliteit is in orde en personeel is zeer vriendelijk. Doordat het niet druk was kwam het eten snel. Rustige muziek op de achtergrond niet te luid, dat is prettig. Een aanrader.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
De bediening is heel vriendelijk en gastvrij, niets op aan te merken. Het tempo was eveneens prima. Het eten is aardig op smaak, maar over het algemeen wel wat vettig. Kip met paprika was wat flauw. Heteplaatgerechten zijn wel een aanrader.
Hartelijk Bedankt voor uw bezoek en uw tijd om deze recensie te schrijven, we hopen u snel weer te mogen ontvangen bij Hung YIng.
m.hebelswijnhoven .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij komen hier al 35 jaar en bestellen altijd het verrassingsmenu. Altijd iets aparts en erg lekker. Ook de lunch is prima voor redelijke prijs.
Gaan we eens ergens anders valt het altijd tegen.
peterger .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
zeer vriendelijk personeel, goed eten goed van smaak en mooi geserveerd ook de prijs is prima, ik kom er dan ook vaak ook voor afhalen een goed adres.
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Het eten was lekker, niet uitmuntend maar voor de prijsklasse zeker goed! De service is zeer goed. Ze zijn zeer vriendelijk en netjes. Het decor is net en precies wat je verwacht van een chinees restaurant.
Halle- .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Voor het gewone buurt Chinees (afhaal)restaurant zoals er die in Nederland in elk dorp of stad te vinden is, is dit zeker een goede. Smaakvol eten, het proeft net even iets verser en puurder dan dat van de gemiddelde Chinees. Bediening is erg vriendelijk.