Hung Kee

6,6

Jouw recensie over het restaurant Hung Kee

lisette L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wat blijft dit toch lekker!! Echt heerlijk eten, de sfeer is niks boeiends en er is niet echt bedienend personeel maar dat maakt eigenlijk allemaal niets uit! Wij eten hier heel graag! Vooral na een avondje stappen
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima echt Chinees eten. Fijn voor na een avondje doorhalen, maar sowieso erg goede kwaliteit. De zaak is vrij sfeerloos en de bediening vriendelijk maar voor het eten moet je hierheen gaan.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Overheerlijk! Lekker in de late night hier gaan dineren. Eenvoud: groente, sate en nasi. Hier kom je voor fast dining, goedkoop, maar overheerlijk. Prijs kwaliteit dik voldoende.
M&V ..
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Op zondag 19 feb 2017 hier geweest. In mijn beleving hebben ze hier de lekkerste saté van Rotterdam. Vooral de lams saté met de bijbehorende sausje is echt top! De saté en bijbehorende saus samen met nasi eten, is echt heaven. Ook een garnalen gerecht genomen in zoetzure saus. 6 jumbo garnalen, maar dit viel een beetje tegen. De garnalen zwemmen in een zwembad van saus. En de saus is naar mijn mening iets te zoet.

De inrichting van het restaurant is niet zo bijzonder. Fris en schoon. Maar hier kom je niet voor de sfeer van de inrichting, maar voor de smaak van het eten.
Fonz W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
wie van echt chinees food wil genieten, moet niet verder kiezen.

Kom er al vanaf 1975 toen hadden ze nog een boven verdieping en zat altijd vol maar dat was de gulden tijd, nu wachten ze nog op 20 euro cent de meeste klanten.
André M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hung Kee, de vaste stek voor ons om For Nam en Chia Siu te eten na een bezoek aan Stirr verder rechts om de hoek. Wat te zeggen van Hung Kee. Ach, een Chinees eethuis zoals er zoveel zijn in Amsterdam in buurt van de Zeedijk. Maar dit is Rotterdam! Lekkere For Nam en Chia Siu maar vergeet snel de bijgeleverde nietszeggende saus uit flesje die je erbij krijgt. De ene keer is het vlees van de Chia SIa taaier, de ander keer zoeter. Hetzelfde met de rijst. De ene keer lijkt het net vers uit de rijststomer te komen en de volgende keer lijkt het al een paar keer opgewarmd. Van de andere gerechten kan ik niets zeggen helaas gezien ik hier Chia Siu en For Nam eet. Wel is de wc voor zo een eethuisje mooi schoon en dat is ook weer eens iets positiefs. Een stinkende wc waar de hele avond meer naast gepist is dan de pot gevonden doet je zaak weinig goeds. En ze hebben ook een Dyson fanblade om je handen te drogen, de enige die echt goed werkt, dus wat wil je hier meer?? Chia Siu en For Nam eten met een colaatje en voor je weg gaat even naar de wc. Je gaat waarschijnlijk tevreden weg. En als je van ver komt neem nog een portie Chia Siu mee voor de volgende dag. Neem geen For Nam want die verliest zijn heerlijke knapperigheid als niet direct gegeten.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Rotterdam, Hung Kee, vaste prik. For Nam met bami, potje jasmijnthee, saté. Snel, lekker, vriendelijke bediening, niet duur, de hele wereld komt hier eten, gezellig. In de Witte de With.
Corrie1961 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Na een tijdje hier niet te hebben gegeten, vandaag weer heerlijk genoten van allerlei overheerlijke gerechten, de thee en niet te vergeten de zalige sambal. Je kan de eerste lentedag niet beter beginnen. De bediening altijd vriendelijk en het was leuk te horen dat ze ons al een tijdje gemist hadden :).Het voelt als een beetje thuiskomen. We blijven zeker niet weer zo lang weg! Tot snel dus en bedankt voor heerlijke eten. Corrie en Martin
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Ik zal heel eerlijk bekennen dat ik niet de grootste fan van Aziatisch eten ben, maar ik heb hier onwijs lekker gegeten. Simpel restaurantje, maar het eten smaakte goed en de sfeer was gezellig. Vooral makkelijk als je met wat meer mensen bent zodat je wat gerechten met elkaar kunt delen.
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Een tijdje geleden hier met z'n drieën gegeten. Wat ons opviel dat het er niet erg gezellig uit ziet. Maar dat is het minst belangrijk. De bediening is erg snel, goed en vriendelijk. Je hoeft niet al te lang op het eten te wachten. Het eten was ok. Waarom maar 'ok'? Omdat voor de gerechten met vlees rond €11,- tot €12,50 wordt gevraagd. Voor de gerechten met Chinese garnalen wordt €21,50. Ik vind dit een erg groot prijsverschil tussen de vleesgerechten en de garnalengerechten. Ik zou er misschien nog wel een keer willen eten maar dan absoluut geen gerecht meer met Chinese garnalen.
Roger .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wij hebben hier uitstekend gegeten voor een schappelijke prijs.

De tja siew (geroosterd varkensvlees) en peking eend zijn goed. De Chinese brocolli was vers en knapperig. Het lekkerste vond ik de "inktvis met peper en zout". Die is wel zo lekker mals en smaalvol.
De Indonesische sate met ketjapsaus was een leuke aanvulling op ons verder Chinese menu.

Ik had wel nadorst dus vraag ik de volgende keer of ze de smaakversterking (vetsin) achterwege kunnen laten.

De inrichting is eenvoudig maar komt hygiënisch over, vanuit het restaurant kijk je de keuken in.

Aanrader! Heerlijk eethuis, om vaak terug te komen.
TinusAjax .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Ik kom vaak bij Hung Kee,
in mijn ogen het is geen restaurant maar een eethuis.
Je gaat daar om te eten en niet meer dan dat.
Super vers en lekker.
Ga zo door en af en toe een glimlach is ook nodig!
Dewi V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Hier heen gegaan voor de Peking eend, was heerlijk. Bediening doet erg zijn best om iedereen goed te helpen, het is erg druk maar je bent zo aan de beurt en het eten is er snel. Grote porties, je komt niks tekort. Ik las in een van de andere recensies dat het een eethuis is, en daar ben ik het mee eens. Je gaat hier echt heen voor het eten, niet voor de ambiance. Al is het wel gezellig. Perfect voor na het stappen, ook niet te duur.
lekker_eten11 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Super tentje eten is echt heerlijk. Kom er regelmatig en je gaat goed gevuld weg porties zijn echt ruim voldoende en de lamssate echt een aanrader. Super!
yatreb .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Druk avond hier, de bediening is hard aan het werk, de eten is lekker en smaakt goed aan het decor moet er nog wat aan gedaan worden
KimsTaste K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Altijd na het stappen hier een hapje eten. De lams sate met garnalensoep is heerlijk. De bediening doet hier zo zijn best (als je niet dronken bent) vaak zie je dronken gasten een hele heisa maken. Deze gasten zou ik niet willen bedienen. Toch blijft de bediening professioneel en leveren ze kwaliteit.
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Superlekker en aardige mensen! Inktvis peper en zout en sate kambing zijn toch wel de favoriet! En fijn dat de zaak snacht open is om de trek te stillen
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Heerlijke chinees voor na het stappen. Ideale locatie, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Vooral de satés zijn een aanrader.
Hobbykok71 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Het blijft simpel het beste restaurant om 4 uur snachts, waar de kip sate echt buitengewoon lekker is evenals de kip met zwarte peper en ui. Heerlijke chinese thee erbij en de nacht heeft een mooie afsluiter erbij
Victoria V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Een eethuis waar je na een avondje uitgaan heel goed terecht kunt. Personeel is vriendelijk en vlot en het is er schoon. Peking eend is er echt heerlijk! Je eten staat snel op tafel en het feit dat er hele Aziatische families met smaak zaten te eten doet mij altijd goed. Ook het feit dat er altijd mensen zijn en het lekker doorloopt.