Hung Kee

6,6
Erg voordelig
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Rotterdam, Hung Kee, vaste prik. For Nam met bami, potje jasmijnthee, saté. Snel, lekker, vriendelijke bediening, niet duur, de hele wereld komt hier eten, gezellig. In de Witte de With.
Corrie1961 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Na een tijdje hier niet te hebben gegeten, vandaag weer heerlijk genoten van allerlei overheerlijke gerechten, de thee en niet te vergeten de zalige sambal. Je kan de eerste lentedag niet beter beginnen. De bediening altijd vriendelijk en het was leuk te horen dat ze ons al een tijdje gemist hadden :).Het voelt als een beetje thuiskomen. We blijven zeker niet weer zo lang weg! Tot snel dus en bedankt voor heerlijke eten. Corrie en Martin
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Ik zal heel eerlijk bekennen dat ik niet de grootste fan van Aziatisch eten ben, maar ik heb hier onwijs lekker gegeten. Simpel restaurantje, maar het eten smaakte goed en de sfeer was gezellig. Vooral makkelijk als je met wat meer mensen bent zodat je wat gerechten met elkaar kunt delen.
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Een tijdje geleden hier met z'n drieën gegeten. Wat ons opviel dat het er niet erg gezellig uit ziet. Maar dat is het minst belangrijk. De bediening is erg snel, goed en vriendelijk. Je hoeft niet al te lang op het eten te wachten. Het eten was ok. Waarom maar 'ok'? Omdat voor de gerechten met vlees rond €11,- tot €12,50 wordt gevraagd. Voor de gerechten met Chinese garnalen wordt €21,50. Ik vind dit een erg groot prijsverschil tussen de vleesgerechten en de garnalengerechten. Ik zou er misschien nog wel een keer willen eten maar dan absoluut geen gerecht meer met Chinese garnalen.
Roger .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wij hebben hier uitstekend gegeten voor een schappelijke prijs.

De tja siew (geroosterd varkensvlees) en peking eend zijn goed. De Chinese brocolli was vers en knapperig. Het lekkerste vond ik de "inktvis met peper en zout". Die is wel zo lekker mals en smaalvol.
De Indonesische sate met ketjapsaus was een leuke aanvulling op ons verder Chinese menu.

Ik had wel nadorst dus vraag ik de volgende keer of ze de smaakversterking (vetsin) achterwege kunnen laten.

De inrichting is eenvoudig maar komt hygiënisch over, vanuit het restaurant kijk je de keuken in.

Aanrader! Heerlijk eethuis, om vaak terug te komen.
TinusAjax .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Ik kom vaak bij Hung Kee,
in mijn ogen het is geen restaurant maar een eethuis.
Je gaat daar om te eten en niet meer dan dat.
Super vers en lekker.
Ga zo door en af en toe een glimlach is ook nodig!
Dewi V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Hier heen gegaan voor de Peking eend, was heerlijk. Bediening doet erg zijn best om iedereen goed te helpen, het is erg druk maar je bent zo aan de beurt en het eten is er snel. Grote porties, je komt niks tekort. Ik las in een van de andere recensies dat het een eethuis is, en daar ben ik het mee eens. Je gaat hier echt heen voor het eten, niet voor de ambiance. Al is het wel gezellig. Perfect voor na het stappen, ook niet te duur.
Lekker_eten11 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Super tentje eten is echt heerlijk. Kom er regelmatig en je gaat goed gevuld weg porties zijn echt ruim voldoende en de lamssate echt een aanrader. Super!
Yatreb .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Druk avond hier, de bediening is hard aan het werk, de eten is lekker en smaakt goed aan het decor moet er nog wat aan gedaan worden
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Altijd na het stappen hier een hapje eten. De lams sate met garnalensoep is heerlijk. De bediening doet hier zo zijn best (als je niet dronken bent) vaak zie je dronken gasten een hele heisa maken. Deze gasten zou ik niet willen bedienen. Toch blijft de bediening professioneel en leveren ze kwaliteit.
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Superlekker en aardige mensen! Inktvis peper en zout en sate kambing zijn toch wel de favoriet! En fijn dat de zaak snacht open is om de trek te stillen
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Heerlijke chinees voor na het stappen. Ideale locatie, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Vooral de satés zijn een aanrader.
Hobbykok71 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Het blijft simpel het beste restaurant om 4 uur snachts, waar de kip sate echt buitengewoon lekker is evenals de kip met zwarte peper en ui. Heerlijke chinese thee erbij en de nacht heeft een mooie afsluiter erbij
GIL L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Vanavond heb ik gegeten bij Hung Kee. Ik geef dit eethuisje een 9:
Eten: het was eenvoudig maar erg lekker. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Flinke porties.
Service: snel, efficient, vriendelijk.
Decor: eenvoudig, schoon en met erg veel planten op de vensterbank die het ook nog erg goed doen.
Hung Kee is één van de beste eethuisjes waar ik ooit heb gegeten. Een aanrader voor een snelle en goedkope hap!
Victoria V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Een eethuis waar je na een avondje uitgaan heel goed terecht kunt. Personeel is vriendelijk en vlot en het is er schoon. Peking eend is er echt heerlijk! Je eten staat snel op tafel en het feit dat er hele Aziatische families met smaak zaten te eten doet mij altijd goed. Ook het feit dat er altijd mensen zijn en het lekker doorloopt.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
authentieke Kantonees eettentje, mijn favoriete noodle soup met drie soorten vlees en lams sate, wij komen hier vaak na een avondje stappen. Het is altijd druk, bediening is vlot en prijs-kwaliteit is prima.
aanrader!
Mario010 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Schoon , snelle bediening , vriendelijk personeel, grote porties , goed in vlees gerechten .Groente iets minder .

Meer cafetaria dan restaurAnt maar dat geeft niet , het is wat het is en dat doen ze goed !
Goede prijs - qualiteit verhouding .
Wij eten er regelmatig en vinden het 1 van de beste chineese eethuisjes van rotterdam
Sjaan86 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Vandaag heb ik samen met mijn zusje voor de tweede keer bij Hung Kee gegeten. Een echte aanrader is de peper kip. We kwamen binnen en het was vrij rustig, we werden vriendelijk ontvangen en we konden een plekje uitzoeken. We bestelden peper kip en Chinese thee, binnen 10 min hadden we ons eten en drinken op tafel en konden we gaan smullen. Goeie service en erg gastvrij. Als ik weer in Rotterdam ben, ga ik zeker weer naar Hung Kee voor de peper kip!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Vrijdag 19/6 hier op advies van mijn buuf gegeten na een rondje kroegen met dat lekkere weer. Het was rond 20.00 uur nog een volle zaak. Gelukkig konden we bij een groep van 4 aanschuiven. Wat zij op tafel hadden staan zag er zalig uit. Grote garnalen, kip met peper en mog veel meer. Wat ze over hadden werd keurig ingepakt om mee te nemen. Heel normaal bleek later. Ik heb moksi meti besteld en mijn man ku loe yuk. Ik had een lekkere bami erbij en mijn man witte rijst. De smaak was zoals we dat in Hongkong ook hebben gegeten, puur en eenvoudig maar super lekker.
Het is geen restaurant maar meer een luxe cafetaria maar dat hoort ook zo van origine. Wel heel erg schoon.
Snelle, nette bediening. Geen alcohol maar wel zalige thee in een grote pot.
Conclusie: een goede plek om goed te eten, vers en authentiek van smaak. Wij komen zeker terug want de prijs is rond de 12,50 pp voor een gerecht.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Gisteren hier geweest, om even snel wat te eten. Dat is gelukt. Ik had een bami rames, mijn tafelgenote moksi meti met rijst. In beide gevallen grote porties. De bami smaakte merkwaardig, en zeker niet goed. Ik kon niet benoemen wat er mis was, wellicht was de bereidingswijze anders dan ik gewend ben en is het een kwestie van smaak. Voor de rest voldeed het volledig aan de verwachting: strak ingericht, snelle bediening, lage prijs. Jammer dat het echt niet lekker was...