Humphrey's Zwolle

Service7,5/10
Decor8,1/10
Myriammz86 . Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteravond uit eten geweest in Zwolle. Erg lekker gegeten. De fondant is super lekker en de vegatrische gerechten die ze hebben zijn ook erg lekker. Opzich zou er bij het hoofdgerecht iets meer op het bord mogen maar dat is misschien ook omdat het heel erg lekker is! We gaan zeker nog een keer terug.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u erg lekker heeft gegeten bij Humphrey's Zwolle. Graag tot een volgende keer!
Eric . Bourgondiër (2 recensies) 2,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Gegeten bij Humphrey's Zwolle, maar wat een tegenvaller! Het eten is niet vers, maar allemaal prefab. We waren met een groepje waarvan de helft lauw tot koud het hoofdgerecht uitgeserveerd kreeg. Pasta geserveerd op koude borden waardoor deze direct afkoelde. De pasta was uitgedroogd, deze is waarschijnlijk meerdere malen opgewarmd. Echt geen aanrader!
Beste vdbeld, wat jammer dat uw bezoek aan Humphrey's Zwolle een tegenvaller was! Wij gaan uw recensie intern bespreken. Ons personeel was helaas niet op de hoogte van de onvrede tijdens jullie bezoek, anders hadden ze daar uiteraard naar kunnen handelen. Over het algemeen zijn onze gasten erg te spreken over het pastagerecht wat wij serveren. Spijtig dat dit bij u niet het geval was.
Ton V. 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lokatie is erg leuk en de bediening vlot als ze het niet op eens erg druk krijgen. anders zit je nog wel even te wachten tussen de gangen.
Helaas het eten mix grill is véééél te zout en bij de vis zit heel veel saus erg jammer hadden er meer van verwacht Toetje was erg lekker maakte het geheel een beetje goed maar wel de hele avond dorst gehad.
Bedankt voor uw recensie en feedback. We zullen uw opmerking over de mixed grill bespreken. U mag het altijd aangeven tijdens uw bezoek als u ergens niet tevreden over bent. Dan kunnen we ter plekke zoeken naar een gepaste oplossing. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Bekkie . Bourgondiër (3 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Goed ontvangst, aardige bediening, locatie is leuk, stoeltjes zitten echt waardeloos, eten niet super in andere steden beter.
Bedankt voor uw recensie. We zullen uw kritische feedback intern bespreken. Graag tot een volgende keer!
Paul T. Gastronoom (75 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Prachtige terras buiten met zicht op Peperbus. Goede selectie wijnen, lekkere Verdecho. Voorgerecht iets met zalm en gamba, niet zo smakelijk. Hoofdgerecht met medium/rare steak maakt dit meer dan goed. Smakelijke bijgerechten, patat, appelcompote. Nagerecht Ramanov met aardbeien en vanille-ijs. Prima ambiance.
Bedankt voor uw recensie. Graag tot een volgende keer!
Buk D. Gastronoom (36 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wat een verrassing! Nadat we vriendelijk en gastvrij waren ontvangen door (heel) jong bedienend personeel, bleek dat we konden eten in een mooie binnentuin/ binnenplaats! Ik wist niet dat je buiten kon zitten. De zaak zat zowel binnen als buiten mudvol, maar de bediening deed zijn uiterste best om alles in goede banen te leiden. Je weet dat het druk is bij deze zaak, maar het heeft me geen moment gestoord. Eten was oké, brood met kruidenboter inclusief. Alleen jammer dat de voucher niet geldig was op zaterdag...
Hartelijk dank voor uw recensie. Graag tot een volgende keer!
Ernst V. Gastronoom (20 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Hier kun je prima "snel" even eten. Eten is van goede kwaliteit maar gangen volgen elkaar snel op. Geen adres om lang te tafelen. De stoelen zijn erg laag waardoor het ook niet erg is om na ruim een uur weer buiten te staan. Voor lange mensen namelijk niet echt comfortabel. Prima prijs/kwaliteit.
Bedankt voor uw recensie. Indien u meer tijd wenst tussen de verschillende gangen kunt u dit altijd aangeven bij de bediening. Die zorgen er dan voor dat u lekker lang kunt blijven tafelen. Graag zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Ronald B. Fijnproever (9 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Humphreys Zwolle maakt deel uit van een keten van Humphreys restaurants en je kunt ze vinden in onder andere in Leeuwarden, Groningen, Nijmegen, Tilburg, Breda, Zwolle, enz..
Er wordt een drie-gangen menu aangeboden met een beperkt aantal keuzes en tegen een vaste prijs.

Wat opvalt is dat zowel de kwaliteit van het eten, maar ook de "beleving", van restaurant tot restaurant verschillen.
Humpreys Zwolle, waar deze beoordeling over gaat, is gevestigd aan een plein in een oud maar erg gezellig ingericht pand. De tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar maar zonder dat je echt last hebt van je buren. Leuke "touch" was een heel groot videoscherm waarop in zwart-wit een jaren 50 of jaren 60 film werd vertoond.
Het eten is gewoon prima zonder culinaire hoogstandjes en de bediening was vlot en vriendelijk.
Bedankt voor uw recensie. Zwolle, Utrecht, Arnhem en Groningen behoren inderdaad tot onze 'En rouge' stijl. Graag zien we u nog eens terug!
Molenaar7 M. Gastronoom (11 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Hier eet je lekker voor een scherpe prijs in een mooie burlesque ambiance. Uiteraard zijn het geen sterren gerechten maar het is lekker en meer dan genoeg. De service en bediening zijn voor een dergelijk druk restaurant ver boven gemiddeld. De kwaliteit van de gebruikte producten is ook prima. Wij aten met een kortingsbon (dan kost het bijna niks) alleen waren we de voucher vergeten, door meedenken van de leiding en tonen van onze mail is alles toch goed gegaan. Voor mensen die in Zwolle zijn is dit na het vermoeiende shoppen een mooi rustpunt :-)
Ons enige puntje is dat de tweepersoons plekjes eigenlijk een groter tafeltje mogen hebben, verder prima en goed management !
Beste proever, bedankt voor uw recensie. We verwelkomen u graag nog eens bij Humphrey's!
Sanniemug . Bourgondiër (2 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ondanks onze reservering, moesten we een kwartier in de regen en kou buiten wachten omdat er een rij stond. Eenmaal aan tafel, moetsen we steeds opstaan om de aandacht van het personeel te vangen. De koffiebonenmaler op de bar naast mijn stoel onderbrak ons gesprek meerdere keren. De krokante zalm was droog, twee rolletjes waren royaal bestrooid met sesam en de twee andere helemaal niet. De Gamba's waren te zacht gebakken. De Tiramisu was heerlijk.
Het personeel sprak trots met elkaar over dat het zo druk was, maar ze hadden de boel duidelijk niet onder controle. Jammer!
Beste proever, dank voor uw recensie. Kritische feedback helpt ons, waar nodig, onze dienstverlening te verbeteren. Spijtig dat uw bezoek niet helemaal naar wens is geweest. U mag het altijd aangeven bij ons personeel als u ergens niet tevreden over bent. Dan kunnen we ter plekke met u zoeken naar een oplossing.
Mayke O. Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Wat een openbaring. Gevestigd in een prachtig pand in Zwolle. Een warme sfeer (en rouge) en vooral heel vriendelijke bediening. Hoewel het echt vol was werden we snel bediend, werd alles goed in de gaten gehouden.
Op de kaart staan verrassende heel uiteenlopende gerechten, voor in verhouding weinig geld. De porties zijn goed en het smaakt voortreffelijk. Met name de zalm in nori blad is een aanrader. Wij komen zeker terug, is het niet bij deze Humphrey's dan toch bij een van de andere restaurants elders in het land.
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie! Fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek. We verwelkomen u graag nog eens in één ons restaurants!
Chrishardam . Bourgondiër (2 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Op 'derde kerstdag' hier traditiegetrouw gegeten met 6 man. Eten was, zoals we inmiddels gewend zijn bij Humphreys, weer van prima kwaliteit. Het decor spreekt mij daarnaast altijd erg aan, tot zover alles wederom prima dus.

Echter, gisteren was de bediening van een werkelijk bedroevend niveau. Gelijk van begin af aan was het duidelijk dat menig serveerster nog kampte met de naweeën van wat ongetwijfeld weer drukke kerstdagen geweest zullen zijn. Dit uitte zich in een ongeïnteresseerde houding, slordigheden met bestellingen en absurd lange wachttijden tussen de gangen. We hebben herhaaldelijk achterover moeten hangen om slechts enige aandacht te krijgen van het personeel, terwijl medewerkers die inmiddels vrij waren aan de tafel naast ons alvast (luidruchtig) waren begonnen met het naborrelen. Wij konden onbedoeld meeluisteren met de gesprekken van het personeel, dat met weinig respect over een "enorm dikke" vrouwelijke gast sprak, waar ze foto's van hadden gemaakt. Een ronduit schandalige vertoning, zeker in combinatie met de eerdergenoemde laksheid van het nog werkende personeel. Dit zal in menig restaurant gebeuren, maar doe dat achter de schermen, in een personeelskantine o.i.d. , dit komt enorm respectloos over richting je klanten.

Nadat wij ons beklag hadden gedaan, werd er ons ter compensatie een gratis kop koffie aangeboden en werd er excuses gemaakt. Netjes opgelost, maar de verder erg gezellige avond was hiermee wel verpest voor de persoon die ons uit eten nam. Wij betwijfelen of we volgend jaar deze traditie voortzetten om op 'derde kerstdag' bij Humphreys te eten, en dat is puur aan het bedienende personeel te danken.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Bij Humphrey's vinden we gastvrijheid erg belangrijk en de bedrijfsleider heeft uw opmerkingen meteen besproken met het personeel. Jammer dat zijn gemaakte excuus en de aangeboden koffie tijdens het afrekenen niet voldoende was en u toch een vervelende nasmaak van uw bezoek heeft overgehouden. Hopelijk zien we u nog een keer terug zodat u de service kunt ervaren die de meeste gasten van ons gewend zijn!
Marianne S. 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Hebben overheerlijk gegeten bij Humphrey's Zwolle in een relaxte sfeer. De gerechten zagen er mooi uit en smaakten uitstekend. De bediening is zeer prettig, erg aardig en vriendelijk.
Er was genoeg tijd tussen de verschillende gerechten door, we konden zo rustig genieten.
Als we weer eens in Zwolle zijn komen we zeker terug. De aankleding van het restaurant is zeer sfeervol.
Beste Proever, fijn om te horen dat u overheerlijk heeft gegeten bij Humphrey's Zwolle! We verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant!
R8 . Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Prachtig decor en een leuke sfeer. Beperkt keuze van het menu maar het eten smaakt goed en voor een goede prijs kun je heerlijk eten. Wij werden goed ontvangen en de bediening was ook vriendelijk.
Bedankt voor uw recensie en complimenten. Fijn dat u heerlijk heeft gegeten bij Humphrey's Zwolle. Graag tot een volgende keer!
Ben-en-Wendy . Gastronoom (12 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Hebben hier de afgelopen periode een aantal malen gegeten. Het eten is altijd goed en de bediening is heel plezierig. Concept slaat aan als je bijvoorbeeld na de bios even wat wil eten. De drie gangen worden namelijk altijd binnen één uur gereserveerd. Het decor moet je van houden maar is niet onplezierig. Al met al een goede prijs/kwaliteitverhouding en we zullen hier nog regelmatig komen.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Het is geen probleem als u een keer wat langer wilt tafelen! U kunt dit gewoon doorgeven aan de bediening. We zien u graag nog eens terug!
W D. Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Eten was prima. Prijs/kwaliteits verhouding is OK. Niets bijzonders en daar had ik eigenlijk juist wel op gehoopt.

Wijn boven verwachting goed.

Bediening werkelijk uitstekend. Professionals!

Decor: waanzinnig mooi. Fijne fauteuils.

Jammer dat het eten niet wat bijzonderder was. Ik had met deze bediening en dit decor met plezier veel meer betaald voor iets meer bijzondere gerechten. Dat had de totale beleving en herinnering net even "af" gemaakt.
Bedankt voor uw recensie. Ik zal uw complimenten doorgeven aan de bediening! Graag nog eens tot ziens.
ErikNV . Fijnproever (8 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Goede ontvangst en vriendelijke bediening. Direct een karaf (kraan) water op tafel en wat brood met olie en knoflookboter, die (zoals het hoort wat mij betreft) niet op de rekening komen.
Bediening was erg snel met het voorgerecht naar toen mijn vriendin vroeg om de tijd tussen de verschillende gerechten te verlengen werd daar direct gehoor aangegeven. Goede prijs/kwaliteit verhouding en vlotte aardige bediening. Voor hoofd en nagerecht waren allemaal prima, verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar daar is de prijs dan ook naar. Ik vond de wijn wel flink aan de prijs, 4,90 Euro voor een glas.
Beste proever. Bedankt voor uw recensie! We zien u graag nog eens terug.
Stout . Fijnproever (8 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
We aten met z'n 4en en hadden een tafel aan de voorzijde beneden met ietwat te lage stoelen, maar zaten lekker. Voor we zaten stond het brood op tafel met een te klein mes en dat sneed niet lekker en gelijk tafel vol kruimels en daar moet beter over worden nagedacht. .Keuze uit voldoende voor - hoofd en nagerechten voor € 25,95 (3 gangen). Vooraf aten een gast zalm op een tunn broodje en de anderen carpaccio. Lekker van smaak. Hoofdgerecht voor alle 4 mixt grill nl. 3 verschillende stukjes vlees aan spies met friet en appelcompôte en salade. Je kunt van mening verschillen over de grootte van de stukken vlees maar ook hier geen wanklank. Nagerecht voor allen parade van dessert met lycee glaasje + ijs + tiramisu +?? Wij eten vaker bij een Humphrey's in het land maar over Zwolle waren we zeer tevreden.
Bedankt voor uw recensie. We hebben uw opmerking over het broodmes doorgegeven. Graag tot een volgende keer!
Henk V. Gastronoom (59 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
We hadden gereserveerd en kregen een mooie tafel aan het raam in dit bijzonder ingerichte sfeervolle restaurant en kregen zeer snel een plankje brood gepresenteerd,de rode huiswijn en een karaf tapwater ( gratis!) kwamen daarna, ook alle volgende gangen werden vriendelijk geserveerd door de attente Rebecca, we begonnen met de rundercarpaccio,goed gesneden en smakelijk, vervolgd werd met de Dorade filets in een romige aardappelmousseline,de filets waren een beetje aan de droge kant,tafelgenote nam de vegetarische ratatouille vergeten groentetaart,die viel niet zo zeer in de smaak,enerzijds omdat ze beslist geen bieten lust en anderzijds omdat de krokante bladerdeeglaag al snel veranderde in een weke massa, beide andere tafelgenotes hadden de krokante zalm gekozen op een beetje Japanse wijze klaargemaakt en zij vonden dat goed smaken,als dessert kozen de dames de parade van desserts en het was alleen al een feest om dat allemaal te zien,de 3e dame koos voor de sorbet, maar dan wel zonder de slagroom, zelf koos ik voor de chocolade fondant met vanille-ijs,een echte caloriebom,zoet en voor mij iets te veel van het goede,maar voor een keer mag het.
De koffie tot besluit was een goede opkikker om de weg naar het station weer lopend te volbrengen. Het was gelukt,ondanks de grote drukte ,de 3 gangen met de koffie als besluit binnen 2 uur te serveren.
De prijsstelling en het zeer gevarieerde menu-keuze maken dit restaurant drempelvrij voor een grote groep mensen.
Bedankt voor uw recensie! We hebben uw opmerkingen over de dorade en ratatouille doorgegeven aan het keukenpersoneel en deze gaan ermee aan de slag. Graag tot een volgende keer!
Vega90 . Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijke vegetarisch gegeten. Daarnaast houden ze goed rekening met allergieën. De sfeer en decor is prachtig. Vooral boven zit je heerlijk rustig.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat onze vegetarische gerechten naar wens zijn geweest. We zien u graag nog eens terug!