Humphrey's Zwolle

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

J E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Tijdens Bevrijdingsdag werd goed ingespeeld op de drukte. Er werd een nieuwe zaal geopend (even sfeervol als de andere zalen) en er was voldoende personeel om iedereen snel te bedienen. Heerlijk gegeten bovendien!
Myriam Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
gisteravond gegeten in Zwolle en het was weer super lekker! vaker bij verschillende Humphreys geweest maar het eten is altijd goed! Beetje jammer waren de menu kaarten die echt wel een beetje vies waren (plakte aan elkaar) maar dat mag de pret echt niet drukken hoor! bij de betaling was wat mis gegaan kwamen we later achter (storing met de pin) dus we hadden niet betaald eigenlijk. zijn netjes teruggegaan om alsnog te betalen. maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die daar dankbaar misbruik van zouden maken. Ze waren wel erg blij dat we terug kwamen. Ik
zou zelf als ik een restaurant eigenaar was en mensen kwamen terug om te betalen daar iets meer moeite insteken als blijk van dank omdat dat ook heel anders kan maar het was ook erg druk binnen. Al met al eten bij Humphreys zeker een aanrader!!!

Bedankt voor uw recensie. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Voor 850 ING rentepunten en 25,95 euro een bon gekocht voor Humphrey's met een waarde van 51,90 euro. Voor vrijdag 24 februari om 18.15 uur een tafeltje voor 2 personen gereserveerd. Wij waren een half uur te vroeg maar werden vriendelijk ontvangen in een gezellig sfeervol en warm restaurant met rode pluche stoelen en banken, rode wanden met kristallen lampen en lampenkapjes. Wij dronken eerst een glaasje port en een koel Leffe Triple biertje waarbij een warm bruin knapperig broodje met kruiden boter en olijfolie werd geserveerd van de zaak. Hierna bestelden wij een overheerlijke fles rode Baccolo wijn uit Veneto (Italië) die je na het vooraf walsen en ruiken in het wijn glas eigenlijk niet meer hoefde te proeven. Super ! Onze voorgerechten: Weckpotje van zoetzure rode bietjes met ei, sjalot en granny smith met krokante Pecorino Romano (vegetarisch) en Krokante gefrituurde zalm rol met edamame, wakame salade en yuzu dressing (japans). Onze hoofdgerechten: Mixed grill: spies van biefstuk, Black Angus burger, varkenshaas, spek en scharrelkipfilet, champignons, paprika, ui en aioli en Bouillabaisse met gebakken kabeljauw, brandade, garnalen en mosselen. Hierbij werd knapperige frites, koolsalade en appelcompote met kaneel en jeneverbes geserveerd. Onze nagerechten: Crêpes Suzette en Wintercoupe met stoofperensiroop, kaneelroomijs, witte chocolade ijs en karamelroomijs. Wij hebben erg genoten en willen de complimenten geven aan de zeer gastvrije en attente bediening die regelmatig kwamen checken of alles in orde was. Natuurlijk ook het keukenpersoneel voor het uiterst smaakvolle menu.
Tot volgende keer !

Bedankt voor uw complimenten! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Eten erg leker en super bediening
Als voorgerecht :gamba's als hoofd mixed grill met kip,varkenshaas, biefstukje, champignons enz.
Nagerecht 4 bijzondere soorten ijs en fruit en niet te missen slagroom

Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Mooi pand met sfeervolle inrichting van de jaren 60, zeer vriendelijke ontvangst, lekkere wijnen voor een schappelijke prijs, attente deskundige bediening en 3-gangen menu voor vaste prijs dat ons al jaren aanspreekt. Ook nu weer genoten van het eten dat niet alleen voortreffelijk smaakte maar ook perfect werd opgediend met bijpassende groenten. Weer leuke avond gehad en dit zal niet de laatste keer zijn bij Humphrey's in Zwolle !!
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Wat fijn dat u zo te spreken bent over Humphrey's Zwolle. Graag tot de volgende keer!
Karl D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Aan de Melkmarkt in Zwolle in een mooi oud pand bevindt zich Humphrey's. Restaurant zit redelijk vol met allerlei ronde zitjes, wij zaten gelukkig in een rustige hoek. Door de krappe zitjes komt het wat druk en onrustig over. Gerechten waren prima, wij hadden de kreeftenbisque (er werd voor de zekerheid nog gewaarschuwd dat het soep was) en parmaham als voorgerecht en eendenborst als hoofdgerecht. De eend en soep waren prima van smaak, alleen de bijgerechten en sauzen zijn niet heel bijzonder. Het is vooral prima en leuk om eens wat anders te eten, en daarvoor kan je hier prima terecht.
Bedankt voor uw recensie en kritische feedback. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
F. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. De borden waren mooi opgemaakt. Aardige en vlotte bediening. Deze verdienen een extra pluim i.v.m. het gesjouw op de trappen. Het restaurant zat bomvol, maar de wachttijd was kort. Ik had een vegetarisch menu, de mogelijkheden hierin stonden duidelijk aangegeven op de kaart. Tip: Mijn tafelgenoot had dit ook graag gezien voor een gluten- en lactosevrij menu. Ze kreeg wel een allergenen kaart, maar het zou mooi zijn wanneer er hiervoor een aparte menukaart was.
Bedankt voor uw recensie en complimenten! Ik zal uw tip wat betreft het gluten- en lactosevrije menu doorgeven!
Lou1979 L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
In augustus bij Humphreys gegeten in Zwolle. Vriendelijke bediening en een heerlijk voor en nagerecht gegeten.
Het hoofdgerecht moest helaas twee keer terug de keuken in. Ik had duidelijk aangegeven dat het vlees goed doorbakken moest zijn omdat ik zwanger ben. Tot twee keer toe rood op mijn bord gekregen. De derde keer leek het al niet meer op een hamburger (zelfde stuk vlees 3x gebakken en dus ook gesneden om te kijken of het gaar is). Het plakje kaas was de derde keer al helemaal verdwenen. De derde keer dus wel gaar maar een slagveld op mijn bord. Het zag er niet uit.
Toen ik eenmaal mijn eten gaar voor me haf was mijn vriend al klaar met eten.
De genoegdoening van een kop koffie of thee van de zaak was netjes maar weegt niet op tegen de grote misser van het gerecht en het gezellig SAMEN eten. Jammer!
Bedankt voor uw recensie en kritische feedback. Fijn dat u te spreken bent over de vriendelijke bediening en het voor- en nagerecht, Vervelend dat er bij het hoofdgerecht het een en ander is misgegaan. Hopelijk gunt u ons een herkansing en zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wederom een keer gegeten in dit restaurant met gebruikmaking van de Postcodeloterij bon. Zoals altijd goede ontvangst door aardig en behulpzaam personeel. Eten was goed verzorgd en smaakte heerlijk. Verwacht voor de prijs echter geen culinair hoogstandje. Leuke avond gehad.
Dank voor uw recensie. Fijn dat u heerlijk heeft genoten van onze gerechten. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Myriam Z.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteravond uit eten geweest in Zwolle. Erg lekker gegeten. De fondant is super lekker en de vegatrische gerechten die ze hebben zijn ook erg lekker. Opzich zou er bij het hoofdgerecht iets meer op het bord mogen maar dat is misschien ook omdat het heel erg lekker is! We gaan zeker nog een keer terug.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u erg lekker heeft gegeten bij Humphrey's Zwolle. Graag tot een volgende keer!
Eric .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Gegeten bij Humphrey's Zwolle, maar wat een tegenvaller! Het eten is niet vers, maar allemaal prefab. We waren met een groepje waarvan de helft lauw tot koud het hoofdgerecht uitgeserveerd kreeg. Pasta geserveerd op koude borden waardoor deze direct afkoelde. De pasta was uitgedroogd, deze is waarschijnlijk meerdere malen opgewarmd. Echt geen aanrader!
Beste vdbeld, wat jammer dat uw bezoek aan Humphrey's Zwolle een tegenvaller was! Wij gaan uw recensie intern bespreken. Ons personeel was helaas niet op de hoogte van de onvrede tijdens jullie bezoek, anders hadden ze daar uiteraard naar kunnen handelen. Over het algemeen zijn onze gasten erg te spreken over het pastagerecht wat wij serveren. Spijtig dat dit bij u niet het geval was.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Toen we binnenkwamen, waren we verrast door de fijne koelte. Buiten was het namelijk erg warm. We mochten wel in de binnentuin zitten, maar kozen toch voor het diner in het sfeervolle restaurant, met Humphrey Bogart stijl en een geprojecteerde zwartwitfilm. Zo gezellig! Het eten viel deze keer een klein beetje tegen, zoals ook gemeld aan de medewerkers. De slakken als voorgerecht waren echt veel te flauw en een beetje rubberig. De krokante rouleau van garnalen was wel lekker en leek een beetje op sushi :-) Het hoofdgerecht was voor de één de mixed grill. Alles zat op één spies, wat we niet hadden verwacht toen we dit gerecht op de menukaart zagen staan. In de snoekbaarsfilet zaten helaas toch graatjes. Als nagerechten hadden we een lekkere aardbeienromanoff en een kaasplankje bestaande uit drie soorten kaas, een stukje geroosterd krentenbrood(?) en een lepeltje stroop. Jammergenoeg was de harde kaas een "korststukje" in plaats van een middenstuk, maar natuurlijk moeten deze delen van de kaas ook op. De drankjes zijn overigens heerlijk en de medewerkers zijn heel aardig. Volgende keer hebben ze hier weer een ander menu en hopen we een betere keuze te maken. We gaan het toch weer proberen :-)
Dank voor uw recensie en feedback. Fijn dat u zo te spreken bent over de uitstraling van ons restaurant. We gaan uw recensie intern bespreken. Hopelijk zijn de gerechten tijdens uw volgende bezoek weer helemaal naar wens!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lokatie is erg leuk en de bediening vlot als ze het niet op eens erg druk krijgen. anders zit je nog wel even te wachten tussen de gangen.
Helaas het eten mix grill is véééél te zout en bij de vis zit heel veel saus erg jammer hadden er meer van verwacht Toetje was erg lekker maakte het geheel een beetje goed maar wel de hele avond dorst gehad.
Bedankt voor uw recensie en feedback. We zullen uw opmerking over de mixed grill bespreken. U mag het altijd aangeven tijdens uw bezoek als u ergens niet tevreden over bent. Dan kunnen we ter plekke zoeken naar een gepaste oplossing. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
bekkie .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Goed ontvangst, aardige bediening, locatie is leuk, stoeltjes zitten echt waardeloos, eten niet super in andere steden beter.
Bedankt voor uw recensie. We zullen uw kritische feedback intern bespreken. Graag tot een volgende keer!
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Hier kun je prima "snel" even eten. Eten is van goede kwaliteit maar gangen volgen elkaar snel op. Geen adres om lang te tafelen. De stoelen zijn erg laag waardoor het ook niet erg is om na ruim een uur weer buiten te staan. Voor lange mensen namelijk niet echt comfortabel. Prima prijs/kwaliteit.
Bedankt voor uw recensie. Indien u meer tijd wenst tussen de verschillende gangen kunt u dit altijd aangeven bij de bediening. Die zorgen er dan voor dat u lekker lang kunt blijven tafelen. Graag zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Humphreys Zwolle maakt deel uit van een keten van Humphreys restaurants en je kunt ze vinden in onder andere in Leeuwarden, Groningen, Nijmegen, Tilburg, Breda, Zwolle, enz..
Er wordt een drie-gangen menu aangeboden met een beperkt aantal keuzes en tegen een vaste prijs.

Wat opvalt is dat zowel de kwaliteit van het eten, maar ook de "beleving", van restaurant tot restaurant verschillen.
Humpreys Zwolle, waar deze beoordeling over gaat, is gevestigd aan een plein in een oud maar erg gezellig ingericht pand. De tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar maar zonder dat je echt last hebt van je buren. Leuke "touch" was een heel groot videoscherm waarop in zwart-wit een jaren 50 of jaren 60 film werd vertoond.
Het eten is gewoon prima zonder culinaire hoogstandjes en de bediening was vlot en vriendelijk.
Bedankt voor uw recensie. Zwolle, Utrecht, Arnhem en Groningen behoren inderdaad tot onze 'En rouge' stijl. Graag zien we u nog eens terug!
Molenaar7 M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Hier eet je lekker voor een scherpe prijs in een mooie burlesque ambiance. Uiteraard zijn het geen sterren gerechten maar het is lekker en meer dan genoeg. De service en bediening zijn voor een dergelijk druk restaurant ver boven gemiddeld. De kwaliteit van de gebruikte producten is ook prima. Wij aten met een kortingsbon (dan kost het bijna niks) alleen waren we de voucher vergeten, door meedenken van de leiding en tonen van onze mail is alles toch goed gegaan. Voor mensen die in Zwolle zijn is dit na het vermoeiende shoppen een mooi rustpunt :-)
Ons enige puntje is dat de tweepersoons plekjes eigenlijk een groter tafeltje mogen hebben, verder prima en goed management !
Beste proever, bedankt voor uw recensie. We verwelkomen u graag nog eens bij Humphrey's!
Sanniemug .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ondanks onze reservering, moesten we een kwartier in de regen en kou buiten wachten omdat er een rij stond. Eenmaal aan tafel, moetsen we steeds opstaan om de aandacht van het personeel te vangen. De koffiebonenmaler op de bar naast mijn stoel onderbrak ons gesprek meerdere keren. De krokante zalm was droog, twee rolletjes waren royaal bestrooid met sesam en de twee andere helemaal niet. De Gamba's waren te zacht gebakken. De Tiramisu was heerlijk.
Het personeel sprak trots met elkaar over dat het zo druk was, maar ze hadden de boel duidelijk niet onder controle. Jammer!
Beste proever, dank voor uw recensie. Kritische feedback helpt ons, waar nodig, onze dienstverlening te verbeteren. Spijtig dat uw bezoek niet helemaal naar wens is geweest. U mag het altijd aangeven bij ons personeel als u ergens niet tevreden over bent. Dan kunnen we ter plekke met u zoeken naar een oplossing.
Mayke O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Wat een openbaring. Gevestigd in een prachtig pand in Zwolle. Een warme sfeer (en rouge) en vooral heel vriendelijke bediening. Hoewel het echt vol was werden we snel bediend, werd alles goed in de gaten gehouden.
Op de kaart staan verrassende heel uiteenlopende gerechten, voor in verhouding weinig geld. De porties zijn goed en het smaakt voortreffelijk. Met name de zalm in nori blad is een aanrader. Wij komen zeker terug, is het niet bij deze Humphrey's dan toch bij een van de andere restaurants elders in het land.
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie! Fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek. We verwelkomen u graag nog eens in één ons restaurants!
chrishardam .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Op 'derde kerstdag' hier traditiegetrouw gegeten met 6 man. Eten was, zoals we inmiddels gewend zijn bij Humphreys, weer van prima kwaliteit. Het decor spreekt mij daarnaast altijd erg aan, tot zover alles wederom prima dus.

Echter, gisteren was de bediening van een werkelijk bedroevend niveau. Gelijk van begin af aan was het duidelijk dat menig serveerster nog kampte met de naweeën van wat ongetwijfeld weer drukke kerstdagen geweest zullen zijn. Dit uitte zich in een ongeïnteresseerde houding, slordigheden met bestellingen en absurd lange wachttijden tussen de gangen. We hebben herhaaldelijk achterover moeten hangen om slechts enige aandacht te krijgen van het personeel, terwijl medewerkers die inmiddels vrij waren aan de tafel naast ons alvast (luidruchtig) waren begonnen met het naborrelen. Wij konden onbedoeld meeluisteren met de gesprekken van het personeel, dat met weinig respect over een "enorm dikke" vrouwelijke gast sprak, waar ze foto's van hadden gemaakt. Een ronduit schandalige vertoning, zeker in combinatie met de eerdergenoemde laksheid van het nog werkende personeel. Dit zal in menig restaurant gebeuren, maar doe dat achter de schermen, in een personeelskantine o.i.d. , dit komt enorm respectloos over richting je klanten.

Nadat wij ons beklag hadden gedaan, werd er ons ter compensatie een gratis kop koffie aangeboden en werd er excuses gemaakt. Netjes opgelost, maar de verder erg gezellige avond was hiermee wel verpest voor de persoon die ons uit eten nam. Wij betwijfelen of we volgend jaar deze traditie voortzetten om op 'derde kerstdag' bij Humphreys te eten, en dat is puur aan het bedienende personeel te danken.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Bij Humphrey's vinden we gastvrijheid erg belangrijk en de bedrijfsleider heeft uw opmerkingen meteen besproken met het personeel. Jammer dat zijn gemaakte excuus en de aangeboden koffie tijdens het afrekenen niet voldoende was en u toch een vervelende nasmaak van uw bezoek heeft overgehouden. Hopelijk zien we u nog een keer terug zodat u de service kunt ervaren die de meeste gasten van ons gewend zijn!