Humphrey's Utrecht

Stadhuisbrug 3 3511 KP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Humphrey's Utrecht

Het Parijs uit de jaren'20.

In de beroemde Utrechtse werfkelders, onder het stadhuis, vind je de eerste 'en rouge' vestiging van Humphrey's. Denk Perzische tapijten, rode banken, kroonluchters en schitterende gewelven. Combineer dit met het bekende, heerlijke eten en de grote gastvrijheid en je hebt gegarandeerd een topavond!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Utrecht

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Humphrey's Utrecht

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Samen eten met t team, 9 man. Verbijsterend wat er aan ruimte zit achter de kleine ingang! We konden in een aparte nis zitten, lekker onder ons. Door het rondlopend stenen gewelf werden alle gesprekken wel een behoorlijke kakofonie.

Bediening prima, doorkomst van t eten ook, verzorging was goed, eten ook. Niet woest bijzonder, maar gewoon goed
Bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat alles in orde is geweest. Wij hopen u in de toekomst nog eens bij ons te mogen begroeten.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heel sfeervol restaurant en heel voordelig met de kortingen die er vaak zijn!! Prima eten en personeel. Zit op een leuke locatie in de binnenstad.
Bedankt voor uw recensie, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Ik ben hier op zaterdagavond terecht gekomen zonder reservering. Dat was geen punt en binnen 20 minuten werden wij opgehaald om aan tafel te gaan. Inrichting is erg mooi en bijzonder en het restaurant is best groot. Het eten is echt ondermaats en kun je het beste vergelijken met een plaatselijke goedlopende kantine. Massaproductie, weinig oog voor detail, weinig liefde in de bereiding en de smaak is niet bijzonder. De avond begon verassend maar eindigde in een dikke teleurstelling. Ik zou dit niemand aanraden tenzij je niet voor het eten komt.
Beste Martijn,
Bedankt voor uw kritische feedback. Wat vervelend om te horen dat het eten niet naar wens is geweest. Mijn collega's in Utrecht hadden dit graag op de avond zelf van u vernomen zodat zij samen met u hadden kunnen zoeken naar een passende oplossing.
Wij hopen u in de toekomst toch nog eens bij ons te mogen begroeten. Als u na het maken van uw reservering een email stuurt naar feedback@humphreys.nl zorgen wij ervoor dat het 1e rondje drankjes van ons zal zijn.
Sharon O.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Houden van de sfeer, het eten (krokante zalmrol met wakame salade is de absolute favoriet). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Appelcompote smaakte iets te overheersend maar kaneel, maar dat is persoonlijk.
Choco fondant als dessert, chocolade stroomde eruit! Heerlijk! Goede balans in smaken
Beste Sharon, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor je recensie, en hopelijk tot een volgende keer.
leny S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Het restaurantinterieur was een verrassing. Na de tamelijk steile trap was het interieur fantastisch. Nog nooit zo veel schemerlampjes gezien en kroonluchters. Alleen de barkrukken zaten niet zo comfortabel.
Bedankt voor uw recensie.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We kijken terug op een gezellig uitgebreid etentje, want daar wordt gelukkig alle tijd voor gegeven. De medewerkers waren zonder uitzondering heel vriendelijk en de service was naar wens (kreeg bijvoorbeeld zonder expliciet te vragen een ander stuk kaas i.p.v. het stuk geitenkaas dat op het kaasplanken lag). Wat stoorde, was de geluidruchtige achterste ruimte waar we zaten. Daar was een grote groep (uitsluitend mannelijke) studenten geplaatst en dat kan die ruimte echt niet hebben! Volgende keer toch vragen naar een tafel in een van de tussenruimten.
Bedankt voor uw recensie, en bedankt voor de tip.
Willetje1 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Hier gegeten met 14 personen. Lastig, verschillende gerechten, toch alle voor en hoofdgerechten bijna tegelijkertijd op tafel. Echter een aantal hoofdgerechten niet meer op temperatuur, Frites taai en lauw, weinig groenten,. Voorgerecht: meloen met ham, helaas deze klassieke combinatie was teleurstellend: te koude, onrijpe meloen, smakeloos. Geen combinatie met de te dik gesneden serranoham.
Toetje , wintercoupe, was heerlijk. Stoofpeertje met ijs en slagroom.
Beste Willetje1, Bedankt voor uw feedback. Ik ga uw recensie zeker bespreken met onze vestiging in Utrecht.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een leuke zaak! Vlotte en sympathieke bediening. Bijzondere omgeving en inrichting. En vooral ook smakelijk eten. Het hoogtepunt werd met het dessert bereikt, ik had gekozen voor het wentelteefje ('pain perdu') van suikerbrood, zoete weelde. Maar het hoofdgerecht, parelhoen, deed er niet veel voor onder. Geslaagde garnituur ook, alleen was de geleverde witlof wat grof. En toen de bodem van de frietjes-schatkist in zicht was, volgde razendsnel nieuwe voorraad. Vooraf degelijke kreeftensoep. De porties zijn trouwens geschikt voor reuzen, maar de zitplaatsen (krap!) lijken eerder op kaboutertjes afgestemd.
Bedankt voor uw mooie recensie.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wij zijn hier gisteren voor het eerst geweest. Wat opvalt is de mooie aankleding. De Utrechtse kelder met mooie hanglampen en kaarslicht doet romantisch aan. De service was wat rommelig, gezien het feit dat communicatie tussen de obers over welke tafels wel geholpen zijn en welke niet, niet lekker liep.

Het voorgerecht was van matige aard, waarbij de blaadjes sla nog een grondsmaak hadden.

Het hoofdgerecht daarentegen, eigenlijk tranentrekkend. Het verschil tussen de vraag (mijn biefstuk medium) en het resultaat (gortdroog en saploos) zat nogal een verschil. Er werd bijna een badkuip mayonaise bijgeleverd. De aangeleverde frites waren van redelijke kwaliteit, maar het geringe aantal, ongeveer 2 kleine kommetjes voor een gezelschap van 7 man is toch wel aan de krappe kant.

De afsluiter was overigens prima. Een creme brûlée.

De romantische aankleding was absoluut top, maar de kwaliteit had meer weg van een vreetschuur. Dat is erg jammer, want voor de rest was het een gezellige avond.
Hoi Henk, dank voor de recensie en kritische feedback. Wat jammer dat de service wat rommelig verliep. Ik heb contact opgenomen met ons restaurant in Utrecht zodat ze soortgelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Spijtig dat de bediening niet op de hoogte was van je onvrede over de biefstuk, dan hadden ze ter plekke kunnen kijken wat ze voor je konden betekenen. De garnituren serveren wij in standaard hoeveelheden aan tafel. Deze kunnen altijd kosteloos bijbesteld worden.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Na een tijd geleden een slechte ervaring te hebben gehad, heeft men dat nu zeker goed gemaakt. Eten was goed en de service idem.
Goed om te horen Melissa! Bedankt voor de recensie!
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met een vriendin hier gedineerd. Het concept van Humphrey's is eenvoudig, een driegangenmenu tegen een vaste prijs. Brood vooraf prima, gerechten ook prima, nagerecht (lavacake) vond ik zelf tegenvallen. Bediening op orde. Entourage is romantisch, een leuke plek om romantisch te dineren. Geluid van sommige gasten wel aan de hoge kant.
Dank voor de recensie. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Bij Humphrey's neergestreken vanwege een concert in de buurt. Qua prijs zit je hier heel goed en de porties waren echt enorm. Misschien dat ze een soort kleinere portie op de kaart kunnen zetten, of gewoon de porties kleiner maken ;-) ? Bediening was vriendelijk, al was het soms wel wat dubbelop met meerdere obers die langskwamen. Het was extra gezellig vanwege het karakter van de de locatie. Leuk om eens kennisgemaakt te hebben!
Bedankt voor de complimenten Lex! Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Dymphna V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eerste kerstdag met familie gegeten. Wij zijn al vaker geweest en ook met kerst weer blij verrast. Van ontvangst tot vertrek helemaal top. Vlotte vriendelijke bediening . Gewoon a la carte en alles liep gesmeerd.en dat met een volle bezetting . Klasse.
Hartelijk dank voor uw complimenten! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
José S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
bij aankomst was er al geen gastheer/vrouw om ons te ontvangen. Wij voelden ons vaak vergeten, wij waren 20min bezig met afrekenen
Dank voor uw recensie. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij Humphrey's Restaurants. Spijtig dat u niet tevreden bent over de service tijdens uw bezoek. Het is gebruikelijk dat onze gasten bij binnenkomst altijd verwelkomd worden door het personeel.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mooie plek, warme sfeer. Diverse kaart met bijzondere en inspirerende keuzemogelijkheden. 3-gangen menu is ideaal met groepen. Personeel is beleefd en keurig.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
prima adres. Goed eten. Brood en kraanwater in een karaf zonder een extra bedrag op de rekening.
Bediening was ook erg goed. Niet te snel maar ook niet te lang wachten op je gerechten. Redelijke wijn voor een prima prijs. Keus in gerechten meer dan voldoende.
Dank voor uw recensie. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
G V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heel gezellig gegeten met een bon van de Postcodeloterij. Water uit de kraan( gratis) was geen enkel probleem. De bediening was uitermate prettig en de Uterchtse werfkelders zijn natuurlijk van wereldfaam. Beslist een aanrader.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Samen met mijn vriendin naar Humphrey's waar we al vaker zijn geweest. We hadden een bon van Vakantieveiling. We kregen een hoge tafel voor twee in een best wel koude ruimte. Je kunt gewoon van de kaart kiezen als je een bon hebt van Vakantieveiling. Dus de 3 gangen genomen die je voor € 25,95 krijgt. Deze keuze hebben wij al meer gemaakt in dit mooie restaurant. De gangen waren best lekker zoals altijd trouwens hier maar de porties waren niet voldoende om zonder trek naar buiten te lopen. En wij zijn totaal geen grote eters. Ook viel ons op dat er overduidelijk, bij het vervelende af gevraagd word of je nog iets wilt drinken.
Het hoofdgerecht was goed maar erg weinig. Als nagerecht namen beide een kaasplankje maar die was ook al klein en viel erg tegen. Tja, hoewel de locatie erg mooi is zullen we toch nu wel erg goed na gaan denken of we hier nog een keer gaan eten. We hadden in de planning dat we hier ook een keer met familie gaan eten in november maar ik kan mijn gasten natuurlijk niet met trek de deur uit laten gaan. Dan moet je toch echt wel meer bestellen dan de drie gangen. Of ligt het toch weer aan de bon.
Het meisje waar ik bij ging afrekenen zei nog: je hebt een behoorlijke korting gekregen. Maar ik heb de bon van de Vakantieveiling toch ook echt afgerekend.
Dank voor uw recensie. Fijn dat u lekker heeft gegeten bij Humphrey's Utrecht! Normaal gesproken zijn onze gasten erg te spreken over de hoeveelheden die wij serveren. Spijtig dat dit bij u niet het geval was. De garnituren en het brood kunt u overigens altijd kosteloos bijbestellen. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Maarten06 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Onlangs bij Humphrey's gegeten en het was verrassend lekker. Met name de biefstuk van ossenhaas was heerlijk. Kan me niet heugen ooit zo'n lekkere biefstuk gegeten te hebben. Mals, perfect gebakken en dan was het ook nog eens geen kleine jongen. Het decor, in een echte Utrechtse werfkelder, is prachtig. Ondanks het groot aantal tafels voelt allerminst als een vreetschuur en word je keurig bediend door zeer attent personeel. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Bedankt voor uw mooie woorden! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Peek2 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Humphreys is het bewijs dat je ook bij een restaurant dat onderdeel uitmaakt van een keten goed kunt eten en volop persoonlijke aandacht krijgt.
Humpreys Utrecht is gevestigd in een werfkelder en opgedeeld in uiterst sfeervolle ruimten waardoor je een intieme sfeer krijgt. Bij binnenkomst moet je even wennen aan het halfduister maar ook dit hoort bij de sfeer. Het personeel is professioneel, attent, vriendelijk en niet opdringerig, zo kan het dus ook! De gerechten zijn stuk voor stuk smakelijk en van goede kwaliteit. De rode wijn (Baccolo Rosso) is een aanrader en precies op de goede temperatuur. De tiramisu en de romanoff zijn een aparte vermelding waard.
Hartelijk dank voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!