Humphrey's Utrecht

Stadhuisbrug 3 3511 KP Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Humphrey's Utrecht

Het Parijs uit de jaren'20.

In de beroemde Utrechtse werfkelders, onder het stadhuis, vind je de eerste 'en rouge' vestiging van Humphrey's. Denk Perzische tapijten, rode banken, kroonluchters en schitterende gewelven. Combineer dit met het bekende, heerlijke eten en de grote gastvrijheid en je hebt gegarandeerd een topavond!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Utrecht

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

José S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
bij aankomst was er al geen gastheer/vrouw om ons te ontvangen. Wij voelden ons vaak vergeten, wij waren 20min bezig met afrekenen
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mooie plek, warme sfeer. Diverse kaart met bijzondere en inspirerende keuzemogelijkheden. 3-gangen menu is ideaal met groepen. Personeel is beleefd en keurig.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
prima adres. Goed eten. Brood en kraanwater in een karaf zonder een extra bedrag op de rekening.
Bediening was ook erg goed. Niet te snel maar ook niet te lang wachten op je gerechten. Redelijke wijn voor een prima prijs. Keus in gerechten meer dan voldoende.
Diora .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wekenlang geleden gereserveerd voor 4 personen gereserveerd. We kregen een ronde tafel voor 6 personen toegewezen. Nagevraagd of we een kleiner tafeltje konden krijgen omdat dit erg ongemakkelijk praten was. De gastvrouw van die avond stond ons zeer onvriendelijk te woord en vond het maar onzin. We hebben eerst heibel moeten maken alvorens een tafel voor 4 personen te krijgen. Dit was voor mij de laatste x Humphrey's. De porties zijn erg klein. Bediening is rommelig.
G V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heel gezellig gegeten met een bon van de Postcodeloterij. Water uit de kraan( gratis) was geen enkel probleem. De bediening was uitermate prettig en de Uterchtse werfkelders zijn natuurlijk van wereldfaam. Beslist een aanrader.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Samen met mijn vriendin naar Humphrey's waar we al vaker zijn geweest. We hadden een bon van Vakantieveiling. We kregen een hoge tafel voor twee in een best wel koude ruimte. Je kunt gewoon van de kaart kiezen als je een bon hebt van Vakantieveiling. Dus de 3 gangen genomen die je voor € 25,95 krijgt. Deze keuze hebben wij al meer gemaakt in dit mooie restaurant. De gangen waren best lekker zoals altijd trouwens hier maar de porties waren niet voldoende om zonder trek naar buiten te lopen. En wij zijn totaal geen grote eters. Ook viel ons op dat er overduidelijk, bij het vervelende af gevraagd word of je nog iets wilt drinken.
Het hoofdgerecht was goed maar erg weinig. Als nagerecht namen beide een kaasplankje maar die was ook al klein en viel erg tegen. Tja, hoewel de locatie erg mooi is zullen we toch nu wel erg goed na gaan denken of we hier nog een keer gaan eten. We hadden in de planning dat we hier ook een keer met familie gaan eten in november maar ik kan mijn gasten natuurlijk niet met trek de deur uit laten gaan. Dan moet je toch echt wel meer bestellen dan de drie gangen. Of ligt het toch weer aan de bon.
Het meisje waar ik bij ging afrekenen zei nog: je hebt een behoorlijke korting gekregen. Maar ik heb de bon van de Vakantieveiling toch ook echt afgerekend.
Dank voor uw recensie. Fijn dat u lekker heeft gegeten bij Humphrey's Utrecht! Normaal gesproken zijn onze gasten erg te spreken over de hoeveelheden die wij serveren. Spijtig dat dit bij u niet het geval was. De garnituren en het brood kunt u overigens altijd kosteloos bijbestellen. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Maarten06 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Onlangs bij Humphrey's gegeten en het was verrassend lekker. Met name de biefstuk van ossenhaas was heerlijk. Kan me niet heugen ooit zo'n lekkere biefstuk gegeten te hebben. Mals, perfect gebakken en dan was het ook nog eens geen kleine jongen. Het decor, in een echte Utrechtse werfkelder, is prachtig. Ondanks het groot aantal tafels voelt allerminst als een vreetschuur en word je keurig bediend door zeer attent personeel. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Peek2 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Humphreys is het bewijs dat je ook bij een restaurant dat onderdeel uitmaakt van een keten goed kunt eten en volop persoonlijke aandacht krijgt.
Humpreys Utrecht is gevestigd in een werfkelder en opgedeeld in uiterst sfeervolle ruimten waardoor je een intieme sfeer krijgt. Bij binnenkomst moet je even wennen aan het halfduister maar ook dit hoort bij de sfeer. Het personeel is professioneel, attent, vriendelijk en niet opdringerig, zo kan het dus ook! De gerechten zijn stuk voor stuk smakelijk en van goede kwaliteit. De rode wijn (Baccolo Rosso) is een aanrader en precies op de goede temperatuur. De tiramisu en de romanoff zijn een aparte vermelding waard.
Hartelijk dank voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vanavond met z'n vijven hier gegeten na een dagje Utrecht. Helaas geen buiten maar wel een fantastisch binnen, en wat groot en mooi! Zeer vriendelijke bediening en snelle service. Eten was gevarieerd een smaakvol bij iedereen. Wij zijn tevreden de deur uit gelopen!
Bedankt voor uw complimenten over uw bezoek aan ons restaurant! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Pekoma .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Hier al een paar keer gegeten. Het eten was weer erg lekker en smaakvol bereid.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Je zit er heerlijk in de oude werfkelders en ze hadden erg leuke muziek. Goede sfeer. Dus voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor uw complimenten! Fijn dat u erg tevreden bent over uw bezoeken aan ons restaurant. We zien u graag nog eens terug!
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gezellig en leuk restaurant, alleen erg donker. Het personeel is vriendelijk en alert. Lekker eten en zalige gerechten. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Bedankt voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Lepeltje66 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Portiegrootte was ok. De smaak van zowel bij het voorgerecht (gamba) als de hoofdgerechten (snoekbaarsfilet en ravioli) erg vlak. Het toetje van rood fruit was leuk en fris. Bediening vlot en sympathiek in een leuke ambiance.
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie en complimenten. Uw kritiekpunten over de genoemde gerechten zullen we meenemen en onderzoeken of meer gasten dit ervaren zodat we de kwaliteit van onze gerechten zonodig verder kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor uw bijdrage hierin. Graag tot een volgende keer in ons restaurant.
Jannie W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ik weet dat smaken verschillen maar als je een 2 voor het eten en een 5 voor het decor geeft, moet je naar de patatzaak op de hoek gaan!
Als je hier binnen komt verwacht je absoluut niet dat het zo enorm groot is!
Prachtige grote zeer sfeervolle werfkelders met aan het eind ook nog eens een prachtige luxe rookruimte.
De bediening is zeer correct, vriendelijk en vlot. Als er zo nu en dan eens gevraagd wordt of alles naar wens is, heb je het gewoon in de gaten hoe het werkt in het horeca vak.
De gerechten zijn prima en goed van smaak. De porties zijn oké.
Mijn Ossenhaas biefstuk was zo groot dat ik deze niet eens helemaal op kreeg.
De Chileense rode wijn was voor mij een echte verrassing helaas met 26,00 per fles wel wat aan de prijs.
Maar als je uit eten gaat en ieder een glaasje cola neemt ben je overal onder de 50,00 klaar.
Kortom, zeer fijne, gezellige zaak met goede producten en fijne bediening.
Beste proever, hartelijk dank voor uw complimenten! Fijn dat u zo te spreken bent over Humphrey's Utrecht. We zien u graag nog eens terug!
DanielleK91 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Eten was karig. Bij een mixed grill verwachten wij veel vlees. Was helaas 1 stokje met wat stukjes vlees eraan. Ravioli zat weinig smaak aan. Toetje (cheesecake) was ook weer erg klein. Was zeker niet het geld waard. Bediening was prima. Enige pluspunt was de inrichting en sfeer.
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u de moeite hebt genomen uw ervaringen op schrift te stellen, feedback is erg waardevol voor ons. We zullen uw opmerkingen meenemen in ons werkoverleg. Wij horen deze klacht niet vaak, de Mixed Grill heeft ongeveer 250 gram aan vlees wat in een driegangenmenu meestal volstaat. We zullen scherp in de gaten houden of we hier vaker klachten over binnenkrijgen.
Cakir .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Ik ben hier al zo vaak geweest dat mijn vrouw het wel genoeg vindt ondertussen :). Alleen het brood vooraf bestellen we vaak al 2x omdat het zo lekker is! Het eten is er altijd goed, het jammere is wel dat er onvoldoende gewisseld qua voorgerechten. Het is altijd een beetje hetzelfde, wat niet erg is want het is altijd lekker!

Qua hoofdgerecht complimenten aan het feit dat je patat etc. bij kan bestellen en dat alles bespreekbaar is bijv extra kip bij de mixed grill ipv ander stuk vlees. De lekker salade met ei niet meer wordt niet meer geserveerd bij het hoofdgerecht! Dat was juist zóó lekker.

Ik weet even niet hoe het heet maar die chocolade/lava cake als dessert blijft ook altijd goed en lekker. Hard van buiten maar lekker smeuïg van binnen!

Sfeer en ambiance is altijd goed en bediening (je ziet altijd andere gezichten) doet ontzettend zijn/haar best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! U bedoelt de chocolade fondant, een favoriet dessert bij velen. Graag tot de volgende keer bij Humphrey's!
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Ik vond het allemaal zeer matig van kwaliteit.
Eerste gerecht ging nog wel.
Nooit meer mixed "grill" bij deze tent.
Smakeloos gepresenteerd en slecht.
Chaos op het bord.
En tot overmaat geen fijne saus.
Nooit meer eten hier.
Sommigen hadden vis, die was ok.
Utrecht heeft betere resto's.
Reden genoeg om daar heen te gaan.
Echter soms wat duurder.
Enkel prijs is ook niet zaligmakend.
Rookruimte wel bijzonder.
Tot slot: toet bleek wel ok!
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Vervelend om te horen dat uw avond niet naar wens is geweest. Feedback is voor ons erg belangrijk, het stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren. Ik kan u melden dat de receptuur van de Mixed Grill inmiddels is aangepast en dat de reacties nu erg positief zijn, dus ik hoop dat u in de toekomst toch een keer ons nog een kans wilt geven.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
De locatie en de sfeer van het restaurant is prima.
We hebben heerlijk gegeten.
Wat we erg jammer vonden is dat we in het vergeethoekje zaten. Gedurende de hele avond moesten we zelf moeite doen voor de bediening kwam. Na bijna 1 uur werd de bestelling pas opgenomen. Ook kwam de extra bestelde bijgerechten heel laat en gedeeltelijk zelfs helemaal niet. Ook niet na 2 keer vragen. Vervolgens hebben we ook heel lang gewacht op het nagerecht, we moesten het nogmaals vragen.
Jammer van de slechte Service, dit was de vorige keren dat we geweest zijn een stuk beter.
Beste proever,

Goed om te horen dat u lekker gegeten heeft bij ons. Vervelend om te horen dat de service deze avond niet van het niveau was dat u van ons gewend bent. We hadden deze avond een erg druk piekmoment waardoor inderdaad de wachttijden opliepen, maar dit hadden we natuurlijk beter moeten oplossen. Als u een mailtje naar feedback@humphreys.nl stuurt, dan maken we het graag met u goed de volgende keer en kunnen we bewijzen dat onze service beter is dan we hebben laten zien.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
We hebben lang gezocht..maar waren enorm verrast wat wij aantroffen.de wijn was heerlijk..het eten af..prijs kwaliteit was super.
Verrassend keuzemenu..en dan te bedenken dat wij n arrangement met retour treinkaartje hadden voor 34.50..
Werden als gast behandeld..en kregen n mooie rondleiding.
Wat n mooie zaak..gezellig..en sfeervol..overal branden kaarsen..en we mochten zelf n plaats uitzoeken.
Fantastische bediening..en geen gezanik over appart de mayonese bestellen..ruim voldoende kommetjes met friet..sla..en heerlijke appelcompot..bij de mooi opgemaakte borden..wij komen zeker terrug..en kunnen alleen maar promoten dat je deze locatie zeker gezien en beleeft moet hebben...groetjes Yvonne en Edith
Bedankt voor uw complimenten en graag tot een volgende keer!
Sissie V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
hier gisteravond gegeten hele mooie locatie zag er echt heel mooi uit van binnen
service was goed
eten goed)vlees zou wat warmer kunnen zijn )
alles netjes en schoon
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Graag tot een volgende keer!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben hier op Valentijnsdag heerlijk romantisch gegeten. Nog nooit heb ik ergens gegeten in een restaurant wat zoveel ambiance en romantiek geeft als deze "Moulin Rouge" stijl aangeklede zaak. De muziek die gedraaid wordt versterkt het gevoel dat je even 50 jaar terug in de tijd zit. Bij binnenkomst stond ik versteld van hoe groot deze zaak is, ik keek de ogen uit. Maar door de vele werfkelders merk je dit tijdens het eten niet. Leuk nog een echte lange kaars op tafel, waar doen ze dit nog? Vooral de ronde tafeltjes met de bank eromheen zijn erg romantisch. Eten komt ook redelijk snel op tafel. Wel een leuke tip voor het personeel, pas de kleding ook op dit "even terug in de tijd" gevoel. Het 3-gangen menu á is ook leuk, lekker en geeft genoeg keuze om hier een heerlijke maaltijd te nuttigen. Vooral de varkenshaas vond ik om de vingers bij af te likken. Ook het brood wat "gratis" geserveerd wordt bij binnenkomst is overheerlijk vers. Er is altijd ruimte voor verbetering, zo vond ik de tiramisu met spuitbusslagroom aan de middelmatige kant. Ze hadden nu ook een leuke aanbieding, extra bovenop het 3-gangen menu een koffie met Tia Maria en een gratis bon voor toegang De Zwaluwhoeve, en dit voor maar €29,50 p.p. Dus voor maar een paar euro extra. Erg leuk en wij komen hier zeker weten terug, denk wel één van onze favoriete restaurants in Utrecht. Goed bezig!

Bedankt voor uw recensie en complimenten! We kijken er naar uit u nogmaals te verwelkomen in ons restaurant!