Humphrey's Uden

Voordelig
Erg kort
WaarIsMijnFastfood .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Het eten was zeer goed. Bijvoorbeeld het vlees van de mixed grill was gevarieerd, mals en smaakvol. Andere gerechten waren ook goed. Service was verder ook goed.

Er was wel wat verwarring omtrent de ANWB actie waarbij de voucher blijkbaar uitgeprint moest worden, terwijl dat op de voucher niet aangegeven stond. Het personeel ging er goed mee om en bood de optie om de voucher te e-mailen.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Afgelopen week met tweeën wezen eten, de laatste keer was al weer een hele tijd geleden omdat het toen niet zo goed was bevallen. Deze keer met een voucher van de ANWB, je kon een drie gangen menu eten voor € 17,95 en voor dat geld kun je het risico wel een keer nemen.

Als voorgerecht gekozen voor de Vitello tonnato en de vissoep, beide waren lekker maar de soep was niet heet genoeg naar mijn mening.
Als hoofdgerecht uiteindelijk gekozen voor de Zeetong met frietjes, groente en appelmoes, dit viel niet tegen alhoewel ik de vis nogal waterig vond en dit is geen grapje. Hiervoor moest overigens wel een meerprijs van € 9,95 p/p worden betaald.
Het toetje was een Tiramisu met mokkaroomijs met Amaretto-karamel en een kaasplankje, dit laatste was ook echt een plankje.

Humphreys in Uden zit in een oude boerderij met een mooi terras, je moet hier van houden maar persoonlijk vinden wij het een mooie locatie om te gaan eten. Wel had men ons aan een zeer klein tafeltje geplaatst wat bijna midden in de loop naar de andere tafels stond, niet ideaal dus. De bediening was zonder enige uitzondering erg vriendelijk en behulpzaam.

Al met al lekker gegeten voor een redelijke prijs, hier droeg de ANWB voucher zeker aan bij want anders had ik de prijs kwaliteit niet in verhouding gevonden.
Zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel voor een menu waar niet voor hoeft te worden bijbetaald. Een prijs van € 25,95 is een hele redelijke prijs voor wat wordt opgediend.
Hartelijk dank voor uw recensie. We zullen uw feedback intern bespreken. U mag het tijdens uw bezoek altijd aangeven als u ergens minder tevreden over bent. Dan kunnen we ter plekke kijken wat we voor u kunnen betekenen.
We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Vanavond heerlijk genoten bij Humphreys te Uden. Met een groep van maarliefst drieëntwintig man, waarvan de helft ook geen Nederlands sprak, werden we uitstekend geholpen door het uiterst vriendelijk personeel. Daarnaast was het eten ook erg erg lekker. Humphreys heeft gezorgd voor een gezellige avond vol met lekker eten, goede service en gezelligheid. Kortom GENIETEN. Echt een aanrader!
Bedankt voor uw complimenten! Fijn dat u heeft genoten bij Humphrey's Uden. We zien u graag nog eens terug!
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Afgelopen zaterdag in dit restaurant gegeten. Het eten was erg lekker. In tegenstelling tot de voorgaande reacties werden de gangen vrij snel geserveerd. Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Mochten wij nog een keertje een weekendje Uden doen, zullen wij hier zeker terugkomen
bedankt voor uw recensie en complimenten. Graag tot de volgende keer bij Humphrey's!
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Terugkomend uit Gent Belgie, op weg naar huis in de Veluwezoom zochten wij een net restaurant en vonden iets op de website in Uden aan de Boekelsedijk. Helaas bleek deze straat tweemaal voor te komen in de gemeente Uden en stuurde de Tom-Tom dus eerst naar het verkeerde adres!. Het etablissement is gelegen aan een doodlopende weg achter het industrieterrein bij hockeysportvelden. De entourage binnen was fantastisch. Met mijn dieetwens ( glutenvrij) kon rekening worden gehouden. Het voorgerecht bestond uit een tomatentartaar en was verrukkelijk. Het hoofdgerecht bestond voor mijn partner uit kabeljauwfilet en ik nam een mixed grill. Wederom heerlijk. Het nagerecht was voor mijn partner Romanoff met aardbeien en kwark en smaakte weldadig. Ik nam een kaasplankje en kreeg stijve kaassoorten. Ik heb ergens anders wel eens een lekkerder kaasplankje genuttigd. Misschien is dit nog te verbeteren!! De service en bediening was goed, maar tussen het hoofdgerecht en dessert zat teveel wachttijd, namelijk meer dan 3 kwartier.
Beste bart138, bedankt voor uw recensie. Fijn dat u zo te spreken bent over de bediening en dat het diner heerlijk was. Ik zal uw verbeterpunten bespreken tijdens ons interne overleg. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
W_D .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gisteren Humphrey Uden voor het eerst geprobeerd, nadat we al vaker in Breda waren geweest. Mooie locatie, veel sfeer. Service van de bediening is prima en attent. Prijs / kwaliteit van het eten is goed in balans al vinden we de meerprijs voor gerechten buiten de normale kaart erg fors in verhouding tot de menu-prijs en kwaliteit. Wachttijd tussen gangen mocht van ons iets korter (in Breda gaat het vlotter) maar nog niet vervelend. Kortom, ook hier is de verbeterde formule van Humphrey prima doorgevoerd!
Grt W&D
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vandaag met een groep van 14 personen bij Humphrey's Uden geweest. Kwaliteit van het eten was uitstekend, goed geïnformeerd over bijpassende wijn wat onderstreept werd door de sfeervolle inrichting van het restaurant. Bediening was erg vriendelijk en beleefd. Er werd echt de tijd genomen om ervoor te zorgen dat je een comfortabele avond had, iets wat je tegenwoordig lang niet meer overal ziet bij restaurants in deze prijsklasse. Mijn complimenten, wij komen zeker een keer terug.
Dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot de volgende keer!
Mike-1994 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Ontvangst was prima oa broodplankjes standaard op tafel zonder kosten (zie je niet overal meer). Eten was wisselend tot prima. Voorgerecht krokante zalm was zeer lekker met frisse limoendressing! Carpaccio was adequaat en de aspergesoep was ook prima. Sommige van het gezelschap hadden duidelijke grotere porties dan anderen van hetzelfde gerecht. Zeker het surf en turf wokgerecht (2 stukjes vlees er tussen gevonden wel een aantal gamba's, verdeling kan dus beter) was te weinig waardoor de saus (mierenzoete teriyaki) zwaar overheerste dit kwam mede omdat er geen noedels of iets dergelijks bijzat. Bij navraag bleek dit normaal en kreeg ik het antwoord we serveren altijd friet met appelmoes erbij?! Prima bij een biefstuk of spies maar een wokgerecht? Desserts waren zeker in orde oa sorbetijs was zeer lekker en de cheescake was ook prima. Een punt dat nog wel verbetering vraagt is het personeel wat niet echt opletten of iemand iets wilde drinken. Al met al een best prima ervaring alleen er vallen nog een aantal dingen te verbeteren zoals de akoestiek van het restaurant. Wel voor het gevraagde voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank voor uw recensie en kritische feedback. We zullen uw recensie en verbeterpuntjes intern bespreken. Graag tot een volgend bezoek bij Humphrey's!
Martijnenmandy .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
ontvangst was zeer rommelig dit was ook de doorgang van de keuken naar het zitgedeelte,vriendelijk personeel maar erg jong en onervaren zonder goede begeleiding van ouder of ervaren iemand.hierdoor een chaotische indruk.het eten was prima op de doorgebakken biefstuk van mijn zoontje na,wel meteen een nieuwe gekregen die goed was.het eten kwam ook niet tegelijk,er zat zeker 10 minuten verschil tussen het eten van ons en de kinderen dat is erg vervelend.omdat wij niet zo vaak uit eten kunnen is dit erg jammer.
Bedankt voor uw recensie. Kritische feedback stelt ons in staat, waar nodig, onze dienstverlening te blijven verbeteren. We zullen uw recensie dan ook intern bespreken. Op deze manier hopen we in de toekomst al onze gasten tevreden de deur uit te laten gaan!
Jowy V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Afgelopen week uiteten geweest bij Humphreys Uden. Heerlijk gegeten en de bediening was ook super! Erg vriendelijk en behulpzaam, ook het décor was erg gezellig en sfeervol. Zeker een aanrader, gaan er zeker een keer terug!
Dank voor uw recensie en complimenten! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Een zakelijk diner met internationale gasten die ook allemaal tevreden waren. Altijd fijn als de bediening dan ook een woordje Engels spreekt en dat deden ze. Ik had zelf de gamba's met teriyaki saus en deze was bijzonder lekker. Het restaurant ligt op een wat afgelegen plek, maar mooie ambiance.
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat uw zakelijk diner een succes was bij onze vestiging in Uden. We zien u graag nog eens terug!
Marcooo .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijk eten waarbij extra frites en een karafje water niet in rekening zijn gebracht. Drie krap gevulde glazen wijn uit een 0,5 l karafje blijkt hier duurder dan 4 losse goed gevulde glazen wijn. Meteen gemeld maar niet correct afgewikkeld. Parkeren van de auto op eigen terrein met een gezellige ambiance.
SaskiaGobes .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Gisteren een geweldige avond gehad met zes personen bij Humphrey's Uden. Naast het zeer vriendelijke, professionele personeel waren ook het eten en de ambiance om over naar huis te schrijven.
De kaart is uitgebreid en daardoor voor iedereen toegankelijk. Zelfs de vegetarische gerechten, bij veel restaurants niets meer dan een blaadje sla en wat noten, waren hier uitgebreid, voortreffelijk qua smaak en mooi gepresenteerd.
Kortom: Super!
Dank voor uw recensie en mooie cijfers, daar zijn we erg blij mee! Graag tot de volgende keer!
FamilieGroeneveld .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Ook vanavond weer heerlijk gegeten bij het allerbeste Humphrey's restaurant. Vriendelijk personeel en het eten is fantastisch en de prijs valt ook reuze mee. Het is voor ons altijd weer een gezellig avondje uit.
Dank voor de leuke recensie en de mooie woorden. We staan graag weer klaar voor u de volgende keer!
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Eindelijk een keer gegeten bij humphrey's. Had er namelijk al vaker van gehoord. De locatie van dit restaurant is erg mooi. Eigenlijk te mooi voor de gerechten die er worden geserveerd. Dit betekend niet dat de gerechten er niet uit zien maar het matcht niet met de uitstraling van het pand. Zo kregen wij bijvoorbeeld de sla in een plastic kom. De bediening is gewoon goed te noemen, vriendelijk en snel genoeg. Het eten was erg lekker. Brood vooraf was top, heerlijk vers. Het voorgerecht was ook goed. Ik had een kleine burger, goed op smaak maar mocht iets roder van binnen. Hoofdgerecht had ik de mixed grill. Wat opviel was dat ik de kip het beste stukje vlees vond, is namelijk normaal niet mijn meest favorite
Hartelijk dank voor uw recensie! Bij Humphrey's hebben we als doel een avondje uit betaalbaar te maken voor iedereen in een mooie ambiance. We zien u graag terug de volgende keer!
Jovanberkom .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Prachtige locatie in een mooie omgeving, prima en lekker gegeten.
Ook de bediening zeer vriendelijk en correct.
minpuntje is de aankleding van de tafels, geen tafelkleed of placemats o.i.d. hier kan men wat aandacht aan besteden.
Beste proever,

Bedankt voor uw recensie en complimenten! Uw tip zullen we bespreken. Graag tot snel!
MoniqueeP .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Wat een prachtige boerderij, de houten balken van de oude boerderij waren nog goed zichtbaar en dit gaf het Restaurant een erg bijzondere sfeer. Het eten was erg goed klaar gemaakt, de mixed grill die ik besteld had was perfect gebakken en met wat extra frietjes en salade die bij het hoofdgerecht kwamen was het meer dan genoeg. Ook de service was dik in orde, erg behulpzaam en enthousiast personeel dat echt even de tijd voor je nam. Wij komen terug!
Beste proever, bedankt voor je recensie en de complimenten. We zien jullie graag snel terug!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Wat een prachtige locatie, een oude monumentale boerderij!
Een prima ambiance waar de voorgangers van dit restaurant nog super scoorde.
Hierin zat ondermeer " het gesprek" en wat te denken van " Heliantus *" bekroond met 1 Michelin ster.

Deze mooie locatie is helaas te mooi voor het concept van Humphrey's en misstaat eigenlijk in deze sjieke boerderij. Het eten is middelmatig te noemen en verdiend voor mij niet meer dan een magere 5. De gerechten zijn naar mijn mening allen pre-fab en helaas niet allemaal even lekker.

De porties voor een 3 gangen diner zijn aan de magere kant, en missen echte liefde van een gepassioneerde kok. De voorgerechten zoals bij ons o.a. een carpaccio mist zout en peper.
Er staan wel molens op tafel maar dit moet een aanvulling zijn op tafel, niet een must!

De hoofdgerechten zijn ook niet erg top, zoals een varkenshaas met spek die rechtstreeks uit de oven leek te komen. Het vlees was droog en vooral niet rosé gebakken zoals je bij een varkenshaas verwacht. Dit netjes aangegeven en zoals het hoort terug genomen naar de keuken.
Toen de herkansing, nu was het perfect gebakken maar net zoals de eerste keer was het vlees niet lekker. In mijn ogen helaas een niet al te best stuk varkenshaas.

De desserts waren ok, maar vooral geen hoogvliegers.

Maar wat kun je verwachten voor een 3 gangen diner van € 24,95 zult u denken?
Meer dan wat wij hier gegeten hebben kan zeker voor die prijs!

Allereerst zou het goed zijn als er op smaak gekookt zou worden, dat wil zeggen peper en zout toevoegen door de koks. Ten tweede lijkt het me verstandig om anders in te kopen! Niet inkopen met de gedachten veel voor weinig maar serieus gaan kijken naar een betere prijs kwaliteit verhouding.

Helaas, de locatie is top maar het eten is beneden het gemiddelde!
Mocht de uitbater/eigenaar een goede kok in de hand nemen met een eigen concept en kaart dan kan deze zaak echt een topper worden!
Udenaar .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Tot nu toe 3 keer gegeten bij Humpreys in Uden en iedere keer verbaas ik me weer over het personeel. De keren dat ik er was zijn ze telkens iets vergeten, bijvoorbeeld de frietjes, het drinken of de bijgerechten die we hadden besteld. En ondertussen het niet geleverde drinken wel aanslaan.. Daarentegen is het eten voor de prijs gewoon goed, en ook de sfeer (vooral buiten)is gewoon gezellig en goed.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Laatst weer eens met z’n vieren bij Humphreys wezen eten, prettige ambiance met dito bediening.
Keuze uit 8 voor, hoofd en nagerechten met regelmatig wisselende kaart.
Goede wijn en lekkere biertjes van de tap maken het geheel tot een lekker avondje uit, niet meteen hoogstaand maar een goede prijs / kwaliteit verhouding.
Zeker voor de oplettende mens, die kan met een kortingsbon voor € 21,- p/p terecht, excl. drank uiteraard.
Wij komen hier zeker in de toekomst weer een keer terug.