Humphrey's Rotterdam (Otto Reuchlinweg)

Otto Reuchlinweg 1004 3072 MD Rotterdam Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Rotterdam (Otto Reuchlinweg)

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

• Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
eten 8
decor 8
service 7
Voorafgaand aan voorstelling het nieuwe Luxor theater maakten we gebruik van de speciale ANWB actie om hier te eten. Bij binnenkomst gaven we direct aan dat we beperkte tijd hadden om te eten, ze zouden hier een aantekening van maken bij de kassa. Helaas was het door onverwachte drukte niet gelukt om ons binnen de gestelde tijd 3 gangen te serveren waardoor we het dessert voor de helft moeten hebben laten staan en ons hebben moeten haasten om op tijd bij het luxor theater aan te komen. Omdat we zagen dat de bediening echt moeite had om het bij te houden en echt hun best heeft gedaan, geven we voor de service toch een 7.
We kregen van het huis vooraf brood met smeersels, erg lekker. Daarna nam ik het tikkie massala kipspiesje, deze was erg lekker. Mijn partner had de krokant gefrituurde zalmrol gevolgd door Italiaanse porchetta. De bijbehorende rosevalaardappeltjes waren op 1 hand te tellen. Ik had zelf als hoofdgerecht de mixedgrill, hete vlees was erg lekker maar niet erg warm. Bij de hoofdgerechten kwam salade, stoofpeertjes en patatjes (die wel heel heet waren). Als dessert hadden we de pain perdu en herfstcoupe. Wat we er van gegeten hebben was erg lekker, maar dus helaas niet geheel kunnen opeten.
Voor herhaling vatbaar, zeker gezien de prijs die we nu betaald hebben, was het meer dan voldoende.
Bedankt voor uw recensie. Kritische feedback stelt ons in staat onze dienstverlening continu te blijven verbeteren. Hopelijk zien we u nog een terug bij Humphrey's!
Im H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Na jaren weer eens bij Humphrey's gegeten. Eerder hadden we slechte ervaringen bij een restaurant van deze keten elders in het land maar we durfden de gok wel weer eens te wagen. Verwacht geen haute cuisine maar dat kan ook niet voor deze prijs. We hadden salade van rode biet en eendenbout vooraf (mijn partner in plaats van eendenbout geitenkaas). Die was in orde wel ontbraken de linzen die er volgens de menukaart in zouden zitten. Na dit opgemerkt te hebben aan de vriendelijke bediening werd er snel een bakje met linzen gebracht die we door de salade konden mengen. Netjes opgelost dus. Als hoofdgerecht kozen we voor tongscharrolletjes en kabeljauwfilet. Beide gerechten waren onder de maat. Waarschijnlijk hadden de gerechten te lang onder een te heet warmhoud apparaat gestaan want de buitenkant was erg droog. Jammer. Al met al een 6 voor de kwaliteit van het eten. De bediening krijgt van ons een ruime voldoende. Iedereen was erg vriendelijk en er werd vlot bediend. Het is een grote zaak en wel wat rumoerig maar wij konden elkaar prima verstaan aan tafel. Onze teleurstelling van een aantal jaren geleden is dus wel wat naar boven bijgesteld wat betreft Humphrey's maar onze favoriet zal het niet worden.
Bedankt voor uw recensie en kritische feedback. We zullen uw recensie intern bespreken. U mag het altijd aangeven indien u niet tevreden bent over een gerecht. Dan kunnen we ter plekke met u zoeken naar een oplossing.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met grote groep wezen eten. Hadden arrangement met drank inclusief, echter de bediening niet echt vlot zodat in de 3,5 uur die we daar gezeten hebben maar 3 consumpties. Op die manier kan je het all-in wel aanbieden. Vaker besteld maar tja die bestellingen kwamen niet aan. Het eten was lekker alleen wel erg kleine porties rauwkost. En die zou ook nog bij gebracht worden maar helaas niet meer gezien.
Bedankt voor uw recensie en kritische feedback. Ik zal uw recensie bespreken met het restaurant. Dit is natuurlijk niet de gebruikelijke gang van zaken tijdens het all-inclusive arrangement. Hopelijk kunnen we u een volgende keer de service die de meeste gasten van ons gewend zijn laten zien!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Na lange tijd vandaag weer eens bij Humphreys gegeten. Het restaurant op de Wilhelminapier in Rotterdam is mijn favoriet, dus hier plaatsgenomen om de nieuwe menukaart te proberen. Ik ben van mening dat de industriële sfeer die het restaurant uitstraalt een gevoel van intimiteit met zich meebrengt waardoor het altijd een aangename ervaring is om plaats te mogen nemen. Het personeel is altijd ongelofelijk opmerkzaam en oplettend, waardoor je bij binnenkomst vrijwel direct word opgemerkt. Hierdoor is het niet erg als je even moet wachten voordat je plaats kan nemen. Eenmaal aan tafel word je direct van overheerlijk brood met kruidenboter voorzien, dit zelfs geheel kosteloos. Het restaurant beschikt over een allergenenkaart en ook deze was nu met de nieuwe kaart direct voorhanden. Ik blijf erbij dat gasten met een allergie of intolerantie op deze manier geruster plaatsnemen. Ik ging vandaag voor de krokante zalm en de entrecote, let op! De entrecote heeft een meerprijs in het menu maar is zijn prijs dubbel en dwars waard. Alle hoofdgerechten worden voorzien van friet, mayonaise, huisgemaakte appelmoes en een salade van rauwkost waardoor je mijns inziens altijd lekker vol zit. Het toetje heb ik vandaag overgeslagen en ik heb gekozen voor een heerlijk kopje koffie. Humphreys ga zo door!
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! We verwelkomen u graag nog eens bij Humphrey's Restaurants!
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Laatst ben ik met een verjaardag bij Humphreys in Rotterdam gaan eten. We waren met 4 personen en hadden gebruik gemaakt van de ANWB actie.
De décor van deze Humphreys is erg leuk, het is een beetje industrieel ingericht en de foto's aan de muur geven het een Rotterdams tintje.
De bediening was vriendelijk maar een beetje vergeetachtig. Wat ik vervelend vond was dat de bediening steeds middenin een gesprek (of zin) keihard een vraag stelde waardoor het gesprek helemaal stilvalt. Als voorbeeld, mijn vriendin vertelde een verhaal over haar werk en midden in een zin vroeg een ober 'En, hoe smaakt het?'.
Het eten zelf was prima maar niet van de beste kwaliteit. Ik had vooraf de carpaccio besteld en daar zat weinig smaak aan, ik hoorde van mijn tafelgenoten dat de pannenkoek wel lekker was. Bij het hoofdgerecht was het vlees redelijk droog, zowel de mixed grill als de oosterse varkenshaas waren droog. De hamburger was wel goed. Als laatste de toetjes, deze waren erg lekker en leuk geserveerd.

Al met al was het een gezellige avond alleen viel het eten toch een beetje tegen.
Bedankt voor uw recensie en feedback. We zullen uw punten over het eten intern bespreken. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Super vriendelijke en attente bediening. Brood met olijfolie en kruidenboter wordt direct geserveerd en een karaf kraanwater wordt aangeboden. Jammer dat het brood nogal vettig aanvoelt, de kruidenboter niet van boter is gemaakt en de olijfolie van een niet al te hoge kwaliteit is naar mijn smaak.

Mijn voorgerecht was een pannekoek met kip op oosterse wijze met een heerlijke zoetzure salade. Mijn vriend koos een rouleau van garnalen omhuld door zwart zeewier met een zeewiersalade. Beide voorgerechten waren verrassend verrukkelijk!

Hoofdgerechten: een mixed grill en een varkenshaas met buikspek. Kwaliteit en kwantiteit goed. De bijlagen waren frites, appelcompote en koolsalade.

Nagerechten chocoladefondant en mangoblokjes waren goed en leuk geserveerd. Alleen de slagroom is niks, duidelijk uit spuitbus. Jammer.

Het is een grote en sfeervolle ruimte met milde muziek. Het was niet zo druk waardoor we elkaar goed konden verstaan, maar uit ervaring weet ik dat als het druk is, je naar elkaar moet schreeuwen. Twee jaar geleden hebben we hier namelijk ook eens gegeten. De akoestiek blijft matig, maar de kaart en de kwaliteit van het eten is aanzienlijk verbeterd.
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u zo tevreden bent over de service en dat de drie gangen u goed gesmaakt hebben. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Ruud_Schiedam .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Tja, niet de eerste keer dat we bij Humpreys hebben gegeten en het zal ook niet de laatste keer zijn. Ik blijf het concept erg leuk vinden. Kiezen van de kaart voor een vaste prijs. Weer eens gekozen voor een klassieker; Carpaccio, mixed grill en een kaasplankje toe. En het was allemaal weer erg lekker. Pluspunten van deze zaak zijn de correcte bediening en dat je een karaf kraanwater kunt krijgen. Ik heb voor het decor één puntje afgetrokken. Ik vind het niet meer van deze tijd om zo'n sneue niet werkende handdroger in het toilet te hebben. Handdoeken hebben mijn voorkeur maar een Dyson vind ik ook prima. Voor de rest blijf zo doorgaan. We komen vast nog wel een keer.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten. Graag tot een volgende keer!
Fagel .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Voor het eerst met 3 personen bij Humphreys gegeten. Prima eerste indruk.
Als voorgerecht alle drie carpaccio, lekker, zonder fratsen, zoals het moet zijn.
Hoofdgerechten: biefstuk, snoekbaars, kabeljauw.
Alle gerechten goed en smaakvol klaargemaakt, apart op tafel geserveerd lekkere frieten, salade en heel verrassend appelmoes, wat bij de vis niet echt paste maar wel bij de biefstuk.
Nagerecht met aardbeien simpel maar heel lekker.
Bediening correct, geruisloos, tijden tussen de gangen precies goed.
Komen zeker terug.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot de volgende keer!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Dit was onze 4e keer bij een Humphrey's. Ik had vooraf de caesar salad (heel goed van smaak en mooi geserveerd en best veel, zeker een 9 waard) en als main dish de zeetong waarvoor €9,95 moest worden bijbetaald. De tong zelf was weliswaar lekker, maar klein. Wat mij betreft qua grootte niet de bijbetaling waard - ik heb ze wel eens groter gehad - en daarom slechts een 6 waard. Gelukkig was de caesar salad voor een starter best oversized zodat ik toch met een voldaan gevoel van tafel kwam. Ook de chocoladefondant met vanille-ijs was een aangename combinatie en niet al te groot (precies goed voor een nagerecht), voor mij was dat een kleine 8 waard.
Mijn vrouw had de pomodori-soep die erg lekker was, de mixed grill die zeer goed eetbaar was en de mix van sorbet-ijs die verrassend fris was.

Op de menu-kaart staat de opmerking "last van een allergie? vertel het ons, zodat we daar rekening mee kunnen houden". Wij gaven aan dat we beiden heel slecht tegen komkommer kunnen, maar na overleg met de kok kwam de serveerster terug melden dat bij het hoofdgerecht een salade zat waar hel fijn komkommer doorheen zat geraspt, en dat kon niet worden gewijzigd... Wij hebben aangegeven dat dat dan voor ons de maaltijd zou verzieken (we boeren dat de hele avond terug op) en wezen de dame nog eens op de opmerking op de menu-kaart. We besloten dat we dan toch de gerechten zouden nemen, zonder salade.
Eenmaal geserveerd bleek men toch een bakje met een soort van salade te hebben gemaakt zonder komkommer.

Het restaurant is vrij groot, maar weet desondanks het "vreet-schuur effect" te voorkomen. De industriele setting onderin Montevideo is niet heel warm - andere Humphrey's vestigingen doen dat beter wat ons betreft - maar dat is ook een kwestie van smaak. Daarom een 6.
Bedankt voor uw recensie en feedback. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Grote zaak met een bistro-achtige inrichting, die toen wij er waren slechts voor een kwart gevuld was op een vrijdagavond. Volgens de ober was dit ongebruikelijk. Nog nooit eerder bij een Humphrey's gegeten. Wij waren met z'n tweeën en namen alleen een hoofdgerecht. Vooraf kregen wij een broodplankje. Lekker knapperig broodje met kruidenboter en olie. Al snel arriveerden de hoofdgerechten: snoekbaars en kabeljauw vergezeld van overheerlijke frieten en een koolsla. En ook nog een compote van appel. Alles smaakte heerlijk. Ook de huiswijnen waren prima. Koffie was ook goed met een bijzonder lekker chocolaatje.Het personeel was snel en aardig. Leuk adres in Rotterdam waar je zoals wij onverwacht kan binnenvallen.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek aan Humphrey's! Graag tot een volgende keer!
MMAvH .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vorige week hier gegeten met 3 personen. We komen hier vaker en hebben zoals gewoonlijk een fijne avond en een lekker diner gehad. De bediening is ook altijd vriendelijk en behulpzaam. Deze keer stonden er ook specials op het menu. We hebben binnen een normaal menu met wat meerkosten gekozen voor de noordzeetong en het hele kippetje. Een aanrader!
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Vanavond hier gegeten, eerst wilde we verderop in de straat maar dat zat vol. Hier was een kwart van het restaurant bezet. En later werd ons duidelijk waarom.

We bestelde ons drankje en dat duurde wonderbaarlijk lang, pas na de opname van de voorgerechten werden de drankjes uitgeserveerd. We kregen een broodplankje, wat meer weg had van een beschuitbol. Toen het voorgerecht kwam hebben wij gevraagd of ze het mij terug wilde nemen.
Reden: droog taai brood en met ons bestek niet te snijden. De boter was te zalvig en was te lang doorgedraaid waardoor het aan je gehemelte bleef plakken.

2 x Carpaccio als voorgerecht met verbrande croutons. En de rouleaus van gamba's waren nog bevroren.

Als hoofdgerecht hadden we 2x mixed grill en 1 x de ossenhaas. Mix grill was een drama, gummy stukken vlees en een taai stuk biefstuk wat verkeerd was afgesneden.
Enige wat goed was, was de friet.
Ik besloot mijn bestek neer te leggen en het bord werd door de bedrijfsleider opgehaald die vroeg wat er mis mee was. Ik vertelde dat wat er in mijn smaakbeleving mis mee was, hij reageerde heel apart: " ja, jammer je had heel de avond al wat te klagen", dit was zo ongemanierd. Mijn tafel gezelschap is hier ook van geschrokken en durfde niet meer te melden dat de aardappel, geserveerd bij de ossenhaas (+€5,95) zo koud en hard was dat de kruidenboter niet eens smolt. We besloten om hier verder niet op in te gaan omdat we een leuke ontspannen avond wilde hebben.

Het dessert is altijd een soort goedmaker in mijn ogen. Het was oké maar niet meer dan dat, en dat de slagroom uit een spuitbus komt, kan in 2016 echt niet meer.

De rekening viel alles mee 109,50 voor 3 pax. Maar wel 100 EUR te veel. Nee dit is niks voor ons, teleurgesteld naar huis waar we nog lekker een kaasplankje hebben gegeten met een echt goed glas wijn!
Dank voor uw recensie en kritische feedback. Over het algemeen zijn onze gasten juist erg te spreken over het brood en de mixed grill die we serveren. Spijtig dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Graag hopen we u, ondanks uw mindere ervaring, nog een keer te verwelkomen bij Humphrey's.

Reactie van proever:

Goedendag, u gaat nu in op de 2 minst erge voorvallen. Ik vindt het prettig als wij met ons gezelschap op ons gemak voelen. Dit hebben is in 85 minuten niet gelukt. Daarentegen kan de manager van die avond nog wel wat scholing gebruiken qua manieren & omgangsvormen.
Grt Maurice Koster / Gouda
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vandaag voor de 3e keer gegeten bij de Humphreys op de Kop van Zuid. Het restaurant heeft net een nieuwe menukaart en ik moet zeggen dat ik bijzonder ben verrast door de kwaliteit en uitstraling van de gerechten. Er is veel meer tijd en aandacht besteed om alle gerechten een wow factor mee te geven. Als voorgerecht nam ik de Rouleau van gamba vergezeld van een gamba spekspiesje en basilicumdressing. Een geweldige smaakcombinatie die ik zelf niet zo gauw zou maken. Als hoofdgerecht nam ik een "special" het gebraden kippetje met een honing-tijm sausje, ontzettend smaakvol door de tijm en honing en bovenal niet droog maar lekker mals. ik blijf het eveneens top vinden dat het restaurant ontzettend veel aandacht besteed aan allergenen en ook deze keer alle gerechten aan heeft gepast aan mijn lactose intolerantie. Het restaurant beschikte voorheen namelijk niet over een lactose vrij nagerecht maar ik heb nu weer kunnen genieten van heerlijk sorbetijs met een vruchtensaus. De bediening was eveneens weer vriendelijk, vlot en behulpzaam. Ik kom zeker nog een 4e keer terug. Chapeau Humphreys
Bedankt voor de complimenten! Wat fijn dat u bijzonder verrast bent door de kwaliteit en uitstraling van onze gerechten. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Ik ben nooit zo'n fan geweest van keten restaurants, maar ik denk dat de Humphrey's op de Kop van Zuid hier wel verandering in heeft gebracht.

Gisteren met 5 man heerlijk wezen eten bij een pracht vestiging gelegen aan de Maas voor de verjaardag van een vriendin. Het interieur straalt heel gepast wat industrieels uit en de sfeer is verrassend intiem voor zo'n grote zaal.

Het eten is lekker straight to the point. Eten zonder poes pas noemen wij dat. De kwaliteit is verbazend goed voor het concept dat zij hanteren: 3 gangen diner voor een vaste prijs à €25,95.

Wat het avondje extra bijzonder heeft gemaakt is dat zij met een allergenenkaart werken. Een vriendin van me heeft een glutenvrije dieet. Alle gerechten werden waar mogelijk aangepast en waar wijzigingen in aangebracht werd, werd steeds netjes naar haar toe gecommuniceerd. Zelfs glutenvrij brood werd speciaal voor haar afgebakken. Wat een service!

Personeel is wat aan de jonge kant, maar zij doen er echt alles aan om hun gasten een top avond te bezorgen. Dat was ook te zien aan de feit dat zij zonder enige aansturing sterretjes in het dessert van mijn vriendin hebben gedaan. Echt klasse!

Humphrey's Rotterdam krijgt van mij lekker een dikke 10! Hartelijk bedankt voor een top avond!
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Met 4 personen gegeten, bewust gekozen voor 4 verschillende voor-hoofd en nagerechten. Alles smaakte voortreffelijk. De bediening was uitermate vriendelijk en attent. Daarnaast is het een gezellig decor, zo bij het water. Complimenten voor het hele concept.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
No nonsense restaurant. Veelal bezocht door groepen.

Concept van een driegangen menu met verschillende gerechten prima. Vrij veel diversiteit tussen de verschillende gerechten. Vooraf heerlijk brood. Verder alle gerechten prima maar niet bijzonder. Brasserie niveau.

Service redelijk, kan sneller en geïnspireerder. Wel vriendelijk.

Decor mooi, vazen met brandende kaarsen achter sommige stoelen echter niet echt handig.

Prima voor een snelle hap indien de bediening wat sneller zou zijn.
Bedankt voor uw recensie en kritische feedback. Op deze manier kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren. We zien uw graag nog eens terug bij Humphrey's!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Op zaterdagavond hier voor de 2e keer gegeten met de collega's, partners en 2 kinderen. Totaal 13 pers. De zaak was zoals altijd vrijwel vol en wij kregen een grote tafel in het midden. Hoewel het dus druk en rumoerig was gaf de vriendelijke bediening ons het gevoel dat wij de enige tafel waren waar ze moesten bedienen. Het eten was weer erg lekker en zelfs de kinderen genoten van de escargo's. De ober heeft zelfs geholpen enkele weerbarstige exemplaren uit de schelp te halen. De hoofdgerechten waren uitstekend verzorgd en de bijgerechten werden in voldoende mate uitgeserveerd en bijgevuld.
Kortom heerlijk gegeten tegen een schappelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank voor uw recensie! We verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant!
Arnold O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Vrijdag avond 11-3 voor wij naar het Nieuw Luxor gingen gezellig een vorkje wezen prikken bij Humphrey's Rotterdam (Otto Reuchlinweg) Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, konden een twee persoon's tafel uitzoeken. Gezellig getafeld, het zelf uitgekozen drie gangen menu was goed.
Bedankt voor uw recensie! Fijn dat jullie gezellig getafeld hebben bij Humphrey's Rotterdam. We zien u graag nog eens terug!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Het was noodweer en nog vroeg en daardoor ongewoon rustig. De bediening maakte er een leuke show van en zorgde dat het toch gezellig werd. De gerechten waren uitstekend op smaak (saté en albongidas = Spaanse gehaktballetjes), mixed grill en als toetje het wentelteefje en de crème brulee. Het brood dat je vooraf krijgt is erg lekker en mijn tafelgenote kreeg zonder problemen roomboter i.p.v. kruidenboter. Zij had ook een paar dieetwensen die vriendelijk en goed geregeld werden.
Beste proever, dank voor uw recensie en complimenten! We verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant!
Edwin_Ollie .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Heerlijk drie gangen menu met een ruime keuze dus voor elk wat wils. Zowel de “coq au vin” als de mixed grill is ons prima bevallen. Precies goed gegaard en lekker van smaak. Bediening was netjes met goed tempo tussen de gerechten. Samen gewoon lekker en gezellig gegeten en dat gaan we op zeker vaker doen !
Dank voor uw recensie! We verwelkomen u graag nog eens bij Humphrey's!