Humphrey's Rotterdam (Binnenrotte)

Binnenrotte 101 3011 HB Rotterdam Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Rotterdam (Binnenrotte)

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Voordelig
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
laatst ben ik met de ANWB actie bij deze Humphrey's geweest. De locatie is handig, dicht bij de Martkhal en de inrichting past goed bij de omgeving.
De bediening heeft ons vriendelijk en beleefd te woord gestaan en was erg attent.
Het eten was erg lekker, de carpaccio is een aanrader als voorgerecht. Qua hoofdgerechten hadden we gekozen voor een entrecote en mixed grill, beiden waren goed bereid en gekruid.
Kortom, we hebben een leuke avond gehad en lekker gegeten.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Chandra T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij zijn hier gisteren wezen eten via de ANWB actie. Helaas ging er bij ons geregeld wat mis. Zo duurde het best wel lang voordat we onze hoofdgerecht kregen. In ons gezelschap zaten ook 2 kinderen en die hadden ook honger en dan duurt het wachten nog langer... Tijdens het wachten tussen de voorgerecht en hoofdgerecht werd er opeens dessert bestek neergelegd wat gauw gecorrigeerd werd toen men ontdekte dat we nog op ons hoofdgerecht zaten te wachten. Vervolgens gaat het mis met het dessert. De kinderen hadden hun dessert al terwijl wij volwassenen moesten wachten (weer lang). Bleek dat onze desserts vergeten waren. Kinderen al uitgegeten en wij moesten nog ons toetje krijgen. Voor ons was het een lange (18.00 gereserveerd en bijna tegen sluitingstijd pas weg) en rommelige etentje geworden. De bediening was wel vriendelijk en behulpzaam vandaar dat we een 7 geven, anders was het wel wat minder waard. Jammer dat het zo rommelig was, want het eten was wel lekker!
Bedankt voor uw recensie en kritische feedback. We zullen deze intern bespreken om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gewoon een degelijk restaurant met voor elk wat wils. Prima menukaart met keuze uit veel voor-, hoofd- en nagerechten. Ruime porties, vlotte bediening en goede prijs/prestatie. Pluspunt: het lekkere brood met smeersels vooraf is standaard inbegrepen bij de zeer billijke menuprijs.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten op een vrijdag avond en wat was het een verademing om hier te eten. Wij hebben hier gegeten via een bon van Vakantie Veiling.nl.

Als voorgerecht hadden wij: Caesarsalade met crispy kip en bacon, parmezaan, tomaat en mosterddressing en mijn vrouw had : Rouleau van gamba met een gamba-spekspiesje, zoetzure rode bietjes en basilicumdressing

Als hoofd gerecht ha dik zelf : Mixed grill: spies van biefstuk, Black Angus burger, varkenshaas, spek en scharrelkippendijfilet, champignons, paprika, ui en aioli (vernieuwde stijl) en mijn vrouw had : Zacht gegaarde parelhoen met waterkers en witlof, mousseline van bospeen en zwarte peperjus

En last bat not least hadden wij uiteraard een nagerecht.

Zelf had ik de : Tiramisu met mokkaroomijs en Amaretto-karamel. En ik moet eerlijk zijn de Tiramisu heb eik wel eens lekkerder gegeten en dan kan er toch niemand op tegen ons favoriete restaurant in Antwerpen. Daar blijft de Tiramisu het lekkerst. Ik vond het ijs zelf smaakvoller als de Tiramisu en vond dat best jammer.

Mijn vrouw had als nagerecht: Compote van rood fruit met crème de ricotta en yoghurtijs.
En zij vond het een verademing zo lekker vond zij het. En ze is zker niet dol op ijs maar dit gerecht komt bij haar op een 2e plaats na Altro in Kijkduin dat blijft voor haar de plaats waar zij het lekkerste nagerecht heeft gegeten ooit.

AL met al is dit een restaurant wat beslist aan te raden is en waar wij zeker nog een keertje gaan eten.

Alleen zou ik meer vles gerechten als hoofgerecht doen en wat vis minder. Ik ben zelf veel meer een vlees eten dan een viseter.

De bediening was ook zeer netjes en zeer beleefd en dat mag ook wel gezegd worden.

Als drank hadden wij cola ( voor de Bob) en witte wijn en die was ook goed te noemen.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wat fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek aan Humphrey's! Graag tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Prima restaurant in het centrum van Rotterdam. Vaste menuprijs (€25,95) met keuze uit een aantal voor- hoofd- en nagerechten. Erg leuk en lekker menu, veel beter dan menig eetcafé levert voor hetzelfde geld. Huiswijnen (Zuid-Afrikaans) zijn prima in orde. Meer een restaurant om met een groep naar toe te gaan (wat wij ook waren) want het is behoorlijk rumoerig echter wel een gezellige drukte. Maakt deel uit van een landelijke keten maar je krijgt hier zeker geen eenheidsworst voorgeschoteld.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Damir K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Enige tijd geleden had ik afgesproken met een vriend in de leukste stad van Nederland, Rotterdam. Humphrey's Rotterdam (aan de Binnenrotte) had ik al vaker bezocht, en dat leek ook nu een goede optie. Humphrey's is natuurlijk geen restaurant voor een avondvullend diner met zeven gangen, maar je krijgt wel een mooi driegangenmenu voorgeschoteld voor een schappelijke prijs en binnen een acceptabele tijd - niet onbelangrijk als je bijvoorbeeld nog op tijd wilt zijn voor de film. De kaart biedt voldoende keus maar is natuurlijk niet zo uitgebreid als die van een sterrenrestaurant. Daar staat tegenover dat je niet lang hoeft te wachten en de bediening ervoor zorgt dat je snel krijgt wat je besteld hebt. Gewoon een heel leuk restaurant waar je goed kunt eten in een ongedwongen sfeer.
Beste Damir, bedankt voor je recensie. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
We hebben genoten van het driegangenmenu. Een persoon heeft een glutenvrij en zuivelvrij dieet. Het restaurant speelt hier goed op in. Ze hebben zelfs een speciale menukaart hiervoor. Mijn vriendin kreeg een goed aangepast driegangenmenu.
Zelf nam ik als voorgerecht de carpaccio. Deze was lekker vers met veel rucola erop. Als hoofdgerecht bestelde ik de varkenshaas die lekker vulde. Daarnaast kregen we een bakje friet, bakje salade en bakje appelmoes. Alles bij elkaar heb je voor een goede prijs een goed gevulde maaltijd. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Dank voor uw recensie en complimenten! We verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant!
Terry W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Alles was verrukkelijk, van voor- tot nagerecht. We waren met zijn zessen en hadden verschillende gerechten gekozen, maar iedereen was volop tevreden!~
Eigenlijk zoals we het altijd vinden bij Humphrey's. Smakelijk, gezellig, sfeervol.
Beste proever, bedankt voor uw complimenten. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!

Reactie van proever:

doen we zeker, want we zijn al jaren grote fans van Humphrey's.
Theussie .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Zaterdag 13 februari met mijn vrouw gegeten aan de Binnenrotte. Van tevoren gereserveerd om half zes, dus de zaak zat nog niet vol. Bij binnenkomst werden we keurig ontvangen en naar een tafeltje in het midden van de zaak gebracht. Deze twee-persoonstafeltjes staan mij iets te dicht op elkaar dus heb gevraagd om een ander tafeltje. Was op dat moment geen probleem en we mochten een tafeltje in een ander gedeelte van de zaak kiezen. Top.
Werd een lekker broodje 'van de zaak' met smeerseltje op tafel gezet.
Vervolgens had mijn vrouw de salade met geitenkaas en ik de krokante zalm als voorgerecht. Smaakten beide prima.
Als hoofdgerecht hadden we de coq ai vin en de varkenshaasmedaillons. Werd opgediend met friet, salade en appelcompote. Was ook allemaal erg goed. Vond zelf de kip het lekkerst van de twee.
Als dessert de creme brulee en het biscuit taartje met koffiecreme. En ook hier van genoten.
Na het voorgerecht vroegen we aan de bediening of ze het hoofdgerecht niet te snel door wilde laten komen. De jonge dame die ons bediende gaf aan dat we zelf een seintje mochten geven als we het volgende gerecht wilde krijgen. Op deze manier hebben we heel ontspannen gegeten en zijn we gezellig de avond ingerold.
Kort samengevat: Heerlijk gegeten voor niet veel geld. Lekker gezeten, netjes en gastvrij bediend.
Fijn om te horen Theussie! Graag tot een volgende keer!
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de ANWB actie. Het eten was erg lekker, met name de hoofdgerechten en de toetjes bevielen ons zeer goed. Lekker brood vooraf, een beetje zoutig maar persoonlijk hou ik daar wel van. De voorgerechtjes vonden we iets minder, de zalm was zompig en een beetje te flauw. Mijn partner ging voor het hoofdgerecht voor de Wagyu-steak en ik had de varkenshaas medaillons. Grote porties zeg, maar erg lekker! Het vlees was goed gebakken (dus niet te gaar, niet te droog). Ook lekkere sausjes erbij. Eigenlijk had ik geen ruimte meer voor het toetje, maar de mi-cuit was te verrukkelijk om te laten staan. Onze complimenten. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en het was heel druk. Hierdoor konden we elkaar moeilijk verstaan en was er niet echt sprake van privacy. Ook het afrekenen duurde erg lang, uiteindelijk zelf maar naar voren gelopen om te betalen. Volgens mij hadden wij een beginnende serveerster omdat ze nogal veel dingen liet vallen en weer opnieuw moest halen. Dit zou de volgende keer naar ons idee wel wat beter mogen.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. We zullen uw verbeterpunten intern bespreken. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Na enkele weken geleden de Humphrey's Rotterdam (Otto Reuchlinweg) te hebben bezocht werd het na het zien van de nieuwe kaart tijd om deze te gaan uitproberen bij Humphrey's Rotterdam (Binnenrotte). Op de Humphrey's Otto Reuchlinweg was ik eerder al verbaasd over de uitgebreide allergenenkaart (ik ben zelf lactose intollerant) en de moeite die de medewerkers steken in het aanbieden van alternatieven. Binnenrotte deed hier niet voor onder! Bijzonder aan de Humphrey's blijf ik het gratis broodplankje vinden, goede service! Na het inzien van de nieuwe menukaart bestelde ik de krokante zalm met wakame-salade en als hoofdgerecht de mixed grill. De mixed grill zou eigenlijk vergezeld worden van peperroomsaus en aardappelgratin, door mijn lactose intollerantie werden er direct alternatieven geboden, frietjes of een aardappelrösti en de peperroomsaus zou vervangen kunnen worden door de portjus. Er werd zelfs een aparte salade gebracht, zonder dressing. Perfect opgelost en dit vanuit het personeel zelf. De mixed grill was bereid zoals het hoort, een medium gebakken steak en een lekker sappig stukje kip. Als nagerecht had ik de drie bollen vruchtensorbet en als afsluiter een lekker kopje koffie. Humphrey's ga zo door, beide locaties in Rotterdam hebben mijn verwachtingen overtroffen in de manier waarop jullie met de allergeneninformatie omgaan. Top!
Bedankt voor uw recensie en complimenten! We vinden het erg belangrijk ons personeel in te lichten over de mogelijkheden die we bieden in het geval van bepaalde allergieën en diëten. Fijn dat we uw verwachtingen hiermee hebben overtroffen. We zien u graag nog eens terug!
Rogier A.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Niet voor herhaling vatbaar. Het is erg luidruchtig in het restaurant. Het brood met kruidenboter werd niet opgeruimd. De lege plankjes vol kruimels lagen er tijdens het nagerecht nog steeds. Telkens als we een nieuw drankje bestelden bleven de lege glazen op tafel staan. Op een gegeven moment stonden er 4 lege glazen voor mijn neus. Als je dan met meerdere personen bent, staat de tafel vol lege glazen. Het voorgerecht van de kaart, Scampi's in Knoflook, was niet voorradig. De Carpaccio was heel goed, maar de overige gerechten vond ik niet geweldig. Conclusie: Rommelig en dus geen aanrader.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Spijtig dat uw bezoek niet helemaal naar wens is geweest. Kritische feedback is voor ons erg belangrijk, hiermee kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren. Ik heb uw punten besproken met het personeel en we hopen op deze manier dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

Reactie van proever:

Fijn om te horen dat dit soort kritiek direct wordt opgepakt. Wellicht komen we over een tijdje dan toch nog eens eten. Iedereen verdient een tweede kans ;-).
Tot ziens
Leovanderent .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gebruik gemaakt van de kortingsbonnen van de ANWB. 6 personen. Omdat oma van 88 jaar ook graag mee wilde ,maar absoluut geen 3-gangen kan verorberen , moesten er wat afspraken gemaakt worden. De vanzelfsprekendheid om dit te realiseren was heel prettig. Je kunt duidelijk merken dat het personeel is geselecteerd en opgeleid om klantgericht te werken. Daarvoor ga je ook buitenshuis uit eten. Het was een heel gezellige ontspannende avond. Wel wat luidruchtig voor oma,maar dat weet je als je in zo'n groot restaurant gaat eten. Complimenten nogmaals voor leidinggevende en bedienend personeel.
Hartelijk dank voor uw recensie! We hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan, erg fijn dus dat u zo tevreden bent over de service! We zien u graag nog eens terug.
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Met een groep collega's (15 mensen) gegeten bij dit restaurant. Met enige aarzeling van mijn kant. Ik was er 2 jaar geleden voor het laatst en vond het erg teleurstellend. Dat is helemaal goedgemaakt. Er was volop keus. Voor vegetarisch altijd wat minder, maar wat er was, was uitstekend. Ik had een voorgerecht met rode bieten en Enoki-paddestoelen (geen idee hoe ze eruit moesten zien, dus dat was ff zoeken) en dat werd mooi opgediend en het was smaakvol. Er waren vleeseters en viseters. Ik kan niet beoordelen wat de rest heeft gegeten, maar iedereen was unaniem zeer tevreden.
Mijn hoofgerecht was de tortellini. Ik kan zeggen dat ik wat meer groente had gewild, maar dat wil ik altijd, het was een prettige, smakelijke goed uitziende maaltijd.
Als dessert heb ik ijs gekozen. Ik heb de andere desserts voorbij zien komen, die zagen er ook allemaal prima uit. Bij sommige was het ijs iets te veel gesmolten.
Ik had 3 bollen sorbetijs, met slagroom en bessensaus. Ik ben dol op sorbetijs, dus dat is al snel goed. Kortom, ik was blij verrast en dat heb ik ook gezegd.
Bediening was vriendelijk en correct. En we hebben elke gang allemaal tegelijk kunnen eten. Dat is vaak een probleem bij een uitgebreide kaart.
Beste proever. Fijn dat u zo aangenaam verrast bent met uw bezoek aan ons restaurant! We zullen uw punten van verbetering meenemen. Graag zien we u nog eens terug!
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Niet verwacht, maar lekker gegeten. Met 16 collega's die Jamies na weken geleden te hebben gereserveerd plots niet wilde ontvangen, konden we bij Humpreys meteen terecht. Was er nog nooit geweest, maar vond t voor de prijs aan alle kanten goed. Service was goed en 16 man tegelijk bediend in alle gangen. Het eten smaakte prima, viel me echt 100% mee. Grote zaak, maar toch niet ongezellig. Zou zo maar nog eens terugkomen, want beviel prima van begin tot einde.
Fijn dat uw bezoek aan ons restaurant in Rotterdam zo naar wens is geweest! Bedankt voor uw recensie en complimenten. We zien u graag nog eens terug!
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Goed gegeten, variatie in eten is goed. Komt overeen met de prijs. Heerlijk genoten. De appelmoes is een leuke verassing en was lekker vers en homemade.
Jammer was dat er niet goed werd opgelet of je drankjes op waren. Je moest steeds iemand erbij halen voor drankjes terwijl ze steeds voorbij liepen en zelf niks vroegen of we nog wat wilden drinken.
De ruimte was goed en praktisch ingericht. Groot maar niet storend. Je had nog voldoende privacy gevoel.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Fijn dat u heerlijk heeft kunnen genieten bij ons restaurant. Ik ga uw tip over de drankjes doorgeven aan het personeel. Graag tot een volgende keer!
Jonge488 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Zaterdagavond 21 november met z'n zessen heerlijk gegeten hier. Volop keuze, voor ieder wat wils. Bij reservering 1 geheel zoutloos diner gevraagd. Direct na aankomst al overlegd hierover, keuzes vastgelegd en daadwerkelijk zo opgediend. Dat maak je niet overal mee. Hoewel zaak volstroomde geen lange wachttijden en allervriendelijkste bediening. Perfect, en zeker voor herhaling vatbaar.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek!
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Na een mindere (service) ervaring bij Humphrey's in Groningen nu naar de Binnenrotte in Rotterdam. Heerlijk gegeten, mooie entourage, wel wat rumoerig maar het was ook zeer druk. Zelfs even wachten bij de bar met een drankje was geen probleem, want we waren wat vroeger dan de afspraak was. De bediening liep zich de benen uit hun lijf maar het liep op rolletjes. Ondanks de grote drukte waren de wachttijden tussen de gerechten in zeker niet lang. Met een tevreden gevoel weer huiswaarts gegaan.
Beste LERI, fijn dat alles deze keer naar wens is geweest! We zien u graag nog eens terug in één van onze restaurants!
Janvanderlist .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
De garnalen die mijn vrouw nam als voorgerecht, waren als pap zo gaar . De dorade vis als hoofdgerecht smaakte naar levertraan en leek microwave opgewarmd. De 3 soorten vlees van mijn hoofdgerecht, mixed grill smaakten alle 3 hetzelfde, namelijk nergens naar, evenals de pepersaus, frites en mayonaise. Kommentaar van de overigens vriendelijke serveerster; we zijn een concept en de smaak moet afgestemd zijn op een breder publiek. Volgende keer maar weer in een echt restaurant eten.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Spijtig dat de gerechten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. De gerechten worden al gedurende twee maanden geserveerd en positief gewaardeerd door onze gasten. Een klacht zoals u beschrijft hebben wij niet eerder ontvangen waardoor deze een persoonlijk karakter heeft. Helaas kunnen wij daarom niet anticiperen.

Reactie van proever:

Jammer dat U de gemakkelijke weg kiest en de klant de "schuld" geeft. Het gerecht volgens het menu zag er ook goed uit en daarom hebben we dat ook gekozen. De prestatie van de kok op die specifieke dag bepaalt echter de kwaliteit van het gebodene. Misschien had uw kok een off day.
Funnyskate .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Let op: iedereen die een intolerantie heeft voor E621/vetsin/smaakversterkers, of geen E-nummers binnen wil krijgen.
Dit restaurant maakt gebruik van halffabrikaten en dus van E621. Ik heb deze intolerantie en ben bovendien vegetariër. Het enige dat zij mij konden aanbieden als hoofdgerecht was sla met een stukje halflauwe geitenkaas. Ik kreeg een droog bord sla voorgeschoteld en moest zelf om een slasaus vragen, wat een dun granaatappelsausje werd. Zelfs in de kruidenboter, die vooraf geserveerd werd met brood, zit halffabrikaat/smaakversterkingspoeder.

Beste proever. Bedankt voor uw recensie. We hebben als restaurantketen in toenemende mate te maken met diverse voedselallergieën en intoleranties. Het is voor ons als restaurant een uitdaging om op al deze verschillende behoeften in te spelen en een aanbod van diverse gerechten te bieden. We hopen in de toekomst steeds meer rekening te kunnen houden met voedselallergieën en intoleranties.