Humphrey's Rotterdam (Binnenrotte)

Binnenrotte 101 3011 HB Rotterdam Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Rotterdam (Binnenrotte)

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Op vrijdagavond zit het hier goed vol. Er is voldoende (en vriendelijk) personeel. Het eten is ongeveer wat je kunt verwachten bij dit concept en voor deze prijs: niet vies, maar ook niet echt lekker en zeker niet spannend. De carpaccio is ok. Dat geldt ook voor de mixed grill en het bijbehorende sausje. Maar het is allemaal wel erg saai en fantasieloos.
Zoals bij zoveel restaurants let de bediening aan het einde van de avond minder goed op, zodat we lang hebben moeten wachten voordat we de rekening konden vragen en nóg langer voordat we de rekening ook daadwerkelijk kregen.
Beste Foodloes x,
Bedankt voor je recensie. Ik ga je feedback zeker terugkoppelen naar de keuken, zodat we er aan kunnen werken om het iets fantasierijker te kunnen gaan maken! Ook zullen we ons best gaan doen later op de avond wat scherper te blijven, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je lang moeten wachten op de rekening.
Lizette W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Vanwege de wat mindere recensies even getwijfeld, maar toch besloten hier te gaan eten. Wel een beetje geholpen door de ANWB actie, op maandag tweede menu voor 5 euro.
Een sfeervolle zaak met vriendelijke bediening. Lekker brood vooraf gekregen. Als voorgerecht hadden we carpaccio, salade en zalmrol. Die vielen allemaal in de smaak. De korst van de zalmrol was wel wat hard door het frituren. Als hoofdgerecht kozen we voor zeebaars, coq au vin, biefstukpuntjes en mixed grill. Alles goed van smaak en kwaliteit, de mixed grill was wel aan de droge kant. Het garnituur was karig qua hoeveelheid, maar gevraagd om extra frietjes en die bleken later ook niet op de rekening te staan. Appelmoes kan uit de tijd zijn, maar deze variant met rabarber vonden we lekker verfrissend. Als afsluiting gemarineerde aardbeien en tiramisu. Prima van smaak.
Bij een vreetschuur (zie vorige reviews) denk ik meer aan een all you can eat restaurant en dat is dit zeker niet. Geen hele grote hoeveelheden maar lekker en genoeg, afwisselende keuzes en over het algemeen prima klaar gemaakt. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Hoi Lizette,
Bedankt voor de recensie! Fijn dat het bezoek aan Humphrey's voor herhaling vatbaar is.
Graag tot de volgende keer!
Petrina M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten in een gezellig warm interieur. Helaas viel de miziek steeds weg. De bediening was vriendelijk en correct. Eten was goed bereid met interessante smaakcombinaties. Het schaaltje appelmoes (denk aan van der Valk) vind ik niet meer van deze tijd.
Dank voor uw feedback. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mijn ervaring bij Humphrey's was eerder positief. Dit keer matig. Broodplankje is gebleven, maar de gerechten zijn wat minder geworden. Een mixed grill is één spiesje, voorheen twee spiezen. De bijgerechten, friet, appelmoes en salade, zijn amper tot de helft gevuld. En een portie friet voor drie personen? Dat is eerder voor twee personen. En een glas ice tea verschilt qua inhoud, de eerste keer kreeg ik amper wat, tweede keer kreeg ik ineens meer inhoud. Consistentie zou goed doen. Service is wel prima.
Beste proever, hartelijk dank voor uw kritische feedback. Spijtig dat u het gevoel heeft dat de gerechten minder zijn geworden. De mixed grill is altijd één spies geweest en de ice tea wordt overgeschonken uit een 0,25l flesje. U kunt de garnituren die naast het hoofdgerecht geserveerd worden altijd kosteloos bijbestellen!
Ingrid-Aschwin .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Misschien mag je niet te veel verwachten van een 3-gangen menu voor EUR 25,95 , maar zet dan alsjeblieft geen asperges op de menukaart. Dit heerlijke gerecht verdient beter. Ronduit slecht klaargemaakt. Veel te hard, smaakloos en ook de saus deed geen goed. Als je de foto's op de website ziet, dan denk je dat je een heerlijke culinaire belevenis gaat krijgen bij dit restaurant. Dit is zeer misleidend. Wat mij betreft een gewone "vreetschuur" (sorry voor dit woord, maar ik kan er niks anders van maken), met goedkoop eten. Bediening was vriendelijk maar we moesten continue seinen om aandacht te krijgen. Verzoek om een 2e broodplankje te krijgen is niet gelukt (en we zaten nota bene naast het broodhonk!), en groene ice tea werd een gewone ice tea. Dit was een eenmalig adres voor ons.
Beste Ingrid,

Dank voor de kritische feedback. Wat jammer dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan ons restaurant. Ik heb uw recensie besproken met ons restaurant aan de Binnenrotte. Ze gaan er alles aan doen om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Ze betreuren het dat u uw onvrede niet tijdens uw bezoek heeft aangegeven. Dan hadden ze ter plekke voor u kunnen kijken wat ze voor u konden betekenen.
SiaZen .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Ben in korte tijd hier 2 x geweest, ik vond de bediening super!! Het eten gewoon goed, en de omgeving prima, ik zal zeker nog een keer terugkomen. Heb geen minpunten eigenlijk. Gewoon waar voor je geld.
Fijn om te horen SiaZen! Tot snel!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Ook wij gingen met niet te hoge verwachtingen naar Humphrey's op de Binnenrotte (net als de vorige fijnproever). Het was een ware teleurstelling. De bediening was bij ons wel ok maar het eten was niet best. Wij bestelde (met meerprijs) de zeetong. Deze was niet goed gebakken. Had wel wat langer in echte boter gemogen. De wijnen waren redelijk (weinig voor veel) maar de dessert wijn was net water.

Helaas is dit de laatste keer geweest dat we hier naartoe zijn gegaan......jammer.
Beste Mark, bedankt voor de kritische feedback. Heeft u uw onvrede over de zeetong aangegeven bij het personeel? Dan hadden ze ter plekke met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ondanks niet al te hoge verwachtingen, gisteren hier toch een teleurstellende avond beleefd.

Bij binnenkomst liepen we regelrecht tegen de kapstok aan. Deze hing open en bloot voor de open deur, waardoor kwaadwillenden het wel erg gemakkelijk gemaakt kan worden om een leuke jas uit te zoeken. Gelukkig hing er een bordje met het aloude maar toch volkomen foutieve adagium, waarop gemeld wordt dat de directie zich niet aansprakelijk stelt voor eventueel geleden schade aan eigendommen achtergelaten in de garderobe (mocht ik schade hebben geleden, dan stel ik ze wel aansprakelijk. Jezelf aansprakelijk stellen voor iets, is niet mogelijk en ook totaal niet nuttig). Gelukkig kon ik mijn hoed nog wel afgeven en werd deze in het kantoor apart bewaard.

Het concept en menu is simpel en overzichtelijk. 3-Gangen en elke gang kan iets gekozen worden. Niet teveel keuze en dat is toch altijd wel prettig.

Mijn vriendin bestelde als voorgerecht de kreeftenbisque, waarbij uitdrukkelijk werd gemeld dat dit wel een soep betrof???!!!?? Ik bestelde de salade van rode biet, linzen en confit de canard net als nog een tafelgenoot en het laatste voorgerecht was de rundercarpaccio. Daarbij bestelde ik een fles pinot noir.

Toen de voorgerechten arriveerden, was er nog geen wijn. De ober was er gemakshalve maar van uitgegaan dat we deze pas bij het hoofdgerecht wilden nuttigen. Na het verzoek dat we hem toch echt bij het voorgerecht wilden, kregen we de overigens niet gekoelde fles alsnog geserveerd.

Bij beide salades van rode biet, linzen en confit de canard ontbrak de rode biet. De ober reageerde verontwaardigde en kon het zich niet voorstellen dat de biet er niet bij zat. Tegen het einde van het hoofdgerecht kwam de ober zich nog even verontschuldigen dat hij vergeten was om zijn excuses van de chef over te brengen, aangezien deze de biet vergeten was.

Als hoofdgerecht had ik de eendenborstfilet met truffel, aardappel, champignons en jus. Pas bij één van de laatste happen, proefde ik een vleug van de truffel. Het ingredient is blijkbaar dusdanig duur, dat het wel vermeld wordt op de kaart om mensen mee te trekken, maar zeer sporadisch in het gerecht verwerkt mag worden. De jus was in overvloed aanwezig, zodat de bijgeleverde appelmoes en patat maar uit het schaaltje gegeten moesten worden.

Tot slot de crème brûlée. Deze was zoals in zoveel zaken veel te groot. Het lijkt wel een traditie om deze zo groot te serveren. Daarnaast was de suikerlaag totaal niet krokant.

Bij het weggaan, kon ik nog wel even zelf om mijn hoed gaan vragen uiteraard.

Al met al was het geen goede avond.
Beste proever, bedankt voor uw recensie en kritische feedback. Sommige gasten hebben andere verwachtingen bij de naam kreeftenbisque, vandaar dat we nog even toelichten aan tafel dat het een soep betreft. Spijtig dat de pinot noir niet meteen geserveerd werd en de rode bietjes bij het voorgerecht vergeten waren. Ik zal de punten die u aandraagt meenemen tijdens ons intern overleg.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
laatst ben ik met de ANWB actie bij deze Humphrey's geweest. De locatie is handig, dicht bij de Martkhal en de inrichting past goed bij de omgeving.
De bediening heeft ons vriendelijk en beleefd te woord gestaan en was erg attent.
Het eten was erg lekker, de carpaccio is een aanrader als voorgerecht. Qua hoofdgerechten hadden we gekozen voor een entrecote en mixed grill, beiden waren goed bereid en gekruid.
Kortom, we hebben een leuke avond gehad en lekker gegeten.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Chandra T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij zijn hier gisteren wezen eten via de ANWB actie. Helaas ging er bij ons geregeld wat mis. Zo duurde het best wel lang voordat we onze hoofdgerecht kregen. In ons gezelschap zaten ook 2 kinderen en die hadden ook honger en dan duurt het wachten nog langer... Tijdens het wachten tussen de voorgerecht en hoofdgerecht werd er opeens dessert bestek neergelegd wat gauw gecorrigeerd werd toen men ontdekte dat we nog op ons hoofdgerecht zaten te wachten. Vervolgens gaat het mis met het dessert. De kinderen hadden hun dessert al terwijl wij volwassenen moesten wachten (weer lang). Bleek dat onze desserts vergeten waren. Kinderen al uitgegeten en wij moesten nog ons toetje krijgen. Voor ons was het een lange (18.00 gereserveerd en bijna tegen sluitingstijd pas weg) en rommelige etentje geworden. De bediening was wel vriendelijk en behulpzaam vandaar dat we een 7 geven, anders was het wel wat minder waard. Jammer dat het zo rommelig was, want het eten was wel lekker!
Bedankt voor uw recensie en kritische feedback. We zullen deze intern bespreken om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gewoon een degelijk restaurant met voor elk wat wils. Prima menukaart met keuze uit veel voor-, hoofd- en nagerechten. Ruime porties, vlotte bediening en goede prijs/prestatie. Pluspunt: het lekkere brood met smeersels vooraf is standaard inbegrepen bij de zeer billijke menuprijs.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten op een vrijdag avond en wat was het een verademing om hier te eten. Wij hebben hier gegeten via een bon van Vakantie Veiling.nl.

Als voorgerecht hadden wij: Caesarsalade met crispy kip en bacon, parmezaan, tomaat en mosterddressing en mijn vrouw had : Rouleau van gamba met een gamba-spekspiesje, zoetzure rode bietjes en basilicumdressing

Als hoofd gerecht ha dik zelf : Mixed grill: spies van biefstuk, Black Angus burger, varkenshaas, spek en scharrelkippendijfilet, champignons, paprika, ui en aioli (vernieuwde stijl) en mijn vrouw had : Zacht gegaarde parelhoen met waterkers en witlof, mousseline van bospeen en zwarte peperjus

En last bat not least hadden wij uiteraard een nagerecht.

Zelf had ik de : Tiramisu met mokkaroomijs en Amaretto-karamel. En ik moet eerlijk zijn de Tiramisu heb eik wel eens lekkerder gegeten en dan kan er toch niemand op tegen ons favoriete restaurant in Antwerpen. Daar blijft de Tiramisu het lekkerst. Ik vond het ijs zelf smaakvoller als de Tiramisu en vond dat best jammer.

Mijn vrouw had als nagerecht: Compote van rood fruit met crème de ricotta en yoghurtijs.
En zij vond het een verademing zo lekker vond zij het. En ze is zker niet dol op ijs maar dit gerecht komt bij haar op een 2e plaats na Altro in Kijkduin dat blijft voor haar de plaats waar zij het lekkerste nagerecht heeft gegeten ooit.

AL met al is dit een restaurant wat beslist aan te raden is en waar wij zeker nog een keertje gaan eten.

Alleen zou ik meer vles gerechten als hoofgerecht doen en wat vis minder. Ik ben zelf veel meer een vlees eten dan een viseter.

De bediening was ook zeer netjes en zeer beleefd en dat mag ook wel gezegd worden.

Als drank hadden wij cola ( voor de Bob) en witte wijn en die was ook goed te noemen.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wat fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek aan Humphrey's! Graag tot een volgende keer!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Prima restaurant in het centrum van Rotterdam. Vaste menuprijs (€25,95) met keuze uit een aantal voor- hoofd- en nagerechten. Erg leuk en lekker menu, veel beter dan menig eetcafé levert voor hetzelfde geld. Huiswijnen (Zuid-Afrikaans) zijn prima in orde. Meer een restaurant om met een groep naar toe te gaan (wat wij ook waren) want het is behoorlijk rumoerig echter wel een gezellige drukte. Maakt deel uit van een landelijke keten maar je krijgt hier zeker geen eenheidsworst voorgeschoteld.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Damir K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Enige tijd geleden had ik afgesproken met een vriend in de leukste stad van Nederland, Rotterdam. Humphrey's Rotterdam (aan de Binnenrotte) had ik al vaker bezocht, en dat leek ook nu een goede optie. Humphrey's is natuurlijk geen restaurant voor een avondvullend diner met zeven gangen, maar je krijgt wel een mooi driegangenmenu voorgeschoteld voor een schappelijke prijs en binnen een acceptabele tijd - niet onbelangrijk als je bijvoorbeeld nog op tijd wilt zijn voor de film. De kaart biedt voldoende keus maar is natuurlijk niet zo uitgebreid als die van een sterrenrestaurant. Daar staat tegenover dat je niet lang hoeft te wachten en de bediening ervoor zorgt dat je snel krijgt wat je besteld hebt. Gewoon een heel leuk restaurant waar je goed kunt eten in een ongedwongen sfeer.
Beste Damir, bedankt voor je recensie. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
We hebben genoten van het driegangenmenu. Een persoon heeft een glutenvrij en zuivelvrij dieet. Het restaurant speelt hier goed op in. Ze hebben zelfs een speciale menukaart hiervoor. Mijn vriendin kreeg een goed aangepast driegangenmenu.
Zelf nam ik als voorgerecht de carpaccio. Deze was lekker vers met veel rucola erop. Als hoofdgerecht bestelde ik de varkenshaas die lekker vulde. Daarnaast kregen we een bakje friet, bakje salade en bakje appelmoes. Alles bij elkaar heb je voor een goede prijs een goed gevulde maaltijd. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Dank voor uw recensie en complimenten! We verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant!
Terry W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Alles was verrukkelijk, van voor- tot nagerecht. We waren met zijn zessen en hadden verschillende gerechten gekozen, maar iedereen was volop tevreden!~
Eigenlijk zoals we het altijd vinden bij Humphrey's. Smakelijk, gezellig, sfeervol.
Beste proever, bedankt voor uw complimenten. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!

Reactie van proever:

doen we zeker, want we zijn al jaren grote fans van Humphrey's.
Theussie .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Zaterdag 13 februari met mijn vrouw gegeten aan de Binnenrotte. Van tevoren gereserveerd om half zes, dus de zaak zat nog niet vol. Bij binnenkomst werden we keurig ontvangen en naar een tafeltje in het midden van de zaak gebracht. Deze twee-persoonstafeltjes staan mij iets te dicht op elkaar dus heb gevraagd om een ander tafeltje. Was op dat moment geen probleem en we mochten een tafeltje in een ander gedeelte van de zaak kiezen. Top.
Werd een lekker broodje 'van de zaak' met smeerseltje op tafel gezet.
Vervolgens had mijn vrouw de salade met geitenkaas en ik de krokante zalm als voorgerecht. Smaakten beide prima.
Als hoofdgerecht hadden we de coq ai vin en de varkenshaasmedaillons. Werd opgediend met friet, salade en appelcompote. Was ook allemaal erg goed. Vond zelf de kip het lekkerst van de twee.
Als dessert de creme brulee en het biscuit taartje met koffiecreme. En ook hier van genoten.
Na het voorgerecht vroegen we aan de bediening of ze het hoofdgerecht niet te snel door wilde laten komen. De jonge dame die ons bediende gaf aan dat we zelf een seintje mochten geven als we het volgende gerecht wilde krijgen. Op deze manier hebben we heel ontspannen gegeten en zijn we gezellig de avond ingerold.
Kort samengevat: Heerlijk gegeten voor niet veel geld. Lekker gezeten, netjes en gastvrij bediend.
Fijn om te horen Theussie! Graag tot een volgende keer!
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de ANWB actie. Het eten was erg lekker, met name de hoofdgerechten en de toetjes bevielen ons zeer goed. Lekker brood vooraf, een beetje zoutig maar persoonlijk hou ik daar wel van. De voorgerechtjes vonden we iets minder, de zalm was zompig en een beetje te flauw. Mijn partner ging voor het hoofdgerecht voor de Wagyu-steak en ik had de varkenshaas medaillons. Grote porties zeg, maar erg lekker! Het vlees was goed gebakken (dus niet te gaar, niet te droog). Ook lekkere sausjes erbij. Eigenlijk had ik geen ruimte meer voor het toetje, maar de mi-cuit was te verrukkelijk om te laten staan. Onze complimenten. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en het was heel druk. Hierdoor konden we elkaar moeilijk verstaan en was er niet echt sprake van privacy. Ook het afrekenen duurde erg lang, uiteindelijk zelf maar naar voren gelopen om te betalen. Volgens mij hadden wij een beginnende serveerster omdat ze nogal veel dingen liet vallen en weer opnieuw moest halen. Dit zou de volgende keer naar ons idee wel wat beter mogen.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. We zullen uw verbeterpunten intern bespreken. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Na enkele weken geleden de Humphrey's Rotterdam (Otto Reuchlinweg) te hebben bezocht werd het na het zien van de nieuwe kaart tijd om deze te gaan uitproberen bij Humphrey's Rotterdam (Binnenrotte). Op de Humphrey's Otto Reuchlinweg was ik eerder al verbaasd over de uitgebreide allergenenkaart (ik ben zelf lactose intollerant) en de moeite die de medewerkers steken in het aanbieden van alternatieven. Binnenrotte deed hier niet voor onder! Bijzonder aan de Humphrey's blijf ik het gratis broodplankje vinden, goede service! Na het inzien van de nieuwe menukaart bestelde ik de krokante zalm met wakame-salade en als hoofdgerecht de mixed grill. De mixed grill zou eigenlijk vergezeld worden van peperroomsaus en aardappelgratin, door mijn lactose intollerantie werden er direct alternatieven geboden, frietjes of een aardappelrösti en de peperroomsaus zou vervangen kunnen worden door de portjus. Er werd zelfs een aparte salade gebracht, zonder dressing. Perfect opgelost en dit vanuit het personeel zelf. De mixed grill was bereid zoals het hoort, een medium gebakken steak en een lekker sappig stukje kip. Als nagerecht had ik de drie bollen vruchtensorbet en als afsluiter een lekker kopje koffie. Humphrey's ga zo door, beide locaties in Rotterdam hebben mijn verwachtingen overtroffen in de manier waarop jullie met de allergeneninformatie omgaan. Top!
Bedankt voor uw recensie en complimenten! We vinden het erg belangrijk ons personeel in te lichten over de mogelijkheden die we bieden in het geval van bepaalde allergieën en diëten. Fijn dat we uw verwachtingen hiermee hebben overtroffen. We zien u graag nog eens terug!
Rogier A.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Niet voor herhaling vatbaar. Het is erg luidruchtig in het restaurant. Het brood met kruidenboter werd niet opgeruimd. De lege plankjes vol kruimels lagen er tijdens het nagerecht nog steeds. Telkens als we een nieuw drankje bestelden bleven de lege glazen op tafel staan. Op een gegeven moment stonden er 4 lege glazen voor mijn neus. Als je dan met meerdere personen bent, staat de tafel vol lege glazen. Het voorgerecht van de kaart, Scampi's in Knoflook, was niet voorradig. De Carpaccio was heel goed, maar de overige gerechten vond ik niet geweldig. Conclusie: Rommelig en dus geen aanrader.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Spijtig dat uw bezoek niet helemaal naar wens is geweest. Kritische feedback is voor ons erg belangrijk, hiermee kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren. Ik heb uw punten besproken met het personeel en we hopen op deze manier dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

Reactie van proever:

Fijn om te horen dat dit soort kritiek direct wordt opgepakt. Wellicht komen we over een tijdje dan toch nog eens eten. Iedereen verdient een tweede kans ;-).
Tot ziens