Humphrey's Nijmegen

Vismarkt 7 6511 VJ Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Humphrey's Nijmegen

Gerechten om je vingers bij af te likken

Humphrey’s is een begrip door heel Nederland. Hun filosofie, waarbij je altijd 3 gangen geserveerd krijgt tegen een vaste prijs, is duidelijk een schot in de roos. Voortreffelijke gerechten vergezeld door prachtige wereldwijnen, wat wil een fijnproever nog meer? Het menu wisselt per seizoen en het restaurant kenmerkt zich door zijn gemoedelijke en laagdrempelige sfeer. Een dikke aanrader voor een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Nijmegen

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Humphrey's heeft samen met de ANWB een mooie actie. Het tweede driegangenmenu kost maar 5,95 euro. Het restaurant zat nagenoeg vol, mede door deze actie.

Vanuit het restaurant is het uitzicht op de Waal prachtig. We werden de hele avond erg vriendelijk geholpen.

Als voorgerecht kozen we kreeftenbisque en salade van rode biet met eend. De kreeftenbisque was goed op smaak, zelfs een beetje pittig. Het werd geserveerd in een erg grote kom, waardoor het best veel was. De salade was rijk gevuld en goed van smaak. De stukken biet waren wel wat groot.

Na het voorgerecht werd gevraagd of we het hoofdgerecht wilden of nog even wilden wachten. Attent!

Als hoofdgerechten kozen we tongscharrolletjes met een oosterse twist en snijbietenravioli.
De groenten bij de vis waren nog lekker knapperig en er lag zelfs nog meer vis in het bord dan alleen de tongschar. Een lekker gerecht.
De ravioli had lekker aardse smaken en paste goed bij de herfst.

We vonden het voorgerecht al fors, het hoofdgerecht is dat zeker ook. Daarom is het vreemd dat er standaard frieten, koolsalade en appelmoes geserveerd wordt. Het is totaal niet nodig, en past ook helemaal niet bij de gerechten. We kregen het gevoel dat we er nog een kindermenu bij kregen. Misschien een tip voor Humphrey's om hier een klein symbolisch bedrag voor te vragen. Dat voorkomt een hoop voedselverspilling, en geeft mensen minder een vervelend gevoel als ze alles laten staan. En geeft minder een kindermenu-gevoel.

Als nagerecht de pain perdu en het kaasplankje. Prima, maar niet erg bijzonder.

Voor 32 euro aten we dus 2 overdadige menu's die prima smaakten. De wijn is niet goedkoop, maar erg lekker.
Bedankt voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Mixgrill is een spies waar al het vlees gort en gort droog is doorbakken, verschillende soorten vlees vragen om andere bereidingstijden. De vis ook veels te lang gebakken waardoor gortdroog. Patat ook erg doorbakken, alsof het al eerder is gefrituurd. Verschillende voorgerechten aan tafel gehad die redelijk goed waren. Brood dat je er (gratis) bij krijgt met kruidenboter en olie was top. Desserts ook meer dan redelijk behalve het kaasplankje dat nergens op sloeg. 3 ieniemienie stukjes kaas die je bij elke supermarkt kan kopen, allen behoorlijk smaakloos. Wijnen meer dan redelijk/goed alleen zwaar overpriced (tenzij je de huiswijn neemt, maar ben zelf beter gewend dan slobber wijntjes) Voor locatie/lokaal en de service zouden we terug komen voor het eten waar het eigenlijk om gaat absoluut niet.
Dank voor uw recensie en kritische feedback. Spijtig dat u niet helemaal tevreden was over de hoofdgerechten. Normaal gesproken zijn onze gasten erg te spreken over de mixed grill. Heeft u uw onvrede kenbaar gemaakt bij ons personeel? Dan hadden ze samen met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's en bent u dan, net als over de locatie en service, ook over het eten tevreden!

Reactie van proever:

Denk dat je het beter een vleesspies kan noemen dan een mix grill, want dat eerste is het! En nogmaals verschillende soorten vlees hebben verschillende bereidingstijden, kip en varken moeten gaar/doorbakken zijn terwijl b.v. biefstuk rood/medium het lekkerst is. Met wat meer aandacht in de keuken kan het zeker een zeer goede plek worden om een hapje te gaan doen.
Maalbers .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het was druk en we werden verwezen naar een grote tafel waar ook andere mensen aan zaten. Dit was geen probleem aangezien er een flinke ruimte tussen zat.
Het eten was heerlijk. We hebben genoten!
Het personeel was uitermate vriendelijk. Het enige minpuntje vonden we dat ze erg chaotisch waren in de bediening.
Dank voor uw recensie. Wat fijn dat u genoten heeft bij Humphrey's Nijmegen. We zien u graag nog eens terug!
Rievandebult .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Bediening uitermate vriendelijk en belangstellend, eten lekker
Buitenterras heeft een prachtig uitzicht op de Waal.
Organisatorisch klopt alles.
We hebben genoten.
Dank voor uw complimenten! Fijn dat jullie genoten hebben van het bezoek aan Humphrey's Nijmegen!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Humphreys in Nijmegen
Pasta garnalen, smaakvol en vers.
Spies met drie soorten vlees
Vers brood vooraf, Royaal en een heerlijke korst
Nagerechten tiramisu en aardbei Romanov, heel smaakvol

Dank voor uw recensie. Graag tot een volgende keer!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Tweede kans aan Humphrey's, eerste keer in Amsterdam, was waardeloos. Maar Nijmegen een pluim, goed eten alleen jammer van het dessert het kaas plankje had op kamertemperatuur moeten zijn.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat uw tweede bezoek aan Humphrey's wel een succes is geweest. Graag tot een volgende keer!
M.ottele .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Personeel is goed,evenals het eten is goed,wel jammer dat er veel tafels dicht bij elkaar staan,maar doet niet af aan de gezelligheid.
Hartelijk dank voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug!
Christverdiesen .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
geweldige kok, altijd leuke frisse meiden, nooit lang wachten , gezellige ambiance. menu altijd verrassend. ga er graag een keer of 3 per jaar heen
Dank voor uw recensie! Wat leuk dat u regelmatig komt dineren bij Humphrey's Nijmegen. Graag tot de volgende keer!
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteren met z'n achten lekker gegeten bij Humphrey´s. Wij komen vaker bij Humphreys maar waren nog niet in Nijmegen geweest. Keus genoeg voor een betaalbare prijs. De bediening was erg vriendelijk en zeer attent en oplettend. Na het voorgerecht werd ons gevraagd of we nog even wilden wachten met het hoofdgerecht of niet, echt super dat ze dit doen omdat ik juist eerder aan onze tafelgenoten vertelde dat het uitserveren van de diverse gangen bij Humphreys soms erg snel gaat. Top dus! Verder werd goed en proactief meegedacht met de menu's voor de Kids en wanneer deze te serveren, wederom erg fijn. Het eten is ook iedereen erg goed bevallen ; de noordzeetong, mixed grill en surf en turf waren erg lekker. Al met al een prima ervaring en aanrader dus!
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u een prima ervaring heeft gehad met uw gezelschap bij Humphrey's Nijmegen. We zien u graag nog eens terug!
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Met vier vriendinnen gisteren heerlijk gegeten bij Humphrey´s. Kom hier vaker. Keus genoeg voor een betaalbare prijs. Bediening is vriendelijk en alert. Na het voorgerecht was de keus aan ons om nog even te wachten alvorens het hoofdgerecht opgediend zou worden. Prettig!!! Jaja, kom daar graag dus.........
Bedankt voor uw recensie! Prettig om te horen dat u heerlijk heeft gegeten bij Humphrey's Nijmegen. Graag tot de volgende keer!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Hier zijn we al lang niet meer geweest! In dit restaurant valt de zeer attente, gastvrije bediening op. Ik wil bijna zeggen, zoals het hoort, maar helaas is dat niet overal het geval. Hier absoluut wel. De zaak is warm, mooi meubilair en geeft een fijne sfeer. Voor het 3 gangen menu voldoende keus om iets moois samen te stellen. Het brood vooraf is ´van de zaak´ en wordt leuk op een plank geserveerd dat je zelf mag snijden. De krokante zalm vooraf is heerlijk, de zeebaars heel mooi gebakken. De zelfgemaakt appel/compote is heerlijk. Wat erg fijn is, na het voorgerecht wordt gevraagd of we het hoofdgerecht al geserveerd willen hebben of nog even willen wachten. TOP! Al met al, hier kun je goed, gezellig en fijn eten!
Bedankt voor uw recensie! Ik zal ervoor zorgen dat uw complimenten over de gastvrijheid bij de bediening terecht komen. Graag tot een volgende keer!
Jans32 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wat en aanrader eten! met 4 vrienden gegeten. De tournedos en wagyu ! echt precies en zacht.
Lekker rode wijn gedronken. de voorgerechten waren ook prima (zalm , geitekaas etc). Wij komen terug!
De Vriendelijke bediening zorgd dat alles goed was. Een top avond voor ons!
Bedankt voor uw complimenten! Erg fijn dat we hebben bijgedragen aan een top avond voor jullie. Graag tot een volgende keer!
Elvirapila .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het gerecht smaakt goed. Het tafel was krap voor vijf personen. Een bestelling was niet goed genoteerd dat een persoon langer moeten wachten voor zijn hoofdgerecht.
Ja ik kan het aan vrienden aanraden. Het eten is goed!
Bedankt voor uw recensie. Jammer dat er iets verkeerd is genoteerd bij uw bestelling. Gelukkig heeft u genoten van het eten. We zien u graag nog eens terug!
Annika V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Gisteravond bij Humphrey's Nijmegen gegeten. Mooie aankleding van het restaurant met mooie sfeerverlichting, super vriendelijke serveerster en erg netjes dat ze ons vroegen of we nog even wilde wachten met het hoofdgerecht. De zalm als voorgerecht was uitstekend. De rest van het eten ook heerlijk: de vleesgerechten iets minder spannend.
Hartelijk dank voor uw recensie en graag tot een volgende keer!
Bruig0 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Gisteravond uitstekend gegeten. Een heelijk 3 gangen menu mixed grill en le coq au vin als hoofdgerecht. Beide gerechten heerlijk van smaak, de bijlagen waren ruim voldoende. De manager heeft ons een heerlijke rode huiswijn geadviseerd. Het personeel was heel attent met de positieve ongedwongen opmerking " ga maar lekker verder smikkelen". Prijs kwaliteit verder prima op orde. Een voorbeeld van prima service: de tafel naast ons had lang te lang op het hoofdgerecht moeten wachten, de medewerker bood direct een rondje van het huis aan. Perfect aangevoeld.
Bedankt voor uw mooie recensie! Graag tot een volgende keer!
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten. Het was vandaag een mix grill en grote garnalen met tariakiesaus.
Echt een aanrader!!!! Volgende week gaan we op herhaling.
Bedankt voor uw complimenten! Tot volgende week!
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Maandagavond 25/01 gegeten bij Humphreys. Bij aankomst waren er niet veel tafeltjes bezet waardoor we zelf een tafeltje mochten uitzoeken. Eenmaal een uitgekozen kwam het brood vrij snel op tafel! Lekker! Het drinken liet in eerste instantie wat langer op zich wachten. Opzich niet erg omdat we zagen dat er op dat moment voor een aantal tafeltjes borden uit de keuken kwamen.
Eenmaal bij het voorgerecht zat in de salade van de krokante zalm sushi een stuk plastic. Waarschijnlijk van de verpakking waar deze in heeft gezeten. Kleine slordigheid vanuit de keuken, desalniettemin was de sushi van zalm lekker! Bij het melden van het stukje plastic werd er direct netjes excuus aangeboden en een drankje van het huis. Erg attent van de bediening!
Het hoofdgerecht had zowel ik als mijn gezelschap de mixed grill. Die was in één woord dramatisch! Op een avond waar hooguit 7 tafels zaten was het erg snel afgewerkt door de keukenbrigade. De biefstukjes hadden we rare en medium doorgegeven, die kregen we beiden medium-welldone geserveerd. Deze hebben we terug gestuurd en nieuwe die goed gebakken waren voor terug gekregen. De kip was goed gebakken, nog een beetje sappig. Tot slot de varkenshaas, kurkdroog en geen doorkomen aan, bij ons beiden. Omdat het schaamrood bij ons al op de kaken stond hebben we deze maar niet terug gestuurd. Op een rustige maandagavond geloven wij best dat het lastig is om de aandacht en de concentratie goed vast te houden, maar de mixed grill was zijn geld niet waar, zeker niet als deze als "signature dish" wordt aangemerkt! Ook dit werd weer netjes en correct opgelost door de bediening! Werkelijk waar de complimenten voor de bediening! Ook voor het hoofdgerechg kregen we een compensatie aangeboden.
Het dessert was oke. Doordat de avond enigzins teleurstellend had uitgepakt waren we blij dat dit oke was.
Doordat we ons schuldig voelde over onze vele compensaties die we ongevraagd kregen toch besloten om koffie en thee na te doen om.

Al met al was de bediening top maar moesten zij het vuile werk oplossen dat door de keuken gecreërd was. Wij zullen ons nog eens goed bedenken of wij nog terug keren.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Kritische feedback is erg belangrijk en stelt ons in staat onze dienstverlening te blijven verbeteren. We hebben de slordigheden besproken met het keukenpersoneel en hopen dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Ondanks u deze avond als enigszins teleurstellend heeft ervaren, hopen wij u nogmaals te verwelkomen in ons restaurant. Dan kunnen we laten zien dat een diner bij ons wel degelijk een succes kan zijn!
Mondgevoel .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Overwegend positief. Het brood vooraf hield niet over en de kruidenboter (gemaakt met halvarine?) leek van gisteren. Het voorgerecht, krokante zalm op z'n sushi's, was erg goed, de bijbehorende salade duidelijk minder. Hoofdgerecht was wagyu steak, waarbij de twijfel bleef hangen: was dit echt wagyu, want het is het zo'n beetje het duurste vlees dat er is. Niettemin een malse steak die goed medium gebakken was, zoals gevraagd. Jammer dat er geen steakmes op tafel lag, alleen een gewoon mes. De frieten waren lekker en krokant. De salade goed. De appelcompote zag er minder uitnodigend uit en heeft de smaakpapillen niet geraakt. Nagerecht ijs met slagroom en bosbessensaus, niets op aan te merken. De wijn was met 4,95 per glas aan de prijs, maar smaakte goed. Er was ruim voldoende personeel in het restaurant, vriendelijke jonge mensen die op tijd vroegen of er nog wensen waren.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. We kunnen u verzekeren dat we echt wagyu steak serveren. We nemen uw kritische feedback mee en zullen dit intern overleggen. Graag tot een volgende keer!
Hendrickus .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Fijne avond gehad. Wij vonden het leuk dat er verschillende verdiepingen zijn en het restaurant is een geheel. We konden ook de keuken in kijken toen wij naar boven gingen. Wat ons is bijgebleven zijn de aardige vlotte gastvrouw en gastheer. Erg leuk duo op de tweede etage, leuk om te zien hoe dit kleine/grote duo perfect op elkaar inspeelt. De aardige en knappe gastvrouw wist ons goed te adviseren en nam de tijd voor ons, extra bijgerechten en het brood waren allemaal service. Ondanks het iets wat lange wachten een mooie avond gehad, ter compensatie kregen wij koffie van het huis. Goede service en lekker eten. Jullie zien ons terug!!!!!!!
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Fijn dat u zo te spreken bent over onze goede service! We zullen uw complimenten doorgeven aan het duo. Graag tot een volgende keer!
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gewoon lekker en betaalbaar. Prima waar voor je geld. Bediening was netjes. Eigenlijk weinig minpunten te verzinnen. Grote groepen worden voor zover mogelijk gescheiden van kleinere tafeltjes. Het was zelfs op maandagavond (wel kerstvakantie) druk maar we zaten op een fijne plek.
Dank voor uw recensie. Graag tot een volgende keer!