Humphrey's Nijmegen

Vismarkt 7 6511 VJ Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Humphrey's Nijmegen

Gerechten om je vingers bij af te likken

Humphrey’s is een begrip door heel Nederland. Hun filosofie, waarbij je altijd 3 gangen geserveerd krijgt tegen een vaste prijs, is duidelijk een schot in de roos. Voortreffelijke gerechten vergezeld door prachtige wereldwijnen, wat wil een fijnproever nog meer? Het menu wisselt per seizoen en het restaurant kenmerkt zich door zijn gemoedelijke en laagdrempelige sfeer. Een dikke aanrader voor een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Nijmegen

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Humphrey's Nijmegen

Laura P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gezellig gegeten bij Humphrey's in Nijmegen afgelopen zaterdag, met vier vriendinnen. We kregen een mooi plekje bij het raam, eten was goed. Ik at als voorberecht Hollandse salade, als hoofdgerecht biefstuk (medium was goed) en als nagerecht tiramisu. De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht kon beter (men was ons vergeten...). Verder alles prima!
Beste Laura, wat fijn om te horen dat je zo lekker hebt gegeten bij Humphrey's Nijmegen. Wel erg vervelend dat het wachten op het hoofdgerecht zo lang duurde. Ik ga dit zeker even doorgeven aan de vestiging in Nijmegen zodat ze hier wat beter op kunnen gaan letten. Hopelijk tot een volgende keer!
D D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Echt een aanrader! Leuke gastvrouw en attente bediening! De drankjes lieten wel soms op zich wachten maar was erg druk. Desondanks heerlijk gegeten! Wij komen terug
Beste D. De Vries,
Bedankt voor uw recensie en de complimenten. Hopelijk tot een volgende keer.
Van Vliet Y.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
In heb in lange tijd niet zo slecht gegeten! De asperges waren oud, slecht geschild, en ook nog slecht bereid. Ook de gerechten van mijn vriendinnen waren zwaar onder de maat. De Garnalenburger was nauwelijks te verorberen. Dit restaurant moet echt een serieus gesprek met de keuken hebben, dit kan echt niet!
Goedkoop was het wel en de zaak is best gezellig maar je komt natuurlijk om lekker te eten!
Beste Yvo van Vliet,
Spijtig om te horen dat u niet tevreden was over de kwaliteit van de gerechten. Jammer dat u uw onvrede niet kenbaar heeft gemaakt bij het personeel. Dan hadden ze samen met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's.
Choanne T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk ingericht en service is prima. De keuken is heerlijk! Het verschilt wel in welke periode je gaat want de kaart past zich aan. Je krijgt dus wel verse producten. Prijs kwaliteitverhouding is ook goed.
Bedankt voor de recensie! Hopelijk tot snel bij Humphrey's!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
met 25 personen gegeten, we hadden vooraf aangegeven dat we die dag een uitvaart hadden gehad. We werden zeer persoonlijk ontvangen en er werd perfect aangevoeld wat we wilde en we zijn blij dat ze op deze dag onze wensen hebben kunnen vervullen.Daarnaast heerlijk gegeten en gedronken. was helemaal top! mbt wachttijd, dit ging in overleg en was naar volle tevredenheid.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten. Fijn dat u zo te spreken bent over uw bezoek aan Humphrey's Nijmegen. We zien u graag nog eens terug!
luuk M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten! Vooraf Gamba's en de Parmaham met meloen en een verdwaalde kroket erin (die erbij hoort), maar wel erg lekker allemaal. Hoofd een Mixed grill en varkenshaas, allebei goed bereid en erg smaakvol. Vooral de mixed grill was erg lekker. Allebei met een voldaan gevoel naar buiten! Een aanrader dus!
Hartelijk dank voor de recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Humphrey's heeft samen met de ANWB een mooie actie. Het tweede driegangenmenu kost maar 5,95 euro. Het restaurant zat nagenoeg vol, mede door deze actie.

Vanuit het restaurant is het uitzicht op de Waal prachtig. We werden de hele avond erg vriendelijk geholpen.

Als voorgerecht kozen we kreeftenbisque en salade van rode biet met eend. De kreeftenbisque was goed op smaak, zelfs een beetje pittig. Het werd geserveerd in een erg grote kom, waardoor het best veel was. De salade was rijk gevuld en goed van smaak. De stukken biet waren wel wat groot.

Na het voorgerecht werd gevraagd of we het hoofdgerecht wilden of nog even wilden wachten. Attent!

Als hoofdgerechten kozen we tongscharrolletjes met een oosterse twist en snijbietenravioli.
De groenten bij de vis waren nog lekker knapperig en er lag zelfs nog meer vis in het bord dan alleen de tongschar. Een lekker gerecht.
De ravioli had lekker aardse smaken en paste goed bij de herfst.

We vonden het voorgerecht al fors, het hoofdgerecht is dat zeker ook. Daarom is het vreemd dat er standaard frieten, koolsalade en appelmoes geserveerd wordt. Het is totaal niet nodig, en past ook helemaal niet bij de gerechten. We kregen het gevoel dat we er nog een kindermenu bij kregen. Misschien een tip voor Humphrey's om hier een klein symbolisch bedrag voor te vragen. Dat voorkomt een hoop voedselverspilling, en geeft mensen minder een vervelend gevoel als ze alles laten staan. En geeft minder een kindermenu-gevoel.

Als nagerecht de pain perdu en het kaasplankje. Prima, maar niet erg bijzonder.

Voor 32 euro aten we dus 2 overdadige menu's die prima smaakten. De wijn is niet goedkoop, maar erg lekker.
Bedankt voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Mixgrill is een spies waar al het vlees gort en gort droog is doorbakken, verschillende soorten vlees vragen om andere bereidingstijden. De vis ook veels te lang gebakken waardoor gortdroog. Patat ook erg doorbakken, alsof het al eerder is gefrituurd. Verschillende voorgerechten aan tafel gehad die redelijk goed waren. Brood dat je er (gratis) bij krijgt met kruidenboter en olie was top. Desserts ook meer dan redelijk behalve het kaasplankje dat nergens op sloeg. 3 ieniemienie stukjes kaas die je bij elke supermarkt kan kopen, allen behoorlijk smaakloos. Wijnen meer dan redelijk/goed alleen zwaar overpriced (tenzij je de huiswijn neemt, maar ben zelf beter gewend dan slobber wijntjes) Voor locatie/lokaal en de service zouden we terug komen voor het eten waar het eigenlijk om gaat absoluut niet.
Dank voor uw recensie en kritische feedback. Spijtig dat u niet helemaal tevreden was over de hoofdgerechten. Normaal gesproken zijn onze gasten erg te spreken over de mixed grill. Heeft u uw onvrede kenbaar gemaakt bij ons personeel? Dan hadden ze samen met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's en bent u dan, net als over de locatie en service, ook over het eten tevreden!

Reactie van proever:

Denk dat je het beter een vleesspies kan noemen dan een mix grill, want dat eerste is het! En nogmaals verschillende soorten vlees hebben verschillende bereidingstijden, kip en varken moeten gaar/doorbakken zijn terwijl b.v. biefstuk rood/medium het lekkerst is. Met wat meer aandacht in de keuken kan het zeker een zeer goede plek worden om een hapje te gaan doen.
maalbers .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het was druk en we werden verwezen naar een grote tafel waar ook andere mensen aan zaten. Dit was geen probleem aangezien er een flinke ruimte tussen zat.
Het eten was heerlijk. We hebben genoten!
Het personeel was uitermate vriendelijk. Het enige minpuntje vonden we dat ze erg chaotisch waren in de bediening.
Dank voor uw recensie. Wat fijn dat u genoten heeft bij Humphrey's Nijmegen. We zien u graag nog eens terug!
Rie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Bediening uitermate vriendelijk en belangstellend, eten lekker
Buitenterras heeft een prachtig uitzicht op de Waal.
Organisatorisch klopt alles.
We hebben genoten.
Dank voor uw complimenten! Fijn dat jullie genoten hebben van het bezoek aan Humphrey's Nijmegen!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Humphreys in Nijmegen
Pasta garnalen, smaakvol en vers.
Spies met drie soorten vlees
Vers brood vooraf, Royaal en een heerlijke korst
Nagerechten tiramisu en aardbei Romanov, heel smaakvol

Dank voor uw recensie. Graag tot een volgende keer!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Tweede kans aan Humphrey's, eerste keer in Amsterdam, was waardeloos. Maar Nijmegen een pluim, goed eten alleen jammer van het dessert het kaas plankje had op kamertemperatuur moeten zijn.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat uw tweede bezoek aan Humphrey's wel een succes is geweest. Graag tot een volgende keer!
m.ottele .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Personeel is goed,evenals het eten is goed,wel jammer dat er veel tafels dicht bij elkaar staan,maar doet niet af aan de gezelligheid.
Hartelijk dank voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug!
christverdiesen .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
geweldige kok, altijd leuke frisse meiden, nooit lang wachten , gezellige ambiance. menu altijd verrassend. ga er graag een keer of 3 per jaar heen
Dank voor uw recensie! Wat leuk dat u regelmatig komt dineren bij Humphrey's Nijmegen. Graag tot de volgende keer!
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteren met z'n achten lekker gegeten bij Humphrey´s. Wij komen vaker bij Humphreys maar waren nog niet in Nijmegen geweest. Keus genoeg voor een betaalbare prijs. De bediening was erg vriendelijk en zeer attent en oplettend. Na het voorgerecht werd ons gevraagd of we nog even wilden wachten met het hoofdgerecht of niet, echt super dat ze dit doen omdat ik juist eerder aan onze tafelgenoten vertelde dat het uitserveren van de diverse gangen bij Humphreys soms erg snel gaat. Top dus! Verder werd goed en proactief meegedacht met de menu's voor de Kids en wanneer deze te serveren, wederom erg fijn. Het eten is ook iedereen erg goed bevallen ; de noordzeetong, mixed grill en surf en turf waren erg lekker. Al met al een prima ervaring en aanrader dus!
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u een prima ervaring heeft gehad met uw gezelschap bij Humphrey's Nijmegen. We zien u graag nog eens terug!
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Met vier vriendinnen gisteren heerlijk gegeten bij Humphrey´s. Kom hier vaker. Keus genoeg voor een betaalbare prijs. Bediening is vriendelijk en alert. Na het voorgerecht was de keus aan ons om nog even te wachten alvorens het hoofdgerecht opgediend zou worden. Prettig!!! Jaja, kom daar graag dus.........
Bedankt voor uw recensie! Prettig om te horen dat u heerlijk heeft gegeten bij Humphrey's Nijmegen. Graag tot de volgende keer!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Hier zijn we al lang niet meer geweest! In dit restaurant valt de zeer attente, gastvrije bediening op. Ik wil bijna zeggen, zoals het hoort, maar helaas is dat niet overal het geval. Hier absoluut wel. De zaak is warm, mooi meubilair en geeft een fijne sfeer. Voor het 3 gangen menu voldoende keus om iets moois samen te stellen. Het brood vooraf is ´van de zaak´ en wordt leuk op een plank geserveerd dat je zelf mag snijden. De krokante zalm vooraf is heerlijk, de zeebaars heel mooi gebakken. De zelfgemaakt appel/compote is heerlijk. Wat erg fijn is, na het voorgerecht wordt gevraagd of we het hoofdgerecht al geserveerd willen hebben of nog even willen wachten. TOP! Al met al, hier kun je goed, gezellig en fijn eten!
Bedankt voor uw recensie! Ik zal ervoor zorgen dat uw complimenten over de gastvrijheid bij de bediening terecht komen. Graag tot een volgende keer!
Jans32 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wat en aanrader eten! met 4 vrienden gegeten. De tournedos en wagyu ! echt precies en zacht.
Lekker rode wijn gedronken. de voorgerechten waren ook prima (zalm , geitekaas etc). Wij komen terug!
De Vriendelijke bediening zorgd dat alles goed was. Een top avond voor ons!
Bedankt voor uw complimenten! Erg fijn dat we hebben bijgedragen aan een top avond voor jullie. Graag tot een volgende keer!
elvirapila .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het gerecht smaakt goed. Het tafel was krap voor vijf personen. Een bestelling was niet goed genoteerd dat een persoon langer moeten wachten voor zijn hoofdgerecht.
Ja ik kan het aan vrienden aanraden. Het eten is goed!
Bedankt voor uw recensie. Jammer dat er iets verkeerd is genoteerd bij uw bestelling. Gelukkig heeft u genoten van het eten. We zien u graag nog eens terug!
Annika V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Gisteravond bij Humphrey's Nijmegen gegeten. Mooie aankleding van het restaurant met mooie sfeerverlichting, super vriendelijke serveerster en erg netjes dat ze ons vroegen of we nog even wilde wachten met het hoofdgerecht. De zalm als voorgerecht was uitstekend. De rest van het eten ook heerlijk: de vleesgerechten iets minder spannend.
Hartelijk dank voor uw recensie en graag tot een volgende keer!