Humphrey's Nijmegen

Vismarkt 7 6511 VJ Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Humphrey's Nijmegen

Gerechten om je vingers bij af te likken

Humphrey’s is een begrip door heel Nederland. Hun filosofie, waarbij je altijd 3 gangen geserveerd krijgt tegen een vaste prijs, is duidelijk een schot in de roos. Voortreffelijke gerechten vergezeld door prachtige wereldwijnen, wat wil een fijnproever nog meer? Het menu wisselt per seizoen en het restaurant kenmerkt zich door zijn gemoedelijke en laagdrempelige sfeer. Een dikke aanrader voor een heerlijk avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Nijmegen

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Humphrey's Nijmegen

Jans32 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Gister met ze 2 erg lekker gegeten. Het was wel druk maar de bediening en de keuken waren top! . lekker noordzeetong gegeten met een fris witte wijn ! wij komen zeker terug. Prijs kwaliteit is prima een aanrader!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Met een groep van 30 collega's gegeten, we zaten apart wat zeer prettig was. Het eten duurde niet langer dan anders en kwam perfect tegelijk en was erg lekker. De bediening was prettig, zorgde dat we niks tekort kwamen en ook het afrekenen ging soepel! Al met al een hele geslaagde avond.
Beste Ellen, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor uw recensie.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Topavond gehad, goed ontvangen door vriendelijk personeel, met name de eigenaar is zeer gastvrij en gastronomisch. Gezellig en rustig ingericht. Eten was heerlijk met een zeer goede prijs kwaliteit. Kom hier zeker terug!
Beste Mathijs, Bedankt voor uw recensie, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben lekker gedineerd voor een betaalbare prijs. Ook was het mijn verjaardag waar erg goed op geanticipeerd was.
Bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Nog niet gegeten bij Humphrey’s in Nijmegen, maar wel in Januari in Utrecht. Dat was heerlijk. Ga nu 22 februari a.s. (Man jarig)met 8 man eten in Nijmegen. Als dat net zo lekker is als in Utrecht, dan kan de avond niet meer stuk.
Wat fijn om te horen. Tot de 22e.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Prachtige locatie met een zeer warme open uitstraling alsof je in een grote woonkamer zit totaal niet gehorig heerlijk eten
Bedankt voor uw recensie, fijn om te horen dat het naar wens is geweest.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Wij hebben 13 december voortreffelijk gegeten bij Humphrey's Nijmegen. Wij zaten aan een tafeltje bij het raam en zagen de boten varen. Het interieur is erg warm ingericht, personeel is zeer attent.
Vooral het brood plankje (gratis) was een leuke verrassing. Prijs/kwaliteit is correct. Voor wat men krijgt is het zeer betaalbaar.
Beste Jacques, Bedankt voor de complimenten.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Bij andere tafels werd gevraagd of ze meteen het hoofdgerecht wilde hebben of dat men het rustig aan wilde doen.
Bij ons werd dat niet gevraagd en dat hadden we wel gewild.
Beste Jacques, Bedankt voor uw recensie, ik heb uw feedback aan onze vestiging doorgegeven.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gisteren hebben wij bij Humphrey's in Nijmegen gegeten. Van de eerdere bezoeken aan Humphrey's in andere steden hadden wij een goed gevoel overgehouden, maar dit was de beste tot nu toe. Op de eerste plaats de bediening. Men was attent, zag de gasten zitten als die wat wilden en men nam ook de tijd voor een klein gesprek, ondanks de drukte. Bij het voorgerecht staan zalmrolletjes op het menu. Ik heb mijn eega zelden zo enthousiast gehoord over een voorgerecht. Mijn mixed grill bestond uit goed gegaarde stukken vlees met welkome groenten erbij. Goed glas wijn, prettige omgeving, ja zo wil je wel graag uitgaan.
Beste Chris, Bedankt voor uw leuke recensie. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gezellig gegeten bij Humphrey's in Nijmegen afgelopen zaterdag, met vier vriendinnen. We kregen een mooi plekje bij het raam, eten was goed. Ik at als voorberecht Hollandse salade, als hoofdgerecht biefstuk (medium was goed) en als nagerecht tiramisu. De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht kon beter (men was ons vergeten...). Verder alles prima!
Beste Laura, wat fijn om te horen dat je zo lekker hebt gegeten bij Humphrey's Nijmegen. Wel erg vervelend dat het wachten op het hoofdgerecht zo lang duurde. Ik ga dit zeker even doorgeven aan de vestiging in Nijmegen zodat ze hier wat beter op kunnen gaan letten. Hopelijk tot een volgende keer!
D D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Echt een aanrader! Leuke gastvrouw en attente bediening! De drankjes lieten wel soms op zich wachten maar was erg druk. Desondanks heerlijk gegeten! Wij komen terug
Beste D. De Vries,
Bedankt voor uw recensie en de complimenten. Hopelijk tot een volgende keer.
Van Vliet Y.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
In heb in lange tijd niet zo slecht gegeten! De asperges waren oud, slecht geschild, en ook nog slecht bereid. Ook de gerechten van mijn vriendinnen waren zwaar onder de maat. De Garnalenburger was nauwelijks te verorberen. Dit restaurant moet echt een serieus gesprek met de keuken hebben, dit kan echt niet!
Goedkoop was het wel en de zaak is best gezellig maar je komt natuurlijk om lekker te eten!
Beste Yvo van Vliet,
Spijtig om te horen dat u niet tevreden was over de kwaliteit van de gerechten. Jammer dat u uw onvrede niet kenbaar heeft gemaakt bij het personeel. Dan hadden ze samen met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's.
Choanne T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk ingericht en service is prima. De keuken is heerlijk! Het verschilt wel in welke periode je gaat want de kaart past zich aan. Je krijgt dus wel verse producten. Prijs kwaliteitverhouding is ook goed.
Bedankt voor de recensie! Hopelijk tot snel bij Humphrey's!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
met 25 personen gegeten, we hadden vooraf aangegeven dat we die dag een uitvaart hadden gehad. We werden zeer persoonlijk ontvangen en er werd perfect aangevoeld wat we wilde en we zijn blij dat ze op deze dag onze wensen hebben kunnen vervullen.Daarnaast heerlijk gegeten en gedronken. was helemaal top! mbt wachttijd, dit ging in overleg en was naar volle tevredenheid.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten. Fijn dat u zo te spreken bent over uw bezoek aan Humphrey's Nijmegen. We zien u graag nog eens terug!
luuk M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten! Vooraf Gamba's en de Parmaham met meloen en een verdwaalde kroket erin (die erbij hoort), maar wel erg lekker allemaal. Hoofd een Mixed grill en varkenshaas, allebei goed bereid en erg smaakvol. Vooral de mixed grill was erg lekker. Allebei met een voldaan gevoel naar buiten! Een aanrader dus!
Hartelijk dank voor de recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Humphrey's heeft samen met de ANWB een mooie actie. Het tweede driegangenmenu kost maar 5,95 euro. Het restaurant zat nagenoeg vol, mede door deze actie.

Vanuit het restaurant is het uitzicht op de Waal prachtig. We werden de hele avond erg vriendelijk geholpen.

Als voorgerecht kozen we kreeftenbisque en salade van rode biet met eend. De kreeftenbisque was goed op smaak, zelfs een beetje pittig. Het werd geserveerd in een erg grote kom, waardoor het best veel was. De salade was rijk gevuld en goed van smaak. De stukken biet waren wel wat groot.

Na het voorgerecht werd gevraagd of we het hoofdgerecht wilden of nog even wilden wachten. Attent!

Als hoofdgerechten kozen we tongscharrolletjes met een oosterse twist en snijbietenravioli.
De groenten bij de vis waren nog lekker knapperig en er lag zelfs nog meer vis in het bord dan alleen de tongschar. Een lekker gerecht.
De ravioli had lekker aardse smaken en paste goed bij de herfst.

We vonden het voorgerecht al fors, het hoofdgerecht is dat zeker ook. Daarom is het vreemd dat er standaard frieten, koolsalade en appelmoes geserveerd wordt. Het is totaal niet nodig, en past ook helemaal niet bij de gerechten. We kregen het gevoel dat we er nog een kindermenu bij kregen. Misschien een tip voor Humphrey's om hier een klein symbolisch bedrag voor te vragen. Dat voorkomt een hoop voedselverspilling, en geeft mensen minder een vervelend gevoel als ze alles laten staan. En geeft minder een kindermenu-gevoel.

Als nagerecht de pain perdu en het kaasplankje. Prima, maar niet erg bijzonder.

Voor 32 euro aten we dus 2 overdadige menu's die prima smaakten. De wijn is niet goedkoop, maar erg lekker.
Bedankt voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Mixgrill is een spies waar al het vlees gort en gort droog is doorbakken, verschillende soorten vlees vragen om andere bereidingstijden. De vis ook veels te lang gebakken waardoor gortdroog. Patat ook erg doorbakken, alsof het al eerder is gefrituurd. Verschillende voorgerechten aan tafel gehad die redelijk goed waren. Brood dat je er (gratis) bij krijgt met kruidenboter en olie was top. Desserts ook meer dan redelijk behalve het kaasplankje dat nergens op sloeg. 3 ieniemienie stukjes kaas die je bij elke supermarkt kan kopen, allen behoorlijk smaakloos. Wijnen meer dan redelijk/goed alleen zwaar overpriced (tenzij je de huiswijn neemt, maar ben zelf beter gewend dan slobber wijntjes) Voor locatie/lokaal en de service zouden we terug komen voor het eten waar het eigenlijk om gaat absoluut niet.
Dank voor uw recensie en kritische feedback. Spijtig dat u niet helemaal tevreden was over de hoofdgerechten. Normaal gesproken zijn onze gasten erg te spreken over de mixed grill. Heeft u uw onvrede kenbaar gemaakt bij ons personeel? Dan hadden ze samen met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's en bent u dan, net als over de locatie en service, ook over het eten tevreden!

Reactie van proever:

Denk dat je het beter een vleesspies kan noemen dan een mix grill, want dat eerste is het! En nogmaals verschillende soorten vlees hebben verschillende bereidingstijden, kip en varken moeten gaar/doorbakken zijn terwijl b.v. biefstuk rood/medium het lekkerst is. Met wat meer aandacht in de keuken kan het zeker een zeer goede plek worden om een hapje te gaan doen.
maalbers .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het was druk en we werden verwezen naar een grote tafel waar ook andere mensen aan zaten. Dit was geen probleem aangezien er een flinke ruimte tussen zat.
Het eten was heerlijk. We hebben genoten!
Het personeel was uitermate vriendelijk. Het enige minpuntje vonden we dat ze erg chaotisch waren in de bediening.
Dank voor uw recensie. Wat fijn dat u genoten heeft bij Humphrey's Nijmegen. We zien u graag nog eens terug!
Rie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Bediening uitermate vriendelijk en belangstellend, eten lekker
Buitenterras heeft een prachtig uitzicht op de Waal.
Organisatorisch klopt alles.
We hebben genoten.
Dank voor uw complimenten! Fijn dat jullie genoten hebben van het bezoek aan Humphrey's Nijmegen!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Humphreys in Nijmegen
Pasta garnalen, smaakvol en vers.
Spies met drie soorten vlees
Vers brood vooraf, Royaal en een heerlijke korst
Nagerechten tiramisu en aardbei Romanov, heel smaakvol

Dank voor uw recensie. Graag tot een volgende keer!