Humphrey's Groningen

JohanenAnnemarie C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prettige ontvangst, de inrichting vonden wij erg leuk maar ik kan me voorstellen dat als je van straks en design houdt je de inrichting niet mooi vindt.
De bediening was vlot en vriendelijk. We arriveerden om 17.30 uur en gaven aan dat we op tijd weer weg moesten, daar werd keurig rekening mee gehouden! Compliment.
De gerechten waren smakelijk en de prijs-kwaliteit verhouding was goed.
Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Stekket .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gisteravond bij Humphreys Groningen gegeten. Overdag een uitvaart gehad en wilden graag wat ontspanning en eten. De hele entourage is nog net als 10 jaar terug en mag worden opgefrist. Veel gedoe over een zitplaats, terwijl de helft van de zaak leeg was en wij niet bij het raam mochten zitten aan tafel voor 3. We hebben zelden zo slecht gegeten. Mixed grill te zout wat werd ontkent word door personeel. Ben maar een simpele huisarts maar weet echt wel wat te zout eten is. Wat proeven wij dan? en waarom ontkennen? Slecht doorgebakken vlees met slap spek en echt slappe friet. Een kommetje met 2 eetlepels rauwkost. Mayonaise wat te lang in een bakje heeft gestaan, zag er niet fris uit. Om over het toetje maar te zwijgen. Tot 2x toe de zaak ingelopen om personeel te vragen om bediening. Te weinig personeel beschikbaar of slechte werkorganisatie? Lang moeten wachten voor je iemand zag. Was het echt zo slecht, inderdaad. Onze klacht bij een een jongen in de bediening ( morsig gekleed) werd afgedaan met aanbod van een kopje koffie wat wij hebben geweigerd. Geen enkel aanbod om eten te vervangen. Nog onze klacht gemeld bij een vrouwelijke bedrijfsleidster? maar die schoot ook alleen maar in de verdediging en kwam met geen enkele compensatie. Geen enkel excuus gehoord Met stomheid geslagen en toen wij de zaak uitliepen werd op de valreep gezegd er gratis rauwkost bij besteld had kunnen worden. Onvoorstelbaar slechte ervaring die anders gecompenseerd had moeten worden
Bedankt voor uw kritische feedback, deze stelt onze organisatie in staat haar dienstverlening continu te blijven verbeteren. Uw recensie en mails zijn intern besproken en we gaan hopen op deze manier dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Afgelopen zondag samen met mijn vriendin bij jullie gegeten.
Een erg mooie zaak, die stoer, warm en sexy aandoet!!!

Het eten waren we alleen wat minder over te spreken.
De voorgerechten waren zeker niet bijzonder. De zalm was te lang gefrituurd, dan wordt de paneermeel bitter. De sushi van aubergine, tjah.......koude rijst en teveel zoete dressing. Hierdoor proef je helemaal niks van de aubergine.

Bij de hoofdgerechten waren we een beetje verbijsterd. Mijn vriendin had een Franse groente stoofpot met pastinaak, knolselderij en mosterd. Nou dit was een bord met gebalanceerde groente en een lepel mosterdsoep.....of zoiets? Zeg het maar. De garing is verder wel goed begrepen door de keuken.
Ik had als hoofdgerecht zeebaars. Zo'n delicaat stukje filet, droog krijgen? Hier is iets mis gegaan in de keuken. Te lang in de oven en met een saus dat voor mijn gevoel rechtstreeks uit een pakje komt, niet echt een aanrader.

De opmaak van de borden, was ook niet echt verzorgd. Meer aandacht en verfijning vanuit de keuken zou toch wel erg fijn zijn.
In mijn optiek! Moet en kan het zeker beter!!
Als er net zoveel aandacht in de keuken als in de zaak (prachtig mooi!!) zou worden besteed, komen we nog eens terug.

Voor het eten geven we een 5. We moeten misschien ook niet teveel verwachten voor €26,- (3-gangen).

Het dessert hebben we overgeslagen. Gekozen voor een lekker bakje koffie.

De bediening is erg vriendelijk en gastvrij.
Bij binnenkomst werden we prima ontvangen door de gastvrouw.
Bedankt voor uw recensie. We zullen uw kritische feedback bespreken met de keuken. De krokante zalm wordt over het algemeen zeer gewaardeerd door onze gasten. Jammer dat dit bij u niet het geval was. Heeft u tijdens uw bezoek uw onvrede over de gerechten aangegeven bij de bediening? Dan hadden we ter plekke met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's en bent u dan, net als over de service en het decor ook over het eten te spreken!
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met ons gezin een gezellig, lekker en dankzij de ING vouchers (waren nog net geldig) heel betaalbaar gegeten. Goede sfeer en bediening, het interieur oogt mede door de vloerbedekking luxe. Enig minpuntje dat de tafeltjes vrij krap zijn en de Hertog Jan biertap leeg was, Jupiler is toch wat minder. Voor vier personen was het brood aan de kleine kant. Pluspunt: de extra bestelde frietjes werden snel en kosteloos geserveerd evenals een kan kraanwater. Kortom gelet op de goede prijs/kwaliteit verhouding absoluut een aanrader! Komen zeker terug.
Bedankt voor uw recensie! We zullen uw verbeterpunten intern bespreken. Graag tot een volgende keer!
Angelinadem .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Na de expositie van David Bowie terecht gekomen bij dit gezellige restaurant. Een prima plekje aan het raam maar wel krap en klein. Bediening was erg aardig maar had nog wel een extra glaasje aan ons kunnen verkopen. Carpaccio was lekker zoals hij hoort te zijn. De biefstuk waren we minder gelukkig mee !! Erg zout en niet mals. De bijgerechten waren wel weer goed! Al met al komen we wel weer als we in de buurt zijn want we hebben toch heel gezellig bij jullie gezeten.
Bedankt voor uw recensie. Kritische feedback helpt ons onze dienstverlening te blijven verbeteren. We zullen uw punten intern bespreken. Graag tot een volgende keer!
Ineke2 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Na een bezoek aan de expositie van David Bowie zijn we met 4 man/vrouw hier gaan dineren. Dit vooral omdat een NS kaartje gekoppeld aan hier eten een forse korting geeft en 3 van de 4 hadden zo'n korting.

Het restaurant heeft een gezellige inrichting en het gedempte licht, de gedempte muziek en (hoe banaal) de uitermate nette toiletten nodigen echt wel uit tot een bezoek.

De voorgerechten waren prima, mijn escargots uitstekend, carpaccio gewoon goed.
De nagerechten waren ook echt goed: prima 3 smaken sorbetijs, een gebakken suikerbrood wentelteefje en een chocolade-mokka bordje, goede kwaliteit.
Op zich zou ik een bezoek aan Humphrey's Groningen dus wel aanbevelen maar het substantiële deel van het hoofdgerecht door alle 4 besteld (zou Wagyu biefstuk moeten zijn) dat was voor twee van ons onder de maat. Bij de een medium besteld maar was absoluut rare (bloed liep over het bord), bij de ander, ikzelf, een bijna niet te snijden (steakmes!) en zeker niet te kauwen plat stuk vlees, niet weg te krijgen (overigens was deze dus ook van een heel andere vorm van de andere 3 stukken vlees). Dat was echt geen Wagyu (en je betaald wel bijna 5 euro extra daarvoor bij hun concept)!
Uiteraard gemeld en daarop is ook op zich adequaat gereageerd, met z'n tweeën besloten we dat 1 extra steak voor beide genoeg was, die werd gesneden geleverd en was zeker medium, zoals besteld. Maar ook daar zaten wat taaie stukken in (niet meer gemeld), dus wederom volgens mij nog steeds geen echt Wagyu vlees (of het bier en de massages zijn bij dit dier vergeten). Hadden we mss kunnen bedenken, maar een restaurantketen als deze zou zijn vlees toch nooit op zo'n manier op de menukaart zetten als er van die malsheid geen sprake is?
De bijgerechten waren wel weer echt prima en werden zonder bijbetaling op verzoek bij geserveerd. Prima friet, lekkere salade en ook de bijgerechten op het bord gewoon lekker. De bestelde huiswijn ook gewoon goed, niks op aan te merken.
Al met al voor ambiance en bediening een hoge waardering, maar gezien het zeer tegenvallende vlees (+5 Euro bij het menu) voor het eten toch niet echt. Mss volgende keer beter?

Beste proever, bedankt voor uw recensie. We serveren wel degelijk echte Wagyu steak, een heerlijk, mals stuk vlees. Wat jammer dat dit hoofdgerecht niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan! U mag het altijd aangeven als u ergens niet tevreden over bent, dan kunnen we ter plekke met u zoeken naar een oplossing.
Rowan D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Hier met mijn vrouw op een donderdag wezen eten. We hadden maar anderhalf uur de tijd en dit was geen probleem. De bediening was goed en vriendelijk, ze lieten af en toe een bestekje vallen maar dat kan gebeuren. Het decor ziet er goed uit alleen vind ik de tafels iets te dicht op elkaar. Prima restaurant om wat te gaan eten en we gaan hier zeker weer heen.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
Sabrina P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Met een vriendin spontaan hier gaan eten. We waren op tijd en kregen een mooi plekje bij het raam. Het is een groot restaurant, maar dat merk je verder niet. Door de verlichting en het meubilair een knus gevoel.

We kregen bij binnenkomst meteen brood en de kaart. Vlotte bediening.

Timing van volgende gerechten verliep goed en het eten was lekker. De rode wijn smaakte ook erg goed. Enig minpuntje is, dat we het eten nogal zout vonden. Met name de saus.
Bedankt voor uw recensie! Fijn dat ons eten bij u in de smaak viel. Graag tot een volgende keer!
19ger51 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met een ANWB aanbieding, kennis gemaakt met Humphrey's Groningen. Het is ons goed bevallen, ondanks dat 2 maal de consumpties vergeten waren. De bediening was vrolijk, het eten uitstekend, kortom een aanrader!
Beste Proever, bedankt voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteren hier voor de film aan gegeten, bij de reservering gemeld hoelaat we bij de bioscoop moesten zijn en wat dan de beste tijd is om te komen ze raadde me aan 2.5 uur, in deze restaurants kun je niet vaak de plank misslaan, de kaart veranderd regelmatig en er is vaak iets verassends op de kaart te vinden, bij de buren hoorde ik dat je met een kleine bijbetaling Wagyu, Japans rund, buiten de kaart om kon bestellen daarop heb ik onze serveerster gevraagd of ik mn bestelling om kon gooien want dat leek me toch wel wat en rare gebakken graag, ze zei dat ze dat probeerde te regelen en na 5 minuten kwam ze langs om te vertellen dat het geregeld was, vooraf een heerlijke lauwe geitenkaassalade, mn man krokante zalm en vond het heerlijk, toen de Wagyu. ...nou lekker hoor,buitenkant lekker bruin en van binnen rare en superzacht, mn man de mixed grill en was gewoon goed, de tiramisu ook lekker met een zalige caramelsaus...Toen de bijgerechten werden geserveerd werd er gelijk bijverteld dat we die bij mochten bestellen zoveel we wilden, ondertussen bij de buren werd gemeld dat devarkenshaas op de spies te rauw was,5 minuten later kregen ze het hele gerecht opnieuw, we zeiden net tegen elkaar dat de bediening ontzettend vriendelijk en snel is, studenten maar goed geïnstrueerd en plezier in hun werk, toen onze appelcompote en frietjes,opnieuw besteld, door een jongedame op tafel werd gekwakt en bovenop de lege schaaltjes werd gestapeld....Zo jammer en lachwekkend tegelijk, onze buurvrouw zat met open mond te kijken maar goed wel even gemeld aan onze serveerster die ook zei dat dit hun niet zo geleerd werd, het interieur vinden wij mooi alsof je in een oud kasteel zit maar tikkeltje aan de donkere kant mag iets meer licht ook de ruimte tussen de tafels is minimaal maar snap wel dat iedere vierkante meter geld opbrengt en de toko zat tot de laatste stoel vol, we waren er om 6u en gingen 20.15 weer weg...De huis wijn uit Zuid-Afrika ook niets mis mee, we gaan hier altijd graag heen.
Inge Sikkens
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug!
Asvdh .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
op 1 december gegeten met mijn vriendin bij Humphrey's Groningen. Erg leuke ervaring. De inrichting vond ik erg prettig in een mooi pand. De stoelen zaten erg lekker.
Ik lees in andere recensies dat het eten snel achter elkaar kwam. Die ervaring had ik niet. Het was gewoon goed. Ongedwongen.
Het eten was erg lekker. voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht voor een prima prijs, zeker voor deze kwaliteit.
We hadden de mixed grill, stuk voor stuk lekker vlees. Ook het dessert zag er mooi uit en smaakte goed. De bediening was vriendelijk en vertelde kundig over het eten toen we er vragen over hadden.

Zeker een restaurant om weer te gaan eten!
Beste proever. bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat u uw bezoek aan ons restaurant als erg leuk heeft ervaren! We zien u graag nog eens terug!
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gisteren hier gegeten. Niet helemaal tevreden.

Het eten was redelijk tot goed: voorgerechten (salade met kip en carpaccio) prima, smaakvol en vers gemaakt. Hoofdgerechten Pekingeend lekker, ratatouilletaart minder. Kaasplankje vonden we niet lekker: 2 smakeloze kazen en een plakje oude kaas. Rode huiswijn is lekker.

Bediening was vriendelijk, maar in een enorm tempo: 3 gerechten binnen 3 kwartier was ons veel te rap. Beetje Amerikaans: lege borden meteen weg. En in dit geval ook onmiddellijk een nieuwe gang. Ik miste ook de toelichting bij het eten, bij het kaasplankje bijvoorbeeld.

We zaten in een hoekje achteraf tegen een hoge kast aan, achter een lange rij met nadere gasten verstopt. Niet een prettige plek. Interieur rood jaren 20-30. Maar dan niet echt.

We hadden vooral het gevoel dat we haast hadden, of moesten hebben.
Bedankt voor uw recensie. Jammer dat niet alles naar wens is geweest. We nemen uw verbeterpunten mee in ons overleg. Dit stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren.
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Na een dagje stappen in Groningen hadden we bij Humprey's gereserveerd voor het 3 gangen diner. Een ruime keuze waar je wel uit kan kiezen. Nadat we de bestelling doorgegeven hadden was het wachten en het duurde lang. We zagen om ons heen borden op tafel komen bij mensen die na ons besteld hadden. Dus even gevraagd of ze nog bij AH de scampi's moesten kopen. Geen sorry, maar alleen de melding: "mijn collega heeft uw bestelling niet ingevoerd". Toen de hete (volgens de kaart) scampi's in knoflook olie kwamen waren deze ook nog lauw warm. Maar na 3 kwartier wachten heb ik deze maar opgegeten. Het hoofdgerecht (zalm en dorade was lekker) kwam wel erg snel er achter aan evenals het dessert. De tiramisu hebben we wel eens veel lekkerder gegeten. Ook bij het afrekenen kwam geen vraag of alles naar wens was geweest. Ik had aan de dame waarbij we besteld hadden, tussendoor nog gevraagd of ze het een beetje druk had, maar het bekende kwartje viel bij haar niet. Soms wordt dan nog wel eens een kopje koffie van het huis aangeboden voor het lange wachten, maar dat kennen ze in Groningen blijkbaar nog niet. Geen reden om terug te komen.
Hartelijk dank voor uw recensie! Jammer dat niet alles helemaal naar wens is geweest. Graag komen we nader met u in contact. U kunt een mailtje sturen naar feedback@humphreys.nl
Monami .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Altijd goed eten bij humperys Groningen. Vooral de Mixgrill vind ik erg goed. Het 3 gangen menu heeft genoeg keuze. En dat voor een mooi prijsje.
Dank voor uw recensie en complimenten, graag tot de volgende keer!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Hier met een collega wezen eten omdat de vegetarische kaart mij wel aansprak. De gerechten zagen er verzorgd uit en de porties waren voldoende. De smaak(combinaties) waren prima, alleen zou het niet erg zijn als deze nog iets meer naar voren kwamen.

Het decor is netjes en chique. Wij zaten buiten op het terras omdat het mooi weer was, maar in de zaak was de temperatuur lekker fris en verkoelend. De service was prima. Bij het plaatsnemen werd ons een plankje met brood en kruidenboter gegeven, wat ik zelf een pluspunt vind. De tijd tussen de eerste drankjes en alle gerechten was prima. Ook werd ons op de juiste momenten gevraagd of alles naar wens was. Wel mocht er wat vaker gevraagd worden of we nog wat wilden drinken.

De prijs-kwaliteitsverhouding vind ik zelf ietwat te ver van elkaar af zitten omdat de 'smaaksensatie' voor mij ontbrak. Maar verder prima ervaring en eten gehad!

Dank voor de recensie, complimenten en de verbeterpunten. Onlangs is een nieuwe menukaart ingegaan, met vinden wij, veel lekkere gerechten. Hopelijk zit hier een mooi gerecht bij voor u. We zien u graag een keer terug!
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Met twee vriendinnen gegeten bij Humphreys. Prijs-kwaliteit is helemaal prima hier, omdat een driegangenmenu vrij goedkoop is. Ik zou persoonlijk liever iets minder grote porties hebben, maar van een verfijnder niveau.

Bediening helemaal prima, en het decor blijft gewoon leuk. Boudoir - chique, ik vind het geweldig!
Dank voor de recensie! We proberen door onze prijs laag te houden voor zoveel mogelijk mensen betaalbaar te zijn. We proberen hier natuurlijk altijd een balans in te vinden om ook gasten tevreden te stellen die gewend zijn iets meer uit te geven in een restaurant - onze tournedos van topkwaliteit voor een meerprijs is hier een voorbeeld van - graag ontvangen we zoveel mogelijk feedback van onze gasten zodat we in de toekomst deze balans steeds beter kunnen bepalen. Graag tot een volgende keer!
Schoonkruid .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Na een dagje Groningen gereserveerd bij Humphrey's aan de Vismarkt. We waren drie kwartier te vroeg, maar dat was helemaal geen probleem. Als voorgerecht kozen we Hollandse asperges met Bearnaisesaus en een gepocheerd ei met knapperige sla: Dit was zó lekker. Daarna kregen we de mixed grill en de gegratineerde mais-kipfilet, inclusief een glas rode huiswijn; heerlijk wijntje! Beide hoofdgerechten prachtig gepresenteerd en voortreffelijk van smaak. Het nagerecht bestond uit een Dame-blanche en een bolletje mokka ijs met tiramisu. De hoeveelheid was perfect; Niet overdreven veel en zeker niet te weinig. De bediening had voldoende aandacht voor ons en was zeer vriendelijk. Van harte aanbevolen!
Dank voor uw enthousiaste recensie, daar worden we vrolijk van! Graag tot de volgende keer!
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Het eten was een jaar geleden echt een dikke 8, maar werd keer op een keer een stuk minder. De service altijd goed! 1 maar, het lijkt wel alsof de 3 gangen steeds sneller worden geserveerd. Brood vooraf is altijd goed (en gratis), maar zou voorgesneden mogen worden. De sfeer is prettig en warm. Zeker een keer gaan eten!
Beste proever,

Dank voor de recensie. U kunt het altijd aangeven als u wat langer de tijd wilt nemen tussen de gangen in. Voor veel gasten wordt een relatief snel tempo gewaardeerd, maar horen het graag als het langzamer kan. We zien u graag terug de volgende keer.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Deze keer eens eten bij Humphreys in Groningen. Ik ben heel vaak in Rotterdam geweest, dus ik was erg benieuwd naar de verschillen.
Het decor was lekker ouderswets, het moet je smaak zijn, maar het geeft wel iets warms. Er was een groot scherm in een schilderij geplaatst waar oude 'stomme' zwart-wit films werden gedraaid.
Het gratis brood met smeersels in het begin vind ik altijd erg smakelijk!
De capparcio die mijn man en ik als eerste hadden besteld smaakte erg goed. Ik vind de porties capparcio wel steeds kleiner worden, maar ze zijn wel rijkelijk belegd.
De mixed grill en de biefsuk waren perfect gebakken. De kip vond ik wat droog. Genoeg patat en salade erbij geserveerd en mayo en appelmoes. Ook lekker!
Als nagerecht hadden we een citroentaartje en een apfelstrudel. Niks bijzonders maar wel lekker.

Ik vind deze humphreys, net zoals in rotterdam, gewoon lekker, maar geen culinaire hoogstandjes. Het personeel is vlug en vriendelijk.

Ik blijf er toch weer komen. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Beste proever,

Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten. Als het goed is moet de portie van de carpaccio al jaren hetzelfde zijn, maar ik ga het voor de zekerheid controleren. We zien u graag weer terug de volgende keer!