Humphrey's Groningen

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Humphrey's Groningen

linde K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vandaag, 16 december, om half zes gereserveerd bij Humpreys, Vismarkt in Groningen. Bij aankomst bleek het veel te druk. Dit heeft geresulteerd in een diner, waarbij er bInnen één uur drie gangen zijn doorgejast. Dit alles in een ongezellige ambiance: er stonden veel mensen aan de bar te wachten op een tafel. Blijkbaar waren er veel te veel reserveringen geaccepteerd.
De start was al ongelukkig: het eten werd al opgenomen voordat we de kans kregen om drinken te bestellen. Vervolgens werd het voorgerecht al geserveerd voordat we het drinken op tafel hadden. Binnen vijf minuten na het voorgerecht stond het hoofdgerecht op tafel. Daardoor was er nauwelijks de tijd om het voorgerecht enigszins te verwerken, met als gevolg dat het grootste deel van het hoofdgerecht onaangeraakt retour is gegaan. Door alle mensen die stonden te wachten kregen we het gevoel dat we als het ware weggekeken werden. De bediening had door de drukte ook onvoldoende tijd om ons fatsoenlijk te bedienen. Kortom: een groot fiasco: in plaats van een gezellige avond stonden we om kwart voor zeven buiten met een kater, die overigens niet van de drank kwam: we hebben slechts één drankje kunnen nuttigen.
Onze ervaring bij andere filialen van Humprey's is gelukkig beter, maar deze ervaring nodigt niet uit om nogmaals te reserveren. Een zware onvoldoende voor een avond waar we met veel goede zin aan zijn begonnen en heel slechte reclame voor Humprey's. Een aardig concept blijkt in Groningen een vreetschuur waar gasten als lopende pinpassen doorheen geholpen worden.
Ate T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zondagavond lekker gegeten bij Humphrey's. Het was drukl en daardoor wat lawaaiig. Bediening was vriendelijk en de tijd tussen de gerechten was prima.
Met ING-korting een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit.
Beste Ate, Bedankt voor uw recensie, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Deetje V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met een groepje bij dit restaurant wezen eten. Voor 27,50 had ik wel wat beters verwacht. Het eten, aankleding en interieur is smakeloos. Eendenborst was glibberig en vettig. Tiramisu slap en ijs smolt voordat ik ervan kon eten. Niemand aan te raden dit.
Beste Deetje V.

Vervelend om te horen dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Ik zal uw feedback door geven aan de vestiging.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zeer slechte ervaring hier gehad. Het begon al met de stoelen, die zaten ontzettend slecht. Vroegen we om een andere tafel maar dat kon niet en werd ons gezegd dat die stoelen nog slechter zitten!
Bediening was niet deskundig. Bestelde je wijn, vroegen niet wat voor wijn maar kreeg je gewoon iets ingeschonken. Ging uit dat het de huiswijn zou zijn maar later bij het afrekenen een veel duurdere prijs per glas betaald.
De flesjes van de opgedronken drankjes werden niet weggehaald (we zaten met 8 man) dus de tafel stond zo vol. We kregen blijkbaar brood met olijfolie van het huis. Werd neergezet maar niets over gezegd. Na het voorgerecht op te hebben stond de tafel zo vol. De drankjes en de broodplank stonden er allemaal nog.
Ik kon mijn wijnglas niet fatsoenlijk meer kwijt en die viel per ongeluk om over het voorgerecht van mijn buurvrouw. De bediening keek ernaar en liep gewoon weg. Ik zei nog tegen de bediening dat mijn glas wijn over het bord van mijn buurvrouw viel en omdat ze geen alcohol drinkt/lust het nu niet verder op kon eten. Werd totaal niet op gereageerd.
Het hoofdgerecht was ook heel slecht. De patat was nog half rauw en slap. De vegetarische ravioli ontzettend weinig.
Maar geen personeel te bekennen om je beklag bij te doen.
Toen we uiteindelijk het toetje konden bestellen zaten we er inmiddels al meer dan 2. Wat een trage bedoening.

-slechte bediening
-te weinig en ongaar eten
-prijs kwaliteit zeer slecht

Dit was mijn eerste ervaring hier en ook gelijk mijn laatste.
Beste Loes van der Veen,
Wat vervelend om te horen dat uw avond niet naar wens is verlopen. Ik heb uw feedback uiteraard besproken met onze vestiging in Groningen. Zij zijn erg geschrokken van de manier waarop u deze avond heeft beleefd. Dit is uiteraard niet de service die wij onze gasten willen bieden. Graag zou ik u willen vragen om via feedback@humphreys.nl contact met ons op te nemen zodat wij dit met u kunnen oplossen.
chantal K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijke avond met mijn partner beleefd. Inrichting erg smaakvol gedaan waarbij we toch wel stiekem de hele avond naar het bioscoop scherm hebben zitten gluren. Geen op of aanmerkingen over het eten. Dat was gewoon goed. Vriendelijk personeel met een brede glimlach
Bedankt voor uw complimenten! Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Vriendelijk personeel, maar zeer onervaren tot op het klunzige af. geen training gehad leek het wel. Eten was matig; rib eye was vet en de salade verzoop in de dressing. Ondanks gemiddelde prijs (€70 voor 2 personen) niet het geld waard. erg jammer, ik heb in Zwolle juist goede ervaringen met deze keten.
Hoi Thomas, bedankt voor je recensie. Wat jammer dat je een minder goede ervaring bij Humphrey's Groningen hebt gehad dan je normaal gesproken van ons gewend bent. Hopelijk zien we je nog eens terug en ervaar je je bezoek dan weer zoals in Zwolle!
Janieke H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Bioscoop scherm op achtergrond irritant als je er dicht op zit. Prijs kwaliteit verhouding goed. Leuke avond gehad!
Entree met garderobe/kleedkamer en kantoor begrijp ik niet zo goed.

Fijn dat u een leuke avond heeft gehad in ons restaurant! We zien u graag nog eens terug!
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben hier gegeten met de ANWB actie. We vonden het erg druk en daardoor wel wat lawaaiig. Desondanks waren de gerechten heerlijk, de wijnen idem en de bediening is vlot en alert. Zelfs een overgebleven stukje kaas van het plankje werd direct even ingepakt voor thuis! Kortom, een zeer uitgebreide kaart, lekker eten, weinig wachttijd en super vriendelijk bediening!
Bedankt voor uw complimenten! Fijn dat u erg te spreken bent over onze gerechten, de wijnen en de bediening. We zien u graag nog eens terug!
JohanenAnnemarie C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met zijn tweeën heerlijk gegeten met
een bon van vakantieveilingen. Wel vaker gegeten hier maar vandaag was echt top. Allebei de Parmaham met meloen en daarna de hertenbiefstuk en als dessert de wintercoupe. Het
was voortreffelijk. Doordat we lang moesten wachten op ons dessert kregen we een cappuccino aangeboden van het huis. Zeer netjes opgelost. Een echte aanrader. Kortom een heerlijk avondje voor een kleine prijs. Het enige minpuntje vinden we de kleine tafeltjes waar je bijna geen ruimte op hebt en dat je behoorlijk dicht op andere gasten zit.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Wat fijn dat u heerlijk heeft gegeten bij Humphrey's. We zien u graag nog eens terug!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prettige ontvangst, de inrichting vonden wij erg leuk maar ik kan me voorstellen dat als je van straks en design houdt je de inrichting niet mooi vindt.
De bediening was vlot en vriendelijk. We arriveerden om 17.30 uur en gaven aan dat we op tijd weer weg moesten, daar werd keurig rekening mee gehouden! Compliment.
De gerechten waren smakelijk en de prijs-kwaliteit verhouding was goed.
Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
stekket .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gisteravond bij Humphreys Groningen gegeten. Overdag een uitvaart gehad en wilden graag wat ontspanning en eten. De hele entourage is nog net als 10 jaar terug en mag worden opgefrist. Veel gedoe over een zitplaats, terwijl de helft van de zaak leeg was en wij niet bij het raam mochten zitten aan tafel voor 3. We hebben zelden zo slecht gegeten. Mixed grill te zout wat werd ontkent word door personeel. Ben maar een simpele huisarts maar weet echt wel wat te zout eten is. Wat proeven wij dan? en waarom ontkennen? Slecht doorgebakken vlees met slap spek en echt slappe friet. Een kommetje met 2 eetlepels rauwkost. Mayonaise wat te lang in een bakje heeft gestaan, zag er niet fris uit. Om over het toetje maar te zwijgen. Tot 2x toe de zaak ingelopen om personeel te vragen om bediening. Te weinig personeel beschikbaar of slechte werkorganisatie? Lang moeten wachten voor je iemand zag. Was het echt zo slecht, inderdaad. Onze klacht bij een een jongen in de bediening ( morsig gekleed) werd afgedaan met aanbod van een kopje koffie wat wij hebben geweigerd. Geen enkel aanbod om eten te vervangen. Nog onze klacht gemeld bij een vrouwelijke bedrijfsleidster? maar die schoot ook alleen maar in de verdediging en kwam met geen enkele compensatie. Geen enkel excuus gehoord Met stomheid geslagen en toen wij de zaak uitliepen werd op de valreep gezegd er gratis rauwkost bij besteld had kunnen worden. Onvoorstelbaar slechte ervaring die anders gecompenseerd had moeten worden
Bedankt voor uw kritische feedback, deze stelt onze organisatie in staat haar dienstverlening continu te blijven verbeteren. Uw recensie en mails zijn intern besproken en we gaan hopen op deze manier dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Afgelopen zondag samen met mijn vriendin bij jullie gegeten.
Een erg mooie zaak, die stoer, warm en sexy aandoet!!!

Het eten waren we alleen wat minder over te spreken.
De voorgerechten waren zeker niet bijzonder. De zalm was te lang gefrituurd, dan wordt de paneermeel bitter. De sushi van aubergine, tjah.......koude rijst en teveel zoete dressing. Hierdoor proef je helemaal niks van de aubergine.

Bij de hoofdgerechten waren we een beetje verbijsterd. Mijn vriendin had een Franse groente stoofpot met pastinaak, knolselderij en mosterd. Nou dit was een bord met gebalanceerde groente en een lepel mosterdsoep.....of zoiets? Zeg het maar. De garing is verder wel goed begrepen door de keuken.
Ik had als hoofdgerecht zeebaars. Zo'n delicaat stukje filet, droog krijgen? Hier is iets mis gegaan in de keuken. Te lang in de oven en met een saus dat voor mijn gevoel rechtstreeks uit een pakje komt, niet echt een aanrader.

De opmaak van de borden, was ook niet echt verzorgd. Meer aandacht en verfijning vanuit de keuken zou toch wel erg fijn zijn.
In mijn optiek! Moet en kan het zeker beter!!
Als er net zoveel aandacht in de keuken als in de zaak (prachtig mooi!!) zou worden besteed, komen we nog eens terug.

Voor het eten geven we een 5. We moeten misschien ook niet teveel verwachten voor €26,- (3-gangen).

Het dessert hebben we overgeslagen. Gekozen voor een lekker bakje koffie.

De bediening is erg vriendelijk en gastvrij.
Bij binnenkomst werden we prima ontvangen door de gastvrouw.
Bedankt voor uw recensie. We zullen uw kritische feedback bespreken met de keuken. De krokante zalm wordt over het algemeen zeer gewaardeerd door onze gasten. Jammer dat dit bij u niet het geval was. Heeft u tijdens uw bezoek uw onvrede over de gerechten aangegeven bij de bediening? Dan hadden we ter plekke met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's en bent u dan, net als over de service en het decor ook over het eten te spreken!
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met ons gezin een gezellig, lekker en dankzij de ING vouchers (waren nog net geldig) heel betaalbaar gegeten. Goede sfeer en bediening, het interieur oogt mede door de vloerbedekking luxe. Enig minpuntje dat de tafeltjes vrij krap zijn en de Hertog Jan biertap leeg was, Jupiler is toch wat minder. Voor vier personen was het brood aan de kleine kant. Pluspunt: de extra bestelde frietjes werden snel en kosteloos geserveerd evenals een kan kraanwater. Kortom gelet op de goede prijs/kwaliteit verhouding absoluut een aanrader! Komen zeker terug.
Bedankt voor uw recensie! We zullen uw verbeterpunten intern bespreken. Graag tot een volgende keer!
Angelinadem .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Na de expositie van David Bowie terecht gekomen bij dit gezellige restaurant. Een prima plekje aan het raam maar wel krap en klein. Bediening was erg aardig maar had nog wel een extra glaasje aan ons kunnen verkopen. Carpaccio was lekker zoals hij hoort te zijn. De biefstuk waren we minder gelukkig mee !! Erg zout en niet mals. De bijgerechten waren wel weer goed! Al met al komen we wel weer als we in de buurt zijn want we hebben toch heel gezellig bij jullie gezeten.
Bedankt voor uw recensie. Kritische feedback helpt ons onze dienstverlening te blijven verbeteren. We zullen uw punten intern bespreken. Graag tot een volgende keer!
ineke2 O.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Na een bezoek aan de expositie van David Bowie zijn we met 4 man/vrouw hier gaan dineren. Dit vooral omdat een NS kaartje gekoppeld aan hier eten een forse korting geeft en 3 van de 4 hadden zo'n korting.

Het restaurant heeft een gezellige inrichting en het gedempte licht, de gedempte muziek en (hoe banaal) de uitermate nette toiletten nodigen echt wel uit tot een bezoek.

De voorgerechten waren prima, mijn escargots uitstekend, carpaccio gewoon goed.
De nagerechten waren ook echt goed: prima 3 smaken sorbetijs, een gebakken suikerbrood wentelteefje en een chocolade-mokka bordje, goede kwaliteit.
Op zich zou ik een bezoek aan Humphrey's Groningen dus wel aanbevelen maar het substantiële deel van het hoofdgerecht door alle 4 besteld (zou Wagyu biefstuk moeten zijn) dat was voor twee van ons onder de maat. Bij de een medium besteld maar was absoluut rare (bloed liep over het bord), bij de ander, ikzelf, een bijna niet te snijden (steakmes!) en zeker niet te kauwen plat stuk vlees, niet weg te krijgen (overigens was deze dus ook van een heel andere vorm van de andere 3 stukken vlees). Dat was echt geen Wagyu (en je betaald wel bijna 5 euro extra daarvoor bij hun concept)!
Uiteraard gemeld en daarop is ook op zich adequaat gereageerd, met z'n tweeën besloten we dat 1 extra steak voor beide genoeg was, die werd gesneden geleverd en was zeker medium, zoals besteld. Maar ook daar zaten wat taaie stukken in (niet meer gemeld), dus wederom volgens mij nog steeds geen echt Wagyu vlees (of het bier en de massages zijn bij dit dier vergeten). Hadden we mss kunnen bedenken, maar een restaurantketen als deze zou zijn vlees toch nooit op zo'n manier op de menukaart zetten als er van die malsheid geen sprake is?
De bijgerechten waren wel weer echt prima en werden zonder bijbetaling op verzoek bij geserveerd. Prima friet, lekkere salade en ook de bijgerechten op het bord gewoon lekker. De bestelde huiswijn ook gewoon goed, niks op aan te merken.
Al met al voor ambiance en bediening een hoge waardering, maar gezien het zeer tegenvallende vlees (+5 Euro bij het menu) voor het eten toch niet echt. Mss volgende keer beter?

Beste proever, bedankt voor uw recensie. We serveren wel degelijk echte Wagyu steak, een heerlijk, mals stuk vlees. Wat jammer dat dit hoofdgerecht niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan! U mag het altijd aangeven als u ergens niet tevreden over bent, dan kunnen we ter plekke met u zoeken naar een oplossing.
Rowan D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Hier met mijn vrouw op een donderdag wezen eten. We hadden maar anderhalf uur de tijd en dit was geen probleem. De bediening was goed en vriendelijk, ze lieten af en toe een bestekje vallen maar dat kan gebeuren. Het decor ziet er goed uit alleen vind ik de tafels iets te dicht op elkaar. Prima restaurant om wat te gaan eten en we gaan hier zeker weer heen.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
Sabrina P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Met een vriendin spontaan hier gaan eten. We waren op tijd en kregen een mooi plekje bij het raam. Het is een groot restaurant, maar dat merk je verder niet. Door de verlichting en het meubilair een knus gevoel.

We kregen bij binnenkomst meteen brood en de kaart. Vlotte bediening.

Timing van volgende gerechten verliep goed en het eten was lekker. De rode wijn smaakte ook erg goed. Enig minpuntje is, dat we het eten nogal zout vonden. Met name de saus.
Bedankt voor uw recensie! Fijn dat ons eten bij u in de smaak viel. Graag tot een volgende keer!
19ger51 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met een ANWB aanbieding, kennis gemaakt met Humphrey's Groningen. Het is ons goed bevallen, ondanks dat 2 maal de consumpties vergeten waren. De bediening was vrolijk, het eten uitstekend, kortom een aanrader!
Beste Proever, bedankt voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteren hier voor de film aan gegeten, bij de reservering gemeld hoelaat we bij de bioscoop moesten zijn en wat dan de beste tijd is om te komen ze raadde me aan 2.5 uur, in deze restaurants kun je niet vaak de plank misslaan, de kaart veranderd regelmatig en er is vaak iets verassends op de kaart te vinden, bij de buren hoorde ik dat je met een kleine bijbetaling Wagyu, Japans rund, buiten de kaart om kon bestellen daarop heb ik onze serveerster gevraagd of ik mn bestelling om kon gooien want dat leek me toch wel wat en rare gebakken graag, ze zei dat ze dat probeerde te regelen en na 5 minuten kwam ze langs om te vertellen dat het geregeld was, vooraf een heerlijke lauwe geitenkaassalade, mn man krokante zalm en vond het heerlijk, toen de Wagyu. ...nou lekker hoor,buitenkant lekker bruin en van binnen rare en superzacht, mn man de mixed grill en was gewoon goed, de tiramisu ook lekker met een zalige caramelsaus...Toen de bijgerechten werden geserveerd werd er gelijk bijverteld dat we die bij mochten bestellen zoveel we wilden, ondertussen bij de buren werd gemeld dat devarkenshaas op de spies te rauw was,5 minuten later kregen ze het hele gerecht opnieuw, we zeiden net tegen elkaar dat de bediening ontzettend vriendelijk en snel is, studenten maar goed geïnstrueerd en plezier in hun werk, toen onze appelcompote en frietjes,opnieuw besteld, door een jongedame op tafel werd gekwakt en bovenop de lege schaaltjes werd gestapeld....Zo jammer en lachwekkend tegelijk, onze buurvrouw zat met open mond te kijken maar goed wel even gemeld aan onze serveerster die ook zei dat dit hun niet zo geleerd werd, het interieur vinden wij mooi alsof je in een oud kasteel zit maar tikkeltje aan de donkere kant mag iets meer licht ook de ruimte tussen de tafels is minimaal maar snap wel dat iedere vierkante meter geld opbrengt en de toko zat tot de laatste stoel vol, we waren er om 6u en gingen 20.15 weer weg...De huis wijn uit Zuid-Afrika ook niets mis mee, we gaan hier altijd graag heen.
Inge Sikkens
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug!
asvdh .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
op 1 december gegeten met mijn vriendin bij Humphrey's Groningen. Erg leuke ervaring. De inrichting vond ik erg prettig in een mooi pand. De stoelen zaten erg lekker.
Ik lees in andere recensies dat het eten snel achter elkaar kwam. Die ervaring had ik niet. Het was gewoon goed. Ongedwongen.
Het eten was erg lekker. voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht voor een prima prijs, zeker voor deze kwaliteit.
We hadden de mixed grill, stuk voor stuk lekker vlees. Ook het dessert zag er mooi uit en smaakte goed. De bediening was vriendelijk en vertelde kundig over het eten toen we er vragen over hadden.

Zeker een restaurant om weer te gaan eten!
Beste proever. bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat u uw bezoek aan ons restaurant als erg leuk heeft ervaren! We zien u graag nog eens terug!