Humphrey's Enschede

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Terras ligt niet aan de meest gezellige straat, maar je ziet er wel de meest bijzondere types voorbijkomen. En zeker als er meer mensen gaan zitten en het weer goed is, zit je buiten best leuk.
Zeer vriendelijk personeel, lekkere wijn en karafjes water voor erbij. Bij binnenkomst kregen we gelijk een broodje met kruidenboter en olijfolie, heerlijk. Ook het voor-, hoofd- en nagerecht smaakten prima.
Dus erg lekker gegeten en prima service!
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u te spreken bent over het eten en de service. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Vanavond met 5 personen gegeten bij Humphrey's in Enschede. Ondanks de reservering van een ronde tafel was deze niet beschikbaar.
Het driegangen menu was veelzijdig in de keuze, maar kwalitatief niet echt een aanrader.
De pasta's waren niet warm, de snoekbaars filet had nagenoeg geen smaak en de biefstuk had een lever smaakje. De voor- en nagerechten waren lekker.
De bediening was heel vriendelijk. Zij deden echt hun best om het de gasten naar de zin te maken.
Het decor was echt leuk en zou ook wel hoger gescoord hebben, als er op meerdere plaatsen in het pand geen rioollucht ruikbaar was geweest.
Hartelijk dank voor uw recensie en kritische feedback. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening, waar nodig, blijven verbeteren. Heeft u uw onvrede over het eten aangegeven bij de bediening? Dan hadden we ter plekke met u kunnen zoeken naar een oplossing. Hopelijk weerhoudt dit u niet van een volgend bezoek en zien we u nog eens terug bij Humphrey's!

Reactie van proever:

Jammer, terplekke wel aangegeven en daar is niets mee gedaan.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Dit is de tweede keer dat we bij Humphreys in Enschede hebben gegeten. Ze hanteren een tweemaandelijks wisselende menukaart dus het is altijd weer een verrassing wat er nu weer op staat. Uiteraard wordt er wel gerouleerd waardoor de frequente bezoeker hier wel oude bekenden in tegenkomt. Deze keer heb ik gekozen voor de krokante zalm, heerlijke stukjes sappige zalm gerold in wat lijkt op een nori velletje en daar een paneerlaagje omheen. Het zuurtje in de bijgeserveerde saus overheerst maar smaakt goed bij de zalm. Daarna de zeebaars met kreeftensaus met aardappeltjes en groenten. Goed gebakken vis, saus lekker van smaak. De garnituren; frietjes, appelcompote met cranberry en rauwkost erbij maakten het af. Dan het nagerecht, het wentelteefje met karamelsaus en -ijs. Een goede afsluiter van een lekker diner. Ook de zoete witte wijn is de vermelding waard, lekker fruitig zonder te zoet te zijn. Prima!
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek aan Humphrey's Enschede! Graag tot een derde keer!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Mijn hoofdgerecht en dat van mijn tafelgenoot was helaas niet volgens verwachting en hebben we laten staan. Jammer dat hier niets mee gedaan werd.
Beste proever, dank voor uw recensie. Kritische feedback beschouwen wij als zeer belangrijk. Spijtig dat uw hoofdgerecht niet naar wens was. Heeft u uw onvrede kenbaar gemaakt bij het bedienend personeel? Dan hadden we ter plekke met u kunnen zoeken naar een oplossing. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Schattigefamilie .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Met ons 2en goed ontvangen, vriendelijke bediening. Het was erg druk toen we kwamen maar er kwam net een plekje vrij bij het raam. We dachten de beste plek maar eenmaal daar bleek het toch wel een tochtplekje te zijn bij het grote raam. Eten prima, verrukkelijk brood vooraf en het diner was prima. Gezellige avond gehad.
Bedankt voor uw recensie! Fijn dat u een gezellige avond heeft gehad bij Humphrey's Enschede. We zien u graag nog eens terug!
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Hier gegeten n.a.v. de ANWB-actie; 3-gangen menu voor slechts 15 euro...
Ontvangst was erg vriendelijk en voorkomend en we mochten zelf een tafeltje kiezen.
Meteen al een broodje van het huis met kruidenboter en olie. Heerlijk vers brood met een knapperige korst.
Als voorgerecht carpaccio gekozen; erg dun gesneden vlees (zoals het hoort), prima salade, dressing en flinters kaas erbij.
Als hoofdgerecht de één de mixed grill , de ander de coq au vin ; beide gerechten zéér goed bereid!
Voldoende garnituur op tafel, zonder te hoeven vragen mayo bij de dikke frieten.
Nagerecht mochten we gelukkig inwisselen voor een glas wijn voor de één en heerlijke koffie voor de ander, het voor- en hoofdgerecht was voor ons meer dan voldoende!
Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was.
Prijs voor de drankjes en de fles wijn was prima in orde, ook zonder bijbetalen glazen water op tafel; dit zien we nogal eens anders...
Wij hebben bij dit gezellige en mooi ingerichte restaurant een super gezellige avond gehad waarbij we ons zéér welkom voelden!

Beste proever. Hartelijk bedankt voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek. We zien u graag nog eens terug!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Met 9 personen gegeten op kerstavond. Concept 3 gangen voor 1 prijs is erg handig als er 1 betaler is. Niemand hoeft nu naar de prijs te kijken. Brood vooraf heerlijk, stevig, knapperig en prima te snijden met het scherpe mes. Kruidenboter en olijfolie erbij heerlijk. Ik ga alle gerechten niet benoemen. Iedereen was tevreden met het door hem/haar gekozene. Muv het rostirondje(?) bij de tournedos (overigens bijbetaling wat het zeker waard was), het rostirondje was veel te zout. En 1 persoon vond de knapperige zalm te knapperig...tja. Bijlagen heerlijk en ruim voldoende. Er werd een aantal keren gevraagd of er bijgevuld moest worden maar dit was niet nodig. Desserts verrukkelijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. Wij komen zeker een keer terug.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Fijn dat uw gezelschap tevreden was over het eten. We verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant!
Pascalle V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
We hadden vaak van humphreys gehoord en wilden het nu zelf ook eens uitproberen. Nadat we in een achtergelegen steegje kwamen was daar humphreys. Ondanks de wat mindere locatie sfeervol ingericht. Bij ontvangst niet erg hartelijk ontvangen maar oke. Gerechten waren prima, gewoon lekker. De serveersters die ons hielpen waren erg vriendelijk. De eigenaar/manager daar in tegen was zeer maar dan ook zeer onvriendelijk. Wij wilden ons nagerecht niet aangezien wij in tijdsnood waren. De eigenaar liet duidelijk merken dat het hem niet beviel dat we geen dessert namen. Vervolgens moesten wij 10 min wachten op de rekening omdat wij zogenaamd niet gezien werden, waarna wij geïrriteerd vertrokken. Erg jammer dat een eigenaar je zo'n negatief beeld van humphreys meegeeft, door een niet verdiende slechte service.
Beste ProeverO, bedankt voor uw recensie. Humphrey's heeft gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Jammer dat u dit tijdens uw bezoek niet zo ervaren heeft. We zien u graag nog eens terug zodat u de service kunt ervaren die iedereen van ons gewend is!
Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Wij hebben zondag 22 maart jl. in Enschede van een voortreffelijke maaltijd genoten. het bedienend personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam en humorvol. Zeker een aanrader voor een volgende keer.
Dank voor de recensie en de complimenten! Graag tot de volgende keer!
Andrea L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Prima prijs-kwaliteit verhouding. De porties zouden misschien iets ruimer kunnen. Het broodje vooraf erg lekker(beetje zoutig, maar daar houd ik zelf wel van). Vriendelijk en vlot personeel.
Dank voor de recensie en complimenten! Welke gerechten vond u aan de kleine kant?

Reactie van proever:

Met name het visje gewikkeld in een pakketje (het heeft een mooie naam op jullie kaart).
De smaak was goed, maar qua hoeveelheid...het was met een paar hapjes op helaas.

anf 2e reactie van restaurant:

De scholfilet 'en papillote' is dat denk ik. Normaal gesproken zou dit ongeveer 160 gram filet moeten zijn. Zal eens bij de chef checken of het goed wordt afgewogen. Dank voor uw bericht.
Silviabolte .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Eten was wel redelijk goed, niet uitmuntend of zo. Voorgerecht was een lekkere salade nicoise. Hoofdgerecht mixed grill werd er niet gevraagd hoe de biefstuk (medium, rare of well done), dit werd dus rare, wat mij persoonlijk te rauw is. En idd ongeinteresseerde ontvangst, ook daarna keek men niet bepaald naar je om, komt hierdoor afstandelijk en koel over, je voelt je niet echt welkom, maar een nummer. Dat is echt jammer, want er zit meer in...
Beste proever,

Hartelijk dank voor je recensie. We zullen je punten meenemen om zo onszelf te verbeteren. Hopelijk is het de volgende keer helemaal naar wens!

Groet Humphrey's
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
We waren met een groep van 6 personen en hadden gereserveerd. Bij aankomst waren we wel bekend maar was er geen tafel voor ons gedekt. Werden naar boven gestuurd waar we een tafel hebben uitgezocht die voor ons werd gedekt. Het restaurant ziet er verder wel gezellig en leuk aangekleed uit. De glazen wijn waren erg klein (voor € 3.50 wel OK) maar het gevraagde water erbij hebben we pas na 3 keer vragen gekregen. We kregen vooral brood wat erg zout en erg hard was. Verder alleen een steakmes om het te snijden, dit was (bijna) niet te doen. Ook de kruidenboter was niet bijzonder van smaak en erg zout. Ook mijn voorgerecht (Salade van oosters gemarineerde biefstukpuntjes) was weer erg zout. Mijn hoofdgerecht was de mixed grill. Van de drie stukken vlees was het rund erg rood (er was mij ook niet gevraagd hoe ik het het liefst heb), de kip was iets ondefinieerbaars zonder structuur of smaak. De varkenshaas was niet super maar niets op aan te merken. Het geheel was al redelijk afgekoeld en niet lekker warm . De bijgerechten waren voldoende en de appelmoes was heerlijk. Als dessert had ik het taartje van panna cotta waarop niets was aan te merken. De lekkerste gang van de avond gelukkig als laatste. De bediening aan het begin van de avond was niet echt geïnteresseerd in ons, later een ander meisje wat erg haar best deed om het ons naar de zin te maken (alleen doordat ze het hele restaurant om ons heen al begint schoon te maken voel je niet erg welkom meer). We zullen niet snel terug komen denk ik.
Beste proever, jammer dat de avond niet helemaal verlopen zoals het zou moeten. Graag zouden we nader in contact komen met u. Kunt u uw gegevens mailen naar feedback@humphreys.nl, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Gekozen voor salade nicoise, kalfssucade en hangop.
Vooraf een stuk te zout brood met heerlijke olijfolie en kruidenboter.
De salade werd geserveerd op een uitermate klein schaaltje en dat viel tegen. Het oogde erg zuinig en afgepast. De kalfssucade was op zich goed mals maar te zout net als de frieten. De mayonaise uit een potje (?). De salade werd geserveerd in een plastic bak: nou ja zeg.
De hangop met limoen, yoghurt en fruitsaus was prima en leuk geserveerd in een weckpotje.
Ik heb bij de kalfssucade verteld dat ik het te zout vond. Dat werd meteen met de kok besproken en teruggekoppeld. Het zou aan de truffels (!) kunnen liggen. Verder was de smaak volgens de kok niet voor verbetering vatbaar. Jammer, jammer.... Ook al lees ik in andere recencies soortgelijke "gezouten" opmerkingen. Doe er iets mee, zou ik zeggen. Tot slot: een kopje koffie aanbieden zat er helaas niet in. Met gemengde gevoelens de zaak verlaten.
Beste proever,

Hartelijk dank voor je recensie. We zullen je opmerkingen mee nemen in onze evaluatie en onze dienstverlening verbeteren waar dat mogelijk is.
Goossens .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Mooi concept lekkere verse broden vooraf en tijdens het eten!
Helaas kregen wij een in mijn ogen vrij slechte tafel toebedeeld waardoor het voor ons moeilijk was om gezien te worden, dit is na het voorgerecht aangepast doordat wij om een andere tafel vroegen.

Het eten was net niet wat ik er van verwachtte, gamba's te gaar en droog, pasta flauw, al dente was al fatto en was te vergelijken met wat je bij de cateraar in het vliegtuig krijgt, pluspunt dat het wel een verse pasta was.
Dank voor uw recensie. Vervelend dat het gerecht niet goed geserveerd is, dat hoort uiteraard niet zo. Ik hoop dat u ons een herkansing gunt.
Rosalie L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Met een groep van 8 gegeten. Hadden van tevoren doorgegeven dat er 1 geen gluten mocht en 1 geen lactose, dat bedachten ze zich echter pas toen de bestellingen al waren opgenomen. Er werd echter netjes gecheckt of zij deze gerechten mochten hebben, er is een aparte glutenkaart aanwezig. Er is qua kaart keus genoeg, en het smaakte prima. Mooie porties en goede bediening.
Beste proever,

Bedankt voor je recensie, hopelijk tot snel weer een keer!
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Het valt gelijk op dat het op zaterdagavond erg gezellig is bij Humphrey's. Reserveren is zeker geen luxe, elk tafeltje lijkt gevuld. De kracht lijkt 'm vooral te zitten in de menukaart die met enige regelmaat verandert. Hierdoor blijven mensen vaker komen. Prima eten voor een meer dan prima prijs.
PP2014 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Helaas heeft dit restaurant de verwachting niet waargemaakt. In Zwolle hadden wij een uitstekende ervaring met deze keten, maar dit restaurant was precies het tegenovergestelde. Ongeïnteresseerde ontvangst, met z'n 3-en aan een (te) klein tafeltje en vervolgens (te) kleine porties, weliswaar lekker, eten. De krokante zalm en de wakadori kip smaakten goed, maar zoals gezegd waren de porties erg klein. We hebben extra frites besteld en moesten, waar bij andere restaurants dat gratis is, hiervoor gewoon betalen. Of het nu kwam dat we met een kortingsbon kwamen, of dat het personeel deze avond geen zin had weet ik niet, maar dit was een afknapper; volgende keer gaan we weer naar Zwolle.
Beste proever,
Bedankt voor je recensie. Jammer dat dit restaurant van ons niet bevallen is. Wel kan ik u melden dat onze friet altijd gratis is bij het hoofdgerecht. Op onze kassa's zit geen knop om hiervoor extra geld te rekenen.
Groet Humphrey's

Beste "Humphrey's",
Jammer dat u alleen op de friet reageert, die overigens op de bon wel degelijk als bijgerecht vermeld stond. Dit was voor ons het minst belangrijke minpunt. Als je uit eten gaat is vooral de sfeer en de kwaliteit van het eten belangrijk.
groet PP2014

anf 2e reactie van restaurant:

Beste PP2014,

Bedankt voor uw reactie, de andere punten zullen zeker worden meegenomen in onze evaluatie. Op de bon kan inderdaad extra friet vermeld staan, maar altijd met 0 euro erachter, vandaar dat we daar op reageerden. Maar nogmaals bedankt en misschien tot een keertje in Zwolle!

Groet
Mrjolein .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Het restaurant ziet er leuk uit, maar daar blijft het dan ook bij. We waren met een grote groep, daardoor duurt het natuurlijk allemaal wat langer, maar we moesten soms wel erg lang wachten. Het hoofdgerecht was de mixed grill. Van de drie stukken vlees kon ik begrijpen wat wat was, maar de kip was echt een ondefinieerbaar stukje vlees zonder structuur of smaak. De varkenshaas was echt gortdroog en de biefstuk ook niet lekker. Het brood vooraf was erg zout en erg hard.

Alleen de creme brulee als toetje was lekker.
Leo26 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Na een etentje bij Humphrey's met de collega's, nu met een bon van Vakantieveilingen weer bij Humphrey's Enschede. We waren vroeg, 't was nog rustig, maar gaandeweg liep het lekker vol. Prima bediening. Voorgerechten (Caesar salade / Zalm met toast) waren uitstekend. Hoofdgerechten vonden we allebei wat minder, het vispalet had niet veel smaak, de mixed grill was vooral véél maar niet bijzonder. Toetjes [aardbeien Romanoff & vruchtensorbet] waren goed. Nou ja, hoofdgerechten dus niet helemaal toppie, maar gezien de prijs (zeker met zo'n bon van Vakantieveilingen erbij) toch een prima etentje. Doen we vast nog wel eens weer!
Bartje V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Heerlijk gegeten de afgelopen keren, voor een heel redelijke prijs. vooral de garnalen in olie en knoflook als voorgerecht, of de gerookte zalm zijn aanraders!.