Humphrey's Eindhoven

Wilhelminaplein 3 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Humphrey's Eindhoven

Zakelijk en zinderend

Humphrey's heeft zich in vele grote steden in Nederland op de kaart gezet. Het maakt dit restaurantje ook een geschikte plek voor bedrijfsuitjes. In Eindhoven is het neergestreken in een pand met charmante jaren 70 uitstraling. De kaart is Frans met af en toe een uitschieter naar Azië, aan prikkelende smaken geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Trudyvandergrinten V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
voor 4 personen te weinig frites, salade, compote allemaal kleine bakjes.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Alles perfect. Alleen veel tafels in beperkte ruimte. Nogal lawaaierig
Dank voor uw recensie. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gefrituurde zalmrolletjes en Italiaanse forchetta varkensspek zal ik niet meer kiezen. Verder alles prima.
Beste Ruud, bedankt voor de recensie. Wat vond u niet lekker aan de zalmrolletjes?
A W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Goede, hartelijke bediening, maar slecht vegetarisch menu. Voorgerecht was taaie ijskoude noodleburger met klein likje satésaus, hoofdgerecht harde smakeloze ravioli begraven onder flauwe puree met grote stukken biet. Nagerecht klonk lekker, pain perdu met speculaas, maar bleek taaie tosti.
Zelden zo slecht vegetarisch gegeten, jammer want ik heb zelden zo'n goede bediening gehad!

Beste A. Weterings, wat jammer dat u niet tevreden bent over het vegetarische menu. Normaal gesproken zijn onze gasten erg te spreken over de vegetarische gerechten die wij serveren. Heeft u uw onvrede aangegeven bij de bediening? Dan hadden zij ter plekke met u kunnen zoeken naar een oplossing. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Kuytenap K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
goede sfeer
Dank voor de recensie. Graag tot een volgende keer!
2anca F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Op zaterdagavond tijdens GLOW EIndhoven om 17:30 uur met 4 personen heerlijk 3 gangenmenu gegeten. Bij hoofdgerecht werden ipv 1 schaaltje friet er meteen 2 neergezet omdat de serveerster had gehoord dat we gek op deze frietjes zijn.
Even was er verwarring met de IENS actie van AH 2 (voor de prijs van 1). Dat was dus niet bij dit restaurant :( .
(Dit verwijten we IENS omdat dit NIET duidelijk vermeld staat op hun site en daar kan Humphrey's niets aan doen. )
Bedankt voor de recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Ellencavens .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
heel erg lekker gegeten, erg aardige en attente bediening, leuk en gezellige ingericht. wij komen beslist terug ! blij dat het restaurant ons door bekenden was aangeraden. wij waren daar met onze dochter en vrienden uit denemarken, en wij hadden een fijne avond.
Dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Humphrey's Eindhoven gaf vanavond het voorbeeld hoe het absoluut niet moet. Bij onze eerste tafel kwam geen bediening. Na te zijn verhuisd naar een andere tafel werden we eindelijk opgemerkt. Vervolgens minimaal 10 graten in mijn snoekbaarsFILET, waarvan 1 zo groot als een tandenstoker. Lippenstift op een bierglas. Overig servies ook vol vettige vegen en vingerafdrukken. En een niet kloppende rekening waarop een fles wijn en glas bier te veel werden doorgerekend. Dit kan natuurlijk allemaal gebeuren. Maar de serveerster leek het allemaal niet veel te interesseren. Ze gaf geen enkele reactie (reageerde niet eens toen wij op de graat en lippenstift wezen), laat staan dat zij excuus maakte. Al met al een behoorlijke domper! Hier gaan we niet meer heen.
Beste Sabine, bedankt voor de kritische feedback. Vervelend dat uw bezoek aan Humphrey's niet helemaal verlopen is zoals u gewenst had. Nadat u uw onvrede over de vis kenbaar heeft gemaakt bij de bedrijfsleiding tijdens het afrekenen hadden ze graag met u naar een passende oplossing gezocht. Spijtig dat u hier niet op in wilde gaan. Graag verwelkomen we u nog eens bij Humphrey's en hopelijk heeft u dan dezelfde positieve ervaring zoals de meeste gasten. Als u feedback@humphrey's.nl informeert over uw komst, zorgen we ervoor dat de eerste rondje drankjes van het huis zijn!

Reactie van proever:

Beste Humphrey's, ik denk dat u ons verwart met de tafel met 2 dames naast ons buiten op het terras (wij waren met 4 personen). Daar waren namelijk klachten over snoekbaarsfilet die niet gaar was. Wij hebben geen contact gehad met de bedrijfsleiding, alleen met een serveerster en ober. Er werd tijdens het afrekenen niet op onze klachten ingegaan en er werd geen oplossing geboden.
Thomasrus .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Op 11 juni 2016 gegeten bij Humprey's in Eindhoven. Een mooie en sfeervollen zaak maar tot mijn grote spijt echter geen bevredigende ervaring. Het was deze avond druk in het restaurant en de keuken en bediening konden dit overduidelijk niet aan. Het eerste drankje en het voorgerecht kwamen snel en deze eerste gang was kwalitatief ook prima. Daarna ging het echter snel bergafwaarts. We hebben ongeveer een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. De bediening was in geen velden of wegen te bekennen en ook een tweede drankje moest drie keer besteld worden voordat het eindelijk gebracht werd. Toen, na herhaaldelijk aandringen en opnieuw vragen het hoofdgerecht eindelijk kwam, was het vlees veel te droog en was op de vis en de patat het zout vergeten wat resulteerde in een smakeloos gerecht. Verder liet de presentatie van het eten zeer te wensen over. Om ons heen bleven het bestek en de borden van gasten die reeds vertrokken waren, op de tafels staan, er werd niet opgeruimd. Ik begrijp dat het druk was, maar dit ging werkelijk te ver.
Beste thomasrus, bedankt voor uw recensie en feedback. Kritische feedback stelt ons in staat onze dienstverlening te blijven verbeteren. Zou u een mail willen sturen naar feedback@humphreys.nl? Dan komen we verder met u in contact en zoeken we samen naar een gepaste oplossing. We zullen ervoor zorgen dat u de volgende keer ons restaurant wél met een tevreden gevoel verlaat!
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Door een cadeaubon v een werkgever met een vriendin bij Humphrey's beland.Sfeervol ingericht.Ik had het aspergemenu een asperge kroket vooraf met tartaarsaus heerlijk!!!Als hoofdgerecht asperges met zalm.Mijn vriendin rundercarpacio vooraf en mixed vleesspies ze had er aloi bij frites salade en vruchtencompote.Als nagerecht beide aardbeien met ijs.Dit alles was mooi opgemaakt en geserveerd en was heerlijk bediening ook goed we hebben zo wel binnen als later buiten gezeten op terras en lekkere koffie.Goede sfeer en correct integer personeel!!We hoorden dat het moeilijk was om personeel te vinden dus om ze te helpen vermeld ik dit erbij.Aanrader!!!
Beste costaki, dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Bbeeldhouwer .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Aspergemenu besteld met aspergekroket als vooraf en asperges met zalm als hoofdgerecht. Verrassende combi, goed van smaak, mooi gepresenteerd. Echt een aanrader. De bediening is uiterst vriendelijk en adviseert met kennis van zaken. De inrichting is licht teakhout, prettige atmosfeer. De tip voor Humpfreys is om de standaard frites en appelcompote niet bij een subtiel gerecht als asperge te serveren. Buiten dat prima.
Dank voor uw recensie! We zijn blij dat het aspergemenu goed in de smaak is gevallen! Graag verwelkomen we u nog eens bij Humphrey's!
Toing199 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
We zijn met zes vrienden geweest. Super sfeervol interieur, erg huiselijk, gezellig en warm.
De bediening was geweldig, vriendelijk, snel en zeer professioneel.
We hadden met zessen vier verschillende hoofdgerechten, alle vier waren heerlijk. Parelhoen, spies, garnalen en asperges! Maar ook voorgerechten waren erg lekker en de toetjes!!!!!!!........

Een echte aanrader voor iedereen!!! Dank je wel voor een heerlijke en gezellige avond.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u een heerlijke en gezellige avond heeft gehad bij Humphrey's Eindhoven. We zien u graag nog eens terug!
Johan Jongejan .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We eten regelmatig bij Humphrey's in het hele land. Dit keer maakten we kennis met het nieuwe restaurant in Eindhoven. Het restaurant heeft een frisse, lichte en gezellige uitstraling. Het is net of je in een gezellige grote huiskamer komt eten. Maar deze huiskamer is wel erg gehorig. We schoven om 20:00u aan onze gereserveerde tafel aan en de meeste tafels waren bezet. En dat zorgde voor een dermate hoog geluidsniveau dat gezellig dineren met zijn 4 niet mogelijk was. Een normaal gesprek voeren met de tafelgenoten aan de andere zijde was nauwelijks te doen en daardoor zeer vermoeiend. Wij zaten links achterin de zaak.Het eten was prima. De stukken kippendij aan de mixed grill spies waren helaas niet volledig gaar, maar dat werd keurig opgelost door het personeel. Korte tijd later kwam een aanvullend bord met heerlijke losse stukken kip. Het eten was verder heerlijk. Toch komen wij hier niet terug zolang de akoestiek niet aangepast is. Gezellig eten met zijn 4 betekent, naast en goede bediening en keuken, ook dat je een normaal gesprek moet kunnen voeren met elkaar.
Bedankt voor uw recensie en kritische feedback. Fijn dat u het eten heerlijk vond! We zullen uw punt wat betreft de akoestiek intern bespreken. Graag tot een volgende keer!
Lonneke101 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Een middagje eindhoven gepland en van te voren gereserveerd bij humphreys eindhoven. We waren erg benieuwd omdat het restaurant pas een week open was. We besloten dat we toch later dan de gereserveerde tijd wilde eten en dit was geen probleem. Bij binnenkomst werd er gevraagd of we voor (drukke gedeelte) of achter wilde zitten (rustige gedeelte) we kozen voor het voor gedeelte. Fijn bij het raam. Er werd vrijwel meteen een drankje opgenomen en niet veel later werd er heerlijk brood en de kaart gebracht. Het eten kwam precies goed op tijd en elke gang was heerlijk. Bediening alleraardigst geen vraag ging onbeantwoord voorbij. (kunnen andere zaken nog eens een voorbeeld aan nemen) en de leidinggevenden die rondliepen hielden alles goed in de gaten. Al met al een fijne humphreys ervaring (helaas niet bij alle zo) dit is zeker een aanrader!
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat u een fijne Humphrey's ervaring heeft gehad bij onze nieuwe vestiging in Eindhoven. Hopelijk tot een volgende keer!