Humphrey's Eindhoven

Wilhelminaplein 3 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Humphrey's Eindhoven

Zakelijk en zinderend

Humphrey's heeft zich in vele grote steden in Nederland op de kaart gezet. Het maakt dit restaurantje ook een geschikte plek voor bedrijfsuitjes. In Eindhoven is het neergestreken in een pand met charmante jaren 70 uitstraling. De kaart is Frans met af en toe een uitschieter naar Azië, aan prikkelende smaken geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Natalie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten,voor,hoofd en nagerecht!
Gezellige sfeer.
Komen zeker een keer terug
Beste Natalie, Bedankt voor de recensie, tot de volgende keer!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
We werden positief verrast door Humphrey's in Eindhoven. Eerder bij een ander filiaal geweest waar het interieur nog niet onder handen was genomen, maar het eten wel goed was. Een strak, hip en modern interieur met warme kleuren: erg gezellig en intiem, mooi verlicht. Personeel was erg vriendelijk en gastvrij, nam de tijd voor ons. Menukaart bood genoeg keuze, gerechten waren uitstekend. Zowel qua smaak als qua opmaak op het bord. Prijs-kwaliteitverhouding was zeer goed. Een geslaagde avond uit, we komen graag nog eens terug bij Humphrey's en bevelen het dan ook van harte aan!
Beste Tom Brouwers,

Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en u een leuke avond heeft gehad. Bedankt voor uw positieve recensie.
anthony S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijke gerechten, veel variatie, erg lekker gegeten in een gezellige ambiance. Dankjewel!
Beste Anthony Scheepers,

Goed om te horen dat u een leuke avond heeft gehad in ons restaurant. Bedankt voor uw positieve recensie.
i.en D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We zijn goed ontvangen. Leuk ingericht restaurant en vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit voor die prijsklasse. Zeker een aanrader
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en het was weer erg lekker. De zalmrol was fantastisch. Super vriendelijke bediening. De mixed grill was ook lekker en alles wordt heel mooi gepresenteerd. Top!
Bedankt voor uw recensie, erg leuk om te horen. Hopelijk zien wij u snel terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Netjes en warm ingericht maar niet meer van deze tijd
Beste Henk van de Paal, Wat fijn om te zien dat u uw bezoek zo goed heeft ervaren.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten en uitermate vriendelijke bediening. Alle lof.
Bedankt voor de complimenten!
Eddie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Beetje weinig eten (zowel voorgerecht als hoofdgerecht)
Beste Eddie Veluw,
Bedankt voor uw recensie, uw feedback over het formaat van de porties zullen wij zeker meenemen tijdens ons overleg.
Addy R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gezellig tafeltje, maar wel klein voor 4 personen, had iets groter gemogen.
Beste Addy Rijssemus, Bedankt voor uw recensie.
theaverbeek V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hoeveelheid groenten veel te WEINIG!!!!!
Beste Thea Verbeek, Bedankt voor uw recensie. Ik ga uw opmerking over de hoeveelheid groente zeker intern doorgeven.
Margaret V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima bediening, leuk tentje, lekker eten, wel hele kleine porties, net genoeg voor ons(4dames)
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was niet bijzonder.
Beste Marleen, Bedankt voor de recensie, vervelend dat het eten niet bijzonder was.Toch fijn om te zien dat de service wel naar wens is geweest.
De tafel van C.H.A K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gastvrijheid hoog in het vaandel! Compliment.
Bedankt! Hopelijk tot ziens bij Humphrey's!
L J.
Aardige en vriendelijke bediening! Gastvrij, prettige ambiance, gerechten lekker en niets op aan te merken
Hartelijk bedankt voor de recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Raakte wat ontregeld bij grotere drukte
Eten prima.personeel wat amateuristisch.
Eten op een bank langs de muur is byzonder onhandig en hoort niet thuis in een restaurant maar in een biefstukje oid.
Na aangegeven te hebben buiten te willen eten wordt wanneer er een plek vrij komt buiten een echtpaar welke later is binnen gekomen, er op geattendeerd dat er plek is.
Hartelijk dank voor uw kritische feedback. Deze stelt ons in staat onze dienstverlening continu te blijven verbeteren. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's.
suus .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De eerste avond dat Guus Meeuwis optrad hier gaan eten. Vantevoren wel even gereserveerd voor de zekerheid. Alles was top. Leuk tafeltje op het terras, vlotte bediening met een vleugje humor. Gerechten waren lekker en we waren ook nog eens op tijd voor het concert. Een aanrader!
Beste Suus, goed om te horen dat uw bezoek aan Humphrey's Eindhoven top was! Graag zien we u nog eens terug!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gezellige ambiance, was prachtig weer dus konden buiten een tafeltje uitzoeken. Prima kaart met ruime keuze. Vriendelijk en gastvrij personeel. Een aanrader, komen bij gelegenheid zeker nog eens terug.
Hoi Rob, bedankt voor de recensie. Tot de volgende keer!
vera J.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Vanavond voor het eerst hier gegeten en het was uitstekend! Het eten was heerlijk, de bediening erg vriendelijk en een pluspunt was dat je zelf kunt aangeven wanneer je een volgende gang wil hebben! Zeker een aanrader en we gaan hier vaker terug komen!
Hartelijk dank voor de complimenten Vera! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's1
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Erg vriendelijke ontvangst. Wij wilden graag buiten zitten, meteen nakijken of het kan, geen probleem!
Regelmatig komen ze vragen of alles naar wens is. En dat was het. Heerlijke Rosé en lekker eten, met aandacht klaargemaakt! Wij maken ons op voor een volgende keer!!!
We zien jullie graag nog eens terug Martin!
Emmie B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was voortreffelijk. ????
Fijn om te horen Emmie!