Humphrey's Eindhoven

Wilhelminaplein 3 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Humphrey's Eindhoven

Zakelijk en zinderend

Humphrey's heeft zich in vele grote steden in Nederland op de kaart gezet. Het maakt dit restaurantje ook een geschikte plek voor bedrijfsuitjes. In Eindhoven is het neergestreken in een pand met charmante jaren 70 uitstraling. De kaart is Frans met af en toe een uitschieter naar Azië, aan prikkelende smaken geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Eindhoven

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Emmie B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was voortreffelijk. ????
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Helaas waren ze ons vergeten het hoofdgerecht uit te serveren. Ter compensatie gingen er 2 drankjes van de rekening.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker gegeten, alles vers klaargemaakt. Je kunt zelf je tempo bepalen. Vriendelijke bediening.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Spontaan bedacht om uit eten te gaaan en we zijn er weer verwend. Heeeeeerlijke gerechten, geweldige service en gezellige ambiance. Wederom genoten en niet voor het laatst. Bedankt!!
R H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vriendelijk personeel, kon zelf de tussenpozen tussen de gerechten aangeven, erg prettig.
De kwaliteit van de gerechten was zeer goed, eten was zeer smakelijk, en netjes opgediend.
Bedankt voor de complimenten R. Helders! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Voorgerecht was er binnen 1 minuut...dus prefab & magnetron!
Prijs per glas wijn 4 ,95 te duur!
Hoi Sabine, bedankt voor de recensie. Onze koks beginnen elke dag met de mise en place. Dit wil niet zeggen dat de gerechten die we serveren prefab zijn maar dat er al het een en ander is voorbereid om zo voor een snelle bereiding van de gerechten te kunnen zorgen. Naast de kaartwijnen serveren we ook verschillende huiswijnen voor € 3,75 per stuk. Deze kunt u vinden op de linkerkant van de menukaart.
petra M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel.Ga zeker terug hier.Misschien wel een keertje de kaart aanpassen met andere gerechten.Verder alles prima.

Hoi Petra, bedankt voor de complimenten! Onze menukaart wordt elke twee maanden aangepast!
carina O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het was volle bak en daardoor een beetje rumoerig. Verder gezellig vriendelijk personeel. Top gegeten!

Hartelijk dank voor de recensie. We zien je graag nog eens terug bij Humphrey's!
Willy F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk diner gehad. Geweldige gastvrouw.
Bedankt voor de recensie. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Salade gamba en salade kip erg smaakvol. Mixed grill prima! Zelfs de champignons en paprika waren heerlijk. Tiramisu met ijs ook goed. Vlotte en vriendelijke bediening en de prijs-kwaliteit dik in orde. Kortom, hier zien ze mij nog wel terug!
Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over je bezoek! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Eten was heerlijk. De catch of the day was een zeetong en was zeer geslaagd. De service was netjes en attent. We mochten eerst buiten op het terras van het voorgerecht genieten in de zon en vervolgens toen het wat kouder werd mochten we een tafeltje binnen uitzoeken. Alleen jammer dat het niet zo druk was.
Bedankt voor de recensie Freek! Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Thijs L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig restaurant. Mooie inrichting/ Vriendelijke en vlotte bediening. Je kan elkaar tijdens het eten goed verstaan.
Bedankt voor uw recensie. Tot de volgende keer bij Humphrey's!
angelapluijmen S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Dit was voor mij de eerste keer dat ik bij Humpry.s heb gegeten. Het was in alle opzichten prima. Goede sfeer, gastvrije benadering, heerlijk eten, wat wil ik nog meer. Zal zeker terug komen!
Hartelijk dank voor uw recensie. Wat fijn dat uw eerste bezoek aan Humphrey's zo goed bevallen is. Tot de volgende keer!
Norbert S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Prima avond, zeer goed eten, goede bediening. Alles bij elkaar perfect
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekker gegeten, hele prettige sfeer. Ook de kinderen waren erg welkom. Ze kregen meteen een puzzel om te kleuren. Mijn jongste wilde graag poffertjes, eigenlijk was dat een toetje. Maar was geen probleem. Hij kreeg als hoofdgerecht een heel groot bord poffertjes.
Bedankt voor uw complimenten! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Relinde L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Positief: Gezellig, goed eten, lekker, genoeg en goede bediening.
Negatief: ontzettend warm + bij reservering erbij gezet dat iemand jarig was die avond. Had het wel zo attent gevonden als daar iets mee werd gedaan.
Hartelijk dank voor uw recensie! We zullen uw punt over de jarige intern bespreken. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Sven K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten was goed en de bediening erg vriendelijk. Ze waren ook snel genoeg bij de tafel als je glas of bord leeg was, zonder dat het gehaast voelde.
Bedankt voor uw recensie! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Fijne ontvangst, goede vriendelijke bediening. wij hadden een 3 gangen menu, het was uitstekend. Wij hebben een fijne gezellige avond gehad.
Bedankt voor de complimenten Jan! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
De ontvangst was heel vriendelijk. Ook hebben we heerlijk gegeten. De kabeljauw was goed gebakken (dus niet te droog) en de kalfssukade was lekker mals. Niet te vergeten was ook de Tom kha kai soep uitstekend. De bediening en service was top. Pluspunt is dat er werd gevraagd of er gewacht moest worden met het volgende gerecht. Zelf vinden we dat erg prettig. Ook werd er veel moeite gedaan om onze (niet) meegebrachte bon te verzilveren.
Bedankt voor je recensie Sandra! Goed om te lezen dat je heerlijk hebt gegeten en tevreden bent over de service. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Vanavond, 21/2, Nou ik zal je vertellen het was op 3 fronten prima. Eten erg lekker, bediening goed en zeer vriendelijk, inrichting geheel in stijl. Kortom we hebben genoten 'n 9 ++
Bedankt voor uw complimenten! Fijn dat u zo te spreken bent over uw bezoek aan Humphrey's. Graag zien we u nog eens terug!