Humphrey's Eindhoven

Wilhelminaplein 3 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Humphrey's Eindhoven

Zakelijk en zinderend

Humphrey's heeft zich in vele grote steden in Nederland op de kaart gezet. Het maakt dit restaurantje ook een geschikte plek voor bedrijfsuitjes. In Eindhoven is het neergestreken in een pand met charmante jaren 70 uitstraling. De kaart is Frans met af en toe een uitschieter naar Azië, aan prikkelende smaken geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Eindhoven

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Thijs L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig restaurant. Mooie inrichting/ Vriendelijke en vlotte bediening. Je kan elkaar tijdens het eten goed verstaan.
angelapluijmen S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Dit was voor mij de eerste keer dat ik bij Humpry.s heb gegeten. Het was in alle opzichten prima. Goede sfeer, gastvrije benadering, heerlijk eten, wat wil ik nog meer. Zal zeker terug komen!
Norbert S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Prima avond, zeer goed eten, goede bediening. Alles bij elkaar perfect
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekker gegeten, hele prettige sfeer. Ook de kinderen waren erg welkom. Ze kregen meteen een puzzel om te kleuren. Mijn jongste wilde graag poffertjes, eigenlijk was dat een toetje. Maar was geen probleem. Hij kreeg als hoofdgerecht een heel groot bord poffertjes.
Relinde L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Positief: Gezellig, goed eten, lekker, genoeg en goede bediening.
Negatief: ontzettend warm + bij reservering erbij gezet dat iemand jarig was die avond. Had het wel zo attent gevonden als daar iets mee werd gedaan.
Sven K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten was goed en de bediening erg vriendelijk. Ze waren ook snel genoeg bij de tafel als je glas of bord leeg was, zonder dat het gehaast voelde.
Bedankt voor uw recensie! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Fijne ontvangst, goede vriendelijke bediening. wij hadden een 3 gangen menu, het was uitstekend. Wij hebben een fijne gezellige avond gehad.
Bedankt voor de complimenten Jan! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
De ontvangst was heel vriendelijk. Ook hebben we heerlijk gegeten. De kabeljauw was goed gebakken (dus niet te droog) en de kalfssukade was lekker mals. Niet te vergeten was ook de Tom kha kai soep uitstekend. De bediening en service was top. Pluspunt is dat er werd gevraagd of er gewacht moest worden met het volgende gerecht. Zelf vinden we dat erg prettig. Ook werd er veel moeite gedaan om onze (niet) meegebrachte bon te verzilveren.
Bedankt voor je recensie Sandra! Goed om te lezen dat je heerlijk hebt gegeten en tevreden bent over de service. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Vanavond, 21/2, Nou ik zal je vertellen het was op 3 fronten prima. Eten erg lekker, bediening goed en zeer vriendelijk, inrichting geheel in stijl. Kortom we hebben genoten 'n 9 ++
Bedankt voor uw complimenten! Fijn dat u zo te spreken bent over uw bezoek aan Humphrey's. Graag zien we u nog eens terug!
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was prima.
We komen zeker nog een keer terug
Bedankt voor uw complimenten! Tot de volgende keer bij Humphrey's Eindhoven!
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant, zeer vriendelijke bediening, leuke kaart met voldoende keus, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Geen haute cuisine, maar gewoon lekker en fatsoenlijk eten voor een schappelijke prijs.
Bedankt voor uw recensie! Leuk om te lezen dat u zo te spreken bent over Humphrey's Eindhoven. We zien u graag nog eens terug!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima restaurant waar je betaalbaar simpel maar lekker kunt eten! Vriendelijke bediening. Aanrader, vooral met grote gezelschappen!
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten gewoon top!
Bedankt voor uw compliment! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Ga hier niet eten als er een voetbalwedstrijd is, bediening heeft dan geen tijd voor reguliere klanten.
Wat jammer dat u uw bezoek aan ons restaurant niet zo ervaart zoals de meeste gasten dat doen. Het kan wel eens drukker zijn als er een voetbalwedstrijd in de stad is, maar wij doen er alles aan dit niet ten koste van andere gasten te laten gaan. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten en ruim voldoende. Kaart zou iets uitgebreider mogen.
Sfeer was goed en aardige bediening. Heel servicegericht.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer!
Trudyvandergrinten V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
voor 4 personen te weinig frites, salade, compote allemaal kleine bakjes.
Dank voor uw recensie. Alle garnituren kunnen kosteloos bijbesteld worden!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Alles perfect. Alleen veel tafels in beperkte ruimte. Nogal lawaaierig
Dank voor uw recensie. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gefrituurde zalmrolletjes en Italiaanse forchetta varkensspek zal ik niet meer kiezen. Verder alles prima.
Beste Ruud, bedankt voor de recensie. Wat vond u niet lekker aan de zalmrolletjes?
A W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Goede, hartelijke bediening, maar slecht vegetarisch menu. Voorgerecht was taaie ijskoude noodleburger met klein likje satésaus, hoofdgerecht harde smakeloze ravioli begraven onder flauwe puree met grote stukken biet. Nagerecht klonk lekker, pain perdu met speculaas, maar bleek taaie tosti.
Zelden zo slecht vegetarisch gegeten, jammer want ik heb zelden zo'n goede bediening gehad!

Beste A. Weterings, wat jammer dat u niet tevreden bent over het vegetarische menu. Normaal gesproken zijn onze gasten erg te spreken over de vegetarische gerechten die wij serveren. Heeft u uw onvrede aangegeven bij de bediening? Dan hadden zij ter plekke met u kunnen zoeken naar een oplossing. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Kuytenap K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
goede sfeer
Dank voor de recensie. Graag tot een volgende keer!