Humphrey's Eindhoven

Wilhelminaplein 3 5611 HE Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Humphrey's Eindhoven

Zakelijk en zinderend

Humphrey's heeft zich in vele grote steden in Nederland op de kaart gezet. Het maakt dit restaurantje ook een geschikte plek voor bedrijfsuitjes. In Eindhoven is het neergestreken in een pand met charmante jaren 70 uitstraling. De kaart is Frans met af en toe een uitschieter naar Azië, aan prikkelende smaken geen gebrek!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Eindhoven

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Eddie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Beetje weinig eten (zowel voorgerecht als hoofdgerecht)
Beste Eddie Veluw,
Bedankt voor uw recensie, uw feedback over het formaat van de porties zullen wij zeker meenemen tijdens ons overleg.
Addy R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gezellig tafeltje, maar wel klein voor 4 personen, had iets groter gemogen.
Beste Addy Rijssemus, Bedankt voor uw recensie.
theaverbeek V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hoeveelheid groenten veel te WEINIG!!!!!
Beste Thea Verbeek, Bedankt voor uw recensie. Ik ga uw opmerking over de hoeveelheid groente zeker intern doorgeven.
Margaret V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima bediening, leuk tentje, lekker eten, wel hele kleine porties, net genoeg voor ons(4dames)
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was niet bijzonder.
Beste Marleen, Bedankt voor de recensie, vervelend dat het eten niet bijzonder was.Toch fijn om te zien dat de service wel naar wens is geweest.
De tafel van C.H.A K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gastvrijheid hoog in het vaandel! Compliment.
Bedankt! Hopelijk tot ziens bij Humphrey's!
L J.
Aardige en vriendelijke bediening! Gastvrij, prettige ambiance, gerechten lekker en niets op aan te merken
Hartelijk bedankt voor de recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Raakte wat ontregeld bij grotere drukte
Eten prima.personeel wat amateuristisch.
Eten op een bank langs de muur is byzonder onhandig en hoort niet thuis in een restaurant maar in een biefstukje oid.
Na aangegeven te hebben buiten te willen eten wordt wanneer er een plek vrij komt buiten een echtpaar welke later is binnen gekomen, er op geattendeerd dat er plek is.
Hartelijk dank voor uw kritische feedback. Deze stelt ons in staat onze dienstverlening continu te blijven verbeteren. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's.
suus .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De eerste avond dat Guus Meeuwis optrad hier gaan eten. Vantevoren wel even gereserveerd voor de zekerheid. Alles was top. Leuk tafeltje op het terras, vlotte bediening met een vleugje humor. Gerechten waren lekker en we waren ook nog eens op tijd voor het concert. Een aanrader!
Beste Suus, goed om te horen dat uw bezoek aan Humphrey's Eindhoven top was! Graag zien we u nog eens terug!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gezellige ambiance, was prachtig weer dus konden buiten een tafeltje uitzoeken. Prima kaart met ruime keuze. Vriendelijk en gastvrij personeel. Een aanrader, komen bij gelegenheid zeker nog eens terug.
Hoi Rob, bedankt voor de recensie. Tot de volgende keer!
vera J.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Vanavond voor het eerst hier gegeten en het was uitstekend! Het eten was heerlijk, de bediening erg vriendelijk en een pluspunt was dat je zelf kunt aangeven wanneer je een volgende gang wil hebben! Zeker een aanrader en we gaan hier vaker terug komen!
Hartelijk dank voor de complimenten Vera! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's1
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Erg vriendelijke ontvangst. Wij wilden graag buiten zitten, meteen nakijken of het kan, geen probleem!
Regelmatig komen ze vragen of alles naar wens is. En dat was het. Heerlijke Rosé en lekker eten, met aandacht klaargemaakt! Wij maken ons op voor een volgende keer!!!
We zien jullie graag nog eens terug Martin!
Emmie B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was voortreffelijk. ????
Fijn om te horen Emmie!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Helaas waren ze ons vergeten het hoofdgerecht uit te serveren. Ter compensatie gingen er 2 drankjes van de rekening.
Hoi Karin, bedankt voor de recensie. Vervelend dat het hoofdgerecht vergeten was. Hopelijk hebben de drankjes het goed gemaakt en waren de gerechten helemaal naar wens!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker gegeten, alles vers klaargemaakt. Je kunt zelf je tempo bepalen. Vriendelijke bediening.
Bedankt voor de recensie. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Spontaan bedacht om uit eten te gaaan en we zijn er weer verwend. Heeeeeerlijke gerechten, geweldige service en gezellige ambiance. Wederom genoten en niet voor het laatst. Bedankt!!
Hoi Ria, bedankt voor de recensie en complimenten! Tot de volgende keer bij Humphrey's!
R H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vriendelijk personeel, kon zelf de tussenpozen tussen de gerechten aangeven, erg prettig.
De kwaliteit van de gerechten was zeer goed, eten was zeer smakelijk, en netjes opgediend.
Bedankt voor de complimenten R. Helders! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Voorgerecht was er binnen 1 minuut...dus prefab & magnetron!
Prijs per glas wijn 4 ,95 te duur!
Hoi Sabine, bedankt voor de recensie. Onze koks beginnen elke dag met de mise en place. Dit wil niet zeggen dat de gerechten die we serveren prefab zijn maar dat er al het een en ander is voorbereid om zo voor een snelle bereiding van de gerechten te kunnen zorgen. Naast de kaartwijnen serveren we ook verschillende huiswijnen voor € 3,75 per stuk. Deze kunt u vinden op de linkerkant van de menukaart.
petra M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel.Ga zeker terug hier.Misschien wel een keertje de kaart aanpassen met andere gerechten.Verder alles prima.

Hoi Petra, bedankt voor de complimenten! Onze menukaart wordt elke twee maanden aangepast!
carina O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het was volle bak en daardoor een beetje rumoerig. Verder gezellig vriendelijk personeel. Top gegeten!

Hartelijk dank voor de recensie. We zien je graag nog eens terug bij Humphrey's!
Willy F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk diner gehad. Geweldige gastvrouw.
Bedankt voor de recensie. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!