Humphrey's Den Haag

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Nilen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vriendelijk ontvangen en zeer vriendelijk geholpen. De service was dan ook goed.
Samen met mijn partner gekozen voor een drie gangen menu. De portie grootte is helemaal goed en het eten smaakt lekker. Het dessert was naar onze mening vrij simpel (coupe sorbet) en kaasplank. Dit had zeker beter gekund. De prijs kwaliteit verhouding is goed.
Het restaurant is groot maar toch knus en mooi ingericht. Wel kan je het gevoel hebben dat je in een hotel zit te eten. Jammer was dat we om 20:00 uur gingen eten en het restaurant vrij leeg liep om 21:00 uur. Waardoor het personeel alvast de tafels voor de volgende dag aan het voorbereiden was - beetje ongezellig-. Ik zou het restaurant aanraden om zeker een keertje te eten.
Hartelijk dank voor uw recensie. Graag tot de volgende keer!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vanavond hebben mijn man en ik bij Humphrey's Den Haag gegeten. In een woord geweldig, wat een service, niets was te veel. Bij aankomst werd ik gelijk geholpen om de rolstoel met mijn man naar binnen te rijden. We kregen een tafel waar wij goed aan konden zitten, er werd gelijk gevraagd of ze konden helpen met het inklappen van de rolstoel zodat mijn man op een gewone stoel kon zitten. Niets was te veel, ook het eten was heerlijk. .Ook bij het weggaan werd ik weer van alle kanten geholpen. Het was in een woord geweldig, wat een SERVICE.
Dank voor uw complimenten over uw bezoek aan ons restaurant en de service die wij bieden. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Mimizoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wat een aangename verrassing gisteravond. Met 4 personen 3 gangendiner genoten, werkelijk perfect! De visgerechten, kabeljauw en snoekbaars waren heerlijk en ook de mixed grill en de varkensmedaillons waren erg lekker. Ruime porties en ook over het personeel niets dan lof, erg vriendelijk, we komen zeker nog eens terug.
Bedankt voor de complimenten! Graag tot een volgende keer!
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Maandag een zeer goede eerste ontmoeting gehad met Humphreys. Ben hier gekomen door middel van een voucher. Het sterkste punt van dit restaurant is toch wel de prijs/kwaliteit verhouding. Er zijn weinig restaurants waar je voor het zelfde geld zo heerlijk kan eten. De service was geweldig. Niet opdringerig, maar toch oplettend en met interesse voor het vak en de gasten. Wij komen hier terug!
Dank voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
Els F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prima 3 gangen menu voor een kleine 30 euro. Echter de porties vallen erg tegen. De mixed grill bestond uit vier kleine stukjes vlees en een champignon. De surf en turf uit vier kleine garnalen en vier kleine biefstuk reepjes. We hebben ons voldaan gegeten aan de bij gerechten wat niet de bedoeling is.
Beste elsa1, hartelijk bedankt voor de recensie. Gelukkig zijn de meeste gasten te spreken over de grootte van de porties die wij serveren. Mochten we vaker horen dat men deze toch te klein vindt zullen we dit intern bespreken. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Samen met wat oud-klasgenoten van de middelbare school ben ik hier wezen dineren en het beviel me uitstekend! Na het brood met aïoli en kruidenboter had ik gekozen voor de zalm in nori gefrituurd met wakamé salade en die smaakten prima. Als hoofdgerecht had ik de surf & turf met biefstuk, gamba's & paksoi en ik vond dit juist een prima portie (en ik ben een grote eter). De saus erbij was ook goddelijk! Als nagerecht ben ik voor de tiramisu met mokka ijsbolletje en Amaretto-saus gegaan en dit was een hemelse combinatie! Al met al een regelrechte aanrader.

Enigste minpuntje was dat we na ons eerste drankje best wel een tijd 'droog' stonden en in geen velden of wegen een serveerster/ober konden bekennen, terwijl het geen drukke avond was. Verder was de serveerster die bij het afruimen wat saus over mijn mouw liet vallen een engel, want zij snelde snel met een poetsdoek naar mij toe en de vlek was al weer verdwenen.
Dank voor uw recensie en complimenten. We zullen uw puntje wat betreft de drankjes bespreken met het personeel. Hopelijk voorkomen we dit soort situaties dan in de toekomst. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We hebben met zijn vieren gebruik gemaakt van de jubileumaanbieding (normaal keuze menu voor een aangepast prijs; dit was de eerste keer in deze vestiging en het was een uitstekende ervaring. Gastvrij ontvangen, mooie tafel, beetje onhandige onervaren bediening.
We kregen snel een mooi broodje met boter en aioli. Diverse voorgerechten, hoofdgerechten en desserts en alles was eigenlijk prima. Geen haute cuisine maar wel echt prima. Zaak was gezellig druk zonder echt de aandacht voor ons kwijt te raken.
Prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u een uitstekende ervaring heeft gehad bij Humphrey's Den Haag. Graag tot een volgende keer!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. En ik blijf het een goede formule vinden!
De kaart biedt voldoende keus. Bediening voldoende ingewerkt om het netjes te doen. Extra brood vindt je niet terug op de rekening. Kaasplankje als nagerecht is in de meeste restaurants met een formule reden voor een toeslag en hier niet. Met z'n vieren gegeten. Iedereen was tevreden met zijn of haar keuze. Goede wijnen per glas. Leuke inrichting (hoewel, wij vonden dat roze kunstbloemen vloekte met het rode pluche), prima tent om goed te eten aan een nette prijs.Prima kwaliteit/prijsverhouding.
Dank voor uw recensie! Fijn dat jullie gezelschap tevreden is over onze kwaliteit/prijsverhouding van ons restaurant. We verwelkomen u graag nog eens bij Humphrey's restaurants!
Marten F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Prima om na de werkborrel hier te happen met collega’s. Een driegangen menu wat vlot doorkomt en goed smaakt voor €26 is prima. Maar het concept, eten en uitstraling van Humphreys is ongecompliceerd. Dus vooral geschikt voor grotere families of groepen.
Bedankt voor uw recensie. Ons restaurant is prima geschikt voor zowel grote, als kleine gezelschappen. Graag tot een volgende keer!
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Een poosje geleden alweer bij Humphrey's gegeten. Ik was enigszins sceptisch over de keuze van het restaurant met de gedachte dat 3 gangen voor 26 euro nooit goed kan zijn. Tijdens het bezoek echter aangenaam verrast. Allereerst kregen we een mandje met brood en smeerseltjes op tafel geserveerd. Vervolgens konden we de drie gangen kiezen van een behoorlijk uitgebreide kaart. De zalm als voorgerecht en zalm als hoofdgerecht waren smakelijk en de prijs-kwaliteit vond ik erg goed, vandaar de 8 voor het eten. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht waren grote porties, waardoor ik geen nagerecht heb gekozen maar mijn tafelgenoten waren positief over het nagerecht. De bediening was vlot en beleefd en het restaurant oogde warm en huiselijk.
Thanks a lot for your kind words. We hope to see you again at Humphrey's!
Eline .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Leuk restaurant met een goede kaart. Heerlijk eten en een heerlijke wijnkaart.
Ook voldoende lekkere vegetarische gerechten.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's Den Haag!
Mariajosepha .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima gegeten, voor mijn man mixend grill, voor mij de loempiaatjes. Vooraf slakken en een salade. Toe: kaasplateau en sorbetijs. Werkelijk uitstekend.bediening is ook goed. Dom van ons dat we vergeten zijn onze Kortingsbonnen te gebruiken, dus redenen genoeg om nog eens terug te komen.
Dank voor uw recensie en complimenten. Tot de volgende keer!
SonyadJ .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gisteravond weer eens heerlijk gegeten in de molenstraat bij Humphrey's. Krokant zalm voor was één topper en de coq au vin was heerlijk mals en goed van smaak. Mijn vriend had de wagyu steak, wat een goed stuk vlees is dat zeg. Bedi3 ing was heel spontaan en oplettend en dat terwijl de zaak echt was afgeladen voor één woensdag. Complimenten voor de manager die hard mee moest rennen en tocj tijd had voor één praatje. Was gezellig en komen zeker nog eens keer.
Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Raapsma41 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het was al weer een tijdje geleden maar als mantelzorger kreeg ik meerdere voucher om hier te komen eten. Dit keer waren mijn ouders en kinderen ook mee en waren we gezellig met zijn zesjes. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer die ons nog herkende van de vorige keer en nog wist dat er toen een bepaald gerecht niet was dat ik heel graag wilde hebben. Leuke jongedame die zij dat het pas haar tweede dag was !? Ik zeg houden die meid; nu al een topper. Alle gerechten zagen er heel verzorgd uit en waren mooi opgemaakt. Het eten was heerlijk, niets op aan te merken. De ober kwam zelfs nog een extra bakjes friet brengen omdat de eerste twee zo snel op waren, erg attent! Ik ga de mantelzorg bonnen van 2016 hier ook weer besteden :)
Beste proever, dank voor uw recensie! Fijn dat u heerlijk heeft kunnen genieten van het eten. We zien u graag nog eens terug!
Chriszwart .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vorige week hier heerlijk gegeten. Na de voorgerechten had mijn vriendin de Dagspecial en voor mij de Tournedos. Goed Rare gebakken, heerlijk. Wij zaten vol waardoor wij een kopje koffie als dessert genomen hebben. De jonge bediende had veel verstand van de likeuren en wist ons over te halen daar een lekker likeurtje bij te nemen. Mede hierdoor hebben we er weer volop van genoten. Wederom weer heerlijk gegeten. Mijn complimenten.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. We zullen uw complimenten doorgeven aan het personeel in Den Haag!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
3-gangenmenu voor € 25,95. Voorgerecht de rundercarpaccio, was prima, als hoofdgerecht de wagy-steak (supplement van € 3,95) was prima rood gebakken en als nagerecht gekozen voor de tiramisu, ook lekker. Als enige minpunt vind ik de prijs van de dranken, als voorbeeld een liter water bij de wijn voor € 7,50.
Beste Proever, dank voor uw recensie! Fijn dat het diner heeft gesmaakt. We verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij Humphreys was echt top ,alles was heerlijk van t voor tot t na gerecht.wij komen zeker nog eens terug
Bedankt voor de complimenten! Graag tot ziens!
M J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Gezellig restaurant in de binnenstad waar je lekker kunt eten! Vriendelijke bediening en grote keus. Ook heel rolstoelvriendelijk!
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
Ester B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten. De zaak lijkt van buiten veel kleiner dan dat hij werkelijk is. We waren bang dat er geen plek zou zijn maar dat kwam helemaal goed. Zeer attente bediening met tijd voor een praatje. We komen zeker terug. We hebben genoten.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug!
N265 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wederom hier heerlijk gegeten.
De carparcio is altijd een succes. Als hoofdgerecht de mixed grill gegeten. Deze waren perfect gegaard, niet droog wat vaak het geval is bij mixed grill.
De parade van desserts was een verrassing en een ontzettend lekkere verrassing.
Beste Proever, dank voor uw recensie. Fijn dat u wederom heerlijk heeft gegeten bij onze vestiging in Den Haag. We zien u graag nog eens terug!