Humphrey's Den Haag

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Humphrey's Den Haag

G.F.M. U.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Drie keer bij Humphrey’s gegeten. Eerste keer goed, tweede keer matig, afgelopen keer SLECHT. Begon al met de verkeerde wijn die geserveerd werd. Dit werd keurig opgelost door een wel vriendelijke ober. De carpaccio werd opgediend zonder met pijnboompitten maar met croutons en zonder of zeer weinig mosterd-honing saus. Hierbij werden gedroogde tomaten toegevoegd die de smaak van het rundvlees volledig teniet doet. (hoe bedenk je het). De tong werd opgediend met het overgebleven ongezouten bruine vet waarin de tong gebakken is. Een onbegrijpelijke toevoeging want er werd patat bij geserveerd. Na ik dit had aangegeven liep de Team- of bedrijfsleider in blauwe trui langs met de opmerking dat dit een zinloze discussie was. Natuurlijk had hij dit moeten doorgeven aan de keuken ter evaluatie maar nee meneer vond het een zinloze discussie.
Bij de zalm werd geen toast geserveerd maar keihard en zeer dik getoast stokbrood wat eveneens geen bijdrage leverde. De pasta was flauw en had wat meer zout en knoflook mogen hebben. Al met al geen geslaagd diner en een respectloze bedrijfsleider. Géén aanrader.
Geachte meneer Uphof, Bedankt voor uw kritische feedback. Ik heb uw recensie besproken met onze vestiging in Den Haag en zij vinden het erg vervelend dat u de avond op deze manier heeft ervaren. Onze collega heeft u deze avond zo goed mogelijk te woord proberen te staan, en heeft u proberen uit te leggen dat hij het erg vervelend vond dat de opmaak/garnering van de gerechten niet bij u in de smaak viel. Hier hebben wij niet eerder klachten over ontvangen. Wij nemen uw feedback uiteraard serieus en zullen dit bespreekbaar maken in het overleg over een nieuwe menukaart. De reden dat onze collega de discussie op een gegeven moment heeft gestopt is omdat hij niet het gevoel had dat hij het door u gewenste antwoord kon geven en u niet naar hem luisterde. Door de hoofdgerechten er vanaf te halen is er nog geprobeerd om u tegemoet te komen. Wij hopen u toch in de toekomst nog eens bij ons te mogen begroeten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Met kerst hier gegeten, een leuk restaurant, groot, maar door de indeling merkt je daar niks van, het is er gezellig. Het personeel is heel vriendelijk en snel.
We hadden een 3 gangen menu, ik had de carpaccio , mixed grill en als toetje een bordje met verschillende kleine toetjes, het was allemaal heerlijk, ik heb echt prima gegeten en kom zeker nog een keer terug
Bedankt voor uw recensie, hopelijk tot de volgende keer!
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gisteren samen met mijn zusje bij humphreys gegeten. Ik had vouchers van gemeente den haag voor mantelzorgers. We dachten dat t 25 of met geluk 50% korting kregen op onze rekening. Bij t afrekenen hoefden wij alleen onze drankjes af te rekenen. Wat een leuke fijne verassing!! Vooral omdat we heerlijk en goed hebben gegeten. We dachten wel even, wat zijn de porties klein, beetje salade en beetje appelmoes en we hadden iets meer vlees verwacht bij de mixxed grill. Achteraf zaten we vol en hebben we genoten. En mochten we niet mopperen bij t zien van onze rekening! De smaken en presentatie waren lekker en goed.. vooral de kreeftensoep deze was super!! Een aanrader :) Het personeel was vriendelijk en alert. T was een drukke avond maar we hoefden niet al te lang te wachten voor onze gangen. We waren ook verrast met hoe groot de restaurant zelf was. Ook mooi lux ingericht. Al en al.. was t een fijne avond!! Nogmaals hartelijk dank!!
Beste Patricia, Wat fijn om te horen dat u zo'n fijne avond heeft gehad. Bedankt voor uw recensie.
Werner M. S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
met 6 personen gegeten. bijzonder lekkere spareribs. heel vlotte en
vriendelijke bediening. gezellige tent. niet duur. beknopte kaart. keuzemenu 3 gangen 26 euro.
Bedankt voor uw recensie.
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten, leuk menu. Bijzonder dat je bij dit menu brood met smeersels gratis erbij krijgt,

bonus!! De kwaliteit van het vlees, mixed grill, bij hoofdgerecht deed helaas wat af. De kip wat zompig en biefstuk onbeduidende marinade, waarschijnlijk om sappiger te lijken. Helaas was de tiramisu bij dessert nog bevroren van binnen, maar desondanks geld waard.
Beste Rachelle,

Bedankt voor uw recensie. Jammer om te horen dat niet alles geheel naar wens is geweest. Desondanks hopen wij u nogmaals te mogen begroeten in een van onze vestigingen.
marianne D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
tegenvaller, vega soep lauw en hoofdgerecht karig, 5 raviola op sla, chutney ontbrak?
mijn gasten een mix grill, kale bedoeling: klein schaaltje rauwkost en appelmoes??
gaatjes vullen met frietjes en een toetje.
prijzen afz gerechten niet vermeld
voor mij de laatste keer hier gegeten
Beste Marianne de Roode,
Wat vervelend dat uw diner niet naar wens is geweest. Jammer dat dit op de avond zelf niet is gemeld bij mijn collega's dan hadden zij wellicht nog iets voor u kunnen betekenen. Ons concept is dat wij een 3-gangen menu aanbieden voor een vaste prijs, vandaar dat de losse prijzen van de gerechten niet direct op de kaart vermeld staan. Als u hierin geïnteresseerd bent kan u dat uiteraard altijd navragen bij ons personeel. Ook de garnituren zoals de appelmoes, rauwkost en frietjes kan u onbeperkt zonder extra kosten bij bestellen. Hopelijk mogen wij u toch nog een keer in één van onze vestigingen begroeten.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Op een vrijdagavond hier gegeten. De bediening is aardig en vlot. Bij binnenkomst krijg je meteen een plankje met een half brood, kruidenboter en knoflooksaus op tafel. Ik vind het jammer dat ze op een ander soort brood zijn overgegaan, dit was me ook al opgevallen in andere vestigingen van dit concern.
Als voorgerecht hadden we gamba’s met knoflook, olijfolie en citroen uit de oven. Ik heb eerlijk gezegd de knoflook niet kunnen terug vinden en dat is jammer. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor de mixed grill: spies van biefstuk, Black Angus burger, varkenshaas, spek en scharrelkipfilet, champignons, paprika, ui en aioli. Het vlees was prima klaar gemaakt. Er werden een salade, frites met mayonaise en appelcompôte bij geserveerd. Jammer dat de bijgerechten bij alle hoofdgerechten hetzelfde zijn. Vis met appelcompôte zie ik niet zo zitten! Als nagerecht hadden we tiramisu met mokkaroomijs en amaretto-karamel. De tiramisu was heerlijk het ijs was volgens mij caramelroomijs wat ik zelf niet zo lekker vind. De prijs-kwaliteitverhouding is prima.
Het restaurant is sfeervol ingericht.
Hartelijk dank voor uw recensie en kritische feedback. Ik zal uw recensie bespreken met ons restaurant in Den Haag. Graag zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vorig keer een wat teleurstellende ervaring gehad, nu was het super. Goede service, vlotte bediening en goede gerechten. Vooraf had ik salade met gekonfijte eendenbout, als hoofdgerecht mixed grill en als nagerecht de wintercoupe. Prijs/kwaliteitverhouding dik in orde. Komen nu zeker snel weer terug.
Hartelijk dank voor uw complimenten. Tot de volgende keer bij Humphrey's!
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op een koopavond eind december hier binnen gelopen. Zowaar voldoende plek en zeer vriendelijke ontvangst. Mochten tafel kiezen. Alles zag er zeer verzorgd uit, stoelen zaten helaas wat minder. Kregen brood ,zeer smakelijk, en kozen uit menu voor €26,95. Menu bood keuze uit 5 items per gang en alles sprak wel aan, dus keuze viel nog zwaar. De kwaliteit van eten was best prima, carpaccio was betere supermarkt werk, salade wat klein, maar daar is prijs ook naar. Echter de hoeveelheid vlees die werd opgediend met karig bakje koolsalade was bijna gênant. Van eendenborst heb je enorm snijverlies en 2 plakjes is dus bijna niets... De truffel heb ik ook niet echt kunnen traceren en is best een dominante smaak. Wel aardig wat patat, vlotte ,aardige bediening en crème brulleé was weer best grote portie, alleen niet echt gecaramelliseerd, net te kort onder de brander. Al met al, potentie is er, personeel kan het, ambiance is er , maar toch net niet...
Bedankt voor uw recensie en kritische feedback. Ik zal uw recensie bespreken met ons restaurant in Den Haag. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vriendelijk ontvangen en zeer vriendelijk geholpen. De service was dan ook goed.
Samen met mijn partner gekozen voor een drie gangen menu. De portie grootte is helemaal goed en het eten smaakt lekker. Het dessert was naar onze mening vrij simpel (coupe sorbet) en kaasplank. Dit had zeker beter gekund. De prijs kwaliteit verhouding is goed.
Het restaurant is groot maar toch knus en mooi ingericht. Wel kan je het gevoel hebben dat je in een hotel zit te eten. Jammer was dat we om 20:00 uur gingen eten en het restaurant vrij leeg liep om 21:00 uur. Waardoor het personeel alvast de tafels voor de volgende dag aan het voorbereiden was - beetje ongezellig-. Ik zou het restaurant aanraden om zeker een keertje te eten.
Hartelijk dank voor uw recensie. Graag tot de volgende keer!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vanavond hebben mijn man en ik bij Humphrey's Den Haag gegeten. In een woord geweldig, wat een service, niets was te veel. Bij aankomst werd ik gelijk geholpen om de rolstoel met mijn man naar binnen te rijden. We kregen een tafel waar wij goed aan konden zitten, er werd gelijk gevraagd of ze konden helpen met het inklappen van de rolstoel zodat mijn man op een gewone stoel kon zitten. Niets was te veel, ook het eten was heerlijk. .Ook bij het weggaan werd ik weer van alle kanten geholpen. Het was in een woord geweldig, wat een SERVICE.
Dank voor uw complimenten over uw bezoek aan ons restaurant en de service die wij bieden. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
mimizoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wat een aangename verrassing gisteravond. Met 4 personen 3 gangendiner genoten, werkelijk perfect! De visgerechten, kabeljauw en snoekbaars waren heerlijk en ook de mixed grill en de varkensmedaillons waren erg lekker. Ruime porties en ook over het personeel niets dan lof, erg vriendelijk, we komen zeker nog eens terug.
Bedankt voor de complimenten! Graag tot een volgende keer!
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Maandag een zeer goede eerste ontmoeting gehad met Humphreys. Ben hier gekomen door middel van een voucher. Het sterkste punt van dit restaurant is toch wel de prijs/kwaliteit verhouding. Er zijn weinig restaurants waar je voor het zelfde geld zo heerlijk kan eten. De service was geweldig. Niet opdringerig, maar toch oplettend en met interesse voor het vak en de gasten. Wij komen hier terug!
Dank voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
Els F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prima 3 gangen menu voor een kleine 30 euro. Echter de porties vallen erg tegen. De mixed grill bestond uit vier kleine stukjes vlees en een champignon. De surf en turf uit vier kleine garnalen en vier kleine biefstuk reepjes. We hebben ons voldaan gegeten aan de bij gerechten wat niet de bedoeling is.
Beste elsa1, hartelijk bedankt voor de recensie. Gelukkig zijn de meeste gasten te spreken over de grootte van de porties die wij serveren. Mochten we vaker horen dat men deze toch te klein vindt zullen we dit intern bespreken. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Samen met wat oud-klasgenoten van de middelbare school ben ik hier wezen dineren en het beviel me uitstekend! Na het brood met aïoli en kruidenboter had ik gekozen voor de zalm in nori gefrituurd met wakamé salade en die smaakten prima. Als hoofdgerecht had ik de surf & turf met biefstuk, gamba's & paksoi en ik vond dit juist een prima portie (en ik ben een grote eter). De saus erbij was ook goddelijk! Als nagerecht ben ik voor de tiramisu met mokka ijsbolletje en Amaretto-saus gegaan en dit was een hemelse combinatie! Al met al een regelrechte aanrader.

Enigste minpuntje was dat we na ons eerste drankje best wel een tijd 'droog' stonden en in geen velden of wegen een serveerster/ober konden bekennen, terwijl het geen drukke avond was. Verder was de serveerster die bij het afruimen wat saus over mijn mouw liet vallen een engel, want zij snelde snel met een poetsdoek naar mij toe en de vlek was al weer verdwenen.
Dank voor uw recensie en complimenten. We zullen uw puntje wat betreft de drankjes bespreken met het personeel. Hopelijk voorkomen we dit soort situaties dan in de toekomst. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We hebben met zijn vieren gebruik gemaakt van de jubileumaanbieding (normaal keuze menu voor een aangepast prijs; dit was de eerste keer in deze vestiging en het was een uitstekende ervaring. Gastvrij ontvangen, mooie tafel, beetje onhandige onervaren bediening.
We kregen snel een mooi broodje met boter en aioli. Diverse voorgerechten, hoofdgerechten en desserts en alles was eigenlijk prima. Geen haute cuisine maar wel echt prima. Zaak was gezellig druk zonder echt de aandacht voor ons kwijt te raken.
Prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u een uitstekende ervaring heeft gehad bij Humphrey's Den Haag. Graag tot een volgende keer!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. En ik blijf het een goede formule vinden!
De kaart biedt voldoende keus. Bediening voldoende ingewerkt om het netjes te doen. Extra brood vindt je niet terug op de rekening. Kaasplankje als nagerecht is in de meeste restaurants met een formule reden voor een toeslag en hier niet. Met z'n vieren gegeten. Iedereen was tevreden met zijn of haar keuze. Goede wijnen per glas. Leuke inrichting (hoewel, wij vonden dat roze kunstbloemen vloekte met het rode pluche), prima tent om goed te eten aan een nette prijs.Prima kwaliteit/prijsverhouding.
Dank voor uw recensie! Fijn dat jullie gezelschap tevreden is over onze kwaliteit/prijsverhouding van ons restaurant. We verwelkomen u graag nog eens bij Humphrey's restaurants!
jmpb .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Een poosje geleden alweer bij Humphrey's gegeten. Ik was enigszins sceptisch over de keuze van het restaurant met de gedachte dat 3 gangen voor 26 euro nooit goed kan zijn. Tijdens het bezoek echter aangenaam verrast. Allereerst kregen we een mandje met brood en smeerseltjes op tafel geserveerd. Vervolgens konden we de drie gangen kiezen van een behoorlijk uitgebreide kaart. De zalm als voorgerecht en zalm als hoofdgerecht waren smakelijk en de prijs-kwaliteit vond ik erg goed, vandaar de 8 voor het eten. Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht waren grote porties, waardoor ik geen nagerecht heb gekozen maar mijn tafelgenoten waren positief over het nagerecht. De bediening was vlot en beleefd en het restaurant oogde warm en huiselijk.
Thanks a lot for your kind words. We hope to see you again at Humphrey's!
Eline .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Leuk restaurant met een goede kaart. Heerlijk eten en een heerlijke wijnkaart.
Ook voldoende lekkere vegetarische gerechten.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's Den Haag!
mariajosepha .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima gegeten, voor mijn man mixend grill, voor mij de loempiaatjes. Vooraf slakken en een salade. Toe: kaasplateau en sorbetijs. Werkelijk uitstekend.bediening is ook goed. Dom van ons dat we vergeten zijn onze Kortingsbonnen te gebruiken, dus redenen genoeg om nog eens terug te komen.
Dank voor uw recensie en complimenten. Tot de volgende keer!