Humphrey's Breda

Catharinastraat 1-3 4811 XD Breda Nederland Kaart
31-765204406

Over restaurant Humphrey's Breda

Koningklijk dineren

Een hoog plafond met een prachtig balkon, laat je verrassen door het koninklijke decor van Humphrey’s Breda. Je geniet hier uiteraard niet alleen van de inrichting, maar ook van het heerlijke eten. In de zomer is het terras de ideale plek om te genieten van een heerlijk diner. Tot snel!

Halve fles mineraalwater

Voordelig
Erg kort
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben super lekker gegeten bij Humphrey's Breda. Vooraf de krokante gefrituurde zalmrol met edamame, wakame-salade en yuzu-dressing. Met stokjes, helemaal in stijl. Als hoofdgerecht namen wij twee specials. De entrecote 275 gram met zwarte peperroomsaus, aardappels en spek en de biefstuk van ossenhaas 200 gram met gebakken champignons en ui. De bescheiden meerprijs was het meer dan waard. Heel smakelijk vlees. Als nagerecht het kaasplankje met kletzenbrood en vijgenconfituur. Heel bijzonder dat je voor zo'n bescheiden prijs zo goed kunt eten. Het enige minpuntje dat ik kon ontdekken was, dat een glas wijn € 4,95 kostte, terwijl ze op de homepage adverteren met een prijs van € 3,00. Maar niet getreurd, de Chardonnay was heerlijk en het glas was goed vol. Oh ja, vooraf krijg je ook nog lekker brood met kruidenboter en een grappig flesje olijfolie. De bediening was prima en de entourage goed. Ondanks dat het helemaal vol was, hadden wij geen last van anderen in onze buurt. Kortom, ons etentje bij Humphrey's Breda was een succes en kunnen wij aanraden.
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goede smaken en goede prijzen.
Wij hadden het menu. Ik had de zalmrollen vooraf en mixed grill als hoofdgerecht. Niet op aan te merken. Zalmrollen waren wel wat meer uitgesproken van smaak. Mixed grill was naar verwachting. Goede portie frites erbij. Als toetje had ik een Pain Perdu, welke erg goed smaakte. Dit alles voor een nette prijs. Bediening was erg snel. Wel veel geluid in dit restaurant door enkele grote groepen, maar was voor ons geen probleem.
Bedankt voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Deze keer eens met een (ANWB) kortingsbon op pad gegaan. Het was nog lekker weer dus we zochten een niet te druk terras in het centrum.
Dat was helemaal OK. Wij vonden dat een stuk prettiger dan de massa's om de hoek. Een vriendelijke jongedame bracht ons gelijk een lekker stuk brood en kruidenboter (iets maakte het zout) en lekkere olie. We kwamen voor het 3-gangenmenu. Vooraf een pannenkoek, gevuld met Yakitori kip en (aardige combinatie van smaken, waarbij het zout wel weer wat overheerste) en een Vitello tonnato. Als hoofdgerecht de vegetarische variant (geitenkaas) van de suprême van maiskipfilet en een zeebaarsfilet. Alles werd netjes opgediend en smaakte prima. Ten slotte als dessert de Romanoff van verse Hollandse aardbeien met vanilleroomijs en een coupe van mango-, en citroensorbetijs met slagroom en vruchtensaus. De prosecco was niet bijzonder, de rode en de witte huiswijn prima en een prettige hoeveelheid. Ook de andere dame en heer die ons bedienden waren adequaat en plezierig in de omgang. Ik heb nog even binnen een blik geworpen en dat zag er ook gezellig uit.
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Ik ben hier vorige week dinsdag gaan eten. We werden hartelijk ontvangen en we mochten zelf een tafel uitkiezen. Het brood wat vooraf geserveerd wordt is heerlijk, net als de rest van de gerechten. We hadden gehoord dat de gerechten hier soms nogal kort op elkaar worden geserveerd en daarom hadden we vooraf aangegeven dat we graag rustig wilden tafelen. Hier is netjes rekening mee gehouden. De service was uitstekend. Wij komen graag nog eens terug.
Beste ClaudineK, bedankt voor uw recensie. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hier uitgekomen nadat een aantal andere opties niet meer mogelijk waren. Hier goed gegeten. Alles was goed bereid en ook de sfeer was zeer goed. Wel minder jammer was een groep boven die een hoop herrie maakte maar daar konden ze verder niets aan doen.

De service was goed maar mocht wel wat attenter.
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u heeft genoten van de sfeer en het eten bij Humphrey's Breda! Graag zien we u nog een terug in ons restaurant.
MirandaSchot .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
In een sfeervolle omgeving lekker gegeten. Prijs/kwaliteit is goed.
Het personeel is vriendelijk en correct in de bediening.
Wij kregen de ruimte om aan te geven wanneer we de verschillende gerechten geserveerd wilden hebben.
Prima wijnkaart en een goed advies.
Dit restaurant is zeker aan te raden voor een gezellige avond uit in een mooi gedeelte van het centrum in Breda!

Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Wesley E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gisterenavond, 12 maart 2016, hadden wij besloten om een gezellige avond uit eten te gaan bij Humphreys in Breda. We waren beide al eerder bij een Humphreys-restaurant in een andere stad geweest en dit was goed bevallen, daarom wilden we nu het restaurant in Breda proberen.

We kwamen binnen en we werden direct naar boven gestuurd. Daar moesten we zelf vragen naar onze tafel. We werden in een hoek gezet, waar overigens geen andere mensen zaten en werden een kwartier lang (!) genegeerd door het personeel. We voelden ons niet welkom. We stonden op het punt om op te stappen, toen toch uiteindelijk de kaart aangeboden werd.

Een kwartier later werd de bestelling een keer opgenomen. Het eten kwam overigens wel snel. Het eten zelf was goed van kwaliteit, maar de hoeveelheid was karig.

De dessertkaart heeft een kwartier op onze tafel dichtgelegen, voordat de bestelling opgenomen werd. Wij hadden daarmee nog geluk, bij de gasten die achter ons zaten heeft deze kaart zeker 25 minuten op tafel gelegen.

Als je naar een restaurant gaat, ga je daarheen om te genieten van het eten en de sfeer. Bij dit restaurant erger je je enkel aan de onkunde van het personeel.

Voor ons nooit meer Humphreys.
Beste proever, bedankt voor uw kritische feedback. Deze stelt ons in staat onze dienstverlening, waar nodig, te blijven verbeteren. Spijtig dat uw bezoek niet helemaal is verlopen zoals u van Humphrey's gewend bent. We hebben uw recensie besproken met de vestiging en hopen op deze manier dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. De bediening was niet op de hoogte van uw onvrede, anders hadden ze hier uiteraard naar gehandeld.
Mama1985 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hebben elke maand een Papa & mama avondje, ook deze avond op Valentijnsdag. We hadden veel over Humphrey's gehoord. Maar het was voor ons de eerste keer. Toen we binnenkwamen stond er een dame zonder bedrijfskleding die ons begroette. Ze kon onze reservering niet vinden en we werden naar boven gestuurd en moesten daar maar een tafeltje uitzoeken. Het duurde vrij lang tot dat onze bestelling werd opgenomen maar dat was niet zo erg. Het voorgerecht (runder carpaccio) was oke, het hoofdgerecht ( mixed grill) viel ons echt tegen het rundvlees was doorgebakken en de smaak van het vlees was niets bijzonders. Er is tussendoor ook niet gevraagd of het naar wens was. Het nagerecht (wentelteefjes en kaasplankje) was erg lekker. Jammer vonden wij dat het personeel niet erg oplettend was. Je moest echt achterstevoren in je stoel zitten om hun aandacht te krijgen, wel jammer om dan te bedenken dat ze wel tijd hebben om op hun mobiel te kijken. Het is een geweldig restaurant jammer dat de avond zo is gelopen.
Beste proever. Wat jammer dat de service wat steken heeft laten vallen tijdens uw eerste bezoek aan Humphrey's! Kritische feedback is erg belangrijk en helpt ons, waar nodig, onze dienstverlening te verbeteren. We zullen uw verbeterpunten dan ook intern bespreken. Hopelijk zien we u nog eens terug en kunt u de service ervaren die de meeste gasten van ons gewend zijn!
Sofiesgravendijk .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Wat een gastvrijheid en service! Mijn complimenten gaan vooral uit naar de lange blonde gastheer. De service was erg goed en zorgvuldig, we voelde ons erg welkom. Goede adviezen met betrekking tot de wijnkeuze. Het eten was voortreffelijk en de sfeer erg gezellig. Als dessert had ik de mi-cuit, dat is een chocolade fondant, bijzonder lekker. Al met al hebben wij een hele fijne avond gehad. Zeker aan te raden!
Dank voor uw recensie en comlimenten! We zien u graag nog eens terug!
Fbarkhuis .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik samen met mij Moeder heerlijk gegeten bij humphreys. We hebben allebij de krokante zalm als voorgerecht genomen waar we beiden erg van hebben genoten. Als hoofdgerecht had ik de mixed grill wat wel oké was, maar de wagyu beef die mijn moeder had was nog lekkerder! Verder was de bediening erg gastvrij en zullen we zeker nog een keer terug komen!
Fijn om te horen! Graag tot een volgende keer!
Lizaproeft .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Goede prijs kwaliteit verhouding en op de menukaart staat voor ieder wat wils. Vooral het brood wat vooraf geserveerd werd was heerlijk.
Het is een mooie, sfeervolle zaak. En ik vond het prettig dat we zelf een tafel uit mochten zoeken.
Verder is er ontzettend goed en creatief omgegaan met allergieën van mijn tafelgenoot. De service was top!
Bedankt voor uw recensie en complimenten. Graag tot een volgende keer!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gewoon een hele leuke plek waar je ca 25 euro betaalt voor een 3-gangen menu. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

De porties zijn niet megagroot, maar dat was niet erg. Na afloop was het buikje vol. Zeker een locatie om terug te komen.
Dank voor de recensie en complimenten! Graag tot de volgende keer!
Lvhs .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Komen hier al jaren en helaas gaat het de laatste tijd steeds meer achteruit. We kwamen hier altijd graag, omdat er altijd veel keuze is voor een leuke prijs. Echter worden de porties steeds weer kleiner en de prijs van het menu steeds hoger. Ze zijn duidelijk aan het bezuinigen bij Humpreys. Smaak is wel altijd goed, vooral van de voorgerechten. Laatste keren viel het hoofdgerecht wel wat tegen. Onder andere rauwe kipfilet, koude en te doorbakken biefstuk. Teruggestuurd en kregen wel nieuwe maar dit zou niet mogen gebeuren. Als je om een kopje koffie vraagt in de plaats van een nagerecht wordt het alsnog op de rekening geschreven. Jammer dat de service en het eten niet meer zoals vroeger was.
Beste Proever, hartelijk dank voor uw recensie. Jammer dat niet alles helemaal naar wens is geweest. Onze oprechte excuses, het kopje koffie had niet op de rekening mogen staan. We proberen altijd onze service te verbeteren om het onze gasten zo veel mogelijk naar wens te maken. Vervelend dat dat deze avond niet bij uw gelukt is.
Mutrecht .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Ondanks de zeer vriendelijke bediening, heel slecht gegeten helaas. De voorgerechten waren goed, maar de hoofdgerechten echt slecht. De kabeljauwfilet was smakeloos (diepvries effect?), glazig en vezelig tegelijk. Het vlees (kalfs steak) was taai, net elastiek. Niet te eten. De garnituur daarbij bestond voor een deel uit goed gebakken asperges en aardappeltjes, en daarnaast driedubbel gebakken harde zwarte aardappels+asperges. Heel vreemd dit verschil op 1 bord. De desserts waren ook slecht: de chocoladefondant was zeer melig en raar, de cremebrulee koud en smakeloos. Het zou niet moeten uitmaken of je op maandag komt eten of een andere dag...
Jammer, maar niet voor herhaling vatbaar.
Beste proever,

Dank voor uw recensie. Erg vervelend dat uw diner niet naar wens is geweest. We streven ernaar om elke gast tevreden te stellen en de kwaliteit te leveren die men van ons mag verwachten. We betreuren het dan ook dat dit bij u niet gelukt is.

We komen graag nader in contact met u. Zou u een mailtje kunnen sturen naar feedback@humphreys.nl met uw contactgegevens, dan hoop ik dat we een oplossing met u kunnen vinden voor deze vervelende ervaring.

Met vriendelijke groet,
Humphrey's Breda
Pierreke .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Genoeg keuze en veel variatie in zowel voor- hoofd- als nagerecht. Mooi opgemaakte borden, gepresenteerd door vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het is een groot restaurant, maar de klassieke, knusse inrichting zorgt toch een intieme sfeer.
Het restaurant bevindt zich in een oud, statig stadspand.
Vanwege het slechte weer hebben we binnen gegeten, ze beschikken echter ook over een mooi terras.
Dank voor uw recensie, graag tot de volgende keer!
Carlaculinair .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Goede kaart met voor elk wat wils. Het eten werd geserveerd op mooi opgemaakte borden. ( we waren met 3 personen en hadden elk een ander menu, we hebben van elkaars eten geproefd en het was allemaal zeer goed van smaak) ook de wijn was goed van smaak. Het personeel is correct, vriendelijk, oplettend en zeer behulpzaam. Het restaurant is gevestigd in een groot oud pand, maar door de sfeervolle inrichting kreeg het een gezellige huiselijke sfeer.
Dank voor uw recensie en complimenten! We staan graag weer klaar voor u de volgende keer.
FamilieCornelisse .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Eten bij Humphreys, regelmatig gehoord van collega's, maar mijn eerste keer. En de laatste. Hoewel de ambiance prima is en de bediening uitermate vriendelijk vond ik het eten in deze geoliede machine geen beleving. personeel schiet voorbij, alles gaat snel, alles correct maar een te bedrijfsmatige onpersoonlijke aanpak. De voorgerechten (salade en carpaccio) waren goed. Niet verrassend maar smakelijk. Het hoofdgerecht was uitermate teleurstellend. De zalm in broodkruim was een vette smakeloze hap die ik in de plaatselijke viskraam bedenkelijk zou opeten. De gortdrooggebakken zalm leek op een geperst visproduct van de supermarkt maar had volgens mij veel te lang in de vriezer gelegen. Geen smaak. De van vet doordrongen paneerpoging was ook geen succes. Net als de veel te vette patat trouwens. Het dessert (tiramisu en crème brûlée) was net als het voorgerecht standaard en prima.
We kregen wel een gratis kopje koffie aangeboden omdat de "vis" niet smaakte. Wel weer heel netjes. Helaas stond het bestelde kraanwater als fles water op de rekening dat overigens met excuses snel werd gecorrigeerd. Al met al, het was wellicht te verwachten als je gaat eten bij een keten-concept.
Beste proever,

Ontzettend vervelend dat uw diner niet helemaal naar wens is geweest. Onze krokante zalm is normaal gesproken één van de favorieten van onze gasten. De vis hoort mooi rosé geserveerd te worden, maar uit uw verhaal maak ik op dat dit niet het geval is geweest.

We proberen bij Humphrey's onze gasten in een gezellige ambiance te laten genieten van eten met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Erg jammer dat we u niet hebben kunnen overtuigen.

Met vriendelijke groet,

Humphrey's Arnhem
Doen20 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit prima!
We zijn geholpen door een geweldige blonde
ober die echt kennis van zaken heeft.
Maar de bedrijfskleding, daar kan toch wel eens wat aan gedaan worden !!
Het is 2015 !! Genoeg Nederlandse topontwerpers die er wat van kunnen maken.
Dank voor de recensie! De tip over de kleding zullen we bespreken, wie weet is dat een goed idee voor de toekomst. Graag tot de volgende keer!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Ontzettend verrast op deze doordeweekse dag. Zonder reservering binnen gelopen in een halfvolle zaak, gezellige drukte kon je het noemen. Wij werden vriendelijk ontvangen en meteen kwam er heerlijk brood op tafel. Keuze voor Humprey's waren de nieuwe vegetarische gerechten en deze waren echt....subliem. Vooraf hadden we de bietencarpaccio en de doperwten creme soep, de laatste kwam in eerste instantie als niet vegetarisch op tafel maar kon gelukkig meteen omgewisseld worden voor de vegetarische variant. Er moet gezegd worden dat de serveersters zeer vriendelijk en correct waren. Iets wat je in het Bredase centrum weinig meer ziet. Hoofdgerecht hadden wij de gevulde reuzen champignons met artisjokkenvulling (heerlijk) en de overheerlijke Quinoa (Quinoa in Humprey's? ja!). Dessert waren goed. Met een paar drankjes erbij waren we ± 70 euro kwijt. Een hele leuke avond gehad.
Dank voor de recensie en de complimenten! We zijn erg blij dat het naar wens is geweest. We staan weer graag voor u klaar de volgende keer!
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Hier voor het slagen van onze zoon met een gezellige groep vrienden gegeten. Op de kaart stond voor ieder wat wils. De bediening kon af en toe wat alerter zijn, temeer daar we een van de weinige gasten in het restaurant waren. De sfeer en prijs waren passend bij de studentenwereld waar onze zoon nu definitief uit is.
Hartelijk dank voor uw recensie. We zullen zorgen dat de bediening wat alerter is!