Humphrey's Breda

Catharinastraat 1-3 4811 XD Breda Nederland Kaart
31-765204406

Over het restaurant Humphrey's Breda

Koningklijk dineren

Een hoog plafond met een prachtig balkon, laat je verrassen door het koninklijke decor van Humphrey’s Breda. Je geniet hier uiteraard niet alleen van de inrichting, maar ook van het heerlijke eten. In de zomer is het terras de ideale plek om te genieten van een heerlijk diner. Tot snel!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Humphrey's Breda

Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Dinsdag 17 oktober was er geen aandacht voor het resultaat Na afloop van het eten was er alleen excuus voor de krieken
Beste meneer van der Harst, Wat vervelend dat uw avond niet naar wens is verlopen. Mijn collega's waren in de veronderstelling dat uw avond met uitzondering van de friet naar wens was geweest. Anders hadden zij graag samen met u naar een oplossing gezocht. Wij zullen er zeker beter op gaan letten om meer te vragen of alles naar wens is tijdens het diner. Hopelijk mogen wij u nog eens begroeten in één van onze vestigingen.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Schaaltje afvalfriet hard gebakken en als je klaar bent of het gesmaakt heeft? Alsof tussentijds aandacht voor de gast niet belangrijk is
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met een actiebon van de ING hier gegeten. [2 personen betalen 1 menu] We werden vriendelijk ontvangen en mochten op ons verzoek boven gaan zitten. Ze zijn helaas op ander brood overgegaan voor 2 personen. De krokante gefrituurde zalmrol met edamame, wakamesalade en yuzudressing is altijd een succes. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor surf en turf: garnalen en biefstukreepjes uit de wok met oosterse groenten en teriyaki. Mijn biefstuk was op mijn verzoek rare en dat was goed gelukt. De nagerechten tiramisu met mokkaroomijs en amaretto-karamel en de cheesecake met frambozencompote en meringue waren erg lekker. Mijn vriend vond een stukje folie tussen zijn groente. Na excuses door de serveerster bleek ze later een bokbiertje van de rekening afgehaald te hebben. Klasse! Het restaurant is net als alle Humphrey's gezellig ingericht. Het personeel is jong en vriendelijk.
Beste Irene, bedankt voor de leuke recensie en complimenten!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Al heel vaak gegeten, altijd heel goed en gezellig. Het is ook een van de weinigen waar je met de rolstoel naar binnen en, niet geheel onbelangrijk. ook met de rolstoel naar het toilet kunt. Het is wel heel krap (er zit een te grote wasbak in en de afval bak hangt verkeerd), maar met enige aanpassing lukt het toch.
Beste Yvonne, Bedankt voor uw recensie
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gebruik gemaakt van de ANWB-actie. Let op: als je een Ziggo e-mailadres hebt (daaronder valt ook Casema) dan verdwijnen de e-tickets in de spambox bij Ziggo, dus niet in je eigen spambox. Het had nogal wat voeten in de aarde om dat op tijd in orde te krijgen. Van het op de ANWB site genoemde e-mailadres (is Humphrey's) kreeg ik alleen maar automatische ontvangstbevestigingen. Dus maar de ANWB gebeld. Na het hele voorkeuzemenu te hebben gehad, dan toch adequaat geholpen. De medewerker heeft met Humphrey's gebeld en toen ontving ik al snel de ticket in pdf. Het probleem is bekend, ligt klaarblijkelijk aan Ziggo. Vond het heel irritant en klantonvriendelijk. Eerst even met Humphrey's gebeld en die waren heel behulpzaam. Dan het echte goede nieuws: heerlijk gegeten! Net als de vorige keer trouwens. Met z'n tweeën een 3 gangen menuutje inclusief een fles wijn en koffie toe voor ca. € 65,= Helemaal top. Evenals de jonge dames die ons op een professionele en plezierige manier bedienden. Zonder meer een aanrader.
Beste jansenenjanssen, hartelijk dank voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten bij Humphrey's! Spijtig dat de ontvangstbevestiging even op zich liet wachten, maar gelukkig was deze op tijd in uw bezit. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Humprye's in Breda is ingericht als bruin eetcafe met 2 verdiepingen. Bediening en service zijn top, het is levendig binnen, maar dat kan het pand hebben en geeft een gezellige sfeer. De kaart is een vast menu voor vaste prijs, 26 euro. Dat is een ambitieuze prijs tov van de geserveerde kwaliteit. Deze is niet slecht maar kan zeker beter. De vegetarische keuze is zeer beperkt, het veggie voorgerecht is erg simpel de veggie asperges waren top. De bief teriyaki was aan de taaie kant. Leuk eetcafé maar geen top prijs kwaliteit. Tip is de zinfadel!
Hartelijk dank voor uw recensie en feedback. Fijn om te horen dat u zo te spreken bent over de service. Jammer dat u minder tevreden bent over de prijs-kwaliteitsverhouding welke wij hanteren. Doorgaans zijn onze gasten hier juist erg over te spreken. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
M S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Gisteravond hier uit eten gegaan. Het eten was top! Het is heel betaalbaar en de kwaliteit is uitstekend. Heel vriendelijk bediend en we komen zeker terug!
Bedankt voor uw recensie en complimenten! We zien u graag nog eens terug!
P J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Je krijgt hier gewoon goed eten voor een goede prijs. Leuke sfeer, het interieur vind ik persoonlijk warm aanvoelen. De bediening is bekwaam en kon onze wensen in de loop van de avond goed aanvoelen.
Bedankt voor uw recensie en complimenten! We hopen u nog eens terug te zien bij Humphrey's Breda!
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben super lekker gegeten bij Humphrey's Breda. Vooraf de krokante gefrituurde zalmrol met edamame, wakame-salade en yuzu-dressing. Met stokjes, helemaal in stijl. Als hoofdgerecht namen wij twee specials. De entrecote 275 gram met zwarte peperroomsaus, aardappels en spek en de biefstuk van ossenhaas 200 gram met gebakken champignons en ui. De bescheiden meerprijs was het meer dan waard. Heel smakelijk vlees. Als nagerecht het kaasplankje met kletzenbrood en vijgenconfituur. Heel bijzonder dat je voor zo'n bescheiden prijs zo goed kunt eten. Het enige minpuntje dat ik kon ontdekken was, dat een glas wijn € 4,95 kostte, terwijl ze op de homepage adverteren met een prijs van € 3,00. Maar niet getreurd, de Chardonnay was heerlijk en het glas was goed vol. Oh ja, vooraf krijg je ook nog lekker brood met kruidenboter en een grappig flesje olijfolie. De bediening was prima en de entourage goed. Ondanks dat het helemaal vol was, hadden wij geen last van anderen in onze buurt. Kortom, ons etentje bij Humphrey's Breda was een succes en kunnen wij aanraden.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten. Goed om te lezen dat uw etentje bij Humphrey's Breda een succes was! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's Restaurants!
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goede smaken en goede prijzen.
Wij hadden het menu. Ik had de zalmrollen vooraf en mixed grill als hoofdgerecht. Niet op aan te merken. Zalmrollen waren wel wat meer uitgesproken van smaak. Mixed grill was naar verwachting. Goede portie frites erbij. Als toetje had ik een Pain Perdu, welke erg goed smaakte. Dit alles voor een nette prijs. Bediening was erg snel. Wel veel geluid in dit restaurant door enkele grote groepen, maar was voor ons geen probleem.
Bedankt voor uw recensie. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Deze keer eens met een (ANWB) kortingsbon op pad gegaan. Het was nog lekker weer dus we zochten een niet te druk terras in het centrum.
Dat was helemaal OK. Wij vonden dat een stuk prettiger dan de massa's om de hoek. Een vriendelijke jongedame bracht ons gelijk een lekker stuk brood en kruidenboter (iets maakte het zout) en lekkere olie. We kwamen voor het 3-gangenmenu. Vooraf een pannenkoek, gevuld met Yakitori kip en (aardige combinatie van smaken, waarbij het zout wel weer wat overheerste) en een Vitello tonnato. Als hoofdgerecht de vegetarische variant (geitenkaas) van de suprême van maiskipfilet en een zeebaarsfilet. Alles werd netjes opgediend en smaakte prima. Ten slotte als dessert de Romanoff van verse Hollandse aardbeien met vanilleroomijs en een coupe van mango-, en citroensorbetijs met slagroom en vruchtensaus. De prosecco was niet bijzonder, de rode en de witte huiswijn prima en een prettige hoeveelheid. Ook de andere dame en heer die ons bedienden waren adequaat en plezierig in de omgang. Ik heb nog even binnen een blik geworpen en dat zag er ook gezellig uit.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Graag zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Ik ben hier vorige week dinsdag gaan eten. We werden hartelijk ontvangen en we mochten zelf een tafel uitkiezen. Het brood wat vooraf geserveerd wordt is heerlijk, net als de rest van de gerechten. We hadden gehoord dat de gerechten hier soms nogal kort op elkaar worden geserveerd en daarom hadden we vooraf aangegeven dat we graag rustig wilden tafelen. Hier is netjes rekening mee gehouden. De service was uitstekend. Wij komen graag nog eens terug.
Beste ClaudineK, bedankt voor uw recensie. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hier uitgekomen nadat een aantal andere opties niet meer mogelijk waren. Hier goed gegeten. Alles was goed bereid en ook de sfeer was zeer goed. Wel minder jammer was een groep boven die een hoop herrie maakte maar daar konden ze verder niets aan doen.

De service was goed maar mocht wel wat attenter.
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u heeft genoten van de sfeer en het eten bij Humphrey's Breda! Graag zien we u nog een terug in ons restaurant.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
In een sfeervolle omgeving lekker gegeten. Prijs/kwaliteit is goed.
Het personeel is vriendelijk en correct in de bediening.
Wij kregen de ruimte om aan te geven wanneer we de verschillende gerechten geserveerd wilden hebben.
Prima wijnkaart en een goed advies.
Dit restaurant is zeker aan te raden voor een gezellige avond uit in een mooi gedeelte van het centrum in Breda!

Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Wesley E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gisterenavond, 12 maart 2016, hadden wij besloten om een gezellige avond uit eten te gaan bij Humphreys in Breda. We waren beide al eerder bij een Humphreys-restaurant in een andere stad geweest en dit was goed bevallen, daarom wilden we nu het restaurant in Breda proberen.

We kwamen binnen en we werden direct naar boven gestuurd. Daar moesten we zelf vragen naar onze tafel. We werden in een hoek gezet, waar overigens geen andere mensen zaten en werden een kwartier lang (!) genegeerd door het personeel. We voelden ons niet welkom. We stonden op het punt om op te stappen, toen toch uiteindelijk de kaart aangeboden werd.

Een kwartier later werd de bestelling een keer opgenomen. Het eten kwam overigens wel snel. Het eten zelf was goed van kwaliteit, maar de hoeveelheid was karig.

De dessertkaart heeft een kwartier op onze tafel dichtgelegen, voordat de bestelling opgenomen werd. Wij hadden daarmee nog geluk, bij de gasten die achter ons zaten heeft deze kaart zeker 25 minuten op tafel gelegen.

Als je naar een restaurant gaat, ga je daarheen om te genieten van het eten en de sfeer. Bij dit restaurant erger je je enkel aan de onkunde van het personeel.

Voor ons nooit meer Humphreys.
Beste proever, bedankt voor uw kritische feedback. Deze stelt ons in staat onze dienstverlening, waar nodig, te blijven verbeteren. Spijtig dat uw bezoek niet helemaal is verlopen zoals u van Humphrey's gewend bent. We hebben uw recensie besproken met de vestiging en hopen op deze manier dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. De bediening was niet op de hoogte van uw onvrede, anders hadden ze hier uiteraard naar gehandeld.
Mama1985 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hebben elke maand een Papa & mama avondje, ook deze avond op Valentijnsdag. We hadden veel over Humphrey's gehoord. Maar het was voor ons de eerste keer. Toen we binnenkwamen stond er een dame zonder bedrijfskleding die ons begroette. Ze kon onze reservering niet vinden en we werden naar boven gestuurd en moesten daar maar een tafeltje uitzoeken. Het duurde vrij lang tot dat onze bestelling werd opgenomen maar dat was niet zo erg. Het voorgerecht (runder carpaccio) was oke, het hoofdgerecht ( mixed grill) viel ons echt tegen het rundvlees was doorgebakken en de smaak van het vlees was niets bijzonders. Er is tussendoor ook niet gevraagd of het naar wens was. Het nagerecht (wentelteefjes en kaasplankje) was erg lekker. Jammer vonden wij dat het personeel niet erg oplettend was. Je moest echt achterstevoren in je stoel zitten om hun aandacht te krijgen, wel jammer om dan te bedenken dat ze wel tijd hebben om op hun mobiel te kijken. Het is een geweldig restaurant jammer dat de avond zo is gelopen.
Beste proever. Wat jammer dat de service wat steken heeft laten vallen tijdens uw eerste bezoek aan Humphrey's! Kritische feedback is erg belangrijk en helpt ons, waar nodig, onze dienstverlening te verbeteren. We zullen uw verbeterpunten dan ook intern bespreken. Hopelijk zien we u nog eens terug en kunt u de service ervaren die de meeste gasten van ons gewend zijn!
Sofiesgravendijk .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Wat een gastvrijheid en service! Mijn complimenten gaan vooral uit naar de lange blonde gastheer. De service was erg goed en zorgvuldig, we voelde ons erg welkom. Goede adviezen met betrekking tot de wijnkeuze. Het eten was voortreffelijk en de sfeer erg gezellig. Als dessert had ik de mi-cuit, dat is een chocolade fondant, bijzonder lekker. Al met al hebben wij een hele fijne avond gehad. Zeker aan te raden!
Dank voor uw recensie en comlimenten! We zien u graag nog eens terug!
fbarkhuis B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik samen met mij Moeder heerlijk gegeten bij humphreys. We hebben allebij de krokante zalm als voorgerecht genomen waar we beiden erg van hebben genoten. Als hoofdgerecht had ik de mixed grill wat wel oké was, maar de wagyu beef die mijn moeder had was nog lekkerder! Verder was de bediening erg gastvrij en zullen we zeker nog een keer terug komen!
Fijn om te horen! Graag tot een volgende keer!
Lizaproeft .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Goede prijs kwaliteit verhouding en op de menukaart staat voor ieder wat wils. Vooral het brood wat vooraf geserveerd werd was heerlijk.
Het is een mooie, sfeervolle zaak. En ik vond het prettig dat we zelf een tafel uit mochten zoeken.
Verder is er ontzettend goed en creatief omgegaan met allergieën van mijn tafelgenoot. De service was top!
Bedankt voor uw recensie en complimenten. Graag tot een volgende keer!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gewoon een hele leuke plek waar je ca 25 euro betaalt voor een 3-gangen menu. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

De porties zijn niet megagroot, maar dat was niet erg. Na afloop was het buikje vol. Zeker een locatie om terug te komen.
Dank voor de recensie en complimenten! Graag tot de volgende keer!