Humphrey's Arnhem

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

L. J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Dit restaurant is zeker een aanrader. Je krijgt waar voor je geld in zowel de service als het eten. Het ziet er verzorgd en hip uit en smaakt super!
Bedankt voor uw complimenten. Graag tot een volgende keer!
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor de tweede keer in het nieuwe pand gegeten. Wat een genot om hier te komen. De ontvangst,het personeel, de omgeving,de rust. Super voor een fijne avond. Het menue voldoet aan de smaak. De presentatie en de bereiding zijn volkomen oké. Geen haastpartij maar op een rustige manier kunnen genieten. Een echte aanrader.
Bedankt voor uw recensie! Tot de volgende keer!
Breento .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Afgelopen donderdag gegeten bij Humphrey's Arnhem. 's middags online een tafel gereserveerd wat zeer makkelijk ging.
Eenmaal aangekomen bij het restaurant, wat overigens in een prachtig pand zit, werden we vriendelijk ontvangen en mochten we een tafeltje voor 2 uitzoeken, we kozen voor een tafel bij het raam waar je prachtig uitzicht hebt.
Zeer vriendelijke en nette bediening, drankjes stonden snel op tafel net als een mandje met brood, heerlijk!
Als voorgerecht gekozen voor de carpaccio en de vissoep. Waren allebei heerlijk, ook leuk dat er croutons bij de carpaccio zaten, deze waren heerlijk!
Als hoofdgerecht kozen we voor de mixed grill en de zeebaarsfilet. Deze gerechten waren ook heerlijk, genoeg saus en heerlijk appel compote en frietjes erbij geserveerd.
Als nagerecht kozen we voor de coupe van mango-, aardbei- en citroensorbetijs, het duurde iets langer voordat dit op tafel kwam maar daarvoor werd excuses aangeboden namens de keuken. Het dessert smaakte heerlijk.
Als we weer in Arnhem zijn zullen we zeker nogmaals hier gaan eten!
Hartelijk dank voor uw recensie! Wat fijn om te horen dat uw bezoek aan ons restaurant in Arnhem zo'n succes was. Graag tot een volgende keer!
Mirandnarim .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een dikke duim voor Humphrey's Arnhem ! Zeker wat betreft glutenvrij eten . Ze hebben een aparte allergenenkaart en weten precies wat waar in zit. Kwaliteit van het eten is prima, en het is ook altijd zeker genoeg !
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Zaterdag met een vriend bij humphrey's Arnhem gegeten. Bij de kaart kregen wij een heerlijk vers broodje met olijfolie en kruidenboter. Als voorgerecht hadden wij de krokante zalm en de pomodori soep deze waren beide echt heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij het kippetje en de ossenhaas, het kippetje werd geserveerd met een gepofte appel en friet van zoete aardappel. Mij tafelgenoot vond het kippetje heerlijk vooral de marinade van honing met thijm viel erg in smaak. Ik zelf had de ossenhaas, heb zelf nog nooit zo mals vlees gehad. Als nagerecht hadden we de cheesecake en de aardbeien ook deze zagen er mooi uit Rn smaakte heerlijk. De bediening is jong maar zeer attent ondanks dat het druk was. Kortom een echte aanrader als je in Arnhem bent!
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
Bbourgondier .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vandaag gegeten met 10 mensen, bediening was matig, wel vriendelijk maar niet attent. Diverse malen moeten vragen om wat te drinken en gedurende de avond hetzelfde ritueel. Brood en kruidenboter was op, diverse maken moeten bestellen en het kwam maar niet.
Voorgerecht Carpaccio, smaakte nergens naar, geen pijnboompitten, geen oude kaas met smaak. Hoofdgerecht ossenhaas (raer-medium), was blijkbaar bij mijn collega neergezet. Gepofte aardappel, gewoon gekookt en koud/lauw. Friet lekker. Bij 2 mensen uit de groep kwam het hoofdgerecht pas heel laat, want de bestelling was fout gegaan.
Tot slot kaasplankje, werd neergezet en toen ik vroeg welke kazen het waren, wist de serveerster dat niet, je een blauwschimmel kaas, maar dan kon ik uiteraard zelf ook zien.
Op het kaasplankje ook gesneden radijs (??????)
Op klacht van het vlees kregen we eerst de vraag, waarom we ossenhaas niet met elkaar geruild hadden? Daarna koffie aangeboden, het was te druk in de keuken en daardoor ging het mis. Gebaar is goed, maar eten is reeds zo tegen gevallen dat er geen goedmaken meer aan was. Andere mensen van de groep aten mixed grill en gaven aan nog nooit zo'n slechte mixed grill te hebben gegeten.
Bij afrekenen geen vraag of alles verder naar wens was geweest.
Kortom, Humpreys gaan we nooit meer naar toe.
Dank voor uw recensie. Wat jammer dat uw bezoek aan Humphrey's Arnhem niet was zoals u gehoopt had! De carpaccio serveren we met croutons en Grana Padano, dit gerecht valt meestal erg in de smaak bij onze gasten. Spijtig dat dit bij u niet het geval was. De bediening hoort op de hoogte te zijn van de kazen die we serveren, ik zal dit nogmaals onder de aandacht brengen. Uw kritische feedback zorgt ervoor dat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren, bedankt daarvoor.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten in een aangename ambiance. Doordat deze Humphrey's is gevestigd in een oud herenhuis en de kamerindeling in tact is gebleven (je kunt kiezen uit een aantal kamers om in te eten) ontstaat samen met de fraaie inrichting een intiem huiskamer-effect. Goed gedaan! Daarom een 8 voor decor.

We waren met een groepje mensen, hebben verschillende gerechten genomen en iedereen heeft lekker zitten eten.

Enig minpuntje was de bediening die we bij herhaling moesten "vlaggen" om onze glzen gevuld te krijgen. Ik gaf aan dat ik veel dorst had en daarom eerst eens een heel groot glas plat water wilde, en kreeg met veel moeite een heel klein glaasje. Dat glaasje na leeggieten in de keel meteen weer gevuld krijgen bleek een lastige opgave, en dat heeft zich nog 2 keer herhaald. Dat was jammer, en ook naderhand bleek er geen aandacht te zijn voor het op peil houden van de drank-voorraad op tafel (ik heb dit ook op andere tafels als ergernis gezien). Er was personeel genoeg, maar als je de pech hebt dat "jouw" serveerster dit laat liggen dan geeft dat toch een minder fijn gevoel.
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat uw heerlijk heeft gegeten bij Humphrey's Arnhem. We gaan uw verbeterpunt over het serveren van de drankjes bespreken met het personeel. Graag tot een volgende keer!
Manuela W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
op een zondag na de film hier terecht gekomen wat een mooi pand vonden het super leuk binnen hadden mooi tafeltjes bij het raam lekker knus . en wat hebben we heerlijk gegeten bediening was super leuk we zouden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilde dat was totaal geen probleem kortom we komen zeer zeker terug we hebben heerlijk avondje gehad
Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Met een grote groep (45 personen) bij Humphreys Arnhem wezen eten.
Ondanks de grote groep kwam het eten snel op tafel en ook qua drank ging het allemaal lekker vlot. De bediening was erg vriendelijk, attent en zorgde voor een extra lach op ons gezicht.

Het eten was goed, er was genoeg en ook de smaak was prima. Wij hadden 3 verschillende keuzes voor het voor-, hoofd- en nagerecht. Alle keuzes waren de moeite waard om te proberen. Bij het hoofdgerecht zal patat, salade en appelmoes en deze werden zeer regelmatig bijgevuld. Als je niet genoeg had dan lag het aan jezelf.

De lokatie is perfect, midden in het centrum van Arnhem. Het pand is echter wel wat gedateerd en dat is te zien binnen.
Het is zeker de moeite waard om hier eens lekker te gaan eten. Goed eten en eerlijke prijzen.

Beste proever, dank voor uw recensie en complimenten. Graag zien we u nog een keer terug bij Humphrey's!
Mandarine5 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Gegeten bij Humprey's in Arhnem.
Leuke zaak, ziet en erg mooi aangekleed uit.
De bediening was vriendelijk. Het was redelijk druk, ooit moesten we wat langer wachten, maar dat is begrijpelijk. Over het eten hebben we niks te klagen, was goed verzorgd en lekker.
Bij het presenteren van de rekening bleken er 4 koffies te weinig op te staan, dit hebben we eerlijk gezegd tegen de bedrijfsleider. Hij maakte er 2 koffie's van voor onze kosten en 2 voor hun. Dit is erg attent, zo word eerlijkheid ook nog eens beloond. Tevreden over dit avondje uit.
Bedankt voor uw recensie! Fijn dat uw zo tevreden bent over uw bezoek aan Humphrey's Arnhem. We zien u graag nog eens terug!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Wat jammer dat Humphrey's in Arnhem verhuisd is, in de nieuwe vestiging zijn alle tafels zo op elkaar gepakt dat je bijna bij je buren op schoot zit en hoewel sommige tafels comfortabele stoelen hebben, had die van ons oncomfortabele, veel te rechte stoelen.
Wat betreft de bediening begon het hoopvol: alles werd snel opgenomen en het voorgerecht kwam al zeer snel. Na het hoofdgerecht ging het echter mis. Nadat we uitgegeten waren, hebben de borden een half uur! (toevallig had ik op mn mobiel gekeken) op onze tafel gestaan. In die tijd werden wij niet aangekeken door het personeel dat wel de tijd nam om andere tafels af te ruimen en bestellingen op te nemen. Wat mij betreft echt een doodzonde, het eten was zo goed als we dat kennen van Humphrey's, maar de ervaring wordt op deze manier verpest... Erg jammer.
Dank voor uw recensie. Kritische feedback stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren. We hebben uw recensie daarom ook besproken met het personeel en zo hopen we dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Graag zien we u nog eens terug en kunnen we u de service laten zien die de meeste gasten van ons gewend zijn!
Shure M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteren voor de eerste keer gegeten bij Humphreys Arnhem na de verhuizing. Nieuwe locatie is in mijn ogen een grote vergissing! Uitstraling is een combinatie van spookhuis, bruin café, bordeel. Vies dik tapijt op de grond en die foute bordeau rode verf....echt een misser. Eten is zoals altijd bij Humphreys prima, zeker voor de prijs! Maar dat doe ik toch liever aan het water met mooi uitzicht en in de sjieke moderne sfeer die je bij Humphreys gewend bent!
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Normaal gesproken zijn onze gasten erg te spreken over de 'En Rouge' stijl van Humphrey's Arnhem. Wat jammer dat u deze mening niet deelt. We hopen u nog een keer te verwelkomen in één van onze vestigingen!
Gerwin E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Op een doordeweekse dag heb ik hier heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Het personeel was snel, vriendelijk en gelukkig niet te opdringerig. Het enige puntje van kritiek was het desert, wat soms te zuur was en zich op andere momenten niet van het supermarktniveau wist te onderscheiden.

Overal dus zeer goed; ga zo door!
Beste proever, bedankt voor uw recensie en complimenten! We zien u graag nog eens terug.
AG61 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
prima gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding, prettige bediening. Ambiance gezellig, maar wat donker. Vorige locatie was mooier, maar kleiner (had fantastisch uitzicht). Al met al prima.
Dank voor uw recensie! We verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant.
Goalmaniak .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Tja, Humphrey's, wat moet ik er van zeggen. Bij binnenkomst werden wij snel geholpen. De tafels zijn erg klein en de stoelen niet bepaald comfortabel.. Maar goed, dat is eigenlijk niet eens het ergste. Nog voordat je eigenlijk hebt plaatsgenomen krijg je een groot brood met huisgemaakte kruidenboter. Weliswaar wat gehaast, maar goed, het begin was goed en zodoende had ik hoge verwachtingen van de bediening!

De dranken werden snel opgenomen. Ik bestelde één fles sauvignon blanc (voor twee personen), maar de medewerker kwam met één glas rode wijn aan, raar maar dat kan altijd gebeuren.. Vervolgens komt de juiste fles wijn eindelijk richting de tafel. Fles wordt op tafel gezet en de medewerker loopt weg. Niet bepaald de service die ik verwacht. Zo van: Zoek het maar lekker zelf uit.

Wij bestelden enkel een hoofdgerecht, het overige bestek dat niet nodig was, werd niet weggenomen. Zijn van die kleine details waar ik veel waarde aan hecht. Toen de gerechten werden geserveerd (Vleesspies en Entrecote) heb ik zelf aan de bedieningsmedewerker om een vlees mes moeten vragen. Deze werd gebracht, maar vervolgens moest ik zelf mijn bestek meegeven want ze had niet in de gaten dat ik het overige bestek niet nodig zou hebben...

Vlees was goed. Echter de garnering lauw tot koud. Friet oké en salade oké. De portsaus smaakte alsof het uit een pakje kwam.

Zodra de borden weg werden gehaald, vroeg de medewerker 'koffie of thee'? Kennelijk mochten wij geen dessert nemen en los daarvan was de fles wijn nog gevuld.. Dus koffie of thee? Neen, wij zitten nog aan de wijn zoals je ziet..

Bediening heeft echt nog veel te leren. Jammer, want de gerechten waren wel goed. Hopelijk doet Humphrey's haar voordeel met deze opmerkingen. Ik heb een hekel aan zeikers, maar dit is echt oprecht.. Maar goed, ik mag ook een keer.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Spijtig dat de service de hoge verwachtingen die u had bij binnenkomst niet heeft kunnen waarmaken. We hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan bij Humphrey's en vinden het belangrijk dat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Ik heb uw punten van verbetering dan ook doorgegeven aan het bedienend personeel. Hopelijk zien we u nog een keer terug en kunt u de service ervaren die de meeste gasten van ons gewend zijn!
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wat een genot om hier te eten. Mooie inrichting'sfeervol en super gezelig. Het personeel uiterst beleefd en zij zijn er voor de gast.
Het eten super,mooi ogediend en van hoge kwaliteit.
De prijs ,daar kom je dus gewoon voor terug.
Eeechte aanrader.
Fijn dat u zo tevreden bent over uw bezoek aan ons restaurant in Arnhem! We zien u graag nog eens terug!
Mm-aria .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Samen met mijn moeder hier gegeten. Voorgerechten waren goed op smaak. Porties waren groot. Bij het hoofdgerecht zelfs voor ons te groot. Maar liever te groot en te veel dan te weinig. Bediening wist op een paar vragen niet direct het antwoord (hoe gerechten bereid en geserveerd werden) maar was wel heel vriendelijk. Kom hier zeker nog een keer terug!
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat het eten naar wens is geweest! Wij hebben liever dat onze gasten te veel geserveerd krijgen dan te weinig!
Hendrikbraam .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Zaterdag 31 oktober bij U gegeten met 4 personen. Als voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht
mixed-grill en als nagerecht tiramisu. Dit was allemaal heerlijk.
Wat we erg jammer vonden, dat er geen warme groente bij was, alleen appel compôte.
Tevens werd er één schaaltje frites en één schaaltje salade neergezet.
Dit vonden wij voor 4 personen erg weinig. Volgens ons werd er voor 2 personen dezelfde
hoeveelheid neergezet. Wij hebben nog wel frites bijbesteld, dit was echter geen probleem,
maar toen waren we al zowat uitgegeten.

Beste proever, bedankt voor uw recensie. Onze bijgerechten, friet, salade en appel compote, kun u altijd kosteloos bijbestellen. We zien u graag nog eens terug!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
We hebben in de nieuwe locatie van Humphrey's gegeten. Voor de prijs van €25,95 voor een driegangenmenu is het lang niet slecht. Het decor met veel rood, goud en kroonluchters was zo over the top dat het weer mooi was.

Het voorrecht met gamba's dat mijn zoon en ik hadden was prima. Dat gold ook voor de carpaccio van mijn vrouw, hoewel bij haar het niet veel was. Ik had de spies met verschillende soorten vlees. Alleen de biefstuk die ik medium rare wilde hebben was te doorbakken. De hoeveelheden zijn verder erg ruim. Ook met de nodige bijgerechten. Sausjes en zo smaakten wel een beetje kant-en-klaar. Bij mij kwamen ze over alsof ze zo uit een pakje van de horecagroothandel kwamen. Dus niet zelf gemaakt. Gelukkig werd mijn saus apart geserveerd.

Mijn vrouw is allergisch voor vers gemalen peper. En vermoedden het al toen ze de carpaccio at, maar daar bleek inderdaad toch peper op gezeten te hebben. Dat bezorgde haar de nodige krampen. Gelukkig zat het op de rest niet.

Ik had als nagerecht een kaasplankje. Maar dat stelde niet veel voor. Drie stukjes smakeloze kaas. Dat kwam ook omdat ze veel te koud waren. Overigens werd mij niet verteld wat ik kreeg.

De tiramisu van mijn vrouw was okay. Maar zeker geen originele met verse marscepone. Het lycheesoepje met ijs van mijn zoon smaakte prima.

De bediening is aardig maar houdt niet over. Het zijn studenten die goed hun best doen, maar daar houdt het dan ook mee op. Doordat je door verschillende mensen bediend wordt gaat het niet allemaal vlekkeloos. Zo staat er af en toe iemand bij je tafel met drankjes die voor iemand anders bestemd zijn. Onze eigen drankjes kregen we wel snel.

Al met al geen onaardige avond, maar de kans dat we terugkomen is redelijk klein. Uiteindelijk betaal je toch bijna €100. En dan hebben we ook nog geen koffie gehad. De drankjes zijn dus stevig aan de prijs. Wat niet uit de breedte komt, moet uit de lengte komen.
Dank voor uw recensie. Jammer dat uw bezoek niet helemaal naar wens is geweest! We nemen allergieën altijd uiterst serieus. Bij de bedrijfsleiding was deze peperallergie niet bekend, anders hadden we hier zeker naar gehandeld. We nemen uw verbeterpunten mee, deze stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren.

Reactie van proever:

Uiteraard hebben we de peperallergie bij de bestelling opgegeven. Moet je dat dan bij de bedrijfsleiding doen en niet bij de bediening? Vreemd.
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Op 27/9 voor het eerst gegeten in Humphreys Arnhem na verhuizing van de prachtige lokatie aan de Rijn naar het St. Jansplein. Nu een veel grotere vestiging die stemmig is ingericht. Aan sommige tafels staan fauteuils die ik voor aan tafel niet zo fijn vond zitten, je kan je ellebogen slecht kwijt. De toiletten waren zo te zien alleen met een trap te bereiken op de eerste verdieping.
Ik had vooraf de kalfspastrami met tonijn mayonaise en volgens het menu "krokante aardappelrasp". De pastrami was lekker. De aardappelrasp echter was niet krokant maar erg taai en mag je de klant echt niet voorschotelen. Hierover een opmerking gemaakt aan de bediening, die dit onmiddellijk zou melden aan de kok, maar hier kregen we jammer genoeg geen terugmelding meer van; laat staan een kopje koffie van de zaak als compensatie.
Als hoofdgerecht kabeljauw op de huid gebakken. Lekker, maar ik vond hem wel iets aan de droge kant. Koffie toe.
Dank voor uw recensie. Vervelend dat uw bezoek niet helemaal naar wens is geweest. Dat de aardappelrasp niet goed was hadden we natuurlijk zelf moeten zien en dit ook naar u moeten terugkoppelen nadat u dit bij ons had aangegeven. We gaan er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.