Humphrey's Arnhem

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

ben S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Op aanraden van het personeel de ossenhaas gehad, daar kreeg ik geen spijt van. Heb nog nooit zo heerlijk mals stukje vlees gehad. Bediening vlot en attent en wist een mooie wijn te adviseren bij mij gerecht. Kortom alles was op en top verzorgt, ik kom zeker terug
Beste Ben,
Bedankt voor de complimenten en hopelijk tot snel!
Erica M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gambas zijn diepvriesgarnaaltjes in olie met een partje citroen. De vleesspies 4 zielige stukjes vlees en de scholfilet kwam ook uit de vriezer. Zo teleurgesteld dat we het desert maar niet genomen hebben. We komen er zeker nooooit meer. (de klanten aan beide tafels naast ons, na met ze gesproken te hebben, ook niet.
Beste Erica,
Bedankt voor uw kritische feedback. Vervelend om te horen dat uw bezoek niet naar wens is verlopen. Jammer dat we dit de avond zelf niet hebben gehoord anders hadden we ons best kunnen doen dit voor u op te lossen. Wij nemen uw feedback mee in ons overleg.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Af en toe eten we bij Humphreys met onze kinderen, zo ook vanavond. Prima gegeten buiten op het terras, lekkere noordzeetong, is een aanrader. Sla bij de Caesar salade van het kindermenu had wat meer mogen zijn, het was eigenlijk vooral kip en bacon. Verder waren alle gerechten prima.

De bediening op het terras is niet optimaal, duurde vrij lang steeds voor onze bestelling werd opgenomen of tot we konden betalen. Zoals bij wel meer horeca wordt er nauwelijks rond gekeken op het terras, waardoor het lastig is om de aandacht van het personeel te trekken. Daarentegen werd er op andere momenten wel weer gevraagd of alles naar wens was.

We komen vast weer eens terug met ons gezin!
Hoi Mirjam, goed om te horen dat we jullie nog eens terug zien bij Humphrey's! Ik zal het verbeterpunt over de service op het terras intern bespreken. Dan kunnen we dit in de toekomst voorkomen.
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Spontaan gegeten bij Humphrey's in Arnhem, ondanks drukte op vrijdagavond konden we nog zonder problemen een tafel krijgen. Eten was van prima kwaliteit met aardige wijnen erbij. Bediening kon af en toe iets sneller en adequater.
Hartelijk dank voor de recensie en feedback. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
S K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Op aanraden van vrienden heb ik hier met gezelschap gegeten. Naast dat de gerechten niet bijzonder waren was de service ontzettend slecht. Wij hebben 15 minuten moeten wachten voordat er uberhaupt een kelner aan tafel kwam. niet enthousiast en het liet allemaal maar op zich wachten. Echt geen aanrader!
Dank voor de recensie. Spijtig dat de service niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik heb uw recensie besproken met ons restaurant zodat we soortgelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's en ervaart u dan de service zoals gelukkig onze meeste gasten dat doen!
marion V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
30 april bezocht na een dagje dierentuin,we hebben heerlijk gegeten .De bediening was heel vriendelijk .We zaten met z,n 5en gezellig aan een ronde tafel.
Als we nog een keer in de buurt zijn komen we zeker terug.
Hartelijk dank voor de recensie. Hopelijk zijn jullie snel weer in de buurt!
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gisteren met 6 personen gegeten. Eten was niet lekker en erg weinig. Bediening was slecht. Ik kreeg een flesje in mijn nek. Verkeerde drank werd gebracht. 1 drankbestelling duurde een half uur, gewoon vergeten. Zonde van mijn tijd en geld. Heel jammer, had me er meer van voorgesteld.
Hoi Marga, wat vervelend dat het bezoek aan Humphrey's niet verlopen is zoals u gehoopt had. We bieden u graag een herkansing aan. Wilt u een mail sturen naar feedback@humphreys.nl? Alvast bedankt.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor de derde keer dit jaar hier te gast geweest. dit keer merceen ANWB voucher. In een woord geweldig. De ontvangst, het personeel, het eten gewoon goed en van grote kwaliteit.
Hartelijk dank voor uw complimenten! We zien u graag weer terug in het nieuwe jaar!
L. J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Dit restaurant is zeker een aanrader. Je krijgt waar voor je geld in zowel de service als het eten. Het ziet er verzorgd en hip uit en smaakt super!
Bedankt voor uw complimenten. Graag tot een volgende keer!
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor de tweede keer in het nieuwe pand gegeten. Wat een genot om hier te komen. De ontvangst,het personeel, de omgeving,de rust. Super voor een fijne avond. Het menue voldoet aan de smaak. De presentatie en de bereiding zijn volkomen oké. Geen haastpartij maar op een rustige manier kunnen genieten. Een echte aanrader.
Dank voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's Eindhoven!
breento .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Afgelopen donderdag gegeten bij Humphrey's Arnhem. 's middags online een tafel gereserveerd wat zeer makkelijk ging.
Eenmaal aangekomen bij het restaurant, wat overigens in een prachtig pand zit, werden we vriendelijk ontvangen en mochten we een tafeltje voor 2 uitzoeken, we kozen voor een tafel bij het raam waar je prachtig uitzicht hebt.
Zeer vriendelijke en nette bediening, drankjes stonden snel op tafel net als een mandje met brood, heerlijk!
Als voorgerecht gekozen voor de carpaccio en de vissoep. Waren allebei heerlijk, ook leuk dat er croutons bij de carpaccio zaten, deze waren heerlijk!
Als hoofdgerecht kozen we voor de mixed grill en de zeebaarsfilet. Deze gerechten waren ook heerlijk, genoeg saus en heerlijk appel compote en frietjes erbij geserveerd.
Als nagerecht kozen we voor de coupe van mango-, aardbei- en citroensorbetijs, het duurde iets langer voordat dit op tafel kwam maar daarvoor werd excuses aangeboden namens de keuken. Het dessert smaakte heerlijk.
Als we weer in Arnhem zijn zullen we zeker nogmaals hier gaan eten!
Hartelijk dank voor uw recensie! Wat fijn om te horen dat uw bezoek aan ons restaurant in Arnhem zo'n succes was. Graag tot een volgende keer!
mirandnarim .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een dikke duim voor Humphrey's Arnhem ! Zeker wat betreft glutenvrij eten . Ze hebben een aparte allergenenkaart en weten precies wat waar in zit. Kwaliteit van het eten is prima, en het is ook altijd zeker genoeg !
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
ben S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Zaterdag met een vriend bij humphrey's Arnhem gegeten. Bij de kaart kregen wij een heerlijk vers broodje met olijfolie en kruidenboter. Als voorgerecht hadden wij de krokante zalm en de pomodori soep deze waren beide echt heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij het kippetje en de ossenhaas, het kippetje werd geserveerd met een gepofte appel en friet van zoete aardappel. Mij tafelgenoot vond het kippetje heerlijk vooral de marinade van honing met thijm viel erg in smaak. Ik zelf had de ossenhaas, heb zelf nog nooit zo mals vlees gehad. Als nagerecht hadden we de cheesecake en de aardbeien ook deze zagen er mooi uit Rn smaakte heerlijk. De bediening is jong maar zeer attent ondanks dat het druk was. Kortom een echte aanrader als je in Arnhem bent!
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!
Bbourgondier .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vandaag gegeten met 10 mensen, bediening was matig, wel vriendelijk maar niet attent. Diverse malen moeten vragen om wat te drinken en gedurende de avond hetzelfde ritueel. Brood en kruidenboter was op, diverse maken moeten bestellen en het kwam maar niet.
Voorgerecht Carpaccio, smaakte nergens naar, geen pijnboompitten, geen oude kaas met smaak. Hoofdgerecht ossenhaas (raer-medium), was blijkbaar bij mijn collega neergezet. Gepofte aardappel, gewoon gekookt en koud/lauw. Friet lekker. Bij 2 mensen uit de groep kwam het hoofdgerecht pas heel laat, want de bestelling was fout gegaan.
Tot slot kaasplankje, werd neergezet en toen ik vroeg welke kazen het waren, wist de serveerster dat niet, je een blauwschimmel kaas, maar dan kon ik uiteraard zelf ook zien.
Op het kaasplankje ook gesneden radijs (??????)
Op klacht van het vlees kregen we eerst de vraag, waarom we ossenhaas niet met elkaar geruild hadden? Daarna koffie aangeboden, het was te druk in de keuken en daardoor ging het mis. Gebaar is goed, maar eten is reeds zo tegen gevallen dat er geen goedmaken meer aan was. Andere mensen van de groep aten mixed grill en gaven aan nog nooit zo'n slechte mixed grill te hebben gegeten.
Bij afrekenen geen vraag of alles verder naar wens was geweest.
Kortom, Humpreys gaan we nooit meer naar toe.
Dank voor uw recensie. Wat jammer dat uw bezoek aan Humphrey's Arnhem niet was zoals u gehoopt had! De carpaccio serveren we met croutons en Grana Padano, dit gerecht valt meestal erg in de smaak bij onze gasten. Spijtig dat dit bij u niet het geval was. De bediening hoort op de hoogte te zijn van de kazen die we serveren, ik zal dit nogmaals onder de aandacht brengen. Uw kritische feedback zorgt ervoor dat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren, bedankt daarvoor.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten in een aangename ambiance. Doordat deze Humphrey's is gevestigd in een oud herenhuis en de kamerindeling in tact is gebleven (je kunt kiezen uit een aantal kamers om in te eten) ontstaat samen met de fraaie inrichting een intiem huiskamer-effect. Goed gedaan! Daarom een 8 voor decor.

We waren met een groepje mensen, hebben verschillende gerechten genomen en iedereen heeft lekker zitten eten.

Enig minpuntje was de bediening die we bij herhaling moesten "vlaggen" om onze glzen gevuld te krijgen. Ik gaf aan dat ik veel dorst had en daarom eerst eens een heel groot glas plat water wilde, en kreeg met veel moeite een heel klein glaasje. Dat glaasje na leeggieten in de keel meteen weer gevuld krijgen bleek een lastige opgave, en dat heeft zich nog 2 keer herhaald. Dat was jammer, en ook naderhand bleek er geen aandacht te zijn voor het op peil houden van de drank-voorraad op tafel (ik heb dit ook op andere tafels als ergernis gezien). Er was personeel genoeg, maar als je de pech hebt dat "jouw" serveerster dit laat liggen dan geeft dat toch een minder fijn gevoel.
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat uw heerlijk heeft gegeten bij Humphrey's Arnhem. We gaan uw verbeterpunt over het serveren van de drankjes bespreken met het personeel. Graag tot een volgende keer!
Manuela W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
op een zondag na de film hier terecht gekomen wat een mooi pand vonden het super leuk binnen hadden mooi tafeltjes bij het raam lekker knus . en wat hebben we heerlijk gegeten bediening was super leuk we zouden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilde dat was totaal geen probleem kortom we komen zeer zeker terug we hebben heerlijk avondje gehad
Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer!
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Met een grote groep (45 personen) bij Humphreys Arnhem wezen eten.
Ondanks de grote groep kwam het eten snel op tafel en ook qua drank ging het allemaal lekker vlot. De bediening was erg vriendelijk, attent en zorgde voor een extra lach op ons gezicht.

Het eten was goed, er was genoeg en ook de smaak was prima. Wij hadden 3 verschillende keuzes voor het voor-, hoofd- en nagerecht. Alle keuzes waren de moeite waard om te proberen. Bij het hoofdgerecht zal patat, salade en appelmoes en deze werden zeer regelmatig bijgevuld. Als je niet genoeg had dan lag het aan jezelf.

De lokatie is perfect, midden in het centrum van Arnhem. Het pand is echter wel wat gedateerd en dat is te zien binnen.
Het is zeker de moeite waard om hier eens lekker te gaan eten. Goed eten en eerlijke prijzen.

Beste proever, dank voor uw recensie en complimenten. Graag zien we u nog een keer terug bij Humphrey's!
Mandarine5 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Gegeten bij Humprey's in Arhnem.
Leuke zaak, ziet en erg mooi aangekleed uit.
De bediening was vriendelijk. Het was redelijk druk, ooit moesten we wat langer wachten, maar dat is begrijpelijk. Over het eten hebben we niks te klagen, was goed verzorgd en lekker.
Bij het presenteren van de rekening bleken er 4 koffies te weinig op te staan, dit hebben we eerlijk gezegd tegen de bedrijfsleider. Hij maakte er 2 koffie's van voor onze kosten en 2 voor hun. Dit is erg attent, zo word eerlijkheid ook nog eens beloond. Tevreden over dit avondje uit.
Bedankt voor uw recensie! Fijn dat uw zo tevreden bent over uw bezoek aan Humphrey's Arnhem. We zien u graag nog eens terug!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Wat jammer dat Humphrey's in Arnhem verhuisd is, in de nieuwe vestiging zijn alle tafels zo op elkaar gepakt dat je bijna bij je buren op schoot zit en hoewel sommige tafels comfortabele stoelen hebben, had die van ons oncomfortabele, veel te rechte stoelen.
Wat betreft de bediening begon het hoopvol: alles werd snel opgenomen en het voorgerecht kwam al zeer snel. Na het hoofdgerecht ging het echter mis. Nadat we uitgegeten waren, hebben de borden een half uur! (toevallig had ik op mn mobiel gekeken) op onze tafel gestaan. In die tijd werden wij niet aangekeken door het personeel dat wel de tijd nam om andere tafels af te ruimen en bestellingen op te nemen. Wat mij betreft echt een doodzonde, het eten was zo goed als we dat kennen van Humphrey's, maar de ervaring wordt op deze manier verpest... Erg jammer.
Dank voor uw recensie. Kritische feedback stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren. We hebben uw recensie daarom ook besproken met het personeel en zo hopen we dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Graag zien we u nog eens terug en kunnen we u de service laten zien die de meeste gasten van ons gewend zijn!
Shure M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteren voor de eerste keer gegeten bij Humphreys Arnhem na de verhuizing. Nieuwe locatie is in mijn ogen een grote vergissing! Uitstraling is een combinatie van spookhuis, bruin café, bordeel. Vies dik tapijt op de grond en die foute bordeau rode verf....echt een misser. Eten is zoals altijd bij Humphreys prima, zeker voor de prijs! Maar dat doe ik toch liever aan het water met mooi uitzicht en in de sjieke moderne sfeer die je bij Humphreys gewend bent!
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Normaal gesproken zijn onze gasten erg te spreken over de 'En Rouge' stijl van Humphrey's Arnhem. Wat jammer dat u deze mening niet deelt. We hopen u nog een keer te verwelkomen in één van onze vestigingen!