Humphrey's Amsterdam (Spuistraat)

Spuistraat 267 1012 VR Amsterdam Nederland Kaart
31-206243555

Over restaurant Humphrey's Amsterdam (Spuistraat)

De ideale start van een avondje uit!

In Amsterdam heeft Humphrey’s twee vestigingen en die op de Spuistraat is misschien wel de mooiste! Het prachtige decor in combinatie met heerlijk eten en goede service zorgen voor een geweldige avond uit in onze hoofdstad. Als de zon schijnt is het terras een hele fijne plek om te genieten van een lekkere maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Amsterdam (Spuistraat)

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras
7,2
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Mooie locatie. Uiteraard de nodige toeristen (restaurant hoge notering op Trip Advisor), maar niet storend. Bijzonder vriendelijk personeel. Attent en opmerkzaam. Heb alleen hoofdgerecht genuttigd: Snijbietenravioli met pastinaak, krokante knolselderie, gegrilde portobello en truffelolie (vegetarisch). Met koffie na. Koffie was van uitstekende kwaliteit. Hoofdgerecht daarentegen was niet bijzonder. Kleine hoeveelheid en weinig uitgesproken smaken. Friet en salade als bijgerecht ook beperkte hoeveelheid voor twee personen.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We kwamen met drie personen, i.p.v. de gereserveerde twee. Werd ondanks de drukte snel geregeld. Bediening snel en accuraat. Eenvoudig concept met driegangen keuzemenu. Goede prijs/kwaliteitverhouding, gezellige entourage.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's Restaurants!
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We waren vrij vroeg op de avond, volgens mij de eerste eters. De keuken moest nog op gang komen. Wel meteen een lekker stuk vers brood met kruidenboter en olijfolie.
Als voorgerecht hadden we gevulde pannenkoekjes, was niet bijzonder. Mijn vissoep smaakte goed maar was lauw. Deze terug laten sturen naar de keuken en we konden de kok horen mompelen dat we niet moesten zeuren. Vervolgens was de soep nog niet heet. Maar niets meer gezegd.
Als hoofdgerecht hadden we beiden mixed-grill. Wat ik al zei: de keuken was nog niet op gang. Kleine stukjes vlees ter grootte van gourmetvlees en ontzettend droog. Onze fout was om er niets over te zeggen maar pas achteraf. De serveerster pakte het goed op en gaf als uitleg dat de oven te hoog stond. Als tegemoetkoming kregen we een kopje thee en koffie. De koffie was ook lauw (ook maar niets van gezegd). Het dessert was trouwens prima, stukjes mango met kokosijs.
Beste claudia215, dank voor de recensie. Wat jammer dat de soep en mixed grill niet helemaal naar wens waren tijdens uw bezoek. We gaan uw recensie intern bespreken en hopen hiermee soortgelijke ontevredenheden in de toekomst te voorkomen. Graag zien we u nog eens terug bij Humphrey's Restaurants en gaat u dan, net zoals de meeste gasten, helemaal tevreden de deur uit!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Zaterdagavond met vier personen heerlijk gegeten bij Humphry's .
Gezellig druk en meteen lekker vers brood met kruidendokter en olijfolie op tafel. We namen een driegangenmenu.
De carpaccio was heerlijk, daarna tweemaal mixgrill en tweemaal de ossenhaas perfect gebakken en heerlijk mals. Als toetje de Tiramisu en mango en ook dit smaakte heerlijk. De bediening was vriendelijk en attent en de prijs zeer redelijk. Met de bon van de Postcodeloterij dit driegangenmenu voor slechts 18,95 p.p. Ter afsluiting van een heerlijke avond nog allemaal een cappuccino toe. Wij komen hier zeker terug.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u zo genoten heeft van het diner en graag tot de volgende keer!
Savanna V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Centrale locatie aan het Spui en gevestigd in een erg mooi pand. Het personeel kwam erg vriendelijk en gastvrij over. Er werd ons gelijk gevraagd wat we wilden drinken en we kregen een gratis stokbroodje met kruidenboter en olijfolie. Het concept waarbij je drie gerechtjes vanaf de kaart mag kiezen is erg leuk. Er is veel keuze of je nu zin hebt in vlees of vis. Het enige nadeel is dat de wijn prijzig was... Maar voor Amsterdamse begrippen nog 'redelijk'. Gerechtjes werden snel geserveerd en al met al stonden we redelijk snel weer buiten. Wij komen nog een keer terug.
Dank voor uw recensie. Graag tot de volgende keer!
Edsuit .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Geweldige avond gehad samen met mijn vrouw bij Humphrey's. Leuk ingerichte zaak. Bij binnenkomst meteen heerlijk brood op tafel met wat smeersels, en kraanwater is geen probleem. Gedurende de avond was de bediening vriendelijk en erg attent, complimenten!
Vooraf een heerlijk romige tomatensoep, en als hoofdgerecht de fleur de courgette met tomatenrisotto. Nu zegt dat gerecht mij niets; er zat niet veel courgette (of bloem) in, maar het smaakte erg goed en de presentatie was mooi. Als toetje had ik de cheesecake. Nu had het weinig van Amerikaanse cheesecake wegl; het leek meer een Nederlandse kwarktaart. Wellicht een betere naam verzinnen. Maar verder niets aan te merken, wij vonden het super!
Bedankt voor uw recensie en feedback. We zullen uw complimenten doorgeven aan de bediening! Fijn dat u een geweldige avond heeft gehad in ons restaurant. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Als je daar binnenkomt en er zit, is het heel erg donker. Daar moet je van houden. De voorgerechten waren heerlijk, zalm in korstje en ceasar salade. Het hoofdgerecht parelhoen smaakte erg goed, de spies mixed grill was kurkdroog en de vleesjes daarom ook taai. Vooral de biefstuk daaraan, die helemaal doorbakken was. In meerdere recensies en bij meerdere locaties vinden de gasten de mixed grill te droog, misschien van de kaart halen? Het nagerecht chocoladefondant was heerlijk, de tiramisu was vooral cake-achtig. Maar het ijs bij beide nagerechten is van goede kwaliteit. De bediening is aardig, oplettend en vertelde ons dat wij eigenlijk gelijk hadden moeten aangeven dat de mixed grill veel te droog was, dan hadden ze een oplossing voor ons kunnen zoeken. Goede service!
Hartelijk dank voor uw recensie en kritische feedback. Deze stelt ons in staat onze dienstverlening te blijven verbeteren. Graag tot een volgende keer!
Miesch .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Al meerdere malen eerder lekker bij Humphrey's gegeten. De kaart verandert regelmatig, en deze kaart viel mij een beetje tegen. De carpaccio was prima, maar heb ik lekkerder meegemaakt. De varkenshaasmedaillons waren lekker mals, maar dat was dan ook het enige hoofdgerecht op de kaart wat mij lekker leek. De tiramisu was wel héérlijk!
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u al meerdere malen lekker heeft gegeten bij Humphrey's. Jammer dat de keuzemogelijkheid van de huidige kaart u een beetje tegenvalt. Gelukkig hebben we vanaf aankomende woensdag weer een vernieuwde kaart!
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gegeten hier via een postcodeloterij bon waarbij het driegangenmenu 18.95 kostte. Prijs-kwaliteitverhouding daardoor uitstekend! Decor/sfeer vind ik persoonlijk erg gezellig ondanks de 'massale' uitstraling. Service kan beter aangezien temperatuur dan nét te koud was en drankje/extraatje na nog een keer vragen pas gebracht werden. Verder wel uiterst vriendelijk.
voorgerecht zalm (niet bijzonder) en sate (aanrader). Als hoofdgerecht gekozen voor de spies van vlees. Nadeel altijd dat 1 stuk te ver doorgebakken wordt. Bij ons was dat de varkenshaas. Jammer! Stuk biefstuk en de kip waren wel goed gebakken en heerlijk! Frieten uitstekend, en de toetjes (tiramisu) ook goed. Gratis en heerlijk brood vooraf maakt dit restaurant zeker een aanrader.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u ons restaurant een aanrader vindt! We nemen uw verbeterpuntjes mee in het intern overleg. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Nienke.koning .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Op het eten niks aan te merken. Lekker en goede porties, ook lekker knapperig brood vooraf. Helaas wel wat aan te merken op de bediening. Bij het hoofdgerecht werden de borden op tafel gekwakt en werd er niet gekeken naar onze inmiddels lege glazen. Ook kregen wij niet de kans om zelf iets te bestellen. Tijdens het eten is er niemand naar ons toegekomen en is er minstens 16 keer (we hebben het voor de grap maar zitten tellen) iemand langsgekomen met lege handen, maar niemand die naar ons omkeek. Toen ik zelf maar een serveerster aanschoot en tegen haar begon te praten werd er strak langs mij heengekeken en voorbij gelopen. Uiteindelijk hadden wij ons hoofdgerecht op en er werd gevraagd of alles naar wens was, gaven wij aan dat we ons nogal vergeten voelden met bovenstaand verhaal. Dit werd netjes opgelost door ons de drankjes van het huis aan te bieden. Ik zou deze recensie niet schrijven als er niet het volgende was gebeurd bij het afrekenen: mijn vriend liep naar de kassa om te pinnen en meneer de ober vroeg hem op een vrij arrogante toon: was alles naar wens, ondanks het feit dat wij kennelijk niks horen en zien? Dit vind ik absoluut niet gastvrij en geen nette reactie op onze "klacht"! Ik werk zelf ook in de horeca en ik weet hoe vervelend het kan zijn als mensen hun klacht op een onbeschofte manier brengen, maar dat was dus absoluut niet het geval... Heel erg jammer, want wij komen altijd graag bij Humprey's, maar deze vestiging slaan wij voortaan over.
Beste proever, dank voor uw recensie. We nemen uw kritische feedback erg serieus en zullen dit bespreken met het personeel dat op de avond van uw bezoek werkzaam was. Dit is niet de service zoals de meeste gasten die van ons gewend zijn. We gaan er alles aan doen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's.
Charlotte .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Ik had zelf nooit gekozen voor een restaurant met zo'n formule.
Maar wat ben ik verrast, leuke kaart met voor ieder wat wils, bekende gerechten zoals carpaccio, maar ik had een heerlijke zalm in een krokant korstje met een zeewier-sidesalade, als hoofdgerecht varkenshaas omhult met spek, kaasplankje na. Heerlijk brood direct op tafel, gratis (zoals het hoort!) karaf water tevens meteen op tafel, lekkere wijnen, tafels inderdaad wat dichtop elkaar, maar ja het is een zeer drukke locatie. Service is attent en vriendelijk zoals het hoort, het enige wat ik opmerkelijk vond was dat er bij onze reserveringsbevestiging gedreigd werd 50% in rekening te brengen mochten we toch met minder gasten te komen dan gereserveerd, dat klinkt niet aardig..... En dat heb ik nog nooit eerder ergens meegemaakt.
Ondanks deze merkwaardige manier van doen zeker de moeite waard, maar zorg er wel voor dat je met het juiste aantal personen gaat :-D
Beste proever, bedankt voor uw recensie en complimenten. Fijn om te horen dat u aangenaam verrast werd bij Humphrey's! Bij grotere groepen is het gebruikelijk dat het exacte aantal gasten een dag voor het diner wordt doorgegeven. In het verleden is het voorgekomen dat groepen met een aanzienlijk minder aantal dan verwacht werd in ons restaurant verschenen, vandaar dat we deze regeling kunnen treffen. Dit komt echter nauwelijks voor.
Silvia O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Hebben voor het eerst hier gegeten via een actie van de NS. Snelle service...we zaten nog niet goed en wel en het brood stond al op tafel. Over het eten niets dan goeds. Dit was gewoon heerlijk. Vrij snel achter elkaar geserveerd.. Wel veel tafels en dicht op elkaar. Dus kan je meeluisteren met je buren. Maar goed..over het algemeen een leuke afsluiting van een dagje Amsterdam. Personeel overigens ook vriendelijk.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer!
Gerarddomselaar .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het eten is niet meer zoals voorheen. Carpaccio is niet meer lekker, erg jammer. Bediening is wel vriendelijk maar er worden veel fouten gemaakt. Wij kwamen hier regelmatig, maar zullen niet meer terugkeren.
Dank voor uw recensie. Jammer dat uw laatste bezoek niet helemaal was zoals u normaal gesproken van ons gewend bent. Heeft u uw onvrede over de carpaccio kenbaar gemaakt bij het personeel? Dan hadden we met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Met z'n vijven gegeten en niet voor het eerst. Maar voor mij de eerste keer dat ik iets minder tevreden was. Maar daarin stond ik alleen, want de andere vier vonden het weer heerlijk. Ik had gekonfijte kip salade en die vond ik te zout, de dressing te zuur en het vlees te droog. Mijn hoofdgerecht was zalm in een korstje van nori. Ook dit weer redelijk hoog op smaak gebracht met zout. Dessert waren drie bolletjes vruchtensorbet, met rode vruchten coulis. Prima om het af te ronden in ieder geval. Ik kom volgende keer graag weer, maar zal andere keuzes maken. Maar met een groepje eten bij de humpreys is zeker aan te raden, want prijs kwaliteit staan best in verhouding. Ambiance vind ik zelf heeel prettig en de bediening ook. Snel en gewoon goed en vriendelijk.
Beste Proever, bedankt voor uw recensie. Fijn dat u een volgende keer graag terug komt, ondanks dat het eten deze keer niet helemaal naar wens is geweest. Heeft u uw onvrede op de avond zelf bekend gemaakt bij ons personeel?

Reactie van proever:

Nee heb ik niet gedaan en dat is eigenlijk niet zo netjes, maar dat kwam omdat ik de enige was met een minpuntje. Zal het volgende keer doen voor ik iets op iens zet.

Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Prima te doen met grote groep vanwege vaste prijs van het menu incl.drinken. Bediening was goed, eten ok. Mixed grill was wat droog, de rest was goed. Prettige sfeer.
Bedankt voor uw recensie. U mag het altijd aangeven als iets niet helemaal naar wens is. Zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren!
Tobias D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Bij binnenkomst zeer vriendelijk geholpen en toegewezen naar een tafeltje voor twee, waar er meteen een broodplankje met heerlijk brood werd geplaatst. Niet al te groot menu met gevarieerde gerechten, voor ieder wat wils. Eten werd snel bedient en je kon merken dat het, door de drukte, eten aan de lopende band werd gemaakt. Er zat dus helemaal geen passie, gevoel of enige aandacht in. Hierdoor was het vlees overcooked, groentes kapot gegaard en de frietjes bijna slap van de grote hoeveelheden die werden gefrituurd. Maar de bedien
Bedankt voor uw recensie. Jammer dat het hoofdgerecht niet helemaal naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug zodat we u kunnen laten zien dat wij wel degelijk gevoel en aandacht in onze gerechten stoppen!
Leonie G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Even geleden heb ik met twee vriendinnen bij Humphrey's gegeten. Het restaurant is groot en je zit vrij dicht op elkaar, maar dat stoorde niet. De bediening was bijzonder behulpzaam, een van mijn vriendinnen heeft een ingewikkeld dieet en de serveerster kwam bij ons aan tafel met een kaart waarop precies te zien was wat er in welk gerecht zat en gaf suggesties - top!
Ik had vooraf een gerecht met geitenkaas en als hoofd de mixed grill, allebei erg lekker. Maar de desserts waren het best, de fondant was perfect vloeibaar van binnen en met de apfelstrudel heb ik zowat mijn vingers erbij opgegeten. Heerlijk.
Een fijne avond gehad en lekker gegeten, wij komen terug.
Dank voor uw recensie! Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden diëten en allergieën. We zien u graag nog eens terug!
Berjan S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
We konden niet meteen aan tafel, waarop we besloten een paar speciaal biertjes te drinken tegenover de Humphrey's. Daarna zijn we met studiegenoten gaan eten en het is heel goed bevallen. De prijs kwaliteit verhouding is goed en ook de medewerkers zijn erg vriendelijk. Ik zou het iedereen aanraden.
Dank voor de recensie en complimenten! Graag tot de volgende keer!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Al veel over de keten gehoord en nu op de bonnefooi ook hier gegeten. Ik vond het erg leuk gelegen, de bediening was vriendelijk en relaxed en het eten was prima! Ik had vooraf de carpaccio (lekker), als hoofdgerecht de zalm (beetje vreemde saus maar de zalm was lekker) en als na de tiramisu (heerlijk). Ik kreeg het hoofdgerecht niet op en in het kader van voedselverspilling vroeg ik om een doggy bag (voor het eerst). Dat hadden ze niet, maar ik kon het wel ingepakt meekrijgen. Prima! En lekker ook de volgende dag! :)
Dank voor de recensie en aardige woorden! In de saus van de zalm zit miso verwerkt, dat is gemaakt van gefermenteerde sojabonen, een bekende smaakmaker in de Japanse keuken, dus wel een beetje vreemd voor Nederlandse begrippen.

Graag tot de volgende keer!
Bonafide .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Gisteren uit eten geweest bij Humphrey's. Vooraf de vier soorten vis genomen: door de opmaak van het bord zag het er wat armoedig uit..terwijl het erg lekker was!
Als hoofdgerecht de kabeljauw, was heerlijk! En als absolute topper het dessert...een warm chocoladetaartje, met in het midden zachte chocola...hmm..
Erg vriendelijk personeel, rustig de tijd gekregen om eerst vakantie foto's door te nemen.
Decor was wat donker, maar goede sfeer.
Dank voor de recensie en complimenten! We gaan naar de opmaak van de antipasti kijken zodat we dit kunnen verbeteren, bedankt voor de tip. Graag tot de volgende keer!