Humphrey's Amsterdam (Spuistraat)

Spuistraat 267 1012 VR Amsterdam Nederland Kaart
31-206243555

Over het restaurant Humphrey's Amsterdam (Spuistraat)

De ideale start van een avondje uit!

In Amsterdam heeft Humphrey’s twee vestigingen en die op de Spuistraat is misschien wel de mooiste! Het prachtige decor in combinatie met heerlijk eten en goede service zorgen voor een geweldige avond uit in onze hoofdstad. Als de zon schijnt is het terras een hele fijne plek om te genieten van een lekkere maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Amsterdam (Spuistraat)

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
6,8
Sissie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vanavond hier gegeten vooraf aspergessoep was lauw met een klein stukje asperge erin hoofd gerecht biefteriaky,5 kleine stukjes bief in een saus en weinig wokgroeten weinig rauwkost en weinig friet ,toetje ijsbolletje met chocoladefondant met geen echte slagroom
Ik lees nu dat je de bijgerechten gratis bij kunt bestellen wisten wij dus niet Mss dit erbij zeggen
Bediening was wel goed
Voor wat we kregen vonden wij het prijzig
Hartelijk dank voor uw recensie en kritische feedback. Fijn dat u zo te spreken bent over de bediening! Spijtig dat u niet op de hoogte was van de gratis garnituur. Ik zal het bespreken met het restaurant zodat ze dit duidelijker kenbaar kunnen maken aan tafel. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
P H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op de vraag of ons voorgerecht smaakte moesten we het antwoord schuldig blijven. Het smaakte echt nergens naar. We proefden geen verschil tussen de Gamba's en de krokante zalm. We hebben dit dan ook zo aangegeven. "Wat vervelend" was de reactie..... We hoopten op een wat betere voortzetting. Helaas... ook het hoofdgerecht was zozo en niet smaakvol. We meenden enkele half rauwe champignons te ontdekken.
Het kaasplankje was gelukkig wat beter, het hoogtepunt van de gehele maal. De entourage is aardig, de bediening vlot en netjes. Het is niet heel duur... maar waar voor ons geld kregen we niet. Een offday? Of?....
Dank voor u recensie en kritische feedback. Wat jammer dat u niet tevreden was over de voorgerechten en hier niets mee is gedaan door het personeel! Helaas was de bedrijfsleiding niet op de hoogte van uw onvrede, anders hadden ze hier uiteraard op ingespeeld. De krokante zalm wordt over het algemeen erg goed ontvangen door onze gasten. De dorade die wij serveren wordt standaard geserveerd met ongebakken champignons. Hopelijk biedt u Humphrey's een herkansing in de toekomst en kunnen we u laten zien waarom onze meeste gasten gelukkig wel tevreden zijn over onze gerechten! Indien u t.z.t. een mail stuurt naar feedback@humphreys.nl zal ik ervoor zorgen dat de eerste drankjes van het huis zijn!
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Humphrey's in de Amsterdamse Spuistraat biedt een driegangenmenu tegen een meer dan redelijke fixed price van nog geen € 26,-. De verhouding van prijs en kwaliteit is daarmee in balans en de verwachtingen zijn dan ook niet al te hoog. Over de gerechten heb ik geen opmerkingen in negatieve zin. Een vraagteken zet ik bij de op de kaart genoemde gamba's in één van de voorgerechten; dit leken mij eerder Noorse garnalen en gamba's zijn strikt genomen geen garnalen. Maar ik kan mij vergissen natuurlijk. Over het nagerecht. Dit werd geserveerd in een weckpot met zo'n oranje rubberrand. Aan het glas kleefde nog de lijm van een eerder verwijderde sticker. Ik zou dit niet zo doen. Het serveren van een nagerecht in een weckpot voegt niks toe en het rubber en de lijmresten ogen alles behalve hygiënisch. De bediening tot slot is jong en allervriendelijkst maar een wat betere aansturing door een leidinggevende is wel gewenst. Tweemaal een bestelling voor drankjes opnemen en tweemaal niet uitserveren is een verbeterpunt dat met een beetje aandacht kan worden opgelost.
Dylan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Regelmatig komen mijn vriendin en ik eten bij de Humphrey's. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect en er hangt een goede sfeer. Je kan kiezen uit een zeer divers 3-gangen menu. Maar de voornaamste rede voor het terugkomen is het uiterst gastvrij personeel. Echt een aanrader!
Bedankt voor je complimenten Dylan! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Max T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na een lang dagje rond te lopen door Amsterdam wilden wij graag nog een hapje eten en kwamen wij bij Humphreys op de Spuistraat terecht. Wij werden aan een mooie tafel langs het raam gezet en werden direct door een zeer gastvrije jongeman geholpen. De bediening was verfrissend, zeer vriendelijk en dynamisch. De prijs/kwaliteit verhouding van het eten (als hoofdgerecht hadden wij de 'Mixed Grill') was prima en de porties voldoende. Al met al hebben wij erg genoten. Wij komen zeker nog een keer terug!
Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisteren voor de zoveelste keer gegeten bij H. over het eten niets dan lof, bediening prima, maar de rest was waardeloos. Wij zaten bovenin aan de linkerkant en daar staat de airco aan, hardstikke koud dus, absoluut niet gaan zitten. De dame aan de tafel naast ons zat met jas en een dikke sjaal om, daarnaast een jongeman met z'n jas aan e capuchon op. Achter ons namen de mensen niet eens meer een toetje. Het personeel heeft nog servetten op de airco gelegd.
De koffie en het likeurtje toe konden we aan een andere tafel gebruiken, maar wij waren er klaar mee. gelukkig had mijn man daarvoor in de stad een vest gekocht en kon dat aantrekken.
Let dus vooral goed op waar je gaar zitten.

Els
Bedankt voor uw recensie. Wat fijn dat u zo te spreken bent over het eten en de service van Humphrey's! Wat vervelend dat u het koud vond tijdens uw bezoek. Ik zal uw recensie bespreken met ons restaurant om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's!
Henk Y.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Na een dagje museumbezoek met z'n 2-en met een ANWB bon (2e keuzemenu voor € 5,-) naar Humphrey's. Ondanks drukte hartelijke ontvangst en naar tafeltje 1e verdieping gebracht. Vooraf werd vers stokbrood met kruidenboter en olijfolie gebracht. Voorgerecht gekozen uit carpaccio (goed) en krokante zalmrolletjes (lekker maar helaas maar 3). Hoofdgerecht (namen zijn we kwijt) lekker van smaak; vlees juist goed (medium) ; Nagerecht: stoofpeertjes met ijs en slagroom (lekker !). En koffie toe (extra) als prima besluit. Ondanks de toegenomen drukte ; het zat om even na 19.00 stampvol, (toch) snelle en vriendelijke bediening. Complimenten !
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Mooie locatie. Uiteraard de nodige toeristen (restaurant hoge notering op Trip Advisor), maar niet storend. Bijzonder vriendelijk personeel. Attent en opmerkzaam. Heb alleen hoofdgerecht genuttigd: Snijbietenravioli met pastinaak, krokante knolselderie, gegrilde portobello en truffelolie (vegetarisch). Met koffie na. Koffie was van uitstekende kwaliteit. Hoofdgerecht daarentegen was niet bijzonder. Kleine hoeveelheid en weinig uitgesproken smaken. Friet en salade als bijgerecht ook beperkte hoeveelheid voor twee personen.
Dank voor uw recensie. Fijn dat u zo te spreken bent over de bediening en de locatie. Spijtig dat u iets minder te spreken was over het hoofdgerecht. U mag het altijd aangeven bij het personeel als u ergens niet tevreden over bent, dan kunnen we ter plekke met u zoeken naar een oplossing. Daarnaast kunnen alle bijgerechten altijd kosteloos bijbesteld worden. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We kwamen met drie personen, i.p.v. de gereserveerde twee. Werd ondanks de drukte snel geregeld. Bediening snel en accuraat. Eenvoudig concept met driegangen keuzemenu. Goede prijs/kwaliteitverhouding, gezellige entourage.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's Restaurants!
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We waren vrij vroeg op de avond, volgens mij de eerste eters. De keuken moest nog op gang komen. Wel meteen een lekker stuk vers brood met kruidenboter en olijfolie.
Als voorgerecht hadden we gevulde pannenkoekjes, was niet bijzonder. Mijn vissoep smaakte goed maar was lauw. Deze terug laten sturen naar de keuken en we konden de kok horen mompelen dat we niet moesten zeuren. Vervolgens was de soep nog niet heet. Maar niets meer gezegd.
Als hoofdgerecht hadden we beiden mixed-grill. Wat ik al zei: de keuken was nog niet op gang. Kleine stukjes vlees ter grootte van gourmetvlees en ontzettend droog. Onze fout was om er niets over te zeggen maar pas achteraf. De serveerster pakte het goed op en gaf als uitleg dat de oven te hoog stond. Als tegemoetkoming kregen we een kopje thee en koffie. De koffie was ook lauw (ook maar niets van gezegd). Het dessert was trouwens prima, stukjes mango met kokosijs.
Beste claudia215, dank voor de recensie. Wat jammer dat de soep en mixed grill niet helemaal naar wens waren tijdens uw bezoek. We gaan uw recensie intern bespreken en hopen hiermee soortgelijke ontevredenheden in de toekomst te voorkomen. Graag zien we u nog eens terug bij Humphrey's Restaurants en gaat u dan, net zoals de meeste gasten, helemaal tevreden de deur uit!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Zaterdagavond met vier personen heerlijk gegeten bij Humphry's .
Gezellig druk en meteen lekker vers brood met kruidendokter en olijfolie op tafel. We namen een driegangenmenu.
De carpaccio was heerlijk, daarna tweemaal mixgrill en tweemaal de ossenhaas perfect gebakken en heerlijk mals. Als toetje de Tiramisu en mango en ook dit smaakte heerlijk. De bediening was vriendelijk en attent en de prijs zeer redelijk. Met de bon van de Postcodeloterij dit driegangenmenu voor slechts 18,95 p.p. Ter afsluiting van een heerlijke avond nog allemaal een cappuccino toe. Wij komen hier zeker terug.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u zo genoten heeft van het diner en graag tot de volgende keer!
Savanna V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Centrale locatie aan het Spui en gevestigd in een erg mooi pand. Het personeel kwam erg vriendelijk en gastvrij over. Er werd ons gelijk gevraagd wat we wilden drinken en we kregen een gratis stokbroodje met kruidenboter en olijfolie. Het concept waarbij je drie gerechtjes vanaf de kaart mag kiezen is erg leuk. Er is veel keuze of je nu zin hebt in vlees of vis. Het enige nadeel is dat de wijn prijzig was... Maar voor Amsterdamse begrippen nog 'redelijk'. Gerechtjes werden snel geserveerd en al met al stonden we redelijk snel weer buiten. Wij komen nog een keer terug.
Dank voor uw recensie. Graag tot de volgende keer!
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Geweldige avond gehad samen met mijn vrouw bij Humphrey's. Leuk ingerichte zaak. Bij binnenkomst meteen heerlijk brood op tafel met wat smeersels, en kraanwater is geen probleem. Gedurende de avond was de bediening vriendelijk en erg attent, complimenten!
Vooraf een heerlijk romige tomatensoep, en als hoofdgerecht de fleur de courgette met tomatenrisotto. Nu zegt dat gerecht mij niets; er zat niet veel courgette (of bloem) in, maar het smaakte erg goed en de presentatie was mooi. Als toetje had ik de cheesecake. Nu had het weinig van Amerikaanse cheesecake wegl; het leek meer een Nederlandse kwarktaart. Wellicht een betere naam verzinnen. Maar verder niets aan te merken, wij vonden het super!
Bedankt voor uw recensie en feedback. We zullen uw complimenten doorgeven aan de bediening! Fijn dat u een geweldige avond heeft gehad in ons restaurant. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Als je daar binnenkomt en er zit, is het heel erg donker. Daar moet je van houden. De voorgerechten waren heerlijk, zalm in korstje en ceasar salade. Het hoofdgerecht parelhoen smaakte erg goed, de spies mixed grill was kurkdroog en de vleesjes daarom ook taai. Vooral de biefstuk daaraan, die helemaal doorbakken was. In meerdere recensies en bij meerdere locaties vinden de gasten de mixed grill te droog, misschien van de kaart halen? Het nagerecht chocoladefondant was heerlijk, de tiramisu was vooral cake-achtig. Maar het ijs bij beide nagerechten is van goede kwaliteit. De bediening is aardig, oplettend en vertelde ons dat wij eigenlijk gelijk hadden moeten aangeven dat de mixed grill veel te droog was, dan hadden ze een oplossing voor ons kunnen zoeken. Goede service!
Hartelijk dank voor uw recensie en kritische feedback. Deze stelt ons in staat onze dienstverlening te blijven verbeteren. Graag tot een volgende keer!
Miesch .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Al meerdere malen eerder lekker bij Humphrey's gegeten. De kaart verandert regelmatig, en deze kaart viel mij een beetje tegen. De carpaccio was prima, maar heb ik lekkerder meegemaakt. De varkenshaasmedaillons waren lekker mals, maar dat was dan ook het enige hoofdgerecht op de kaart wat mij lekker leek. De tiramisu was wel héérlijk!
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u al meerdere malen lekker heeft gegeten bij Humphrey's. Jammer dat de keuzemogelijkheid van de huidige kaart u een beetje tegenvalt. Gelukkig hebben we vanaf aankomende woensdag weer een vernieuwde kaart!
lars J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gegeten hier via een postcodeloterij bon waarbij het driegangenmenu 18.95 kostte. Prijs-kwaliteitverhouding daardoor uitstekend! Decor/sfeer vind ik persoonlijk erg gezellig ondanks de 'massale' uitstraling. Service kan beter aangezien temperatuur dan nét te koud was en drankje/extraatje na nog een keer vragen pas gebracht werden. Verder wel uiterst vriendelijk.
voorgerecht zalm (niet bijzonder) en sate (aanrader). Als hoofdgerecht gekozen voor de spies van vlees. Nadeel altijd dat 1 stuk te ver doorgebakken wordt. Bij ons was dat de varkenshaas. Jammer! Stuk biefstuk en de kip waren wel goed gebakken en heerlijk! Frieten uitstekend, en de toetjes (tiramisu) ook goed. Gratis en heerlijk brood vooraf maakt dit restaurant zeker een aanrader.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u ons restaurant een aanrader vindt! We nemen uw verbeterpuntjes mee in het intern overleg. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
nienke.koning .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Op het eten niks aan te merken. Lekker en goede porties, ook lekker knapperig brood vooraf. Helaas wel wat aan te merken op de bediening. Bij het hoofdgerecht werden de borden op tafel gekwakt en werd er niet gekeken naar onze inmiddels lege glazen. Ook kregen wij niet de kans om zelf iets te bestellen. Tijdens het eten is er niemand naar ons toegekomen en is er minstens 16 keer (we hebben het voor de grap maar zitten tellen) iemand langsgekomen met lege handen, maar niemand die naar ons omkeek. Toen ik zelf maar een serveerster aanschoot en tegen haar begon te praten werd er strak langs mij heengekeken en voorbij gelopen. Uiteindelijk hadden wij ons hoofdgerecht op en er werd gevraagd of alles naar wens was, gaven wij aan dat we ons nogal vergeten voelden met bovenstaand verhaal. Dit werd netjes opgelost door ons de drankjes van het huis aan te bieden. Ik zou deze recensie niet schrijven als er niet het volgende was gebeurd bij het afrekenen: mijn vriend liep naar de kassa om te pinnen en meneer de ober vroeg hem op een vrij arrogante toon: was alles naar wens, ondanks het feit dat wij kennelijk niks horen en zien? Dit vind ik absoluut niet gastvrij en geen nette reactie op onze "klacht"! Ik werk zelf ook in de horeca en ik weet hoe vervelend het kan zijn als mensen hun klacht op een onbeschofte manier brengen, maar dat was dus absoluut niet het geval... Heel erg jammer, want wij komen altijd graag bij Humprey's, maar deze vestiging slaan wij voortaan over.
Beste proever, dank voor uw recensie. We nemen uw kritische feedback erg serieus en zullen dit bespreken met het personeel dat op de avond van uw bezoek werkzaam was. Dit is niet de service zoals de meeste gasten die van ons gewend zijn. We gaan er alles aan doen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's.
Silvia O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Hebben voor het eerst hier gegeten via een actie van de NS. Snelle service...we zaten nog niet goed en wel en het brood stond al op tafel. Over het eten niets dan goeds. Dit was gewoon heerlijk. Vrij snel achter elkaar geserveerd.. Wel veel tafels en dicht op elkaar. Dus kan je meeluisteren met je buren. Maar goed..over het algemeen een leuke afsluiting van een dagje Amsterdam. Personeel overigens ook vriendelijk.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer!
gerarddomselaar .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het eten is niet meer zoals voorheen. Carpaccio is niet meer lekker, erg jammer. Bediening is wel vriendelijk maar er worden veel fouten gemaakt. Wij kwamen hier regelmatig, maar zullen niet meer terugkeren.
Dank voor uw recensie. Jammer dat uw laatste bezoek niet helemaal was zoals u normaal gesproken van ons gewend bent. Heeft u uw onvrede over de carpaccio kenbaar gemaakt bij het personeel? Dan hadden we met u kunnen zoeken naar een gepaste oplossing.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Met z'n vijven gegeten en niet voor het eerst. Maar voor mij de eerste keer dat ik iets minder tevreden was. Maar daarin stond ik alleen, want de andere vier vonden het weer heerlijk. Ik had gekonfijte kip salade en die vond ik te zout, de dressing te zuur en het vlees te droog. Mijn hoofdgerecht was zalm in een korstje van nori. Ook dit weer redelijk hoog op smaak gebracht met zout. Dessert waren drie bolletjes vruchtensorbet, met rode vruchten coulis. Prima om het af te ronden in ieder geval. Ik kom volgende keer graag weer, maar zal andere keuzes maken. Maar met een groepje eten bij de humpreys is zeker aan te raden, want prijs kwaliteit staan best in verhouding. Ambiance vind ik zelf heeel prettig en de bediening ook. Snel en gewoon goed en vriendelijk.
Beste Proever, bedankt voor uw recensie. Fijn dat u een volgende keer graag terug komt, ondanks dat het eten deze keer niet helemaal naar wens is geweest. Heeft u uw onvrede op de avond zelf bekend gemaakt bij ons personeel?

Reactie van proever:

Nee heb ik niet gedaan en dat is eigenlijk niet zo netjes, maar dat kwam omdat ik de enige was met een minpuntje. Zal het volgende keer doen voor ik iets op iens zet.