Humphrey's Amsterdam (Nieuwezijds Kolk)

Nieuwezijds Kolk 23 1012 PV Amsterdam Nederland Kaart
31-204221234

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Humphrey's Amsterdam (Nieuwezijds Kolk)

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Jenneke12 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteravond ssmen met mijn man heerlijk gegeten. Vooraf carpaccio
Als hoofdgerecht had mijn man biefstuk van ossenhaas. Dez was goed rood doorbakken .Ik had de Hollandse Noordzeetong.met boterjus. Heerlijk zacht. De garnituur bij de hoofdgerechten was ook goed..
Als dessert hadden we chocoladefondant met vanilleroomijs.
De bediening was vriendelijk, attent en allert. Kortom een aanrader. We komen zeker terug.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten. Graag tot de volgende keer!
Jenneke12 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk met met echtgenoot gegeten. Als vooraf hadden we carpacio. Mijn man had als hoofdgerecht biefstuk van de ossenhaas. Deze was prima rood doorbakken. Ik had de Noordzeetong.met boterjus. Deze was heerlijk. De garnituren bij de hoofdgerechten waren prima. Als dessert hadden we chocoladefondant met vanilleroomijs. Deze was ook zeer smakelijk. Het personeel was vriendelijk, attent en alert. Al met al een aanrader. Wij gaan zeker een keer terug.
Bedankt voor uw complimenten! We zien u graag nog een terug bij Humphrey's!
Ernst1959 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gisteren gegeten in het favoriete restaurant van mijn vriendin nl. Humpfreys (Nieuwezijds Kolk) Na een aantal keren hier goed te hebben gegeten waren wij gisteren niet tevreden.Het begon al bij binnenkomst wij gingen zitten na korte tijd naast ons ook een tafeltje die al snel het brood en de menukaart kregen en wij nog moesten wachten.Maar goed het eten,vooraf de vissoep die meer op een bouillon leek dan op soep was nauwelijks vulling in te vinden,het gevulde flensje was wel lekker. Daarna beide de mixed grill waarop de spies rauwe uien voorkwamen.Ook het garnituur liet veel te wensen over een klein bakje patat voor twee personen en een rauwkostsalade die ronduit vies was,wel werd nadat wij dat gevraagd hadden snel een tweede bakje friet gebracht.Ook was het niet mogelijk om extra groenten of een salade bij te bestellen.Ten slotte het nagerecht de aardbeien met ijs is een restaurant onwaardig dessert de tiramisu was wel lekker.Over de service, was ook zeer pover na het uitserveren niemand meer gezien om te vragen of alles naar wens was(wat het niet was) of dat we nog iets wilde drinken 1drankje kunnen bestellen.Naar aan leiding hiervan moet ik concluderen dat wij hier niet goed gegeten hebben en wij voorlopig even klaar zijn met dit restaurant. PS Het was de verjaardag van mijn vriendin.
Beste Ernst1959, bedankt voor uw recensie. Wat jammer dat uw bezoek aan ons restaurant aan de Nieuwezijds Kolk niet helemaal naar wens is geweest! De garnituren die naast het hoofdgerecht geserveerd worden kunt u altijd kosteloos bijbestellen. Helaas was ons personeel niet op de hoogte van uw onvrede, anders hadden ze hier uiteraard naar gehandeld. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Humphrey's en ervaart uw het diner dan weer zoals u gewend bent!
Carly_kl .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De inrichting is mooi; bij binnenkomst krijg je het gevoel in een redelijk chique tent te komen, maar helaas is dit totaal niet evenredig met de bediening noch het eten. Ik kreeg de indruk dat de bediening allemaal in opleiding was; ze wisten niet wat de huiswijn was (met veel moeite kwam er gemompel dat "het uit Chili kwam"), maar bij 3 van de 5 mensen werden de drankjes opgenomen (we moesten zelf erop attenderen dat nog niet iedereen besteld had) en hetzelfde gebeurde met de gerechten. Eerst menukaartrn uitdelen bij de dames, bestelling opnemen of uitserveren was niet aan de orde. En de borden werden slordig op tafel neergezet. Daarnaast werden de gangen erg snel doorgegeven; overal zat hoog tempo in. We stonden na 2uur weer buiten. Jammer voor wat een (lange) avond uit eten had moeten worden. Het eten zelf was prima, maar niet op en top. Carpaccio vond ik persoonlijk de dressing te zoet, en het vlees wat weinig smaak, wel erg mals. En ik miste de aangebakken pijnboompitjes. Hoofdgerecht kabeljauw in een krokant korstje had iets weg van uit de diepvries, met te veel dikke vette saus eronder. Frietjes waren lekker. Tiramisu was ook lekker, maar kwam rechtstreeks met bord en al uit de koeling, met een chemische karamelsaus erover. Al met al wel prima gegeten hoor, voor een eetcafe. Wat ik al eerder opmerkte; de inrichting van het restaurant doet anders vermoeden en daarin wordt je teleurgesteld.
Hartelijk dank voor uw kritische feedback. We gaan deze intern bespreken. U mag het altijd ter plekke aangeven als u ergens niet tevreden over bent. Dan kunnen we met u zoeken naar een oplossing.
Evilangel07 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Dinsdagavond waren wij hier met een groep van 8 man komen eten. Last minute kwam er nog iemand extra bij, maar de bediening pikte dat goed op en zorgde ervoor dat we aan een andere tafel komen. Ik heb genoten van mijn krokante zalm voorafje, naar helaas was de Noordzeetong doordrenkt in olie. Ik heb zelfs maar om een ander bord gevraagd om de rauwkost vanaf te eten. Het dessert van cheesecake maakte dit wel weer goed. De bediening is zeer professioneel geweest en we hebben verder genoten van een gezellige sfeer.
Bedankt voor uw recensie en feedback. Deze zullen we intern bespreken. Fijn dat u heeft kunnen genieten van de gezellige sfeer in ons restaurant. We zien u graag nog eens terug bij Humphrey's!
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Vlak voor aankomst bleek dat de aanschafte jubileumvoucher kwijt was?! Dit is echter door de gerant zonder een enkel probleem uitstekend opgepakt en wij konden direct een tafeltje uitzoeken. Verrassend: een nieuwe kaart met weer leuke gerechten.
Het eten was weer goed, zeker door de jubileumactie een uitmuntende prijs kwaliteit verhouding. De bediening is vriendelijk en attent, goed op elkaar en de keuken ingewerkt, hier kan menig horecabedrijf nog van leren. Zat nu op een bank en heb eerlijk gezegd niet gekeken of de gammele stoelen zijn aangepakt, verwacht dit eigenlijk wel. Het is derde keer dat ik hier ben en merk dat er sprake is van een lerende organisatie.
Kortom: aanrader!!!
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! Hopelijk tot een volgende keer!
Rixt E.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Snel na binnenkomst de kaart met een broodje vooraf. Carpaccio was prima, net als de varkenshaas en de mixed grill. Als toetje de mi-cuit: machtig, maar erg lekker. Over de service niets dan lof! Aardige bediening die af en toe kwam vragen of alles naar wens was. Bestelde drankjes stonden binnen 5 minuten op je tafel. De tijd tussen de gerechten was snel, maar niet te snel. Goed te merken dat keuken en bediening perfect op elkaar ingespeeld zijn en dit is als klant erg fijn! Wij komen zeker nog een keer terug!
Beste proever, dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u zo enthousiast bent over uw bezoek aan ons restaurant. We zien u graag nog eens terug!
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk eten in een leuke, vrij grote zaak.
Het eten werdt snel geserveerd en was ook erg lekker. Friet kon zo extra geserveerd worden.
Bij het afrekenen duurde wat langer voor er iemand kwam.
Bedankt voor uw recensie! Fijn dat u heerlijk heeft gegeten bij onze vestiging in Amsterdam. Graag zien we u nog eens terug.
Nina N.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Afgelopen donderdag hebben wij met zijn 5e gegeten bij Humphrey's. Ik was zelf al vaker in de dit restaurant geweest.

De bediening vond ik, in vergelijking met eerdere bezoeken aan Humphrey's, erg rommelig en gehaast. Bij binnenkomst vroeg de ober slechts aan de helft van het gezelschap wat ze wilde drinken. De andere helft werd gewoon overgeslagen. Daarnaast werden onze lege borden van het voorgerecht na ruim een half uur pas opgeruimd. De ober die ons hoofdgerecht kwam brengen wist niet eens welke hoofdgerechten hij vast had, getuigd niet echt van interesse. We moesten constant zelf om drankjes vragen en bij het afrekenen werd de volle pond aangeslagen in plaats van de prijs waar we recht op hadden met onze kortingscoupon. Duurde ook allemaal erg lang voordat dit rechtgetrokken was.

Eten daarentegen was dik in orde. Lekkere carpaccio vooraf en een prima zeebaars als hoofdgerecht, goede wijn waar we keurig een karaf kraanwater bij kregen, zeker een pluspunt. Wel kregen we erg weinig garnituur. We waren met z'n 5e en kregen slechts één bakje patat en één bakje appelcompote. Toetje was heerlijk.
Ondanks dat het een groot restaurant is zit je erg knus en gezellig.
Dank voor uw recensie. Gastvrijheid staat bij Humphrey's hoog in het vaandel. Uw punten zijn besproken met het personeel en we hopen dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. De bijgerechten kunt u altijd kosteloos bijbestellen. Hopelijk zien we u nog eens terug en ervaart u weer de service die u normaal van ons gewend bent!
Rinske B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Goede bediening, lekker eten voor een redelijke prijs. Erg gezellig om hier te zitten! En heerlijke wijn. Zeker dat ik dit andere aanraad, en zelf zullen wij ook nog eens terugkomen!
Bedankt voor de complimenten! Graag tot een volgende keer!
Gerwin E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Het eten was goed zoals ik van humphreys gewend ben. De porties bij het voorgerecht mogen van mij daarentegen wel iets groter want van de saté was zo lekker dat ik wel meer dan twee stokjes had gelust. Dit wordt wel gecompenseerd bij het hoofdgerecht want zeker icm de bijgerechten staat er meer dan genoeg op tafel om je buik te vullen. Het eten is dus gewoon goed.

Het decor en de service kunnen echter beter. We kregen bij binnenkomst een tafel toegewezen op een rumoerige plaats precies in de loop naar de keuken. Bij andere humphreys restaurants mag je vaak zelf een tafel uitkiezen als de tafel maar past bij de grote van het gezelschap. En dan kan je zelf de keuze maken waar je wil zitten. (Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat mensen veel meer tevreden zijn wanneer ze ergens zelf een keuze over mogen maken, zelfs als het eindresultaat het zelfde blijft, dus dit is niet alleen mijn mening). Daarnaast zouden de houten stoelen wel vervangen mogen worden voor iets comfortabeler.

De bediening was opzich goed maar omdat we in de loop naar de keuken zaten weer te snel. Een paar keer moesten we aangeven dat we nog geen keuze hadden gemaakt en er werd iets te snel gevraagd of er al afgeruimd kon worden ; dit komt gewoon door onschuldig enthousiasme van de medewerker maar het is wel iets om in de gaten te houden want mensen willen in een restaurant soms gewoon lekker rustig dineren.
Bedankt voor uw recensie. Kritische feedback stelt ons in staat onze dienstverlening te blijven verbeteren. U mag het altijd aangeven als u liever een andere tafel wenst. We kunnen dan ter plekke kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Asvdm .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met 3 personen hier een 3-gangenmenu gegeten.
Heerlijk vers gebakken brood vooraf met kruidenboter en olijfolie. Een karaf kraanwater wordt zonder problemen verstrekt, iets wat in veel restaurants niet mogelijk is.
We hebben alle 3 heerlijk gegeten. De mixed grill was goed mals.
Fijne bediening. Wel een beetje rumoerige ruimte.
Meneer va Loon, nogmaals bedankt!
AvdM
Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag nog eens tot ziens!
JWG_Scholten .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Gegeten met een groep van 30 mensen. Slechte service, buitengewoon onaangename bedrijfsleidster. Eten was kwalitatief matig en relatief duur; bedienend personeel onbeschoft en inflexibel. Vanwege de vele toeristen in Amsterdam denken ze overal mee weg te komen. Geen goed idee om hier te gaan eten.
Beste proever, bedankt voor uw recensie. Kritische feedback is erg belangrijk en op deze manier kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Ik heb navraag gedaan bij de bedrijfsleider en hij was niet op de hoogte van uw onvrede over jullie bezoek. Zou u een mail met uw telefoonnummer willen sturen naar feedback@humphreys.nl? Dan komen wij nader met u in contact.
MitchellHearthog .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
“Prima eten, wel een bittere "nasmaak":
Afgelopen avond heb ik hier met een paar collega's gegeten. Vooraf had ik de krokante zalm, als hoofdgerecht de mixed grill en als dessert het wentelteefje genomen. Het eten was prima, de gerechten smaakten goed. Het viel ons wel op dat het vrij lang duurde voordat de borden uiteindelijk werden afgeruimd. De sfeer was ook goed: de tafels zitten vrij dicht bij elkaar maar dat is ook wel logisch met dit concept.

Na uitgebreid gegeten te hebben met de nodige wijntjes besloten wij om aan de bar af te gaan rekenen. Ik vertelde de serveerster dat wij graag apart wilden afrekenen omdat wij in Amsterdam voor zaken zitten en onze maaltijden apart moeten declareren bij onze werkgever. Vervolgens werd de (vermoedelijke) bedrijfsleider erbij gehaald. Deze dame was onverbiddelijk: het is niet mogelijk om te bon te splitten. Om het afrekenen iets minder complex te maken stelden wij voor om dan het bonbedrag te delen door 5 (het aantal personen). Helaas was dit ook niet mogelijk.

Uiteindelijk mondde het gesprek uit in een zeer onaangename discussie over "veel restaurants doen dit niet" (Pardon? Tot nu toe geen enkele keer problemen mee gehad) tot aan een aantal voorbeelden waarbij mevrouw ons duidelijk maakte dat ze absoluut niet van plan was om ons apart te laten betalen. Ook niet voor deze ene keer. Zelfs niet toen we aangaven dat we graag een keer terug wilden komen en dat we dan iets zouden regelen dat we de bon in 1 keer kunnen betalen. "Beleid van hogerop".

Na de discussie dus toch maar in 1x betaald (in de tussentijd hadden we allemaal al wel 2x kunnen pinnen pp), helaas wel met een slecht gevoel. We voelden ons totaal niet gewaardeerd. Over het "beleid van hogerop": ik hoop dat ze dit bericht ook lezen want door dit beleid zullen jullie ons zeker nooit weer zien, ook niet in onze woonplaats Groningen!
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Een goed 3-gangendiner tegen een redelijke prijs in een sfeervolle ambiance en uitstekende bediening. Dat is mijn ervaring tijdens mijn bezoek aan Humphrey's Nieuwezijds Kolk.
Van harte aanbevolen.

Hans K. van Dijk, Amstelveen

Beste proever, bedankt voor uw recensie! We zien u graag nog eens terug!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Wij aten met vier personen in het kader van de ANWB aktie. Het is er altijd wat lawaaiig. De bediening is vriendelijk, gastvrijen correct. Er wordt zonder meer kraanwater geserveerd. Alle vier hadden we een ander voorgerecht en vonden het alle vier goed. Hoofdgerechten waren 1x zalm,2x mixed grill en 1x pekingeend. Dit laatste gerecht was zeer smakelijk. Ook mijn disgenoten waren tevreden.Als nagerecht 2x lychessoepje met kokosijs en 2x tiramisu met kaneelijs. Het soepje was tamelijk waterig en het kokosijs zou wat meer kokossmaak moeten hebben. De tiramisu was naar onze beleving niet zo romig en zou wat meer koffie kunnen hebben.
Wat prijs /kwaliteit is het eten er zeer goed. Jammer dat je soms het gevoel krijgt wat opgejaagd te worden. Het personeel werkt buitengewoon hard en is steeds vriendelijk.
Beste proever, dank voor uw recensie. Fijn dat jullie zo tevreden waren over de voor- en hoofdgerechten. Uw tips wat betreft het dessert zal ik bespreken met de chef. We zien u graag nog eens terug in één van onze restaurants!
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
We waren met een behoorlijk groot groepje, ik weet niet meer wat iedereen at, maar nog wel dat men er over te spreken was. Ik nam vooraf de wildkroket en die smaakte goed en authentiek. Als hoofdgerecht de doradefilet met zalige aardappelpuree. De bijgeleverde frites vond ik van wat mindere kwaliteit. Kaasplankje als dessert: niet een uitgebreid assortiment, maar wel 3 goed uitgebalanceerde soorten. Er bij een overheerlijk mousserend dessertwijntje geadviseerd gekregen. Het restaurant is groot, maar door de verschillende ruimtes komt het niet massaal over. Het was druk, maar dan in de zin van gezellig druk. De bediening was snel en attent. Kortom, het kon allemaal prima door de beugel.
Bedankt voor uw recensie en complimenten! We zien u graag nog eens terug!
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heerlijk gezeten in dit restaurant, het decor was prachtig en we hebben erg genoten van het eten. vooral de broodjes vooraf waren erg goed, de mixed grill als hoofdgerecht was echter wat droog, al smaakte de kip wel geweldig! De bediening was zeer vriendelijk maar kwamen weinig langs en boden geen drankjes aan, waardoor wij gedurende het hele diner tot het dessert maar 1 drankje hebben gehad. Dat moet beter kunnen. Verder zijn wij wel erg tevreden en zouden we graag teruggaan, vooral omdat de sfeer er erg goed was.
Beste proever, dank voor uw recensie. Fijn dat u erg heeft genoten van het eten! We zullen uw tip over de drankjes bespreken en verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant!
Connie T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het verbaasde ons dat het restaurant om 18.00 uur bomvol was. Niet echt een restaurant om gezellig uit eten te gaan. Erg lawaaierig en binnen anderhalf uur sta je weer buiten. Hoe krijgen ze het voor elkaar om het eten zo snel op tafel te krijgen? Het eten smaakte aardig, behalve de rundersukade. Deze had een vreemd smaakje. De standaard frites en appelmoes hoeft voor mij ook niet. Er werd al puree geserveerd. Beetje dubbel. Het licht was zo gedempt dat je moeilijk kon zien wat er op je bord lag. Pluim voor het brood vooraf ( was erg lekker) en het gratis kraanwater.
Beste Gerardina. Bedankt voor uw recensie. Een groot deel van onze gasten in deze vestiging hebben weinig tijd om te eten. U kunt altijd aangeven wanneer u het wat rustiger aan wilt doen. Dan kunnen we hier rekening mee houden!
leny S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Heerlijk gegeten met bon voor korting uit de postcodeloterijagenda: voor de salade met wildkroketje en T had salade met geconfijte kip. Als hoofdgerecht mixed grill en T het rundvlees met de hete bliksem. lekker
Toe parade van toetjes voor mij en tiramisu voor T , ook smakelijk. Gratis water en vooraf nog brood met kruidenboter.
Prima bediening, vriendelijk en attent., ondanks de grote drukte op koopavond.
Dit is een prima no nonsense restaurant waar je gewoon lekker kunt eten, ook in een groep.
Bedankt voor uw complimenten! We zien u graag nog eens terug in één van onze restaurants.