Humphrey's Amersfoort

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit was de eerste keer dat we in Amersfoort naar Humphrey's gingen. Hier geen Humphrey Bogart inrichting, maar een oud pand met balken aan het plafond, kroonluchters en Terracotta Army beelden. Eén hiervan had zijn hoofd 180 graden gedraaid, misschien vanwege Halloween... Bij binnenkomst was het al redelijk druk en mochten we een tafeltje voor twee uitkiezen. Deze houten tafeltjes zijn vrij krap, maar we hebben het gered. De bediening is oplettend, snel en vriendelijk. We kregen al gauw een stuk lekker brood op tafel, met olie en een beetje kruidenboter. Helaas was de bokbiertap stuk, dus kozen we ieder een flesje Leffe Bruin. Als voorgerechten gingen we voor de krokante zalmrol en de salade met bietjes, linzen en eend. Allebei goed, op een stukje eend na. Als hoofdgerecht namen we allebei de kabeljauwfilet. Helaas niet op de huid gebakken en deels een beetje droog, maar toch smakelijk door de saus die erbij zat. Twee van de drie bijgerechten (de koolsalade en appelcompôte) waren heerlijk, de friet met mayo viel bij mij niet in de smaak. Ik ben toch meer van huisgemaakt :-) Als dessert maakten we, zo bleek, gelukkig een prima keuze: Baileys crème brûlée. Al met al een lekker avondje uit!
Marit P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het gebeurt niet vaak dat de wijn het lekkerste onderdeel is van het eten. Warme vis op een koud bord, taaie eend en kruiden/zout op de bon. Weinig smaak aan de gerechten. Jammer, want het zag er wel heel lekker uit....
Dank voor uw recensie. Spijtig dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan ons restaurant. Helaas was het personeel niet op de hoogte van uw onvrede. Anders hadden ze hier uiteraard naar kunnen handelen. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's. Hopelijk gaat u dan net zo tevreden de deur uit als de meeste gasten!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hebben meerdere keer geweest bij Humphrey's Amersfoort, deels omdat ze ontzettend kindvriendelijk zijn, maar ook vanwege de kwaliteit en het kwaliteit/prijs niveau. Iedere keer proef je iets verrassends, de sfeer is heel erg gezellig en al de mensen die daar werken zijn ontzettend attent en gastvrij. Het zijn het heel weinig restaurants in Amersfoort waar de (jongere) kinderen echt welkom zijn, zich ook zo voelen en het hele gezin kan heel relaxt van een top diner genieten waaraan niets ontbreekt.
Dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's Amersfoort!
Agaath V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
een heel leuk restaurant. we waren een dag uit met vier personen en kwamen er toevallig langs. we hebben genoten van het eten, de ambiance en de bediening was prima. ik kan niet voor de andere drie gasten spreken, maar ik kom zeker nog eens terug om te genieten van een heerlijk diner.
Dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u heeft genoten van een heerlijk diner bij Humphrey's Amersfoort. Graag tot een volgende keer!
Char18 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het restaurant zag er gezellig en sfeervol uit. De kwaliteitsverhouding tussen de gerechten en de prijs was erg voordelig. En daarom kom ik zeker hier vaker terug.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Ilona T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gisteren heb ik met mijn vriend gegeten bij Humphrey's in Amersfoort. Direct bij binnenkomst viel ons het gezellige decor op: je komt binnen in een grote ruimte die gezellig met vooral bruine meubels is aangekleed. Het doet erg warm aan en je voelt je direct welkom. Het eten is natuurlijk prima geprijsd (€25,95 voor drie gangen) en smaakte ook erg goed. Vooral de ribeye met een lekkere jus viel erg in de smaak. De prijs-kwaliteit verhouding is hier echt prima in orde.

Op de service valt echter nog het een en ander aan te merken. Ten eerste werden we bij reservering al aangesproken met 'je' via de telefoon. Misschien dat andere gasten houden van een beetje amicaal, maar ik word als gast liever met 'u' aangesproken (vind ik veel netter). We kregen een lekker stokbroodje vooraf van het huis, wat erg lekker was, maar van het karafje met water waar ik over lees in eerdere recensies was geen sprake. En ik vond het jammer dat alleen werd gevraagd hoe het eten had gesmaakt nadat we uitgegeten waren; het is normaler als de bediening tussendoor ook even checkt of alles in orde is en eventueel ook nog een volgende ronde drankjes kan halen.

Een kleine tip: bij het kaasplankje kreeg ik een lepeltje en een vorkje. Dat snijdt wel wat lastig; ik had graag een mes en vork gekregen.
Nog een kleine tip: de Aperol Spritz kreeg ik nu in een klein wijnglas, maar Aperol maakt zelf erg mooie glazen voor de Spritz, dus misschien is het een goed idee om die glazen ook te gebruiken in het restaurant.
Hartelijk dank voor uw recensie en kritische feedback. We zullen deze intern bespreken. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Marjoneneldon .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijk gegeten, in een prachtige locatie, de bediening was heel vriendelijk zonder de trucjes dus gewoon oprecht. Ook was er tijd voor een praatje. Ook over het eten zijn we heel tevreden, goede porties kortom we komen graag nog een keer terug.
Oja als we dan toch een puntje aan mogen geven, mogen wat mij betreft de borden wel wat warmer.
Dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u graag nog eens terug komt bij onze vestiging in Amersfoort. Tot dan!
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Sterk concept en altijd goed. Voor ieder wat wils op de menukaart, goede prijs-kwaliteit. Uiterst vriendelijke en snelle bediening en fijne sfeer.
Dank voor uw recensie! We verwelkomen u graag nog eens bij Humphrey's Arnhem!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
De Bloemendalsestraat ligt aan de rand van de stadskern en 'dus' zul je moeten betalen voor een parkeerplaats, áls je al een plaatsje vindt! Als drie minuten lopen geen probleem is, kun je je auto gratis kwijt in de Maetsuykerstraat. Op deze vrijdag zit om zes uur 's avonds de begane grond al aardig vol en daarom zoeken wij het hogerop. We nemen plaats aan een tafeltje op de nog volledig lege eerste etage, maar al snel is het ook daar een drukte van belang. Ik zie een goed bezet restaurant toch altijd weer als een teken dat het er prima toeven is. De door Humphrey's gehanteerde formule is een à la carte driegangenmenu voor 25,95 euro, zelf samen te stellen uit acht voorgerechten, negen hoofdgerechten en acht nagerechten. Je moet al een héle moeilijke eter zijn, wil er niets van jouw gading op de kaart staan. Mijn keuze valt op de escargots, de mixed grill en de parade van desserts. Brood met kruidenboter vooraf is 'van het huis' en ook het tafelwater is gratis: hier schrijft men 'Service' nog met een hoofdletter! Ook voor het overige klopt het allemaal aardig. De gerechten zijn zowel kwalitatief als qua hoeveelheid dik in orde, de bediening vlot en vriendelijk en de inrichting van het etablissement ruim en sfeervol. En wat ik persoonlijk ook zéér zeker een compliment waard vind, is dat het management zich de moeite getroost om op iedere recensie persoonlijk te reageren (met een bedankje voor een goede recensie en excuses voor een onderbouwde slechte recensie).
Dank voor uw complimenten! Fijn dat u zo te spreken bent over de service van Humphrey's. Graag verwelkomen we u nog eens bij één van onze vestigingen!
Andrevlooiers .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gisterenavond heerlijk uiteten geweest! We waren met een gezelschap van 4 man en er was een leuk tafeltje voor ons klaar gezet. We werden geholpen door heel vriendelijk personeel en er werd gelijk goed voor ons gezorgd. Ieder van ons nam een verschillend gerecht van de kaart en het was allemaal verrukkelijk! Het biefstuk als hoofdgerecht was heerlijk mals.
Wij komen zeker hier nog een keer terug en dan nemen we wat versterking mee om hun ook een leuke avond te geven!
Bedankt voor u complimenten! Fijn dat u heerlijk heeft gegeten bij onze vestiging in Amersfoort. We zien u graag nog eens terug!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gegeten met vier personen. We zaten gelukkig boven, want beneden zag het er heel volgepropt uit, met overal waar er maar één kon staan een tafeltje neergezet. Ook heel rumoerig beneden. Boven aanzienlijk beter. De prijs-kwaliteit van het eten vinden wij heel goed. Jammer dat de bediening inhoudelijk niets kon melden over de gerechten, kleine moeite om je mensen wat op te leiden?! Verder hebben wij DRIE valincidenten gezien met drankjes, waarvan ook een hete thee over de benen van een dame. Het personeel klaagde bij ons dat het theeglas niet stabiel op de schotel kon staan. Voor iedereen veiliger als dit even nagekeken en/of aangepakt wordt? Wij hebben ook lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. In eerste instantie gaven wij zelf aan dat er wel een kwartiertje tussen voor- en hoofdgerecht mocht zitten, maar toen we vroegen of het hoofdgerecht geserveerd kon worden hebben we daar nog drie kwartier op moeten wachten. Al met al een gezellige avond met lekker eten, maar wel wat tips voor de manager om zonder hoge kosten de kwaliteit van het personeel iets te verhogen.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u lekker heeft gegeten bij onze vestiging in Amersfoort. We nemen uw verbeterpunten wat betreft de service mee en zullen deze intern bespreken. Graag tot een volgende keer!
Anton_dewit .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijk wezen eten bij Humphrey’s. Er is een goede prijs/kwaliteit verhouding, ze hebben een attente bediening en er hangt een fijne sfeer.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer!
Ambu .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteren voortreffelijk gegeten in een zeer gezellige levendige sfeer. Prachtige locatie en sfeervolle inrichting. De coq au vin was werkelijk voortreffelijk. Heerlijk sappig en smaakvol met lekkere garnering. De gemasseerde Chinese biefstuk (naam vergeten) was mals, soepel en zacht. Lekkere salade erbij. Frites is frites en zou voor mij wel eens krieltjes oid mogen zijn; beetje afgezaagd. De bediening was erg vriendelijk. Meteen brood op tafel en spontaan n fles kraanwater. Waar tref je dat? Al met al was t een feestje en we komen graag terug.
Bedankt voor uw recensie en complimenten! De gemasseerde Chinese biefstuk heet de Wagyu Steak. Graag tot een volgende keer!
Yiu Ting C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten, voorgerecht soto ajam, goed gevuld soepje met sambal ernaast zodat je zelf kan kiezen hoe "spicy" je het wilt hebben. Hoofdgerecht de "wagyu" steak, mooie gebakken, medium-rare zoals ik het vroeg, buitenkant krokant en binnenkant zacht. Nagerecht crème brulee, prima niks op aan te merken. Ondanks de drukte komen de gerechten op een goede tempo achter elkaar aan. Al met al een goede ervaring gehad.
Beste proever, dank voor uw recensie! Fijn dat u heerlijk heeft gegeten bij onze vestiging in Amersfoort. We verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant!
Samenland .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vrijdagavond gegeten en genoten!!! Vooraf de krokante zalm en wakame salade, heerlijk. Als hoofgerecht had ik de gamba's gekozen met verse oosterse groenten, zeer smaakvol en uiteraard die verrukkelijke frietjes erbij mét mayonaise, top! Als nagerecht een parade van desserts, dat allemaal in fijn gezelschap met mijn zus en in een warme, gezellige, karakteristieke omgeving.Het restaurant zat helemaal vol, wij hadden een tafeltje bij het raam aan de tuinzijde en dat was goed vertoeven. kortom, wij hebben weer een bijzonder fijne avond gehad in jullie restaurant, fijn. Ik kan nu al uitzien naar een diner in de mooie binnentuin van jullie restaurant op een warme zomeravond..............heel aangenaam.
Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! We zijn blij dat u een bijzonder fijne avond heeft gehad bij onze vestiging in Amersfoort. We zien u graag nog eens terug. Wellicht tijdens een warme zomeravond in onze binnentuin!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Heerlijk wezen eten bij Humphreys Amersfoort. Knusse en gezellige sfeer en inrichting, en leuke, enthousiaste jonge meiden en jongens die je met een lach bedienen. Ik heb gekozen voor de kreeftensoep, tortellini met pompoen en chocoladefondant. Heerlijke gerechten (ook echt een aanrader). Daarbij krijg je ook nog eens heerlijke bijgerechten. Goeie porties, je komt hier niets te kort. Het enige nadeel is dat het eten er wat snel is maar als je dat aangeeft komt dat ook helemaal goed. Goede prijs/kwaliteit. Kortom: een betaalbaar, gezellig en knus restaurant waar je heerlijk kunt eten en met plezier wordt bediend!
Bedankt voor uw recensie en complimenten! U kunt het inderdaad altijd aangeven als u graag wat meer tijd wilt tussen de gangen, dan kunnen wij hier rekening mee houden. Graag zien we u nog eens terug!
Hadtoomuchto-eat .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Afgelopen week heb ik heerlijk bij de humphreys in Amersfoort gegeten . Ik ben er al wel vaker geweest en het stelt nooit teleur.
De atmosfeer is heel fijn en de bediening is oprecht en vriendelijk, alles met een lach en niets is teveel gevraagd.

De prijs/ kwaliteit verhouding is top, je betaald 25,95 for 3 gangen en je krijgt goede porties.

Ik kom zeker weer een keer terug!

ps. je moet zeker voor de Chocolade fondant gaan. Zo ontzettend lekker!
Bedankt voor uw recensie en complimenten! We verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant!
Nadja T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Mooi restaurant hangt leuke authentieke sfeer door de houten balken boven je hoofd en een hartelijk ontvangtst door de leuke bediening. Kreeftensoep beetje teveel room en mist wat ziltigheid, carpaccio heel erg lekker op smaak gebracht. Dorade filet heel zacht en goed op smaak en de Pekingeend was erg goed bereid. Zeker een restaurant waar wij weer terug zullen komen. Daar naast goede prijs kwaliteits verhouding en lekkere prosecco.
Beste proever, hartelijk dank voor uw recensie en complimenten! We zullen uw tips voor de kreeftensoep doorgeven aan de chef. Graag tot een volgende keer!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gisteravond met 2 personen gegeten bij Humphrey's in Amersfoort. Het was druk, maar ondanks dat erg goede en vlotte service. Er kwam al lekker snel een plank met brood op tafel en ook de eerste drankjes stonden er snel, wat wij altijd erg prettig vinden. Ook erg netjes dat we zelf een seintje konden geven voor het hoofdgerecht, zodat je zelf het tempo kan bepalen. Wij hadden de sukade en mixed grill en dit was erg smakelijk. De sukade was echt smaakvol!
Vaker hier gegeten, maar ik heb het idee dat de service en de kwaliteit van de gerechten echt enorm vooruitgaan. Voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor uw recensie en complimenten! We zien u graag nog eens terug!
Ipvanwees .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gisteravond met 4 personen heerlijk gegeten, het was tot de laatste stoel bezet.
Ondanks de drukte kregen we alle aandacht en alles werd snel geserveerd.
Er werd ons ook nog gevraagd of we even wilde pauzeren tussen de gangen, prima.
Voor herhaling vatbaar en nogmaals goeie bediening, het was gezellig.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat alles naar wens is geweest. Graag verwelkomen we u snel weer in een van onze restaurants!