Humphrey's Amersfoort

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Humphrey's Amersfoort

Emma V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg fijn restaurant om te eten met je familie. Was hier voor de verjaardag van mijn vader. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel geleid. Eten was erg lekker en de sfeer was rustig en fijn. De kwaliteit van het eten was erg goed en heb er erg van genoten. Zeker een aanrader!
Beste Emma, Bedankt voor de complimenten, fijn dat alles zo naar wens was!
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zo als altijd heel lekker gegeten. Bediening van goed. Kleine kanttekening, vraag niet om de WiFi code, want dan word het ineens heel ongezellig. Nooit eerder problemen mee gehad, kind kon dan lekker tussen de maaltijden door even op de iPad spelen. Maar, tegenwoordig is dit niet meer mogelijk bij Humphreys Amersfoort. Wanneer je dan een antwoord geeft dat de manager niet bevalt, raakt hij wat van slag en gaat zich zeer onprofessioneel gedragen. Spoiler van de avond. Ik accepteerde het namelijk gewoon dat ik geen WiFi kon gebruiken.
Geachte mevrouw Visscher, Het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is om gebruik te maken van onze Wifi in deze vestiging. Mijn collega had niet het gevoel dat u accepteerde dat er geen mogelijkheid was tot het gebruik van onze Wifi. Wij betreuren dat u het gevoel heeft gekregen dat onze collega zich niet professioneel gedroeg, en hebben dit uiteraard intern besproken.
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, we zijn hier al vaker geweest, maar iedere keer is het weer een feestje. Aardig personeel en goede bediening. wij komen zeker terug!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De sfeer in dit restaurant is bijzonder goed. In de binnenstad loop je een pand binnen dat een combinatie lijkt van een warme Engelse pub en een gezellige huiskamer in een boerderij. De ontvangst en bediening waren heel vriendelijk en ook opvallend snel. Binnen 1,5 waren we weer buiten en waren 3 gangen gepasseerd.
Het eten smaakte prima.
Echter, de bijgerechten werden in kleine schaaltjes opgediend met de toevoeging dat deze konden worden bijbesteld. De porties van de bijgerechten waren echter zo klein, dat we meteen een portie frites bij bestelden. Wat ons betreft mag de bediening beter inschatten of vragen hoeveel behoefte er is aan de bijgerechten en hierop de porties afstemmen. Door een fout van de bediening of keuken werd later een verkeerd vierde nagerecht uitgeserveerd, waardoor mijn zoon het goede nagerecht later kreeg opgediend. We bedankten voor de koffie en vroegen om de rekening. Deze werd onverwachts helemaal niet gegeven en er was geen bediening meer in de buurt van onze tafel. Dus zelf maar naar de kassa toegelopen.
Beste Rob Geels,

Bedankt voor uw mooie recensie en tevens uw feedback. Ik zal dit doorgeven aan de vestiging zodat zij dit op kunnen pakken.
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gegeten, vis was goed en de bediening vriendelijk. het 3-gangen menu heeft een ruime keuze uit veel verschillende soorten vlees en vis
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Vrij standaard, maar wel lekker allemaal. Inrichting is leuk met al dat hout en de bediening vriendelijk. Goede ossenhaas
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor een diner op donderdagavond hier geweest. Sfeervolle setting en attente bediening. Akoestiek was prima, waardoor je niet hoorde wat aan andere tafels werd besproken, terwijl restaurant helemaal vol zat. Een het belangrijkste: eten was zeer goed.

Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
LJ V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten!! De Mixed grill was perfect. Ondanks dat het redelijk druk was, kwam het eten snel en bleek met aandacht bereid. Ontzettend smaakvol en mals! En een mooie hoeveelheid. Bediening is erg attent en vriendelijk. De aankleding is landelijk, warm en netjes (dat spreekt mij aan). Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een uitstekend restaurant vind! Helemaal voor de prijs die je betaalt.
Bedankt voor uw complimenten!
LJ V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Eten kwam keurig snel en bleek met aandacht bereid. Erg smaakvol en mals! Bediening is erg attent en vriendelijk. De sfeer is landelijk, warm en netjes (dat spreekt mij aan) Kortom: uitstekend restaurant en ook nog voor een nette prijs!
Bedankt voor uw recensie en complimenten! Graag zien we u nog eens terug bij Humphrey's Amersfoort!
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit was de eerste keer dat we in Amersfoort naar Humphrey's gingen. Hier geen Humphrey Bogart inrichting, maar een oud pand met balken aan het plafond, kroonluchters en Terracotta Army beelden. Eén hiervan had zijn hoofd 180 graden gedraaid, misschien vanwege Halloween... Bij binnenkomst was het al redelijk druk en mochten we een tafeltje voor twee uitkiezen. Deze houten tafeltjes zijn vrij krap, maar we hebben het gered. De bediening is oplettend, snel en vriendelijk. We kregen al gauw een stuk lekker brood op tafel, met olie en een beetje kruidenboter. Helaas was de bokbiertap stuk, dus kozen we ieder een flesje Leffe Bruin. Als voorgerechten gingen we voor de krokante zalmrol en de salade met bietjes, linzen en eend. Allebei goed, op een stukje eend na. Als hoofdgerecht namen we allebei de kabeljauwfilet. Helaas niet op de huid gebakken en deels een beetje droog, maar toch smakelijk door de saus die erbij zat. Twee van de drie bijgerechten (de koolsalade en appelcompôte) waren heerlijk, de friet met mayo viel bij mij niet in de smaak. Ik ben toch meer van huisgemaakt :-) Als dessert maakten we, zo bleek, gelukkig een prima keuze: Baileys crème brûlée. Al met al een lekker avondje uit!
Dank voor uw recensie. Fijn dat Humphrey's voor een lekker avondje uit heeft gezorgd! Hopelijk tot een volgende keer bij Humphrey's Restaurants!
Marit P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het gebeurt niet vaak dat de wijn het lekkerste onderdeel is van het eten. Warme vis op een koud bord, taaie eend en kruiden/zout op de bon. Weinig smaak aan de gerechten. Jammer, want het zag er wel heel lekker uit....
Dank voor uw recensie. Spijtig dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan ons restaurant. Helaas was het personeel niet op de hoogte van uw onvrede. Anders hadden ze hier uiteraard naar kunnen handelen. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's. Hopelijk gaat u dan net zo tevreden de deur uit als de meeste gasten!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hebben meerdere keer geweest bij Humphrey's Amersfoort, deels omdat ze ontzettend kindvriendelijk zijn, maar ook vanwege de kwaliteit en het kwaliteit/prijs niveau. Iedere keer proef je iets verrassends, de sfeer is heel erg gezellig en al de mensen die daar werken zijn ontzettend attent en gastvrij. Het zijn het heel weinig restaurants in Amersfoort waar de (jongere) kinderen echt welkom zijn, zich ook zo voelen en het hele gezin kan heel relaxt van een top diner genieten waaraan niets ontbreekt.
Dank voor uw recensie en complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's Amersfoort!
Agaath V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
een heel leuk restaurant. we waren een dag uit met vier personen en kwamen er toevallig langs. we hebben genoten van het eten, de ambiance en de bediening was prima. ik kan niet voor de andere drie gasten spreken, maar ik kom zeker nog eens terug om te genieten van een heerlijk diner.
Dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u heeft genoten van een heerlijk diner bij Humphrey's Amersfoort. Graag tot een volgende keer!
char18 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het restaurant zag er gezellig en sfeervol uit. De kwaliteitsverhouding tussen de gerechten en de prijs was erg voordelig. En daarom kom ik zeker hier vaker terug.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Ilona T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gisteren heb ik met mijn vriend gegeten bij Humphrey's in Amersfoort. Direct bij binnenkomst viel ons het gezellige decor op: je komt binnen in een grote ruimte die gezellig met vooral bruine meubels is aangekleed. Het doet erg warm aan en je voelt je direct welkom. Het eten is natuurlijk prima geprijsd (€25,95 voor drie gangen) en smaakte ook erg goed. Vooral de ribeye met een lekkere jus viel erg in de smaak. De prijs-kwaliteit verhouding is hier echt prima in orde.

Op de service valt echter nog het een en ander aan te merken. Ten eerste werden we bij reservering al aangesproken met 'je' via de telefoon. Misschien dat andere gasten houden van een beetje amicaal, maar ik word als gast liever met 'u' aangesproken (vind ik veel netter). We kregen een lekker stokbroodje vooraf van het huis, wat erg lekker was, maar van het karafje met water waar ik over lees in eerdere recensies was geen sprake. En ik vond het jammer dat alleen werd gevraagd hoe het eten had gesmaakt nadat we uitgegeten waren; het is normaler als de bediening tussendoor ook even checkt of alles in orde is en eventueel ook nog een volgende ronde drankjes kan halen.

Een kleine tip: bij het kaasplankje kreeg ik een lepeltje en een vorkje. Dat snijdt wel wat lastig; ik had graag een mes en vork gekregen.
Nog een kleine tip: de Aperol Spritz kreeg ik nu in een klein wijnglas, maar Aperol maakt zelf erg mooie glazen voor de Spritz, dus misschien is het een goed idee om die glazen ook te gebruiken in het restaurant.
Hartelijk dank voor uw recensie en kritische feedback. We zullen deze intern bespreken. Graag tot een volgende keer bij Humphrey's!
Marjoneneldon .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijk gegeten, in een prachtige locatie, de bediening was heel vriendelijk zonder de trucjes dus gewoon oprecht. Ook was er tijd voor een praatje. Ook over het eten zijn we heel tevreden, goede porties kortom we komen graag nog een keer terug.
Oja als we dan toch een puntje aan mogen geven, mogen wat mij betreft de borden wel wat warmer.
Dank voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u graag nog eens terug komt bij onze vestiging in Amersfoort. Tot dan!
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Sterk concept en altijd goed. Voor ieder wat wils op de menukaart, goede prijs-kwaliteit. Uiterst vriendelijke en snelle bediening en fijne sfeer.
Dank voor uw recensie! We verwelkomen u graag nog eens bij Humphrey's Arnhem!
andrevlooiers .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gisterenavond heerlijk uiteten geweest! We waren met een gezelschap van 4 man en er was een leuk tafeltje voor ons klaar gezet. We werden geholpen door heel vriendelijk personeel en er werd gelijk goed voor ons gezorgd. Ieder van ons nam een verschillend gerecht van de kaart en het was allemaal verrukkelijk! Het biefstuk als hoofdgerecht was heerlijk mals.
Wij komen zeker hier nog een keer terug en dan nemen we wat versterking mee om hun ook een leuke avond te geven!
Bedankt voor u complimenten! Fijn dat u heerlijk heeft gegeten bij onze vestiging in Amersfoort. We zien u graag nog eens terug!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gegeten met vier personen. We zaten gelukkig boven, want beneden zag het er heel volgepropt uit, met overal waar er maar één kon staan een tafeltje neergezet. Ook heel rumoerig beneden. Boven aanzienlijk beter. De prijs-kwaliteit van het eten vinden wij heel goed. Jammer dat de bediening inhoudelijk niets kon melden over de gerechten, kleine moeite om je mensen wat op te leiden?! Verder hebben wij DRIE valincidenten gezien met drankjes, waarvan ook een hete thee over de benen van een dame. Het personeel klaagde bij ons dat het theeglas niet stabiel op de schotel kon staan. Voor iedereen veiliger als dit even nagekeken en/of aangepakt wordt? Wij hebben ook lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. In eerste instantie gaven wij zelf aan dat er wel een kwartiertje tussen voor- en hoofdgerecht mocht zitten, maar toen we vroegen of het hoofdgerecht geserveerd kon worden hebben we daar nog drie kwartier op moeten wachten. Al met al een gezellige avond met lekker eten, maar wel wat tips voor de manager om zonder hoge kosten de kwaliteit van het personeel iets te verhogen.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u lekker heeft gegeten bij onze vestiging in Amersfoort. We nemen uw verbeterpunten wat betreft de service mee en zullen deze intern bespreken. Graag tot een volgende keer!
Anton_dewit .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijk wezen eten bij Humphrey’s. Er is een goede prijs/kwaliteit verhouding, ze hebben een attente bediening en er hangt een fijne sfeer.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer!