Hummus

Molslaan 39 2611 RJ Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hummus

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Hummus

Ibrahem N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Omdat dit restaurant goed gewaardeerd werd op Iens zijn we hier gaan eten. De bediening deed erg zijn/haar best. Het eten was matig, niet echt geweldig lekker, stukjes kip waren zelfs heel taai.Jammer maar niet voor herhaling vatbaar
Liselotte86 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Hummus heeft een heerlijke sfeer en nog betere gerechten. Goed om te gerechten te delen en de vele smaken van het Midden Oosten te proeven. Rlaxte bediening en waar voor weinig.Echt een aanrader met vrienden of familie.
Ellend123 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten. Leuk om verschillende gerechtjes te kunnen proeven. Goed en vriendelijk geholpen.
Uniek tentje in Delft.
Claire N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat fijn dat Delft weer een vega(n) eetgelegenheid rijker is!! Het eten is ontzettend lekker, verrassend gekruid met frisse bijgerechten. De inrichting en bediening kan naar mijn mening nog wat verbeteren: het restaurant heeft een wat felle belichting wat de verdere gezellige meubels teniet doet. De bediening komt soms wat onervaren over, overigens wel vriendelijk. Ik kom hier graag!