Hummus

9,2
Erg gunstig
Liselotte86 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Hummus heeft een heerlijke sfeer en nog betere gerechten. Goed om te gerechten te delen en de vele smaken van het Midden Oosten te proeven. Rlaxte bediening en waar voor weinig.Echt een aanrader met vrienden of familie.
Ellend123 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten. Leuk om verschillende gerechtjes te kunnen proeven. Goed en vriendelijk geholpen.
Uniek tentje in Delft.
Claire N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat fijn dat Delft weer een vega(n) eetgelegenheid rijker is!! Het eten is ontzettend lekker, verrassend gekruid met frisse bijgerechten. De inrichting en bediening kan naar mijn mening nog wat verbeteren: het restaurant heeft een wat felle belichting wat de verdere gezellige meubels teniet doet. De bediening komt soms wat onervaren over, overigens wel vriendelijk. Ik kom hier graag!