Hummus Bistro d&a

Westerstraat 136 1015 MP Amsterdam Nederland Kaart
31-203416487

Over het restaurant Hummus Bistro d&a

Hummus tot je een ons weegt

Een kleine nieuwe bistro in de Jordaan, waar je kunt genieten van voortreffelijke broodjes en gerechten met hummus in alle soorten en maten. Wat dacht je van pitabrood met hummus en gegrilde aubergine of van een typisch Libanees ontbijtje? Hier dompel je je onder in een knusse vintage stijl met robuuste witte muren en schattige stoeltjes. Én… zelfs shakshuka staat hier op de kaart!

Meer informatie over restaurant Hummus Bistro d&a

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We wilden met zes op vrijdagavond snel eten tussen 19 en 20.30 uur. Reserveren dus. Het was er gezellig druk, met zeer vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker, tafel vol met heerlijke hapjes. Vers, veel voor vegetariers. We komen nog eens terug!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gezellig, nonchalant, zeer vriendelijke bediening en heerlijke hapjes
Elsoo O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Iedereen was heel tevreden, behalve het geluidniveau later op de avond. Wel erg rumoerig. Iets te doen aan de akoestiek??
Herbert B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben heerlijk gesmuld en de bediening was vriendelijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was heerlijk! Echt heel goed allemaal :-) Gezellige ambiance ook. Bediening was niet heel opmerkzaam maar wel vriendelijk.
Yin K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Echt heerlijk vers eten bij D&A: onze nieuwe favoriet. De pitabroodjes zijn vers, de hummus precies goed en de vleesgerechten perfect gekruid. Het is altijd volgeboekt, dus reserveren is noodzakelijk. Service mag wel iets vriendelijker en attenter. We hebben bij alle gangen iemand moeten roepen en na het afruimen van het hoofdgerecht ook moeten vragen naar de dessertkaart. De hummus en hoofdgerechten zijn wel iets prijziger dan bij andere hummusrestaurants, maar de kwaliteit en gezellige sfeer maken het meer dan waard.
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijke lunch gehad!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Leuke tent op de Westerstraat. Ik had hiervoor gekozen, omdat ik eens iets anders wilde dan wat je veel ziet in Amsterdamse tenten. Bovendien is mijn moeder gek op couscous en dat hadden ze hier ook:)
Zulke vriendelijke bediening!! We waren veel later dan de gereserveerde tijd, maar er werd aan een tweetal dat aan een viertje zat gevraagd om te wisselen voor ons, zodat wij zouden passen met de kinderwagen. Gewoon super aardig!
Wij hadden de shiniya (geloof ik), heerlijk! De couscous was ook heerlijk, maar de shiniya lekkerder, echt een aanrader.
Tentje verder gezellig van binnen. Niet te licht, niet te donker, echt een bistro sfeertje. Ik vond het top en zou het aanraden en ook weer terug willen komen.
Yin K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We begonnen met een heerlijke sahlab die de serveerster vegan kon maken door deze met sojamelk te maken. Alles wat we hadden besteld was perfect bereid en ZO vers! De hummus, de ovenwarme en verse pitabrood en de falafel. Zeer aardige bediening en een gezellige sfeer. Wel reserveren, want het zat bomvol. Wij komen zeer zeker terug hier!
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening met aandacht voor de klant. Nemen de tijd om goede uitleg te geven over de gerechten. Enige minpuntje vonden wij de keuze van muziek die wat onrustig was en hard aan stond.
yvette D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen, snel geholpen en t eten was heel lekker. Simpele maar heel smaakvolle gerechten. Ik kom graag weer een keer terug.
florenciapazosriccio .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De ervaring bij Hummus bistro was ontzettend positief! Super vers eten wat je lekker met elkaar kunt delen, alle gerechtjes waren heerlijk. Het is er heel gezellig, er werken leuke mensen in de bediening en er hangt een ontzettend relaxte sfeer. Zeker een aanrader!!
Belia V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hier al een paar keer gegeten. Was heel lekker andere keren was nog lekkerder. Je merkte dat het drukker was, waardoor er het eten minder warm en sneller klaar was. Denk dat het al een beetje klaar stond. Desalniettemin de lekkerste humus in Amsterdam volgens ons.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
In eerste instantie wilden we 4 gerechtjes bestellen. Serveerster beveelde aan om te beginnen met 3. Fijn dat er met je wordt meegedacht. En ze had gelijk. Drie gerechten bleek ruim voldoende. We bestelden de aubergine, een houmous-variant en een salade met zoete aardappel en vijgen. Alledrie overheerlijk! Wij komen hier snel terug!!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Afgelopen zondag hier gelunchd. Eerste indruk is eenvoudig restaurantje. Toch naar binnen gegaan en eten besteld. Inrichting is eenvoudig maar leuk. Uiteindelijk gaat het om het eten en dat is er fantastisch. De bediening is uiterst vriendelijk. Een must op je lunch-diner lijstje in amsterdam. Duidelijke israelische keuken en dit is dus een fantastische keuken. Spannend en lekker.
sloompie .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Van alles wat geproefd en allemaal lekker. De ontvangst kan wat vriendelijker en gastvrijer. We kwamen binnen en er werd ons niet echt vriendelijk gevraagd of we hadden gereserveerd. Na het eten leek de bediening verdwenen en duurde het erg lang voordat we koffie konden bestellen. Afruimen van de tafel werd niet gedaan. In de keuken werd al afgewassen, we kregen koffie terwijl op onze tafel alle vieze borden en schalen bleven staan. Wat ons betreft kunnen de gastvrouwen hier nog wel wat verbeteren.
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De bediening was dramatisch. Er is ons gedurende het eten geen enkele keer gevraagd of we iets wilden drinken. De aandacht vragen van de serveersters leek wel een kunst. Erg jammer
Martine P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Dit was de tweede keer dat we hier aten. Gezellige inrichting, vriendelijke (niet-Nederlands sprekende) bediening en heerlijk eten. Net zoals vorige keer hadden we hummus met roasted veggies en een soort eiergerecht. Lekker om samen te delen.
Aletta R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hip tentje met heerlijke hummus wijn en baba gaboush. Tweede keer al. Dit keer hele vriendelijke bediening. Aanrader! Ik ga zeker nog een keer heen.
Sfeer is goed maar t is een beetje koud binnen, thats all!
Ben A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Eenvoudige maar lekkere maaltijd. Maar wel wat veel saus, en veel zelfde structuren. Vriendelijke attente bediening. Prettige ruime tafel.