Hummus Bistro d&a

Westerstraat 136 1015 MP Amsterdam Nederland Kaart
31-203416487

Over het restaurant Hummus Bistro d&a

Hummus tot je een ons weegt

Een kleine nieuwe bistro in de Jordaan, waar je kunt genieten van voortreffelijke broodjes en gerechten met hummus in alle soorten en maten. Wat dacht je van pitabrood met hummus en gegrilde aubergine of van een typisch Libanees ontbijtje? Hier dompel je je onder in een knusse vintage stijl met robuuste witte muren en schattige stoeltjes. Én… zelfs shakshuka staat hier op de kaart!

Meer informatie over restaurant Hummus Bistro d&a

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hummus Bistro d&a

yasna F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten: de humus was heerlijk zacht en crèmig, de shaksuka erg lekker, veel smaak. Ik had de zelfgemaakte ice-tea als drankje en ik vond het heel verfrissend, niet zoet zoals je meestal krijgt, maar juist kruidig. Weer eens andere smaken.
Dewi V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk eten, shared dining voor een casual avondje uit. De zaak heeft een gezellig sfeer alleen is wel een beetje overbelicht en koud met de deuren open. Er waren wat dingen bij onze bestelling vergeten en een aantal gerechten waren op, maar dat is het vriendelijke personeel vergeven :-)
Miguel T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening. Inr
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Fijne plek voor een gezellig diner
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Muziek was overbodïg op achtergrond.was al rumoerig genoeg. Te warm.verwarming stond aan.kon niet uit.anders geen warm water in keuken.buiten was 18 graden.
fbvanderlinden .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Super leuk, heerlijk eten, goede sfeer, fijne bediening! De inrichting is eenvoudig, maar wel gezellig. Het eten is echt heerlijk!
X10 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijke gerechten, goede relaxte sfeer, plezierige bediening, leuke zaak. We komen terug! Reserveren is echt aan te raden, ook voor lunch
varvara .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Dit is een restaurantje met Israelisch eten zoals hummus en falafel en ook een paar Kabab schotels en een vis schotel Chraime.
De hummus was lekker, de kebab redelijk met root groenten.
We erg duur hoor voor wat je krijgt. Als je dit in Israel zou krijgen zou het je hooguit een paar tientjee kosten voor alles we we aten. De "a little bit bit of this and that" schotel per persoon voor twee personen, is een rip-off. Je krijgt een aantal kleine bordjes met verschillende hummus en een piepklein ( wel schattig) pannetje met Shakshuka. En dan pita brood, warm, maar niet geheel gaar. Dat was dus 36 euro. Veel te duur. Het was stampvol, en niet genoeg bediening dus niet erg attent. Niet traag hoor, maar gewoon geen aandacht om nog iets te bestellen zoals een toetje of een glas water. De keuken werkte op volle toeren en begon wel erg te dampen en te stinken. Het geluidsniveau was vreselijk toen het echt vol zat om een uur of acht.

Dus wel lekkere hummus, en leuk dat er een Israelisch restaurantje in de Jordaan zit. Maar volgende keer, zou ik alleen een bordje hummus nemen en dan ergens anders eten.
kingson W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zachtromige hummus met verschillende toppings. Vers gebakken broodjes en frisse salades. Shakshuka eieren iets teveel door, maar saus goed op smaak.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker! Voor het formaat van de hummus gerechten misschien ietwat prijzig, maar de smaak maakt al een hoop goed. Tevreden en voldaan vertrokken.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fantastisch en heerlijk vers !!
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De hummus was lekker, maar er zat veel te veel koriander in naar mijn mening. De koriander overheerste echt heel erg. Nogal jammer.
David S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten. Met A Little Bit of Everything kan je niet misgaan. Ook de zoete aardappel met vijgen was prima. Binnenkort weer terug. Dank voor de vriendelijke service!
stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hier nu voor de derde keer gegeten en wederom fantastisch. Wij hebben het tasting menu gegeten met onze tafel met veel verschillende gerechten. Ik kom zelf net terug van vakantie uit Israel en heb hier dezelfde gerechten kunnen proeven als ik daar heb gegeten.
Mariajudille V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prima ambiance, ongecompliceerd Israelisch eten. Ik kan met wel herinneren dat we bij een eerdere gelegenheid veel royaler voorgeschoteld kregen.
David K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker eten!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Eten viel tegen, bediening was top
MIEKE P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Erg leuk restaurant in de Westerstraat. Eten is lekker. Vond de bordjes een kinderlijk uiterlijk hebben . Bediening top. Weer eens iets anders . Hoop dat ze het redden .
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Goede sfeer, prettige muziek en mooi hip pand. Heerlijke hummus, heerlijk brood maar wel wat gehaaste en kort af bediening.
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Van de week gaan eten met mijn vriendin en haar ouders. Het eten is heel erg lekker. Het is heel vers en ze hebben heel veel lekkere sausjes (een pittig sausjes met koriander en een zoet sausje met citroen) en veel keuze ook voor vegetariërs/veganisten. Echter, ik heb wel wat verbeterpunten omtrent de bediening. Toen ik binnenkwam (ik had keurig gereserveerd), werd ik niet bepaald vriendelijk te woord gestaan. Toen we eenmaal zaten, stelde ik enkele vragen over het eten (wat er in bepaalde producten zat, of van wat bepaalde gerechten werden gemaakt), en ik kreeg enkel antwoord na een heel diepe zucht en een heel verveelde blik. Dat gaf me heel erg het gevoel onwelkom te zijn. Daarnaast zou er ook wat vaker langs te tafel kunnen worden gegaan met de vraag of alles naar wens was en of iemand eventueel nog wat zou willen drinken. Dat gebeurt naar mijn idee nog te weinig. Al met al een heel goed restaurant, maar de bediening mag klantvriendelijker.