Hummbar

Utrechtsestraat 11 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-207237000

Over restaurant Hummbar

Kreeft en burgers

Bij Hummbar hebben ze geen eindeloos lange en ingewikkelde kaart. Hier is het menu duidelijk: kreeft of hamburger. En natuurlijk worden daar heerlijke frietjes en sla bij geserveerd! We moeten al genoeg keuzes maken in het leven, dus waarom zouden we het onszelf tijdens het eten ook nog eens moeilijk maken? Dat dachten de oprichters van dit restaurant ook. En daar zijn we ze erg dankbaar voor! Geniet van een heerlijke avond aan het bruisende Rembrandtplein.

Meer informatie over restaurant Hummbar

Maandag t/m Donderdag
- Bar 17:00 - 23:30
Vrijdag t/m Zondag
- Bar 12:00 - 23:30

7,2
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Van mijn familie hoorde ik dat Hummbar erg lekkere kreeft heeft dus besloot ik met mijn vrouw naar Hummbar te gaan. Eenmaal aangekomen bleek alles er erg industrieel uit te zien dit vond ik niet zo fijn maar goed, toen we een tafel kregen zag ik dat het menu voornamelijk bestond uit kreeft en verschillende soorten burgers. Ook waren er veel soorten drankjes voor de liefhebbers. Ik besloot voor een kreeft te gaan met patat en salade. Mijn vrouw wist niet wat ze wou dus rade de ober aan een halve kreeft en een burger te nemen dit was namelijk ook een optie. Het personeel was erg vriendelijk en wist ons ook te helpen met keuzes te maken bij het eten en drinken. Als drankje koos ik Tony en Martini fit is een cocktail met chocolade van Tony dit leek mij erg lekker mijn vrouw nam een scroppino een vodka met ijs en limoen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en we hebben heerlijk gegeten we komen hier zeker weer terug.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Service was top, steak was bloederig en de wijn van het huis goed. De cocktails van Jacqueline waren fantastisch! Goede aanrader van mijn zusje!!!!
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zelf hou ik van een wat drukkere maar gezellige sfeer ik hoorde dat Hummbar erg lekker is en het precies de sfeer heeft die ik zoek. Dus ik besloot met mijn vrouw naar Hummbar te gaan. Toen ik eenmaal bij Hummbar was bleek er niet veel menu keuze te zijn maar genoeg om voor ieder wat te kiezen zo koos ik voor een hamburger met friet, mijn vrouw koos voor kreeft met friet. Wel zag ik meteen dat de sfeer goed was en het personeel erg vriendelijk en we hoefden ook niet lang op ons eten te wachten. Later bleek dat ze een erg uitgebreid drank menu hebben met allerlei soorten lekkere drankjes. Mijn vrouw en ik besloten wel drie tot vier verschillende drankjes te proberen ze waren allemaal erg lekker. We hebben een leuke avond gehad en raden dit restaurant dan ook aan iedereen aan
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zelf hou ik heel veel van kreeft, nu heb ik van mijn familie gehoord dat Hummbar erg lekkere kreeft heeft dus ik besloot met mijn gezin naar Hummbar te gaan. Eenmaal aangekomen had ik er een vreemd gevoel bij het straalde niet echt iets uit, maar goed aan tafel kregen we een menu waaruit je uit verschillende gerechten kon kiezen ik koos voor kreeft met friet en de kinderen voor burgers met friet. Toen het personeel ons eten bracht wisten ze alles te vertellen over hun restaurant en producten dit was erg fijn. Ook waren ze erg snel met het serveren. Na een leuk avondje had ik geen vreemd gevoel meer over het restaurant alles was top en ook op het eten was niks op aan te merken.
Wanda K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik ben laatst samen met mijn man naar de bioscoop geweest, we hadden nog niks gegeten dus besloten naar Hummbar te gaan ter aanbeveling van onze vrienden. Eenmaal aangekomen voelde ik de aparte sfeer van het restaurant. Toen mijn man een tafel had geregeld gingen we zitten en kregen het menu, ik zag dat het restaurant erg gespecialiseerd is in kreeft mocht ik nou net erg veel houden van kreeft. Mijn man besloot voor een burger met friet te gaan, ik besloot voor een easy kreeft te gaan daarbij is de kreeft al gepeld. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We hoefden niet lang te wachten op ons eten. Ook waren er veel soorten drankjes waar wij erg van hebben genoten. We raden dit zeker aan iedereen aan.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Na weer een succesvolle zaak besloten ik en mijn collega’s naar Hummbar te gaan. Het heeft een erg industriële sfeer maar ook erg klassiek. Eenmaal aan tafel bleek er erg veel keuze in drank te zijn en een drankje bij een goede zaak is altijd goed dus dat was erg fijn. Wat betreft eten kon je kiezen uit een kreeft of hamburger, ik besloot voor de hamburger te gaan die overigens ook friet bevatten. Het personeel was erg vriendelijk en had ook verstand van drank dus wisten we goede keuze’s te maken. Het was een erg leuke avond. Ik raad Hummbar aan iedereen aan vooral als je van een lekker drankje houdt.
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ik had zin om weer eens uit huis te eten ik besloot dit te doen bij Hummbar, een restaurant met een industriële inrichting. Ik ben samen met mijn vrienden geweest, eenmaal aangekomen en een tafel te hebben gekregen bleek er een heerlijk menu te zijn, zo kon je kiezen uit kreeft maar ook een heerlijke burger. Ook had Hummbar heerlijke wijnen en bier. Toen we alles besteld hadden waren de bedienden erg snel met het eten en ook waren ze erg vriendelijk en gaven ze tips over de wijnen. Het was een erg gezellige avond en als je van een beetje gezelligheid houd raad ik dit restaurant zeker aan.
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ik was van plan mijn vrouw eens te verassen op haar verjaardag en besloot haar mee te nemen naar Hummbar. Eenmaal bij Hummbar had ik een mooi tafeltje gereserveerd voor ons, Het menu had veel lekkere opties mijn vrouw en ik besloten voor een heerlijke kreeft te gaan, Het personeel was erg snel en vriendelijk. Ook konden de frieten makkelijk door de maag. Ik en mijn vrouw hebben erg genoten van het eten en zouden graag terugkomen. Ik raad dit dat ook aan iedereen aan.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Na een leuk weekend met een paar van mijn vrienden besloten we nog even ergens te eten, Omdat wij toch in de buurt waren besloten we naar Hummbar te gaan. Er zijn in Hummbar erg veel soorten drank dit vonden wij erg fijn. Het personeel is erg vriendelijk en was goed voorbereid op een groep mensen. We namen allemaal een fantastische burger met friet. Het personeel was erg snel en de sfeer van het restaurant is erg goed. Ik raad dit restaurant dan ook graag aan.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gister hier wezen eten. Had een groupon gehaald en we konden kiezen tussen kreeft of een burger of een combi. We kozen voor een combi, omdat we het alle twee wilden uitproberen. We werden goed ontvangen door de bediener en hij ga ons duidelijke uitleg. Wij waren zeer blij met hem. Alleen moest hij de rest runnen, waardoor wij eigenlijk door de 'onervaren' medewerkers (incl manager) werden bediend. Ze hadden als eerst geen aardbeien meer die in mijn drankje hoorde, toen werd ons eten opgenomen en dit is half doorgegeven aan de keuken. We wilden een gestoomde en gegrilde kreeft, maar we kregen beiden een gestoomde. Ook was deze overgaar waardoor de kreeft taai was. Wel vers en erg zonde dus. De burgers waren ook veel te lang door, waardoor deze helemaal droog waren en eigenlijk wat flauw. Ook werd de derde gang op de bon aangeslagen, terwijl dit inclusief de groupon was. Qua bediening misten ze personeelslid. Door deze ervaring zullen we niet snel terug komen. Wel een erg gezellig sfeer en aankleding.
Carolien T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Wat een verschrikkelijk restaurant. Toen we aankwamen was het heel erg rumoerig, muziek stond veel te hard waardoor mensen moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. We wilde graag een tafel op een rustig plekje en dat was een tafel bij de opening van de deur achterin. Geen werknemers die daar stonden om ons te helpen. De werknemers hadden TOTAAL geen overzicht over de tafels in het restaurant. Ze vergaten ons want we moesten zeker ANDERHALF UUR WACHTEN op onze broodjes met roomboter en bakje OLIJVEN?!?! dat stond ook nog aangegeven op de kaart als VOORGERECHT? terwijl het side dishes zijn... De soep die na anderhalf uur kwam was koud.. ze serveerde de voorgerechten niet gelijk. Na een uur kwamen de hamburgers die erg teleurstellend waren en ook veel te duur voor wat je kreeg. Prijs en kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Ik raad niemand aan hier te gaan eten. Ik heb nog nooit zo een slechte ervaring meegemaakt. Ik vind de service, eten en algemene ervaring bar en bar slecht. Sluiten die tent.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ik ben vaak bij Hummbar geweest maar kan er nooit genoeg van krijgen. Ik besloot dit keer mijn schoon ouders mee te nemen naar Hummbar. Eenmaal bij Hummbar aangekomen kregen we een mooi rustig plekje. Ik koos voor ribeye steak met friet, mijn schoonouders namen Amsterdam Deluxe Burger met friet. Het personeel is erg snel en vriendelijk. Ook de dessert heeft velen opties zo koos ik voor Scorpio dat is ijs met vodka, mijn schoonouders kozen voor Tony en Martini met een lekkere chocolade bar. We hebben erg genoten en ik raad dit dan ook aan iedereen aan.
Hessel L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Sfeervol restaurant, goede bediening met duidelijke uitleg over het concept, alle vragen worden keurig beantwoord. De kreeft is gewoon goed, lekker vers, bisque vooraf ook prima. We hebben ons nagerecht beperkt tot een scroppino die gewoon goed was., goed cappucinnootje. Kortom nieuw op onze lijst. Ik weet zeker dat we terugkomen. Chapeau.
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Voor de tweede keer bij Hummbar gegeten. Waarom? Omdat je bij Hummbar beide specialiteiten moet proberen! De eerste avond ging ik voor de burger. Maar de laatste keer probeerde ik de kreeft, een andere specialiteit. Het was super! De kreeft smaakte zeer goed en was goed bereid. De kreeften komen rechtstreeks uit het aquarium die in het restaurant staat. Je komt hierdoor al een beetje in de sfeer van je gerecht. De Canadese kreeft wordt voor je gegrild of gestoomd. Ik koos voor grillen, omdat de kreeft dan net iets knapperiger is. Hij wordt geserveerd met patat en salade. Het decor van het restaurant is vrij industrieel, maar hierdoor heel erg ruimtevol. Je hebt dus alle ruimte om rustig te dineren. Het personeel was zeer behulpzaam en helpt je bij het kiezen van de juiste kreeft. Daarnaast adviseren ze je een lekkere wijn erbij. Top avond!
Gerad R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Na een weekje gewerkt te hebben vond ik het tijd om mijn vrouw mee te nemen naar een heerlijk restaurant die ik overigens had door gekregen van een vriend. Eenmaal aangekomen bij Hummbar met mijn vrouw werden wij hartelijk ontvangen, er hing een rustige sfeer en de menu kaart had genoeg keuze. Ik besloot voor een burger te gaan en mijn vrouw voor de kreeft beide overigens erg lekker. Het personeel was erg snel en ook vriendelijk. We hebben een heerlijke avond gehad en ik raad dit dan ook aan iedereen aan.
SEvN7 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Nu al 4 keer gegeten bij Hummbar en het is top! Ikzelf vind de burgers top en je kan nu kiezen uit verschillend gekruide friet. Ikzelf ben een grote eter en hoeveelheden zijn top. Personeel is erg vriendelijk en snel. Restaurant is groot en ziet er erg mooi uit. Internationale vibe en een mooie bar met veel keus en cocktails. Vorige week was ik er en zag ik dat mijn favoriete bier er nu ook is: Guiness!! Locatie aan Rembrandtplein maakt dat dit een van mijn favorieten begint te worden :)
Rick N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een goede combinatie van sfeer, service en lekker eten! Hummbar is als restaurant wat verdekt opgesteld aan het Rembrandtplein, maar de ambiance gekoppeld aan de vriendelijke en kundige bediening maakt het een fijne plek om te zijn. De steak en burger zijn mals, de garnering goed. De frietjes (vraag naar de gekruide versie) zijn lekker, de salade mag iets spannender en was wat droog, maar de keuze voor een ander bijgerecht is snel gemaakt. Een van de betere burgers in Amsterdam. Aanrader voor bedrijfsborrel, vriendengroepen en bijv. in de combinatiedeal met een film. Naast selectie van bieren ook Guinness op de tap!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Begonnen met een glaasje prima sauvignon blanc. We sloegen de voorgerechten over en bestelden de rib-eye en de brioche met kreeft. We werden gewaarschuwd dat de kreeft vanavond rivierkreeftjes werd vanwege leveringsproblemen. Toch voor gekozen en zonder spijt: de lichtzoete, warme brioche was goed beboterd en de rivierkreeftjes waren lekker. Of de hoeveelheid overeenkwam met die van de normaal beloofde hele Canadese kreeft, weet ik niet, maar voor mij was het wel genoeg. De rib-eye was goed, zowel qua smaak als cuisson. De begeleidende friet was prima, de salade helaas een bakje nogal dood groen zonder veel smaak. Het glaasje Argentijnse Malbec kostte wat moeite maar was bij de tweede poging de gevraagde €7,50 wel min of meer waard. De ambiance is industrieel en kaal. Daar is niets mis mee, alleen bepaald niet onze smaak. De bediening was vriendelijk en voorkomend. Al met al niet slecht, maar er is zeker nog veel ruimte voor verbetering!
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We houden van kreeft, dus natuurlijk gingen we bij Hummbar voor zoveel mogelijk kreeft :-)
Ons voorgerecht was de Kreeftensoep. Jeetje, wat kruidig en zout! Die had van ons wel wat rustiger van smaak gemogen, bijvoorbeeld met wat meer room. Geen goed begin dus, maar gelukkig maakten de hoofdgerechten veel goed: eenmaal de gestoomde kreeft en eenmaal de gegrilde. De gestoomde kreeft was een beetje rubberachtig, maar de gegrilde was heerlijk bereid. Op de schaal waarop de kreeft geserveerd werd, lag wat (lekkere) friet, een schaaltje met fabrieksmayonaise en een bakje salade (sla met dressing, een plakje tomaat en een paar reepjes komkommer). De kreefttang en kreeftvork kwamen goed van pas voor de scharen, al blijft het altijd een werkje om al het lekkere vlees te pakken te krijgen :-) Na het hoofdgerecht wilden we nog wel een dessert en we kozen de Scroppino en een Tony & Martini. Hoewel ons gezegd werd dat er alleen nog melkchocoladereepjes van Tony's Chocolonely waren, bleken ze helemaal op te zijn toen de cocktail geserveerd werd. Zonder Tony, dus eigenlijk een half dessert :-( Gelukkig werd wel een alternatief geboden door de vlotte bediening in dit industriële pand. Verder goed om te weten: het restaurant is met een lift bereikbaar, maar de toiletten zijn dit niet...
EttyV .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de een filmdinercombi bij Hummbar. Eerst een hapje eten om vervolgens de avond af te sluiten met een goede film bij een bekend theater om de hoek. De avond begon meteen goed, want wat hebben we genoten bij de Hummbar. We kozen beide voor een lekkere hamburger. De Amerikaanse was het grootste, dus mijn keuze was snel gemaakt. Het was een bijzondere delicatesse met sla, ui en tomaat. Het sausje (weet niet meer precies wat voor saus) maakte het helemaal af. De hamburgers werden geserveerd met patat, wat er prima bij paste. De ober deed nog een suggestie om er een goede cocktail bij te nemen. De gin tonic was er heerlijk bij! De ruimte was overigens immens. Veel ruimte en zat plek over. We hebben dus lekker rustig kunnen eten. De obers waren betrokken en dat vind ik persoonlijk altijd wel fijn. Ook zonder bioscoopbon is dit gewoon een aanrader.