Hulst

Vaart Zuidzijde 9 8426 ZZ Appelscha Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hulst

Jouw recensie over het restaurant Hulst

Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Ik was hier voor de lunch. Zeer uitgebreide kaart maar geen bijzondere gerechten. Standaard kaart pannenkoeken uitsmijters etc. Hier vind je geen carpaccio, wraps of een panini. Boerenomelet was een beetje droog en weinig smaakvol. Sfeer is bruine kroeg idee.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer goede bediening die weten wat de gast wil. Prijs kwaliteit is netjes en er is Genoeg Keuze qua gerechten.
Kort om als je in appelscha een lekker hapje wil eten en gezellig ontvangen en goed bediend worden dan moet je bij Hulzt zijn.
LisetteK .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Op 09-08-2014 hebben we geluncht bij Hulst. De inrichting en de menukaart zijn zoals je kan verwachten bij een eetcafé: simpel maar bekend. Helaas viel de kwaliteit tegen. De panini was lauw en de kaas was niet goed gesmolten. Brood met kroketten was oké. De bediening was niet betrokken bij het terras. Ik ben twee keer naar binnen gelopen om te bestellen en om de rekening te vragen. Ze zijn ook niet naar buiten gekomen om te vragen of alles naar wens was. Eetcafé Hulst is geen aanrader.