Hulala

Provincialeweg 100A 5503 HJ Veldhoven Nederland Kaart
31-402300082
5,8 /10
12 recensies

Meer informatie over restaurant Hulala

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30
5,8 /10
  • 10
    0
  • 9
    0
  • 8
    0
  • 7
    2
  • < 7
    10
Eten
5,9
Service
6
Decor
5,3
12/12 recensies
Sjak V.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
5 /10
Eten
7
Service
4
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
gisteren wezen eten daar en dit verwacht je niet maar inderdaad 1 persoon die alles alleen doet, hij blijft vriendelijk en doet zijn best voor de gasten , het eten wat we kregen was goed en lekker , maar de keuze is helemaal weg , het eten word wel bijgevuld als je daarom vraagt , het eten is vers en hij bakt of wokt het goed .

het grote minpunt is dat het koud is klein is minder keuze om te eten en wat ik wel erg vond is dat ik mijn eigen borden moest wegbrengen

wij gaan ook niet meer terug , maar het eten was wel goed en daar gaat het toch ook een klein beetje om
Bvknegsel .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
6,8 /10
Eten
7
Service
7
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Na al die ellende die hiervoor staat wil ik graag iets positiefs zeggen, want dit verdient deze meneer echt niet. Hij runt in zijn eentje een zaak en probeert zijn hoofd boven water te houden op een zo goed mogelijke manier. En het is nu eenmaal zo dat je niet overal tegelijkertijd kunt zijn. De man was uiterst vriendelijk en het eten smaakte prima, er was meer als voldoende, de toiletten waren schoon, en ja het was er koud. Bij navraag heeft dit niets te maken met of hij de verwarming niet aan wil zetten, het is gewoon een oud gebouw met een slechte verwarming en als je je hoofd boven water moet houden dan kun je niet investeren in een nieuw systeem. Ik zou het deze man gunnen dat hij er weer bovenop komt, weer mensen in dienst kan nemen en een volle zaak heeft. Dus mensen, kom op , commentaar is prima maar wees wel reeel.
Jannie A.
Fijnproever
(3 recensies)
Average Rating
1 /10
Eten
1
Service
1
Decor
1
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Nog nooit ergens zo slecht gegeten! Wat een onprofessionele tent!!
Als je op de website kijkt lijkt Hulala op het eerste gezicht een doorsnee All you can eat sushi restaurant waarvan er tegenwoordig zoveel zijn. Niets blijkt minder waar te zijn.
Bij binnenkomst was er niemand om ons welkom te heten. Na een paar minuten kwam de kok vanuit de bakplaat vandaag om ons vervolgens in het Engels aan te spreken. We konden aan tafel gaan zitten waar we te horen kregen dat alles zelfbediening was. En met alles bedoel ik ook letterlijk ALLES. Drinken moesten we zelf halen en de gebruikte borden moesten we ook zelf in de keuken zetten. Shocking!
De verwarming stond niet aan en het was net een paar graden warmer dan buiten.
Op de website zie je een groot assortiment aan sushi. Dit klopt echter niet met de realiteit. Ik denk dat er zo'n 7 verschillende sushi's waren en deze waren al bereid en lagen in gekoelde bakken. De sushi was zeer koud en smakeloos. Na 3 kwartier waren ze op en werden ook niet bijgevuld. De eigenaar was alleen werkzaam met 1 personeelslid die achter de bakplaat stond. De eigenaar zei geen tijd te hebben om bij te vullen. Hij verwachtte begrip want hij ging bijna failliet en stond gratis te werken, zo zei hij. Van all you can eat was dus geen sprake.
We vroegen om stokjes ipv bestek en kregen te horen dat hij dat niet had omdat daar geen geld voor was. Fijn hoor in een sushi restaurant....
Op de borden stond heel slordig en in fout Nederlands vanalles en nog wat geschreven. Ook iets in de trant van; recensies zijn ons bestaan en als je voor de tweede keer komt krijg je gratis drinken. Zeer apart.
Toen we de eigenaar aanspraken op de slechte kwaliteit stond hij ons te woord maar we hebben er weinig tot niets van begrepen. Alleen dat hij het erg moeilijk had maar dat was ons wel duidelijk.
Na een uurtje zijn we gegaan. Want honger krijg je daar niet en het nodigt absoluut niet uit om gezellig te blijven zitten. Ik bleef me maar verbazen en vroeg me af wanneer iemand me kwam vertellen dat dit een grap was en dat we met de verborgen camera werden opgenomen.
Van ondernemen heeft deze beste man geen kaas gegeten. Als ik uit eten ga wil ik niet zelf mijn bord weg hoeven te zetten want dan kan ik beter thuis blijven! Verder hoef ik ook niet te horen hoe moeilijk hij het heeft want ik kom voor een avond ontspanning. Verder voel ik me ronduit opgelicht omdat de menukaart die op de website staat in de verste verte niet overeenkomt met de werkelijkheid. Wij hadden gereserveerd via social deal. Die ga ik morgen even bellen en een klacht indienen over dit restaurant.
Ik zal nooit meer bij Hulala komen en wil ook iedereen waarschuwen om hier nooit te gaan eten!!
Zonde van mijn avond!
Mirandaxy .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
3 /10
Eten
3
Service
5
Decor
1
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Nog nooit zo slecht gegeten.... De eigenaar was tegelijk, de kok, ober en wc juffrouw, alhoewel van dat laatste was trouwens niets te merken want wc's stonken enorm en de zeep en papier was op... Verder was het eten karig en kwaliteit zwaar onder de maat. Wij kwamen als eerste binnen en slagroom spuit was nog vies van de avond ervoor... Het enige positieve, de eigenaar deed wel z'n best ondanks dat je er niks van kon verstaan ;) voor ons nooit meer!!
Manon V.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
2 /10
Eten
2
Service
1
Decor
3
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
We werden al niet vriendelijk ontvangen. De man die ons ontving (eigenaar) was niet te verstaan en onduidelijk. Na een uur was al het eten op ( all you can eat ) en werd niet bijgevuld. Kip van de bakplaat was nog rood. Eten in de bakken was koud. De bediening was ook niet te verstaan en begreep je niet. Bij een vriendin zaten er haartjes in het eten. Wat een freet schuur
Bram L.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Het eten was slecht mensen hadden haren tussen hun eten zitten de eigenaar was zeer onvriendelijk, en als je bij ( all you can eat) na een uur al het eten al op is en niks bij vult vind ik het een waardeloos restaurant.
En buiten dat om schenken ze ook drinken van de supermarkt.
Virginia V.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
2,8 /10
Eten
4
Service
2
Decor
1
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het eten was zeer slecht. Het eten uit de bakken was koud en werd slecht aangevuld. De bediening was waardeloos. Voordat je je drinken kreeg was het een uur verder of ze waren je gewoon vergeten. Het enige positieve was de bakplaat dat was nog eetbaar. Ik ga hier nooit meer naar toe welke nieuwe naam ze er ook volgende keer weer op plakken
Martijn K.
Meesterproever
(10 recensies)
Average Rating
4,5 /10
Eten
4
Service
5
Decor
5
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Omdat ik in de regio was en zoals altijd trek had in Japans naar Hulala (Vroegere New Happy Wok) gegaan. Waar ik na het bekijken van de website had verwacht dat dit een Sumo/Shabu kloon was, bleek het gewoon nog een ouderwetse wok te zijn, waarbij de koude en warme gerechten incl de te wokken/bakken gerechten gewoon zelf gehaald moeten worden en dus al een paar uur in de bakken liggen.
Ik schat dat er 60% van de op de kaart staande gerechten ook te krijgen was, en dit op een zaterdagavond!
Reden hiervan bleek de geringe personeelsbezetting te zijn, 1 kok, die de koude/warme gerechten moest verzorgen, het wokken en grillen deed en ook nog eens het afrekenen etc.
Gelukkig voor hem zat er maar een man of 12 binnen, maar dan nog was het amper bij te houden.
De 2 dames in de drank bediening leken mij weinig te doen te hebben, maar toch moest je lang wachten op iets nieuws te drinken.
Personeel zelf was overigens wel vriendelijk en behulpzaam, maar de aansturing van de hele tent schreeuwt dat het binnen een paar weken failliet is.
Wellicht dat een meer ervaren/grotere partij hier iets van kan maken, maar zelfstandig is dit trekken aan een dood paard.
Lily K.
Fijnproever
(2 recensies)
Average Rating
7,8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Het eten is goed vers,
Je kunt er lekker eten voor de prijs!
Drank word goed bijgevuld, personeel is goed en beleefd.wij komen hier graag terug!
Kees D.
Meesterproever
(19 recensies)
Average Rating
6 /10
Eten
6
Service
7
Decor
5
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
De opvolger van new happy wok. Helaas geen verbetering. De buffetten voor de wok of de plaat staan door elkaar met een deel desserts ertussen. Kwaliteit van het vlees is minder geworden. Het interieur is nogal donker en doet daardoor wat somber aan.
Jenny W.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
7,8 /10
Eten
7
Service
10
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
ruime parkeerplaats ruime zitplaatsen
gemoedelijke sfeer ,zeer vriendelijke bediening!
goede prijs kwaliteit verhouding
het drinken was bij ons in de prijs inbegrepen en werd vlot bij gevuld

de lekkere ossenhaas in de wok en heerlijke biefstuk op de bakplaat is een aanrader

J.Wilms
EstherBa .
Meesterproever
(19 recensies)
Average Rating
6,8 /10
Eten
7
Service
7
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Prima restaurant, nette en vlotte bediening. Goede prijs voor het all in concept. Sfeer laat wat te wensen over. Misschien een achtergrondmuziekje ? Eten was goed.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.