Huize Rustoord

Meer informatie over restaurant Huize Rustoord

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Onbeschrijflijke combinatie van kunststijlen in dit interieur: onder andere art deco, modern en klassisme. Tussen Kunst & Kitsch zou hier drie afleveringen kunnen opnemen. Een rondleiding is zeker de moeite waard voor kunstliefhebbers en nieuwsgierigen. Mooi terras buiten in de zon aan de bosrand. Eten is degelijk, smakelijk en niet spannend. Voorgerecht van kleine hapjes: coquille, pata negra, carpaccio, gefrituurde gamba. Kleine kunstwerkjes met bijpassende groente en goed gekozen sausjes. Hoofdgerecht van zalm en asperges werd helaas verpest door de enorme sauslaag (Hollandaise?), die over beide ingredienten heenging waardoor de verfijnde smaak van zalm en asperges wegviel. Zo enorm zonde. Het leek alsof de kok het laatste restje saus uit de pan over mijn bord gekieperd had. Nagerecht was zomerfruit: niet spannend, wel frisse smaak en leuke combinatie van kleurtjes. De bediening is nonchalant en Brabants gemoedelijk oftewel niet stijf. Bij dit interieur en deze prijsklasse zou ik een formelere bediening verwachten met iets meer klasse. Eerder een gezellig familierestaurant dan een locatie voor een zakelijke bespreking.
DT1961 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Laten we beginnen met het decor, dit is niet uit te leggen, dit dient u met eigen ogen te zien! Prachtig in één woord! Ga er heen en vraag of u de kamers mag bekijken, een lust voor het oog! Overal kunst, kunst en nog eens kunst! Deze keer geluncht, niet voor de eerste keer daar we hier met regelmaat komen. Ook nu weer een traktatie. Oesters uit de kunst, de gerookte zalm gecombineerd met gamba's een feestje. Daarna de traditionele tong en kabeljauw! Een genot! Dit alles gepaard met een uitstekende keuze aan goede wijn! Een absolute aanrader!
Buitenshuiseten .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Vooraf per mail besproken voor een middelgroot gezelschap. Bij mooi weer gelegenheid om buiten te eten. Twee uren voor de afgesproken tijd was ik daar en wees de ober ons de tafels. Hij had twee tafels gedekt. Wij wilden graag een grote tafel maar dat was niet mogelijk. We konden praten als Brugman maar hij was niet te vermurwen. Tegen de tijd dat de anderen arriveerden was het prachtig weer en zaten we heerlijk op het terras. We vroegen of we buiten konden eten zoals per mail afgesproken was. Nee, niet mogelijk, te veel werk etc. Hij siste boven mijn hoofd: u weet dat er binnen gedekt is! De maaltijdsalade was lekker maar erg weinig. De frites waren ze vergeten en kwamen nadat iedereen zijn bord leeg had. Bij de koffie precies voor iedereen een piepklein koekje of chocolaatje. Ik heb zelden zoveel pinnigheid voor zo'n prijs gehad! Maar de charijnigheid van de ober was onvergetelijk.