Huize Maas

Jouw recensie over het restaurant Huize Maas

Sem B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
met z'n 2 gezellig naar Huize Maas,
we hadden op de site gezien dat ze een gevulde punt paprika hadden en spareribs helaas de punt paprika van de weekkaart van de week er voor en waren de spareribs op.. vervolgens heeft mijn vriendin een salade gegeten die wel oke was en ik zelf een burger die helaas rauw was. voor ons nooit weer
Sem B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
geen punt paprika zoals op de site gemeld staat, spareribs zijn om 19:00 op en dan bestel je een burger die zo rauw is als het maar kan aanfluiting
F. A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuke gezellige zaak, de juiste muziek voor een zondagmiddag, vriendelijke bediening, schone toiletten, lekkere saté van de haas.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
In dit restaurant zowel geluncht, heerlijke mosterdsoep, als gedineerd.
Wij, mijn vrouw en ik, vonden het eten zeer de moeite waard. Mijn entrecote was precies volgens afspraak, de schnitzel die mijn vrouw had besteld, mooi dun en heerlijk.
Wij hebben genoten!
En de bediening: zeer gastvrij!
geer W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Super lekker gegeten spareribs om te zoenen groente top alles heerlijk vriendelijke personeel top .aanrader hier gaan we vaker komen????
C L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Het was niet druk maar het personeel had geen haast. Veel salade en weinig vlees. Daarnaast liep er steeds een kat naar binnen wat erg onhygiënisch is. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.
Gordon__Ramsey .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Personeel is aardig maar helaas is dat het enige positieve.

Gewoon verschrikkelijk slecht eten. Groep van 10. Allemaal 1 van de speciale burgers besteld. Geen hoge verwachtingen, gewoon een burger. Toch viel het tegen, allemaal simpelweg vies.

Scandinavische burger met Makreel ongelofelijk droog. Japanse Burger met rundvlees: taai en de saus vergeten. Duitse burger met een schnitzel ook extreem droog.

De patat was zelfs oneetbaar, wat toch een prestatie is. Zo vol vet gelopen en zo hard dat het leek alsof ze in een Amber waren gegoten.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, een voorgerecht, hoofd en nagerecht. Het enige nadeel was is dat het niet allemaal vulde dus daarna nog steeds trek. Verder was het eten wel lekker en ook niet duur.
wietske .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren, eind van de middag daar iets gedronken om vervolgens een kleine hap te nemen. Beide kozen we voor de weekmenu. Biefstukje met saus groente en frites. Ik vroeg om weldone gebakken stukje vlees en kreeg dus een rauw stuk vlees. Mijn vriendin had een stuk vlees waar helemaal geen doorkomen aan was. Alles teruggeven en het pand verlaten. Er wordt dus geen kwaliteit gegeven. Kennelijk gaat het in de horeca te goed en worden de gasten niet meer als gast gezien. Jammer..... Verder wel een leuk ding hoor. Ze kunnen zich beter houden aan het serveren van drinken en een tosti... Wij komen hier niet weer.
Felicia H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Pepersteak gegeten. Rood van binnen en zwart van buiten. Geen mals vlees maar ontzettend taai. De aardappeltjes waren erg droog. Geen compensatie gekregen en bij het afrekenen ook nog vijf euro te weinig terug gekregen. De volgende dag een uur op de wc gezeten en overgegeven. Personeel hangt aan de bar en is niet pro actief. Zeer slechte ervaring!
rina V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geluncht bij Huize Maas. Mooi oud pand gezellig ingericht aan de voorkant en achterin een grotere feestzaal, wat moderner maar ook leuk. Vanwege de drukte hier een tafeltje gezocht. Bediening vriendelijk maar onze bestelling duurde erg lang. Na navraag kwam deze vrijwel direct. Eten op zich goed, ook qua porties en prijs-kwaliteit verhouding.
Roossien .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We hebben hier op 24 april gegeten. Sfeer en bediening is uit de kust. We hebben de spareribs en diamanthaas genomen. De spareribs prima van smaak maar viel , dit keer, niet van het bot af. Bij de (grote portie) diamanthaas mag wel wat extra saus geserveerd worden (ik vond de hoeveelheid saus karig in verhouding met die enorme haas ;).
Meneer K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Met 3 vrienden hier gegeten. Ik kende Huize Maas vooral als feestlocatie, maar sinds kort heb ik het ontdekt als plek om te eten. De scandinavische burger was voorzien van een flinke steak tonijn en goed gebakken. Ook weekgerecht biefstuk was prima. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, een aanrader!
Chzeut .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Voor de verandering nu eens geluncht bij Huize Maas. Een stokbroodje tonijnsalade, op zich ok/niet verkeerd, alleen rode ui was wel erg grof gesneden. Voor een dergelijk geprijst broodje verwacht ik wel iets meer finesse. Mooie ambiance, bediening vlot, niet druk (verbaasde mij eerlijk gezegd, buiten was het behoorlijk druk). Kortom prima plek aan de Vismarkt, maar wel wat aan de prijzige kant.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Lekker geborreld in deze mooie grote zaak op de Vismarkt. Helaas rook je vis ook echt als de deur open ging.... het was marktdag en een viskraam stond voor de deur (of was het een putlucht??). Prima bitterbal erbij!
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Eten was niet lekker (gevulde portobello, erg vet en zwaar) en de bediening erg langzaam, terwijl het niet druk was. Decor was redelijk. Ik ga de volgende keer, als ik in Groningen ben, ergens anders eten.
vleesgroentenvis .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zaterdag bij Huize Maas geluncht , ik ging voor de hamburger en mijn vrouw voor een uitsmijter. het eten was lekker decor zag er goed en nieuw uit (normaliter lunchen wij wel vaker zomers bij huize maas maar dan zitten we vaak buiten.. was de eerste keer binnen :) en de service was ook goed. wij komen zeker terug!
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij Huize Maas voor de 5x! Ik werd netjes ontvangen en de bediening wees mij een tafel toe. Ik koos voor de gamba's (lievelings gerecht) ik heb al in veel restaurant gamba's gehad maar deze waren de beste ooit. Een ruime portie met veel bijgerechten (frietjes, salade en warme groenten). Het restaurant ziet er altijd netjes uit en een warme sfeer. De bediening is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker weer terug om weer wat anders van de kaart te proberen!
Willemijn E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Woensdagavond hier gegeten. Lekker goedkoop. Toen ik het eten op had zag ik dat er een vies vet bonnetje van een andere tafel onder m'n eten op m'n bord lag. Geen smakelijk idee.
Wietse Mark M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het is altijd weer een traktatie om Huize Maas te bezoeken! Een goed getapt glas bier en de lekkerste sate van Groningen!