Meer informatie over restaurant Huize Maas

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:30

Duur
Wietske .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteren, eind van de middag daar iets gedronken om vervolgens een kleine hap te nemen. Beide kozen we voor de weekmenu. Biefstukje met saus groente en frites. Ik vroeg om weldone gebakken stukje vlees en kreeg dus een rauw stuk vlees. Mijn vriendin had een stuk vlees waar helemaal geen doorkomen aan was. Alles teruggeven en het pand verlaten. Er wordt dus geen kwaliteit gegeven. Kennelijk gaat het in de horeca te goed en worden de gasten niet meer als gast gezien. Jammer..... Verder wel een leuk ding hoor. Ze kunnen zich beter houden aan het serveren van drinken en een tosti... Wij komen hier niet weer.
Felicia H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Pepersteak gegeten. Rood van binnen en zwart van buiten. Geen mals vlees maar ontzettend taai. De aardappeltjes waren erg droog. Geen compensatie gekregen en bij het afrekenen ook nog vijf euro te weinig terug gekregen. De volgende dag een uur op de wc gezeten en overgegeven. Personeel hangt aan de bar en is niet pro actief. Zeer slechte ervaring!
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geluncht bij Huize Maas. Mooi oud pand gezellig ingericht aan de voorkant en achterin een grotere feestzaal, wat moderner maar ook leuk. Vanwege de drukte hier een tafeltje gezocht. Bediening vriendelijk maar onze bestelling duurde erg lang. Na navraag kwam deze vrijwel direct. Eten op zich goed, ook qua porties en prijs-kwaliteit verhouding.
Roossien .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We hebben hier op 24 april gegeten. Sfeer en bediening is uit de kust. We hebben de spareribs en diamanthaas genomen. De spareribs prima van smaak maar viel , dit keer, niet van het bot af. Bij de (grote portie) diamanthaas mag wel wat extra saus geserveerd worden (ik vond de hoeveelheid saus karig in verhouding met die enorme haas ;).
Meneer K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Met 3 vrienden hier gegeten. Ik kende Huize Maas vooral als feestlocatie, maar sinds kort heb ik het ontdekt als plek om te eten. De scandinavische burger was voorzien van een flinke steak tonijn en goed gebakken. Ook weekgerecht biefstuk was prima. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, een aanrader!
Chzeut .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Voor de verandering nu eens geluncht bij Huize Maas. Een stokbroodje tonijnsalade, op zich ok/niet verkeerd, alleen rode ui was wel erg grof gesneden. Voor een dergelijk geprijst broodje verwacht ik wel iets meer finesse. Mooie ambiance, bediening vlot, niet druk (verbaasde mij eerlijk gezegd, buiten was het behoorlijk druk). Kortom prima plek aan de Vismarkt, maar wel wat aan de prijzige kant.
Vanbarpa H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Lekker geborreld in deze mooie grote zaak op de Vismarkt. Helaas rook je vis ook echt als de deur open ging.... het was marktdag en een viskraam stond voor de deur (of was het een putlucht??). Prima bitterbal erbij!
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Eten was niet lekker (gevulde portobello, erg vet en zwaar) en de bediening erg langzaam, terwijl het niet druk was. Decor was redelijk. Ik ga de volgende keer, als ik in Groningen ben, ergens anders eten.
Vleesgroentenvis .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zaterdag bij Huize Maas geluncht , ik ging voor de hamburger en mijn vrouw voor een uitsmijter. het eten was lekker decor zag er goed en nieuw uit (normaliter lunchen wij wel vaker zomers bij huize maas maar dan zitten we vaak buiten.. was de eerste keer binnen :) en de service was ook goed. wij komen zeker terug!
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij Huize Maas voor de 5x! Ik werd netjes ontvangen en de bediening wees mij een tafel toe. Ik koos voor de gamba's (lievelings gerecht) ik heb al in veel restaurant gamba's gehad maar deze waren de beste ooit. Een ruime portie met veel bijgerechten (frietjes, salade en warme groenten). Het restaurant ziet er altijd netjes uit en een warme sfeer. De bediening is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker weer terug om weer wat anders van de kaart te proberen!
Willemijn E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Woensdagavond hier gegeten. Lekker goedkoop. Toen ik het eten op had zag ik dat er een vies vet bonnetje van een andere tafel onder m'n eten op m'n bord lag. Geen smakelijk idee.
Wietse Mark M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het is altijd weer een traktatie om Huize Maas te bezoeken! Een goed getapt glas bier en de lekkerste sate van Groningen!
Rico Z.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vorige week hier gegeten, was te gek!
Erg leuke bediening en de schnitzel kent zijn weerga niet in Groningen.
Zeker de moeite waard!
Tomas G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Goede, degelijke maaltijden tegen uitstekende prijzen. De bediening is redelijk goed, alleen het decor is vrij 'beperkt', de uitstraling is minimaal.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Bediening was super! Erg vriendelijk met een goed gevoel voor humor! Hoewel we eigenlijk op een laat tijdstip aankwamen werden we toch zeer gastvrij ontvangen. Eten was ook van top kwaliteit. Burger was perfect gebakken, saté was heerlijk mals en de spareribs waren zeer goed beried, wij zijn dan ook zeker van plan nog eens te komen!
Michiel001 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Al meerdere malen hier gegeten. Meestal de spareribs of de grote broodje hamburgers. Een gezellig decor. De bediening is over het algemeen goed. (er zit altijd wel een rotte appel tussen) Goede prijs/kwaliteit waarbij je ruime porties krijgt. De bijgerechten zijn ook vaak erg lekker en afwisselend. Wij gaan nog zeker vaker langskomen.
Dw1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Heb er nu 3x gegeten en elke keer was het eten van slechte kwaliteit. De jonge meiden in de bediening hebben duidelijk geen ervaring, erg brutaal en asociaal. Ze waren vergeten de drankjes te brengen, dit kan natuurlijk gebeuren, toen we er iets van zeiden haalde het meisje haar neus op en liep weg. Meerdere meiden in de bediening niet vriendelijk en verveeld.

Slechte ervaring, wij komen in ieder geval niet terug.
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Bij binnen komst zeer vreundelijk ontvangen en kiezen waar we mochten zitten. We hadden gereserveerd voor 3 personen. We werden meteen bediend. We hadden allen spareribs besteld en ze kwamen ook vrij snel aan. De spareribs waren echter matig: taai en sauzen die nergens naar smaakten. Volgens mij hadden ze het potje met basilucum in onze salade laten vallen want erens anders smaakte die niet naar. Na het matige hoofdgerecht verheugden we ons in iedergeval op een desert maar we hadden maar keuze uit 1 desert.
Het decor was mooi in het restaurant: gezellig, veel hout en goeie acoustiek. De toiletten waren echter wel smerig en de achtergrond muziek stond veel te hard. Blijkbaar vonden ze het ook wel gepast om club-muziek in het restaurant te draaien.
Al met al geen aanrader dus.
Adri W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Leuke medewerkers, allemaal erg vriendelijk, heerlijke carpaccio, en een goeie steak. Soep en entrecote was ook prima in orde. We gaan zeker weer eens terug!!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Van de week gegeten bij Huize Maas, ikzelf had saté en m'n vriendin had spareribs. Helaas was mijn saté niet goed, de binnenkant was gedeeltelijk donker rood nog van binnen. Aangegeven en ze hadden er prima oplossing voor, of iets nieuws kiezen of van de bon afhalen, voor het laatste gekozen. Voor 13,50 voor ik 2 stokjes saté, wat brood en gebakken aardappeltjes ook wel wat karig. De spareribs waren wel goed.

Sfeer in deze zaak is wel erg tof.