Huize Koningsbosch

Woensdag t/m Zaterdag
Zondag

Buikie .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lunch voor twee. Kreeftensoep was waterig en slapjes. Salade wel goed en lekker. Bediening gewoon netjes. Buiten zitten onder de boom in de schaduw was lekker met het warme weer. De weg is wel goed te horen en zien - een heg of een paar bomen ertussen zou flink helpen.
Helene L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Op een prachtige locatie, met een sfeervol terras ,vriendelijke bediening en goed eten .keuze voor de lunch zou iets uitgebreider mogen.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Het Eerste Huis heeft hier vier dagen verbleven met onze training Transformational Presence for leaders and coaches. Het klopte van A tot Z en we hebben van onze deelnemers waardering ontvangen over de locatie. Ook wij hebben het eten, de zaal, de flexibiliteit, de warmte van de gastvrouw en heer en al het personeel zeer gewaardeerd. Hoe fijn is het wanneer iedereen weet wat je drinkt na een lange dag trainen. Dat is persoonlijke aandacht. Toplocatie en wij komen graag terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gisteren hebben we in Huize Koningsbosch het 60-jarig huwelijksfeest van mijn ouders gevierd met een gezelschap van +/- 50 man. Het werd helaas een teleurstellende ervaring. Het eten was redelijk maar veel te weinig. Bovendien was er veel te weinig bediening aan de tafels, waardoor de glazen echt te lang leeg bleven. We zijn met honger vertrokken.
De manager is daar twee keer op aangesproken. Door mij (tussendoor) en door mijn vader (bij het voldoen van de rekening) Bij deze laatste gelegenheid probeerde de manager ons als gasten de schuld te geven omdat het programma tussen de gangen was uitgelopen. Ik vind dit echt onbehoorlijk. Het programma liep inderdaad uit, namelijk 45 min ipv de geschatte 20 a 25 min, maar vooraf was ons te kennen gegeven dat HKb zich volledig zou aanpassen aan ons programma, 'geen probleem'.
Het blijkt achteraf dat de manager het voor ons gemaakte en gereserveerde eten geserveerd heeft aan andere gasten. En niet in staat was om voor ons gezelschap op tijd voldoende eten te serveren en heeft toen vroegtijdig de schalen verwijderd.
HKb heeft het proberen goed te maken met een extra uitgebreid dessert, waarvan dan juist weer veel overbleef, en een (heel bescheiden) korting op de rekening. Maar al met al is dit niet voldoende om deze wanprestatie m.b.t. het hoofdgerecht te compenseren. Mijn ouders zijn lieve en bescheiden mensen die hier geen probleem van willen maken, maar voor ons en hen is het in ieder geval eens maar nooit weer. Mijn tip mocht je overwegen in HKb een feest te vieren met een groot gezelschap: spreek alles tot in detail goed door om teleurstellingen te voorkomen.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gerechten waren goed maar klopten niet in verhouding met hoeveelheid en uitvoering. Dit geldt ook voor het wijnarrangement. Matige wijnen voor een stevige prijs.
Mamthree .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Het 60 jarig huwelijk van mijn ouders is er op grootse wijze gevierd. Aan onze wensen werd heel welwillend meegewerkt, men dacht mee en alles is soepel verlopen ondanks dat het een zeer drukke dag was ivm het mooie weer. Het eten is heel goed en verzorgd en men let op details. Ze hebben voor de high tea ook prachtig servies dat zeker bijdraagt aan de verzorgde sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar om terug te komen.
saskia D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Echt heel lekker. Wij gingen voor het MAGGS-menu, een aanrader. Alles klopt qua smaak. De locatie is ook prachtig. En wat een leuke en lieve mensen werken er!
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Hier geluncht op 05/03/17. Het restaurant is mooi ingericht en gevestigd op een prachtige locatie.

Het eten was tevens naar wens. We hadden gekozen voor de sandwich kip en het broodje Caprese. Beide broodjes waren lekker.

De bediening was professioneel.
Thieu B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Fijne plek om te lunchen. Vriendelijke bediening. Uitstekende keuken.
R P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Restaurant Huize Koningsbosch, is voor ons echt even een avondje eruit! Het is een fijne sfeer en het eten is fantastisch! Mooie locatie en ambiance, leuke bediening, mooi samengesteld menu, fijn uitgebalanceerd. Goede wijnen, ook per glas. Ons favoriete restaurant, en must go!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Eten, trouwen, slapen en ontbijten. Het was zo fijn! Alles tot in de puntjes verzorgd, een heerlijk diner samengesteld speciaal op ons lievelingseten, werkelijk aan alles werd gedacht. Het diner werd in een kort tijdspan geserveerd (dat kwam ons beter uit) en alles klopte, het was erg smaakvol en kwalitatief echt goed eten met bijpassende wijnen. Tijdens de toast en het feest was de service heel plezierig, niet opdringerig, wel heel erg oplettend. De gasten werden op hun wenken bediend. Na een fijne feestavond werden we de volgende ochtend getrakteerd op een heerlijk ontbijt. Alle hotelkamers zijn om door een ringetje te halen overigens, de kamers op de eerste verdieping waren onze favorieten! Huize Koningsbosch is wat ons betreft een favoriete plek in de omgeving van Bakkum voor een lunch, een diner of een feest. Lieve eigenaren en fijn personeel die meedenken en het extra stapje zetten om het tot een geslaagd evenement te maken. Ik zou het zo nog een keer doen ;)
mschmidt1 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Mijn vader en ik hebben zondag heerlijk geluncht in de schitterende tuin; bruin brood met zelfgemaakte tonijnsalade, een goed glas droge witte wijn en een heerlijk dessert na. De medewerkers waren allemaal erg (gast-)vriendelijk. Hartelijk bedankt voor een hele fijne middag.
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gisteravond hebben we gedrieën heerlijk gegeten- de pasta zeepareltjes was bijzonder lekker- eenvoud en perfectie, zoals genoemd- werd zeker waar gemaakt. er was aandacht voor een goede rustige plaats, omdat we graag wilden spreken met elkaar. hartelijk dank en graag tot een volgende keer!
Jemig,
We gaan er bijna van blozen.
Drie recensies. Drie tienen op een rij.
Super bedankt lieve gasten. Tot snel weer.

Rob Redmeijer
Wsnijders .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wederom een fantaschtische middag genoten bij Huize Koningsbosch! Heerlijk gegeten met super bediening. Goede wijn bij een lekkere zomersalade in een rustige omgeving. Zeer zeker een aanrader!
José U.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben een topavond gehad bij Huize Koningsbosch! Prachtige omgeving, stijlvolle gelegenheid, deskundige en enthousiaste bediening en natuurlijk een heerlijk diner!
Heerlijke gerechten, spannende combinaties, mooi geserveerd. Een echte aanrader!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hebben al vaker in Huize Koningsbosch gegeten en het is altijd goed. Voorgerecht met kalfsvlees heerlijk. De parelhoen was lekker mals. Toetje ook heerlijk. Gezellige en attente bediening. De omgeving en de inrichting van het restaurant zijn erg mooi. Heerlijke plek.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Koningsbosch. Voor de tweede maal, mijn ouders voor de vierde keer. Vooral de steak tartaar en de kreeftensoep waren weer overheerlijk (mijn favoriet) maar het menu met Parthoen viel ook erg in de smaak en dan de heerlijke espresso. Top eten. Prachtige ambiance, goede service. Wij komen zeker terug!
Supersoepkip .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijke avond gehad. Mooie, rustige omgeving. Prettige bediening met verstand van zaken. Heerlijk eten met oog voor detail. Een aanrader!
Salex .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat een schitterende locatie, ooit gegeten en geslapen in deze voormalige jeugdherberg. Prachtig verbouwd en gerestyled met behoud van het bijzondere karakter van dit gebouw. Ook het diner was top!! De voorgerechten, een seizoensalade en steak tartaar waren heerlijk. Het hoofdgerecht zeebaars en tournedos waren om door een ringetje te halen, smaakvol en met een heerlijk bijpassend garnituur. De nagerechten waren pure verwennerij, yoghurtijs met rood fruit en kazen van Betty. (kaasplankje) Als liefhebber van een kaasplankje werden er mooie en op elkaar uitgebalanceerde kazen geadviseerd. Tel hierbij op de uitstekende en vriendelijke bediening, dan heb je het recept voor een heerlijk avondje uit eten!!!
Joholly .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prachtige omgeving en super zitgelegenheid in de schaduw onder de reuze boom op het voorhof van het pand. De tafels zijn op een mooie afstand van elkaar, men zit niet noodgedwongen het gesprek van de buren af te luisteren. Prettige bediening, keurig aangekleed, met voorstellen voor iets bij het drinken zonder aan te dwingen. Vooraan een mooie tuin met diverse zomerse zitgelegenheden. Chique schone toiletten met een lekkere handzeep. Oase van rust met een beeldschone uitzicht.