Huiskamercafé Fluitekruid

Meer informatie over restaurant Huiskamercafé Fluitekruid

• Huisdieren welkom , Terras
Maddy V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wat een leuk gezellig tentje is dit! We hebben hier geluncht met een heerlijk vlierbessen sapje en een burger van paddestoelen. Erg lekker! De hele kaart heeft bijzondere smaken en keuzes en allemaal erg gezond.
Buiten is een leuk terras aan de dijk met uitzicht op de rivier.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
We zaten en aten erg aangenaam op het terras. De mussen aten mee, zwaluwen vlogen af en aan, jammer genoeg liet de koekoek zijn roep niet horen over de Kop van het Land. Een vleesvrije lunch, maar je hebt geen seconde het gevoel iets te missen, want de aspergekroketten bleken pittig. Veel meer aantrekkelijke dingen op de kaart, goed drankenaanbod. In dit mooie hoekje van het Eiland van Dordt laten ze zien dat vegetarisch ook Bourgondisch kan zijn.
Thuur1985 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Prachtige omgeving. Ze zijn op dit moment de dijk aan het ophogen maar ik ben er van overtuigd dat de sfeer hetzelfde blijft. Eerlijk en smakelijke broodjes voor een goede prijs en een hartelijke gastvrouw. Met recht een huiskamercafé te noemen want ondanks de vele toeristen en dagjesmensen voel je je hier meteen thuis.
Judith1149 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Als we even bij willen komen van een drukke week in de zomer strijken we hier neer. Het uitzicht op het water, de mussen die op je tafeltje komen, mooie omgeving dus. De vegetarische menukaart is prima, vooral het uitgebreide bittergarnituur is heerlijk. Een echte aanrader.
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Gewoon ontzettend leuk, dit gaat een adresje worden waar ik vaker terugkom. Ik was eerder alleen op het terras geweest, nu binnen geluncht. Het is knus zoals je verwacht van een huiskamercafé. Het eten was heerlijk. We hebben de kaaskroketten, de groentekroket en de dagsoep (knolselderij) uitgeprobeerd, stuk voor stuk heerlijk. Puur eten, zonder gedoe en onnodige toevoegingen. Niet te duur, en echt lekker. Vriendelijke bediening, lekker huiselijk allemaal. Enige is dat hoewel de inrichting past bij een huiskamercafé, ik het toch wel leuk zou vinden als ze net wat meer aandacht besteedden aan hoe het eruit ziet. Het is nu wel enorm oubollig en bij elkaar geraapt. Met een klein beetje moeite ziet het er 'hip oubollig' uit en dat zou ik persoonlijk nóg leuker vinden.
S-Dordrecht .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Heel leuk adres! Je kunt er in de zomer heerlijk zitten in de tuin/terras. Daarnaast kun je er ook lekker eten en niet duur. Met name de groentekroket vind ik erg lekker! Andere gerechten zijn ook erg lekker.

Bediening ook vriendelijk en word snel geholpen.

Enige minpuntje: je kunt er niet pinnen.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Naast De kop van het land zit dit knusse huiskamerrestaurant. We hebben heerlijk in de tuin gezeten en genoten van de vegetarische bitterballen!
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Wat een schattig adresje. we hebben in de tuin gezeten en de vegetarische bitterballen geproefd. Lekker, vriendelijke bediening en gewoon een uniek concept. Anders dan anders.
Fwagenaar .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Een plek waar ik intussen al met heel veel verschillende mensen ben wezen lunchen/ drinken: echte aanraders zijn de groentekroket en de geitenkaas salade.
De huiskamersfeer (dijkhuis met uitzicht op Nieuwe Merwede) doet ook veel goed. Eenvoudig, bijzonder lekker en betaalbaar. Zeer vriendelijke bediening
D. Troost .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Met vegetarische kennissen hier geluncht. Als snack staan bitterballen op de kaart. Een portie bestaat uit zes stuks. Alle zes hebben een totaal andere smaak. Heel apart en erg lekker. Om met de woorden van een wijnrecensent te spreken “een omweg waard”. De club-sandwich en de salade zijn echter geen omweg waard: veel brood/sla met weinig vrij smakeloze vulling. Het terras is mooi gelegen en er zijn enkele parkeerplaatsen voor bezoekers.
I V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Een gelegenheid waar ik meteen blij van werd: persoonlijk, sfeervol, relaxed, mooie plek.... En ook nog eens een originele en uitgebreide keuze uit allerlei 'eenvoudige' maar smakelijke gerechtjes voor n prettige prijs. Super leuk...
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
De hele middag heerlijk in het zonnetje gezeten. Onder het genot van geweldig lekkere hapjes en een heel aardige bediening. Petje af want het was erg druk maar de bediening bleef vriendelijk. Hier komen we zeker terug. Het Mekka voor vegetariers.
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
mooie landelijke omgeving en een echte huiskamer met wat houten tafeltjes en stoelen waar je terecht komt. Ons werd verzocht het belletje te gebruiken als we wisten wat we wilden bestellen. Hier werden we een beetje lacherig van maar de stemming zat er bij ons goed in. We bestelden een salade met blauwe kaas en appel. Tja, we kregen 3 blaadjes sla met een stukje blauwe kaas en een halve appel in schijfjes met daarbij een licht bruin boterhammetje. Hier hadden we toch echt meer van verwacht, jammer!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
afgelopen maandag omdat ik jarig was met echtgenoot en vriendin heerlijk gelunched. Zowel mijn blauwe-kaas salade, de kaaskroketjes van manlief als de broodjes brie waren super.
Ook de verse jus d'orange ging er smakelijk in. alleen jammer dat de melk op was, maar dat mocht de pret niet drukken.
Heerlijk weer en superlekker weer ook nog die dag, wat een kadootjes zeg.