Over het restaurant Huis Vermeer

Culinair genieten in Deventer

Op het oudste plein van Deventer, aan de voet van de Lebuïnus kerk, vind je dit schitterende restaurant. Binnen wacht je een warm welkom, je voelt je een echte gast. Overdag geniet je van een goed gevulde salade, en heerlijke sandwich of een warme schotel. 's avonds neem je plaats voor een uitgebreid diner en geniet je van elegante, internationale smaken. Het zal zeker niet bij een bezoek blijven!

Meer informatie over restaurant Huis Vermeer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Indien er geen tijden worden aangegeven in onderstaand programma kunt u reserveren via 0570-612826

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Huis Vermeer

Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Lekker geten super ambiance en bediening. Wij jonen zeker terug.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Geen welkom, alleen de woorden: heeft u gereserveerd?
Hondje was mee (we komen hier al jaren), maar ondanks de vermelding op de website dat honden toegelaten worden, werd gezegd "eigenlijk" hebben wij een "no dogs" beleid. Kennelijk is het hotel onlangs (weer) overgenomen en is er, zonder enige communicatie, een nieuw beleid.
Daar, waar vroeger de sfeer hing van gastvrijheid, charme en grandeur is nu plotseling de sfeer veranderd in een kille, onpersoonlijke, beetje arrogante sfeer. De keuken is en blijft goed, maar de gastvrijheid is sterk afgenomen.
Rian M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Met zorg bereid eten, mooie ambiance
mj S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Verrassend verfijnde gerechten. Vriendelijke en attente bediening. Uitstekende huiswijn. Momenteel de topper van Deventer!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hebben hier een lunch gebruikt. Heerlijke sea dood salade met een heerlijke witte huiswijn geserveerd gekregen. De ambiance was gezellig in dit historische pand.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Alles klopt!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, originele verfijnde gerechten, 4 gangen menu met wijn arrangement genomen.
mooie ambiance en top service door de jonge gastheren.
Goede prijs kwaliteit.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hebben heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel.
J S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer stijlvol restaurant a/d voet van de Grote Kerk.Fraaie inrichting, gastvrij onthaal, vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Op vrijdagmiddag 17 november heb ik hier met mijn vriendin geluncht.
Na een prettige ontvangst hebben we voor een verrassingslunch gekozen. Mijn vriendin koos het 2 gangen en ik voor het 3 gangen verrassingsmenu.
De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en zagen er ook mooi uit. Dit gecombineerd met een prettige en vrolijke bediening maakte onze middag.
De inrichting is leuk wat past bij het thema, maar overheerst naar mijn mening niet.
Wij komen hier zeer zeker terug.
Marike W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten!! De bediening was prima. Vlot en heel vriendelijk. Een fijne avond gehad. Een aanrader.
De inrichting was niet mijn smaak, te kitsch, maar laat deze je niet weerhouden ... de gerechten en bediening zijn top.
Grietje B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een heerlijk eten, verfijnd en het verrassingsmenu was echt verrassend. De wijnen erbij waren niet voorspelbaar, gelukkig, en pasten uitstekend bij de diverse gangen van het verrassingsmenu. Tot slot mag de bediening niet onvermeld blijven. Geen stijve harken, maar geïnteresseerd, humoristisch en zeer origineel en goed gekleed personeel.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Vermeer is een gezellige locatie waar je heerlijk kunt eten. Goede service.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor ons een nieuwe ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is. Met veel zorg bereide en heerlijke gerechten, prachtig opgemaakt en gezellige en gastvrije sfeer.
De tafel van Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wachttijd gewoon goed. Stond niet bij de keuzemogelijkheden.
Je voelt je er absoluut gast!
Linda V.
Bij Huis Vermeer eet je altijd perfect!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldige locatie en heerlijk gegeten.
J.J. D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Van zaterdag 14 tot maandag 16 oktober in het restaurant gegeten en in het hotel geslapen. TOP! Bediening was uiterst vriendelijk en heel voorkomend. Ambiance is bijzonder. Het ontbrak ons aan niets. Tot twee keer toe een totaal verschillend verrassingsmenu, waarvan wij genoten hebben. Voor herhaling vatbaar.
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een geweldig goed restaurant met veel aandacht voor de wensen van de gast en heerlijke gerechten en bijpassende wijnen.
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het verblijf in dit 'paleisje' was een waar genot. Een klassiek ingericht restaurant met 19de eeuwse muurschilderingen.
We hadden een pracht van een 4 gangen menu. Bijzondere ingrediënten, bijzonder mooi geserveerd, en erg lekker. De huiswijnen erbij waren ook top. Bediening idem dito.
Het enige echte minpunt was de muziek..... wat een middle of the road behangmuzák, dat kan echt beter.
Fransje I.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een heerlijk avond. We zijn echt in de watten gelegd. Het eten was heerlijk en prachtig opgemaakt. Een waar feestje.