Over het restaurant Huis Vermeer

Culinair genieten in Deventer

Op het oudste plein van Deventer, aan de voet van de Lebuïnus kerk, vind je dit schitterende restaurant. Binnen wacht je een warm welkom, je voelt je een echte gast. Overdag geniet je van een goed gevulde salade, en heerlijke sandwich of een warme schotel. 's avonds neem je plaats voor een uitgebreid diner en geniet je van elegante, internationale smaken. Het zal zeker niet bij een bezoek blijven!

Meer informatie over restaurant Huis Vermeer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Huis Vermeer

Fransje I.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een heerlijk avond. We zijn echt in de watten gelegd. Het eten was heerlijk en prachtig opgemaakt. Een waar feestje.
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geweldig gegeten. Vriendelijke professionele bediening. Een genot om om je heen te kijken. Klasse!
Armin V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Meer dan lekker gegeten. In 1 woord TOP!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Leuke plek, goede sfeer en goed eten. Vriendelijk personeel.
Loes N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ik als glutevrije kon overal uit kiezen en het werd apart voor me bereid. Een aanrader!!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
20 mei 2017 hebben wij ons 25 jarige huwelijk feest gevierd bij Boutique Hotel-Restaurant Huis Vermeer. Samen met onze familie en vrienden.
Wij en onze gasten hebben genoten. Fantastische personeel en geweldige bediening. Eten en de wijntjes waren uitstekend. Helemaal compleet met koffie na. Geweldig!!!! Familie Bergmeijer
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk genoten van een driegangenmenu verrassingsmenu ! Uitstekende wijntje maken het geheel compleet!
aart V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima perfectionistisch restaurant. Eten goed niet te veel in balans . Prijs kwaliteit is goed. Verwacht geen volle borden voor 25 euro dan naar een bistro .
Marrie D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Mooie locatie, heerlijk eten, goede wijnen, prettige bediening.
We werden als gasten uitstekend verzorgd, de ober wist veel over het eten en de wijn te vertellen evenals over het mooi ingerichte pand.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening.
Sambal S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Met twee vrienden voor onze 30e verjaardagen hier gegeten. Het eten was goed, het bier was goed, de ambiance was goed, de wijn was goed, de bediening was goed. Huis Vermeer is een fantastisch restaurant.
f D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Goed en gezellig gegeten, kundige en vooral aangename bediening. Goede bijpassende wijnen, ook een half glas per gerecht is mogelijk. Ook fijn: kraanwater op tafel. Goede timing ook, al met al, prima avond voor zeer redelijke prijzen.
Walther V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten in Huis Vermeer. Prima keuken en geweldige bediening. Het advies van de ober was perfect, ook wat betreft de best passende wijnen. Kortom: Geweldig avondje uit in Deventer. Ontspannen op hoog culinair niveau. Aanrader!
jurgenm .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Een avondje eten bij 4 sterren restaurant/hoter huis Vermeer in Deventer was erg lekker. Relatief kleine kaart waardoor ze de gerechten alle aandacht kunnen geven. Goede service met advies over de wijnen bij de diverse gerechten. Ook de sfeer en aandacht van het bedienend personeel was goed. Moet je toch een paar aandachtspunten geven :
Zet het etiket van het drink netjes naar de klant en het kaasplankje mag wel iets royaler.
Verder prima avond gehad.
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Bijzonder klassiek restaurant.
Mooie glazen, bestek en tafellinnen.
Overheerlijk brood met verschillende 'sausjes'.
Entrecote was verrukkelijk, lekker krokante buitenkant op een fraai opgemaakt bord. Dikke aardappeltjes en frisse sla erbij. Ook de combi vis was om te smullen.

Prettige bediening en gelukkig was de receptie afgelopen voordat het diner werd opgediend.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Huis Vermeer is een unieke horecagelegenheid. Het personeel is jong, vriendelijk en gastvrij. De leidinggevende heeft onsgeholpen. Een erg jonge jongen die zijn vak goed verstaat. Het eten is subliem, niet meer niet minder. Een toplocatie
estherveldman .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Huis Vermeer is een gezellig restaurant.
Wij namen 3 gerechten en deze waren zeer lekker en goed opgemaakt.
De bediening was prima en gaf goede wijn adviezen.
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Hier met 2 vrienden gegeten en het was wederom weer een groot feest. Hartelijke ontvangst met humor! Geweldige attente en vrolijke (dat zie je nog wel eens anders in Nederland!) bediening die ook echt contact maakt. Locatie is geweldig. Een mooi oud pand geheel in stijl ingericht met een intieme ambiance. En het eten? Top! Vooraf een heerlijke roodbaars. Beetje knapperig gebakken en van binnen zacht smaakvol. Als hoofdgerecht gans. Verrukkelijk! Zelden zo'n heerlijk stuk gevogelte gegeten. Zeer zacht en mals en heerlijk van smaak. Bijgerechten ook helemaal in orde. Als wijn een Spätburgunder die ook voortreffelijk was. Prijzen zijn in relatie tot de kwaliteit zeer redelijk. Dit is een aanrader van de eerste orde!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Het eten en de ambiance zijn prima. Het jonge personeel valt me vaak tegen. Vandaag een lunch gebruikt. We werden bediend door een jongen met erg onverzorgde (afgekloven) nagels. Dat vind ik niet fris en de eetlust vergaat me, als iemand daarmee een bord voor mijn neus zet. Ook duurde de bediening erg lang. Toen ik na 25 minuten voorzichtig vroeg of we mochten bestellen, ivm beperkte tijd, kreeg ik het antwoord dat hij druk was met een aantal mensen in het andere zaaltje. Dat vond ik geen goed antwoord. Je kunt aangeven dat er nog een andere groep zit. Maar daarbij ook glimlachen en zeggen dat je er uiteraard zometeen aan komt. Niet de klant de schuld geven van het feit dat je het niet onder controle hebt, of met te weinig personeel in geroosterd staat. Kwaliteitszorg bij personeel is en blijft een aandachtspunt bij Huis Vermeer. Neem het serieus, want het doet soms afbreuk aan de kwaliteit die het restaurant biedt in eten en setting.
soraida_lissete .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Een van de favorieten in mijn eigen stad. Prachtig pand in fantastische barok-stijl. Gerechten van hoog niveau en al je wensen zijn bespreekbaar. Bediening meer dan correct, maar ook heel toegankelijk. Het restaurant is sjiek, maar als je in je casual outfit binnenwandelt ben je even welkom dan wanneer je voor een gelegenheid 'op sjiek' gaat. Vooral in de zomermaanden heerlijk om te lunchen of dineren in de sfeervolle binnentuin!