Over het restaurant Huis Vermeer

Culinair genieten in Deventer

Op het oudste plein van Deventer, aan de voet van de Lebuïnus kerk, vind je dit schitterende restaurant. Binnen wacht je een warm welkom, je voelt je een echte gast. Overdag geniet je van een goed gevulde salade, en heerlijke sandwich of een warme schotel. 's avonds neem je plaats voor een uitgebreid diner en geniet je van elegante, internationale smaken. Het zal zeker niet bij een bezoek blijven!

Meer informatie over restaurant Huis Vermeer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Indien er geen tijden worden aangegeven in onderstaand programma kunt u reserveren via 0570-612826

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Huis Vermeer

Anneloes L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Fijne ambiance, heerlijk eten en mooie bijpassende wijnen. De bediening is enthousiast en heeft kennis van zaken. Kortom een pareltje in Deventer.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, kundige en enthousiaste bediening, mooie ambiance. Een absolute aanrader!
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
je voelt je er echt een gast prima restaurant
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Gister geweldig gegeten. Locatie is helemaal geweldig. De ontvangst was zeer hartelijk. We hebben gekozen voor het 5-gangen jubileummenu. Wat een mooie gerechten, mooie opmaak en mooie smaken. De combinatie met de uitstekende wijnen maakte het helemaal af. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Allereerst de vragen hierboven: er staat geen goed antwoord bij wachttijd want dat was helemaal goed. Vermeer is een fantastisch restaurant met heel goed personeel. Gezellige mensen met verstand van zaken. Het 5 gangen menu was super. Voor degenen die iets niet lustten was er een vervangend gerecht. Ondanks alle mooie bijpassen de wijntjes bleef de rekening netjes. Kortom, toegankelijk, flexibel maar vooral warm gezellig en mooi en lekker eten!!!!!
Johannes B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijke menu's. Deskundig gedreven en enthousiaste bediening. Stijlvolle en mooie inrichting. Enige minpunt: teveel tafels ten opzichte van de ruimte. Is storend zeker als het gezelschap wat luidruchtig is.
Geke S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Het eten was goed. Paar gerechten met aparte combinatie van ingrediënten, maar dat is persoonlijk. Bediening aan onze tafel was zakelijk. Na betaling geen dankjewel of , ik hoop dat het naar wens was, of nog een fijne avond. Ober rekende af en liep weg zonder een woord te zeggen. Naar mijn idee een gemiste kans.
Jan Jaap L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Uitstekend gegeten in een chique, maar zeer gezellige ambiance bij Huize Vermeer. Het menu is origineel en we werden verrast door een aantal voor ons onbekende groenten zoals pastinaak.
De bediening verdient een dikke pluim. Ze lichten het menu op een spontane manier toe, en ze hebben bijzonder veel verstand van wijn. We kregen zelfs op ons verzoek een kleine rondleiding door het hotel door de jonge eigenaar. Het hotel is ook een aanrader! Schitterende kamers.
Wij komen hier zeker terug!
T E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij hebben een fantastische avond gehad! De ambiance en inrichting is prachtig. Wij kozen een menu, waarbij alles tot in de puntjes klopte, samen met een top-service door kundige bediening.
Bij aankomst een amuse en als afsluiter lekkere friandises bij de koffie.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij werden vriendelijk geholpen en verteld dat de groep dames naast ons snel zouden vertrekken. Heel plezierig. In eerste instantie prime bediening, maar naarmate het drukker werd, bleek dat men met te weinig was. We moesten regelmatig wat langer wachten. Dat hoeft niet er se problematisch te zijn, maar toen we ons hoofdgerecht geserveerd kregen (vis van de dag) bleek dat de groente nog koud was. Het duurde ongeveer een kwartier voordat we een nieuw bord kregen. In de tussentijd geen informatie over hoe nu verder. Zowel bij de rest van de avond als bij afrekenen is er geen moment meer op terugggekomen. Ook geen koffie van het huis. Niet zo sjiek als ik had verwacht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Bijzonder lekker gegeten; verrassende combinaties leidend een zeer smaakvol diner. Kundig, enthousiast en mooi eigentijds bedienend team
Jochem B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eten en de service is geweldig. We hebben een hele goede avond gehad hier. Een bezoek meer dan waard.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben een lunch gehad bij Huis Vermeer. Een aantal van ons had gefrituurde bloemkool besteld. Echt belachelijk weinig 1 bloemkoolstronkje. Zonder enig garnituur O.i.d. Voor een prijs van rond 10 euro. Buiten proporties. Wel dit gezegd tegen de bediening.hij zou hetbdoorgeven, maar daar bleef het bij. Niets meer over gehoord. Dusdanig slechte ervaring dat we huis Vermeer aan niemand meer zullen aanbevelen.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben gereserveerd via de AH-restaurantactie.nl maar dit restaurant doet niet mee aan de AH-actie, heel raar allemaal.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Hele mooie plek voor een fijn diner. De bediening is vlot en deskundig. Aanrader dus!
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Gezellige sfeer.
Gelukkig kregen we een plekje aan de voorkant, deze ruimte gaf echt het gevoel van een statige eetkamer.
Het eten was goed.
Claartje R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. Lof voor het personeel. Wij voelden ons zeer welkom en op ons gemak. Top!!!
Andre.dekleine D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Goed restaurant. Achterzaal is ongezellig.
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
De mosterdsoep was heerlijk en het hoofdgerecht ook, maar als je bij het vlees géén groente of salade krijgt én geen gebakken aardappelen, patat of iets dergelijks, dan is 27,50 euro wel heel erg veel. De koffie was ook goed, maar de chocolade erbij zeer matig wat smaak betreft.