Over het restaurant Huis Vermeer

Culinair genieten in Deventer

Op het oudste plein van Deventer, aan de voet van de Lebuïnus kerk, vind je dit schitterende restaurant. Binnen wacht je een warm welkom, je voelt je een echte gast. Overdag geniet je van een goed gevulde salade, en heerlijke sandwich of een warme schotel. 's avonds neem je plaats voor een uitgebreid diner en geniet je van elegante, internationale smaken. Het zal zeker niet bij een bezoek blijven!

Meer informatie over restaurant Huis Vermeer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Indien er geen tijden worden aangegeven in onderstaand programma kunt u reserveren via 0570-612826

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Huis Vermeer

J S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer stijlvol restaurant a/d voet van de Grote Kerk.Fraaie inrichting, gastvrij onthaal, vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Op vrijdagmiddag 17 november heb ik hier met mijn vriendin geluncht.
Na een prettige ontvangst hebben we voor een verrassingslunch gekozen. Mijn vriendin koos het 2 gangen en ik voor het 3 gangen verrassingsmenu.
De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en zagen er ook mooi uit. Dit gecombineerd met een prettige en vrolijke bediening maakte onze middag.
De inrichting is leuk wat past bij het thema, maar overheerst naar mijn mening niet.
Wij komen hier zeer zeker terug.
Marike W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten!! De bediening was prima. Vlot en heel vriendelijk. Een fijne avond gehad. Een aanrader.
De inrichting was niet mijn smaak, te kitsch, maar laat deze je niet weerhouden ... de gerechten en bediening zijn top.
Grietje B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een heerlijk eten, verfijnd en het verrassingsmenu was echt verrassend. De wijnen erbij waren niet voorspelbaar, gelukkig, en pasten uitstekend bij de diverse gangen van het verrassingsmenu. Tot slot mag de bediening niet onvermeld blijven. Geen stijve harken, maar geïnteresseerd, humoristisch en zeer origineel en goed gekleed personeel.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Vermeer is een gezellige locatie waar je heerlijk kunt eten. Goede service.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor ons een nieuwe ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is. Met veel zorg bereide en heerlijke gerechten, prachtig opgemaakt en gezellige en gastvrije sfeer.
De tafel van Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wachttijd gewoon goed. Stond niet bij de keuzemogelijkheden.
Je voelt je er absoluut gast!
Linda V.
Bij Huis Vermeer eet je altijd perfect!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldige locatie en heerlijk gegeten.
J.J. D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Van zaterdag 14 tot maandag 16 oktober in het restaurant gegeten en in het hotel geslapen. TOP! Bediening was uiterst vriendelijk en heel voorkomend. Ambiance is bijzonder. Het ontbrak ons aan niets. Tot twee keer toe een totaal verschillend verrassingsmenu, waarvan wij genoten hebben. Voor herhaling vatbaar.
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een geweldig goed restaurant met veel aandacht voor de wensen van de gast en heerlijke gerechten en bijpassende wijnen.
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het verblijf in dit 'paleisje' was een waar genot. Een klassiek ingericht restaurant met 19de eeuwse muurschilderingen.
We hadden een pracht van een 4 gangen menu. Bijzondere ingrediënten, bijzonder mooi geserveerd, en erg lekker. De huiswijnen erbij waren ook top. Bediening idem dito.
Het enige echte minpunt was de muziek..... wat een middle of the road behangmuzák, dat kan echt beter.
Fransje I.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een heerlijk avond. We zijn echt in de watten gelegd. Het eten was heerlijk en prachtig opgemaakt. Een waar feestje.
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geweldig gegeten. Vriendelijke professionele bediening. Een genot om om je heen te kijken. Klasse!
Armin V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Meer dan lekker gegeten. In 1 woord TOP!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Leuke plek, goede sfeer en goed eten. Vriendelijk personeel.
Loes N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ik als glutevrije kon overal uit kiezen en het werd apart voor me bereid. Een aanrader!!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
20 mei 2017 hebben wij ons 25 jarige huwelijk feest gevierd bij Boutique Hotel-Restaurant Huis Vermeer. Samen met onze familie en vrienden.
Wij en onze gasten hebben genoten. Fantastische personeel en geweldige bediening. Eten en de wijntjes waren uitstekend. Helemaal compleet met koffie na. Geweldig!!!! Familie Bergmeijer
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk genoten van een driegangenmenu verrassingsmenu ! Uitstekende wijntje maken het geheel compleet!
aart V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima perfectionistisch restaurant. Eten goed niet te veel in balans . Prijs kwaliteit is goed. Verwacht geen volle borden voor 25 euro dan naar een bistro .
Marrie D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Mooie locatie, heerlijk eten, goede wijnen, prettige bediening.
We werden als gasten uitstekend verzorgd, de ober wist veel over het eten en de wijn te vertellen evenals over het mooi ingerichte pand.