Over het restaurant Huis Vermeer

Culinair genieten in Deventer

Op het oudste plein van Deventer, aan de voet van de Lebuïnus kerk, vind je dit schitterende restaurant. Binnen wacht je een warm welkom, je voelt je een echte gast. Overdag geniet je van een goed gevulde salade, en heerlijke sandwich of een warme schotel. 's avonds neem je plaats voor een uitgebreid diner en geniet je van elegante, internationale smaken. Het zal zeker niet bij een bezoek blijven!

Meer informatie over restaurant Huis Vermeer

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Indien er geen tijden worden aangegeven in onderstaand programma kunt u reserveren via 0570-612826

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Huis Vermeer

Claartje R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. Lof voor het personeel. Wij voelden ons zeer welkom en op ons gemak. Top!!!
Andre.dekleine D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Goed restaurant. Achterzaal is ongezellig.
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
De mosterdsoep was heerlijk en het hoofdgerecht ook, maar als je bij het vlees géén groente of salade krijgt én geen gebakken aardappelen, patat of iets dergelijks, dan is 27,50 euro wel heel erg veel. De koffie was ook goed, maar de chocolade erbij zeer matig wat smaak betreft.
Babette M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
goed eten op prachtige locatie in Deventer
Lena R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Echt heerlijk gegeten! De porties waren niet te groot maar gewoon goed. Vis was super vers. De bediening was erg aardig en goed
De tuin is ondanks hartje centrum lekker rustig om te Zitten. We gaan hier zeker vaker naar toe
Nout S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
De Oma's waren uitgenodigd door hun kleinzoon Nout ,wij sliepen in het Hotel Huis Vermeer, waar hij werkt als chef de partie.
Wat een prachtig hotel restaurant . Wij zijn heel vriendelijk en hartelijk ontvangen. Wij hadden een prachtige kamer (2) en leken wel prinssen.
's Avonds heerlijk gegeten in de binnentuin . Wij werden goed bediend en de wijn was goed uit gekozen. Na een goede nachtrust stond er een ontbijt klaar en zijn we vriendelijke geholpen met heerlijke verse Jus d'orange erbij.
Dikke pluim voor alles .
Zeker een Restaurant om terug te komen en door te geven .
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Erg goed eten met verassende combinaties. Sfeer en inrichting is ook prima voor elkaar.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Snap niet dat ze nog geen ster hebben. Hier kom ik graag nog eens terug!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Met zijn tweeën hier het vier gangen keuzemenu gekozen. Erg lekker en bij een enkel gerecht zou er wat meer op het bord mogen liggen. De geadviseerde Pinot Noir wijn paste prima bij de gekozen gerechten. We hebben genoten.
Govi .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het eten is erg goed en het terras ook. Echter hebben we heel erg lang moeten wachten op het eten. Na 2 uur hadden we nog de tweede gang van het menu niet. Het was druk en de keuken kon het duidelijk niet aan. Helaas werd ons dat niet verteld en na klagen brachten ze ons de derde gang, tweede waren ze vergeten. Toen we zeiden, prima draai de gangen maar om, verdwenen ze terug naar de keuken. Ik ga nogmaals aan, doe dan maar eerst de derde gang, ze gaven aan het al weg gegooid te hebben...ik denk dat het naar andere tafels is gegaan. Binnen 6 minuten stond de tweede gang wel op tafel. De ober gaf wel zijn verontschuldiging maar we hebben niets van de zaak gekregen als genoegdoening. Geen kopje koffie van de zaak of likeurtje..wat ik dus erg slecht vind is dat we niet geïnformeerd zijn dat het zo lang ging duren en dat er geen gebaar is gemaakt. Met drie man is de rekening zo boven de € 250, daar mag je wel iets van verwachten.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Geweldige ambiance, heerlijk eten en zeer gastvrije bediening! Een aanrader voor iedereen die van genieten houdt!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker geheten en een hele, vriendelijke bediening
Jantine G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, eerst op het terras en vervolgens binnen. Hele mooie ambiance en heerlijk gedineerd. De uitleg over huis Vermeer was zeer interessant.
johan W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Lekker buiten gegeten. Jammer dat we net geen verwarming hadden onder de parasol.
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Fijne, gastvrije service zonder het idee te hebben "opgeprikt" te zitten.
Ik kom graag terug!!
Ruth D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooie sfeer gecreeerd, lekker eten en prettige bediening
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vriendelijke en kundige bediening zeer attent. Goede uitleg bij iedere gang. Beslist een plek om volgende keer terug te komen.
We hebben zeer genoten van het diner.
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ik vond het vlees minder. Was ook geen andere keus.
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijke gerechten en fijne bediening. Na een hele smaakvolle en fraai gepresenteerde amuse namen wij als voorgerecht het Visplateau Vermeer. Echt een verwennerij! Als hoofdgerecht Kalf&Kalf, een heerlijke combinatie van kalfszwezerik en kalfslende. Het toetje, een kaasplankje met een glaasje port, maakte het menu helemaal af. Niet te weinig, niet te veel, precies goed! Het enige minpuntje (wat overigens voor veel restaurant geldt) is dat de hoeveelheid vlees wat mij betreft te groot is. Minder vlees en meer groenten zou een betere balans geven (en dan heb ik het niet over een bakje sla, maar over goed bereide groenten).
De bediening was een groot pluspunt: vriendelijk, losjes, vrolijk en met verstand van zaken. Goede uitleg bij de gerechten en dranken.
Een superavond en voor herhaling vatbaar.
huib D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Uitstekende sfeer en bediening met heerlijke gerechten!