Huis van Lopez

Meer informatie over restaurant Huis van Lopez

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Shayed S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Goed eten voor een goede prijs. De Zuid-Amerikaanse smaken zijn lekker fris, kruidig en met af en toe wat pit in de sausjes. Wij hadden oesters vooraf daarna de taco chipped chicken, empanada en spareribs. Smaakte goed allemaal! Lekker met een cocktail erbij.
Mara V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De avond bij Huis van Lopez begon ontzettend goed: heel aardig personeel, leuke setting, en de eerste drankjes en hapjes waren lekker. Je kunt maar 5 gerechtjes tegelijk bestellen van de kaart, dus we wilden graag een 2e ronde bestellen. Toen ging het mis: we kregen te horen dat het "wel kon, maar echt heel lang zou gaan duren". We besloten toch nog even naar de kaart te kijken en bestelden alvast nog een cocktail. 40 minuten later was de cocktail er nog steeds niet, terwijl we hier meerdere malen naar gevraagd hadden. Ondertussen vroegen we of het al iets rustiger was in de keuken: "nee, er hangen nog steeds heel veel bonnetjes bij de kok". Een zit van 40 minuten zonder eten en drinken dus! Ik ben uiteindelijk zelf maar naar de bar gelopen om mijn cocktail te halen en kreeg 'm toen wel van het huis als goedmaker. Het eten bestellen hebben we maar laten zitten.

Ons eindoordeel: een leuke tent met lekker eten en drinken, maar er moet echt een manier worden gevonden om met de Amsterdamse vrijdagavond-drukte om te gaan!
Pascal B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
"Maximaal vijf gerechten per bestelling anders kan de keuken het niet aan." Enigszins bevreemd hebben we deze order maar netjes opgevolgd. Zelfs voor twee personen bleken de porties dermate klein dat één bestelling niet voldoende was. Het antwoord op de tweede bestelling luidde "er is een keukenstop". Hierop hebben we besloten ons diner elders voort te zetten.
Wat valt er verder nog op te merken? De kwaliteit van de gerechten is redelijk, het decor is vrij standaard, binnen was het vooral achterin bloedheet.
Maxime Hendricus Martinus K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Leuke, spontane lui. Eten speels doch op niveau gepresenteerd voor een mooie prijs.. Zeker een aanrader! Een aanwinst voor de buurt en eindelijk weer eens iets vernieuwends. De taco chipped chicken is volgens ons een aanrader!