Huis Valois

Dorpsstraat 4 6562 AB Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Huis Valois

Een knipoog naar het Bourgondische rijk

Een vooroorlogs pand in Groesbeek is het warme decor van Huis Valois. Eenvoudig en sfeervol tegelijkertijd. De naam Valois verwijst naar een belangrijke Bourgondische familie uit Frankrijk, echte levensgenieters. Als ook jij de tijd neemt om van een hapje of drankje te genieten bij Huis Valois, haal je het beste uit je dag. Met betaalbare internationale gerechten op de kaart en een gepassioneerde gastheer en chef kok komt het oude Bourgondië tot leven.

Meer informatie over restaurant Huis Valois

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
nabuurs .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ludo M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben hier lekker en gezellig gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening.
Prijs/ kwaliteit is goed. Met de AH-bon waren we voor ons tweeën nog geen € 50,- kwijt.
Ariaens .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Huis Valois klinkt een beetje chique. We waren dus wat verbaasd over de eetcafè- achtige ambience. Het eten en de bediening deden dit snel vergeten al zat er wel een hele groep ( voetbalteam ? ) heren die veel lol hadden. Wel op een leuke manier maar het geeft toch rumoer in zo'n gelegenheid. Al met al een geslaagde AH diner bon bezoekje.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Bediening was zeer vriendelijk en goed in het adviseren van de wijn. Gemoedelijke en warme sfeer, enige minpuntje was dat er in een visgerecht ook een onderdeel met vlees zat, dit stond niet op de kaart.
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hoewel de menukaart enigszins beperkt is in het aanbod van gerechten hebben wij (acht vrienden) een heerlijke avond gehad. Heerlijk eten, gezellige sprookjesachtige Kerstambiance, uiterst vriendelijke bediening. Kortom - om in de sprookjessfeer te blijven - Huis Valois krijgt van ons geen tien, maar een elfje...
Gerda Preusting
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
In het kader van de AH actie geweest. Lekkere gerechten (Diamanthaas is echt een aanrader!), vlotte bediening, mooi in de kerstsfeer: prima!
Rudy B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij waren hier nog nooit geweest en kwamen voor het AH menu. Vooraf carpaccio en zalmsalade. Daarna saté en scholfilet met gamba's en het verrassingsdessert. Wat een goede kok staat in de keuken van dit gezellige eet café! Zeer vriendelijke bediening, lekkere volle glazen perfecte chardonnay en heerlijk witbier van de tap. Onze avond kon niet meer stuk, eten is ook een klein feestje en dat hebben ze hier heel goed begrepen, nogmaals complimenten! Hier kan menig hoger geklasseerd restaurant een voorbeeld aan nemen. Wij komen graag een keer terug als we weer in deze mooie omgeving vertoeven.
jgeijsberts .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel vriendelijk personeel, gezellige ambiance en voldoende keuzemogelijkheid qua gerechten.
Prima porties en voldoende bijgerechten.Prima gegeten.
Bernard D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Via de AH-aktie was dit mijn eerste kennismaking met het restaurant. De geserveerde rechten waren heerlijk, de wijnglazen waren echt vol en de bediening was top.
A L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
we hebben hier heerlijk gegeten, een lekkere carpaccio als voorgerecht en een heerlijke malse biefstuk als hoofdgerecht. We maakten gebruik van de AHbon. Een aanrader.
Anne_eet .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goed bediend :-) Alle gerechten waren erg lekker en met zorg bereid. De sfeer was goed en ongedwongen. Zeker voor herhaling vatbaar!
C.Strik V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Oudbollig restaurant(je) waar de houten stoelen niet echt comfortabel zaten.
Het tafeltje naast ons werd bezet door vijf dames die erg veel lawaai maakten waardoor wij elkaar amber konden verstaan, jammer!! Verder waren we tevreden en hebben lekker gegeten.
K D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was weer heerlijk
m.zanders .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bij Huis Valois krijg je waar voor je geld. Het vlees en de vis waren uitstekend, vers en goed bereid. (Het vlees met de green egg: heel prima.) Een prima amuse, ook bij het AH-menu. Van de groente zou net iets meer gemaakt kunnen worden. De bediening paste zich prima aan aan het tempo dat wij zelf wilden volgen. En een genot dat zelden te genieten valt: goede messen, messen die snijden, geen zagen.
Indira M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
opzoek naar een eetgelegenheid omdat wij AH kortingsacties via mijn zus kregen. gezocht en door recensies terecht gekomen bij Huis Valois. Ik moet zeggen ik heb er zó lekker gegeten en men is zo vriendelijk en gepassioneerd over goed eten. Alles klopte gewoon! Het dessert was hemels. Bijna alles was zelf gemaakt en vers tot aan de pesto toe! echt een aanrader voor fijnproevers. kwaliteit /prijsverhouding meer dan oké
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eten was zeer smakelijk bereid en mooi opgemaakt. Alles vers en prima kwaliteit. Zeer gastvrij ontvangen! Zeker een aanrader!
Imke J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad in huis Valois. We waren vooral te spreken over het malse vlees. Deze was van goede kwaliteit. Het restaurant bestaat pas vanaf mei 2016 en verdiend meer klandizie.
folgering .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
De bediening kon de hoeveelheid gasten niet aan. Was op cruciale momenten volledig uit het zicht, en niet te bereiken. Toen ze WEL te bereiken was, was dat wel vriendelijk en voorkomend. Uiteindelijk zijn we halverwege de maaltijd opgestaan, aan de balie betaald, een weggelopen.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima eten maar niet bijzonder. Carpaccio kwam denk ik uit de diepvries die was redelijk smakeloos.
Hoofdgerecht en toetje waren prima.
Eten kwam (heel erg ) snel. Lang wachten is niet fijn maar heel snel geeft ook beetje vreemd gevoel.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeker lekker gegeten, en de bediening was zeer vriendelijk!! Top gegeten!!