Huis Valois

Dorpsstraat 4 6562 AB Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Huis Valois

Een knipoog naar het Bourgondische rijk

Een vooroorlogs pand in Groesbeek is het warme decor van Huis Valois. Eenvoudig en sfeervol tegelijkertijd. De naam Valois verwijst naar een belangrijke Bourgondische familie uit Frankrijk, echte levensgenieters. Als ook jij de tijd neemt om van een hapje of drankje te genieten bij Huis Valois, haal je het beste uit je dag. Met betaalbare internationale gerechten op de kaart en een gepassioneerde gastheer en chef kok komt het oude Bourgondië tot leven.

Meer informatie over restaurant Huis Valois

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Erg jammer van mijn donkerbruin zwart gebakken omelet. Verder heerlijk spek en ei aan de 'andere kant'. Ook mijn tafelgenoten waren dik tevreden. Dit had een mooie 9 kunnen worden. Gastvrij ook nog en goede snelle service!
HGM E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Op vrijdagavond hier met zoon en dochter een hapje gegeten, erg gezellig!
Zeer vriendelijke bediening, precies goede mix van amicaal en op afstand.
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Normale gerechten met een heerlijke smaak zonder poespas. Bediening is zeer vriendelijk en attent.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Huis Valois heeft onze verwachtingen overtroffen. Het eten was boven verwachting goed. De diamanthaas was boterzacht. Prima wijnen erbij en goed gevulde glazen. De bediening was geïnteresseerd en kwam op een leuke, niet opdringerige manier een praatje maken. Ook in de zomer een leuke plek om buiten te zitten lijkt ons. We komen hier zeker nog terug.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was zeer goed van smaak. Zeker het vlees was heerlijk mals en alle bijgerechten erg lekker. De oplettendheid van het personeel kan beter want we moesten echt ons best doen om drinken te bestellen en bij het serveren van de nieuwe drankjes werden de oude glazen/lege flesjes niet meegenomen. Wel jammer. Het interieur is wel grappig door allemaal verschillende stoelen echter het zitcomfort van de verschillende stoelen is ook erg verschillend. Jammer als de helft van het gezelschap op lekker zittende stoelen zit en de andere helft niet. Maar voor het eten is het zeker een aanrader.
kitty M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezelligheid kent geen tijd! Hartelijke bediening en prettige omgeving. Prima gerechten.
m.de.kogel .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Beperkte menukeuze (vlees/vis/saté) met ah-bon. Wel goed gekozen. Bij de prijsstelling van het menu (34,50) lijkt de korting van de ah-bon mee te spelen. Overall: lekker gegeten voor een redelijke prijs. Zeer smakelijk en voldoende hoeveelheid, deels in kleine bakjes geserveerd. Snelle attente bediening. Toen ze onze tafel voor andere (volgende) gasten zouden willen gebruiken werd dat netjes gevraagd en met een extra kopje koffie "beloond". Dat vonden we prima. We wonen zelf niet in de buurt, maar een adres om nog eens terug te gaan.
m.zanders .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Alles goed, het was een heerlijke avond. De rib-eye was mals als zuiglam. Één puntje toch van verbetering: de mosselen zwommen in teveel vet. En nogmaals de grote verdienste: scherpe messen, die snijden. (En niet zagen.)
Wannie W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij waren zeer onder de indruk van ons avondje uit. We hadden een leuke tafel en de inrichting vonden we echt mooi. Het was druk en toch was er nog even tijd voor een kort gesprekje. Conclusie ga zo door want dit is wat Groesbeek nodig heeft.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We vonden het een gezellige avond. Allen waren het hier over eens. Het is dan ook beslist voor herhaling vatbaar.
Het eten was goed en heerlijk.
frans.engel .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere gerechten om uit te kiezen.. Prima sfeer. Een aanrader! Het was er ook gezellig en dat op een woensdagavond.
nabuurs .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten en genoten, porties net voldoende! Vriendelijke vlotte bebediening! Aanrader voor iedereen! Sfeervol restaurant, mooie locatie.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Voor het menu normaal gesproken 32,95 Euro te betalen. No Way. Daar vind ik 22,95 Euro meer op zijn plaats. De rekening vond ik dus wat aan de hoge kant.
tonwillems.1949 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Een locatie waar je je snel thuis voelt. Ondanks dat het redelijk druk was toch een goede en snelle bediening dat ook nog de tijd vrijmaakte voor een praatje.
Over het eten niets dan lof. De wijn is meer dan goed en de diamanthaas boterzacht.
Het interieur lijkt oubollig maar hoort bij deze locatie en verhoogd de sfeer.
Gegeten met de AH-actie maar zeker weten dat we hier nog wel vaker zullen komen.
Al met al een aanwinst voor dit dorp.
Ludo M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben hier lekker en gezellig gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening.
Prijs/ kwaliteit is goed. Met de AH-bon waren we voor ons tweeën nog geen € 50,- kwijt.
Ariaens .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Huis Valois klinkt een beetje chique. We waren dus wat verbaasd over de eetcafè- achtige ambience. Het eten en de bediening deden dit snel vergeten al zat er wel een hele groep ( voetbalteam ? ) heren die veel lol hadden. Wel op een leuke manier maar het geeft toch rumoer in zo'n gelegenheid. Al met al een geslaagde AH diner bon bezoekje.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Bediening was zeer vriendelijk en goed in het adviseren van de wijn. Gemoedelijke en warme sfeer, enige minpuntje was dat er in een visgerecht ook een onderdeel met vlees zat, dit stond niet op de kaart.
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hoewel de menukaart enigszins beperkt is in het aanbod van gerechten hebben wij (acht vrienden) een heerlijke avond gehad. Heerlijk eten, gezellige sprookjesachtige Kerstambiance, uiterst vriendelijke bediening. Kortom - om in de sprookjessfeer te blijven - Huis Valois krijgt van ons geen tien, maar een elfje...
Gerda Preusting
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
In het kader van de AH actie geweest. Lekkere gerechten (Diamanthaas is echt een aanrader!), vlotte bediening, mooi in de kerstsfeer: prima!
Rudy B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij waren hier nog nooit geweest en kwamen voor het AH menu. Vooraf carpaccio en zalmsalade. Daarna saté en scholfilet met gamba's en het verrassingsdessert. Wat een goede kok staat in de keuken van dit gezellige eet café! Zeer vriendelijke bediening, lekkere volle glazen perfecte chardonnay en heerlijk witbier van de tap. Onze avond kon niet meer stuk, eten is ook een klein feestje en dat hebben ze hier heel goed begrepen, nogmaals complimenten! Hier kan menig hoger geklasseerd restaurant een voorbeeld aan nemen. Wij komen graag een keer terug als we weer in deze mooie omgeving vertoeven.