Huis Valois

Dorpsstraat 4 6562 AB Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Huis Valois

Een knipoog naar het Bourgondische rijk

Een vooroorlogs pand in Groesbeek is het warme decor van Huis Valois. Eenvoudig en sfeervol tegelijkertijd. De naam Valois verwijst naar een belangrijke Bourgondische familie uit Frankrijk, echte levensgenieters. Als ook jij de tijd neemt om van een hapje of drankje te genieten bij Huis Valois, haal je het beste uit je dag. Met betaalbare internationale gerechten op de kaart en een gepassioneerde gastheer en chef kok komt het oude Bourgondië tot leven.

Meer informatie over restaurant Huis Valois

Elly L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
leuke, gezellige bediening. Biefstuk was helaas al wat afgekoeld, voordat we de rest op tafel hadden staan. Het word op 'n plank geserveerd. Vind het wel gezellig uitzien, maar niet echt handig. Verder heerlijk gegeten!
E V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Enkele dagen terug hier met 2 personen gegeten. De ontvangst was ok, iets warmer/hartelijker zou ik waarderen.
Beiden als voorgerecht de zalm ricotta genomen. Dit was teleurstellend want het kwam op ons over als een kwak ricotta waar wat zalm doorheen was geroerd en daarbovenop wat zalm uit blik.
Als hoofdgerecht kwam de biefstuk en het witvisje op tafel. De biefstuk werd positief ontvangen, de witvis (schol) was goed gebakken maar nogal vlak van smaak. Bijgeleverd garnituur (frietjes, aardapppeltjes en salade) was eenvoudig maar lekker.
De applecrumble bestond uit een bodempje taart met daarop een grote berg slagroom waar nog ergens het ijs in verstopt zat. Wel erg simpel en teleurstellend. De verrassingsdessert werd wel gewaardeerd.
De prijs die hiervoor betaald moet worden is duidelijk te veel. Als je hier a la carte gaat eten en je neemt het duurste voor-, hoofd- en nagerecht dan kom je net aan de prijs van het AH menu. Blijkbaar wil men een stukje terugverdienen.
Enige tijd terug heb ik ergens anders met de AH actie voor minder geld kwalitatief een stuk beter en verfijnder gegeten. Ik zal niet snel opnieuw voor dit restaurant kiezen.
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Afgelopen week hier gegeten. Voorgerecht was nogal smakeloos en niet vers. Hoofdgerecht was daarentegen lekker. Nagerecht was helaas ook aan de matige kant. Voor één avond prima, maar zou hier niet meer snel naartoe gaan.
m.zanders .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig, leuke plek, goed eten, zorgvuldig klaargemaakt. Niet bijzonder avontuurlijk, maar daar kwamen we ook iet voor. Aangename bediening. Geen flauwekul en overbodige poespas.
prosjeb .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Erg vriendelijke ontvangst en bediening! Gerechten met zorg klaargemaakt! Een leuk verrassingsdessert. Wij gingen met een tevreden en voldaan gevoel huiswaarts!
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten (lam) vroeg om zoutloos wat perfect werd uitgevoerd.zeer vriendelijke bediening.
jvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
heerlijk gegeten met de AH bon. Zeker een aan rader. Goede uitleg over de gerechten en de wijnen. Alles mooi verzorgd opgediend.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Buiten op het terras gezeten, was wat rumoerig doordat het restaurant aan een drukke weg ligt. Eigenaar is bezig met gemeente voor geluidsscherm. Ontvangst was hartelijk, hebben heerlijk gegeten, het vlees was heerlijk mals.
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Door de positieve recensies lieten voor ons verleiden voor een bezoek aan Huis Valois. De bediening was prettig, de locatie op een hoek was door het verkeer rumoerig - dankzij het fraaie weer aten we op het buitenterras, binnen merk je daar natuurlijk weinig van. Hoofdgerecht viel ons tegen: niet echt malse biefstuk met verschrompelde en aangebrande groente. Fantasieloos bakje sla. Dessert was ok. Drankjes zijn duur. Prijs-kwaliteitsverhouding matig.
Lucien B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuke en vlotte bediening . Heerlijk gegeten . Biefstuk van de grill super mals!! Verassingsdesert... mjammm. Volgende keer weer.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Eenvoudig met veel hout ingericht eethuis met goede kost en goede bediening. Veel huisgemaakte, smakelijke producten. Wel vreemd dat de prijs van het AH-menu (€ 35) aanzienlijk hoger ligt dan wanneer je de gerechten los bestelt (€ 22 - 26).
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Een eenvoudig ingericht eethuis met veel hout, doet enigszins rustiek aan. voorzien van terras. Gemakkelijk parkeren. Het eten is zonder meer goed met veel huisgemaakte producten. De bediening is zeer persoonlijk. Een aanrader voor als je in een eenvoudige ambiance goed wilt eten.
nabuurs .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gisteren hier gegeten met goede vrienden. Al eerder hier geweest en het blijft overheerlijk. De Bediening is vriendelijk en vlot! Een aanrader voor iedereen!
Janwildeman .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten We hadden een Ah bon, maar aan de kwaliteit en prijs was dit niet te merken.
Gevarieerde keuze.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten met Ah restaurantaktie
We hebben 's middags besproken en konden 's avonds nog terecht.
We werden leuk ontvangen en prima bediening erg gezellig.
tonwillems.1949 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
gegeten met vier vrienden op een mooie locatie.
De gerechten waren mooi opgemaakt, goed van smaak en voldoende van omvang.
De kok heeft goed zijn best gedaan en de bediening was correct en goed bekend met de bestelde gerechten.
Kortom een plaats waar ik al vaker ben geweest en waar ik nog vaker zal komen.
Een aanwinst voor dit dorp waar de andere restaurants misschien nog iets van kunnen leren.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een warm ontvangst en ons verzoek om voor de verjaardag iets speciaals te doen hebben ze heel leuk opgepakt! Een compliment daarvoor!

Kwaliteit van eten prima! De biefstuk was heerlijk. De salade vonden we wat tegenvallen en niet passend bij het gerecht.
Leo C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Hadden het weer mee dus lekker buiten gegeten. Leuk AH menu. Biefstuk precies goed en op plank geserveerd.
Verzorgd en lekker. Prima bediening.