Huis Valois

Dorpsstraat 4 6562 AB Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Huis Valois

Een knipoog naar het Bourgondische rijk

Een vooroorlogs pand in Groesbeek is het warme decor van Huis Valois. Eenvoudig en sfeervol tegelijkertijd. De naam Valois verwijst naar een belangrijke Bourgondische familie uit Frankrijk, echte levensgenieters. Als ook jij de tijd neemt om van een hapje of drankje te genieten bij Huis Valois, haal je het beste uit je dag. Met betaalbare internationale gerechten op de kaart en een gepassioneerde gastheer en chef kok komt het oude Bourgondië tot leven.

Meer informatie over restaurant Huis Valois

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
nabuurs .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gisteren hier gegeten met goede vrienden. Al eerder hier geweest en het blijft overheerlijk. De Bediening is vriendelijk en vlot! Een aanrader voor iedereen!
Janwildeman .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten We hadden een Ah bon, maar aan de kwaliteit en prijs was dit niet te merken.
Gevarieerde keuze.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten met Ah restaurantaktie
We hebben 's middags besproken en konden 's avonds nog terecht.
We werden leuk ontvangen en prima bediening erg gezellig.
tonwillems.1949 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
gegeten met vier vrienden op een mooie locatie.
De gerechten waren mooi opgemaakt, goed van smaak en voldoende van omvang.
De kok heeft goed zijn best gedaan en de bediening was correct en goed bekend met de bestelde gerechten.
Kortom een plaats waar ik al vaker ben geweest en waar ik nog vaker zal komen.
Een aanwinst voor dit dorp waar de andere restaurants misschien nog iets van kunnen leren.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een warm ontvangst en ons verzoek om voor de verjaardag iets speciaals te doen hebben ze heel leuk opgepakt! Een compliment daarvoor!

Kwaliteit van eten prima! De biefstuk was heerlijk. De salade vonden we wat tegenvallen en niet passend bij het gerecht.
Leo C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Hadden het weer mee dus lekker buiten gegeten. Leuk AH menu. Biefstuk precies goed en op plank geserveerd.
Verzorgd en lekker. Prima bediening.
S D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was heel goed,de bediening had wat vlotter gekund
Elainebeek .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gisteren o.b.v. de goede recensies op Iens hier gegeten. Wat beloofd werd werd niet nagekomen. De hoofdgerechten werden los van elkaar geserveerd waardoor de één al ging eten anders werd het koud terwijl de ander nog aan het wachten was. De bijgerechten werden 10 minuten na de hoofdgerechten gebracht. Deze bestond uit smakeloze patat, niet goed doorbakken aardappeltjes en een beetje gesneden kool. Na afloop hadden we allemaal erg veel dorst. Het eten was dus erg zout. Een gemiste kans. Want blijkbaar kunnen ze wel wat gezien de recencies op Iens maar met het personeel konden ze niet de hoeveelheid reserveringen aan. Wij gaan er niet meer eten.
Fenny K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk steak, heel erg mals. Witte huiswijn ook erg lekker.
anodovanrenswoude .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten. Hoge kwaliteiten van de gerechten / opmaak en presentatie. Zeer vriendelijk personeel en de eigenaar/kok kwam bij zijn gasten informeren of alles naar wens was. Hij had aandacht voor zijn gasten. Het terras van het restaurant is zeer gezellig. Als wij weer in Groesbeek zijn gaan wij zeker weer daar eten. Wij kunnen het iedereen aanbevelen. Dank jullie Valois voor de gezellige avond.
Marryspijker M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Jammer dat er een biefstuk op een plank werd uitgeserveerd (schijnt tegenwoordig in te zijn!!). geluidsniveau was levendig omdat het erg warm was en wij buiten op het terras aan de doorgaande weg zaten.
gittefloor .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Na het horen en lezen van positieve geluiden over dit restaurant er met behoorlijk hoge verwachtingen naartoe gegaan; jullie hebben deze verwachtingen méér dan waargemaakt én zelfs overtroffen!
Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht nóg lekkerder én het nagerecht maakte de geslaagde avond helemaal af! We hebben onze borden net niet afgelikt.
De sfeer binnen is ongedwongen, het terras buiten ook prima. De bediening vriendelijk en denkt gelijk mee met verzoekjes (bijvoorbeeld van ons zoontje van 9 jaar die niet alles lust).

Wij komen absoluut terug!!!
Famar .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten. De inrichting kan ik dus weinig over zeggen. We hadden het "Albert Heijn menu", keus genoeg! Wij kozen beiden iets met zalm vooraf, biefstuk van de Smokey Joe, en het huisgemaakte verrassings dessert. Biefstuk werd geserveerd met rauwkost, lekkere dikke frieten, gebakken krieltjes en een huisgemaakte speciale mayonaise. Echt lekker! Het was dus aangenaam buiten, ook tussen de gerechten door op verzoek wat meer tijd.
janniepeter .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Met de AH actie hebben wij heerlijk gegeten bij dit restaurant. Goede porties. Heel vriendelijk personeel. Aanrader dit restaurant.
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een heerlijk restaurant om lekker te eten. Prima gerechten, keurig verzorgd.
De bediening maakt de avond top! Met aandacht en betrokkenheid, zonder haast ( niet merkbaar dat het restaurant vol zat! ) Duidelijk dat hier mensen werken die het leuk vinden!
Heerlijk buiten gezeten, uiteindelijk met een dekentje en terras verwarming omdat het te koud werd.
Kortom, een aanrader! Piet en Annette
Arthur P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het was er weer goed toeven, een heerlijke maaltijd gehad en een lekkere wijn. Zeer vriendelijke bediening.
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goed gegeten, veel per portie! Ook goed gevulde wijnglazen! Aardige en gezellige bediening. Meegaand in wensen zover dat kan. Een aanrader.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
heerlijk gegeten in prettige ambiance. De dag tevoren telefonisch gereserveerd,ondanks dat reserveren alleen on-line kan met AH spaarkaart.
thea.evers E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Vriendelijke bediening, service extra omdat iets er niet was, eten eenvoudig maar goed, met zelfgemaakt dessert.
Gerardine W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Wat een aangename plek! Heerlijk gegeten van het AH Menu. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal sceptisch was van te voren, na het lezen van diverse recensies op deze site. Maar het blijkt gewoon weer: je moet niet alles geloven wat men op het internet plaatst! Wij hebben heerlijk gegeten. De carpaccio was super lekker, zeker niet te koud. Mijn vriendin had een zalm ricotta gekozen wat heel goed op smaak was gebracht. Voor het hoofdgerecht kozen we allebei voor de biefstuk. Deze was precies goed gebakken en je proeft dat hij op houtskool is bereid. Zo lekker en mals! Lekkere gegrilde groenten werden erbij geserveerd en meer dan genoeg salade en frietjes. Het nagerecht heb ik overgeslagen, want ik zat echt vol van al dat lekkers, maar mijn vriendin heeft genoten van een super lekker verrassingsdessert: verschillende ijssoorten en een heerlijke bosvruchtenbavarois. En dat alles voor maar 17,50 euro per persoon! Wij hebben een gezellige avond gehad en echt genoten van de gemoedelijke sfeer bij Huis Valois!