Huis Valois

Dorpsstraat 4 6562 AB Groesbeek Nederland Kaart

Over restaurant Huis Valois

Een knipoog naar het Bourgondische rijk

Een vooroorlogs pand in Groesbeek is het warme decor van Huis Valois. Eenvoudig en sfeervol tegelijkertijd. De naam Valois verwijst naar een belangrijke Bourgondische familie uit Frankrijk, echte levensgenieters. Als ook jij de tijd neemt om van een hapje of drankje te genieten bij Huis Valois, haal je het beste uit je dag. Met betaalbare internationale gerechten op de kaart en een gepassioneerde gastheer en chef kok komt het oude Bourgondië tot leven.

Meer informatie over restaurant Huis Valois

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Voordelig
Jgeijsberts .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel vriendelijk personeel, gezellige ambiance en voldoende keuzemogelijkheid qua gerechten.
Prima porties en voldoende bijgerechten.Prima gegeten.
Bernard D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Via de AH-aktie was dit mijn eerste kennismaking met het restaurant. De geserveerde rechten waren heerlijk, de wijnglazen waren echt vol en de bediening was top.
A L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
we hebben hier heerlijk gegeten, een lekkere carpaccio als voorgerecht en een heerlijke malse biefstuk als hoofdgerecht. We maakten gebruik van de AHbon. Een aanrader.
Anne_eet .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goed bediend :-) Alle gerechten waren erg lekker en met zorg bereid. De sfeer was goed en ongedwongen. Zeker voor herhaling vatbaar!
C.Strik V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Oudbollig restaurant(je) waar de houten stoelen niet echt comfortabel zaten.
Het tafeltje naast ons werd bezet door vijf dames die erg veel lawaai maakten waardoor wij elkaar amber konden verstaan, jammer!! Verder waren we tevreden en hebben lekker gegeten.
K D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was weer heerlijk
M.zanders .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bij Huis Valois krijg je waar voor je geld. Het vlees en de vis waren uitstekend, vers en goed bereid. (Het vlees met de green egg: heel prima.) Een prima amuse, ook bij het AH-menu. Van de groente zou net iets meer gemaakt kunnen worden. De bediening paste zich prima aan aan het tempo dat wij zelf wilden volgen. En een genot dat zelden te genieten valt: goede messen, messen die snijden, geen zagen.
Indira M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
opzoek naar een eetgelegenheid omdat wij AH kortingsacties via mijn zus kregen. gezocht en door recensies terecht gekomen bij Huis Valois. Ik moet zeggen ik heb er zó lekker gegeten en men is zo vriendelijk en gepassioneerd over goed eten. Alles klopte gewoon! Het dessert was hemels. Bijna alles was zelf gemaakt en vers tot aan de pesto toe! echt een aanrader voor fijnproevers. kwaliteit /prijsverhouding meer dan oké
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eten was zeer smakelijk bereid en mooi opgemaakt. Alles vers en prima kwaliteit. Zeer gastvrij ontvangen! Zeker een aanrader!
Imke J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad in huis Valois. We waren vooral te spreken over het malse vlees. Deze was van goede kwaliteit. Het restaurant bestaat pas vanaf mei 2016 en verdiend meer klandizie.
Folgering .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
De bediening kon de hoeveelheid gasten niet aan. Was op cruciale momenten volledig uit het zicht, en niet te bereiken. Toen ze WEL te bereiken was, was dat wel vriendelijk en voorkomend. Uiteindelijk zijn we halverwege de maaltijd opgestaan, aan de balie betaald, een weggelopen.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima eten maar niet bijzonder. Carpaccio kwam denk ik uit de diepvries die was redelijk smakeloos.
Hoofdgerecht en toetje waren prima.
Eten kwam (heel erg ) snel. Lang wachten is niet fijn maar heel snel geeft ook beetje vreemd gevoel.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeker lekker gegeten, en de bediening was zeer vriendelijk!! Top gegeten!!
Jill B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
In Arnhem was niets meer te vinden met de AH actie dus naar Huis Valois in Groesbeek getogen. Het was het ritje meer dan waard! Heerlijk gegeten, alles lekker vers en van zeer goede kwaliteit. In de afgelopen jaren niet meer zo zulke goede carpaccio of vis gehad om nog maar niet te spreken over de heerlijke toetjes. Het was dan ook boven verwachting! Dit alles in een leuke ongedwongen sfeer en met goede bediening. Wij gaan zeker terug.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
lekkere gerechten in een goede sfeer opgediend, kortweg een aanrader.
E F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Voor de eerste keer maar zeker niet voor de laatste keer gegeten bij Huis Valois. Het eten was heerlijk, het rook ook heel lekker in het restaurant. Iedereen was bijzonder tevreden, lekker pompoensoepje van het huis mogen proeven. Bediening was super en Karin heeft haar zaakjes goed voor elkaar. Tot de volgende keer!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Dit was voor ons de eerste keer dat we hier hebben gegeten, maar het was heeeeerlijk!! Super fijn ontvangst en gezellige sfeer! Hier komen we zéker een keer terug!!
K D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten de kok heeft goed ze best gegaan komen zeker gauw terug
Greta B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Echt een aanrader . Je kan hier heerlijk heerlijk eten. Of even een borreltje / biertje met lekkers doen. Nettte zeer vriendelijke bediening en het eten was verrukkelijk . Zodra we weer een in de buurt zijn komen we zeker weer even aan. .
Eb M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een zeer aangename gelegenheid. Gezellig. En alhoewel het een verrassing was dat ik vegetarisch eet, had de kok heel snel een heerlijk alternatief. Vriendelijke en vlotte bediening.