Huis ter West

Zuidelijke Parallelweg 3 6931 EN Westervoort Nederland Kaart

Over restaurant Huis ter West

Een sfeer om mee naar huis te nemen

In het pittoreske dorpje Westervoort vind je dit restaurantje met een uniek concept. Je dineert hier in een zeer prettige en intieme sfeer die je direct mee naar huis wilt nemen. Het is dus maar goed dat alles wat je in het restaurant ziet te koop is. De tafels, de stoelen, de wijnen, de whisky’s en de kunst die aan de muren hangt. Met een inspiratie uit Parijs kan dit niet anders dan een succes zijn. Een echte aanwinst voor Westervoort!

Meer informatie over restaurant Huis ter West

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Bar vanaf 12:00

Paul F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wel reserveren. Niet groot, maar wel druk. Een eenvoudige kaart met simpele gerechten (zoals Kipsate, Hamburger, e.d.).
De ontvangst en bediening is vriendelijk. Het eten is goed, niet echt speciaal. Met standaard garnituur, dat niet altijd aansluit op het hoofdgerecht (bijv. bloemkool bij de kipsate). Maar wel voldoende en met goede smaak.
Dessert (Hollands ijs) met stroopwafelijs en kletskoppen. Dat is altijd lekker. Ik zie liever ook stukjes stroopwafel in het ijs terug, wat nu niet het geval was. Goed huiswijn.
Goede tent voor snel even een hapje eten.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Gezellige sfeer, lekker eten & vriendelijk personeel! Met lekker weer is het heerlijk om op hun prachtige terras te zitten. Alles is goed te betalen, dus dat is ook altijd fijn.
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heeeeeel lang wachten en dan pas een deel krijgen. Patatjes kwamen toen we klaar waren. Eten ver beneden peil. Vlees smaakte naar vis.

Het viel heeeeel erg tegen. 2 uur wachten op zeer matig eten. Heel chagrijnig personeel, maar goed, begrijp de frustratie.

Jammer, zo'n aardige eigenaar...niet genoeg helaas...

Ik kom er niet meer.
Mart74 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
heerlijk gegeten, , varkens medallions , lekker verse spercie boontjes , aardappel wedges en friet.
Dessert kaasplank van Mark en dit alles vergezeld met een heerlijk getapt Leffe blond biertje.
Bediening was heel vriendelijk en behulpzaam ...aanrader !!
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Goede oprechte bediening. Heerlijk in
de serre gezeten met een goede wijn. Eten goed van smaak miste alleen de verfijning van verse ingrediënten. Prachtig plekje!

Marjori15 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Na een drukke dag, weer heerlijk gegeten in ons eigen dorp. De carpaccio was verrukkelijk en ook de biefstuk van de haas was heel lekker. Als toetje namen we allebei de coupe "Westervoorts Gevuul" een echte aanrader. We hebben in de nieuwe tuinkamer gezeten, met rondom glas, wat een uitzicht! We komen gauw weer terug!
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Lekker, klein restaurantje nabij Station Westervoort. Kaart is niet super uitgebreid, maar wel lekkere dingen. Gebakken champignons als voorgerecht, Eendeborstfilet, Boerderijkip met een heerlijk kerriesausje, met franse frietjes, groente en verse rabarbermoes, en een heerlijk (ijs-)toetje.

Oh ja, ik vroeg om een schepje warme kersen over mijn Dame Blanche: was geen probleem!!
Marjorie T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het was heel erg lekker. Het personeel was super vriendelijk. Voor herhaling vatbaar dit was van ons de 5e keer dat wij een bezoek brachten aan Huis ter West
Nancygroot69 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Het is een gezellige zaak met ongedwongen sfeer. Porties zijn prima. Bediening ook vriendelijk , eigenaar Manfred altijd aanwezig en voor een ieder een vriendelijk woord
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wat een leuk restaurantje met een leuk, gezellig terras. We hebben hier geluncht. Eerst een kleine zalmsalade, heerlijk en leuk servies! En een tomatensoep, die ook erg lekker was. Erna hadden we een broodje huisgemaakte tonijnsalade, lekker en royaal belegd. Mijn man had een boerenommelet zag er goed uit. We komen zeker terug.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Het was heerlijk hebben en genoten en het smaakte verdomt goed egt een aan rader goeden serves en goed verzorgt we komen egt nog een keer terug
ThvanWelie .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten. De eendenborst was echt heerlijk.
Leuke en vriendelijke bediening en erg servicegericht als ze na het voorgerecht netjes vragen of het hoofdgerecht geserveerd kon worden of dat we eventjes wilden wachten. Echt een aanrader!!
Ilja M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Jammer genoeg kan ik niet anders zeggen dan dat het ons wat is tegengevallen.
Laat ik beginnen met iets positiefs: de benedenverdieping ziet er geweldig uit. Leuke inrichting en toiletten netjes (vind ik heel belangrijk).
Jammer genoeg werden wij aan een tafeltje op de bovenverdieping gezet en dat is toch een stuk minder aantrekkelijk. Waarschijnlijk was dit vroeger een slaapkamer ofzo. Schuine wanden, 1 raam. Niet echt gezellig.
Zowel het drinken, het broodmandje als het hoofdgerecht lieten zeer lang op zich wachten. Terwijl de tafel naast ons iedere keer later dan ons bestelden kregen wij onze bestelling pas na hen. Om het broodmandje heb ik nog een keer moeten vragen en ook om het hoofdgerecht (waar we uiteindelijk een uur op hebben gewacht terwijl we een klein kind bij ons hadden!).
1 van de hoofdgerechten was van slechte kwaliteit en hebben we terug naar de keuken gestuurd. Hier kregen we, met excuses, een nieuw gerecht voor terug. Heel netjes!
De gerechten waren aardig maar niet heel bijzonder terwijl ze toch aardig aan de prijs waren.

De toetjes die we bestelden waren er niet meer allemaal. Erg jammer. De friandises bij de koffie waren niet vers en niet lekker.

Thuis ontdekten we ook nog een fout in de rekening in ons nadeel. Stom van ons want dit hadden we ter plaatse moeten checken natuurlijk.

Al met al: (te?) hoge verwachtingen die niet zijn waargemaakt. Locatie bovenverdieping niet gezellig, voelden ons een beetje weggestopt. Veel te lang op ons eten moeten wachten, smaak van het eten was matig en dan ook nog een hoofdgerecht terug naar de keuken en toetjes die er niet meer waren. De rekening was niet mals en wij gingen behoorlijk teleurgesteld weer naar huis.
Netto .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Met grote groep genoten van het speciale dinerdagen menu. Soepjes overheerlijk, vlees en vis mals en nagerecht super! Bediening subliem! Kortom...een aanwinst voor Westervoort en omgeving!
Ce.dewitt .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We aten de varkensmedaillons en die waren gewoon lekker mals. Het tiramisutoetje was uit de kunst. De mosterdsoep met bier vooraf was heerlijk pittig.
Puntje van aandacht is het handdoekje op het toilet. Het was druk en het handdoekje was kletsnat. Het werd na mijn opmerking verwisseld maar een losse handdoek is niet meer van deze tijd.
An61 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Heerlijk geluncht, op vrijdagmiddag, zo gezellig druk dat alles vol zat, dit zegt genoeg denk ik.
Gina je doet het ontzettend goed, bent betrokken bij de gasten en let overal op!
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Leuke sfeer en aardige bediening.
Broodjes vielen erg tegen, opgepiept droog broodje met een klein beetje warme brie. Het was te weinig beleg voor de grote van het droge brood, jammer. Was ook verder niet aangekleed erg simpel. We moesten ruim 30 euro afrekenen met drie personen dat is ook wel een groot bedrag zeker als het zo tegenvalt!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Huis ter West in Westervoort, het was verrukkelijk. Van de soep tot aan het dessert .miste wel het stokbroodje met kruidenboter bij de beker soep. Het personeel was vriendelijk en attent. Qua inrichting had het wel een beetje warmer gemogen, was een beetje kleurloos. Bijv kussentjes op de de stoelen, maar zeker een aanrader!
Fkn .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij hebben met een dineraanbieding bij Huis ter West geluncht. De bediening ging allervriendelijkst om met onze fout qua besteding bon.
Het eten was vevolgens lekker vers en smaakvol. Ook de porties waren afgestemd. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Charlyvitesse M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
De biefstuk vd haas was geweldig. De hertenbiefstuk met stoofpotje is een absolute aanrader. Leuke locatie en prettige bediening.