Over het restaurant Huis ter West

Een sfeer om mee naar huis te nemen

In het pittoreske dorpje Westervoort vind je dit restaurantje met een uniek concept. Je dineert hier in een zeer prettige en intieme sfeer die je direct mee naar huis wilt nemen. Het is dus maar goed dat alles wat je in het restaurant ziet te koop is. De tafels, de stoelen, de wijnen, de whisky’s en de kunst die aan de muren hangt. Met een inspiratie uit Parijs kan dit niet anders dan een succes zijn. Een echte aanwinst voor Westervoort!

Meer informatie over restaurant Huis ter West

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Bar vanaf 12:00

Lia V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuk, klein restaurant met vlotte bediening
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Jammer, jammer.
Omdat we 30 jaar getrouwd zijn besloten we met ons gezin bij Huis ter West te gaan eten.
Lekker biertje.
Nadat we besteld hadden waren we benieuwd wat er zou gaan komen.
Schoondochter had steak zonder kruidenboter besteld. Niet zo moeilijk lijkt mij. Wel dus, gewoon in kruidenboter gebakken en een flinke homp er bij. Zou gecorrigeerd worden. De penne gevuld met spinazie was dus niet gevuld met spinazie maar er lagen 3 blaadjes spinazie bij. Penne koud, olijven die door de penne zaten waren niet pitloos!! Dat hoort dus niet er door te zitten dan. Net op tijd ontdekt ge.ukkig. Voor die 15,50 een armetierig bordje eten. De lasagne was lekker evenals de cheeseburger, volgens de reactie. Toen we het eten op hadden moest de steak nog komen!!!! Triest, hebben we ook maar afbesteld. Schoondochter had geen behoefte om in haar eentje te eten.Toetje was goed. Niets speciaals verder.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vraag af en toe eens of er nog voldoende bijgerechten zijn (groenten, frites,etc.)?
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijke lunch gehad. Geen commentaar verder...ga zo door!
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Je voelt je echt welkom.
Manfred is een prima gastheer.
Het eten was heel smakelijk.
Het bedienend personeel was allert.
We hebben heerlijk buiten gezeten.
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Mijn man en ik hadden een lunchcadeaubon gekregen en besloten deze in te wisselen bij dit restaurant. Ontvangst was vriendelijk en we werden naar een tafeltje geleid. De stoelen zijn niet bepaald comfortabel. Soep (kaas-mosterd-bier soep) was heerlijk. Pittige smaak. Daarna nam mijn man brood met kroketten. Zijn oordeel: “Gewoon brood met kroketten. Niks bijzonders.” Ik nam broodje warme beenham met honingmosterdsaus. Brood was heerlijk. Maar dat was het dan ook. Beenham vond ik supermarktkwaliteit en de saus was waterig. Had er meer van verwacht.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras.
Eten was lekker en alles eromheen uitstekend . Top !
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
De bietensalade vooraf was niet alleen lekker fris maar ook een lust voor het oog!
En de malse steak was exact medium rare zoals ik gevraagd had. Voor mij kon de avond niet meer stuk, ik kom zeker weer een keer terug.
theo V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige en huiselijke entourage! Een aanrader voor iedereen!
marjorie T.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten. Manfred bedankt voor de gezelligheid en de persoonlijke aandacht.
Erwin Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel en erg goed eten.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Zeer prettige eet ervaring voor een schappelijke prijs.
Marjori15 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op 19 januari '17 heerlijk met vrienden gegeten. De gerechten zagen er mooi uit en waren heel erg lekker, met warme groenten zoals geel/paarse peen, bieten, winterpeen, meirapen, heerlijk! Zowel patat frites alsook gebakken aardappeltjes. Bij het vlees gebakken chipjes van zoete aardappel. Alle 4 hadden we andere gerechten, het werd tegelijk, lekker warm, opgediend. Erg vriendelijke medewerkers. Een echte aanrader!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ontvangst altijd even hartelijk en informeel. Heerlijk gegegeten en zelf aan kunnen gegeven wanneer hoofdgerecht uitgeserveerd kon worden. Gemoedelijke en rustige sfeer. Geen opdringerige bediening. Mooie volle glazen wijn en goed getapte biertjes. Een aanrader.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wel reserveren. Niet groot, maar wel druk. Een eenvoudige kaart met simpele gerechten (zoals Kipsate, Hamburger, e.d.).
De ontvangst en bediening is vriendelijk. Het eten is goed, niet echt speciaal. Met standaard garnituur, dat niet altijd aansluit op het hoofdgerecht (bijv. bloemkool bij de kipsate). Maar wel voldoende en met goede smaak.
Dessert (Hollands ijs) met stroopwafelijs en kletskoppen. Dat is altijd lekker. Ik zie liever ook stukjes stroopwafel in het ijs terug, wat nu niet het geval was. Goed huiswijn.
Goede tent voor snel even een hapje eten.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Gezellige sfeer, lekker eten & vriendelijk personeel! Met lekker weer is het heerlijk om op hun prachtige terras te zitten. Alles is goed te betalen, dus dat is ook altijd fijn.
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heeeeeel lang wachten en dan pas een deel krijgen. Patatjes kwamen toen we klaar waren. Eten ver beneden peil. Vlees smaakte naar vis.

Het viel heeeeel erg tegen. 2 uur wachten op zeer matig eten. Heel chagrijnig personeel, maar goed, begrijp de frustratie.

Jammer, zo'n aardige eigenaar...niet genoeg helaas...

Ik kom er niet meer.
mart74 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
heerlijk gegeten, , varkens medallions , lekker verse spercie boontjes , aardappel wedges en friet.
Dessert kaasplank van Mark en dit alles vergezeld met een heerlijk getapt Leffe blond biertje.
Bediening was heel vriendelijk en behulpzaam ...aanrader !!
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Goede oprechte bediening. Heerlijk in
de serre gezeten met een goede wijn. Eten goed van smaak miste alleen de verfijning van verse ingrediënten. Prachtig plekje!

Marjori15 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Na een drukke dag, weer heerlijk gegeten in ons eigen dorp. De carpaccio was verrukkelijk en ook de biefstuk van de haas was heel lekker. Als toetje namen we allebei de coupe "Westervoorts Gevuul" een echte aanrader. We hebben in de nieuwe tuinkamer gezeten, met rondom glas, wat een uitzicht! We komen gauw weer terug!