Over het restaurant Huis ten Wolde

Zo lekker zit je nergens...

Aan de Onderduikersweg kun je ook daadwerkelijk onderduiken, maar in dit geval in culinaire overdaad. Bij Huis ten Wolde weten ze van wanten. Kom aan, strijk neer en laat je verwennen door de gastvrije bediening en door de creaties van de gepassioneerde chef. Hier is het goed toeven voor de echte fijnproever. Geniet tussen het weelderige groen van een heerlijke avond vol culinaire hoogstandjes!

Meer informatie over restaurant Huis ten Wolde

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Micha J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Uitstekende gerechten
Ondanks dat er niet heel veel gasten waren voor een dergelijke grote ruimte, was er door de inrichting geen gevoel van een bijna leeg restaurant.
tim_owel .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Hier met de AH actie (verrassingsmenu) gegeten op vrijdagavond.
Gastvrij ontvangst, heerlijk voorgerecht met diverse smaken.
Het hoofdgerecht was ook heerlijk, vlees was rosé maar vond dat zelf niet erg. Het nagerecht was een explosie van diverse smaken echt heerlijk!
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alles klopt, behalve het tempo. Binnen het uur diner en drankjes is wel erg snel! Verder mooie inrichting en perfecte ligging bij de snelweg.
hjeherbrink .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten,verrassingsmenu!
Aangenaam verrast door het hoge niveau. Prachtige gerechten die je tong strelen en mooi opgemaakt. Wij maakten gebruik van de AH-actie,in tegenstelling tot andere restaurants werd er voor ons gevoel op geen enkele manier bezuinigd op het menu!
Hulde voor de bediening en de kok!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij waren er met de AH voucher actie, twee voor de prijs van een, er werd een verrassingsmenu geserveerd, erg leuk, het was heerlijk, we hebben beide zeer genoten! We kunnen natuurlijk niet verklappen wat we gegeten hebben, dan is de verrassing er voor een ieder vanaf. Het was een leuke kennismaking met Huis ten Wolde, dit is voor herhaling vatbaar!
itzs .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij gingen met een AH-menu en dat werd ingevuld met een verrassingsmenu. Door verrassingsmenu krijg je gerechten die je normaal nooit besteld zou hebben en die toch zeer smakelijk blijken. Mooie opmaak van de gerechten. Wij zaten aan een kunsttafel, ook de overige her en der staande en hangende kunst was mooi gekozen. De aankleding van het restaurant is meer grandcafé dan restaurant (met bijbehorend geroezemoes), terwijl de gerechten qua opmaak, smaak en prijzen meer beter restaurant zijn. Ook het bijbehorende wijnarrangement viel goed in de smaak. De moeite waard om nog eens terug te gaan.
Elma H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prima avondje uit! Heerlijk eten, goede sfeer en zeker een aanrader (ook zonder AH-bon)! Het is een redelijke grote eetzaal maar door de indeling heb je dat niet in de gaten.
John J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima gegeten, heerlijk genoten! We gaan zeker nog eens! Dit was onze 4e keer alweer en we blijven terugkomen!
De kwaliteit van het eten is erg goed! De bediening aardig en attent! De omgeving is prachtig!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De gerechten van het verrassingmenu waren zeker verrassend en erg lekker. Een bijzonder lekkere maaltijd in een prettige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Matthijs T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met de Albert Heijn actie hier gegeten, leuke menu's en heerlijk klaargemaakt. Dit was een zeer positieve kennismaking met dit restaurant.
schriever .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het restaurant deed zakelijk aan maar dit werd goed gemaakt door de prachtige kunst die er te zien was. De bediening was uitermate vlot en vriendelijk. De tafeltjes waren zo geplaatst dat er ruim voldoende privacy was.
Als je wilt eten in een "out of the box" restaurant moet je hier wezen. De gerechten , die prachtig geserveerd werden en waren voorzien van een goede uitleg, waren gemaakt van "vergeten groente" iets wat je niet vaak tegen komt. Het was zeer smakelijk. Ook het vlees was zeer goed. De porties waren niet uitermate groot maar ruim voldoende. Een vriendelijk, creatief team. AANRADER!
Jaap---- .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het was zondagavong rustig in het restaurant maar zeker niet ongezellig. Het verrassingsmenu was absoluut perfect. Een voorafje van een paar plakjes van het staartstuk met een leuke garnering. Het hoofdgerecht bestond uit een Dorade file met smakelijke groente garnering en een extra schaaltje eigengemaakte patat voor de grote eters. Ook het nagerecht was een plaatje. We hebben heerlijk gegeten en komen absoluut weer terug
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk eten! We kregen de verrassing van de chef. Mooi en met liefde opgemaakt. Fijne en persoonlijke bediening. Wij komen graag weer.
d.de.wijs .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wanneer je goed een rustig wil eten moet je bij hier zijn. Alles wordt duidelijk uitgelegd (bij het verrassingsmenu).
Een echte aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben weer genoten van de drie gangen verrassingsmenu. ook de wijnen waar goed gekozen bij de gerechten. Ik miste wel de amuse, die ze andere keren wel serveerde. Dat is toch altijd een kleine verrassing.
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk en vriendelijk personeel en een zeer wisselend ambiance met veel kunst er tussendoor wat wel leuk is om te zien
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was weer heerlijk. We komen hier graag en het voelt een beetje als thuiskomen. We hadden het verrassingsmenu. Dan krijg je soms dingen die je zelf niet van de kaart zou uitzoeken, maar dat was in dit geval geen straf. De gangen waren zó mooi in balans, de verschillende smaken bij elkaar een zalig geheel.
rinushorst .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
alle 3 gangen (en vooral het voorgerecht) waren een lust voor het oog en ook de smaakpapillen werden niet teleurgesteld : kortom een lust voor het oog en voor de smaak.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Verrassend, gezellig . Een aanrader
liselottejanson .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
wij hebben heerlijk gegeten erg verrassend en mooieborden
zelfs mijn suiker niet gestegenwat de rest vande week bij uit eten zeker 2 punten hoger is