Over restaurant Huis ten Wolde

Zo lekker zit je nergens...

Aan de Onderduikersweg kun je ook daadwerkelijk onderduiken, maar in dit geval in culinaire overdaad. Bij Huis ten Wolde weten ze van wanten. Kom aan, strijk neer en laat je verwennen door de gastvrije bediening en door de creaties van de gepassioneerde chef. Hier is het goed toeven voor de echte fijnproever. Geniet tussen het weelderige groen van een heerlijke avond vol culinaire hoogstandjes!

Meer informatie over restaurant Huis ten Wolde

- Ontbijt 07:00 - 10:00

D.de.wijs .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk en vriendelijk personeel en een zeer wisselend ambiance met veel kunst er tussendoor wat wel leuk is om te zien
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was weer heerlijk. We komen hier graag en het voelt een beetje als thuiskomen. We hadden het verrassingsmenu. Dan krijg je soms dingen die je zelf niet van de kaart zou uitzoeken, maar dat was in dit geval geen straf. De gangen waren zó mooi in balans, de verschillende smaken bij elkaar een zalig geheel.
rinushorst .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
alle 3 gangen (en vooral het voorgerecht) waren een lust voor het oog en ook de smaakpapillen werden niet teleurgesteld : kortom een lust voor het oog en voor de smaak.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Verrassend, gezellig . Een aanrader
Liselottejanson .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
wij hebben heerlijk gegeten erg verrassend en mooieborden
zelfs mijn suiker niet gestegenwat de rest vande week bij uit eten zeker 2 punten hoger is
Grimmli1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het surprisemenu met AH bon was wederom voortreffelijk. Als voorgerecht bulger met forel, ui- en bietstructuren, krokant gyoza en kerrie masala.
Hoofdgerecht een prima stuk schartong filet wat iets knapperiger had mogen zijn. Prima garnituur van mouseline winterpeen, bospeen, gele wortek, haricots verts, spitskoolcanneloni, prei confit.. Geroosterde kriel met beurrenoisette.
Als dessert een fraai opgemaakt geheel van kapsel cake met mangomousse, hangop, kardemon sorbet- en créme, paté decor. Zeer smakelijk.
Wij dronken er Afflichem blond, een rode merlot en een witte verdejo bij. Prima.
Om af te kicken 2 espresso met limoncello.
Zeer attente en vriendelijke bediening en last but not least een aantrekkelijke omgeving. Huis ten Wolde ligt onder aan de Woldberg en van uit daar is een prima wandeling te maken. De eetzaal is rustig en sfeervol ingericht meet mooie keramiek kunst.
Sterk aanbevolen
Zeer attente bebiening
Ritaklaas .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk genoten zowel van het uitstekende eten als de sfeer.
Erg professionele bediening: zeer vriendelijk en legden alles voortreffelijk uit wat er geserveerd werd.
Op ons verzoek werde de gangen in alle rust (tussentijd) geserveerd.
We komen bij HtW wel vaker en tot op heden Uitstekend!
Jaap---- .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, alles was erg lekker en de bordjes waren kleine schilderijtjes. We kregen ook een extra schaaltje met een soort gort-gerechtje. Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond met vrienden. Zeker voor herhaling vatbaar
Rbosmahartman .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
het eten was heel erg mooi opgemaakt. de hoeveelheid hield niet over. wat mij betreft hadden er wel 1 of 2 schaaltjes groenten bij gemogen. wij hadden met z'n 3-en 1 schaaltje heerlijke aardappeltjes, leek ook wat weinig. geen probleem. we kregen er op ons verzoek gewoon 1 schaaltje bij. bediening was heel vriendelijk. ruime restaurant.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten! Het grootste deel van de bediening was onvoldoende op de hoogte van het menu en kon het net aan uitleggen. Verder leuke inrichting en gezellige avond gehad.
Joshelweg .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk! Mooi geserveerd met goede uitleg. Mooie combinaties van de gangen. Echt verwennerij om hier met vrienden of familie te gaan eten.
Yolante.harlaar .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben hier al meer gegeten. Elke keer opnieuw een erg lekker verrassings menu gehad. Leuke bediening en er hangt een fijne sfeer. Kortom een aanrader!
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantbon. We kregen een verrassingsmenu. En een verrassing was het zeker. We hebben een driegangendiner gehad met sublieme smaken. En op het bord was het een feestje: alles heel creatief en prachtig opgemaakt.
Hulde aan de kok!!
J.W. V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Hebben van het verrassingsmenu (vis) heerlijk genoten. Alle 3 de gangen waren zeer smakelijk. Voldoende en zeer gevarieerd. Eindelijk eens geen patat en gebakken aardappeltjes. Verrassend met verschillende (vergeten) groente. Chapeau.
Roelie H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Met vrienden verrassingsmenu gegeten. We zijn echt verrast. Alle vier heerlijk gegeten. Ieder gerecht zag er niet alleen mooi uit maar smaakte ook heerlijk. De procureur in het hoofdgerecht was super met een verrassend knisperend " spekje " erop. We laten ons graag een volgende keer weer verrassen
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Alles was perfect. Enige wanklank: toen wij thuis kwamen, werden wij gebeld waarom wij niet waren gekomen terwijl wij hadden gereserveerd!!! Ons antwoord was dat wij net thuis kwamen van ons diner bij hen!!!
Femkevisser93 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was een fijne plek om te eten, je kon naar buiten kijken waar ze een mooie tuin hadden. Het was een verrassingsmenu. Wij zelf vonden dit voor een keertje wel leuk maar zouden dit niet weer doen, omdat je niet weet wat je krijgt te eten. Ze houden goed rekening met je wensen, dus als je iets niet lust of iets niet mag hebben vragen ze hier na en houden ze er rekening mee. Wel vinden wij dit een erg leuk idee maar we zouden de volgende keer van de kaart willen eten.
Ludoosse .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Dit was voor ons de tweede keer. Wij vonden het eten heerlijk alleen had het hoofd gerecht warmer kunnen worden geserveerd. Om het diner niet beneden maar boven te laten plaatsvinden vonden wij een vooruitgang. Het was gezellig!