Over het restaurant Huis ten Wolde

Zo lekker zit je nergens...

Aan de Onderduikersweg kun je ook daadwerkelijk onderduiken, maar in dit geval in culinaire overdaad. Bij Huis ten Wolde weten ze van wanten. Kom aan, strijk neer en laat je verwennen door de gastvrije bediening en door de creaties van de gepassioneerde chef. Hier is het goed toeven voor de echte fijnproever. Geniet tussen het weelderige groen van een heerlijke avond vol culinaire hoogstandjes!

Meer informatie over restaurant Huis ten Wolde

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Elma H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
John J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima gegeten, heerlijk genoten! We gaan zeker nog eens! Dit was onze 4e keer alweer en we blijven terugkomen!
De kwaliteit van het eten is erg goed! De bediening aardig en attent! De omgeving is prachtig!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De gerechten van het verrassingmenu waren zeker verrassend en erg lekker. Een bijzonder lekkere maaltijd in een prettige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Matthijs T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met de Albert Heijn actie hier gegeten, leuke menu's en heerlijk klaargemaakt. Dit was een zeer positieve kennismaking met dit restaurant.
schriever .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het restaurant deed zakelijk aan maar dit werd goed gemaakt door de prachtige kunst die er te zien was. De bediening was uitermate vlot en vriendelijk. De tafeltjes waren zo geplaatst dat er ruim voldoende privacy was.
Als je wilt eten in een "out of the box" restaurant moet je hier wezen. De gerechten , die prachtig geserveerd werden en waren voorzien van een goede uitleg, waren gemaakt van "vergeten groente" iets wat je niet vaak tegen komt. Het was zeer smakelijk. Ook het vlees was zeer goed. De porties waren niet uitermate groot maar ruim voldoende. Een vriendelijk, creatief team. AANRADER!
Jaap---- .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het was zondagavong rustig in het restaurant maar zeker niet ongezellig. Het verrassingsmenu was absoluut perfect. Een voorafje van een paar plakjes van het staartstuk met een leuke garnering. Het hoofdgerecht bestond uit een Dorade file met smakelijke groente garnering en een extra schaaltje eigengemaakte patat voor de grote eters. Ook het nagerecht was een plaatje. We hebben heerlijk gegeten en komen absoluut weer terug
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk eten! We kregen de verrassing van de chef. Mooi en met liefde opgemaakt. Fijne en persoonlijke bediening. Wij komen graag weer.
d.de.wijs .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wanneer je goed een rustig wil eten moet je bij hier zijn. Alles wordt duidelijk uitgelegd (bij het verrassingsmenu).
Een echte aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben weer genoten van de drie gangen verrassingsmenu. ook de wijnen waar goed gekozen bij de gerechten. Ik miste wel de amuse, die ze andere keren wel serveerde. Dat is toch altijd een kleine verrassing.
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk en vriendelijk personeel en een zeer wisselend ambiance met veel kunst er tussendoor wat wel leuk is om te zien
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was weer heerlijk. We komen hier graag en het voelt een beetje als thuiskomen. We hadden het verrassingsmenu. Dan krijg je soms dingen die je zelf niet van de kaart zou uitzoeken, maar dat was in dit geval geen straf. De gangen waren zó mooi in balans, de verschillende smaken bij elkaar een zalig geheel.
rinushorst .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
alle 3 gangen (en vooral het voorgerecht) waren een lust voor het oog en ook de smaakpapillen werden niet teleurgesteld : kortom een lust voor het oog en voor de smaak.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Verrassend, gezellig . Een aanrader
liselottejanson .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
wij hebben heerlijk gegeten erg verrassend en mooieborden
zelfs mijn suiker niet gestegenwat de rest vande week bij uit eten zeker 2 punten hoger is
grimmli1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het surprisemenu met AH bon was wederom voortreffelijk. Als voorgerecht bulger met forel, ui- en bietstructuren, krokant gyoza en kerrie masala.
Hoofdgerecht een prima stuk schartong filet wat iets knapperiger had mogen zijn. Prima garnituur van mouseline winterpeen, bospeen, gele wortek, haricots verts, spitskoolcanneloni, prei confit.. Geroosterde kriel met beurrenoisette.
Als dessert een fraai opgemaakt geheel van kapsel cake met mangomousse, hangop, kardemon sorbet- en créme, paté decor. Zeer smakelijk.
Wij dronken er Afflichem blond, een rode merlot en een witte verdejo bij. Prima.
Om af te kicken 2 espresso met limoncello.
Zeer attente en vriendelijke bediening en last but not least een aantrekkelijke omgeving. Huis ten Wolde ligt onder aan de Woldberg en van uit daar is een prima wandeling te maken. De eetzaal is rustig en sfeervol ingericht meet mooie keramiek kunst.
Sterk aanbevolen
Zeer attente bebiening
ritaklaas .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk genoten zowel van het uitstekende eten als de sfeer.
Erg professionele bediening: zeer vriendelijk en legden alles voortreffelijk uit wat er geserveerd werd.
Op ons verzoek werde de gangen in alle rust (tussentijd) geserveerd.
We komen bij HtW wel vaker en tot op heden Uitstekend!
Jaap---- .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, alles was erg lekker en de bordjes waren kleine schilderijtjes. We kregen ook een extra schaaltje met een soort gort-gerechtje. Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond met vrienden. Zeker voor herhaling vatbaar
rbosmahartman .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
het eten was heel erg mooi opgemaakt. de hoeveelheid hield niet over. wat mij betreft hadden er wel 1 of 2 schaaltjes groenten bij gemogen. wij hadden met z'n 3-en 1 schaaltje heerlijke aardappeltjes, leek ook wat weinig. geen probleem. we kregen er op ons verzoek gewoon 1 schaaltje bij. bediening was heel vriendelijk. ruime restaurant.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten! Het grootste deel van de bediening was onvoldoende op de hoogte van het menu en kon het net aan uitleggen. Verder leuke inrichting en gezellige avond gehad.
joshelweg .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk! Mooi geserveerd met goede uitleg. Mooie combinaties van de gangen. Echt verwennerij om hier met vrienden of familie te gaan eten.