Hugh Rotterdam

Kruiskade 15 3012 EE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Hugh Rotterdam

In het kloppende hart van Rotterdam

Het menu van Hugh is niet zomaar tot stand gekomen. De chefs van dit restaurant hebben aandachtig naar de wensen van hun gasten geluisterd en hebben op basis daarvan de menukaart gevuld. Hier is de klant dus écht koning! Van alle ingredienten, kruiden en specerijen loopt het water je in de mond en ook de wijnkaart liegt er niet om. Hier moet je echt een keertje neerstrijken om onbezorgd van je avond te kunnen genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hugh Rotterdam

• : Parkeergarage naast HUGH

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - middernacht

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nachtclub , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Tim D.
Jor É.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met familie hier gegeten...

Vanuit ons alle 4 het eten was super.
De sfeer in dit restaurant was erg warm we hebben een heerlijke avond gehad.

Complimenten voor de keuken en de bediening.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met familie hier gegeten...

Vanuit ons alle 4 het eten was super.
De sfeer in dit restaurant was erg warm we hebben een heerlijke avond gehad.

Complimenten voor de keuken en de bediening.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten en een uniek concept voor Nederlandse begrippen. Attente bediening en een leuke sfeer. Bij binnenkomst sta je ven versteld van de inrichting. Een aanrader!
Dylan V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
afgelopen maand met mijn vriendin langs gegaan om even uit te proberen, bij binnenkomts gelijk een warm welkom van een dame die gelijk onze jassen aan nam. aan de bar stond een aardige jonge man die ons naar onze tafel begeleiden, een leuke tafel boven in het restaurant, tijdens het dinnee was er een fijne en vlotte bediening met een brede lach en een goede sfeer, naderhand nog even nageborrelt met wat heerlijke cocktails, leuk en creatief gedaan, zo had ik een king for a day, en mijn vriendin een mojiti.. smullen dus.
Mitchell D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
M'n vriendin en ik zijn hier wezen eten! Bij binnenkomst werd onze jas aangenomen en het voelde gelijk al welkom! We namen de sushi die over heerlijk was! (Echt een aanrader) de bediening was ook top zeker weten dat ik hier terug kom!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten was weer heerlijk en hebben erg genoten. Alleen moesten we vrij lang wachten op ons eten, maar hadden geen haast.

tot de volgende keer!
Anouchka T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heel goed eten bij de Taste of Hugh in Rotterdam. Wij hadden het surprise menu van de chef en dat is echt een aanrader. Heerlijk verse gerechten met diversiteit. Leuke kleine gerechten. 4 voorgerechten, 6 hoofdgerechten en een grand dessert.
Alles absoluut de moeite waarde. Ook heel leuk personeel. Spontaan en gezellig.
We gaan er zeker vaker komen !!
paul___flb .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In de beoordelings vakken van IENS staan meerdere keren dezelfde omschrijvingen, bijv. Geluid: precies goed 2 x en levendig 2 x. Ik kan nergens aangeven dat ik het lawaaiig vond. Dat schiet niet op dus :-)
Wat betreft gezelligheid heb ik zelf andere ideeen maar ik kan me voorstellen dat jonge mensen en yuppen het super vinden daar.
Karen J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Echt een aanrader.
Service wat TOP.
Eten was heerlijk en wat anders.
Er was donderdag live muziek. Gezellig en leuk. Zal vaker gaan.
Yaïra S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het eten (taste of hugh kerstversie) was erg lekker. We moesten wel erg lang wachten op ons eten: we waren er om 19.30, kregen het voorgerecht om 20.30 en het hoofdgerecht om 22.45. De ober wilde erg graag om 23u afrekenen maar toen waren we nog aan het eten en hadden we het toetje nog niet eens gehad. Verder was de service prima, op wat rare trekjes van de ober na.
Appletini1987 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
alle gerechten waren prima qua smaak!! er zat wel teveel tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Dat was dus wat minder. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima.
Natasja01 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuke plek voor zowel overdag als 's avonds. Lekker eten! Vriendelijk personeel. Mooi ingericht. Kortom: echt een aanrader voor een hapje, drankje of feestje.
Gina D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig sfeer en ambiance. Vrolijke aardige service. Meedenkend ook. Eten zag er chic uit en was erg lekker. Als ik een minpunt moet noemen: vond dat er niet heel veel keus was qua hoofdgerechten. 4 hoofdgerechten en een verassingmenu. Wel heel veel voorgerechten en hapjes.
tasje .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mijn verjaardag gevierd daar, meer van verwacht, slechte service en bediening. Niet voor herhaling vatbaar, wij zullen daar nooit meer heen gaan en raden het anderen af..
Jamie B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij Hugh. Wij lieten ons verassen door de tien beste gerechten van de chef en dat was een groot succes voor een mooie prijs!