Over restaurant Hugh Rotterdam

In het kloppende hart van Rotterdam

Het menu van Hugh is niet zomaar tot stand gekomen. De chefs van dit restaurant hebben aandachtig naar de wensen van hun gasten geluisterd en hebben op basis daarvan de menukaart gevuld. Hier is de klant dus écht koning! Van alle ingredienten, kruiden en specerijen loopt het water je in de mond en ook de wijnkaart liegt er niet om. Hier moet je echt een keertje neerstrijken om onbezorgd van je avond te kunnen genieten.

Meer informatie over restaurant Hugh Rotterdam

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 00:00
- Ontbijt 12:00 - 00:00

Gina D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig sfeer en ambiance. Vrolijke aardige service. Meedenkend ook. Eten zag er chic uit en was erg lekker. Als ik een minpunt moet noemen: vond dat er niet heel veel keus was qua hoofdgerechten. 4 hoofdgerechten en een verassingmenu. Wel heel veel voorgerechten en hapjes.
Tasje .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mijn verjaardag gevierd daar, meer van verwacht, slechte service en bediening. Niet voor herhaling vatbaar, wij zullen daar nooit meer heen gaan en raden het anderen af..
Jamie B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij Hugh. Wij lieten ons verassen door de tien beste gerechten van de chef en dat was een groot succes voor een mooie prijs!
Sascha P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op 3 november jl. had ik een high wine en (verrassings)borrel georganiseerd bij Hugh. Ik ben vol lof over de gang van zaken. Het betrof een verrassingsborrel waaraan een high wine vooraf ging met de desbetreffende persoon waarvoor ook de borrel was bedoeld. Het personeel heeft het heel goed verborgen gehouden en ook de verdere bediening tijdens de high wine en borrel was uitstekend. Als organisator van de borrel werd ik goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken wat ik zeer prettig vond.

Al met al ben ik zeer tevreden met het eindresultaat en wil ik al het personeel via deze weg nogmaals bedanken voor hun goede zorgen. Ik raad het iedereen aan om hier lekker te gaan borrelen en/of een high wine te organiseren. Een leuke middag/avond is dan gegarandeerd!
Sherlly V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hadden een proeverij van 10 gerechten voor 30 euro p.p. Dit was het absoluut niet waard. Een plakje worst, 2 slokjes soep, klein bakje nacho's, stukje tonijn van 1cm bij 1 cm .... dit waren dus al 4 gerechten. Wat wij kregen had zeker niet meer dan 20 euro mogen kosten en eigenlijk is dat al te veel. Hier ga ik zeker niet nog een keer heen en kan het ook niemand aan bevelen.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Trendy, met redelijk veel zien en gezien worden publiek, en leuk ingericht restaurant. We hebben het taste of hugh menu genomen, lekker en goed gevarieerd. Besteld brood vooraf hebben we nooit gekregen, maar stond ook niet op de rekening. Prijs menu is prima, prijzen drankjes zijn flink hoog. Muziek staat hard en rond half 10 konden we elkaar haast niet meer verstaan, dus wil je redelijk rustig eten dan vroeg aan tafel!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Eerste keer voor ons bij Hugh Rotterdam. Wij werden uiterst vriendelijk ontvangen en naar een plaats aan het raam gebracht. Na een drankje te hebben besteld en de menu kaart hadden bekeken zijn wij voor Hugh taste gegaan, incl granddesert a 34,95 p.p. De KLEINE gerechtjes smaken heerlijk maar sorry Hugh de hoeveelheid laat echt te wensen over. Ik ben absoluut geen grote eter, maar ben zeker niet voldoen jullie restaurant uit gegaan.
Niet lang geleden hebben wij ook een soort shared dinning gedaan elders in de stad. Daar kregen wij iets minder gerechtjes maar zijn wij zeer voldaan de deur uit gegaan.
Zal niet snel voor een tweede keer voor de Hugh Taste gaan, want de avond moeten afsluiten met een bezoek aan de Mac is voor ons geen optie.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Geweldige hartelijke en oprecht vriendelijke mensen. Eten in orde maar geen wow factor. Interieur en muziek daarentegen wel echt bijzonder. We hadden het menu waarbij een keuze van voor en hoofdgerechten geserveerd werden. Tonijn tatami sprong er voor mij uit. We komen zeker terug!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Enthousiaste bediening maar slechte plekken op de 1e verdieping
Duurde veel te lang vwb drank en eten
Niveau eten kan veel beter voor deze tent op zo'n plek
Nav de matige avond eten en drank door Hugh aangeboden gekregen en dat is wel heel goed!
Auke B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wat een waardeloze tent is dit. Eten en bediening was slecht en onvoldoende. Ik kom hier in ieder geval niet meer terug.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Na een avondje werken besloten ik en een collega een borrel te doen en een hapje te eten bij HUGH. Het eten was erg lekker en het personeel ook erg vriendelijk. De sfeer was ook erg aangenaam en had er niks over te klagen. Maar bij HUGH draait het natuurlijk vooral om de heerlijke drankjes. Ik besloot voor The Wolverine te gaan een erg lekker fruitig drankje. Ook de prijzen vielen reuze mee. Ik raad iedereen die een lekkere borrel wil dan ook aan om eens hier langs te gaan.
Kverstraaten .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
wij vonden de bediening super het interieur super mooi en de keuze van de cocktails waren goed. het eten was echt extreem lekker om je vingers vanaf te likken we hebben het menu gepakt zonder dessert.
Tlotl .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Hugh, vooral de beef tataki. Écht lekker!

Maar...wat een dienst. Chaos, wachten, onduidelijkheid, onbeschaafdheid...niet te begrepen bij zo en plek.

Het was niet mijn eerste keer erbij. Beiden keer super lekker gegeten, maar het restaurant zou echt iets moeten doen aan hoe zijn personeel de klanten behandelt. Wij gingen voor een proefmenu van 3 gerechten van de nieuwe menukaart. Spannend. Een serveerster kwam ons vertellen over het keuze menu. Alles duidelijk dachten wij. Maar het is niet zo. Toen kwam de manager om ons bestelling te noteren en het was alles niet mogelijk. De helft van ons keuzes viel buiten het menu. Er waren gerechten die voor twee mensen moesten werden besteld (niet volgens de kaart) En dergelijke... Echt chaotisch.

En zeker namen ze een goede tijd om de tafel te serveren, te veel, met gerechten die werden niet op dezelfde tijd aan tafel gebracht. Drankjes die werden geserveerd pas wij klaar met het eten waren, enz. Het grappigste (ironisch) was hoe moeilijk de aandacht van het personeel was te krijgen. Ongelofelijk.

Als ik naar zo en plek ga uiteten, ik verwacht en perfecte behandeling door het personeel. Met respect en ernst. Ik heb geen zin om me beoordeeld te voelen elke keer dat ik een vraag stel. Want ik ga zeker dezelfde betalen dan bij voorbeeld de rest van de mensen die regelmatig daar gaan, en trouwens, niet weinig!

Het is heel jammer. Om 19.45 aan tafel zitten en pas 4 uur daarna klaar zijn. In plaats van ons eten genieten, want het keuken is wel zeker van te genieten, wij hadden meer dan 3 uren maar over het chaos en de slechte dienst. Toen wij weg gingen was onze stemming niet meer goed. Wat een verschrikkelijke avond.
Wij zijn blij om te horen dat het eten naar wens was. De dinsdag dat u bij ons heeft gegeten was er een 'try out' van onze nieuwe menu kaart. Er konden diverse gerechten besteld worden voor een lagere prijs als gewoonlijk. Deze 'try out' is niet alleen voor onze gasten een test, maar ook vooral voor onze bediening en keuken. In ons concept komen gerechten de keuken uit als die gereed zijn, vandaar dat het niet allemaal te gelijk kwam. Het is spijtig om te horen dat onze service in u ogen chaotisch was. Door de drukte konden wij u blijkbaar niet de service en aandacht verlenen die u verwacht of die wij willen bieden. Wij nemen u recensie mee in de evaluatie van onze proefdag. Wij hopen u toch ooit nog eens te mogen verwelkomen en uw verwachtingen toch nog te kunnen overtreffen!

Graag zouden wij contact met u op willen nemen. Wij zien graag een email van u tegemoet op melvin@hughrotterdam.nl

Hartelijk groet,

Melvin Oostrum
Manager HUGH Rotterdam
Rm.meeles .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijke high wine gehad, lekkere hapjes en wijn. De bediening is erg vriendelijk en gaven een leuke uitleg over Hugh en de hapjes/wijn. Enige minpuntje was toen ik bij de rekening een fles water van ruim 7 euro moest afrekenen. Ik had om wat water gevraagd maar mij is geen keuze gegeven om ook kraanwater te krijgen.
Denise E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De bediening was vlot, vriendelijk en attent. Er hangt een heel ontspannen sfeer. De aankleding is mooi, strak en modern, maar toch warm en gezellig. De tonijnsticks en de zeebaars waren heerlijk. En ook de sushi, die we vooraf hadden. Al die kleine hapjes bij elkaar waren toch meer dan genoeg voor mijn grote eter. Ik heb mijn toetje mee naar huis genomen.
Mennekeholsteijn .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Veel variatie van side dishes, dus voor ieder wat wils. Deze side dishes zijn gemakkelijk met z'n 2'en te delen. Leuke sfeer, maar de muziek mag na 22:00 uur zeker op een donderdagavond wel iets gezelliger in de zin van meer r&b/urban/hiphop om nog meer sfeer te creëren na het dinner. Voor de rest niets op aan te merken. De service was goed en snel. Tijdens het serveren van verschillende soorten side dishes die wij hadden besteld, kwamen deze ook allemaal tegelijk. Alleen het naanbrood was iets aan de harde kant.
Amy L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Reserveren online ging al mis. Daar aangekomen met een grote groep hebben we lang moeten wachten op het menukaart. Vervolgenst lang gewacht om de bestelling door te geven en dan ook nog eens lang moeten wachten op het eten zelf. Ik had zelf de " risotto" genomen met gepocheerde ei en asperges, risotto was veelste droog met klonten aan elkaar geplakte witte rijst en veelste zout.. asperge was te rauw en Gepocheerde ei? Eigeel was half hard. En dat voor 16 euro.Toen was het tijd voor het toetje.. waarvan meteen verteld werd dat de choclate explosion al op zou zijn, wat ik al niet vind kunnen. oke tweede optie klonk de chocolade ei met mousse wel goed. tien minuten later komen ze met de mededeling dat er nog maar twee zouden zijn. als klapper op de vuurpijl kregen we een rekening waarbij ze 5 drankjes waren vergeten mee te rekenen, echt fantastisch gewoon. hugh staat bekend als een plek van zien en gezien worden, waarvan ik dus veel verwacht aangezien de hoge prijzen. prijs en kwaliteit kloppen voor geen meter. wij komen hier never nooit meer en raadt het ook niemand aan.
Aar007 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De eerste keer bij Hughs en het was ge-wel-dig!
We begonnen buiten aan een tafeltje met een wijntje en een mandje brood en zijn later naar binnen gegaan voor het voor- en hoofdgerecht
We hebben de ober gevraagd om ons te helpen bij de keuzes van de wijn én het eten welke beide heerlijk waren. Het eten bestond uit een soort tapasgerechten van voor- en hoofdgerechten. (diverse 'normale' gerechten van de kaart maar dan van tapasgrootte) Allen ongelooflijk heerlijk en zéker een aanrader. (Staat nog niet op de kaart (29/7/16) dus er even naar vragen!) Het is ook mogelijk om hiervan een dessert te bestellen (dus diverse kleine gerechtjes) maar wij hadden geen plek meer en moesten het daardoor, helaas, houden bij een kop latte en cappuchino.
De bediening was uitermate vriendelijk! (we hebben 3 verschillende personen aan onze tafel gehad maar allen zeer vriendelijk en behulpzaam).
Epvanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Voor onze zakelijke lunch bij Hugh gereserveerd. De bediening hield ons goed in de gaten en gaf professioneel advies over onze eetkeuze. Het personeel had humor en was meedenkend en zo hebben zij er een zeer geslaagde uitgebreide lunch van gemaakt. Als dessert de alles overtreffende "chocolate explosion", echt een aanrader.
De soep, de burgers en de risotto waren ook verrukkelijk. Dank jullie wel Hugh! Mocht ik weer in Rotterdam zijn, dan weet ik jullie te vinden :)
Rh2008 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
De risotto was perfect en ook de hamburgers werden zeer gewaardeerd. De bediening is uitstekend het eten en de drank werd met veel kennis geserveerd.