Hugh Rotterdam

Kruiskade 15 3012 EE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Hugh Rotterdam

In het kloppende hart van Rotterdam

Het menu van Hugh is niet zomaar tot stand gekomen. De chefs van dit restaurant hebben aandachtig naar de wensen van hun gasten geluisterd en hebben op basis daarvan de menukaart gevuld. Hier is de klant dus écht koning! Van alle ingredienten, kruiden en specerijen loopt het water je in de mond en ook de wijnkaart liegt er niet om. Hier moet je echt een keertje neerstrijken om onbezorgd van je avond te kunnen genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hugh Rotterdam

• : Parkeergarage naast HUGH

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - middernacht

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nachtclub , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Raissa V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Samen met familie een High Wine gedaan bij Hugh; een absolute aanrader! Goede wijnen, heerlijke hapjes die fantastisch matchen met de wijn, goede leuke service en een supergoede prijs-kwaliteitverhouding.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leuke, hippe locatie. Ontzettend vriendelijke ontvangst en bediening. Voorgerechten waren lekker. Hoofdgerecht, Mrs Hugh, iets minder; kerrie-kool was nogal sterk van smaak. Daarna nog een heerlijke cocktail gedronken en naar de muziek geluisterd.
Stefanie W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Leuk restaurant, mooie aankleding. Zaterdagavond, fijne loungemuziek. Leuk publiek.
Heerlijk eten, al liet de keuken wel op zich wachten. Dit maakte de bediening ruimschoots goed.
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Voorafgaand aan een theatervoorstelling in het Oude Luxor theater hier gegeten, handig omdat het recht tegenover is. Je kunt voor een groter gerecht kiezen of in de vorm van tapas te onderscheiden uit Azie of de rest van de wereld. Wij hebben voor dit laatste gekozen en kregen o.a. Callamares, Pulled Pork, Gamba's. Als nagerecht hebben we gekozen voor de spectaculaire chocolate heartbreaker, een rode pump van chocolade gevuld met fruit en lekkernij ernaast. De bediening is vlot en vriendelijk. We waren mooi op tijd voor de voorstelling binnen de twee uur die we voor het eten gereserveerd hadden. Een aanrader dus.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Hippe leuke tent. Relaxte sfeer en eten is prima en gevarieerd. Aziatische schotel to share aanrader!! Prima huiswijn. Gaan we zeker weer naar toe.
Anneleen D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker gegeten en gedronken. Hele vriendelijke bediening. Gezellige sfeer en nette tafel. Ook een goed feestje nadien met lekkere cocktails! Geslaagde vrijdagavond.
Marlyn M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
HUGH was in één woord GEWELDIG! We hadden gekozen voor het tasting menu. Zowel de voor- als hoofdgerechten waren verrassend lekker. De proeverij van toetjes was niet spectaculaire maar was wel smakelijk. Een prima service van onze gastheer. Al met al een zeer geslaagde avond. Ook prijs kwaliteitverhouding is prima. Een aanrader voor een ieder. We komen zeker een keer terug.
sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk eten, goede prijs/kwaliteit verhouding en goede vlotte bediening. Leuk aangekleed en direct tegenover Oude Luxor gelegen, ideaal!
Torsten Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Muziek iets te luid voor diner maar verder zijn wij fan van Hugh geworden. Dj top, eten top, service top. Zeker aan te raden.
Myrna H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een burger besteld als hoofdgerecht, er werd gevraagd of we hem medium gebakken wilden. Vreemd, het is geen biefstuk. Dus gezegd dat we hem well done wilden. We kregen een half rauwe burger op ons bord. Teruggestuurd naar de keuken, na een paar minuten kregen we hem weer terug, iets minder rauw maar nog behoorlijk rood van binnen. Niet echt geluisterd dus door de bediening en/of de kok. Patat die erbij zat was veel te zout, alsof je bij McDonald's zat. Nadat er was afgeruimd kwam er ook niemand meer vragen of we nog een dessert of iets te drinken wilden. Al met al een tegenvaller dus, ik zal hier geen tweede keer komen.
m V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goed prijs kwaliteit verhouding, super vriendelijk en netjes bediend. Tafeltje/inrichting was prima en sfeervol en de muziek paste prima bij de gehele setting. Geen enkele aanmerking, dus dan verdienen ze een tien!
Dave G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het was een beleving om hier te eten, goede service en lekkere gerechten van hoge kwaliteit in de vorm van shared diner. Echt een aanrader en ik kom hier zeker terug!
Dave G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het was een beleving om hier te eten, goede service en lekker eten in de vorm van Shared diner. De hapjes waren van hoge kwaliteit en het was precies genoeg qua hoeveelheid. Echt een aanrader
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Hier geweest met Valentijn. Bij binnenkomst hing er een goede sfeer. We werden warm ontvangen. Deze zaak heeft een super mooie uitstraling. Ze hadden een speciaal menu waarbij je allerlei lekkere hapjes op tafel kreeg. Ook werd ons een speciale Valentijnscocktail aanbevolen. Dit was erg lekker, maar bovendien kwam deze met allemaal soort van rook en mooie bloemetjes aan tafel. Het was heel druk maar toch kregen we geen seconde het gevoel dat ze geen tijd voor ons hadden. We hebben genoten van deze avond. Wij komen zeker een keer terug om weer eens lekker te eten en cocktails te drinken.
Jor É.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Pas geleden kwam ik in het restaurant, waar ik direct vriendelijk begroet werd door het personeel en ik een plaats aangewezen kreeg. Ik kwam eigenlijk een drankje doen, maar uiteindelijk heb ik toch besloten wat bites te bestellen. Hierna had ik nog trek en heb ik een steak sandwich met gruyère saus bestellen, die ging erg goed naar binnen.
Het personeel is vriendelijk en heeft een goeie kennis van de producten die er verkocht worden. De cocktails zijn ook zeker een aanrader. Het is een mooie zaak en ik zal hier zeker vaker komen.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met familie hier gegeten...

Vanuit ons alle 4 het eten was super.
De sfeer in dit restaurant was erg warm we hebben een heerlijke avond gehad.

Complimenten voor de keuken en de bediening.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met familie hier gegeten...

Vanuit ons alle 4 het eten was super.
De sfeer in dit restaurant was erg warm we hebben een heerlijke avond gehad.

Complimenten voor de keuken en de bediening.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten en een uniek concept voor Nederlandse begrippen. Attente bediening en een leuke sfeer. Bij binnenkomst sta je ven versteld van de inrichting. Een aanrader!
Dylan V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
afgelopen maand met mijn vriendin langs gegaan om even uit te proberen, bij binnenkomts gelijk een warm welkom van een dame die gelijk onze jassen aan nam. aan de bar stond een aardige jonge man die ons naar onze tafel begeleiden, een leuke tafel boven in het restaurant, tijdens het dinnee was er een fijne en vlotte bediening met een brede lach en een goede sfeer, naderhand nog even nageborrelt met wat heerlijke cocktails, leuk en creatief gedaan, zo had ik een king for a day, en mijn vriendin een mojiti.. smullen dus.
Mitchell D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
M'n vriendin en ik zijn hier wezen eten! Bij binnenkomst werd onze jas aangenomen en het voelde gelijk al welkom! We namen de sushi die over heerlijk was! (Echt een aanrader) de bediening was ook top zeker weten dat ik hier terug kom!