Over het restaurant Hugh Rotterdam

In het kloppende hart van Rotterdam

Het menu van Hugh is niet zomaar tot stand gekomen. De chefs van dit restaurant hebben aandachtig naar de wensen van hun gasten geluisterd en hebben op basis daarvan de menukaart gevuld. Hier is de klant dus écht koning! Van alle ingredienten, kruiden en specerijen loopt het water je in de mond en ook de wijnkaart liegt er niet om. Hier moet je echt een keertje neerstrijken om onbezorgd van je avond te kunnen genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hugh Rotterdam

• : Parkeergarage naast HUGH

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - middernacht

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nachtclub , Open op zondag , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hugh Rotterdam

• Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
cherayavdwouden .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Olie .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hier gegeten in het kader van de restaurantweek, dus een vast drie gangen menu voor een redelijke prijs. Hugh speelde hierbij wel een beetje op safe, want alle gangen bestonden uit meerdere kleine gerechtjes, geserveerd op een plank. Een enkel gerechtje dat wat minder smakelijk is valt dan natuurlijk minder op. Maar op zich was alles in orde. Niet alle gerechten even spannend of bijzonder, maar alles goed klaargemaakt. Een minpuntje is wel dat er veel aandacht was voor vlees en vis, en minder voor groente. Verder lag het tempo standaard erg hoog, als je wilt sta je in een uur weer buiten. Maar dit was in overleg met de bediening gelukkig aan te passen.
Inrichting is eigentijds, met tafels geintegreerd in de trap naar boven en een zeecontainer in het midden als bar. Tafels bij het raam hebben een mooi uitzicht over de Kruiskade. Omdat het weekend was druppelen er in de loop van de avond mensen binnen voor een drankje. Levendig, echter niet rumoerig want de ruimte is behoorlijk groot / hoog. Valt daarmee uiteraard niet onder knus en romantisch.
ardo D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hugh is een leuke eetgelegenheid. De hoge rating van eerderebezoekers werd tijdens ons bezoek helaas niet waargemaakt.
Freek K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima locatie voor dinertje met internationale collegas
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Tapas genomen; aanrader. Veel geprobeerd erg lekker en met zorg bereid. Goede verse spullen. Ook veel wijnen die je per glas kunt krijgen van een mooie wijnkaart. Ga zeker nog een keer terug.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Hippe tent, lekker gegeten, goede bediening zeker een x doen!
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was super! We hadden de Hugh share, super leuk personeel eigenlijk was t gewoon allemaal top!!!
Brandon S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lang moeten wachten voordat iemand ons kwam helpen gelukkig had de dame het door en gaf ons het eerste drankje van het huis! Eten was teleurstellend had er meer van verwacht maar het was niet slecht.
Torsten Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bij Hugh geweest met mijn tante en neef. Allround weer een uitmuntende ervaring. Zij zijn nu ook fan van Hugh. Service was uitmuntend en de gerechten super, zeker een aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Op vrijdagavond hier gegeten via Social Deal. De kaart was iets beperkter, maar voor iedereen zit er voldoende bij. Heerlijk gegeten.
Voorgerechten Tonijn en Carpaccio) waren super. Het tussengerecht van rode bieten was warm en was koud misschien lekkerder geweest. Hoofdgerecht (Vleesgerecht en een Burger) waren erg lekker. Als nagerecht kregen wij een gemengd dessert. Ook dat was erg lekker. De bediening is goed. Enige waar ik zelf niet zo van hou is dat de bediening steeds de halfvolle glazen gaat vullen. De aankleding is leuk en de lounge muziek erg lekker.
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Samen met mijn vriendin gekozen voor het menu de Taste of Hugh. 5 kleine voorgerechters, 5 kleine hoofdgerechters en een 'grand' desert. Hadden voor 34.95 pp wel wat meer verwacht en gingen dus niet met een vol gevoel richting huis. Inrichting en sfeer is hiernaast top bij Hugh!
Denise P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Suupergoed eten.. divers eten.
Gezellig en proffessioneel personeel.
Super!
Margo L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Helaas een afknapper op wat een bijzondere avond moest zijn. De hele avond gegeten en aan champagne gezeten en werden we lomp verzocht van tafel te vertrekken en ergens anders te gaan staan terwijl we nog vanwege onze viering nog een fles champagne wilde bestellen. Wat een bijzondere zaak als Hugh moest zijn als afsluiting van een bijzondere dag .kan ik u vertellen dat de instelling van de leidinggevende van HUGH een teleurstelling is ik neem aan dat dit als bedrijf Hugh niet de bedoeling zou zijn
Anne-Lore V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Van zodra wij binnenkwamen enorm vriendelijk ontvangen en mochten een tafeltje kiezen. De bediening door Wesley was top! Zeer vriendelijk en hij kende iets van wijnen! Daarnaast was het eten en de sfeer fantastisch. Wij vonden het zo goed dat we dag erna terugkwamen. Wij komen zeker terug!
Raissa V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Samen met familie een High Wine gedaan bij Hugh; een absolute aanrader! Goede wijnen, heerlijke hapjes die fantastisch matchen met de wijn, goede leuke service en een supergoede prijs-kwaliteitverhouding.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leuke, hippe locatie. Ontzettend vriendelijke ontvangst en bediening. Voorgerechten waren lekker. Hoofdgerecht, Mrs Hugh, iets minder; kerrie-kool was nogal sterk van smaak. Daarna nog een heerlijke cocktail gedronken en naar de muziek geluisterd.
Stefanie W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Leuk restaurant, mooie aankleding. Zaterdagavond, fijne loungemuziek. Leuk publiek.
Heerlijk eten, al liet de keuken wel op zich wachten. Dit maakte de bediening ruimschoots goed.
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Voorafgaand aan een theatervoorstelling in het Oude Luxor theater hier gegeten, handig omdat het recht tegenover is. Je kunt voor een groter gerecht kiezen of in de vorm van tapas te onderscheiden uit Azie of de rest van de wereld. Wij hebben voor dit laatste gekozen en kregen o.a. Callamares, Pulled Pork, Gamba's. Als nagerecht hebben we gekozen voor de spectaculaire chocolate heartbreaker, een rode pump van chocolade gevuld met fruit en lekkernij ernaast. De bediening is vlot en vriendelijk. We waren mooi op tijd voor de voorstelling binnen de twee uur die we voor het eten gereserveerd hadden. Een aanrader dus.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Hippe leuke tent. Relaxte sfeer en eten is prima en gevarieerd. Aziatische schotel to share aanrader!! Prima huiswijn. Gaan we zeker weer naar toe.