Hugh Rotterdam

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Hugh Rotterdam

In het kloppende hart van Rotterdam

Het menu van Hugh is niet zomaar tot stand gekomen. De chefs van dit restaurant hebben aandachtig naar de wensen van hun gasten geluisterd en hebben op basis daarvan de menukaart gevuld. Hier is de klant dus écht koning! Van alle ingredienten, kruiden en specerijen loopt het water je in de mond en ook de wijnkaart liegt er niet om. Hier moet je echt een keertje neerstrijken om onbezorgd van je avond te kunnen genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hugh Rotterdam

• : Parkeergarage naast HUGH

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - middernacht

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hugh Rotterdam

Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Mooie smakelijke gerechten. Vriendelijke attente bediening.
We hadden geen haast, maar de wachttijd tussen de gerechten had voor ons iets korter mogen zijn.
DJ draaide heerlijke loungemuziek..
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijke lunch (Groupon) gegeten. Uiterst vriendelijk personeel in een mooie ruime zaak. En.... niet te vergeten nette mooie en SCHONE toiletten!
Renate H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vandaag geprobeerd te lunchen. Limonade was op (men komt helaas niet met alternatief). Er wordt geen cafeïne vrije koffie geserveerd. De lunch kaart is saai en sushi pas na 15 uur verkrijgbaar. Een jus d’orange en een latte 8 EUR! We zijn snel weggegaan.
Janet J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten. De spareribs Iberico zijn een aanrader. Ze waren 1 gerecht vergeten maar dat werd snel opgelost.
Thera J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Op dinsdag 12 juni hebben wij hier van het 4-gangen verrassingsdiner genoten. Allereerst kregen we een plank met 5 kleine voorgerechten, vervolgens een lekker soepje, daarna een plank met 5 kleine hoofdgerechten en vervolgens een petit-grand dessert. Het eten was smaakvol, verrassend en ruime porties. De bediening was heel vriendelijk. Positief vond ik ook de wc's, die waren schoon, maar daarnaast stond er ook deo, haarlak, handcrème etc.

Al met al een hele gezellige en fijne avond gehad.

1 punt van aandacht, de muziek stond vrij hard, een iets lager volume geeft dat je iets ontspannener met elkaar kan praten tijdens het diner.
John B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het eten evenaart bij lange niet de ambitie van de menukaart. Het smaakt vlak en fantasieloos, jammer van de ingredienten. De zogenaamde grand dessert wordt geserveerd met een rookpot die de rest camoufleert. We hadden liever iets lekkers gehad. De cheesecake smaakte nergens naar en de oreokruim was zo ongeveer het spannendst. Al met al teleurstellend, op de wijn na. En waarom iedereen opbarkrukhoogte zijn benen moet laten bungelen, snap ik ook niet.
Lara S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! De eerste ronde duurde het iets langer voor de drankjes kwamen, omdat er iets mis was gegaan. De bediening verontschuldigde zich en we kregen gelijk een mandje brood. Goede service! Het eten was top. Ook kwam de bediening zelf met de suggestie voor een cocktail (die dus niet op de kaart stond) omdat we er al een aantal hadden geproefd. Hele goede ervaring hier!
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Lekker eten en mooi ingericht, de gerechten op de kaart zijn zo afwisselend dat iedereen wel iets kan vinden dat hij/zij lekker vindt.
Ik moet alleen wel zeggen dat de afgelopen twee keer bij Hugh mijn ervaring wat is tegengevallen, dit kwam met name door de bediening. Toen het net open was, werkte er leuke spontane mensen die je het gevoel geven dat je welkom bent. Inmiddels krijg ik steeds vaker het gevoel dat ze extra snel serveren zodat ze de tafel nog een keer kunnen verkopen, en dat voor 10 euro per gin tonic..
Nogmaals, het eten is lekker en het is leuk ingericht maar de service kan inmiddels echt beter.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Aardig, leuk en lekker hoewel wat te zout. Een ding zeer vreemd en niet meer van deze tijd: je mag maar een keer een glas kraanwater bestellen terwijl we bier, cocktail en wijnen dronken!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Zeer goede uitgebreide kaart en goede vriendelijke bediening
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker eten goede muziek
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We gingen voor een high tea. Ik was vergeten door te geven dat ik vegetariër ben. Ik was ten volle bereid iets anders te bestellen, maar dat was niet aan de orde. Er werd voor mij iets vegetarisch gemaakt en mijn vriendinnen konden mijn portie vis ook lekker wegwerken. De thee werd continue aangevuld.
Het eten was lekker, vers, leuk opgemaakt, we hadden een fijn plekje. Hugh is in zijn geheel een fijne, moderne, sfeervolle zaak. Mijn extra hapjes zijn overigens niet in rekening gebracht, zonder commentaar, vond ik ook wel heel erg te waarderen.
Er was een klein minpuntje. Ik had niet verteld bij de reservering dat er één vegetariër in het gezelschap is, maar er is ook niets gevraagd. De tijd tussen binnenkomen en het krijgen van ons eten duurde iets te lang.
Al met al vind ik Hugh een aanrader en ga ik zeker nog een keer terug.
Exclusiva B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Ik heb hier met mijn zus op geluncht. Het was een doordeweekse dag, lekker rustig en de sfeer was ontspannen. We hebbben 1x een broodje zalm en 1x de Club Style gegeten. Het smaakte allemaal prima. Mooie opmaak van de borden en goede bediening. Het enige minpunt vonden we de houten planken waar de lunch op werd geserveerd.
emerance V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Voor 22.30 uur een vlotte en alerte bediening , daarna helaas wat minder. Gerechten smaakvol en fantasie vol gepresenteerd
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke kleine gerechtjes... een mix van verschillende landen en culturen op je bord...
Wij hadden een verzameling van de kaart "chefs-keuze" deze viel erg in de smaak.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Kwaliteit eten was slecht spijt dat ik zakenrelaties hiermee naar toe heb genomen !
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Matige ervaring in een gezellig restaurant.
Sushi rol (6st) als voorgerecht genomen en die was best lekker, wel weinig gember en wasabi. Als hoofdgerecht Bavette en de Hugh hamburger beide helaas op een houten plank geserveerd, qua hygiëne niet erg aantrekkelijk. De Bavette was wel ok maar klein, saus erg flauw. De hamburger was ook ok maar tot mijn grote verbazing vond ik een pluk haar in me bakje patat! vies! de patat was ook helemaal niet lekker, rommelige kapotte patat stukjes. Voor de prijs best wel zonde van je geld. Beter een avondje stappen van dat geld.
Nel L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijke avond gehad in mooie, moderne omgeving. Gastvrije bediening met goed advies. Het eten was fantastisch lekker.
Prijs, kwaliteit verhouding is prima.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Leuke inrichting en leuke sfeer hier. Trendy, maar wel gezellig. We werden aan een onhandig tafeltje gezet, waar je -eenmaal in je zetel- alleen nog met behulp van een sterk staaltje acrobatiek weer uit kon komen. De dame van de bediening was vriendelijk, maar zeker niet efficiënt en al helemaal niet vlot. De keuken ook niet trouwens. Het voorgerecht (sushi) was oké, niet spannend maar ook niet slecht.
Het duurde heel lang voordat het hoofdgerecht op tafel kwam. Ik kreeg een uitstekend stukje vlees, goed gebakken ook. De begeleidende rode wijnsaus was echter smakeloos, zonde om bij dat lekkere vlees te eten. De saus dus maar gelaten voor wat 'ie was. Ook lagen er nauwelijks groenten op het bord; twee kleine groene asperges. Dat was het. Ik had graag wat meer groenten gevraagd/besteld, maar de dame van de bediening was ook nergens meer te bekennen. De frietjes waren niet lang genoeg gefrituurd en niet heel lekker. Wel een pittige rekening.
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima restaurant, lekker eten. Echter, onaardige bediening en we moesten zeer lang wachten tussen onze gangen. De prijs voor de high wine was prima, de hapjes ook van uitstekend niveau.