Hugh Rotterdam

Kruiskade 15 3012 EE Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Hugh Rotterdam

In het kloppende hart van Rotterdam

Het menu van Hugh is niet zomaar tot stand gekomen. De chefs van dit restaurant hebben aandachtig naar de wensen van hun gasten geluisterd en hebben op basis daarvan de menukaart gevuld. Hier is de klant dus écht koning! Van alle ingredienten, kruiden en specerijen loopt het water je in de mond en ook de wijnkaart liegt er niet om. Hier moet je echt een keertje neerstrijken om onbezorgd van je avond te kunnen genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hugh Rotterdam

• : Parkeergarage naast HUGH

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - middernacht

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hugh Rotterdam

Natalie R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Bij binnenkomst moesten we zelf naar de tafel , geen warm welkom
Het was ongezellig koud qua tempratuur
Ober was passief , wij wisten niet zo goed wat we moesten kiezen, ober kwam niet met suggesties
Om borden en lepels moesten we zelf vragen .
Hadden share hapjes en kregen een kopje soep om te delen ????
Carpaccio zat geen smaak aan
Drinken moesten we bij de bar zelf bestellen want met de ober was geen contact te krijgen.
Zijn met een ontevreden gevoel weggegaan .
Het allervervelendste was dat wij onze moeder hadden meegenomen voor haar verjaardag .

De presentatie van de gerechten was in orde .
De tafel van Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het was een verrassende ervaring. Leuke locatie en gezellig ingericht. Vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was heerlijk. We hebben een paar "kleine"gerechtjes om te delen genomen. Leuk geserveerd en ze waren voortreffelijk. Grote porties, ruim voldoende voor 2 personen. Al met al hebben we genoten van alles: sfeer, bediening, muziek en het heerlijke eten.
Ellen R.
Heerlijk, verrassend goed gegeten. De kaart lijkt een mengelmoes van verschillende keukens, maar dat valt uiteindelijk wel mee. Gerechtjes worden mooi opgediend en het is extra leuk dat je ze kunt delen. Dat is sowieso een aanrader want de porties zijn groot! We vonden de sfeer prima, de muziek leuk, kortom voor ons was het een topervaring. Komen zeker nog eens terug!
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
we hebben de 5 kleine hapjes vooraf en als hoofdgerecht gehad. stuk voor stuk allemaal lekker. qua portie ook helemaal goed. toetje was ook geweldig. De muziek mag iets zachter; maar ja dat hoort bij het concept Hugh. een leuke avond gehad.
Per W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gereserveerd via Iens om 22:00. Waren zij stomverbaasd over. “Gereserveerd om 22:00??? “ op Iens staat dat er gereserveerd kan worden, een grote fout van Hugh dus. Uiteindelijk maar snacks zitten eten. Echter, een excuus van de manager plus een korting zou gepast geweest zijn
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten geweldig (Net als vorige keren) maar we waren er voor het eerst op zayerdagavond en zijn al om 8 uur weggegaan vanwege de harde muziek. De DJ ging wat ons betreft iets te vroeg los.
Harly L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
The taste of Hugh was heerlijk! Enige nadeel is dat de hoofd- vleesgerechtjes waren niet warm. Het personeel is vriendelijk, maar als kleine aandachtspunt is dat wij een eindtijd hebben gegeven omdat wij naar de film gingen, die was niet gehaald en hebben haastig ons toetje opgegeten. Ik kom meestal alleen om te dansen bij Hugh, dus het was onze eerste keer hier. Leuk restaurant met vriendelijke bediening !
Marisa D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten,nette vriendelijk bediening Alleen kwam
T hoofdgerecht heel snel na t voorgerecht.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gezellige sfeer, heerlijk 3 gangen verrassingsmenu . Vriendelijke bediening dus een top avond!
T P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Goed gegeten. En aardige bediening.
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Reservatie via Iens waarbij 30 procent korting ,helaas vergeten de korting te berekenen,ben nu haast 3 weken bezig om de korting alsnog terug te krijgen wel beloofd maar niet gekregen,jammer hebben er leuk gegeten en gezeten
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Gerechten kwamen vrij snel achter elkaar en na vragen of er meer tijd tussen de gerechten kon was dat geen probleem. Rond 23:00 wordt het wat onrustiger vanwege het om bouwen naar club maar dat vonden wij geen probleem. Juist gezellig om na het eten nog even wat te drinken.
Chealsey K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Lekkere cocktails .. en lekkere hapjes personeel heel vriendelijk alleen wel wat last van de tocht binnen .
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten en het restaurant ziet er echt top uit
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Waren er voor het eerst en zeker niet voor het laatst,vriendelijke bediening en leuke gerechten
En met de korting een vriendelijke prijs,al met al het was gezellig en lekker.
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Mooie smakelijke gerechten. Vriendelijke attente bediening.
We hadden geen haast, maar de wachttijd tussen de gerechten had voor ons iets korter mogen zijn.
DJ draaide heerlijke loungemuziek..
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijke lunch (Groupon) gegeten. Uiterst vriendelijk personeel in een mooie ruime zaak. En.... niet te vergeten nette mooie en SCHONE toiletten!
Renate H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vandaag geprobeerd te lunchen. Limonade was op (men komt helaas niet met alternatief). Er wordt geen cafeïne vrije koffie geserveerd. De lunch kaart is saai en sushi pas na 15 uur verkrijgbaar. Een jus d’orange en een latte 8 EUR! We zijn snel weggegaan.
Pedie D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Met een groupon gegeten. Blij verrast door de verzorging van de hele avond. Heerlijke gerechten. Duidelijke uitleg. Vriendelijke bediening, erg attent en oplettend.
Leuke entourage, Komen zeker terug.
Janet J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten. De spareribs Iberico zijn een aanrader. Ze waren 1 gerecht vergeten maar dat werd snel opgelost.
Thera B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Op dinsdag 12 juni hebben wij hier van het 4-gangen verrassingsdiner genoten. Allereerst kregen we een plank met 5 kleine voorgerechten, vervolgens een lekker soepje, daarna een plank met 5 kleine hoofdgerechten en vervolgens een petit-grand dessert. Het eten was smaakvol, verrassend en ruime porties. De bediening was heel vriendelijk. Positief vond ik ook de wc's, die waren schoon, maar daarnaast stond er ook deo, haarlak, handcrème etc.

Al met al een hele gezellige en fijne avond gehad.

1 punt van aandacht, de muziek stond vrij hard, een iets lager volume geeft dat je iets ontspannener met elkaar kan praten tijdens het diner.