Over het restaurant Hugh Rotterdam

In het kloppende hart van Rotterdam

Het menu van Hugh is niet zomaar tot stand gekomen. De chefs van dit restaurant hebben aandachtig naar de wensen van hun gasten geluisterd en hebben op basis daarvan de menukaart gevuld. Hier is de klant dus écht koning! Van alle ingredienten, kruiden en specerijen loopt het water je in de mond en ook de wijnkaart liegt er niet om. Hier moet je echt een keertje neerstrijken om onbezorgd van je avond te kunnen genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hugh Rotterdam

• : Parkeergarage naast HUGH

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - middernacht

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nachtclub , Open op zondag , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hugh Rotterdam

chanel05 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Spijtig dat de opzet van de high wine zo slecht was. De hadden de wijn al op toen de hapjes kwamen. Hapjes waren lekker en lux, maar te weinig ten opzichte van 3 glazen wijn. We hebben zelf een brood mandje besteld omdat de wijn anders te zwaar op de maag viel. Gelegenheid ziet er mooi uit maar de bediening was kortaf en niet vriendelijk.. Achter spijt dat we bij Hugh geboekt hadden.
Chris Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten. Geen grote portie, wel genoeg zodat het lekker blijft.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik kwam er voor een high wine met een vriendin en dat was positief. We zijn nog langer gebleven en ik vond de eindafrekening erg hoog uitgevallen. Volgens mij stonden er ook twee wijn op die we niet gedronken hebben maar heb dat pas achteraf gezien. Positief eindoordeel maar prijzig.
HSchoenmakers .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
3 gangen menu genomen met een groep inclusief het drankarrangement. Het eten was erg goed, vooral de voorgerechten waren erg bijzonder. Enige minpuntje aan het eten was dat er relatief weinig groenten bijzit, vooral veel vlees. Heel netjes rekening gehouden met gluten allergie van groepsgenoot. Hele prettige bediening met attente service dus al met al is het een aanrader.
Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel leuk restaurant, met sfeervolle zitjes. Wij hadden het menu van de chef, dit was erg lekker. Ook staan er goede cocktails op de kaart. Een aanrader
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het was jammer dat mijn broodje zo klein was. Geen parmezaanse kaas zoals op de kaart en wel 2 grote plakken tomaat (waar ik niet van houd). En de rekening was niet helemaal in orde. Maar dat werd prima opgelost.
edemeij .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We waren er precies om twaalf uur en ze waren nog volop aan het klaar zetten. de glazen waren nog warm. Jammer dat ze bij de lunch geen melk of karnemelk hebben.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De indeling voor een tafel van 4 personen had beter gekund. Jammer dat het twee aparte tafels waren aan weerszijde van de hoekbanken. Een gesprek met zijn vieren werd hierdoor lastig.
Verder een zeer vriendelijke bediening, een goede sfeer en prima eten. Het hoofdgerecht liet iets langer op zich wachten(wat totaal geen probleem voor ons was), maar kregen toch een drankje aangeboden van het huis.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voorgerecht: Soep meer dan genoeg / coquilles matig
Hoofdgerecht: Hamburger genoeg / Vis niet warm en weinig voor de prijs betaald
Gezellige locatie - zeer vriendelijk personeel - garderobe bij de open voordeur = diefstal gevoelig
Han V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk viergangen menu (vooral de bietenrisotto was uitmuntend), attente, vriendelijke bediening en een leuke ambiance in hartje Rotterdam. Enige minpuntje was het neonverlichting reclamebord aan de overkant van de straat!
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het is er gezellig en sfeervol.om u aan te raden
L. D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven zie hierboven
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij binnenkomst moesten we 15 min wachten omdat onze tafel vrijkwam ondanks de reservering. Verder aardappelpuree was koud.
Toen we eenmaal zaten werd er keer op keer gevraagd of we het eten al wisten. Toen hebben we maar het voorgerecht doorgegeven, daarna moesten we zelf in de gaten houden dat het hoofdgerecht werd doorgegeven.
We hadden blijkbaar ook te maken met een wisseling van de bediening.
Het eten was verder echt top!
cherayavdwouden .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
ik ben deze week bij HUGH wezen dineren en ook heb ik hier voor het eerst een high wine gedaan. Allebei geweldig bevallen. Overheerlijke gerechten en vriendelijk personeel. kortom hier komen wij zeker vaker terug!!
Olie .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hier gegeten in het kader van de restaurantweek, dus een vast drie gangen menu voor een redelijke prijs. Hugh speelde hierbij wel een beetje op safe, want alle gangen bestonden uit meerdere kleine gerechtjes, geserveerd op een plank. Een enkel gerechtje dat wat minder smakelijk is valt dan natuurlijk minder op. Maar op zich was alles in orde. Niet alle gerechten even spannend of bijzonder, maar alles goed klaargemaakt. Een minpuntje is wel dat er veel aandacht was voor vlees en vis, en minder voor groente. Verder lag het tempo standaard erg hoog, als je wilt sta je in een uur weer buiten. Maar dit was in overleg met de bediening gelukkig aan te passen.
Inrichting is eigentijds, met tafels geintegreerd in de trap naar boven en een zeecontainer in het midden als bar. Tafels bij het raam hebben een mooi uitzicht over de Kruiskade. Omdat het weekend was druppelen er in de loop van de avond mensen binnen voor een drankje. Levendig, echter niet rumoerig want de ruimte is behoorlijk groot / hoog. Valt daarmee uiteraard niet onder knus en romantisch.
ardo D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hugh is een leuke eetgelegenheid. De hoge rating van eerderebezoekers werd tijdens ons bezoek helaas niet waargemaakt.
Freek K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima locatie voor dinertje met internationale collegas
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Tapas genomen; aanrader. Veel geprobeerd erg lekker en met zorg bereid. Goede verse spullen. Ook veel wijnen die je per glas kunt krijgen van een mooie wijnkaart. Ga zeker nog een keer terug.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Hippe tent, lekker gegeten, goede bediening zeker een x doen!
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was super! We hadden de Hugh share, super leuk personeel eigenlijk was t gewoon allemaal top!!!