Huf

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 03:00
Charliebb .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Super gezellig plekje in een leuke straat, de reguliersdwaarsstraat!
Prijs kwaliteit verhouding is top en vooral de service is erg goed. Ben er meerdere keren geweest en heb altijd leuk en persoonlijk contact met het personeel. Het in een klein restaurantje met een warme inrichting waar je tot 2 uur snachts terecht kunt, en dus ook ideaal is voor een late night snack! Als je een avondje goedkoop en gezellig uiteten wilt is dit zeker een aanrader, vooral de spareribs zijn heerlijk! Heel mals en lekker gemarineerd!
Abeljolink .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Ik kom graag laat in de avond bij Bar Huf nog een burger halen. Zit midden in het centrum waardoor je gelijk in het uitgaansleven bent. En ze hebben eerlijke prijzen.
Dijcksma J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Met een grote groep van 12 man ontzettend lekker gegeten in een gezellige sfeer. Zelf de spareribs gegeten, waren onmogelijk met de handen te eten omdat ze zo mals van het bot vielen. Echt een aanrader! Anderen aten de steak en waren daar ook erg enthousiast over. Dit in een klein, leuk aangekleed restaurant met een prettige bediening en alles voor een zeer schappelijke prijs!
Johannadv .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Dit kleine restaurant is gelegen midden in de bruisende Reguliersdwarsstraat. Er is veel te zien op straat en ook binnen is het erg gezellig. Het personeel is zeer behulpzaam en geïnteresseerd; er heerst een fijne sfeer. Ik neem hier meestal een van de burgers die op het menu staan met frietjes ernaast en als toetje de milkshake 'Liquid Cheese Cake': zalig! Ik kom hier vooral met vriendinnen om daarna lekker te blijven hangen met een gin-tonic en van de straat te genieten. Erg gezellig!
Grace S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Wat een zeer aangename verrassing zomaar in het centrum v Amsterdam
We stappen hun binnen na een middag winkelen,we hadden trek en kenden het restaurant niet
Maar waren meteen onder de indruk van de inrichting vh restaurant
Ongewoon authentiek,foto's v paul huf aan de wand.Een mooi respectvol eerbetoon aan deze fotograaf
Dat beloofde wat,de menu kaart weer zo mooi en eetlust opwekkend geschreven met weliswaar bekende Amerikaanse gerechten
We hebben heerlijk echte crabcakes geproefd,vaak proef je slechts het beslag maar nu dus echt crab!!Verder de lekkerste corndog die ik ooit heb gegeten.....in de USA heb ik het nooit zo geproefd
Hier wordt met kwaliteits producten gekookt
Toen besloten we maar los te gaan op het menu????:we bestelden coleslaw,frenchfries,sidesalad.
De hoofdgerechten:boterzachte en zeer smaakvolle spaakwielen mmmmhhhhh,het vlees valt zo vh bot,de hufburger waardoor mijn tafelgenoot even stil v was en alleen maar wilde zeggen "zo hoort een burger te zijn!"
De Mac & cheese hoorde er natuurlijk ook bij,heerlijk,
Wie heeft nou liquid cheeseburger gedronken?Nou ik niet te geloven wat een uitvinding,een echte cheesecake in een glas.Ook een aanrader
Buiten op het gezellige terras al kijkend/glurend naar de voorbijgangers hebben wij,bij de koffie de overheerlijke volle smaak v chocolade Rocky Road Chocolate genomen
Wat hebben wij heerlijk gegeten ook de vriendelijke attente bediening heeft er natuurlijk voor gezorgd dat wij het zo goed hadden
Ik raad het iedereen aan om deze onverwachte en zeer aangename eetervaring te hebben bij restaurant HUF !!!
We komen zeker terug,wil alle gerechten proberen !!!

B.G
Myrna C.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Huf is een van de favoriete plekken om te eten met mijn vriendinnen. De sfeer is altijd goed, het personeel aardig, vriendelijk en behulpzaam. Als je van tevoren reserveert krijg je een persoonlijk versierd bordje met jouw naam er op. Dat laat je meteen erg welkom voelen. Ik eet geen vlees dus ik neem vaak de zalm, die is heerlijk en goed op smaak. Het is een leuk restaurant om te blijven hangen voor drankjes met vriendinnen. Echt een aanrader dus!
ZoeZ .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Huf is een van mijn favoriete plekken in Amsterdam! Het zaakje is klein en sfeervol ingericht. Aan de bakstenen muren hangen foto's van fotograaf Paul Huf; een leuk detail ;-). De bediening is vrolijk en behulpzaam met het vertellen van de dagspecials. Ik kom er graag met vriendinnen, voor drankjes, lekker eten en vooral de desserts. We zijn met z'n vieren en bestellen verschillende gerechten om te delen. De Spare Ribs, Mac&Cheese, Crab Cake Burger en Caesar Salad zijn favoriet. Natuurlijk met een extra portie frietjes. De Spare Ribs zijn heerlijk zacht en zoet en een beetje pittig. Ik ken geen betere plek om ze te eten. De Mac&Cheese is smeuïg en te bestellen met of zonder ham (de ham is van Brandt&Levie). Beide versies zijn lekker! De Crab Cake Burger is heel fris in combinatie met de Coleslaw. En de Caesar Salad wordt geserveerd met grote zelf gebakken croutons, een halfzacht eitje, een romige dressing, met daar boven op ansjovis. Alle gerechten bij elkaar een feestje!
Ook de desserts delen we, hoewel er wel twee liquid Cheesecakes besteld moeten worden. Nog nooit zoiets geproefd; een milkshake met de smaak van Cheesecake en afgetopt met kruimels van Bastognekoeken. De citroentaart heeft een knapperige boterkoek-achtige bodem, met een dikke laag citroencustard en daar bovenop heerlijke fluffy merengue. Een nieuwe favoriet op de kaart is de Rocky Road. Een chocolade dessert, vergelijkbaar met een brownie, maar dan gevuld met kleine marshmallows en M&M's. We komen snel weer!

Brian M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Shit. Je komt laat van kantoor en je kunt bijna nergens meer wat lekkers eten na 22.00 uur. En nee, ik heb dan geen zin in shoarma of een pizza. Veel restaurants opgebeld maar de keukens gingen al snel dicht. Even wat vrienden om advies gevraagd en al snel kwam daar Bar Huf als optie. Meteen de auto ingestapt en even wat gegeten. Begonnen met brood met aioli. Tjah. Brood was niet echt bijzonder. Hier valt winst uit te halen door voor lekker brood te zorgen. Het personeel was heel gastvrij en waren heel erg aardig. Niets neps aan. De vrolijke dame in de bediening adviseerde ons haar favoriete wijntje en deze vonden wij ook lekker bij het eten! Thanks! Ik had gekozen voor dark rum spareribs met frites en appelmoes. De spareribs waren heerlijk en het vlees viel zo van het bot af. Vooral tot laat lekker eten blijven serveren.
Thomfort .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Bar Huf stap je toch met name binnen vanwege de entourage. Vooraf als bite bestelden we de bitterballen; kleine bitterballen, die niet per se smaken alsof ze zelfgemaakt zijn.

Na het hoofdgerecht (de halve kip), die overigens prima smaakte, hadden we misschien nog wel een halve kip op gekund, ondanks de bijgerechten.

Eigenlijk zou je bar Huf moeten zien als een standaard cafe, waar je ook een hapje kunt eten; verwacht geen bijzondere smaken of culinaire hoogstandjes, maar wel kleine porties. Daar tegenover staat dan wel een sfeervolle zaak.

Voor de service een 6: het serveren van de bitterballen kostte best wel veel tijd en de bediening is erg druk, wel waren ze telkens op tijd met het vullen van ons wijnglas :).
Norman V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Leuk kleine tent. Voorgerecht brood met aioli, meest karige versie ooit(niet nemen dus). Daarna de Huf burger en spareribs genomen. De burger is precies zoals een burger moet zijn, lekker sappig en met de juiste ingrediënten(perfecte bacon). De spare ribs zijn één van de lekkerste ooit, zowel het vlees als de marinade zijn top. De bediening kon beter, niet altijd even oplettend.
Ingmar H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Op vrijdag gebeld of we de dag erna met 12 man konden komen eten. Dit was geen probleem en er werd meteen nagedacht over de manier waarop de hele groep sowieso tegelijkertijd te eten kon krijgen.

Bij binnenkomst werden we begroet door vriendelijke bediening en een krijtbordje met onze reservering erop. Zeer leuke aankleding en erg gezellige sfeer. Er werd gevraagd of we graag een selectie een hapjes vooraf wilde hebben, uiteindelijk waren die prima smakelijk (brood, bitterballen etc.). Daarna had op een enkeling na iedereen de spareribs als hoofd. Zonder grap de beste spareribs die ik ooit heb gegeten. Het bot was niet op te pakken, zonder dat het vlees op de geserveerde plank bleef liggen, zo mals! De hele groep was erg enthousiast, de jongens die biefstuk hadden waren hier ook zeer over te spreken.

Over het algemeen dus een gezellige zaak, leuk personeel, heerlijk eten en goed betaalbaar! Hier kom ik zeker terug.
Johanv1 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Mooie plek, what you see is what you get. Goede gruner veltliner, bitterballen als voorgerecht grappig, niet bijzonder. Hoofdgerecht fish and chips komt te laat, waarbij de serveerster doodleuk voorstelt dat ik dan maar alvast begin aan een stukje van de vis van mijn buurvrouw... Ik weet niet. Fish is later veel te vet gebakken, frietjes slap. Ik vind het geen aanrader. Ondanks het feit dat mijn tafelgenoten erg enthousiast zijn over de vloeibare toetjes lijkt dit weer yet another hippe tent te zijn, waar we over een jaar waarschijnlijk niet meer naar om kijken...
Ikbenproever J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wat een originele tent, toffe aankleding. En grappige gerechten! Vooral de milkshakes (toe) zijn zooo lekker.. Je kan hier kennelijk tot heel laat eten.. Goed om te weten. Hamburger gegeten.. Zo hoort een hamburger eruit te zien én te smaken! Kaasfonduetje ziet er ook leuk uit.. Misschien neem ik die de volgende keer.. Is Huf een aanrader? JA !
Joey T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Leuke tent! Vriendelijke bediening, heerlijke hamburger! Leuke plek om met vrienden heen te gaan, voor het stappen. Maar zeker ook geschikt voor andere gelegenheden. Je kan hier ook gewoon een drankje doen met lekkere borrelhapjes!
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Bar huf is een heerlijke tent voor wie vooral gezellig een borrel wil doen en daarbij een hapje eet. De wijnen waren namelijk erg goed en het eten ook prima. De kaart is eenvoudig, maar helaas iets prijzig aangezien je side dishes zoals friet en salade apart betaald. Philly steak met krokante frietjes waren prima voor de setting, geen culinair hoogstandje. Bediening is overigens super vriendelijk en zelfs amicaal zonder storend te zijn.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Bar Huf zag er gezellig uit en met een no-nonsense interieur leek het alles in zich te hebben voor een ongecompliceerde lekkere hap met een groep vrienden. Bonus was de old skool R&B die op de achtergrond klonk.
De bediening bestond uit een enkele dame die er niet veel plezier in leek te hebben. Het voorgerecht bestond uit popcorn, gesneden worst, plakken boter (?) en vegetarische kroketjes. Niet bijzonder. Het menu was lekker eenvoudig, hamburgers of kaasfondue en omdat het eenvoudige gerechten zijn kon dat voor de prijs maar 1 ding betekenen: top kwaliteit..dacht ik.
Ik koos de kaasfondue. Het gerecht liet veel te lang op zich wachten en toen het eindelijk kwam zag het er leuk uit. Een klein potje met daaronder een waxine lichtje, wat gesneden brood en wat groente. Eenvoudig dus dan moet de fondue dus ge-wel-dig zijn..dacht ik. Het bleek een lauwe en saaie, smakeloze kaasfondue maar vooral veel te weinig! Het was een bodempje in een klein kommetje dat met 4 stukken brood al leeg was. Het eten in Bar Huf was daarom erg teleurstellend.
PeterSmeets .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Enkele tijd geleden op een zondag gegeten bij Bar Huf, Waren er nogal vroeg i.v.m. de terug reis van wat familie maar eerst even lekker geborreld en daarna goed gegeten. Het eerste waar ik fan van werd was de gezellige sfeer van deze bar en de vriendelijke bediening die veel wist over de verschillende dranken die wij bestelden. Vervolgens prima gegeten met allemaal wisselende gerechten, iedereen was louter positief alleen de frietjes hadden iets minder zout gemogen maar die kregen wij toch al bijna niet meer op door de goed gevulde porties!

Mocht je zin hebben in een gezellig avondje op een makkelijk bereikbare locatie in Amsterdam met leuke service voor een betaalbare prijs is Bar Huf de place to be!
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Afgelopen vrijdag heb ik met 8 vrienden super leuk gegeten bij Bar-Huf. Het was een top-avond. Druk, gezellig, sympathieke bediening, lekker eten. Het concept is een snackbar van hoge kwaliteit. Dus geen fancy diner, maar wel goed, smakelijk en gezellig eten met je vrienden. Ongecompliceerd.
Wij hadden etagères met 'snacks' en ik nam daarna een krab-burger, precies zoals je hem hebben wilt. Als toetje een frisse mini-milkshake mini-chocolate-cakeje, leuk.
Aanrader.
T J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Met hoge verwachtingen naar bar HUF geweest om die lekkere hamburger te eten. Bij binnenkomst voel je meteen de gezelligheid en gastvrijheid. Helaas moesten we na het bestellen een uur wachten op onze hamburger, echter was de hamburger wel lekker!
Freek0303011 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Bar HUF is op zich een leuk restaurantje, met een beperkte, maar niet onaardige kaart. De kwaliteit van het eten overstijgt het niveau van het gemiddelde eetcafe, maar dat doen de prijzen ook. De stijl is wat pretentieus, en dat kan niet altijd waargemaakt worden.

De Philly Cheese Steak was flauw qua smaak en de kaasfondue met paddestoelen en rauwe groente was precies dat: gesmolten kaas, paddestoelen erin, en een paar stukken rauwe groente ernaast (beiden €15+). Niet bijzonder indrukwekkend dus, ondanks dat de uitstraling van de bar meer lijkt te beloven (op de gevel staat al vermeld dat ze worst van Brandt en Levie gebruiken). Zo presenteert HUF zich, in de media, maar ook door het decor, als een stijlvol en smaakvol alternatief voor de vette hap na het uitgaan. Op zich een prima idee, maar de keuken blijkt desondanks toch vroeg te sluiten voor het gemiddelde uitgaanspubliek (veel is na 23:00, op dinsdag, niet meer te bestellen). De bediening is informeel en vriendelijk en de inrichting volgt de richtlijnen voor wat momenteel 'hip' is: zorgvuldig onafgewerkte materialen en een beetje rauw. Kortom: niet onaardig, maar ook niet indrukwekkend - en dat zou nu juist zo leuk moeten zijn van een nieuw restaurant.