Hudsons - American Fine Dining

Meer informatie over restaurant Hudsons - American Fine Dining

7,1
Berrie W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Na een wat mindere ervaring in een restaurant in Almelo, wilden wij alsnog een bakkie koffie en wellicht een borrel doen ergens anders. We waren al langs hundsons gelopen en zag er erg goed uit, dus maar naar binnen gestapt. We waren wat later op de avond en vroegen of we nog wat konden drinken, was geen probleem. Ontvangen door een zeer vriendelijke man en meteen een bestelling opgenomen. Bestelling werd ook meteen gebracht, echter miste nog mijn likeur bij mijn koffie. Nadat we al een wat mindere avond hadden gehad, wordt je hier heel gevoelig voor. De kelner was net druk bezig met een andere tafel, en we probeerden zijn aandacht te krijgen, maar dat duurde even. Na een tijdje toch aandacht gekregen en gevraagd waar mijn likeur blijft. Hij was het helemaal vergeten en bood meteen zijn excuus aan en dat het hem speet. Vroeg of ik nog een bakkie koffie wilde en dat ik die van hem kreeg. Een super reactie en meteen super opgelost, maakte ineens de avond weer helemaal goed. Door de goede service en sfeer toch nog even gebleven en wat gedronken. Komen zeker binnenkort nog eens terug om een hapje te gaan eten. Het restaurant ziet er erg zeer goed uit en prima service.
Erick83 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Nadat de vertrouwde all-you-can-eat tapas aan de Grotestraat volgeboekt was, gingen wij verder op zoek naar een ander restaurant. Vlakbij troffen wij Hudsons, american fine dining. Na binnenkomst viel meteen op dat men bij het restaurant veel aandacht heeft geschonken aan de aankleding en de inrichting. Het is er bijzonder en sfeervol, maar toch ook netjes overzichtelijk.

De kaart is uitgebreid met de nadruk op een aantal hamburgers en een aantal steaks. Genoeg keus is er in ieder geval wel, ook voor mijn vegetarische tafelgenoot.

Voor het eten kozen we voor wat simpele hapjes vooraf en een paar interessante hoofdgerechten. Vooraf vielen vooral de calamares in de smaak, die in een ruime portie kwamen en uitstekend waren klaargemaakt. Ook de huisgebakken broodjes die je voorafgaand op tafel krijgt smaakten goed.

Als hoofdgerecht had ik de pork ribs, langzaam gegaarde spareribs. Deze waren prima van smaak en er was voldoende. De hoofdgerechten werden vergezeld door een bakje patat en wat coleslaw. De coleslaw was helaas niet zo smaakvol (mijn tafelgenote vond het ronduit vies) en ook de hoeveelheid was beperkt, net als de groente die bij het gerecht kwamen. De nadruk ligt duidelijk op het vlees en de patat. De huisgemaakte patat was wel lekker. Omdat de porties fiks waren, besloten wij af te zien van een nagerecht, ook omdat de nagerechten op de kaart niet bijzonder tot de verbeelding spraken.

De bediening was telkens zeer hartelijk en deed het werk goed. Ondanks de drukte en het beperkte aantal personeelsleden kregen wij niet de indruk dat we tekort kwamen of lang hoefden te wachten. Uiteindelijk een prima etentje gehad.
Neal N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Vanavond spontaan eens besloten te dineren bij Hudsons. Zo spontaan dat we ook zo binnen zijn gestapt met zn tweeen. Geen enkel probleem we mochten een tafel uitzoeken in de idyllische binnentuin. De bediening was er vrij vlot en na het opnemen van de drankjes kregen we wat ietwat sloffe broodjes met een kruidenboter. Als vooraf bestelde ik de steak tartare en mijn tafelgenote de carpaccio XL. Ik probeerde dr nog om te praten maar gelukkig is ze heel standvastig. Mijn steaktartare was dan ook niet heel bijzonder. Het werd geserveerd met een 6 tal schaaltjes gevuld met een mosterd, kapertjes, gesnipperd uitje, selderij(bediening zei toch echt basillicum?), worcester sauce en augurk blokjes. De steak tartare zelf was niet op smaak gebracht. Geen snufje zoet of peper. Ook stond het niet op tafel en heb er uiteindelijk zelf om gevraagt. De carpaccio was vond mijn tafelgenote smakelijk. Een grote portie carpaccio met alles wat erbij hoort, behalve de peper dan die stond er niet... Als hoofd namen we het de rack van speenvarken en de tournedos. De tournedos had ik bij een eerder bezoek al eens gehad en was toen erg smakelijk, niet hemels. Mijn tafelgenote sloot zich hier geheel bij aan. Dit maal nam ik dus het speenvarken, ook hier weer weinig smaak. Het sausje moest de smaak van het gerecht bepalen wat ik persoonlijk zonde vind bij zo'n mooi stukje vlees. De overigens weinige groentes die geserveerd werden bij het gerecht waren ook nog slecht of eerder het idee niet geblancheerd, waardoor ik ellenlang moest kauwen op een stukje bleekselderij. Een vriend is nog aangeschoven voor een drankje en werden dus ondertussen met z'n drieen enigzins hoopvol en enthousiast voor een overheerlijk nagerecht. Toen de desserkaart gepresenteerd werd hebben we er alle drie uitvoerig naar gekeken. We hebben uiteindelijk alle drie voor een "Key West Coffee" gekozen. Ik had meer spanning verwacht in de dessertkaart, maar ook van Hudsons. Wetend wat er was en wat er achter dit super ingerichte, sfeervolle en gastvrije horeca bedrijf "schuilt" had ik meer verwacht!
MellanieB .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Met twee personen gegeten bij Hudson. Ontzettend genoten van de relaxte sfeer en de aankleding van het restaurant. Erg vriendelijke, nette en vlotte bediening zonder dat men de hele tijd rond je tafel hangt. Het eten was grandioos, meer dan voldoende en zeer smakelijk. Ruime porties; wij hadden het knoflookbrood en de uienringen vooraf, een gewone burger en een vegetarische variant en ijs na en we zaten echt helemaal vol. Inclusief drankjes waren we 60,- kwijt, dat is een prima prijs voor het totaalpakket! Aanrader, dus!!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Getwijfeld of ik het eten een zes of een zeven zou geven. Ik ben toch niet voor het voordeel van de twijfel gegaan en kom uit op een (ruime) zes.
Wat hebben we gegeten? Mijn twee tafelheren kozen voor de kippensoep, ze waren er tevreden over. Zelf koos ik voor "tuna Chinatown", het was een smakelijk gerecht maar niet hemels of groots.
Eén van mijn tafelheren had als hoofdgerecht de t-bone en was daar zeer te spreken over. Andere tafelheer en ik kozen voor een burger met Lewinskytopping. Ook dit gerecht was smakelijk maar niet hemels of groots. De koolsalade was uitgesproken saai en de frietjes waren goed.
Alle porties waren behoorlijk groot dus als je van veel eten houdt moet je naar dit restaurant. Het dessert hebben wij overgeslagen.
De service was goed, vriendelijke en vlot.
De entourage van de zaak is aardig maar ook niet heel erg bijzonder.
Al met al een middenmoter met een behoorlijk prijskaartje. We verlangen terug naar de oude formule van deze zaak, Casa Santa Maria want dat was Hudsons voor het Hudsons werd.
SDRK .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voor het eerst in dit nieuwe restaurant geweest. Zonder reservering, maar dat was geen probleem, ondanks de drukte.
Het restaurant "met 50 sterren" ziet er van binnen geweldig uit. Behalve de kaart met burgers, steaks en andere producten van de grill en het personeel dat zich bij naam voorstelt, heb ik echter geen typisch Amerikaanse sfeer kunnen ontdekken. Daarentegen: wat is dan typisch Amerikaans?
Overigens is de keuze op de kaart enorm.

De voorgerechten waren prima: Tonijn tartaar en carpaccio. Smaak was goed, al viel de mayonaise bij de tonijn tartaar een beetje uit de toon.
De hoofdgerechten waren een Kreeft&Steak die fantastisch smaakten, en een burger met JFK topping. Die laatste was goed, maar ook niet bijzonder.
De cheesecake als dessert was een succes. Erg lekker!

Al met al een prima avond gehad voor ongeveer 100€ inclusief een paar drankjes.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op een drukke Vaderdag voor de eerste keer bij Hudsons gegeten. Een nieuw concept en een verbouwing later wilden we graag kijken hoe Casa Santa Maria is omgeturnd tot Hudsons. We konden boven zitten in een rond zitje, mooie kleuren, warm maar toch modern. De menukaart is erg uitgebreid waardoor het lastig kiezen is, het lijkt allemaal heerlijk. Ik besluit de ceviche te nemen. Lekker licht en subtiel van smaak. Voor het hoofdgerecht kies ik voor de lamsrack met gepofte aardappel. Mijn tafelgenoot bestelt de steak and lobster. Tot grote hilariteit krijgt hij al voor het voorgerecht een schort om met daarop een knalrode kreeft, met daarbij een toolkit waar verschillende soorten gereedschap in liggen om straks de kreeft mee te ontmantelen. Een andere tafelgenoot bestelt de kip aan het spit, niet wetende dat het dan ook echt een hele kip is van het spit. Amerikaanse porties zullen we maar zeggen...

De lamsracks waren nog redelijk rood van binnen, gelukkig houd ik daarvan. Enig minpuntje was dat ik er toch frietjes bij had gekregen terwijl ik de gepofte aardappel had besteld. Goedlachse gastvrouw Gerlinde lost het zonder problemen op en spoedig werd dit hersteld. Prima.

Hoewel ik wel redelijk vol was, leek mij de pancake party toch te leuk om niet te bestellen. 3 lekkere dikke fluffy pannenkoekjes met maple syrup, lekker met bosbessen erbij maar er ook in meegebakken. Inmiddels waren we de laatste gasten boven dus zijn we een wandelingetje gaan maken om te zien hoe de verbouwing heeft uitgepakt. De gastvrouw zag dat en we kregen gelijk een rondleiding. Erg gastvrij. Omdat het Vaderdag was kregen we ook nog een fles Limoncello mee voor thuis. Op weg naar buiten hebben we nog even onze naam op de muur in de gang geschreven, gewoon omdat het mocht. Een geslaagde avond!
Lindie S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Het eten was goed, vooral de Amerikaanse klassiekers zoals de hamburgers en de biefstukjes waren heerlijk. Er staan ook andere gerechten op de kaart maar die waren niet zo bijzonder en daarom vrij prijzig.

Het duurde lang voordat het eten kwam, maar het personeel was erg vriendelijk en legde uit dat het een uitzonderlijk drukke avond was, dit maakte veel goed.

Het restaurant is nieuw en erg stijlvol ingericht. Er is een mooie binnentuin. Minpunt is dat gasten met stift op de muur in de gang mogen schrijven, dit doet af aan de mooie inrichting.
Marietje01 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Eten matig. Vlees was prima en de jus ook. De rest erg gemakkelijk. Toetje met crumble was slof ws. er lang voorbereid. Gerechten waren niet compleet met wat er op de kaart stond. Bediening vriendelijk, maar erg lange wachttijden. Voor die prijs zijn er betere restaurants in Almelo