Hudson Bar & Kitchen Zoetermeer

Hugo de Grootlaan 2 2729 NC Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Zoetermeer

Hamburgers American style

Omgeven door houten balken waan je je hier in de schuur van een Amerikaanse ranch. Maar wel eentje waar excellente burgers van de grill komen. Hier eet je vlees zoals je dat niet op veel plekken geserveerd krijgt. Mals en sappig, precies zoals een hamburger hoort te zijn. Of je hier nou komt voor een snelle koffie, een zakenlunch of een gezellig familiediner; je zit hier helemaal goed!

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Zoetermeer

Maandag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
6,1
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Een teleurstellende lunch bij Hudson. Het was redelijk rustig, maar toch te druk voor 1 serveerster. Ze deed erg haar best, maar was duidelijk niet ervaren genoeg. Dus geen kritiek op deze jongedame, maar wel op de manager die haar in haar eentje laat werken. We kwamen om 14 uur binnen voor de lunch. We vroegen om 4 prosecco. We verwachtten een lichte drank met bubbels, maar we kregen een rode cava. Op zich erg lekker, maar het was fijn geweest als het van te voren even was gevraagd of dat ook goed was. Het eten kwam pas om 14.45u. Helaas ging er met het uitserveren iets mis, waardoor 3 borden op de grond belanden. Heel vervelend voor de serveerster, maar ook voor ons. Het duurde daardoor nog langer voordat we konden eten. Uiteindelijk hadden we om 15 uur ons eten. Plus een glaasje prosecco van het huis, dat maakte wel weer veel goed.
GeLa .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Op zondag 26 maart 2017 heerlijk gegeten in Hudson Bar en Kitchen te Zoetermeer. We hadden gereserveerd en kregen keurig een tafeltje aan het raam. Warm broodje met aioli vooraf en een goed glas zoete wijn. Daarna gingen we voor de smashing salmon en garnalen en ossenhaas stukjes aan een spies. Daarbij kregen we ieder een porseleinen beker met eigen gemaakte frites met mayo, curry, tomatensaus of worchester. Alles gepresenteerd op een prachtig ludiek porseleinen bord. De smaak was voortreffelijk en de frites waren goed op temperatuur. De zalm was enigszins geroosterd, maar goed van smaak.
De salades waren vers en lekker fris van smaak. Als toetje: cheese cake met ijs en warme bladerdeeg met ijs. Beide voortreffelijk.
Al met al lekker gegeten. Het restaurant heeft wel iets weg van een jongeren "eet-schuur", maar dat komt natuurlijk dat 80% daar komt voor de hamburgers.
Leuke vlotte bediening, goede keuken, echt een aanrader.
Het was voor ons de eerste keer maar we gaan zeker terug.
Kwaliteit-prijsverhouding is goed.
Evita T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We eten hier graag. Laagdrempelig, een kaart die ons aanspreekt en bediening altijd met een lach. Voor wie van hamburgers houdt: dit is een aanrader. Zeer kindvriendelijk en goed bereikbaar. De special mag van ons wat vaker doorwisselen, maar het zijn wel altijd verrassende gerechten. Toetjes zijn een aanrader!
Carel S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
lekker gegeten met mijn dochter op mijn verjaardag en betaalbaar en vriendlijk peroneel een leuke tent alleen te weinig parkeer plek
Michel Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op zaterdagavond gegeten. Geen succes. 50 minuten gewacht op voorgerecht (1 bakje nachos) en ruim 1.5 gewacht op het hoofdgerecht (2 burgers). Personeel en keuken niet in staat om te gaan met drukte. Jammer.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Afgelopen vrijdagavond zijn we hier geweest met vrienden. Ik had gereserveerd, wat echt nodig is, want de hele tent zat vol. Het duurt wel erg lang voordat je de kaart krijgt. Ook als je iets wil bestellen, moet je er erg lang op wachten. Het personeel is erg vriendelijk, maar onderneemt geen actie als er een glas leegstaat.... We moesten dus ook een paar keer iemand aantikken als we een drankje wilden bestellen. Gelukkig wordt alles goedgemaakt door de kwaliteit van het eten. Superlekker! De rosé smaakte ook erg goed. Je wordt niet weggekeken, wat ook heel fijn is. Dit restaurant zeker aan te raden, maar je moet geen haast hebben...
CorneKlaassen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Bij de opening van het restaurant 2 maal bezocht, het eten was ok (na lang wachten) echter de bediening ondermaats (vriendelijk maar missen ervarenheid). Nov 2016 toch maar weer geprobeerd, en alles was nu dik in orde terwijl het restaurant ook nog eens vol zat. Ga zo door, vanavond 22 december 2016 gaan we het opnieuw proberen
CorneKlaassen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
22 december 2016 wederom een leuke ervaring. Restaurant was goed bezet voor een donderdag de week voor kerst, erg gezellig. Bediening en eten was weer goed voor elkaar. Oa Spareribs, Chopped en een Mr Big Burger. Milkshakes en desserts wel wat prijzig. Locatie is top en sfeervol.
AAW .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De spareribs vielen niet van het bot. Je moest je best doen om het vlees er vanaf te krijgen. Het schaaltje waar de patat in zat, daar was een stuk vanaf gebroken. Voor het zelfde geld bezeer je je eraan. Ik zou kapot servies niet door gebruiken. En de kinderen hadden dorst. Ik heb limonade besteld maar na een tijd was er nog geen drankje. We hebben het nogmaals gevraagd. Na een half uur nog niets. Toen er een serveerster kwam vroegen we naar de manager. Zij kwam eerst met het verhaal dat mensen het lekker vinden als de spareribs wat taai zijn. Ze willen flink kluiven. Vervolgens toen de discussie gestart was zei ze: "ik weet dat we taaie spareribs hebben maar dat kan ik zo niet verkopen dus op de kaart staat mals". Over de drankjes zei ze: we hebben het druk dan kunnen ze het zelfs 2x vergeten. waarop wij zeiden misschien wat minder tafels of meer personeel? Al met al geen aanrader!
Richard1503 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vanmiddag (27-10) wilden we even een snelle lunch nuttigen en kwamen bij deze zaak terecht. Er zaten 2 twee tafeltjes van 2 personen en het meisje dat liep te bedienen zei ons dat we een tafeltje konden uitzoeken. Eenmaal aan tafel zagen wij dat we een schijnbaar gebruikte tafel hadden uitgekozen. Broodkruimels, vet op tafel, kringen van rodewijn en servetten onder tafel. Het meisje in kwestie vroeg ons wat wij wilde drinken en wij bestelden 2 cappuccino en een jus d'orange. Toen zij terug kwam en onze dranken neerzette vroeg ik haar of ze onze tafel even schoon wilde maken. Duidelijk geïrriteerd zei ze "prima", ze draaide haar hoofd om en liep weg om vervolgens terug te komen en zonder iets te zeggen met een glassex spray over onze tafel te gaan terwijl de koffie en jus nog midden op tafel stonden.
Dit gedrag in de eerste 5 minuten dat we binnen waren was niet alleen lachwekkend maar gewoon werkelijk te onbeschoft voor woorden. Niet heel verbazend dus dat hier maar 4 gasten zaten te lunchen!
Wij hebben onze jas gepakt en zijn direct vertrokken.
Ik zit al 30 jaar in de horeca en hospitality maar dit heb ik nog nooit meegemaakt :-) het leek er echt op dat ze het expres deed......
Ik zou hier maar heel snel actie op ondernemen, op deze manier houden jullie het niet lang vol.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Redelijk lekker eten, geen vraag gekregen hoe burger te bakken :( mooie beetje te moderne zaak, weinig sfeer. scherper management nodig . Niet veel home-made, veel groothandel spul. verassing bij kindermenu zou later komen, kwam niet. Voor een okee burger herhaling vatbaar, daarbuiten niet.
ivanmunster .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ook op 1 september hier gegeten. Bediening laat veel te wensen over het was een prachtige avond dus het zat goed vol. Daar zijn ze niet op voorbereid. Voor zo'n groot restaurant moet je meer bediening hebben. Eten was ok. Voor een restaurant dat pretendeerd "amerikaans" over te komen zijn de porties niet zo groot, mensen stonden te wachten om naar een aangewezen plaats te worden begeleid en bestellen liet ook nogal lsng op zich wachten. Wij hadden uitzicht op de keuken en het eten stapelde zich op bij de afgifte. Bij het vragen (2x) om de rekening waar er niemand kwam opdraven. Uiteindelijk kwam er dan iemand met de rekening, zonder pinapparaat, was het ook nog niet eens onze rekening. Gezien andere recencies moet ik toch wel concluderen dat de eigenaren/ managers niets maar dan ook niets doen om de service en de bediening te verbeteren. Waisted opportunity....
Denk niet dat ik snel terug kom en zeker geen aanbevelingen doe aan vrienden.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Ongelooflijk dat men bij Hudson een dergelijk slechte bediening heeft. Je zou denken na al deze mindere recensies dat er wat oogluiken open zouden gaan. Het eten is goed, daar mankeert het niet aan, hoewel ik 13,50 voor een hamburger met friet aan de stevige kant vind. Ik verbaas me erover dat er 3 serveersters in 15 minuten diverse keren langs een tafel met 5 man lopen en dat ze niet constateren dat er geen menukaarten in handen zijn en dat er geen drankjes staan. Eindelijk werd er 1 wakker en zei, "ik kom zo bij u" Dat duurde ook nog 5 minuten voor ze onze kant op kwam met 5 menukaarten maar het toch nodig vond onderweg eerst bij een aantal andere tafels te gaan praten. Ik stond al op om te vertrekken maar gelukkig zag een andere dame dat en greep in. Hoera! Na het bestellen duurde het overigens behoorlijk lang voordat het eten daadwerkelijk gebracht werd. Ook knullig is dat er regelmatig een jongeman overal kwam vragen wie nou de nacho's besteld had. Eerlijk is eerlijk, het ziet er leuk uit en het eten is goed maar wat is het jammer dat er zo'n knullige bediening is. Overigens zijn ze wel vriendelijk maar snappen het gewoon niet. Verloren kans want voor mij een reden er niet meer heen te gaan. Tip aan de eigenaar, geef je personeel wat training en wordt wat klantgerichter. Ten eerste verdient je mooie tent dit maar vooral je klanten.
Rosanna S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik schrijf niet vaak een review, maar dee avond was zo dramatisch dat ik het niet kan laten. Bij binnenkomst bij Hudson was alles netjes en naar wens. Tot het moment dat we ons eten wilde bestellen. Het duurde minimaal een half uur voordat iemand het eten op kwam nemen. Vervolgens kregen we onze burger maar geen bestek. Na 20 minuten besloten we zelf maar het bestek uit de bestekbakken te halen omdat ons eten anders koud werd. Na het eten wilde we nog wat te drinken bestellen. Maar na een uur wachten ben ik zelf maar naar de bar gelopen. De serveerster zei dat ze er zo aan kwam (geen excuses). Maar onderweg naar onze tafel vond ze het belangrijker nog met haar collega's te praten en zei na 10 minuten tegen ons: ''Oja jullie wilde bestellen he?''. Na ons drankje wilde wij best nog een drankje. Maar weer na 45 minuten wachten ben ik zelf naar de bar gelopen om te zeggen dat dit al de tweede keer is dat wij moesten wachten tot iemand ons kwam helpen. Het meisje lachte in mijn gezicht en het enige wat ze zei was: ''Ha! Ja daar kan ik je geen ongelijk in geven''. Na deze opmerking heb ik meteen de rekening gevraagd. Wat een dramatische avond was dit. En zelfs na een aantal keer dit aan te geven hebben wij nooit een excuses gekregen. Wij komen hier NIET meer terug!
Tiw .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vandaag een zeer geslaagde high wine beer gehad hier. Heerlijke en goed samengestelde hapjes..keuze uit alle soorten wijn en uitgebreide keuze aam bier hierbij. Genoeg personeel aanwezig, en allemaal even vriendelijk en beleefd. Bij elkaar dus een zeer geslaagde middag/avond gehad hier
Berk10 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Voor het eerst bij Hudson gegeten. Dat viel erg tegen. Ons voorafje ,brood met aioli hebben we om moeten vragen , de wijn was toen al op. En toen begon het wachten op het hoofdgerecht. Dit duurde zo lang. Gevraagd, maar er werd niets mee gedaan. Het was druk en er was een zieke zei degene die bediende. Na verloop van tijd aan een ander gevraagd waar onze bestelling bleef. Die is gaan informeren en kwam terug met de mededeling dat onze bestelling niet doorgekomen was. Excuses, drankje van het huis( netjes) De hamburgers die kwamen waren uitgedroogd, veel te veel doorbakken. De bediening durfde ons niet meer te vragen of we de dessertkaart nog wilden zien! De jongen die onze bestelling had opgenomen kwam aan onze tafel fluisteren over de drukte, dat hij alleen moest bedienen en dat het in de keuken ook allemaal niet goed ging.
Voor ons geen tweede keer Hudson meer.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij wonen in Zoetermeer maar niet eerder hier geweest. We zijn bij Hudson geweest op Culinair Zoetermeer. Zeer verassend. Vriendelijke en alerte bediening, mini hamburger en mini vega hamburger gegeten. Zelden zo'n lekkere vegatarische burger gegeten, complimenten.
SenP .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op Vaderdag voor de tweede keer bij Hudson Zoetermeer gegeten. Het eten was wederom helemaal prima; daar is weinig op aan te merken. Kwalitatief prima eten voor een prima prijs. Het is alleen steeds erg lang wachten tussen de gangen door, en niet alles komt tegelijk waardoor de een al zit te eten terwijl de ander nog op zijn dessert moet wachten.
Eén van de mensen van ons gezelschap was die dag jarig; bij de bediening dat aangegeven voor de bestelling van het dessert en gevraagd of ze iets speciaals konden doen. Er werd toen één bolletje ijs in een klein bakje met een sterretje gebracht, een half uur voordat de rest van het dessert kwam. Bovendien werd hier € 1,50 voor in rekening gebracht, in plaats van dat er een sterretje op het bestelde dessert werd gedaan. Erg teleurgesteld...
Lisa_Green .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wat een domper! Op vaderdag gingen we uit eten met onze 2 jarige dochter. Het begon goed. Lekkere voorgerechten. Mijn man ging met mijn dochtertje op het springkussen. Ideaal tijdens het wachten. Maar om 1915 ruim een uur na ons voorgerecht, waarbij overigens het hoofdgerecht van mijn dochter niet was gekomen, ging het toch wel erg lang duren. De jongen aan wie ik vroeg hoe lang het ging duren kwam nooit meer terug. 10 minuten later aan een collega gevraagd. Die reageerde heel geïrriteerd. Het is druk. Ja duh dat zie ik ook. Maar als mensen die later komen eerder eten hebben en je zit daar met een kleine meid.... dan moeten ze de keuken aanpassen aan drukte of mensen weren. Zij ging het dan wel vragen en vertelde ons dat het nog in de oven moest gaan. Ruim 1.5 uur tussen gerechten vind ik echt bizar. Uiteindelijk maar weg gegaan. Mijn kindje had nog steeds niets gegeten dus we zijn maar naar de snackbar gegaan want we hadden patatjes beloofd. Jammer dat vaderdag zo moest eindigen.
Enige nette was nog dat we het voorgerecht niet hoefden te betalen.
Andre En Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Dinsdag met mijn twee zoontjes bij Hudson gegeten. De borden gingen schoon de keuken in, dus dat is een prima teken! Wij vonden het heerlijk. Ik ben vegetarisch en de Vega burger viel in de smaak. Wij komen zeker nog eens!