Hudson Bar & Kitchen Zoetermeer

Hugo de Grootlaan 2 2729 NC Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Zoetermeer

Hamburgers American style

Omgeven door houten balken waan je je hier in de schuur van een Amerikaanse ranch. Maar wel eentje waar excellente burgers van de grill komen. Hier eet je vlees zoals je dat niet op veel plekken geserveerd krijgt. Mals en sappig, precies zoals een hamburger hoort te zijn. Of je hier nou komt voor een snelle koffie, een zakenlunch of een gezellig familiediner; je zit hier helemaal goed!

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Zoetermeer

Maandag t/m Zondag

6,6

Jouw recensie over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Zoetermeer

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Met 3 personen heerlijk gegeten. We kwamen af op the Special; The Tyrolean; een Oostenrijkse kalf schnitzelburger met sauerkraut etc.maar helaas bleek er nog maar 1 voorradig te zijn. Geen ramp, want er was keuze genoeg.
Naast de special kozen we de Mr. Big ( het vlees was goed maar had iets meer gekruid mogen zijn ), en een enorme combo van diverse vleesgerechten; was bijzonder goed.
We begonnen trouwens met een portie Nacho’s die we gedeeld hebben; was zeer royaal en rijkelijk belegd met sauzen en kaas; was zeer smaakvol!
We hadden van begin tot eind 1 vaste serveerster die bijzonder vriendelijk en bekwaam was en zeer oplettend. Voor herhaling vatbaar!
Isabel D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
AUB HUDSON: doe wat aan je salades! Ik had een Ceaser Salade besteld en het was echt vreselijk. Ik kreeg 4 sla bladen, en wat mini croutons en wat tomaat om het op te vullen.. EN THAT'S IT. Helemaal geen lekkere dressing of wat spannends er tussen. Ik heb nog nooit zo'n saaie salade gegeten in mijn leven! BAH
A.C O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vandaag 2e Kerstdag hier met 19 man deelgenomen aan het kerstdiner. Klasse, vlotte en vriendelijke bediening en buitengewone kwaliteit. Dit bedrijf is een topper en weet wat gastvrijheid en dienstverlening betekent. Onze oprechte dank voor een heerlijke avond.
Ton Oosterveen
John Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vaak gegeten, lekker dichtbij, prijswaarde is goed. Echter over de service betreffende reserveren buiten Iens om hebben wij als loyale gast toch wel een heel heel slechte ervaring. Eigenlijk kan het niet. Vorige week opgebeld voor een reservering op 1e Kerstdag, we zouden terug gebeld worden was het bericht van een medewerkster door de manager. Echter géén reactie. Na een dag nogmaals gebeld, wegens drukt kon alleen de voicemail ingesproken worden. Dus maar gedaan, echter werd er wederom géén contact opgenomen. Dus maar de stoute schoenen aangetrokken door twee dagen geleden nogmaals te bellen. Gelukkig géén voicemail en we werden direct door een medewerkster naar de manager doorverbonden. Die ons doodleuk meldde, we zij al sinds drie weken geleden volgeboekt. Dat kan, maar waarom bericht je dit niet of zeg je het niet.... Een wrange smaak, voor een zaak waarvan het concept goed is, maar er zeker qua klantvriendelijkheid en service diep onvoldoende is.... Dus als buur, nooit geen Hudson meer, liever een stukje verder weg, naar een gelegenheid waar je op kan vertrouwen en de klantvriendelijke/service hoger in het vaandel staat.... Een dikke min Hudson en een grote uitdaging om dit in 2018 op een hoger plan te tillen..
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Gisteren hier geluncht. Wij zochten een leuke locatie voor in de weekenden te gaan brunchen/lunchen aangezien we pas in de omgeving zijn komen wonen, dus bij dit restaurant uitgekomen.
Gevraagd om de lunchkaart, ober gaf aan dat de kaart vernieuwd was en dat deze pas 2 dagen oud was. Nou wij zijn benieuwd geven we aan.
Er stonden genoeg lunchgerechten op. De keuze viel op 1 Mr Big (hamburger) en een kate's choice (2 spiesen kipsateh met homemade pindasaus en friet). Toen ik dit bestelde vroeg de ober of ik er friet bij wilde. Ik zei, op de kaart staat: de vleesspiesen worden geserveerd met pindasaus, salade en friet. Toen zei de ober: nee met de luch zit er nooit friet bij. Ik was wat beduusd en gaf aan dat ik wel friet bij mijn sateh wilde. Het eten werd gebracht en er was een soort stenen potje friet (ongeveer de helft dat in zo'n plastic snackbar bakje gaat) bij geleverd.
De hamburger was prima, een goed stuk vlees, goed vers broodje, gebakken eitje erop en goed gebakken. De vleesspiesen waren niet heel bijzonder, flauw en niet echt als sateh aan te merken. Persoonlijk had ik wat grotere spiesen verwacht (op elke spies zaten maar 5 stukjes kleine kip).
Nadat ik om de rekening gevraagd had, bleek dat het portie patat toch op de rekening te staan en zelfs voor 3,50 euro. Ik heb er niks van gezegd omdat mijn vrouw en ik haast hadden, maar wanneer je op een lunchkaart aangeeft dat er friet bij een gerecht zit, moet je de friet niet extra berekenen.
Het is een hele mooie locatie om te eten maar al met al voor een (kleine) lunch met 1 drankje p.p. is 40 euro een hoop geld. Dit weegt zeker niet op tegen de kwaliteit.
Jammer maar nooit meer!
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Met 4 volwassen en 2 kinderen genoten van een high wine. lekkere hapjes, goed glas wijn en behoorlijke hoeveelheid. Ook leuk aandacht besteed aan het welkomstdrankje voor de kids. Dit gaan we vaker doen!
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Met een groepje van 7 man gaan eten. Groot terras, mooie, hoge ruimte. Vriendelijk personeel. Eten is goed. Alleen een van de steaks was niet medium well-doen gebakken zoals gevraagd. Verder hebben wij ook genoten van de dessert en milkshakes.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Een teleurstellende lunch bij Hudson. Het was redelijk rustig, maar toch te druk voor 1 serveerster. Ze deed erg haar best, maar was duidelijk niet ervaren genoeg. Dus geen kritiek op deze jongedame, maar wel op de manager die haar in haar eentje laat werken. We kwamen om 14 uur binnen voor de lunch. We vroegen om 4 prosecco. We verwachtten een lichte drank met bubbels, maar we kregen een rode cava. Op zich erg lekker, maar het was fijn geweest als het van te voren even was gevraagd of dat ook goed was. Het eten kwam pas om 14.45u. Helaas ging er met het uitserveren iets mis, waardoor 3 borden op de grond belanden. Heel vervelend voor de serveerster, maar ook voor ons. Het duurde daardoor nog langer voordat we konden eten. Uiteindelijk hadden we om 15 uur ons eten. Plus een glaasje prosecco van het huis, dat maakte wel weer veel goed.
GeLa .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Op zondag 26 maart 2017 heerlijk gegeten in Hudson Bar en Kitchen te Zoetermeer. We hadden gereserveerd en kregen keurig een tafeltje aan het raam. Warm broodje met aioli vooraf en een goed glas zoete wijn. Daarna gingen we voor de smashing salmon en garnalen en ossenhaas stukjes aan een spies. Daarbij kregen we ieder een porseleinen beker met eigen gemaakte frites met mayo, curry, tomatensaus of worchester. Alles gepresenteerd op een prachtig ludiek porseleinen bord. De smaak was voortreffelijk en de frites waren goed op temperatuur. De zalm was enigszins geroosterd, maar goed van smaak.
De salades waren vers en lekker fris van smaak. Als toetje: cheese cake met ijs en warme bladerdeeg met ijs. Beide voortreffelijk.
Al met al lekker gegeten. Het restaurant heeft wel iets weg van een jongeren "eet-schuur", maar dat komt natuurlijk dat 80% daar komt voor de hamburgers.
Leuke vlotte bediening, goede keuken, echt een aanrader.
Het was voor ons de eerste keer maar we gaan zeker terug.
Kwaliteit-prijsverhouding is goed.
Evita T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We eten hier graag. Laagdrempelig, een kaart die ons aanspreekt en bediening altijd met een lach. Voor wie van hamburgers houdt: dit is een aanrader. Zeer kindvriendelijk en goed bereikbaar. De special mag van ons wat vaker doorwisselen, maar het zijn wel altijd verrassende gerechten. Toetjes zijn een aanrader!
Carel S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
lekker gegeten met mijn dochter op mijn verjaardag en betaalbaar en vriendlijk peroneel een leuke tent alleen te weinig parkeer plek
Michel Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op zaterdagavond gegeten. Geen succes. 50 minuten gewacht op voorgerecht (1 bakje nachos) en ruim 1.5 gewacht op het hoofdgerecht (2 burgers). Personeel en keuken niet in staat om te gaan met drukte. Jammer.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Afgelopen vrijdagavond zijn we hier geweest met vrienden. Ik had gereserveerd, wat echt nodig is, want de hele tent zat vol. Het duurt wel erg lang voordat je de kaart krijgt. Ook als je iets wil bestellen, moet je er erg lang op wachten. Het personeel is erg vriendelijk, maar onderneemt geen actie als er een glas leegstaat.... We moesten dus ook een paar keer iemand aantikken als we een drankje wilden bestellen. Gelukkig wordt alles goedgemaakt door de kwaliteit van het eten. Superlekker! De rosé smaakte ook erg goed. Je wordt niet weggekeken, wat ook heel fijn is. Dit restaurant zeker aan te raden, maar je moet geen haast hebben...
CorneKlaassen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Bij de opening van het restaurant 2 maal bezocht, het eten was ok (na lang wachten) echter de bediening ondermaats (vriendelijk maar missen ervarenheid). Nov 2016 toch maar weer geprobeerd, en alles was nu dik in orde terwijl het restaurant ook nog eens vol zat. Ga zo door, vanavond 22 december 2016 gaan we het opnieuw proberen
CorneKlaassen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
22 december 2016 wederom een leuke ervaring. Restaurant was goed bezet voor een donderdag de week voor kerst, erg gezellig. Bediening en eten was weer goed voor elkaar. Oa Spareribs, Chopped en een Mr Big Burger. Milkshakes en desserts wel wat prijzig. Locatie is top en sfeervol.
AAW .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De spareribs vielen niet van het bot. Je moest je best doen om het vlees er vanaf te krijgen. Het schaaltje waar de patat in zat, daar was een stuk vanaf gebroken. Voor het zelfde geld bezeer je je eraan. Ik zou kapot servies niet door gebruiken. En de kinderen hadden dorst. Ik heb limonade besteld maar na een tijd was er nog geen drankje. We hebben het nogmaals gevraagd. Na een half uur nog niets. Toen er een serveerster kwam vroegen we naar de manager. Zij kwam eerst met het verhaal dat mensen het lekker vinden als de spareribs wat taai zijn. Ze willen flink kluiven. Vervolgens toen de discussie gestart was zei ze: "ik weet dat we taaie spareribs hebben maar dat kan ik zo niet verkopen dus op de kaart staat mals". Over de drankjes zei ze: we hebben het druk dan kunnen ze het zelfs 2x vergeten. waarop wij zeiden misschien wat minder tafels of meer personeel? Al met al geen aanrader!
Richard1503 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vanmiddag (27-10) wilden we even een snelle lunch nuttigen en kwamen bij deze zaak terecht. Er zaten 2 twee tafeltjes van 2 personen en het meisje dat liep te bedienen zei ons dat we een tafeltje konden uitzoeken. Eenmaal aan tafel zagen wij dat we een schijnbaar gebruikte tafel hadden uitgekozen. Broodkruimels, vet op tafel, kringen van rodewijn en servetten onder tafel. Het meisje in kwestie vroeg ons wat wij wilde drinken en wij bestelden 2 cappuccino en een jus d'orange. Toen zij terug kwam en onze dranken neerzette vroeg ik haar of ze onze tafel even schoon wilde maken. Duidelijk geïrriteerd zei ze "prima", ze draaide haar hoofd om en liep weg om vervolgens terug te komen en zonder iets te zeggen met een glassex spray over onze tafel te gaan terwijl de koffie en jus nog midden op tafel stonden.
Dit gedrag in de eerste 5 minuten dat we binnen waren was niet alleen lachwekkend maar gewoon werkelijk te onbeschoft voor woorden. Niet heel verbazend dus dat hier maar 4 gasten zaten te lunchen!
Wij hebben onze jas gepakt en zijn direct vertrokken.
Ik zit al 30 jaar in de horeca en hospitality maar dit heb ik nog nooit meegemaakt :-) het leek er echt op dat ze het expres deed......
Ik zou hier maar heel snel actie op ondernemen, op deze manier houden jullie het niet lang vol.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Redelijk lekker eten, geen vraag gekregen hoe burger te bakken :( mooie beetje te moderne zaak, weinig sfeer. scherper management nodig . Niet veel home-made, veel groothandel spul. verassing bij kindermenu zou later komen, kwam niet. Voor een okee burger herhaling vatbaar, daarbuiten niet.
ivanmunster .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ook op 1 september hier gegeten. Bediening laat veel te wensen over het was een prachtige avond dus het zat goed vol. Daar zijn ze niet op voorbereid. Voor zo'n groot restaurant moet je meer bediening hebben. Eten was ok. Voor een restaurant dat pretendeerd "amerikaans" over te komen zijn de porties niet zo groot, mensen stonden te wachten om naar een aangewezen plaats te worden begeleid en bestellen liet ook nogal lsng op zich wachten. Wij hadden uitzicht op de keuken en het eten stapelde zich op bij de afgifte. Bij het vragen (2x) om de rekening waar er niemand kwam opdraven. Uiteindelijk kwam er dan iemand met de rekening, zonder pinapparaat, was het ook nog niet eens onze rekening. Gezien andere recencies moet ik toch wel concluderen dat de eigenaren/ managers niets maar dan ook niets doen om de service en de bediening te verbeteren. Waisted opportunity....
Denk niet dat ik snel terug kom en zeker geen aanbevelingen doe aan vrienden.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Ongelooflijk dat men bij Hudson een dergelijk slechte bediening heeft. Je zou denken na al deze mindere recensies dat er wat oogluiken open zouden gaan. Het eten is goed, daar mankeert het niet aan, hoewel ik 13,50 voor een hamburger met friet aan de stevige kant vind. Ik verbaas me erover dat er 3 serveersters in 15 minuten diverse keren langs een tafel met 5 man lopen en dat ze niet constateren dat er geen menukaarten in handen zijn en dat er geen drankjes staan. Eindelijk werd er 1 wakker en zei, "ik kom zo bij u" Dat duurde ook nog 5 minuten voor ze onze kant op kwam met 5 menukaarten maar het toch nodig vond onderweg eerst bij een aantal andere tafels te gaan praten. Ik stond al op om te vertrekken maar gelukkig zag een andere dame dat en greep in. Hoera! Na het bestellen duurde het overigens behoorlijk lang voordat het eten daadwerkelijk gebracht werd. Ook knullig is dat er regelmatig een jongeman overal kwam vragen wie nou de nacho's besteld had. Eerlijk is eerlijk, het ziet er leuk uit en het eten is goed maar wat is het jammer dat er zo'n knullige bediening is. Overigens zijn ze wel vriendelijk maar snappen het gewoon niet. Verloren kans want voor mij een reden er niet meer heen te gaan. Tip aan de eigenaar, geef je personeel wat training en wordt wat klantgerichter. Ten eerste verdient je mooie tent dit maar vooral je klanten.