Hudson Bar & Kitchen Zoetermeer

Hugo de Grootlaan 2 2729 NC Zoetermeer Nederland Kaart

Over restaurant Hudson Bar & Kitchen Zoetermeer

Hamburgers American style

Omgeven door houten balken waan je je hier in de schuur van een Amerikaanse ranch. Maar wel eentje waar excellente burgers van de grill komen. Hier eet je vlees zoals je dat niet op veel plekken geserveerd krijgt. Mals en sappig, precies zoals een hamburger hoort te zijn. Of je hier nou komt voor een snelle koffie, een zakenlunch of een gezellig familiediner; je zit hier helemaal goed!

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Zoetermeer

Maandag t/m Zondag

6,9
6,1
Duur
Lang
Richard1503 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vanmiddag (27-10) wilden we even een snelle lunch nuttigen en kwamen bij deze zaak terecht. Er zaten 2 twee tafeltjes van 2 personen en het meisje dat liep te bedienen zei ons dat we een tafeltje konden uitzoeken. Eenmaal aan tafel zagen wij dat we een schijnbaar gebruikte tafel hadden uitgekozen. Broodkruimels, vet op tafel, kringen van rodewijn en servetten onder tafel. Het meisje in kwestie vroeg ons wat wij wilde drinken en wij bestelden 2 cappuccino en een jus d'orange. Toen zij terug kwam en onze dranken neerzette vroeg ik haar of ze onze tafel even schoon wilde maken. Duidelijk geïrriteerd zei ze "prima", ze draaide haar hoofd om en liep weg om vervolgens terug te komen en zonder iets te zeggen met een glassex spray over onze tafel te gaan terwijl de koffie en jus nog midden op tafel stonden.
Dit gedrag in de eerste 5 minuten dat we binnen waren was niet alleen lachwekkend maar gewoon werkelijk te onbeschoft voor woorden. Niet heel verbazend dus dat hier maar 4 gasten zaten te lunchen!
Wij hebben onze jas gepakt en zijn direct vertrokken.
Ik zit al 30 jaar in de horeca en hospitality maar dit heb ik nog nooit meegemaakt :-) het leek er echt op dat ze het expres deed......
Ik zou hier maar heel snel actie op ondernemen, op deze manier houden jullie het niet lang vol.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Redelijk lekker eten, geen vraag gekregen hoe burger te bakken :( mooie beetje te moderne zaak, weinig sfeer. scherper management nodig . Niet veel home-made, veel groothandel spul. verassing bij kindermenu zou later komen, kwam niet. Voor een okee burger herhaling vatbaar, daarbuiten niet.
Ivanmunster .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ook op 1 september hier gegeten. Bediening laat veel te wensen over het was een prachtige avond dus het zat goed vol. Daar zijn ze niet op voorbereid. Voor zo'n groot restaurant moet je meer bediening hebben. Eten was ok. Voor een restaurant dat pretendeerd "amerikaans" over te komen zijn de porties niet zo groot, mensen stonden te wachten om naar een aangewezen plaats te worden begeleid en bestellen liet ook nogal lsng op zich wachten. Wij hadden uitzicht op de keuken en het eten stapelde zich op bij de afgifte. Bij het vragen (2x) om de rekening waar er niemand kwam opdraven. Uiteindelijk kwam er dan iemand met de rekening, zonder pinapparaat, was het ook nog niet eens onze rekening. Gezien andere recencies moet ik toch wel concluderen dat de eigenaren/ managers niets maar dan ook niets doen om de service en de bediening te verbeteren. Waisted opportunity....
Denk niet dat ik snel terug kom en zeker geen aanbevelingen doe aan vrienden.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Ongelooflijk dat men bij Hudson een dergelijk slechte bediening heeft. Je zou denken na al deze mindere recensies dat er wat oogluiken open zouden gaan. Het eten is goed, daar mankeert het niet aan, hoewel ik 13,50 voor een hamburger met friet aan de stevige kant vind. Ik verbaas me erover dat er 3 serveersters in 15 minuten diverse keren langs een tafel met 5 man lopen en dat ze niet constateren dat er geen menukaarten in handen zijn en dat er geen drankjes staan. Eindelijk werd er 1 wakker en zei, "ik kom zo bij u" Dat duurde ook nog 5 minuten voor ze onze kant op kwam met 5 menukaarten maar het toch nodig vond onderweg eerst bij een aantal andere tafels te gaan praten. Ik stond al op om te vertrekken maar gelukkig zag een andere dame dat en greep in. Hoera! Na het bestellen duurde het overigens behoorlijk lang voordat het eten daadwerkelijk gebracht werd. Ook knullig is dat er regelmatig een jongeman overal kwam vragen wie nou de nacho's besteld had. Eerlijk is eerlijk, het ziet er leuk uit en het eten is goed maar wat is het jammer dat er zo'n knullige bediening is. Overigens zijn ze wel vriendelijk maar snappen het gewoon niet. Verloren kans want voor mij een reden er niet meer heen te gaan. Tip aan de eigenaar, geef je personeel wat training en wordt wat klantgerichter. Ten eerste verdient je mooie tent dit maar vooral je klanten.
Rosanna S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik schrijf niet vaak een review, maar dee avond was zo dramatisch dat ik het niet kan laten. Bij binnenkomst bij Hudson was alles netjes en naar wens. Tot het moment dat we ons eten wilde bestellen. Het duurde minimaal een half uur voordat iemand het eten op kwam nemen. Vervolgens kregen we onze burger maar geen bestek. Na 20 minuten besloten we zelf maar het bestek uit de bestekbakken te halen omdat ons eten anders koud werd. Na het eten wilde we nog wat te drinken bestellen. Maar na een uur wachten ben ik zelf maar naar de bar gelopen. De serveerster zei dat ze er zo aan kwam (geen excuses). Maar onderweg naar onze tafel vond ze het belangrijker nog met haar collega's te praten en zei na 10 minuten tegen ons: ''Oja jullie wilde bestellen he?''. Na ons drankje wilde wij best nog een drankje. Maar weer na 45 minuten wachten ben ik zelf naar de bar gelopen om te zeggen dat dit al de tweede keer is dat wij moesten wachten tot iemand ons kwam helpen. Het meisje lachte in mijn gezicht en het enige wat ze zei was: ''Ha! Ja daar kan ik je geen ongelijk in geven''. Na deze opmerking heb ik meteen de rekening gevraagd. Wat een dramatische avond was dit. En zelfs na een aantal keer dit aan te geven hebben wij nooit een excuses gekregen. Wij komen hier NIET meer terug!
Tiw .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vandaag een zeer geslaagde high wine beer gehad hier. Heerlijke en goed samengestelde hapjes..keuze uit alle soorten wijn en uitgebreide keuze aam bier hierbij. Genoeg personeel aanwezig, en allemaal even vriendelijk en beleefd. Bij elkaar dus een zeer geslaagde middag/avond gehad hier
Berk10 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Voor het eerst bij Hudson gegeten. Dat viel erg tegen. Ons voorafje ,brood met aioli hebben we om moeten vragen , de wijn was toen al op. En toen begon het wachten op het hoofdgerecht. Dit duurde zo lang. Gevraagd, maar er werd niets mee gedaan. Het was druk en er was een zieke zei degene die bediende. Na verloop van tijd aan een ander gevraagd waar onze bestelling bleef. Die is gaan informeren en kwam terug met de mededeling dat onze bestelling niet doorgekomen was. Excuses, drankje van het huis( netjes) De hamburgers die kwamen waren uitgedroogd, veel te veel doorbakken. De bediening durfde ons niet meer te vragen of we de dessertkaart nog wilden zien! De jongen die onze bestelling had opgenomen kwam aan onze tafel fluisteren over de drukte, dat hij alleen moest bedienen en dat het in de keuken ook allemaal niet goed ging.
Voor ons geen tweede keer Hudson meer.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij wonen in Zoetermeer maar niet eerder hier geweest. We zijn bij Hudson geweest op Culinair Zoetermeer. Zeer verassend. Vriendelijke en alerte bediening, mini hamburger en mini vega hamburger gegeten. Zelden zo'n lekkere vegatarische burger gegeten, complimenten.
SenP .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op Vaderdag voor de tweede keer bij Hudson Zoetermeer gegeten. Het eten was wederom helemaal prima; daar is weinig op aan te merken. Kwalitatief prima eten voor een prima prijs. Het is alleen steeds erg lang wachten tussen de gangen door, en niet alles komt tegelijk waardoor de een al zit te eten terwijl de ander nog op zijn dessert moet wachten.
Eén van de mensen van ons gezelschap was die dag jarig; bij de bediening dat aangegeven voor de bestelling van het dessert en gevraagd of ze iets speciaals konden doen. Er werd toen één bolletje ijs in een klein bakje met een sterretje gebracht, een half uur voordat de rest van het dessert kwam. Bovendien werd hier € 1,50 voor in rekening gebracht, in plaats van dat er een sterretje op het bestelde dessert werd gedaan. Erg teleurgesteld...
Lisa_Green .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wat een domper! Op vaderdag gingen we uit eten met onze 2 jarige dochter. Het begon goed. Lekkere voorgerechten. Mijn man ging met mijn dochtertje op het springkussen. Ideaal tijdens het wachten. Maar om 1915 ruim een uur na ons voorgerecht, waarbij overigens het hoofdgerecht van mijn dochter niet was gekomen, ging het toch wel erg lang duren. De jongen aan wie ik vroeg hoe lang het ging duren kwam nooit meer terug. 10 minuten later aan een collega gevraagd. Die reageerde heel geïrriteerd. Het is druk. Ja duh dat zie ik ook. Maar als mensen die later komen eerder eten hebben en je zit daar met een kleine meid.... dan moeten ze de keuken aanpassen aan drukte of mensen weren. Zij ging het dan wel vragen en vertelde ons dat het nog in de oven moest gaan. Ruim 1.5 uur tussen gerechten vind ik echt bizar. Uiteindelijk maar weg gegaan. Mijn kindje had nog steeds niets gegeten dus we zijn maar naar de snackbar gegaan want we hadden patatjes beloofd. Jammer dat vaderdag zo moest eindigen.
Enige nette was nog dat we het voorgerecht niet hoefden te betalen.
Andre En Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Dinsdag met mijn twee zoontjes bij Hudson gegeten. De borden gingen schoon de keuken in, dus dat is een prima teken! Wij vonden het heerlijk. Ik ben vegetarisch en de Vega burger viel in de smaak. Wij komen zeker nog eens!
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteren onverwacht weer naar de hudson in zoetermeer .vorige keer was het eten heerlijk maar nu viel het heel.eeg tegen.
De nachoos vooraf kwamen na lang wachten op tafel voor 6 personen 2 porties maar de nachoos moesten we zoeken.jammer we hadden de big burger,klonk erg lekker maar het leek een supermarkt burger met een gebakken ei erop.en het pulled pork eeop was heel droog .jammer niet te hopen dat.de.kwaliteit achteruit blijft gaan want de laatste keer bij hudson kijkduin was het ook al.minder.wel toffe app aktie.bij 150 euro heb je wel.een gratis burger .tja met 6 personen uit eten ben je al.snel.150 euro kwijt dus dat is dan weer.mee genomen....
Ashley W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Al vaker bij Hudson geweest maar de afgelopen keren gaat het steeds meer tegenvallen. De service is erg slecht maar ook het eten is niet meer wat het in mijn ogen wel geweest is. Afgelopen week met een grote groep bij Hudson gegeten. De service was slecht, lang wachten op drankjes. Personeel is ook niet op de hoogte van het assortiment aan drankjes want toen ik een Ice tea green bestelde en ook kreeg zei iemand anders aan tafel dat zij ook Ice tea green wilde bestellen maar dat de bediening toen zei dat ze dit niet hadden, vreemd!
Het eten is ook niet meer wat het geweest is, de porties zijn duidelijk kleiner dan voorheen. De kip saté was enorm vet/niet gaar en meer dan de helft werd niet opgegeten. De burgers waren erg kaal en heel simpel. Jammer dat het zo achteruit gaat.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Helaas een behoorlijke negatieve ervaring vandaag bij Hudson. Nu ben ik niet gauw een type dat in de pen klimt om commentaar te leveren maar er moeten mij een paar dingen van het hart. Allereerst een wachttijd van drie kwartier tussen opname bestelling en daadwerkelijk iets eetbaars voorgeschoteld krijgen is rijkelijk lang. Daarboven was het vlees ronduit lauw en de borden loeiheet hetgeen mij de indruk geeft dat het vlee al tien minuten na de bestelling op het bord was gelegd en zo nog even nasudderde. Bij een opmerking hierover werd mijn steak zogenaamd opnieuw opgewarmd (lees het bord werd nog warmer gemaakt).
Je eet het op en rekent het af omdat het je trouwdag is maar mij zien ze niet meer terug, temper daar mij nog een biertje werd berekend dat ik nimmer besteld had. Mocht u de gouden economische grondregel kennen dat een boze ontevreden klant 10 andere potentiële klanten weerhoudt, dan hoop ik hieraan te hebben voldaan.
Frank .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
We hebben er inmiddels al vaak en naar volle tevredenheid gegeten. Leuke kaart en lief personeel met veel aandacht voor ons twee kleine dochtertjes. Mijn vrouw bestelde onlangs echter een keer wat anders dan een hamburger of hot dog; namelijk de rib-eye. Dat bleek een behoorlijke tegenvaller, want het vlees was ronduit smakeloos, ofschoon de cuisson goed was. Na dit te hebben aangegeven is er helaas helemaal niets mee gedaan door Hudson en dat is toch een teleurstelling, zeker als je een regelmatig terugkerende gast bent.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
We waren er weer eens voor de lunch met zes. Eten wel lekker. Met wat poespas opgediend, in combinatie met een wat hoge rekening. Jammer dat de leidinggevende dame de medewerkers corrigeerd en hoorbaar standjes geeft. Dat hoort achter de schermen.
Denies00 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Eten is heerlijk en er is een ruime keuze.

Service is matig tot slecht.
- Lang moeten wachten totdat de tafel werd uitgeruimd.
- Waren bijna klaar met het hoofdgerecht toen de frites werden gebracht.
- Drankjes vergeten.

Decor is prachtig.
Bunkeren .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Een mooi ingericht restaurant en er is correcte bediening. Het eten was echter zwaar benedenmaats. De pulled pork had geen karakter en de speciale Hudson burger had meer weg van een Lidl burger overgoten met een ondefinieerbaar goedje. Niet mals, geen smaak, zeer teleurstellend.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Zeer mooie inrichting, het eten is heerlijk, de service laat nog te wensen over. Gezien andere reacties vraag ik me af of daar wel iets aan gedaan wordt? Lijkt me heel makkelijk op te lossen. Iets attenter personeel, maak vaker oogcontact met de klanten en serveer drankjes sneller, dan is het opgelost!
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar voor een lekkere hamburger of tex-mex ben je hier aan het goede adres. Het restaurant beslaat een grote ruimte, die met veel hout en enorme kroonluchters stoer is ingericht. Op een gewone woensdagavond zat het opvallend vol. De bediening is attent en vriendelijk en was ook verrast door de drukte. Ze liepen zich een ongeluk. De nacho's vooraf waren lekker maar misschien is het beter de sausjes en apart bij te geven ipv alles er overheen. Nu werd het een beetje een kliederboel. De tex mex hamburger had iets meer tex-mex smaak mogen hebben en het broodje van de -enorme- hotdog was een beetje zompig, maar het smaakte verder prima en de frieten waren heerlijk knapperig. De irish coffee na was voortreffelijk, lang niet zo'n goede irish coffee gehad, met vers geklopte room ipv troep uit een spuitbus. Voor niet al te veel geld prima gegeten. We komen terug!