Hudson Bar & Kitchen Rotterdam

Schiedamse Vest 28 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Hudson Bar & Kitchen Rotterdam

Hamburgers American style

Bij Hudson Bar & Grill in het altijd bruisende Witte de With kwartier in Rotterdam kloppen mensen graag de hele dag aan voor een lekkere burger. Als lunch, diner, maar ook zeker regelmatig als midnightsnack. En dat is niet voor niets. Ten eerste beschikt dit restaurant, met koeienvellen op de grond en houten krukken aan de bar, over een authentieke Amerikaanse allure. Ten tweede, en misschien is dit wel het belangrijkst, bakt deze Bar & Grill de beste burgers van de stad. Mals en sappig en om geen genoeg van te krijgen!

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Rotterdam

• Af te huren
Voordelig
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wederom super vriendelijke en correcte bediening. Je voet je echt welkom zodra je binnen stapt. Het eten is gevarieerd en echt heeeerlijk. Klein minpuntje ...ik had een burger met Pulled Pork maar vond t vlees lauw.
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben hier met 3 personen erg goed gegeten. De burgers, surf 'n turf en steak waren allemaal erg lekker. Ook het bier van de tap was lekker. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam en we werden vlot geholpen. Het dessert was helemaal super, met heerlijke cheesecake, donuts en echt hele goede maccaroons. De inrichting is gezellig en er hangt een prettige ontspannen sfeer. Aanrader.
Ruby K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Lekker eten, leuke sfeer, goede service, mooi muziek. Goede ribs en groot voorgerecht. De wraps en de nachos waren smullen.
Shanna A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Omdat we dit avond naar de film zouden gaan, hier snel wat gegeten, vanwege de tijdsdruk alleen een hoofdgerecht genomen. Ik had de Mexican besteld, en mijn vriend een gerecht van het bord, een kapsalon, maar dan anders. We vonden beide gerecht niet bijzonder, weinig tot geen smaak (maar is dat niet typisch Amerikaans ;)? ) maar waren wel erg te spreken over de service. Nu zaten er nog maar 4 andere volle tafeltjes, dus het was niet druk, maar het personeel dat er rond liep was erg aardig, en hielden de tafeltjes goed in de gaten. Misschien volgende keer beter..
Paulina V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten, de beste hamburger ooit! in een ontspannen sfeer met een super bediening.
Een aanrader om heen te gaan en zeker een restaurant om bij terug te komen.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Recent hier gegeten met een groep vrienden. Er was voor ons een menu samengesteld, uitstekend! Vooraf kregen wij nacho's op tafel, per vier personen één schaal. Een beetje klein dachten wij, maar niets anders bleek waar. Het hoofdgerecht, American Style Hamburger, bleek ruimschoots het voorgerecht te overtreffen! Heerlijk! Mooi opgemaakt ook! De cheesecake als dessert was een perfecte afsluiter. Goed personeel!
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Hudson is een leuke tent met een gezellige sfeer en een eenvoudige (Amerikaans-achtige) kaart met hamburgers er prominent op. Het eten is eenvoudig, verzorgd en smakelijk. Niet erg bijzonder en niks wat je zelf niet beter kan doen, maar gecombineerd met de sfeer in het restaurant blijft Hudson een leuke plek om te bezoeken met bijvoorbeeld kinderen als je de bekende fastfoodketens wilt mijden.
Arco S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gegeten met in totaal 4 volw en 6 kinderen. Een leuke tent en goede sfeer, oogt iets te propperig als je binnen komt.
Bediening is redelijk, we worden leuk welkom geheten maar de drank dame bedient de drankjes onder het mom "ff doorgeven dan ben ik zo klaar"
Het eten is goed verzorgd en smaakt prima, de Dry Aged was lekker, maar of het de prijs waard is?

Een leuke tent en was zeker een bezoekje waard... maar met de andere goede restaurants als buren weet ik niet of ik nog eens terug kom.
Karin.boer .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Prima eten... heb alleen een hoofdgerecht gegeten maar echt genoten van de surf &turf. De ossehaas was heerlijk mals en goed op smaak.
Ga er zeker nog keertje terug!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Hier een CineMenu gehad. We hebben een heerlijke hamburger op. Ook de salade, de patat (misschien iets langer in de frituur) hebben ons goed gesmaakt. Het dessert, de Maple Pecan Roll with frozen yogurt was heerlijk. Absoluut een aanrader als je naar de bioscoop gaat.
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Hudson's is duidelijk gericht op klantvriendelijkheid, dat was me ook al duidelijk na een bezoek aan Hudson's Den Haag. En van deze klantvriendelijkheid hebben wij vanavond weer volop genoten! De jongeman die ons bediende, was erg attent en geduldig, hij had er geen problemen mee om meermaals om voor ons de trap op en af te lopen om te vragen of alles naar wens was, of om te vragen of hij de borden al kon afruimen. Het eten was prima - royale porties voor een redelijke prijs, alles smaakte goed, zag er leuk uit op het bord. Een mooie portie coleslaw bij de burger & saté. Het enige dat ik aan te merken heb, was dat te patat ietsje vettig was. Mooie bar waar we graag weer eens terugkomen - zeker omdat de gerechten op de kaart stuk voor stuk hun belofte waarmaken.
ESpijker .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Het eten is op zich wel lekker, maar helaas laat de service veel te wensen over. 20 min wachten is te doen en 30 min ook wel, maar we hebben ander half uur moeten wachten op ons eten. Er was blijkbaar ergens iets mis gegaan en ons order was nooit bij de keuken aangekomen. De waiter had het ook niet aan ons aangegeven toen ze hierachter kwam. Na een wat geirriteerde opmerking van onze kant, kregen we eindelijk ons eten na 15 min met een excuus en 2 extra frisdranken. En oh ja een hoop kapitaal betalen aan parkeren natuurlijk door andermans fout !! Pff voor herhaling zeker niet vatbaar!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat veel tijd, maar het eten was prima en in de tussentijd werden ons wel dingen aangeboden om de kinderen bezig te houden, naast de dingen die we zelf bij ons hadden. Serveerster was erg attent, de ober wat uit de hoogte.
BikerT .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vriendelijke ontvangst ondanks drukte, we werden snel naar onze tafel gebracht. Als hapje vooraf de vermaarde nachos die inderdaad heerlijk zijn. Het restaurant heeft een gezellige sfeer met veel hout, echt een uitstraling van een Amerikaanse/Texaanse bar & grill. De bediening is vriendelijk en vlot, niets op aan te merken. Het eten was ook heerlijk. Ik had de Hudson's mix up, soort mixed grill, de spare ribs heb ik wel eens malser gegeten maar ze waren wel lekker, de rest was echt prima. De frites zijn echt HEEL erg lekker trouwens. Partner had de Hudson burger en die was ook zalig. We zaten zo vol dat we geen desert meer genomen hebben. Als ik een minpunt moet noemen dat zal het het volume van de muziek zijn. Dit staat echt wel een beetje te hard waardoor de bediening soms moeite had ons te verstaan en vice versa. Pluspunt dat de rekening ons werkelijk heel erg meeviel. Resumerend: een hartstikke leuk no-nonsense restaurant waar je voor een heel bescheiden bedrag een heerlijke hap kan eten.
Foodieculy .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Gisteren een hapje wezen eten. Ik had hiervoor al 3x bij Hudson gegeten. De Hudson burger is erg lekker en de nacho's vooraf ook. De bediening was gisteren echter beduidend slechter dan voorheen, bij het hoofdgerecht was ons bestek niet compleet, de patat zou later worden gebracht, deze hebben we helemaal niet meer gehad, pas nadat we onze burger compleet opgegeten hadden en het personeel de borden op wilde halen werd gevraagd of we misschien nog een portie patat wilde dan. Bij de cheesecake was opnieuw het bestek incompleet en wilde we graag een kopje thee, nadat we onze cheesecake op hadden waren we nog steeds aan het wachten op onze thee. De vorige keren dat ik hier heb gegeten ben ik prima geholpen maar de service gisteren was ronduit slecht.
Beste Foodieculy, wat een vervelende ervaring. Dit is inderdaad niet de normale gang van zaken bij Hudson. Onze excuses dat het aan alle kanten mis is gegaan. Hopen je graag terug te zien!
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Erg leuke avond gehad bij Hudson aan de Schiedamse Vest. De tent is lekker industrieel ingericht en ziet er goed uit. De hamburgers zijn erg lekker. Zelf had ik de American Classic en heb er erg van genoten. Ook voor een borrel kan je er goed terecht met vriendelijk en snel personeel.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Met een grote groep (18 man) wezen eten bij Hudson. Wij kregen onze eigen ruimte toegewezen bij de keuken. In principe een prima plek voor een groep, behalve dat de muziek net iets te hard stond om leuk met elkaar te praten. Vanwege de omvang van de groep mochten we kiezen van een menu. Menu Kate it is! Vooraf brood met naar mijn mening smaakloze smeersels en een bak nachos met heerlijke toppings! Als hoofdgerecht voor de zalm van de grill gekozen met teriyaki saus. Ook deze vond ik qua smaak tegenvallen, wat aan de waterige kant. Lekker dessert. Vriendelijk personeel, weet goed om te gaan met een grote (zo nu en dan wat luidruchtige (-; ) groep. Volgende keer ga ik weer lekker voor de Hudson Burger!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Prima Hudson burger gegeten. De nacho's vooraf waren eigenlijk lekkerder dan de burger. Vriendelijke, leuke jongeman in de bediening die snel met de drankjes en de kaart kwam. Aanrader voor een prima burger, maar vooral voor de nacho's.
Jonna_wiersma .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Heerlijke Hudson hamburger! Ik vond de friet ook lekker maar mijn partner vond ze een beetje bleke betten. Vriendelijke, snelle bediening.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Met een groep van 13 personen heerlijk gegeten bij Hudson. Zeer vriendelijke en vrolijke bediening. Al het eten werd tegelijk geserveerd en met dieetwensen (in plaats van patat een groene salade) werd rekening gehouden. Het afrekenen verliep ook soepel. Het restaurant ademt een relaxte sfeer en we zijn zeker van plan om hier terug te komen!