Hudson Bar & Kitchen Noordwijkerhout

Dorpsringweg 1 2211 DE Noordwijkerhout Nederland Kaart

Over restaurant Hudson Bar & Kitchen Noordwijkerhout

Hamburgers American style

Wie hier een burger gaat eten, waant zich in een Amerikaanse film. Houten krukken, balken en chesterfield stoelen, zorgen voor een ambiance waarin je niet gek op zou kijken als de saloondeuren opeens openklappen en een cowboy zijn entree maakt. Maar je komt uiteindelijk voor het vlees, toch? En vlees bereiden kunnen ze bij Hudson Bar & Grill. Hier krijg je de meest malse en sappige burger die je ooit hebt gegeten, rechtstreeks van de grill. Om je vingers bij af te likken!

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Noordwijkerhout

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
- Lunch vanaf 12:00

Duur
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteravond heel gezellig gezeten en gegeten bij dit restaurant. We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen. Vooraf met zn allen een bord nachos. De kaas was niet overal gesmolten, evengoed een lekker voorafje om met z'n allen van te eten. Als hoofdgerecht had ik surf & turf. Combi van garnalen en ossenhaas. Beiden zalig gegrilld. We kregen bij ons eten een ongelofelijk grote bak frietjes.... echt enorm. Lekker hoor. Personeel was vriendelijk, alert en snel. Gingen ook leuk met de kinderen om, die ook lekker gegeten hebben. Prima plek om nog eens terug te komen. Ook omdat er veel op het menu staat waar ik nog nieuwsgierig naar ben.
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Het eten was goed (niet bijzonder) de prijs kwaliteit kan beter.
De rekening was vrij hoog, en het is en blijft tenslotte een broodje hamburger. Met een koppeltje zit je er goed, maar om er samen te zitten kan ik wel wat leukere/betere restaurants.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Leuk, laagdrempelig restaurant. Vooral leuk eten met grotere groepen. Eenvoudige maar lekkere gerechten. Je moet daar niet heen om luxe te eten. Heb je zin in een gezellige avond met een lekkere burger dan zit je hier goed.
Pdavies .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Gisteren gegeten bij Hudson Bar. Het is een prettig terras en een gezellig restaurant van binnen. De bediening is buitengewoon aardig en vriendelijk. Wij hadden zin in een salade. Helaas waren alle salades van de kaart verdwenen. Het blijkt eigenlijk een restaurant te zijn die voornamelijk burgers serveert. De frietjes zijn niet zelf gemaakt, maar fabrieksfrietjes. Jammer. Anno 2016 zijn biologische frietjes steeds gewoner aan het worden. De wortel en koolsalade waren ook uit blik. Gelukkig was er ook nog aanvullende salade bij de tonijn die we namen. En de bediening gaf ons nog aanvullende salade, heel aardig. We vinden het een hele leuke plek met een geweldige aardige en attente bediening, en als het eten wat minder volgens een formule wordt bereidt, maar meer volgens "eigen" kookkunst, en met iets meer variatie, dan is het helemaal top!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zaterdag heerlijk in het zonnetje gezeten op het terras. Ik ben zeldzaam zo traag geholpen elk rondje dat ik wilde bestellen moest je 10 minuten met je vinger omhoog zitten om vervolgens nog 10 minuten te wachten voor het er was. toppunt was dat ik ongeveer 15 minuten probeerde een drankje te bestellen en de ober gewoon gezellig bij kennissen aan de tafel stond te praten. Eten was goed. bediening als ze je hielpen waren ook wel vriendelijk maar zal hier zelf niet meer heen gaan.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Mooie plek in hartje Noordwijkerhout aan de voet van het witte kerkje. Heerlijke kaart voor als je van top Hamburgers houdt. Veel mogelijkheden in gewicht en bereiding geserveerd in Amerikaanse stijl met heel veel frites. Goed restaurant voor familie met kids. Altijd gezellig druk en bediening moet zeker op zondag flink aanpakken. Hoge cijfers want in zijn soort een absolute aanrader.
Chefhans .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Je loopt binnen en je waant je meteen in een andere wereld! De inrichting is gaaf gedaan en het personeel is vriendelijk. Als je iets op het menu een tikkeltje anders wilt? Geen probleeem men doet daar niet moeilijk over. Vriendelijke bediening voor, hoofd en na van goede kwaliteit. Kom hier al sinds het begin en is een absolute aanwinst voor Noordwijkerhout!
Maaikej .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het eten was erg lekker, de bediening was vriendelijk en het restaurant was gezellig druk. Wel moesten wij erg lang op het hoofdgerecht wachten. Voor onze twee kinderen duurde dit zeker te lang. De Iens reservering was helaas niet goed doorgekomen.
AlmaSmit .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Ik heb bij Hudson Noordwijkerhout een surprise party voor mijn man georganiseerd. Dit is fantastisch verlopen. We kregen alle medewerking van het vriendelijke personeel. De hapjes waren heerlijk, de entourage fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar!
Drie tienen! Wow! daar worden we verlegen van. Heel graag gedaan en graag tot ziens in Hudson!
Jeannetmeijvogel .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Hartstikke gezellig restaurant met een verrasende menukaart. Ben je een vleeseter? Dan moet je hier zeker naartoe. Het is een amerikaanse keuken. Heerlijke verrassende voorgerechten, steaks, burgers en heerlijke deserts. Goeie vlotte bediening, goed team en zijn allert. Leuk hoor want het is toch nog een jong team. Ze houden alles goed in de gaten, Top hoor chapeau!
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Voor een tweede keer gegeten bij Hudson. Meteen begeleid naar je tafel, drankjes besteld. Het duurde wel een tijdje voordat de drankjes werden geserveerd, maar daarentegen kwamen de hoofdgerechten zeer snel op onze tafel. Ik had 2 spiesen van ossenhaas met Jack Daniels barbecuesaus, geserveerd met coleslaw en friet. Dit was erg lekker, helaas werd de ossenhaas snel koud. Het decor zag er van binnen mooi uit, erg ruim opgezet. Dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik bij Hudson eet.
AntoinetteL .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Het is een mooi Amerikaans restaurant. We hadden echt het gevoel dat we in Amerika aan het eten waren. Ik had een Hudson Burger die was echt lekker. En als toetje een Cheesecake die was ook fantastisch. De bediening was heel gastvrij. Ik vind het een aanrader zeker als je van echt Amerikaans eten houd.
Jeandixke .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Zomaar binnengewandeld bij Hudson Noordwijkerhout op een drukke zaterdagavond.
Niet gereserveerd, maar er kon een plekje voor ons gemaakt worden.

Veel jong en attent personeel.
Wij aten respectievelijk Kate's keuze (?) : een spies van kipdijen en een 140 grams 'BB Burger' : met Bacon en Blauwe kaas.
Beetje coleslaw erbij en flinke frites.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Naarmate de avond vorderde werd het flink drukker, maar het personeel had de touwtjes goed in handen.

De gedraaide muziek was voor ons niet echt aangenaam : er was alleen een harde basdreun te horen...
Lotje1986 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Afgelopen week weer bij Hudson gegeten. Restaurant is netjes en verzorgd. Vanwege mijn allergie (geen lactose + vlees) kwam de ober met een map vol informatie over de gerechten. Samen een mengelmoes gemaakt zodat ik een lekker hoofdgerecht kon eten. Complimenten voor deze flexibele instelling Hudson! Dit kom je niet vaak tegen.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Hapje en drankje gedaan op het terras. Bediening was erg snel en vroeg regelmatig of we nog iets wilden bestellen. Als hapje namen we een bittergarnituur van 20 stuks, die bleek te bestaan uit 18 stukjes. Je kon duidelijk proeven dat de hapjes uit de frituur waarschijnlijk in de patatvergiet werden gegooid, omdat de hapjes smaakten naar zout en paprikapoeder. Het terras was leuk aangekleed met loungebanken en grote stoelen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Super leuke serveerster(s), lekker eten en een leuke inrichting . En dat alles voor een hele schappelijke prijs. Aanrader!!
AlidaM .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Toevallig kwamen we op dit zonnige terras terecht om 's avonds een hapje te eten en werden aangenaam verrast: Leuk interieur, fijn terras op gezellig pleintje, vriendelijke en snelle service (terwijl het behoorlijk druk was), goed eten en keuken is bekend met glutenvrij.
American style, aangepast aan Hollandse wensen. Het eten is wat je mag verwachten van een beter eetcafe met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Reserveren (in het weekend) noodzakelijk! Wij gaan zeker terug.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Van te voren gereserveerd, wat niet nodig bleek te zijn. Maar voor een door de weekse dag zaten er nog aardig wat mensen.
Als je van vlees en grote porties eten houdt is dit echt fantastisch. Als voorgerecht hebben we met zijn 4en een groot voorgerecht gedeeld. Dit was al zo veel, dat het hoofdgerecht bijna niet meer nodig was. Eten was super lekker. Chili con carne was niet helemaal warm, deze retour gestuurd en de kok kwam deze zelf aan tafel opnieuw brengen met zijn excuses. Helemaal super goed opgelost.
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Ons eerste bezoek en het is uitstekend bevallen. Wij hadden gereserveerd voor de high- wine en die kregen we. Ontvangst was uitermate vriendelijk met een glas Prosecco, daarna een groot plateau met kleine specialiteiten, daarbij een glas rode of witte wijn. Na een nette pauze kwam er een heerlijke tomatensoep metvweer een wijn naar keuze. Apotheose een plateau met diverse zoetigheden met weer wijn. Wij kozen voor koffie en moesten helaas veel laten staan van dit plateau wegens gebrek aan ruimte. Alles vers en van prima kwaliteit, service vriendelijk en attent, ambiance ook plezierig. Kortom, een aanrader.
Gerda69 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Vrijdag zalig gegeten bij Hudson in Noordwijkerhout . We werden uiterst vriendelijk ontvangen door de bedrijfsleider, man in het zwarte colbert en werden keurig naar onze tafel geleid. Meteen werd er gevraagd wat we wilde drinken en of wij misschien een lekker stokbroodje met aoli lusten, de drankjes kwamen voorspoedig en hoefde nergens lang op te wachten. we werden uitstekend bediend door de blonde vrouw/meisje zonder het leren sloofje. wij dachten dat zij de assistente was van de bedrijfsleider. van haar kregen we een uitgebreide uitleg over de gerechten buiten de kaart om en wist ons goed te helpen met het maken van onze keuze voor het diner. de wachttijden tussen de gerechten waren goed en werden met veel enthousiasme opgediend, ook werd er een gezellig praatje met ons gehouden en kregen we alle aandacht.

De sfeer is goed het restaurant ziet er prachtig uit, goed verzorgde en spontane bediening en niet te vergeten het eten was uitstekend! Deze avond kunnen we maar op een manier omschrijven en dat is. PERFECT!
Wij gaan hier zeker nog heel vaak terug komen en dit aan al onze vrienden, kennissen en familie leden vertellen. een absolute aanwinst voor Noordwijkerhout.