Hudson Bar & Kitchen Naaldwijk

Molenstraat 58 2671 EZ Naaldwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Naaldwijk

Hamburgers American style

Wie zegt er nee tegen een heerlijk mals gebakken burger van de grill? En helemaal eentje van de Hudson grill. Hier krijg je heerlijke traditionele hamburgers voor de lunch, waarna je er weer een middagje tegenaan kunt. Maar ook ‘s avonds ben je hier aan het juiste adres voor een sappig en goed gebakken stuk vlees. Kunstenaar Tinus Teder maakte het schilderij ‘Het Meisje met de Hamburger’ als knipoog naar het beroemde werk van Vermeer, dus je pikt zelfs nog een stukje cultuur mee terwijl je gulzig zit te smullen.

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Naaldwijk

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Naaldwijk

Hanane O.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Genoten van een perfect doorgebakken, spicy gemarineerde portie spareribs. Erg vriendelijk personeel heeft ons op onze wenken bediend. Het restaurant zelf zag er erg gezellig uit waardoor we flink langer dan gepland zijn blijven natafelen!
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Weer eens een gegrild broodje, met super goede hamburger gegeten. Voor mijzelf een ‘normale’ en voor lief Mr. Big. Erg lekker, met beetje doorgebakken friet, waar we om gevraagd hadden. Klein schaaltje met
rauwkost en schaaltje met augurkjes. Precies genoeg. Zeer vriendelijk en alert personeel.
L. H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Apart broodje vooraf met heerlijk sausje. Daarna goed gegaarde spareribs in lekkere marinade. Ossenhaas puntjes waren heerlijk mals. Jammer dat er koude groenten onder lagen, warme groenten zouden het vlees niet afkoelen. De grill-lucht in het restaurant is op zich wel lekker als je zit te eten maar zowel de jassen uit de garderobe als ook onze kleding rook nog dagen naar de grill.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een sfeervolle avond gehad bij de Hudson. Goed ontvangen! Het duurde lang voordat de gerechten werden geserveerd, maar smaakte wel erg goed. De hilly billy burger was eeb erg lekkere en verrassende combinatie en de Double b smaakte ook erg goed. De serveersters die ons hielpen waren erg gastvrij en enthousiast. We hebben erg genoten bij het erg gezellige Hudson.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vanavond hier weer eens gegeten en erg lekker. Ieder een gegrild broodje hamburger, met toebehoren. Vorig jaar waren we hier ook met de feestweek.
Een leuke, gezellige lokatie, met vriendelijk, allert personeel. Buiten nog genoten van een koffie.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met tien personen hier een tafel gereserveerd op zaterdagavond. De bediening loopt in het begin redelijk vlot hoewel men zich dankzij de vrij harde muziek nauwelijks verstaanbaar kan maken. Het eten is zoals men hier mag verwachten. Niet gecompliceerd, maar goed. Na het uitserveren van het dessert is de bediening echter in geen velden of wegen meer te bekennen. De dj doet er nog een tandje bij qua volume en afrekenen kunnen we op verzoek bij de bar. Lang geleden dat ik een restaurant verlaat waarbij inmiddels uitsmijters voor de deur in stelling zijn gebracht om het (jonge) binnenkomende publiek in bedwang te houden.
Martiana E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Simpelweg lekker en gezellig, altijd wordt er rekening houden met seizoens groenten en altijd een wisselende burger en hoofdgerechten naast de kaart. Route 67 voorgerecht en de sushi rol zijn echte aanraders.
André T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Voor het eerste keer hier gegeten en deze keer met couverts voucher. De gerechten waren lekker, ik had gekozen Hudson favoriete "Smokey Beef Wrap" & "The Famous Hudson Burger" van 200gr. De burger was een beetje te droog, maar de smaakcombinatie was goed. Vriendelijke en redelijk snelle bediening. Een gezellig Bar, maar het was op die avond redelijk luidruchtig door grote groep die veel hard schreeuwden.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voor het eerst hier gegeten, met mijn lief. Ieder een heerlijk gegrild broodje hamburger met toebehoren. Frietjes een beetje doorgebakken gevraagd, was geen probleem. Ondanks de drukte van de feestweek, was het personeel heel relaxed en zeer vriendelijk, compliment hiervoor. Daarna op het terras nog genoten van koffie, met een drankje. Wij gaan hier terug komen.
barbeknoei .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Vanavond met z'n tweeen gegeten bij hudson. Begonnen met route een uitgebreid voorgerecht. Ruim voldoende voor twee personen. Niet heel bijzonder. De nacht's Waren overgoten met kaas etc. Deze plakten aan elkaar en werden zompig. Je kon je handen niet schoon houden bij het eten hiervan. Gelukkig de kleine burgers gekozen als hoofdgerecht. De double B en de met burger. Ze waren wel lekker maar niet de wauw factor om speciaal hiervoor terug te komen. Bediening was vlot, gezellig en goed gebekt.
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Wij besloten om hamburgers te gaan eten na een dagje shoppen in Naaldwijk, we kwamen terecht in Hudson. De service was snel ter plekke en we bestelden de daghamburger met cheddar, spek en heerlijke bbq saus. De hamburger was van goede kwaliteit en goed medium/rare gebakken. Er is ons jammer genoeg maar 1 keer gevraagd of we iets wouden drinken en dat was bij binnenkomst. Enige minpunt was de wat lauwe frietjes. De stijl van inrichting (western) is zeer toepasselijk bij het eten was er hier geserveerd wordt. Voor de goede hamburger zou ik hier zeker nog eens terugkomen.
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Het was een drukke avond in dit gezellige restaurant. Desondanks was de bediening vriendelijk en vlot. We bestelden o.a. de surf and turf, 2 spiesen (eerder spiesjes) met ossenhaas en garnalen en een classic hamburger. De gerechten werden met frietjes en sausjes geserveerd. Al met al waren de gerechten smakelijk maar we vonden de porties eigenlijk aan de kleine kant. Ook de hoeveelheid frietjes had wat royaler gemogen. Als nagerecht proefden we cheesecake met ijs, prima maar zeker niet bijzonder.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Vriendelijke bediening! Je wordt snel en goed geholpen.
Qua eten zou ik het bijna een hamburgertent willen noemen maar dat klinkt eigenlijk te plat en dat verdient de Hudson niet. De kaart is wat beperkt en je hoeft geen culinaire zesgangen diners te verwachten maar dit is ook niet hun bedoeling. Je kunt er voornamelijk burgers eten maar wel in allerlei uitvoeringen en ze hebben het écht leuk gedaan. Het eten is gewoon heel goed, lekker en je krijgt voldoende!
Voor de grote eters onder ons zou ik wel de spiezen afraden want dit zijn wel kleine porties vlees, neem dan maar een heerlijke Hudson burger dan heb je een heerlijke grote burger die écht goed van smaak is, super!
De zaak zelf is gezellig! Beetje western achtig ingericht en het ademt sfeer, leuk!
Daarnaast is vrijdag en zaterdag leuk om lang te blijven natafelen omdat het dan van eetgelegenheid in bargelegenheid verandert, supersfeer en lekker druk!
Een aanwinst voor Naaldwijk! Gaan we zeker nog een keer terug.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Ik kom hier regelmatig voor een drankje. En eet hier ook regelmatig. Ik vind het 'value for money' gehalte hier zeer hoog. De service is top, het eten is altijd lekker en allemaal zeer goed te betalen. En het is gewoon een hele leuke plek om een avondje door te brengen.

Persoonlijk ben ik erg fan van de Hamburgers op z'n Amerikaans. Dit is precies wat het Westland nodig had, genoeg, lekker en gezellig eten voor een goede prijs.
Brabander J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Gisteren voor het eerst met de familie gegeten bij Hudson in Naaldwijk. Vanaf het eerste moment ging het al mis.
De reeds 4 maanden geleden besproken tafel was aan een andere grotere groep weggegeven. Wij moesten hierdoor een half uur wachten bij de deuropening !
Wij hadden een tafel besproken om 19.00 uur. Om 20.15 uur kregen wij de eerste voorgerechten. Nagenoeg niets werd gelijktijdig uitgeserveerd, zelfs de simpele nagerechten in drieën (moest 2 x om gevraagd worden). Het eten zelf is matig. De patat leek wel voor de 3e keer gefrituurd te zijn geweest. Echt super vet. Mijn Hudson-burger (een specialiteit) was gedeeltelijk aangebrand.
Toch nog wat positiefs: een lekkere witte huiswijn en een bediening die over het algemeen echt haar haar best doet. Voor de rest een dikke onvoldoende.
dondilange .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Gisteren met z'n tweetjes bij Hudson Naaldwijk gegeten? De Porc Chops werden gedeeltelijk rauw geserveerd en gingen terug naar de keuken. Ook na daarna waren dezelfde Porc Chops nog niet geheel gaar. Dat is met varkensvlees NOT DONE!. De All American Ribs bleken baby ribs te zijn :( De Coco-Cola-BBQ-glazuur voegde zeer weinig aan de smaak toe, zodat de ribs alleen te genieten waren met de erbij geserveerde smakelijke knoflook en BBQ saus. De ribs op zich waren wel goed bereid. De cole slaw was perfect. De patat was zeer matig en zo gebakken dat hij hol van binnen was :( De droge witte wijn was aangenaam. De bediening was vriendelijk en charmant maar had weinig kennis van hetgeen geserveerd werd. Wat het blackboard met de dagaanbiedingen was moest door ons worden uitgelegd en in eerste instantie was het normaal dat een porc chop zo geserveerd werd (gedeeltelijk rauw). We hebben na een half hoofdgerecht snel afgerekend en thuis genoten van een heerlijk toetje.