Hudson Bar & Kitchen Naaldwijk

Molenstraat 58 2671 EZ Naaldwijk Nederland Kaart

Over restaurant Hudson Bar & Kitchen Naaldwijk

Hamburgers American style

Wie zegt er nee tegen een heerlijk mals gebakken burger van de grill? En helemaal eentje van de Hudson grill. Hier krijg je heerlijke traditionele hamburgers voor de lunch, waarna je er weer een middagje tegenaan kunt. Maar ook ‘s avonds ben je hier aan het juiste adres voor een sappig en goed gebakken stuk vlees. Kunstenaar Tinus Teder maakte het schilderij ‘Het Meisje met de Hamburger’ als knipoog naar het beroemde werk van Vermeer, dus je pikt zelfs nog een stukje cultuur mee terwijl je gulzig zit te smullen.

Meer informatie over restaurant Hudson Bar & Kitchen Naaldwijk

• Af te huren
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een sfeervolle avond gehad bij de Hudson. Goed ontvangen! Het duurde lang voordat de gerechten werden geserveerd, maar smaakte wel erg goed. De hilly billy burger was eeb erg lekkere en verrassende combinatie en de Double b smaakte ook erg goed. De serveersters die ons hielpen waren erg gastvrij en enthousiast. We hebben erg genoten bij het erg gezellige Hudson.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vanavond hier weer eens gegeten en erg lekker. Ieder een gegrild broodje hamburger, met toebehoren. Vorig jaar waren we hier ook met de feestweek.
Een leuke, gezellige lokatie, met vriendelijk, allert personeel. Buiten nog genoten van een koffie.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met tien personen hier een tafel gereserveerd op zaterdagavond. De bediening loopt in het begin redelijk vlot hoewel men zich dankzij de vrij harde muziek nauwelijks verstaanbaar kan maken. Het eten is zoals men hier mag verwachten. Niet gecompliceerd, maar goed. Na het uitserveren van het dessert is de bediening echter in geen velden of wegen meer te bekennen. De dj doet er nog een tandje bij qua volume en afrekenen kunnen we op verzoek bij de bar. Lang geleden dat ik een restaurant verlaat waarbij inmiddels uitsmijters voor de deur in stelling zijn gebracht om het (jonge) binnenkomende publiek in bedwang te houden.
Martiana E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Simpelweg lekker en gezellig, altijd wordt er rekening houden met seizoens groenten en altijd een wisselende burger en hoofdgerechten naast de kaart. Route 67 voorgerecht en de sushi rol zijn echte aanraders.
André T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Voor het eerste keer hier gegeten en deze keer met couverts voucher. De gerechten waren lekker, ik had gekozen Hudson favoriete "Smokey Beef Wrap" & "The Famous Hudson Burger" van 200gr. De burger was een beetje te droog, maar de smaakcombinatie was goed. Vriendelijke en redelijk snelle bediening. Een gezellig Bar, maar het was op die avond redelijk luidruchtig door grote groep die veel hard schreeuwden.
Vdtang .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
In eerste instantie werd mij verteld dat er een besloten avond was en wij daar niet konden eten. Terwijl ik gereserveerd had en daar ook een nummer van had. Volgens het personeel was dit niet mogelijk omdat de site was stop gezet. Omdat wij nu deze vragen krijgen op naam blijkt dat er wel degelijk geboekt was door ons. Achter in de zaak konden wij alsnog eten met de mededeling dat het om 20.00 uur druk zal worden. Dit gaf bij ons toch een bepaalde druk die wij niet als prettig hebben ervaren.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voor het eerst hier gegeten, met mijn lief. Ieder een heerlijk gegrild broodje hamburger met toebehoren. Frietjes een beetje doorgebakken gevraagd, was geen probleem. Ondanks de drukte van de feestweek, was het personeel heel relaxed en zeer vriendelijk, compliment hiervoor. Daarna op het terras nog genoten van koffie, met een drankje. Wij gaan hier terug komen.
Barbeknoei .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Vanavond met z'n tweeen gegeten bij hudson. Begonnen met route een uitgebreid voorgerecht. Ruim voldoende voor twee personen. Niet heel bijzonder. De nacht's Waren overgoten met kaas etc. Deze plakten aan elkaar en werden zompig. Je kon je handen niet schoon houden bij het eten hiervan. Gelukkig de kleine burgers gekozen als hoofdgerecht. De double B en de met burger. Ze waren wel lekker maar niet de wauw factor om speciaal hiervoor terug te komen. Bediening was vlot, gezellig en goed gebekt.
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Wij besloten om hamburgers te gaan eten na een dagje shoppen in Naaldwijk, we kwamen terecht in Hudson. De service was snel ter plekke en we bestelden de daghamburger met cheddar, spek en heerlijke bbq saus. De hamburger was van goede kwaliteit en goed medium/rare gebakken. Er is ons jammer genoeg maar 1 keer gevraagd of we iets wouden drinken en dat was bij binnenkomst. Enige minpunt was de wat lauwe frietjes. De stijl van inrichting (western) is zeer toepasselijk bij het eten was er hier geserveerd wordt. Voor de goede hamburger zou ik hier zeker nog eens terugkomen.
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Het was een drukke avond in dit gezellige restaurant. Desondanks was de bediening vriendelijk en vlot. We bestelden o.a. de surf and turf, 2 spiesen (eerder spiesjes) met ossenhaas en garnalen en een classic hamburger. De gerechten werden met frietjes en sausjes geserveerd. Al met al waren de gerechten smakelijk maar we vonden de porties eigenlijk aan de kleine kant. Ook de hoeveelheid frietjes had wat royaler gemogen. Als nagerecht proefden we cheesecake met ijs, prima maar zeker niet bijzonder.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Vriendelijke bediening! Je wordt snel en goed geholpen.
Qua eten zou ik het bijna een hamburgertent willen noemen maar dat klinkt eigenlijk te plat en dat verdient de Hudson niet. De kaart is wat beperkt en je hoeft geen culinaire zesgangen diners te verwachten maar dit is ook niet hun bedoeling. Je kunt er voornamelijk burgers eten maar wel in allerlei uitvoeringen en ze hebben het écht leuk gedaan. Het eten is gewoon heel goed, lekker en je krijgt voldoende!
Voor de grote eters onder ons zou ik wel de spiezen afraden want dit zijn wel kleine porties vlees, neem dan maar een heerlijke Hudson burger dan heb je een heerlijke grote burger die écht goed van smaak is, super!
De zaak zelf is gezellig! Beetje western achtig ingericht en het ademt sfeer, leuk!
Daarnaast is vrijdag en zaterdag leuk om lang te blijven natafelen omdat het dan van eetgelegenheid in bargelegenheid verandert, supersfeer en lekker druk!
Een aanwinst voor Naaldwijk! Gaan we zeker nog een keer terug.
Bdekker .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Reeds verschillende keren hier gegeten en ik heb het steeds als gezellig ervaren. Vooraf een schaal met verschillende gerechtjes, waaronder garnalen, wraps, crabcake en kip. Leuk om te delen. Als hoofdgerecht is de chili con carne een goede aanrader en de huisgemaakte cheesecake als toetje is ook zeker niet verkeerd. De hoofdgerechten zijn wel behoorlijk grote porties. Maar persoonlijk heb ik liever te veel dan te weinig.

Ik kom er ook vaak voor een drankje en ik ben niet de enige die het er gezellig vindt, want het zit er 's avonds vaak vol. Kom dus wel op tijd wanneer je een zitplaats wilt. Lekkere wijnen en cocktails. Probeer zeker de Rosanti Hugo, mousserende wijn met limoen en munt. Een lekker fris zomerdrankje dus.
Guu .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Mooie zaak en leuke kaart. Prijs kwaliteit was top. Beefwrap, hamburger en cheesecake op. Super lekker. Jonge maar wel vlotte bediening
Maaikezuidgeest .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Ik kom wekelijks in de Hudson. Wat een top tent! Zowel om te eten als om een drankje te doen. Ik heb zelf ongeveer 4x hier gegeten. Erg relaxe sfeer en heerlijk eten. Alles wat we vroegen kon en werd voor ons gemaakt. Op donderdag, vrijdag en zaterdagavond is het ook erg leuk om een drankje te doen aan de bar. Het zit dan goed vol, met mensen van alle leeftijden. Al met al een tent om iedere week weer terug te komen voor een wekelijkse dosis gezelligheid!
Restaurant-fan .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Heerlijk gegeten in hudson Naaldwijk. Vooraf een Route 67 gekozen. Een selectie van verschillende voorgerechtjes. Leuk om met z'n vieren te delen. Hoodgerecht een biologische hamburger. Kindermenu zag er goed uit, beetje veel alleen voor een klein kindje. Als dessert de huisgemaakte Cheesecake gegeten, niet normaal lekker! Vriendelijk personeel! Leuke zaak met een relaxte sfeer. Kom zeker terug.
RobertGr .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Ik eet hier regelmatig en het eten is niets op aan te merken! Door drukte kan het af en toe iets langer duren.. Maar als je eenmaal aan je Mister Big kan beginnen neem je dat wel voor lief.

Prima eten en goede bediening. Ook erg gezellig om op vrijdag avond een biertje te drinken.
XMEx .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Gezellig gegeten, gegrilde zalm en chili con carne waren heerlijk. Bediening was dik in orde. Kinderstoel beschikbaar. Gezellige ontspannen sfeer.
Timmeh .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Ik kom hier regelmatig voor een drankje. En eet hier ook regelmatig. Ik vind het 'value for money' gehalte hier zeer hoog. De service is top, het eten is altijd lekker en allemaal zeer goed te betalen. En het is gewoon een hele leuke plek om een avondje door te brengen.

Persoonlijk ben ik erg fan van de Hamburgers op z'n Amerikaans. Dit is precies wat het Westland nodig had, genoeg, lekker en gezellig eten voor een goede prijs.
26911969 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Met z'n tweeen heerlijk gegeten.
Bediening was super en het eten ook. Lekker muziekje en goede sfeer.
Wij komen graag terug en blijven dan langer om te genieten van het dessert.
Tas123 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Voor mijn verjaardag bij Hudson Naaldwijk gegeten maar was voor dit doel ongeschikt. Muziek stond zo hard dat we elkaar niet konden verstaan, en de serveerster ook niet want mijn dochter kreeg het verkeerde. (wel netjes hersteld). Wij zaten op om de hoge tafel tussen toiletten,keuken en bar was erg onplezierig voor ons. Iedereen moetst langs ons, de wachtende gasten aan de bar stonden tegen onze stoelen te beuken. Wij hebben meerdere keren aangegeven dat we niet plezierig zaten maar daar was helaas niets aan te doen. Kan geen mailtje sturen over deze ervaring omdat er geen mailadres op de site staat. Conclusie, prima restautant voor jongeren, niet voor een gezellig familie dineetje. (wel jammer van mijn verjaardag, beetje onplezierige nasmaak)