Hudson Bar & Kitchen Kijkduin

7,1

Jouw recensie over het restaurant Hudson Bar & Kitchen Kijkduin

Kattie .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Buiten op groot menubord gekeken en uitgezocht wat we wilden eten.
Lekker buiten op terras gaan zitten, snel en vriendelijk bediend van drankjes. Toen we de menukaart voor diner kregen, bleek dat deze veel minder gerechten had dan buiten staat vermeld. We vroegen erom en kregen als antwoord, ja dat klopt in de zomer hebben we kleinere kaart omdat dan vaak dingen "uitverkocht zijn"?? Natuurlijk misten we nou net de gerechten die we wilden bestellen, namelijk chili sin carne en surf en turf. We zaten lekker dus toch maar gebleven en wat anders besteld. Maaltijdsalade met gamba,s en hotdogmenu met diverse bijgerechtjes. Alles was smakelijk, maar erg veel geld voor wat we uiteindelijk kregen. Vriendelijke bediening en mooie locatie. Jammer dat buiten de menuborden niet worden aangepast aan wat er eigenlijk echt te verkrijgen is.
Geest .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuke tent, vrij druk toen we kwamen, maar konden aan een hoge tafel plaats nemen, zat best aardig. Als voorgerecht nacho's gedeeld, zag er mooi uit, maar was wel lastig eten. Als hoofdgerecht een burger, deze waren lekker, maar de bij geserveerde friet was slap en smaakloos, wat echt jammer was.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Paaszondag na een weekendje bij familie met de kinderen naar Hudson om 20 u. Het was er rustig. Vriendelijke ober raadde meteen aan om aan de "warmste" kant van het resto te gaan zitten want het was buiten erg koud en dat voel je aan de vensterkant. Gelijk drankjes en onion rings kunnen bestellen. Werd ook vlot geserveerd. Nog nachos vooraf besteld, drie verschillende burgers en de chili con carne (alles ca. 14 eur). Had de indruk dat er pas aan onze burgers werd begonnen nadat de nachos op waren en waren afgeruimd. Dus volgende keer zeg ik erbij dat ze dat niet hoeven te doen. Burgers werden verzorgd geserveerd en met een hoop frieten erbij die wel lekker waren maar absoluut teveel voor ons. Goede Belgische bieren en Corona erbij. Iedereen tevreden en niet overdreven duur. Tafeltje plakte wat maar op mijn vraag werd dat meteen schoongemaakt. Het is er vrij donker dus ik moest wel aanwijzen waar de sausvlekken zaten. Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen! Ze hebben zelfs een vegaburger dus onze dochter kan ook mee ;).
Carmelita P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Nooit meer.
Mijn man en ik hebben hier nu 4 keer gegeten en alle keren ging er wel wat mis.
Niet doorgekomen drankjes. Verkeerde rekening. Eten wat besteld was maar te lang op zich liet wachten omdat het niet goed doorgekomen was dus we langer dan een uur zaten te wachten terwijl het rustig was. Verkeert uitgeserveerd eten.
Wij zijn er nu wel klaar mee. Je komt voor een leuke avond uit en laat toch een best bedrag achter maar je avond wordtverziekt door al deze fouten. Wij zijn het vertrouwen kwijt dat er daar iets gaat Veranderen waardoor het wel zal
Lopen. Dus helaas geen goede recensie van onze kant.
Johnny B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Lang wachten voordat we geholpen worden en voordat we ons eten kregen. Kibbeling erg vettig en smaakte nog nauwelijks naar kibbeling, hamburger was oke. Te duur voor wat we geserveerd kregen.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Voor een gezellig avondje eten en drinken is de Hudson top! De sfeer is top en het eten heerlijk. Tuurlijk gebeurt er wel eens wat en kan het zijn dat je even moet wachten, maar we zitten gezellig, er wordt voor ons gekookt en we hoeven de afwas niet te doen :-) kortom een top tent om gezellig en ongedwongen een hapje te eten. En niet te vergeten de bediening is attent en zeer beleefd!!
Debora H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was erg slecht. De Aziatische kipburger was gortdroog. Hier wat van gezegd maar er werd niets mee gedaan. Nacho's waren kwalitatief uiterst teleurstellend. De steak welke we medium rare besteld hadden was doorbakken. De prijs/kwaliteit verhouding laat zeer ter wensen over. Bij de plaatselijke snackbar hadden we lekkerder gegeten!
Sterre V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
we waren van plan een gezellig avondje te komen eten met een ander stel bij Hudson. dit eindigde in een drama... nachos waren niet te eten omdat de cheddarcheese keihard was. vervolgens wilde wij een hoofdgerecht bestellen maar we kregen de mededeling dat de keuken gesloten was en dat wij niks konden bestellen. uiteindelijk hebben wij onze drankjes afgerekend en zijn wij naar een ander restaurant vertrokken. (het restaurant was niet vol en het was rond 20:00) voor ons in ieder geval nooit meer!
Marretje1979 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij hebben hier vanavond gegeten. Dankzij het mooie weer was het lekker druk maar niet afgeladen vol. Vlot drinken kunnen bestellen maar het bestellen van het hoofdgerecht duurde vrij lang. Uiteindelijk werd ons eten pas gebracht terwijl de mensen naast ons, die later aan kwamen, al klaar waren. Ze waren het stokbrood vergeten. Toen de tafel leeggehaald werd werd ons verteld dat de keuken ivm de drukte dichtgegooid was dus dat ze momenteel geen dessert op mocht nemen. Het terras was niet eens vol en binnen was nog heel veel plek... wij hebben zoiets echt nog nooit meegemaakt. Helaas voor ons dus alleen een hoofdgerecht, erg jammer. Het eten was wel lekker, niet spectaculair maar prima te eten.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Helaas is de kwaliteit van het vlees niet hetzelfde als in de andere hudson restaurants in de regio. Een fabrieksburger was chique geweest in vergelijking met wat we serveert kregen.
ingrid5065 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Terwijl het niet druk was, was het tafeltje vies waaraan we zaten.
Beetje onervaren personeel liep rond?
1 tosti deze was matig
De uitsmijter niets bijzonders
En de wrap was erg matig
Prijs kwaliteit onder de maat.
Gelukkig zijn er nog vele restaurants op dezelfde locatie .
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Lekker gegeten, samen met een vriendin de sate op, was heerlijk, vrolijke bediening, soms kwamen ze wel te snel of juist weer ff wachten, maar ze reageerden goed op seintjes. Het toetje van bladerdeeg was lekker, mijn tafelgenote had het chocoladekoekje, deze was heerlijk vers, alleen het fruit erbij was wat fantasieloos. Wij zouden hier zeker terugkomen. Had wel fiijn geweest als ze de oude naam "rumours" aangeven op website dat het nu Hudson heet, ik had gereserveerd en heb er 3 x langsgelopen en verschillende mensen moeten vragen..
P?nar G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Burgers gegeten en een drankje gedaan hier. De Mexicaanse burger was oke, maar de service was niet oke. De bediening kwam nauwelijks langs, terwijl het heel erg rustig was op de middag en de bestelling werd erg laat opgenomen.
sunnie31 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij zaten heerlijk buiten in het zonnetje. Bediening kwam vlot. We bestellen wat te drinken en wat te eten. Het werd beiden vlot geserveerd. Beiden hadden we broodje tonijn salade. Deze was zeer goed gevuld met salade. We hebben er echt van genoten. Wij komen er graag weer terug.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Bedroevend en teleurstellend. Wat een lunch-feestje had moeten worden voor mijn bejaarde ouders, werd een culinair dieptepunt. Als je een hamburger bestelt voor bijna 10 euro zou je verwachten dat je iets krijgt waar je een paar uur op kan teren. Het is te triest voor woorden om zo makkelijk geld te verdienen. Geen patatjes of salade erbij. Een broodje met een stukje matig gekruid gehakt. Niets, maar dan ook niets bijzonders. En dan hebben we het nog niet gehad over de Crunchy California Roll. Totaal overpriced! 4 damschijven met wat saus voor 11 euro. Mijn ouders bestelden kroket met brood, maar het brood was zo dik gesneden dat de lust al verging. Het personeel was niet vriendelijk, ondeskundig en ongeïnspireerd. Bestel je een hamburger zonder ui, dan blijkt in de saus een halve ui verwerkt te zijn. Moet ik nog doorgaan? Denk het niet. Het enige positieve was de heerlijke zon. Maar ja, daar heeft het restaurant geen invloed op. Ik eindig zoals ik begon... bedroevend. Ik geloof dat ik dit restaurant voortaan voorbij loop.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij zijn afgelopen zaterdag met het gezin bij Hudson Kijkduin geweest, normaal gesproken altijd een succes. Dit keer absoluut niet. Eten is er altijd lekker alleen was het hoofdgerecht bij sommige familieleden lauw-koud en we moesten erg lang wachten. Ook was 1 van de hoofdgerechten vergeten. Naar het einde van de avond werden de tafels om ons heen gebruikt door het personeel die erg luid het afgelopen weekend door gingen nemen, het leek wel een kroeg. Ook het toetje liet lang op zich wachten en deze bleken ze niet te hebben doorgegeven in de keuken. Toen we de toetjes kregen (een aantal hadden hetzelfde) bleek 1 van de toetjes heel klein te zijn.

Ontzettend jammer want we komen al jaren op de Aert Van Der Goes waar het altijd super is. Hier komen we niet meer. Hangt een onprettige sfeer.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag geluncht,helaas vind ik dit van de hudson restaurants de.minst gezellige.wij keken op een gangetje waar personeel.langs liep.bij de keuken en echt iedereen van het personeel.liep er te eten .het duurde erg lang voordat er.iemand aan tafel kwam..die tafel was ook vies en werd niet even.opgeruimd.helaas was dit voor ons mindere ervaring .
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Schrijf niet zo snel een recensie maar was hier afgelopen zaterdag wat wezen eten. 2 maal beefrolletjes besteld, compleet kansloos. Totaal geen beef te bekennen en super veel sla en jam.

Lijkt wel of er steeds meer bezuinigd wordt bij Hudson, steeds mindere kwaliteit/kwantiteit maar wel de hoofdprijs vragen. Kom hier niet meer terug.
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
De bediening is aardig. Broodje vooraf lekker vers. Hoofdgerecht zo zo. Niet echt warm. Vlees mwah. Zompige chips van pastinaak. Maar misschien kan je ook niet beter verwachten voor deze prijzen. Zal hier niet meer terug komen.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Zondag en vandaag hier geluncht. Zondag was het volle bak maar we hadden gelukkig 1 grote tafel met zn allen. Bediening had het erg druk dus was soms lastig aan tafel te krijgen, als ze er dan wel stonden ging alles dan ook wel goed. Jammer was wel dat aangezien de deur vaak openging zodat de bediening naar buiten kon het binnen nogal fris was (zondag), zag wel 2 straalkachels hangen aan het plafond maar die stonden jammer genoeg uit. Zondag gekozen voor een broodje warme ham, deze was lekker tevens als het bruine brood wat je erbij geserveerd krijgt, naar mijn smaak had er wat meer saus opgemogen, zou dit een 8 geven. Vandaag had ik de american pancakes en mijn tafelgenoot ook, mini bakje stroop erbij. Pancakes waren droog en alsof ze zo opgewarmd kant en klaar uit de magnetron kwamen, dit aangegeven maar volgens de serveerster waren deze toch echt zelfgemaakt door de keuken, deze geef ik een 4. Vandaar een middenweg een 6. Een tip: als mensen met hun jas aan blijven zitten binnen even wat kachels aandoen ;)