Hudson Bar & Kitchen Kijkduin

Erg duur
Lang
Johnny B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Lang wachten voordat we geholpen worden en voordat we ons eten kregen. Kibbeling erg vettig en smaakte nog nauwelijks naar kibbeling, hamburger was oke. Te duur voor wat we geserveerd kregen.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Voor een gezellig avondje eten en drinken is de Hudson top! De sfeer is top en het eten heerlijk. Tuurlijk gebeurt er wel eens wat en kan het zijn dat je even moet wachten, maar we zitten gezellig, er wordt voor ons gekookt en we hoeven de afwas niet te doen :-) kortom een top tent om gezellig en ongedwongen een hapje te eten. En niet te vergeten de bediening is attent en zeer beleefd!!
Debora H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was erg slecht. De Aziatische kipburger was gortdroog. Hier wat van gezegd maar er werd niets mee gedaan. Nacho's waren kwalitatief uiterst teleurstellend. De steak welke we medium rare besteld hadden was doorbakken. De prijs/kwaliteit verhouding laat zeer ter wensen over. Bij de plaatselijke snackbar hadden we lekkerder gegeten!
Sterre V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
we waren van plan een gezellig avondje te komen eten met een ander stel bij Hudson. dit eindigde in een drama... nachos waren niet te eten omdat de cheddarcheese keihard was. vervolgens wilde wij een hoofdgerecht bestellen maar we kregen de mededeling dat de keuken gesloten was en dat wij niks konden bestellen. uiteindelijk hebben wij onze drankjes afgerekend en zijn wij naar een ander restaurant vertrokken. (het restaurant was niet vol en het was rond 20:00) voor ons in ieder geval nooit meer!
Marretje1979 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij hebben hier vanavond gegeten. Dankzij het mooie weer was het lekker druk maar niet afgeladen vol. Vlot drinken kunnen bestellen maar het bestellen van het hoofdgerecht duurde vrij lang. Uiteindelijk werd ons eten pas gebracht terwijl de mensen naast ons, die later aan kwamen, al klaar waren. Ze waren het stokbrood vergeten. Toen de tafel leeggehaald werd werd ons verteld dat de keuken ivm de drukte dichtgegooid was dus dat ze momenteel geen dessert op mocht nemen. Het terras was niet eens vol en binnen was nog heel veel plek... wij hebben zoiets echt nog nooit meegemaakt. Helaas voor ons dus alleen een hoofdgerecht, erg jammer. Het eten was wel lekker, niet spectaculair maar prima te eten.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Helaas is de kwaliteit van het vlees niet hetzelfde als in de andere hudson restaurants in de regio. Een fabrieksburger was chique geweest in vergelijking met wat we serveert kregen.
Ingrid5065 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Terwijl het niet druk was, was het tafeltje vies waaraan we zaten.
Beetje onervaren personeel liep rond?
1 tosti deze was matig
De uitsmijter niets bijzonders
En de wrap was erg matig
Prijs kwaliteit onder de maat.
Gelukkig zijn er nog vele restaurants op dezelfde locatie .
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Lekker gegeten, samen met een vriendin de sate op, was heerlijk, vrolijke bediening, soms kwamen ze wel te snel of juist weer ff wachten, maar ze reageerden goed op seintjes. Het toetje van bladerdeeg was lekker, mijn tafelgenote had het chocoladekoekje, deze was heerlijk vers, alleen het fruit erbij was wat fantasieloos. Wij zouden hier zeker terugkomen. Had wel fiijn geweest als ze de oude naam "rumours" aangeven op website dat het nu Hudson heet, ik had gereserveerd en heb er 3 x langsgelopen en verschillende mensen moeten vragen..
P?nar G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Burgers gegeten en een drankje gedaan hier. De Mexicaanse burger was oke, maar de service was niet oke. De bediening kwam nauwelijks langs, terwijl het heel erg rustig was op de middag en de bestelling werd erg laat opgenomen.
Sunnie31 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wij zaten heerlijk buiten in het zonnetje. Bediening kwam vlot. We bestellen wat te drinken en wat te eten. Het werd beiden vlot geserveerd. Beiden hadden we broodje tonijn salade. Deze was zeer goed gevuld met salade. We hebben er echt van genoten. Wij komen er graag weer terug.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Bedroevend en teleurstellend. Wat een lunch-feestje had moeten worden voor mijn bejaarde ouders, werd een culinair dieptepunt. Als je een hamburger bestelt voor bijna 10 euro zou je verwachten dat je iets krijgt waar je een paar uur op kan teren. Het is te triest voor woorden om zo makkelijk geld te verdienen. Geen patatjes of salade erbij. Een broodje met een stukje matig gekruid gehakt. Niets, maar dan ook niets bijzonders. En dan hebben we het nog niet gehad over de Crunchy California Roll. Totaal overpriced! 4 damschijven met wat saus voor 11 euro. Mijn ouders bestelden kroket met brood, maar het brood was zo dik gesneden dat de lust al verging. Het personeel was niet vriendelijk, ondeskundig en ongeïnspireerd. Bestel je een hamburger zonder ui, dan blijkt in de saus een halve ui verwerkt te zijn. Moet ik nog doorgaan? Denk het niet. Het enige positieve was de heerlijke zon. Maar ja, daar heeft het restaurant geen invloed op. Ik eindig zoals ik begon... bedroevend. Ik geloof dat ik dit restaurant voortaan voorbij loop.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij zijn afgelopen zaterdag met het gezin bij Hudson Kijkduin geweest, normaal gesproken altijd een succes. Dit keer absoluut niet. Eten is er altijd lekker alleen was het hoofdgerecht bij sommige familieleden lauw-koud en we moesten erg lang wachten. Ook was 1 van de hoofdgerechten vergeten. Naar het einde van de avond werden de tafels om ons heen gebruikt door het personeel die erg luid het afgelopen weekend door gingen nemen, het leek wel een kroeg. Ook het toetje liet lang op zich wachten en deze bleken ze niet te hebben doorgegeven in de keuken. Toen we de toetjes kregen (een aantal hadden hetzelfde) bleek 1 van de toetjes heel klein te zijn.

Ontzettend jammer want we komen al jaren op de Aert Van Der Goes waar het altijd super is. Hier komen we niet meer. Hangt een onprettige sfeer.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag geluncht,helaas vind ik dit van de hudson restaurants de.minst gezellige.wij keken op een gangetje waar personeel.langs liep.bij de keuken en echt iedereen van het personeel.liep er te eten .het duurde erg lang voordat er.iemand aan tafel kwam..die tafel was ook vies en werd niet even.opgeruimd.helaas was dit voor ons mindere ervaring .
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Schrijf niet zo snel een recensie maar was hier afgelopen zaterdag wat wezen eten. 2 maal beefrolletjes besteld, compleet kansloos. Totaal geen beef te bekennen en super veel sla en jam.

Lijkt wel of er steeds meer bezuinigd wordt bij Hudson, steeds mindere kwaliteit/kwantiteit maar wel de hoofdprijs vragen. Kom hier niet meer terug.
-Henny- .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
De bediening is aardig. Broodje vooraf lekker vers. Hoofdgerecht zo zo. Niet echt warm. Vlees mwah. Zompige chips van pastinaak. Maar misschien kan je ook niet beter verwachten voor deze prijzen. Zal hier niet meer terug komen.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Zondag en vandaag hier geluncht. Zondag was het volle bak maar we hadden gelukkig 1 grote tafel met zn allen. Bediening had het erg druk dus was soms lastig aan tafel te krijgen, als ze er dan wel stonden ging alles dan ook wel goed. Jammer was wel dat aangezien de deur vaak openging zodat de bediening naar buiten kon het binnen nogal fris was (zondag), zag wel 2 straalkachels hangen aan het plafond maar die stonden jammer genoeg uit. Zondag gekozen voor een broodje warme ham, deze was lekker tevens als het bruine brood wat je erbij geserveerd krijgt, naar mijn smaak had er wat meer saus opgemogen, zou dit een 8 geven. Vandaag had ik de american pancakes en mijn tafelgenoot ook, mini bakje stroop erbij. Pancakes waren droog en alsof ze zo opgewarmd kant en klaar uit de magnetron kwamen, dit aangegeven maar volgens de serveerster waren deze toch echt zelfgemaakt door de keuken, deze geef ik een 4. Vandaar een middenweg een 6. Een tip: als mensen met hun jas aan blijven zitten binnen even wat kachels aandoen ;)
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Heel gezellig geluncht na strandwandeling. Ik zelf had een geitenkaassalade, deze was erg lekker. Mijn partner had de Hudson hamburger, hij was hier super enthousiast over. De bediening is erg attent en gezellig.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Elke keer dat we bij de Hudson op Kijkduin eten is het een feestje Nachos zijn Amazing en de Hamburger simply Great en de bediening Klasse
TROY K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Leuke weer mooi heb zo iets van ga ik bij Hudson dineren verwachten was hoog maar helaas niet waar gemaakt hamburger was smaakloos in iedere geval is niet mijn smaak service was goed ik kom nog een keer
Wesley G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
vanavond bij de Hudson in kijkduin heb ik serveersters gezien die niet wisten van elkaar wat ze deden. Niemand had hun eigen tafels dus mensen werden 4 a 5x achter elkaar door een ander gevraagd wat ze willen.
Er kon geen "heeft het gesmaakt?" vanaf en
personeel wist niet of de soep uit blik kwam of dat het vers was.
Wij hebben 3 kwartier zitten wachten op ons eten om er achter te komen dat de keuken het vergeten was.
Daarvoor al een kwartier moeten wachten op 2 ! drankjes en tegen die tijd was ons voorgerecht al op.
Toen de ribs kwamen waren ze koud en merkte dat ze het eigenlijk even in de oven gegooid om op te warmen maar dat was ook niet echt gelukt.
Een nachos bakje waar verschillende sausjes op waren gegooid waardoor je de nachos niet eens meer kon pakken en waar cheddar kaas op gegooid was die niet eens gesmolten was.
Serveersters die met klanten staan te flirten maar in de tussentijd 10x voorbij lopen zonder te vragen of we nog een drankje willen..
het is duidelijk dat hier een manager moet komen om deze zaak op te ruimen en het personeel te sturen want je hebt geen 10 mensen nodig waarvan er maar 1 haar werk goed kan doen. Misschien de keuken ook even aanspreken over het roken wat iedereen kan zien terwijl ze op hun eten zitten te wachten.
avondje wat leuk en gezellig moest worden werd toch aardig verpest.